Dat mag ik toch hopenOp vrijdag 19 april 2002 16:00 schreef da_rippah het volgende:
.. xcuse me
The Will maakt niet voor niks zo'n openingspost.
Verwijderd
Dat mag ik toch hopenOp vrijdag 19 april 2002 16:00 schreef da_rippah het volgende:
.. xcuse me
There is no magic.
There is no magic.
There is no magic.
There is no magic.
Verwijderd
ligt et aan mij of ben jij erg weinig onlineOp vrijdag 19 april 2002 15:40 schreef The Will het volgende:
Jullie hoeven trouwens ook niet meer te voten over of er een nieuwe party leader moet komen, is me toch wel duidelijk wat daar uit komt, maar ik zit er al een tijdje over te denken om de party te verlaten.
Klote, maar ik vind het gewoon een stuk minder gezellig dan toen we net waren begonnen. Toen was het minder 'proffesioneel' (kan het niet echt beschrijven) ofzo. En ik weet niet precies waarom maar ik vindt het gewoon een stuk minder leuk geworden.
Dus /me Will kapt er mee
Ik blijf natuurlijk wel gewoon spelen
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Tis ook gezelligOp vrijdag 19 april 2002 17:42 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
ligt et aan mij of ben jij erg weinig online
elke keer als ik online ben is et gezellig
Verwijderd
* M@NIC gaat nu naar z'n werk.Op vrijdag 19 april 2002 18:22 schreef --N9-- het volgende:
Ok jongens ik zie dat ik verkozen ben tot partyleader
Ik zal jullie niet teleurstellen. (Ik wou nog een boek gaan schrijven maar jullie hebben me al verkozen)
Maarruh Ik sta vanaf 19:00-20:30 in prontera zodat jullie geadd kunnen worden. Daarna heb ik een bruiloft dus ben rond een uur of 0:00 terug dan sta ik nog een tijdje in pron om vervlgens te gaaan orc hunten. Tussendoor kan ik jullie uiteraard ook adden maar kom aub tussen 7 en half 9 als het kan....
tot zo
Trinity your furrless leader
Verwijderd
Dat was ik...Op vrijdag 19 april 2002 18:17 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Tis ook gezellig
Laatst liep ik door Yoyo Forrest...liep er telkens een vervelend ventje achter me aan hartjes te maken
Guess who that was
Hmz heel vaag zeg ik heb gisteren nog ff voor de gein Haldyr als account gereggedOp vrijdag 19 april 2002 20:50 schreef NG het volgende:
boe-hoe-hoe, nog steeds brakke site, ik wil me nu toch echt wel eens registreren
Gebruik die link eens die ik gaf, als je op de Gravity site bent, moet je de link gebruiken uit het top menu, die werkt gewoon hoor.Op vrijdag 19 april 2002 20:50 schreef NG het volgende:
boe-hoe-hoe, nog steeds brakke site, ik wil me nu toch echt wel eens registreren
Nope, dat was ikOp vrijdag 19 april 2002 20:39 schreef obsidian het volgende:
[..]
Dat was ik...
NEEEEEEEE, niet doen!, die fout heb ik ook gemaakt op Chaos, je spaart lang, je heb uiteindelijk veel kaarten (is wel leuk), en tenslotte sell je ze toch maar, doordat je uiteindelijk het nut er niet van inziet en je Gloves nuttiger vind dan die cards...Op vrijdag 19 april 2002 22:54 schreef MaafKloon het volgende:
[..]
Nope, dat was ik(of jij ook al?)
/edit
Ik ben nu een beetje cards aan het sparen dus als je er eentje hebt voor een redelijke prijs, zeg het maar, en maybe koop ik em(fabre,picky en condor heb ik al)
BF1: Don-Panio
There is no magic.
ik heb 32MB video kaartOp vrijdag 19 april 2002 23:21 schreef MaafKloon het volgende:
ze zeggen alleen 'soon'...maar das relatief ofcourse
En dat d3d betekent denk iets van of een flut videokaart, of foute drivers oid. En blind ben ik nog steeds niet van ragnarok dus die caps kan wel weg
There is no magic.
hehe foutje prob nie opgelost maar watvoor directx moet ik downen? direct3d offuf dirrectx8 ofsow?Op vrijdag 19 april 2002 23:25 schreef The Will het volgende:
ADMK zou je alsjeblieft de edit knop willen gebruiken ipv meerdere posts onder elkaar posten. Dank u
En Direct X, nou gewoon ff zoeken met google ofzo. Maar doe eerst eens nieuwste Detonators, zijn te vinden met meuktracker op Tweakers.net FP
There is no magic.
ik krijg dan dezelfde error "cant inti d3d"Op zaterdag 20 april 2002 00:40 schreef The Will het volgende:
In je setup kun je instellen of ie fullscreen is, dat zet je aan en dan doet ie het als het goed is.
There is no magic.
There is no magic.
There is no magic.
Verwijderd
Lolz, reperatie mannetjeOp zaterdag 20 april 2002 08:18 schreef ADMK het volgende:
mijn windows en mohaa deed ook al sow raar maar ik kon nog op m'n vaders compie spelen en disndag kom een reparatiemannetje die m'n computer ff goed maakt...
STUFU hl2
wheee, told yaOp zaterdag 20 april 2002 01:57 schreef The Will het volgende:
Edit: En Clipz, ik neem terug dat ik heb gezegt dat een Mage simpel is, in het begin gaat het levellen namelijk echt rete traag
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Verwijderd
Welk balkje?Op zaterdag 20 april 2002 15:45 schreef M@NIC het volgende:
De groeps pic die ik geschoten heb.
Alleen jammer dat Nocte nog zo'n balkje had
[afbeelding]
There is no magic.
Nice job.
There is no magic.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb het idee dat Fabre's vaker feathers willen droppen dan Lunatics.Op zaterdag 20 april 2002 21:29 schreef Alpine het volgende:
Zijn er ook nog mensen hier die op Chaos spelen?
Wat is het opeens met feathers. Ze worden grof verkocht. 500z ~ 800z wordt ervoor gevraagt. Ik ben al meteen begonnen met Lunatics te killen. Niet erg goed voor je exp. en veel feathers laten ze ook niet vallen.
Ik krijg bij Fabre's enkel fluff en nauwelijks feathers. Bij Lunatics krijg ik vaker feathers dan Fabre's.Op zaterdag 20 april 2002 22:03 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb het idee dat Fabre's vaker feathers willen droppen dan Lunatics.
There is no magic.
Mwha, maar 1/10 van me zeny wil ik daarin wel investeren om er later 6x voor te krijgenOp zaterdag 20 april 2002 20:02 schreef The Will het volgende:
Duurt nog wel ff voordat je er meer voor krijgt hoor.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ah.. vandaarOp zaterdag 20 april 2002 23:26 schreef YakuzA het volgende:
mandragoras komen terug is officieel bekend gemaakt. dus iedereen spaart weer feathers voor bunny
There is no magic.
Maar ik wist niet dat je voor bunny ears feathers nodig hadOp zondag 21 april 2002 00:06 schreef The Will het volgende:
Staat sinds patch 96 ook al in het schermpje als je RO op start
There is no magic.
Pink Jewel checkOp zondag 21 april 2002 00:16 schreef The Will het volgende:
Je hebt er 100 Feathers, een Pink Jewel (weet niet meer hoe die heet), Bunny Hairband, en nog iets dacht ik, voor nodig.
Hahahaha, das wel grappig inderdaad. Ik heb dat volgens mij nog nooit gehadOp zondag 21 april 2002 02:14 schreef M@NIC het volgende:
Oh my god!
Ik ben zonet de 2 coolste novice gasten tegen gekomen ooit!
Ik liep door Yoyo land en toen zag ik die 2 dus staan.
Die kerel liep op zo'n popo af...zei zoiets van: "Kijk ze bestaan ook in groen!"
En die meid zo schreeuwen dat ze heel sterk zijn.
Dus zo stoer als ik ben, ff 2 Fire Bolts erop af.
En die reacties... "Woooooow, look a magician...hes so cool!"
En die kerel zei zoiets van "Cool sunglasses do you got, or you rich ?"
Weet ik veel allemaal, ik lag iig echt slap van het lachen.
Nou ik heb ze beide een jellopy gegeven...werd direkt "The Jellopy Man" genoemd
En we zijn ff op de foto gegaan.
[afbeelding]
[EDIT]
Klinkt stom, maar was ontzettend leuk
Verwijderd
There is no magic.
Verwijderd
Is die al gecontroleerd op keylogger of passmailer?Op zaterdag 20 april 2002 20:14 schreef CKY2002 het volgende:
Joepie de experience viewer doet het weer bij mij!
Directe link: http://www.castledragmire.com/ragnarok/externals/RagExp1.1.1.zip
There is no magic.
Die feathers stijgen nu als een gek.Op zondag 21 april 2002 09:16 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
En die feathers zijn idd erg veel waard nu, maar gelukkig heb ik er geen nodig, want ik vind die bunny-hairband gewoon niet staan bij een archer. Een zonnebril is gewoon veel cooler...
Want net als een mage heeft defense eigenlijk niet erg veel nut, je moet gewoon zorgen dat je target niet bij je kan komen, hehehe.
There is no magic.
Int tot...ik geloof 77...Op zondag 21 april 2002 13:37 schreef The Will het volgende:
Wat heb je dan allemaal Manic? En tot hoeveel moet ik m'n Int blijven pompen voor ik over ga op Agility?
Je speelt op Chaos zekerOp zondag 21 april 2002 15:41 schreef da_rippah het volgende:
[KNIP]
Verwijderd
Geen idee maar komt rechtstreeks van de site van de maker van het progje...Op zondag 21 april 2002 12:57 schreef obsidian het volgende:
[..]
Is die al gecontroleerd op keylogger of passmailer?
There is no magic.
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq