Toon posts:

Coolermaster DS2-5FD3

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een coolermaster DS2-5FD3, voor een slot a pentium.
Alleen het fannetje maakt zo'n teringherrie, dus die is niet meer goed.
Specs fannetje :Dimensions 50 x 50 x 10 (mm)
Rated Voltage 12 VDC
Rated Speed 4500 RPM
Air Flow 9.18 CFM
Noise Level 27.5 dB(A)

Weet iemand een site of een zaak waar ik een vervangend fannetje kan halen? want bij pricewatch kon ik geen fan vinden met deze afmetingen.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:04

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

jeetje, sja, of je dit nog kan kopen. Maar een pentium (1)? Volgens mij kun je die heel goed passief koelen.

grotere (groter dan normaal) heatsink erop, 80 mm fan tegenaan laten blazen en klaar. = stil maar effectief.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een p2 450 boxed, en kan aardig heet worden.
Ik heb deze coolermaster 5 weken terug of zo gekocht, ben op zoek naar een nieuw fannetje die net zo goed blaast.,

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op een site een socket a koeler tegengekomen van Coolermaster. Met zo'n klein vierkant heatsinkje.
De specs van deze fan zijn

L53 x W50 xH27(mm)

FAN Dimensions 50 x 50 x 10 (mm)
Rated Voltage 12 VDC
Rated Speed 5500 RPM
Air Flow 11.3 CFM
Noise Level 30 dB(A
kan ik die fan gewoon aan mn huidige koelblok hangen?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Elke 50mm fan met minimaal een CFM die in de buurt komt van jouw huidige zal voldoen (dus ook die jij voorstelt). Niet echt een topic waard vind ik; wees iets zekerder van jezelf want je weet 't schijnbaar best wel ;) Let wel op de dB(A)'s, als je de huidige al een pokkeherrie vind maken zal deze ook veel kabaal maken (hoe meer dB(A}'s hoe meer kabaal)...

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.