Ragnarok Beta 2 deel 9 *the end*

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.069 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<center>Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/ItSnows/pix/ro_got_top.gif</center>
Hier is de officiele Ragnarok Online site te vinden.

Een aantal user-sites:
Merchantguild.net
RO.pak0
Future Ragnarok Ragnarok SourceLibrary of Pontera
http://roworld.free.fr/

OnLine server status pages zijn hier te vinden: Kijk hier voor de Loki Server en kijk hier voor de Chaos Server. Er is ook eenSysTray Server Status programma

Een Beta2 World Map en hier nog een worldmap.

En hier 2 pixs met waar monsters zich bevinden in Beta2:Bovenkant Onderkant.

Genoeg gezien en wel je zelf eens? Download deze 340 Mb client (met dap is mogelijk). Dan hier registeren. Oh, en kies voor Female als je met een vrouwelijke char wil spelen ;) Oh en de meeste users zitten op Loki.

De vorige delen (allemaal ongeveer 1000 posts):
[MMORPG] Het grote Ragnarok topic - deel 1
Het grote Ragnarok topic deel 2
Het grote Ragnarok topic deel 3
Het grote Ragnarok topic deel 4
Het grote Ragnarok topic deel 5
Het grote Ragnarok topic deel 6
De grote Ragnarok topic deel 7
Ragnarok beta 2 - deel 8

<center>Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/ItSnows/pix/ro_got_bottom.gif</center>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is dan het 9e deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 10:26

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Woei, 4e post ;)
En ik ben bezig met het krijgen van een cathb, woei ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maaf als je characters niet trug komen dan heb je de spullen ook niet meer die je daar wou tegen ruilen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Hoe komen jullie daar nou weer bij...char server is gewoon gecrashed, ze proberen het te fixen en linken per ongeluk naar chaos door. Ff doorlink ding fixen en het werkt weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt mij ook nix meer uit :| .... anders maar overnieuw :P (alles is nu toch te goedkoop)

Sakkat30k :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke :) zo denk ik er ook over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
char server is gecrashed en diegene die dat ding weer moest maken heeft zich een nummer vergist in het IP nummer: chaos eraangehangen ipv Loki...

Simpel toch? Kwestie van 1 nummerje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe :) ,dat is niet zo slim meteen iedereen in paniek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 18:15 schreef ItSnows het volgende:
char server is gecrashed en diegene die dat ding weer moest maken heeft zich een nummer vergist in het IP nummer: chaos eraangehangen ipv Loki...

Dan ben je ook DOM |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een quote van een forum:
Well just think of it as a super server transfer some people always wanted to play with there chaos characters on loki. Yup it happened to me too but they will fix this problem I assure you. thank you for your time *lol sound like a Gravity Representative*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 23:54
Currently international server is closed due to maintenance.
Please come back later.
Thank you.
Ragnarok Online Operation Team,
Gravity Corp.
rp.
Zal er eindelijk wat gedaan worden aan de lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maybe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 18:15 schreef ItSnows het volgende:

Dat slaat nergens op en is puur gegok...lijkt me ook zeer sterk.

Servers zijn simpelweg BRAK, nog een voorbeeldje, waarom denk je dat er nogsteeds geen functie is ingebouwd die je pass kan onthouden?
(10 min werk)

Omdat je dan sneller achterelkaar in kan loggen als die zooi WEER EENS plat is, ze weten heus wel dat hun zooi brak is hoor.

Echt een lachertje als ze denken dat ik hier ooit $20 voor ga betalen per maand, zijn ze helemaal achterlijk?
$240 per jaar om een /bug/lag spel te spelen waar je 60% van de tijd (meer, maargoed) niet in kan loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 18:22 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Zal er eindelijk wat gedaan worden aan de lag?
Nee.

Simpel antwoord, aangezien de server gewoon niet genoeg bandbreedte heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in... ik ga mooi geen 20Dollar betalen!
(10 a 15) meer niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niet dat er dan nog zoveel lag is :) maar ik ga nu eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 27 juli 2002 18:25 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op en is puur gegok...lijkt me ook zeer sterk.

Servers zijn simpelweg BRAK, nog een voorbeeldje, waarom denk je dat er nogsteeds geen functie is ingebouwd die je pass kan onthouden?
(10 min werk)

Omdat je dan sneller achterelkaar in kan loggen als die zooi WEER EENS plat is, ze weten heus wel dat hun zooi brak is hoor.

Echt een lachertje als ze denken dat ik hier ooit $20 voor ga betalen per maand, zijn ze helemaal achterlijk?
$240 per jaar om een /bug/lag spel te spelen waar je 60% van de tijd (meer, maargoed) niet in kan loggen?
Niet dat ik voor p2p ben ofzo maar betalen schrikt lamers en bot users af. En als het betaald is dan kunnen ze geld investeren in een snellere verbinding en betere servers. Zolang het gratis is kan dat natuurlijk niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 18:28 schreef SilverMaster het volgende:

[..]
Zolang het gratis is kan dat natuurlijk niet zo snel.
Dat noemt men investeren.

En marketing is ook hetgeen waar Gravity echt NIETS van begrepen heeft.

Denk je dat mensen na deze ervaring nog gaan betalen voor dit spel?
En dan ook nog zo asociaal veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SF: sorry maar die servers kunnen niet tegen 8000 users op. Ik heb vandaag een top gezien van 8451 users :? Dan houden die servers nooit. Zie die lag op de servers waar geffen op staat...

Bij 4000 users is het perfekt te spelen: geen lag en lekker spelen.

Die login/charserver valt dood vanwege de vele requests. Minder users=minder requests... Dus indien dit een betaald spel word zal het met hetzelfde materiaal beter lopen.

Holpelijk zijn na de 29ste een hoop users weg :) P2P zal hopelijk veel mensen (thai) aantrekken waardoor Loki + Choas minder drukte krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 18:30 schreef ItSnows het volgende:
SF: sorry maar die servers kunnen niet tegen 8000 users op. Ik heb vandaag een top gezien van 8451 users :? Dan houden die servers nooit. Zie die lag op de servers waar geffen op staat...

Bij 4000 users is het perfekt te spelen: geen lag en lekker spelen.

Die login/charserver valt dood vanwege de vele requests. Minder users=minder requests... Dus indien dit een betaald spel word zal het met hetzelfde materiaal beter lopen.

Holpelijk zijn na de 29ste een hoop users weg :) P2P zal hopelijk veel mensen (thai) aantrekken waardoor Loki + Choas minder drukte krijgen.
Dan moeten ze zorgen dat die servers wel 8k users aankunnen, echt niet zo bijzonder hoor, aangezien ze alle maps verdelen over verschillende servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 18:31 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Dan moeten ze zorgen dat die servers wel 8k users aankunnen, echt niet zo bijzonder hoor, aangezien ze alle maps verdelen over verschillende servers.
Het is nog steeds gratis en ik denk niet dat iemand zomaar een setje servers uit de hoed tovert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Er moet gewoon een user cap komen denk ik. Niet nog meer mensen in de open beta laten maar gewoon de huidige inschrijvingen houden en de nieuwe mensen, ja sorry maar nu helaas even niet. Ik speel het zelf nog maar pas (sinds beta2) maar ik heb gehoord dat het niet altijd zo laggerig was zoals in beta2 maar gewoon speelbaar. En dan nog te bedenken dat er toen nog geen loki was maar alleen chaos. Het moet dus wel kunnen maar RO is te populair geworden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

* YakuzA zit nog steeds in de server... is dah slecht? >:P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Silvermaster: ik denk dat de helft van de user rond Prontera rondhangt. Indien je op 1 van de andere servers zit werkt RO zelfs met 8000 man goed/redelijk.

Je merkt het heel erg als 1 gameserver of de charselectserver down gaat: de gamespeed stijgt meteen. Ik heb nu een paar dagen achter elkaar het geluk gehad in RO te zijn toen de charselect down ging en kan je zeggen dat je binnen 1000 vertrokken users merkt. Het speelt ineens heel lekker dan :)

Oftewel: er is niet heel veel mis met RO.Alleen die problemen die er zijn qua hardware zijn erg hardnekkig en dienen natuurlijk opgepakt te worden (wat zoals SF al zei) Gravity NIET/zeer slecht doet. Commercieel aangelegd zijn ze niet ':)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik probeer nu al voor de 3e dag de RO Client te downloaden, maar via mijn browser krijg ik een 404, waarschijnlijk time-out, en via ftp kom ik echt niet verder dan 0,01 kb/s. Is er nergens een snellere mirror van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus man! zoek zelf eens :) .... ItSnows heeft het geloof ik nu wel 10x gezegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NG [url="http://www.ragnarokonline.de/index.php?site=downloads"]http://www.ragnarokonline.de/index.php?site=downloads[/url] Met cable en DAP haalde ik 389 kbs. Volgens mij heb ik de link van Giga genomen.

Elf :+
En MK4 aardig blijven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaar dat smiletje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

de server lagged nu zelfs als er maar 3 man in 1 hele map spelen :D :D :D

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yakuza: heeft geen zin wat je doet :) Dadelijk vind je 6 cards en verwijt je jezelf alleen maar dat je gespeeld heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 27 juli 2002 18:48 schreef ItSnows het volgende:
Yakuza: heeft geen zin wat je doet :) Dadelijk vind je 6 cards en verwijt je jezelf alleen maar dat je gespeeld heb :D
6 cards? right :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zaterdag 27 juli 2002 18:44 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Jezus man! zoek zelf eens :) .... ItSnows heeft het geloof ik nu wel 10x gezegt
Zet het dan in first posts =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
AAAAH, ik word gek. Wat zegggen jullie, wut to do? Andere class vinden of door te gaan met de clas waarmee ik nu bezig ben? Wat is de class waarmee je het beste coole dingen kan doen, en bv een ork snel goed kan verslaan? Ik vind het geweldig om veel damage te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[url="http://h10005.racknine.com/~admin58/phpBB/viewtopic.php?t=8187"]http://h10005.racknine.com/~admin58/phpBB/viewtopic.php?t=8187[/url]

Is dit iets voor iemand? Komt er op neer dat iemand bereid is 100k te geven aan iemand op Loki die op Choas 100k aan hem geeft :D Iemand hiet met een account op Chaos die zijn char niet gebruikt en zat zeny heeft om dit te proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 27 juli 2002 19:01 schreef ItSnows het volgende:
[url="http://h10005.racknine.com/~admin58/phpBB/viewtopic.php?t=8187"]http://h10005.racknine.com/~admin58/phpBB/viewtopic.php?t=8187[/url]

Is dit iets voor iemand? Komt er op neer dat iemand bereid is 100k te geven aan iemand op Loki die op Choas 100k aan hem geeft :D Iemand hiet met een account op Chaos die zijn char niet gebruikt en zat zeny heeft om dit te proberen??
100k? En ik moest heel diep graven in mijn zakken voor het kopen voor een sword en een guard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GTA3: Probeer eens bij de startpost op de fora te zoeken naar Acolyte. Is misschien wat voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 19:00 schreef GTA3 het volgende:
Ik vind het geweldig om veel damage te doen..
Mage.

En pffff..probeer gewoon wat classes, tis maar een spel hoor, niet iets waar je leven vanaf hangt ofzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 19:09 schreef ItSnows het volgende:
GTA3: Probeer eens bij de startpost op de fora te zoeken naar Acolyte. Is misschien wat voor je. :)
iemand van me party is acolythe, dat suckt erg vind ik, ik twijfel tussen mage en knight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 27 juli 2002 19:01 schreef ItSnows het volgende:

Precies andersom:
Lagmaster, what he wants to do is exchange his 100k on chaos for someone's 100k on loki, meaning that the guy on loki would have 100k on chaos and yes some do play on both servers.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja... mage's/warrid's kan orc hero's van afstand doodmaken en een safety wall maken!
Als een orc hero 1 klap geeft aan een knight... dan is die al dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 19:14 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Tsja... mage's/warrid's kan orc hero's van afstand doodmaken en een safety wall maken!
GRRR! Dacht ik net, laat ik dan toch een knight worden, je maakt me twijfelen. in hoeveel dagen word ik een wizard? Wat moet ik doen om een wizard te worden? Ik hoor alttijd dat de knights de sterke monsters doden....

/edit

ik vind alle attacks van de swordie met sp koel, dus daarom zou wizard geschikt zijn voor mij, alleen 1 ding nog, wat zijn de nadelen van een wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 19:19 schreef GTA3 het volgende:

[..]

GRRR! Dacht ik net, laat ik dan toch een knight worden, je maakt me twijfelen. in hoeveel dagen word ik een wizard? Wat moet ik doen om een wizard te worden? Ik hoor alttijd dat de knights de sterke monsters doden....
Dagen? :D
Maak er maar weken/maanden van.
Een mage levellen is niet simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 27 juli 2002 19:19 schreef GTA3 het volgende:

[..]

Als novice is het makkelijker om swordie te worden, je hoeft geen quest te doen maar als je job lvl 10 hebt kan je al swordie worden en met een mage moet je eerst een quest doen (hoorde ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 19:20 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Dagen? :D
Maak er maar weken/maanden van.
Een mage levellen is niet simpel.
Is het moeilijker dan een swordie lvlen? Dit is mn eerste week dat ik speel en ik ben al een swordie 30/21. Alleen joblvlen gaat nu heel langzaam, ik moet gewoon de juiste monsters vinden die ik maar niet vind :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 19:22 schreef GTA3 het volgende:

[..]

Is het moeilijker dan een swordie lvlen? Dit is mn eerste week dat ik speel en ik ben al een swordie 30/21. Alleen joblvlen gaat nu heel langzaam, ik moet gewoon de juiste monsters vinden die ik maar niet vind :(
Ehm, die eerste lvls gaan altijd snel, ik had in 1 dag lvl 27 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 27 juli 2002 19:14 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Knights worden geeneens geraakt door bosses, als ze autocounter hebben gelevelled >:)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Blaatzooi zeg. Elk pupke heeft goeie en slechte kanten. Kee, sterke mages kunnen tegenwoordig goed bosses killen. Nou en? Gravity 'fixed' dat binnenkort wel weer en dan zijn ze weer waardeloos. ;) Kies gewoon een pupke wat je het leukst lijkt/wat er het coolst uitziet of weet ik wat maar kies gewoon :P.

Keb nu al 4 verschillende classes gelevelled en het was allemaal ok en geinig enzo.

Blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 19:24 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Knights worden geeneens geraakt door bosses, als ze autocounter hebben gelevelled >:)
Wel hoor :) ... Ga maar eens naar het orc forest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 19:24 schreef MaafKloon het volgende:
Blaatzooi zeg. Elk pupke heeft goeie en slechte kanten. Kee, sterke mages kunnen tegenwoordig goed bosses killen. Nou en? Gravity 'fixed' dat binnenkort wel weer en dan zijn ze weer waardeloos. ;) Kies gewoon een pupke wat je het leukst lijkt/wat er het coolst uitziet of weet ik wat maar kies gewoon :P.

Keb nu al 4 verschillende classes gelevelled en het was allemaal ok en geinig enzo.

Blaat
aah, dit had ik nodig, ik word gewoon een super knight :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 19:30 schreef GTA3 het volgende:

[..]

Ehehe...dat gaat je nog wel ff wat tijd kosten hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 19:31 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Ehehe...dat gaat je nog wel ff wat tijd kosten hoor..
boeiend :P, ik ebn er al bijna, nog 19 joblvls :P Ik heb er een hele week voor, genoeg lijkt me toch als ik elke dag in de hele week speel, dus gewoon 24/7 :P

trouwens, is er ook zon plaatje van een knight?

[url="http://games.digitaledge.no/gfx/classes/anime/sht_sword_m.jpg"]http://games.digitaledge.no/gfx/classes/anime/sht_sword_m.jpg[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 27 juli 2002 19:30 schreef GTA3 het volgende:

[..]

Misschien heb je [url="http://h10005.racknine.com/~admin58/phpBB/viewtopic.php?t=1864&postdays=0&postorder=asc&start=30"]hier[/url] iets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Op zaterdag 27 juli 2002 19:35 schreef GTA3 het volgende:

[..]

boeiend :P, ik ebn er al bijna, nog 19 joblvls :P Ik heb er een hele week voor, genoeg lijkt me toch als ik elke dag in de hele week speel, dus gewoon 24/7 :P
Dat redt je niet. Laatste joblvl's door je een uur of 6-10 per joblvl over :P Of langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 19:35 schreef GTA3 het volgende:

[..]

trouwens, is er ook zon plaatje van een knight?

[url="http://games.digitaledge.no/gfx/classes/anime/sht_sword_m.jpg"]http://games.digitaledge.no/gfx/classes/anime/sht_sword_m.jpg[/url]
Red je echt niet in een week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 19:36 schreef MaafKloon het volgende:

[..]

Dat redt je niet. Laatste joblvl's door je een uur of 6-10 per joblvl over :P Of langer.
19 x 7 = 133

133 uren is wel genoeg denk ik :P

/edit

oke oke, een week en een dag dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 19:39 schreef GTA3 het volgende:

[..]

19 x 7 = 133

133 uren is wel genoeg denk ik :P

/edit

oke oke, een week en een dag dan :P
Als RO spelen het enige is wat je op een dag doet, 19 uur lang, dan ben je toch niet zo lekker bezig.....

Beetje sick enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 27 juli 2002 19:30 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

Wel hoor :) ... Ga maar eens naar het orc forest :P
mjah daar doen ze nog manual counter wat irri is met lag... :)

maaruh ingame nog steeds geen berichten van gravity langs gekomen :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 19:41 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Als RO spelen het enige is wat je op een dag doet, 19 uur lang, dan ben je toch niet zo lekker bezig.....

Beetje sick enzo..
Voel me niet ziekjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scitzo... als hij zo lang wil gamen! wtf maakt ons dat uit?
soms doe ik het ook wel eens :P

Ik hoop dat ze vandaag die servers nog gaan fixen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 18:40
wat is je langst dan??? mij echt niet meer dan 5 uur....

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh 12 uren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 00:18

Smurf

Detri

Op zaterdag 27 juli 2002 19:41 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Beetje sick enzo..
ik kon maar 14 uur per dag spelen deze week :(
moest helaas nog full time werken ;)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn vakantie een keer van vrijdagmorgen tot zondag in de avond gespeeld :)
Zowel M@NIC als The Will waren getuige van mijn aktiviteiten op Choas toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die sunken ship... waar staat die ookalweer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 18:26 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Daar heb je gelijk in... ik ga mooi geen 20Dollar betalen!
(10 a 15) meer niet!
ik 7 à 10¤ max :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

was iets van eenmalig begin 20 of 40 dollar en daarna 10 dollar per maand, wat ik tot nu toe gehoord heb

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een beetje pech zullen de servers niet meer
online komen het is in korea nu 3 uur snachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
OKE! wat is het nummer van de GoT knok ploeg. Ik moet nu echt spelen. My addiction calls!! AAAAH, ik word gek. Bel GoT knok ploeg en vraag of die een Gravity een beetje onder DRUK willen zetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Op zaterdag 27 juli 2002 20:17 schreef GTA3 het volgende:
OKE! wat is het nummer van de GoT knok ploeg. Ik moet nu echt spelen. My addiction calls!! AAAAH, ik word gek. Bel GoT knok ploeg en vraag of die een Gravity een beetje onder DRUK willen zetten >:)
Ik wilde net gaan kijken of de servers alweer up waren, maar zie het al ;)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Er is zeker niemand meer met een loki char op loki?

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 27 juli 2002 20:50 schreef Smurf het volgende:
Er is zeker niemand meer met een loki char op loki?
wel IK :P
zit TV te kijken en RO staat ondertussen aan, alleen soort van vage lag. :?
net alsof je met 20 fps speelt ofsow

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouTaTis
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
(overleden)
niet meer nee, ga ik dood, klik ik op het verkeerde vakje (choose another character)

*AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH*

This space is for rent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Op zaterdag 27 juli 2002 20:53 schreef YakuzA het volgende:

[..]

hoe lang staat je RO al aan dan?
want die engine die gebruikt word heeft er nogal een handje van na een lange tijd onstabiel te worden (te gaan laggen dus)

daarom moet er na 2 uur toch wel ff uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 21:19 schreef Bartjeuhz het volgende:

[..]

want die engine die gebruikt word heeft er nogal een handje van na een lange tijd onstabiel te worden (te gaan laggen dus)

Memory leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 20:53 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 21:19 schreef Bartjeuhz het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik speel toch al sinds heel lang en zeer vaak dit 6 uur achter elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 21:43 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik speel toch al sinds heel lang en zeer vaak dit 6 uur achter elkaar :)
ik dan :P Ragnarock staat al de hele dag aan, vanaf 9 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Please come back later.
Thank you.
Gravity Corp.

Wat moet ik nu met mijn verslaving? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Op zaterdag 27 juli 2002 21:49 schreef GTA3 het volgende:

[..]

ik dan :P Ragnarock staat al de hele dag aan, vanaf 9 uur :P
ik denk dat iedereen nu wel weet dat jij het langst speelt op een dag :Z

edit:

Welk lvl ben je trouwenz GTA3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 21:51 schreef Bartjeuhz het volgende:

[..]

ik denk dat iedereen nu wel weet dat jij het langst speelt op een dag :Z

edit:

Welk lvl ben je trouwenz GTA3 ?
30/21 swordie. Dit is de eerste week dat ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Op zaterdag 27 juli 2002 22:09 schreef GTA3 het volgende:

[..]

30/21 swordie. Dit is de eerste week dat ik speel.
dat meen je niet.
ik speel ook eerste week ben ook lvl 30.
of zit je soms 12 van de 15 uur dingen te verkopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

4k users op chaos, en maar 700 ofzo op loki.
Wel lekker lagvrij nu, alleen jammer dat ik alleen maar op chaos kom.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 22:11 schreef Bartjeuhz het volgende:

[..]

dat meen je niet.
ik speel ook eerste week ben ook lvl 30.
of zit je soms 12 van de 15 uur dingen te verkopen ofzo?
ik doe vanalles, ook zit ik soms te wandelen en te klooien :P

Waar train jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Op zaterdag 27 juli 2002 22:40 schreef Smurf het volgende:
4k users op chaos, en maar 700 ofzo op loki.
Wel lekker lagvrij nu, alleen jammer dat ik alleen maar op chaos kom.
hoe kan je uberhaupt connecten?? als ik RO opstart krijg ik een scherm met:
________________-
Please come back later.
Thank you.
Gravity Corp.
rp.

en kan dan nix anders dan eruit gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh: Je kunt om de patchserver heen en dan stopt het inloggen bij na het tonen van het aantal users :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Op zaterdag 27 juli 2002 22:56 schreef GTA3 het volgende:

[..]

ik doe vanalles, ook zit ik soms te wandelen en te klooien :P

Waar train jij?
op creamy'z (2 mappen boven geffen)
maar daar ben ik eigenlijk op zoek naar hornets die zo vriendelijk zijn een Wind of Verdure aan mij te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 23:00 schreef Bartjeuhz het volgende:

[..]

op creamy'z (2 mappen boven geffen)
maar daar ben ik eigenlijk op zoek naar hornets die zo vriendelijk zijn een Wind of Verdure aan mij te geven ;)
waar adviseer je me om te trainen? Ik wil zo snel mogelijk een knight zijn. Ik ga denk ik ook een 2H sword kpen als ik het geld heb en mn 2h sword skill mastery heb opgepompt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

blah nog steeds erin :P

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 22:57 schreef ItSnows het volgende:
Bartjuh: Je kunt om de patchserver heen en dan stopt het inloggen bij na het tonen van het aantal users :)
Dit wil ook wel weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
probeer gewoon verschillende dingen uit en kijk wat het best bevalt.
maja je kan ook gewoon het avontuur opzoeke en iets anders proberen voor mekaar te krijgen en je lvl als een soort bijzaak zien ;)

bijvoorbeeld 1500 creamy'z slopen zoals koetjeboer ;) die op zoek is naar een.......? 4clover?

------------------------------------------------------
Levels 11-20 : Rocker Field is the best Place for you to level up. Dont be fighting hornets quite yet, since they buddie up(if you hit one, they all hit you) So stay at the rocker field from levels 11-20.

Levels 21-34 : Culvert Floor 2. The culvert monsters have a high respawn rate. Decent exp, and fast levels.

Levels 35-38 : Elder Willow Forest is best exp for these levels. You may also want to try Geffen Tower Floor 1(careful of posion spores if you dont have much vit, they can do up to 90+ dmg) You should also try out the Ant Hell Floor 1 Dont go to floor 2, theres a big bad boss named Phreeoni there.

Levels 39-46 : Heres where it gets SLOW. sad, but true. From about level 39-46 you might wanna go to bibilians level 2. Im level 45 and have a decent amount of vit, i dont need potions at bibilians. So, if you dont have much vit, thara frogs do a decent amount of dmg, so you might wanna bring some reds You might also wanna still fight in geffen floor 1, or Orc Warrior Lands
------------------------------------------------------
Leveling Strategy :

10-20: Culvert F1, Rocker Field

21-30 : Culvert All Floors, Geffen Tower Floor 1.

31-45 : Geffen Tower F1, Pirate Ship(level 40+), Orc Lands, Payon F2

46-60 : Pyramids F2, Payon F2-F3.

61-99 : Pyramids F3-F4
-----------------------------------------------------

bezoek [url="http://ro.pak0.com"]http://ro.pak0.com[/url]
tjek forum en dan CLASSES...daar staat swordie/knight ook bij. met behoorlijk wat tips e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 23:11 schreef GTA3 het volgende:

[..]

waar adviseer je me om te trainen? Ik wil zo snel mogelijk een knight zijn. Ik ga denk ik ook een 2H sword kpen als ik het geld heb en mn 2h sword skill mastery heb opgepompt
Dit heb je nu al een keer of 10 gevraagd en ik zeg je nogmaals: hier is GEEN antwoord op te geven. Dit is volledig afhankelijk van je character (skills en base), het materiaal dat die char heeft en het aantal zeny dat je heb.

Dit zul je zelf moeten uitzoeken door het uit te proberen op beesten :)

Mijn char lvld slecht op dusties terwijl Legolas daar wel dik op scoort en hij is een aanral levels hoger :) Maar omdat hij Archer is en ik Mage zijn er voor mij weer andere beesten. Kwestie van uitproberen en hopelijk niet te vaak doodgaan want -5% job per keer is veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 23:18 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Mijn char lvld slecht op dusties terwijl Legolas daar wel dik op scoort en hij is een aanral levels hoger :) Maar omdat hij Archer is en ik Mage zijn er voor mij weer andere beesten. Kwestie van uitproberen en hopelijk niet te vaak doodgaan want -5% job per keer is veel :(
krijg je eigenlijk wel veel exp van onze beertjes?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ItSnows hoe omzeil je dat????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 23:21 schreef Paraplu het volgende:

[..]

krijg je eigenlijk wel veel exp van onze beertjes?? :)
Nee. Caramel is beter.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:22 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ItSnows hoe omzeil je dat????
Heeft geen zin want je komt er dan toch niet in :)
Volgens mij heeft of Obsidian of M@NIC (allebei?) het al eens gepost in 1 van de vorige delen. Dus zoek eens even ;)

Bartjeh: die tekst met die lvls en plaatsen om te lvlen is allemaal wel aardig MAAR als je ook maar 1 skillpoint of base point anders zet kom je der al niet meer mee weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 22:16

mvds

Totally awesome!

Je pakt in plaats van ragnarok.exe ragexe.exe en dan plak je -1rag1 erachter. Je krijgt dan dus iets van:

C:\Program Files\Gravity\RangnarokOnline\ragexe.exe -1rag1

Dit werkte voor Beta1, of het voor beta2 werkt weet ik niet.

En ItSnows, ik weet wel dat je vreselijk lekker kunt levellen als mage in Ant Hill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

:) heel tijdje heeft een thai me geholpen met levelen >:) ging ech lekker :)

(waren de enige 2 in de hele map :P)

PSN

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.