Het grote Ragnarok topic deel 5

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.431 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:22
Op verzoek van ItSnows iets eerder dan gebruikelijk ;)

Woei deel 5 alweer. :7

Links:

Vorige delen:

[topic=404626/1/250]
[topic=432370/4/250]
[topic=443529/1/250]
[topic=453562/1/250]

Andere sites:

Merchantguild.net - Dit is de beste plaats om alles te vinden over hoeveel itesm waard zijn, en info over de skills van de Merchant.

De officiële Ragnarok Online site

De RO.pak0 site - hier kun je het beste je patches vandaan halen. En op het forum zijn voor elke class wel strategiën te vinden.

Site van Joe The Dude, hier is redelijk veel informatie te vinden, vooral over de verschillende skills. (beetje besluiteloos persoon dus is/was redelijk vaak down)

Character eXPerience Viewer - Hiermee kun je zien hoeveel Experience je hebt, nodig hebt voor het volgende level, en hoeveel je van het laatste monster hebt gekrengen. <font color=red>Pas op!!! - patch ragexe.exe en _niet_ ragnarok.exe</font> Nieuwste versie: RagExp1.1.1.zip

Monster DataBase - Hierin staat alle info die je nodig hebt over de monsters die je tegen komt. Let wel op dat niet alle gegevens kloppen.

Server status page - Hier kun je de status van alle servers zien, de info klopt alleen niet 100%, dus het kan zijn dat een server _wel_ down is terwijl dat er niet staat.

GoT RO party - En natuurlijk de site van onze party.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:30

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Site voor kaart prijzen en dergelijke:
http://room.dhs.org/~inf/rag/

De calculator:
http://homepage2.nifty.com/yoan/ro_multicalc.html?eng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53642

Uhmm.. ello ik heb van Koetjeboer gehoord dat iemand uit jullie party was gekickt ennuh nu is * Anoniem: 53642 de vraag of ik ken joinen? :D

ben helemaal NL ensow.. ennuh heb wel redelijk ervaring,.. zit op LOKI met lv 33/23 Swordy op dit moment en nog een verlaten lv 15 thief... ennuh ennuh.. naja

nick = Infamous van swordy... dus plz contact me if possible ofsow :)

ik speel btw ook erg veel :D

thats about it.. hoop snel wat te horen :)
Ciao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Op donderdag 18 april 2002 19:49 schreef ex0r het volgende:
Uhmm.. ello ik heb van Koetjeboer gehoord dat iemand uit jullie party was gekickt ennuh nu is * Anoniem: 53642 de vraag of ik ken joinen? :D

ben helemaal NL ensow.. ennuh heb wel redelijk ervaring,.. zit op LOKI met lv 33/23 Swordy op dit moment en nog een verlaten lv 15 thief... ennuh ennuh.. naja

nick = Infamous van swordy... dus plz contact me if possible ofsow :)

ik speel btw ook erg veel :D

thats about it.. hoop snel wat te horen :)
Ciao!
Je krijgt mijn stem als je me beetje kan helpen met verkrijgen van een Gladius :+
--

Enniewee, ik ben nu 23/17 Thief, waar zal ik nu gaan lvl'en ? Hornet's zijn me te zwak en yoyo's net iets te heftig..
Advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
Op donderdag 18 april 2002 19:55 schreef M a a r t e n het volgende:

[..]

Je krijgt mijn stem als je me beetje kan helpen met verkrijgen van een Gladius :+
--

Enniewee, ik ben nu 23/17 Thief, waar zal ik nu gaan lvl'en ? Hornet's zijn me te zwak en yoyo's net iets te heftig..
Advies?
smokies :?

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ja zou wel mogen, ware het niet dat er al veel eerder iemand heeft gevraagt of hij er in wil. En het is nog niet zeker of er wel een plaats vrijkomt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwah maarten dat zou mogelijk zijn.. als ik erin kom natuurlijk!! :D

ennuh waar je moet levelen is in Culvert (ken je niet?)
vraag me dan ff in-game (whisper Infamous) waar het is...

naja The will... op goeie hoop dan maar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op donderdag 18 april 2002 20:34 schreef ex0r het volgende:
Mwah maarten dat zou mogelijk zijn.. als ik erin kom natuurlijk!! :D

ennuh waar je moet levelen is in Culvert (ken je niet?)
vraag me dan ff in-game (whisper Infamous) waar het is...

naja The will... op goeie hoop dan maar... :(
Hm ik weet waar dat is hoor :7 Maar ik ga naar 2e area vanaf Alberta, voor wormtail/spore/snake.

-- vul ff je GoT profile helemaal in, anders lijk je zo'n n00b :+ --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
En wie is exor nu weer opeens? Heb je nog niet eerder in dit topic gezien, maar dat kan aan mij liggen... ;)

Ik heb net de discussie over obsidian gelezen en vind dat hij er uit moet en er uit moet blijven. Hij zit te cheaten en dat mag niet. Zo kan iedereen hier geld verdienen. Ik zat het eerste weekend me helemaal blind te killen op pickies om wat zeny te verdienen en hij pleurt zijn bot aan... 1 woord triest...

Margera kotst op botusers :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik probeer me te registeren, krijg alleen elke keer een 404 als ik het registratieformulier heb ingevuld :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 20:45

mvds

Totally awesome!

Ehhm, ik wil even iets ophelderen. Die bot is niks anders dan een speler, alleen wel een speler met een wat beter uithoudingsvermogen. Dat die bot dus in een nacht zou kunnen wat een normale user (non-bot) in een week doet is dus onzin. Een bot kan niet meer monsters tegelijk killen dan een gewone user, heeft niet meer leven, krijgt niet minder schade enz enz.

Het enige verschil is dat een bot niet door een mens gestuurd word, maar door een script.

Als het zou betekenen dat ik mijn bot helemaal niet meer mag gebruiken vind ik dat niet eens zo heel erg, al vind ik dat wel vreemd aangezien jullie geen last hebben van die bot, en dat char ook niet in de party zit.

Maar ok, wel wil ik er even bij zeggen dat niet iedereen jullie mening deelt. Ik heb namelijk van iemand uit de party (ik noem geen namen) een verzoek gehad om mijn bot te delen.

Om misbruik te voorkomen geef ik mijn bot niet weg, mede omdat ik hem ook zelf (gedeeltelijk) gemaakt heb.

Wat ik wel graag wil is dat er een eerlijke poll gemaakt word, en dat de partymembers daar even kunnen stemmen, desnoods anoniem. Ik hoef niet te weten wie waarop stemt, wel wil ik dat als ik terug mag komen, hier niet steeds weer mee geconfronteerd word. En ik blijf obsidian gewoon gebruiken. (zonder bot, de char zelf dus)

Ik kan ermee leven als ik niet terug mag komen, ik zou het leuk vinden als ik wel terug mag, maar ik wil daar niet steeds gezeik over blijven krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51190

Ok nu ik ff mijn standpunt. Botusers verpesten heel mijn ro-ervaring. Ben het daarom geheel met preddie ,maar vooral helemaal met M@nics post eens. Je mag van mij in de party maar je gaat bij mij op ignore en krijgt niks van me. Idereen mag lenen behalve van die lame botusers.

Iemand zei ook dat er totaal geen schade aan zit dat hij met een bot zijn merc leveled. Maar wat als hij nou eens zijn merc blijft levelen zodat die continu naar rares kan gaan zoeken. Dan heeft hij weer een vet groot voordeel ten opzichte van andere partymembers. Bovendien nooit geldproblemen.

Ik heb dit weekend nonstop zitten spelen om een beetje normaal level te worden. en jij gaat vrolijk 2 dagen wat anders doen en bent hetzelfde level. Ik stem voor om Exor toe te laten.(hebben nog zat plek,dus beide kan ook).

Ik team alleen zeker niet meer met een botuser. In de party ok maar op mijn hulp of iets dergelijks hoef je niet te rekenen... Bot weg dan praten we verder alhoewel vertrouwen i je wel geschaad is...

zo dat mnoest ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Zat plek? Kweenie waar je dat vandaan haalt maar dat is niet zo. Party zit namelijk vol, en Tidus heeft al eerder aan mij gevraagt of hij kon joinen, dus die is dan sowieso eerst. Maar atm hebben we daar geen plaats voor, alleen als jullie het er niet mee eens zijn dat Obsidian weer joined, is er 1 plaats vrij.

Obsidian heeft iig mijn stem dat hij weer terug komt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 18 april 2002 22:14 schreef --N9-- het volgende:
[knip]
Dit soort dingen bedoel ik nou. Jij mag mij uitleggen hoe ik jouw plezier kan vergallen door een ander character dan mijn main character te laten levellen door een bot. Het enige waarin een bot verschilt van een gewone user is dat hij niet bestuurd word door een mens maar door een programma. That's it.

Anck is mijn main char, en daarmee speel ik zelf. Mijn bot is nog lang niet op het niveau van Anck, omdat die best crappy uitrusting heeft. En waarom zou ik mijn merch naar rares laten zoeken? Het is een merch! Wat doet een merch? Venden! Daarvoor heb ik hem gemaakt, zodat ik niet afhankelijk ben van een merch van iemand anders.

Dus hoogstwaarschijnlijk zal obsidian steeds ergens in een stad (meestal pron denk ik) zitten om spullen te verkopen. Zodra hij zijn vending skill heeft. Niets meer, niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roflmaolol @ obsidian...
Bot verkracht gewoon hele game ... ze looten, killstealen,
chatten niet :D (saai), ennuh als je een bot runt speel dan een ander spel ofsow... ik bedoel waarom een spel downloaden als je hem toch nie gata gebruiken?...

te triest voor woorden imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Nofi hoor, maar zou je je hier ff niet mee willen bemoeien. Dit is meer iets tussen de party members, en daar hoor jij (nog) niet bij.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 18 april 2002 22:29 schreef ex0r het volgende:
roflmaolol @ obsidian...
Bot verkracht gewoon hele game ... ze looten, killstealen,
chatten niet :D (saai), ennuh als je een bot runt speel dan een ander spel ofsow... ik bedoel waarom een spel downloaden als je hem toch nie gata gebruiken?...

te triest voor woorden imo...
Dude, als je niet weet waar je over praat, praat dan gewoon niet. Je kan alles gewoon instellen op die bot, en looten stond altijd uit!

En ik speel het spel wel, met mijn main char, en alleen niet met mijn Merchant. Dat was/is de bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He M@nic als je dit leest ik bied een mincoat + 10k voor je cathairband...misschien staat hij nu nie zo leuk meer.

wil ook wel 20k geven ipv een mink en geld maar dan moet je ff wachten heb op het moment maar 12k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op donderdag 18 april 2002 22:13 schreef obsidian het volgende:

Maar ok, wel wil ik er even bij zeggen dat niet iedereen jullie mening deelt. Ik heb namelijk van iemand uit de party (ik noem geen namen) een verzoek gehad om mijn bot te delen.
uit ICQ history

[from obsidian]
sorry dude, no can do, ik kan je wel een screenshot geven, dan zie je precies wat ie allemaal kan

[to obsidian]
ah koel graag
:?
Beetje schiewnierig zijn mag toch wel, kon me niet zoveel voorstellen bij hoe het eruit zou zien.

Now I know :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Volgens mij vroeg je wat anders dude, je wilde de bot zelf hebben. Net zoals ik een tijdje terug nieuwsgierig was naar zo'n ding. En er nu om veroordeeld word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou jongens ik vind het allemaal behoorlijk triest. ik wacht de Poll af maar zit er over te denken om een nonbot party te maken... kan iedereen die voor is lekker over bots praten en lame zijn en kunen de gewone levelers elkaar door de moeilijke tijden helpen... hoop dat het niet zover hoeft te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ja want we hebben ook zoveel mensen die een bot gebruiken hè? Of Maarten hem gebruikt/gaat gebruiken weet ik niet, en interesseert me niet zoveel. Ik vind de party sowieso niet zo super meer, het was eerst een stuk gezelliger, kweenie waardoor dat komt...

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op donderdag 18 april 2002 23:12 schreef obsidian het volgende:
Volgens mij vroeg je wat anders dude, je wilde de bot zelf hebben. Net zoals ik een tijdje terug nieuwsgierig was naar zo'n ding. En er nu om veroordeeld word...
...Ik zal even wat ophelderen..
Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk niet weten ben ik behoorlijk depressief en ik ga maar 3 korte dagen in de week naar school. Dit spel is momenteel m'n lust en m'n leven (letterlijk dus eigenlijk). En ik vind het heel koel om te zien hoe ik vooruit kom (ook al gaat het niet altijd zo snel als ik het soms zou willen). En ik zou dat niet willen missen, omdat ik er simpelweg gewoon vrolijker van word.

Duidelijk?
No bots for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 15:29
Op donderdag 18 april 2002 22:47 schreef --N9-- het volgende:
He M@nic als je dit leest ik bied een mincoat + 10k voor je cathairband...misschien staat hij nu nie zo leuk meer.

wil ook wel 20k geven ipv een mink en geld maar dan moet je ff wachten heb op het moment maar 12k...
Sorry dude, ik hoef geen geld meer.
Ik spaar nu zelf zo'n Bunny Hairband bij elkaar :)
Als ik weer 1 vind mag je 'm van me kopen.
Op donderdag 18 april 2002 22:47 schreef --N9-- het volgende:

I know, boeiend dat je een bot hebt of er nieuwsschierig naar bent.
Toen ik net begon (jaja was nog archer :D) heb ik ook een bot gehad.
Dat was nog in de tijdperk dat er elke dag 2 patches uitkwamen om de bots te stoppen.
De bot heeft nooit gewerkt :P
Hm...ik zit nu te denken, zou dat dan misschien die pass logger zijn geweest waar ik laatst mee ben gehacked :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Uhh je had eerst zelf een bot en nou zeik je wel mensen af die er een hebben :?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 19 april 2002 00:44 schreef The Will het volgende:
Uhh je had eerst zelf een bot en nou zeik je wel mensen af die er een hebben :?
Oh Will kom op zeg... :z
Sinds wanneer ben jij fan van bots :?
Dit slaat toch nergens op.

En jah ik had een bot om te kijken wat ie deed.
Ik heb toen zelfs met iemand erover gehad wat voor functies die had.
Maar hij heeft nooit gewerkt door al die patches toen.
En daar ben ik blij om...maar ik hoef mezelf verder niet uit te leggen.
Je snapt me donders goed.

En obsidian tis niet om jou hoor.
Je bent altijd wel een kewle gast geweest, en ben je voor mij nog :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Waar slaat het nou weer op dat ik opeens fan van bots ben?

Je zal mij nooit met een bot zien hoor. Het spijt me dat ik het lompt vind wat jullie soms zeggen, maar dat heet nou vrijheid van meningsuiting.

En het slaat nergens op om iemand anders te gaan verwijten van fouten die je zelf ook maakt.

Allemaal IMHO natuurlijk anders krijg ik daar ook nog eens gezeik over.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm nou ja ach je hebt wel een beetje gelijk hoor will is ook wel heel rigoreus om een nieuwe party te starten. Maar botusers verneuken gewoon deze game. En daar blijf ik bij,op de roforums word ook iedereen gebanned die zegt en bot te willen proberen,en dat vind ik goed.

Ik was behoorlijk teleurgesteld in de spelers die zich in laten met bots,maar ja ik kan ze toch niet tegenhouden. Ik speel lekker door met mijn thief op de legitieme manier. Ik hoop dat ze botusers op een of andere manier kunnen stoppen....maar das vast valse hoop....

ik hoop dat de meesten van ons bij hun standpunt blijven en dat obsidian zijn leven betert....en daarmee wil ik de discussie maar stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Oke, discussie is wat mij betreft ook wel afgelopen, heb wel betere dingen te doen.

Vraag is: Gaan we überhaupt nog wel eens iets aan teamplay doen? Anders drop ik namelijk meteen mijn Aco en wordt ik weer lekker Swordie of Archer ofzo. Die Aco is namelijk echt een hell om te levellen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja teamplay geen idee. Lijkt me wel fun om met zijn allen te gaan mvp-en. Maar dat kan net zo goed met een swordie toch???? Ik zou voor het voor jou leukst te levelen mannetje gaan. Its all about fun!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 19 april 2002 01:04 schreef The Will het volgende:
Oke, discussie is wat mij betreft ook wel afgelopen, heb wel betere dingen te doen.

Vraag is: Gaan we überhaupt nog wel eens iets aan teamplay doen? Anders drop ik namelijk meteen mijn Aco en wordt ik weer lekker Swordie of Archer ofzo. Die Aco is namelijk echt een hell om te levellen.
LOL!
Eindelijk...dude drop die aco gewoon.
Acos sucken nu sinds de mighty is generfed (?).
En de teamplay...ach vandaag ff met Clipz0r en Koe lopen ouwehoeren in Yoyo forrest.
En daarvoor hebben we ook iets gedaan, geen idee wat.

Ach komt wel weer iedereen is nu nog aan het levellen.
Maar als dit allemaal een beetje af neemt, gaan we wel meer kamikaze acties plannen.
Orc forrest :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Hmm oke, Aco is pleite, moet alleen ff party opnieuw gecreate worden. Probleem is nu alleen dat ik nu weer moet gaan bedenken welke class ik wil worden ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog 2 levels dan ga ik weer orcen. Vind het daar echt supercool! Veel leuker dan Yoyoland altough ik daar veeeeeel zenny verdien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 19 april 2002 01:10 schreef --N9-- het volgende:
nog 2 levels dan ga ik weer orcen. Vind het daar echt supercool! Veel leuker dan Yoyoland altough ik daar veeeeeel zenny verdien
Ik ga mee, ik ga mee ! 8-)
Zaterdag hoop ik dat ik lvl 30 haal, dan moet het echt te doen zijn.
En anders naar Payon lvl 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 19 april 2002 01:10 schreef The Will het volgende:
Hmm oke, Aco is pleite, moet alleen ff party opnieuw gecreate worden. Probleem is nu alleen dat ik nu weer moet gaan bedenken welke class ik wil worden ;)
Kan het beste effe iemand ondertussen die party weer bouwen, zodat we direct elkaar weer kunnen zien, of blijft dit wel zo?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

En obsidian zit die er weer in? :?

En ikke wil ook mee!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik laat gewoon ff m'n Aco bestaan zodat de party ook gewoon blijft, en tegen de tijd dat ik met m'n swordie een party kan createn, drop ik de party en add ik iedereen opnieuw.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

okie :D

Yes, net te horen gekregen dat mijn fancy flower priceless is :D. (60k-100k). En dat ik beter nog kan wachten met verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Jezus, wat heb je dan gevonden joh :?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 19 april 2002 08:04 schreef The Will het volgende:
Jezus, wat heb je dan gevonden joh :?
Ummm, een Fancy Flower :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

heette voorheen deco flower, zo'n bloemke op je hoofd weet je wel :D

/edit
blaat, te laat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ow relext, kun je mij ff het grote plaatje van dat ding sturen, dus als je op rechtermuisknopje ramt. Dan kan ik namelijk ff de naam veranderen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Afbeeldingslocatie: http://pages.sbcglobal.net/joethedude/eroite/items/decoration_flower.gif

Dit lieve bloemetje maakt hem very rijk.... Dat die zoveel waard is komt vooral doordat die ENORM rare is. Net zoiets als een Pupa card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euuhhh Fancy Flower misschien :/ d0h

maar 60-100k? ... ik vind dat ding minder waard dan een Cat HB eigenluk...

die verkope ze voor 12k enzow.. en heeft ook nog 1 def :)en is goed voor bunny hb quest...

dus ik zie er nie in waarom die zoveel waard zou zijn :)
naja misschien ook wel omdat er niet zoveel Creamy's spawnen in game... en daarom wat meer rare is dan een Cat HB...
(Je ken altijd proberen om hem voor zoveel centjes te verkope of couz)

naja naja vandaag efkes naar de lv 36-37 ofsow :)

Ciao!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 19 april 2002 08:10 schreef ex0r het volgende:
euuhhh Fancy Flower misschien :/ d0h

maar 60-100k? ... ik vind dat ding minder waard dan een Cat HB eigenluk...

die verkope ze voor 12k enzow.. en heeft ook nog 1 def :)en is goed voor bunny hb quest...

dus ik zie er nie in waarom die zoveel waard zou zijn :)
naja misschien ook wel omdat er niet zoveel Creamy's spawnen in game... en daarom wat meer rare is dan een Cat HB...
(Je ken altijd proberen om hem voor zoveel centjes te verkope of couz)

naja naja vandaag efkes naar de lv 36-37 ofsow :)

Ciao!
Hmmf, een cat hairband word relatief gezien nog veel gedropped.

-Een smokie komt vaker voor als een creamy die dit bloemmetje dropt.
-En de creamy dropt zeer zelden dit bloemmetje

Dus laten we zeggen dat de kans ala 100 keer kleiner is dat je dit bloemmetje vind, als een cat hairband. (dit is grof gegokt)

En dat maakt een item veel waard. (schaarste is hogere prijzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
ex0r: Ga iemand anders zitten afzeiken man. Ik heb gewoon nog nooit gehoord van een Fancy Flower. En weet je hoe dat komt? Omdat ie eerst anders heette, kortom niet zeiken :(

En hoeveel is een Pupa card waard dan?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

volgens de kaart prijs site 100k O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 19 april 2002 08:19 schreef The Will het volgende:
ex0r: Ga iemand anders zitten afzeiken man. Ik heb gewoon nog nooit gehoord van een Fancy Flower. En weet je hoe dat komt? Omdat ie eerst anders heette, kortom niet zeiken :(

En hoeveel is een Pupa card waard dan?
De Pupa card is rond de 60k waard (of voor zoveel werd die op Chaos verkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
From now on I'll dedicate my life to killing Pupa's ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"afzeiken"

lolmao... naja afijn, wat jij wil
ik gaat naar sk00l

o ennuh> Algemene mening>Bot is voor losers...n0thing less, n0thing more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 19 april 2002 08:25 schreef The Will het volgende:
From now on I'll dedicate my life to killing Pupa's ;)
Hahahaha, ik heb er ook al veel gekilled, maarja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

willow kaart is duurder dan een elder willow :D (willow=200k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
ex0r: Waarom bemoei jij je überhaupt met die bot kwestie? Ten eerste was dat al afgehandeld en ten tweede ben je GEEEEEN partymember dus wat jij vindt is een stuk minder belangrijk. Mijn vraag dan ook om je niet met onze zaken te bemoeien als het je niks aan gaat.

Cool ga ik wel in Geffen Field rondlopen, daar zijn Pupa's en Willows :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Is het afgehandeld? Ik heb namelijk geen "oordeel" gezien.

Enne, M@NIC, niet om te zeiken hoor, maar als je ooit een bot gehad hebt, vind ik dat je niks over mij te zeggen hebt nu. Want misschien heb je die bot nog steeds wel. Je zit mij af te zeiken, en weet ik veel allemaal, en tegen Maarten zeg je dat het geen reet uitmaakt of ie er een heeft. Sorry hoor, maar dit snap ik echt even niet! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Jij zei toch gisteren zelf dat je niet meer terug hoefde te komen omdat er gewoon teveel weerstand was in de vorm van ignore en nooit meer wat lenen? Als dat niet zo was heb ik dat verkeerd begrepen, sorry, en dan lijkt het me dat je gewoon terug kan komen aangezien ik pas 2 mensen heb gezien die er tegen waren.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Maar er werd ook gesproken over nieuwe parties enzo. Wat is het nou? Blijft de party bij elkaar ja of nee? Vinden jullie het goed als ik terug kom? De bot heb ik niet meer nodig, obsidian (raar om over je eigen naam te praten terwijl je het over een ander hebt) is nu volleerd merchant. Dus ik kan hem nu laten venden terwijl ik zelf gewoon speel met Anck.

Als de party bij elkaar blijft, en jullie vinden het oke, dan wil ik wel terug komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
--N9-- gaat iig geen nieuwe party beginnen, ik ook niet, en verder ook niemand. En wat mij betreft mag je terug komen, maar wederom ben ik niet de enige die dat kan beslissen.

* Anoniem: 21329 Will gaat nu naar school, dus verwacht enige tijd geen posts van hem :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Als ik je echt geen bot meer used (Want ik ben er nog steeds 100% van overtuigd dat Anck een bot was op dat moment...) Vind ik wel dat je terug mag komen, ik vertrouw er dan maar op dat je dat niet meer doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dude, ik heb de bot niet meer nodig en zal deze dan ook niet meer gebruiken. En obsidian gaat niet op zoek naar rares voor mij, deze zal het grootste gedeelte van de tijd gewoon in Pron op de markt staan met spullen.

btw, waar kan ik behalve op Merchant Guild de waardes vinden van rares? Ik heb de prijs nodig van een Rocker doll.. :? Kan die nergens vinden, ook niet via de link van page 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm vind het nog steeds jammer dat je een char waarmee je veel geld gaat verdienen voor je char waarmee je wel gewoon zelf speelt. niet door jezelf geleveld is, bots zijn gewoon triest, ze verpesten echt de game, doordat mensen zonder er zelf iets voor te hoeven doen iets bereiken in de game. Maar goed, als je geen bots meer zult gebruiken....en je je leven betert, zie ik ook niet echt een bezwaar meer.

Je moet ons allemaal wel 2000z boete betalen! ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Laatst online: 06-05-2022
hey will met m'n 2de char een merchant worden maar ik ben nu in alberta en heb een note gekregen ofsow maar waar moet ik daarna heen!?

sommige mensen zeggen dat je naar morroc moet en dan weer terug!? is dat waar dat is wel iri door die bossen lopen want het koste me anderhalf uur voor dat ik door die bossen alberta kon bereiken!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Cant we just get along? :P

btw * YakuzA geen fan van bots :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Klopt, je moet naar morroc, daar moet je praten met iemand die in een huisje staat, en dan moet je weer terug naar Alberta. Als je geen zin hebt om al te ver te lopen kan je beter naar Izlude lopen, daar saven, je laten warpen naar Morroc, dood gaan (kom je weer in Izlude uit), dan weer warpen naar Alberta. Kost je 2 x 100z maar het scheelt je wel dik een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
poeh.... weer ff 200z verzamelen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
en dan nog 100z om naar izlude te gaan heb geen zin door die oerwoud te lopen :r

dat word dus 300z... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lol, ze zouden openbaar vervoer moeten invoeren in ro! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op vrijdag 19 april 2002 10:50 schreef ADMK het volgende:
en dan nog 100z om naar izlude te gaan heb geen zin door die oerwoud te lopen :r

dat word dus 300z... |:(
Wel meer, want je kan niet naar Izlude zelf teleporten, maar naar Prontera. En dat kost vanuit Alberta zo'n 600z volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 19 april 2002 11:07 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Wel meer, want je kan niet naar Izlude zelf teleporten, maar naar Prontera. En dat kost vanuit Alberta zo'n 600z volgens mij...
Klopt. :) Begin maar vast te sparen. Hehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wat doe ik fout?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/obsidian/temp/stats.jpg
Dit zijn mijn stats, waarom doen beesten zoveel schade op mij? Wat moet ik verhogen om minder schade te krijgen? Ik ben al aan het sparen voor een plate armor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 19 april 2002 08:46 schreef obsidian het volgende:
Is het afgehandeld? Ik heb namelijk geen "oordeel" gezien.

Enne, M@NIC, niet om te zeiken hoor, maar als je ooit een bot gehad hebt, vind ik dat je niks over mij te zeggen hebt nu. Want misschien heb je die bot nog steeds wel. Je zit mij af te zeiken, en weet ik veel allemaal, en tegen Maarten zeg je dat het geen reet uitmaakt of ie er een heeft. Sorry hoor, maar dit snap ik echt even niet! :?
Er zit een duidelijk verschil tussem hebben en gebruiken.
Ik heb 'm nooit gebruikt, want het is gewoon verschrikkelijk lame.
Want je speelt het spel voor je plezier, en een bot neemt het voor je over.
Waarom zou je dan nog spelen ?

En nu moet je erover ophouden want JIJ GEBRUIKT HEM en ik niet! :( :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nocte, voor jou een Cat Hairband 20k.
Ik heb een 2de gevonden...damn 3 Yoyos en 2 Smokies moest ik er voor killen.
Stomme looters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
bha maarjah...ik wil vragen hoe je meer aan rare stuff komt moet je een stat verhogen ofsow of wat anders? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 19 april 2002 11:58 schreef ADMK het volgende:
bha maarjah...ik wil vragen hoe je meer aan rare stuff komt moet je een stat verhogen ofsow of wat anders? :?
Nope, je kan helemaal niks anders doen dan heeeeeel veel te killen om meer kans te maken op rares. Geen enkele stat heeft daar invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Idd stats maakt niet uit.
Ik heb bv Luk op 1....heb al 2 Cat Hairbands :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
K*NKER!!! HET KOST AL 1500z OM NAAR MOROC TE GAAN!!
MAAR HET KOST HIER 1000z DAN MOET IM LOPEND :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

het leven is hard :D

/edit
hoofdletters hoeft niet hoor...zet dan liever <schreeuw> ervoor ofzow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 19 april 2002 12:25 schreef MaafKloon het volgende:
het leven is hard :D

/edit
hoofdletters hoeft niet hoor...zet dan liever <schreeuw> ervoor ofzow...
Of maak je letters bold met [ b ] en [ /b ] enzo. (zonder spaties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Good day all!

Heej ik ben eigenlijk een beetje zielig, Trinity zou je me kunnen voorzien van wat goede equip? (iig Gladius) en dat ik dat dan op langere termijn afbetaal (als ik eindelijk eens wat meer binnenkrijg dan eruit gaat)

Zou ik erg waarderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Doordat er nog steeds meningsverschillen zijn of Obsidian in de party mag komen heb ik een poll gemaakt. Ik heb er ook in verwerkt of er nieuwe party leader moet komen, dit doordat ook hierover werd gepraat, en alle meningen geuit mogen worden.

De poll moet je wel goed lezen, dus hier meer duidelijkheid over de keuzen:

-Obsidian wel in de party, geen nieuwe leader.
Obsidian mag gewoon in de huidige party, en de leader blijft gewoon Will.

-Obsidian wel in de party, en wel nieuwe leader
Obsidian mag wel in de party, en er moet een nieuwe leader komen.

-Obsidian niet in de party, en geen nieuwe leader.
Obsidian mag niet de party in, en er moet geen nieuwe leader komen (blijft gewoon Will)

-Obsidian niet in de party, ook een nieuwe leader
Obsidian mag niet de party in, en er moet ook een nieuwe leader komen.

Mocht er naar voren komen dat men nieuwe leader wilt, dan word hier ook over gevoted. Ik hoop dat dit een goede oplossing is voor het probleem, en dat iedereen zo zijn mening kan geven.

Ik vraag wel alleen te voten als je in de party zit...

http://www.ragnarokgotparty.tk/

Hier voten dus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
eindje lopen terug naar alberta ;( of ik ga bedelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ik verwachte geld van die store owner van morroc en nu krijg beloning maar 5pots ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
heb van een aardige vent 1.5k gekeregn en kon de prijs betalen naar alberta!! YEEY!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Hm ik ben even begonnen met een swordie even om te kijken hoe me dat af zou gaan. En hij heeft bijzonder veel mazzel, had voor ik 10/10 werd al 8 feathers en 2 azure jewels gevonden! :D
Nu net weer een azure jewel van een Roda Frog in de Culvert :Y)

Dus misschien geen Gladius maar een Tsu bovenaan m'n verlanglijstje :P
En ehm hebben jullie tips over skill points? Ik hou ze even open ik heb geen idee welke ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
een nadeel van merchant hij zit alsof hij moet poepen (O_o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
heb cart maar hoe moet ik die equipen??

en hoe open je een shop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

ADMK: je post vanaf nu -geen- topics meer onderelkaar. Voor akties hierboven is de EDIT knop gemaakt zodat je dingen kunt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 19 april 2002 13:41 schreef ItSnows het volgende:
ADMK: je post vanaf nu -geen- topics meer onderelkaar. Voor akties hierboven is de EDIT knop gemaakt zodat je dingen kunt toevoegen.
Haha hij leest het draadje wel :)
Zeg ItSnows kom eens op zeg, vertel eens hoe het met jou char gaat.
Zit je nog op Chaos ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 19 april 2002 13:44 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Haha hij leest het draadje wel :)
Zeg ItSnows kom eens op zeg, vertel eens hoe het met jou char gaat.
Zit je nog op Chaos ?
Is de eerste keer sinds lange tijd hoor ;)
Op chaos heb ik mijn doel bereikt: mage rond de lvl 50 en niemand om bang voor te zijn.

Op Loki heb ik wel al een Char geRegged maar ben mage lvl 1/2 (half dus) en heb ik in Pontera dus welgeteld al 1 Poring geKilled tot nu toe :). Voornamelijk wegens gebrek aan tijd maar vanaf dit weekend ga ik volledig op Loki (oude char heb ik op Chaos doelbewust geNuked :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
Op vrijdag 19 april 2002 11:21 schreef obsidian het volgende:
Wat doe ik fout?

[afbeelding]
Dit zijn mijn stats, waarom doen beesten zoveel schade op mij? Wat moet ik verhogen om minder schade te krijgen? Ik ben al aan het sparen voor een plate armor....
Hm ziet er wel leuk uit! (goede equipment)
Maar ik vind je Vit. wat aan de lage kant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Op vrijdag 19 april 2002 13:49 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Is de eerste keer sinds lange tijd hoor ;)
Op chaos heb ik mijn doel bereikt: mage rond de lvl 50 en niemand om bang voor te zijn.

Op Loki heb ik wel al een Char geRegged maar ben mage lvl 1/2 (half dus) en heb ik in Pontera dus welgeteld al 1 Poring geKilled tot nu toe :). Voornamelijk wegens gebrek aan tijd maar vanaf dit weekend ga ik volledig op Loki (oude char heb ik op Chaos doelbewust geNuked :+ ).
Cool, ik ben nu ook Magician.
Een Pure Fire Mage...op latere level misschien eens lighting erbij maar dan praten we over job lvl 40 ofzo.
Ik ben nu 25/17 op Loki :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Op vrijdag 19 april 2002 12:36 schreef M a a r t e n het volgende:
Good day all!

Heej ik ben eigenlijk een beetje zielig, Trinity zou je me kunnen voorzien van wat goede equip? (iig Gladius) en dat ik dat dan op langere termijn afbetaal (als ik eindelijk eens wat meer binnenkrijg dan eruit gaat)

Zou ik erg waarderen!
Wat ik van rob begreep gaat hij voorlopig geen geld uitlenen omdat hij zelf voor items bezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 19 april 2002 14:01 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Cool, ik ben nu ook Magician.
Een Pure Fire Mage...op latere level misschien eens lighting erbij maar dan praten we over job lvl 40 ofzo.
Ik ben nu 25/17 op Loki :)
Dat is al hoog :P
Maar ik haal je binnenkort in: na dit weekend komen een stel lange weekenden dus ga ik der tegenaan :)

De spell Firewall wilde ik voor gaan op Loki ;) Icebolt en Lighting gaan vervelen op een gegeven moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef ADMK het volgende:
heb cart maar hoe moet ik die equipen??

en hoe open je een shop??
Ik denk dat de FAQs wel een goed idee zijn voor jou. Kijk maar eens hier voor wat info...

edit:
Sluit de poll maar jongens... lees mijn note maar even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Bah, ik wil m'n aanmelden maar de server werkt niet mee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Jullie hoeven trouwens ook niet meer te voten over of er een nieuwe party leader moet komen, is me toch wel duidelijk wat daar uit komt, maar ik zit er al een tijdje over te denken om de party te verlaten.

Klote, maar ik vind het gewoon een stuk minder gezellig dan toen we net waren begonnen. Toen was het minder 'proffesioneel' (kan het niet echt beschrijven) ofzo. En ik weet niet precies waarom maar ik vindt het gewoon een stuk minder leuk geworden.

Dus * Anoniem: 21329 Will kapt er mee

Ik blijf natuurlijk wel gewoon spelen

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Jongens, ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat Ragnarok is, alleen dat het een online rpg moet zijn, die je op dit moment in de beta fase nog gratis kan downloaden... Ik heb ff gegoogled en het sprak wel aan, dat Ragnarok (iig het proberen waard :)) Maar, ik heb nog nergens een mirror gevonden die het deed, laat staan een snelle mirror ;(

Maar, is hij nog wel gratis (legaal) te downloaden en waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
www.ro.pak0.com - lees jij wel eens openings posts :?

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Hmm, sorry, heb nog niet naar het allereerste deel gekeken :X, ben via daar ook aan de site gekomen... xcuse me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 19 april 2002 15:58 schreef da_rippah het volgende:
Jongens, ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat Ragnarok is, alleen dat het een online rpg moet zijn, die je op dit moment in de beta fase nog gratis kan downloaden... Ik heb ff gegoogled en het sprak wel aan, dat Ragnarok (iig het proberen waard :)) Maar, ik heb nog nergens een mirror gevonden die het deed, laat staan een snelle mirror ;(

Maar, is hij nog wel gratis (legaal) te downloaden en waar dan?
Kijk eens BOVENAAN in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Hier staat ook een link naar die site hoor :P

There is no magic.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.