Toon posts:

Powerleap

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry de search doet het niet.......
Ik heb wel eens op tweakers gelezen over de powerleap dat je slot 1 processors kan upgraden naar snellere processors. Ik heb net mn Dell Bios geflashed naar de A 07 versie zodat ie compatible daar mee is. Binnen enkele weken ben ik dus van plan de converter aan te schaffen. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de Powerleap converter en kan ik hem alleen op hun website kopen of zijn er ook winkels die die dingen verkopen?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:12
Ik heb een converter met processor bij powerleap gekocht. Werkt prima, ik heb een 1,2 GHz celly op een BX bord.

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-07 10:18
Ik heb in het verleden ook een Slot 1 -> Socket 370 (PL-iP3/T) convertor met een Celeron 1200 gekocht bij Powerleap voor gebruik op een Asus P3B-F.
Ondanks dat volgens Powerleap mijn mobo compatible was bleef mijn computer problemen geven, het beeld bevroor steeds en de computer reageerde nergens meer op.
Na alle mogelijkheden geprobeerd te hebben om hem toch aan de gang te krijgen heb ik hem uiteindelijk terug gestuurd.
Ik kreeg netjes het hele aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug gestort.

Ik heb de convertor overigens via de Nederlandse website gekocht.
De bestelling was binnen een paar dagen in huis.

Zeker het proberen waard dus :)

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 06:15:
Sorry de search doet het niet.......
Ik heb wel eens op tweakers gelezen over de powerleap dat je slot 1 processors kan upgraden naar snellere processors. Ik heb net mn Dell Bios geflashed naar de A 07 versie zodat ie compatible daar mee is. Binnen enkele weken ben ik dus van plan de converter aan te schaffen. Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de Powerleap converter en kan ik hem alleen op hun website kopen of zijn er ook winkels die die dingen verkopen?
Wat voor dell bord heb je dan, je moet wel uitkijken dat je een Mobo hebt dat de FSB aankan. Ik heb o.a. ook een dell computer, een Dimension XPS D300 oid, en daar zit een Intel AL440LX bord in, die kan maar een FSB van 66 aan ;( Je moet er eerst achter komen of je bord de fsb aankan, wat voor CPU zit er nu eigenlijk op?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties. ik heb er nu een pentium 2 450 in zitten die loopt op 100 mhz fsb

Dus kan dat dan wel?

want ik las in de compatible lijst dat mijn mobo wel ondersteund wordt door powerleap in ieder geval

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Ja, dat moet te doen zijn. Neem wél een 100MHz FSB cpu (een goedkope Celeron Tualatin) want je krijgt 't zaakje onmogelijk op 133MHz. Wat heb je daar eigenlijk, een Optiplex GX1(p) of zo? Kijk anders ook ff op delltalk, daar wordt bevestigd dat zo'n converter werkt :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Abbadon, ik heb hier inderdaad een Optiplex GX1 staan ja :), ik heb op delltalk gekeken en inderdaad ik heb daar de search gebruikt en mijn mobo moet het kunnen ondersteunen.....dus ik ga maar ff sparen , bedankt voor de hulp allemaal
Pagina: 1