Ik persoonlijk denk dat dat pas over een tijdje erin komt, vlak voordat je ervoor moet gaan betalen.
Leuk ja, items die > 6k kosten en waar je niks mee kan doen...Op woensdag 01 mei 2002 12:01 schreef --N9-- het volgende:
plaaatjes van de nieuwe headslotitems!!!
http://def.d45h.com/rohats/hats.html
Anoniem: 29349
Jawel verkopen aan iemand die er > 6k + 1k voor wil dokkenOp woensdag 01 mei 2002 12:09 schreef obsidian het volgende:
[..]
Leuk ja, items die > 6k kosten en waar je niks mee kan doen...
Anoniem: 16462
Haha humor net
Een of ander figuur zat steeds mee te slaan net nadat ik een enemy aanviel. Kreeg er een beetje genoeg van, dus ik loop naar een creamy en doe net alsof ik ga aanvallen. Op het laatste moment liep ik weg, maar die gast die viel dus wel aan
Had ie beter niet kunnen doen zullen we maar zeggen...
Een of ander figuur zat steeds mee te slaan net nadat ik een enemy aanviel. Kreeg er een beetje genoeg van, dus ik loop naar een creamy en doe net alsof ik ga aanvallen. Op het laatste moment liep ik weg, maar die gast die viel dus wel aan
Dat ken ik ja... Vond ik niet aardig van jeOp woensdag 01 mei 2002 14:04 schreef zanac het volgende:
Haha humor net![]()
Nee idd, in de Payon dungeon ook, loopt er ineens een novice rond daar die mee ging aanvallen met mensen. Overbodig om te zeggen maar een novice alleen heeft 0,0 kans daar. Toen mensen het in de gaten kregen was het ook snel afgelopen. Iemand zei, "wait a minute, ok?". Ik zei natuurlijk, "ok, but what are you going to do?"
Gaat die gast weg, en komt ie even later terug met een hele zooi zombies achter zich aan, loopt ie naar die novice toe en doet exit game. Hehehehe. 1 Slag was genoeg, toen was ie dood...
Der staan in Izlude Girlzzzzz met Warp Portals. Ik denk duik er eens in
want ik zie een Novice voor me erin gaan
Komt ik in lvl 2 of 3 van Pyramid. Een hoop users op een hoopje en daarachter 1 open vlak met niks.
Die novice voor me begint te rennen op zoek naar iets om te slaan
Samen met een paar anderen waren we rustig achter hem aan aan het lopen. En *poof* ineens 4 Ississen voor zijn neus
Die Novice kon welgeteld 1 keer slaan maar helaas voor hem was het een Miss
Die novice voor me begint te rennen op zoek naar iets om te slaan

Die Novice kon welgeteld 1 keer slaan maar helaas voor hem was het een Miss

Anoniem: 51190
heb net een wormtailcard op de kop getikt. wel een fortuin voor neergelegd. Maar volgens de card chart op ro.pak0.com is tie 300k waard. Heb hem dus meteen maar te koop aangeboden op het roforum ;P. Ben benieuwd hij is denk ik best wel extreem rare aangezien niemand wormtails hunt...
Ik heb dat wel een tijd gedaan, nooit een card gevonden tho..Op woensdag 01 mei 2002 15:11 schreef --N9-- het volgende:
heb net een wormtailcard op de kop getikt. wel een fortuin voor neergelegd. Maar volgens de card chart op ro.pak0.com is tie 300k waard. Heb hem dus meteen maar te koop aangeboden op het roforum ;P. Ben benieuwd hij is denk ik best wel extreem rare aangezien niemand wormtails hunt...
En ik denk dat een Tsu hem ook niet had geholpenOp woensdag 01 mei 2002 14:36 schreef obsidian het volgende:
ROFL

Anoniem: 33173
Wat ik wel best wel jammer vind van ragnarok is dat veel items niet zichtbaar zijn op de char, zo heb ik bijv. een helm en die zie je dus gewoon niet..
Zou wel leuker zijn want nu lijken alle poppetjes zoveel op elkaar.
Zou dat nog komen?
Zou wel leuker zijn want nu lijken alle poppetjes zoveel op elkaar.
Zou dat nog komen?
Weet trouwens iemand of ik ook medespelers kan killen?
Staat wel zoiets bij basic skills maar werkt niet bij mij.
Zou wel handig zijn tegen zwaar irritante novices die een uur achter je kont aanlopen en je items proberen te pakken
Staat wel zoiets bij basic skills maar werkt niet bij mij.
Zou wel handig zijn tegen zwaar irritante novices die een uur achter je kont aanlopen en je items proberen te pakken
PLayerKillen kan nog niet. En zal denk ik ook niet in de enige versie van de Beta aanwezig zijn.
er is al wel een Player vs Player arena in izludeOp woensdag 01 mei 2002 19:14 schreef ItSnows het volgende:
PLayerKillen kan nog niet. En zal denk ik ook niet in de enige versie van de Beta aanwezig zijn.
ze zijn er dus al wel mee bezig
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
hallo mensen, Ik heb net een chonchon doll gevonden. Weten jullie ook hoeveel die waard zijn? Ik kwam iemand tegen en die dacht dat hij 5k waard was. Klopt dit
?
Ga hier eens kijken, daar staat meestal wel wat je wilt weten.Op woensdag 01 mei 2002 19:45 schreef XoiN het volgende:
hallo mensen, Ik heb net een chonchon doll gevonden. Weten jullie ook hoeveel die waard zijn? Ik kwam iemand tegen en die dacht dat hij 5k waard was. Klopt dit?
http://merchantguild.rightstep.org/report.php
Minder als 5k dus
heeft iemand enig idee wat een bunny hairband ongeveer op zal gaan leveren?? (ben namelijk feathers en zo aan het sparen..)
It's just a donkey
k error is weg ( cannot init d3d ) maar nu krijg ik als ik ragnarok opstart een zwart beeld wat nu?
wat is de 1 vs 1 arena dan
Je kan die bunny hairband nog niet (niet meer?) halen..Op woensdag 01 mei 2002 20:03 schreef uniquorn het volgende:
heeft iemand enig idee wat een bunny hairband ongeveer op zal gaan leveren?? (ben namelijk feathers en zo aan het sparen..)
en volgens mji moet je ook nog een 4 leaf clover hebben en een pink jewel ofzo, weet het niet helemaal precies.
* M@NIC is weer actief 
LAN Party is over...bezig met m'n nieuwe mage.
Nocte als je ff tijd hebt om me te helpen ze je het dan ff
LAN Party is over...bezig met m'n nieuwe mage.
Nocte als je ff tijd hebt om me te helpen ze je het dan ff
* da_rippah is even heel erg confused 
Ok, ik zal ff uitleggen waarover.
Ik heb dus een novice character die ik graag merchant wil laten worden. Ik was gister basic skill lvl 8. Ik dacht dat dat genoeg was, dus ging naar de Merchant Guild in Alberta. Ik werd gewoon aangenomen
Ik gaf die kerel 3000z, en hij zei dus dat ik naar Morroc moest gaan, om iets aan een kitshopowner te geven.
Afijn, ik teleporteer mezelf naar Morroc, en praat tegen die Kit Shop owner. Tot mijn verbazing staat er alleen "buy" en "sell"
Geen gesprek dus. Ik kon de message dus ook niet afgeven. Ik dacht: misschien is tegen dat kereltje praten alleen ook al wel genoeg, dus ik ga terug naar Alberta. Ik kom daar tot de ontdekking dat je lvl 9 moet zijn om van job te kunnen wisselen
Ik wordt dus level 9, ik ga terug naar de Merch Guild, en die kerel zegt: "What are you doing here? Get back to Morroc and deliver the message!" Ik dacht "huh"
, maar ik ging toch maar terug naar Morroc (misschien dat de Kit Shop Owner nu wel normaal antwoord gaf?) Maar nee.
Nog steeds gewoon "buy" en "sell"....
Ik snap het echt niet meer!!!!
Wat moet ik in godsnaam doen om merchant te worden ???
-
-
-
Ik heb dus een novice character die ik graag merchant wil laten worden. Ik was gister basic skill lvl 8. Ik dacht dat dat genoeg was, dus ging naar de Merchant Guild in Alberta. Ik werd gewoon aangenomen
Afijn, ik teleporteer mezelf naar Morroc, en praat tegen die Kit Shop owner. Tot mijn verbazing staat er alleen "buy" en "sell"

Ik wordt dus level 9, ik ga terug naar de Merch Guild, en die kerel zegt: "What are you doing here? Get back to Morroc and deliver the message!" Ik dacht "huh"
Wat moet ik in godsnaam doen om merchant te worden ???

Anoniem: 32932
ik vraag dat mijzelf ook af.. zit met hetzelfde probleemOp woensdag 01 mei 2002 21:36 schreef da_rippah het volgende:
* da_rippah is even heel erg confused
Ik heb dus een novice character die ik graag merchant wil laten worden. Ik was gister basic skill lvl 8. Ik dacht dat dat genoeg was, dus ging naar de Merchant Guild in Alberta. Ik werd gewoon aangenomenIk gaf die kerel 3000z, en hij zei dus dat ik naar Morroc moest gaan, om iets aan een kitshopowner te geven.
Afijn, ik teleporteer mezelf naar Morroc, en praat tegen die Kit Shop owner. Tot mijn verbazing staat er alleen "buy" en "sell"Geen gesprek dus. Ik kon de message dus ook niet afgeven. Ik dacht: misschien is tegen dat kereltje praten alleen ook al wel genoeg, dus ik ga terug naar Alberta. Ik kom daar tot de ontdekking dat je lvl 9 moet zijn om van job te kunnen wisselen
![]()
Ik wordt dus level 9, ik ga terug naar de Merch Guild, en die kerel zegt: "What are you doing here? Get back to Morroc and deliver the message!" Ik dacht "huh", maar ik ging toch maar terug naar Morroc (misschien dat de Kit Shop Owner nu wel normaal antwoord gaf?) Maar nee.
Nog steeds gewoon "buy" en "sell"....
Wat moet ik in godsnaam doen om merchant te worden ???-
-
-
Je job lvl moet op 10 staan, basic skills op 9.Op woensdag 01 mei 2002 21:42 schreef wous het volgende:
[..]
ik vraag dat mijzelf ook af.. zit met hetzelfde probleem
Anoniem: 16462
Zit je wel bij de juiste persoon in Morroc? Het is niet die Kit Shop owner die buiten staat, het is in een gebouwtje linksonderin Morroc te doen.
Ik ben eindelijk ook niet werkeloos meer en ben maar voor de mage gegaan
Ben nu beetje aan het klooien met hotkeys en wisselen van magic wapen en CQB wapen etc. en beetje handelen in feathers.. best geinig dit iig 
Ik vraag me trouwens af wat ik met die cards kan zoals poring cards.. Zijn er players die ze verzamelen ofzo?
Ik vraag me trouwens af wat ik met die cards kan zoals poring cards.. Zijn er players die ze verzamelen ofzo?
dunno
kun je daar in de toekomst geen monsters mee summonen ofzo?Op woensdag 01 mei 2002 22:46 schreef RoVe het volgende:
Ik ben eindelijk ook niet werkeloos maar en ben maar voor de mage gegaanBen nu beetje aan het klooien met hotkeys en wisselen van magic wapen en CQB wapen etc. en beetje handelen in feathers.. best geinig dit iig
Zie The_Will zijn reply
Cards kun je later in je wapen doen, en dan worden ze sterker of krijgen bepaalde eigenschappen ofzo.
There is no magic.
Hmm, dat ding zit wel >1k dus ik denk dat ik 'm ga proberen te verpatsen als het lukt als ik er toch niks aan heb atm.
dunno
Als ik het goed heb krijg dan extra damage op dat specifieke beest.Op woensdag 01 mei 2002 22:54 schreef The Will het volgende:
Cards kun je later in je wapen doen, en dan worden ze sterker of krijgen bepaalde eigenschappen ofzo.
Vandaag was weer een memorabele dag in het leven van de Magier genaamd ItSnows. In yoyoland ben ik Lorien tegengekomen die een paar boompjes heeft getanked
Cathairband is al weer verkocht en de Mink heb ik weggegeven
Loop ik net in Golem field, zie ik toch een ventje zwaar moeilijk doen met een Golem (
), ik zeg, You shouldn't kill golems yet.
Is het weer een gotter (TheWill)

Is het weer een gotter (TheWill)

ik zou heel graag wat hulp hebbenOp woensdag 01 mei 2002 20:03 schreef ADMK het volgende:
k error is weg ( cannot init d3d ) maar nu krijg ik als ik ragnarok opstart een zwart beeld wat nu?
I dunno, misschien iets verkeerds ingesteld in de setup? Kijk die gewoon nog eens na, en anders weet ik het ook niet meer.
There is no magic.
LAG
ligt het aan de servers of weer aan mijn PC dat het spel zo traag is ? Tips gevonden dat het aan video drivers ligt en/of dat mijn PC het niet aankan
Met een AMD1400 512Mb 32Mb Ge moet het toch wel lukken
Wat kan ik dan het beste doen ? Behalve stoppen natuurlijk
ligt het aan de servers of weer aan mijn PC dat het spel zo traag is ? Tips gevonden dat het aan video drivers ligt en/of dat mijn PC het niet aankan

GMT-8
Ligt aan de servers..Op donderdag 02 mei 2002 00:09 schreef _Zedd_ het volgende:
LAG
lag is idd vervelend, maar als je auto combat gedaan heb slaat ie gewoon vrolijk door geloof ik
dunno
Wat je het beste kan doen:
• Gravity als god nemen
• Gravity offers brengen
• Gravity nog meer vereren
• Bidden tot Gravity dat de servers beter zullen worden

Lagt wel vaker
• Gravity als god nemen
• Gravity offers brengen
Lagt wel vaker
There is no magic.
Toch vind ik dat gravity heel goed werk doet, bijna iedere dag is die englishGM ofzo op ragnarok en vertelt ie een heel verhaalOp donderdag 02 mei 2002 00:14 schreef The Will het volgende:
Wat je het beste kan doen:
• Gravity als god nemen
• Gravity offers brengen
Lagt wel vaker
Hij vertelde ook dat ze eigenlijk gisteren (of eergisteren) een vrije dag hadden maar toch gewerkt hebben ofzoiets.
Ik geloof dat alle partys al vol zitten he? 
Dan moet ik er zelf maar 1 maken
, iemand die mijn party wil joinen?
Dan moet ik er zelf maar 1 maken
Nope, party hier is nog niet vol 
En ik zeg toch nergens dat Gravity geen goed werk doet? Ik vind het serieus geweldig dat wij dit gewoon allemaal gratis mogen gebruiken.
<font size=1>En was EnglishGM geen vrouw?</font>
En ik zeg toch nergens dat Gravity geen goed werk doet? Ik vind het serieus geweldig dat wij dit gewoon allemaal gratis mogen gebruiken.
<font size=1>En was EnglishGM geen vrouw?</font>
There is no magic.
Kan ik joinenOp donderdag 02 mei 2002 02:36 schreef The Will het volgende:
Nope, party hier is nog niet vol
Ow, wist ik nietEn was EnglishGM geen vrouw?
Wmb wel, en aangezien ik volgens de rest Opperhoofd ben zal ik je morgen addenOp donderdag 02 mei 2002 02:37 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Kan ik joinen![]()
There is no magic.
OkOp donderdag 02 mei 2002 02:46 schreef The Will het volgende:
[..]
Wmb wel, en aangezien ik volgens de rest Opperhoofd ben zal ik je morgen adden
Wie zitten er allemaal in de party?
UHmmm, ff denken. ItSnows, Obsidian, NG, Xoin, Oxin, Obsidian's Merchant, en ik.
Als ik iemand ben vergeten, niks persoonlijks!
There is no magic.
Uhh volgens mij is er wel plek ja, kweenie meer precies hoeveel er in een party mogen, maar volgens mij zitten we daar voorlopig nog niet aan.
There is no magic.
Jullie hebben toch ook zoiets als een "bank", hoeveel moet je daaraan doneren en is het 'verplicht'?Op donderdag 02 mei 2002 03:04 schreef The Will het volgende:
Uhh volgens mij is er wel plek ja, kweenie meer precies hoeveel er in een party mogen, maar volgens mij zitten we daar voorlopig nog niet aan.
Nee hebben we niet, dat is de andere party van GoT.
There is no magic.
Lol, englishGM weer een heel verhaal 
LOLHello users in lokiserver
how are you today?
Yes im fine and sound ()
Thankl you (_ _)
This is not butt this is face taking a bow toward you
(_ _)
Ummm anyway we are going to clean up Training Ground
so if anyone playing with an account wich have
stuck characters in Training ground
please log out and come back in 20 minutes
yap castle also stuck characters
please log out and come back in 20 mins
i already told people in chaos
So dont worry please log out now ok?
Hurry op chop chop ()
and please come back in 20 mins ok?
Ok have a nice day ~!
Um i learned new word
hilarious
Thank you (_ _) ()
Geweldig van die Koreanen die Engels proberen te spreken/typen 
Weet iemand trouwens of er een Linux client is van RO?
Weet iemand trouwens of er een Linux client is van RO?
There is no magic.
Mijn broerOp donderdag 02 mei 2002 02:50 schreef The Will het volgende:
UHmmm, ff denken. ItSnows, Obsidian, NG, Xoin, Oxin, Obsidian's Merchant, en ik.
Nope je kan er neit inkomen.
Servers plat.
[EDIT]
Trouwens, zijn die Mandragora's nu al eens terug
Servers plat.
[EDIT]
Trouwens, zijn die Mandragora's nu al eens terug
Anoniem: 39807
jippie je kunt er weer in

--edit--
nou nu niet meer
ik was er net in heb een isis avontuur beleefd
ben in een warp portal gestapt die naar piramide lvl 2 ging werd neer geslagen door een mummy
--edit--
nou nu niet meer
Ik kom er gewoon in hoor. Shit man, nu lopen er ineens een stuk of 5 novices rond in de payon dungeons die steeds meehakken op enemies. 
AUB Gravity, zorg dat PK aanstaat binnenkort...
AUB Gravity, zorg dat PK aanstaat binnenkort...
Dat is op een makkelijke manier afkomen van irritantjes zoals novices die niks te zoeken hebben in dungeons en alleen maar proberen punten te vergaren van andermans kills.Op donderdag 02 mei 2002 10:37 schreef Oxin het volgende:
wat is PK obs...
Player Kill inderdaad ja.
Saai hoor zo'n baphomet

[EDIT]
Pff...komt hij er ook nog eens bij

[EDIT]
Pff...komt hij er ook nog eens bij

Geen idee joh... 
Ik heb zo'n gevoel dat ik zo Osiris tegen kom
[EDIT]
Woei...dies snel

[EDIT2]
Wuhahaha ze zijn terug, eindelijk!!
Ik heb zo'n gevoel dat ik zo Osiris tegen kom
[EDIT]
Woei...dies snel
[EDIT2]
Wuhahaha ze zijn terug, eindelijk!!
wow kun je die aan dan ? 
--edit--
ik kom eraan hoor Manic!
--edit--
ik ben er nu wel maar waar zijn die beesten
ik zie ze echt nie
--edit--
ik kom eraan hoor Manic!
--edit--
ik ben er nu wel maar waar zijn die beesten
ik zie ze echt nie
jepOp donderdag 02 mei 2002 11:40 schreef zanac het volgende:
Zijn dat Mandragora?
--edit--
lol ik ging naar geffen dungeon dat ging wel lekker en toen stapte ik naar het volgende lvl stond er een nightmare bij de deur
Tja, ik vind zelf een One Handed sword samen met een schild relexter, maar ik geloof niet dat het erg veel uit maakt. Probleem met 2 handed swords is dat je eerst 5 skill points verkloot omdat 2 hd sword mastery level 5 one hd sword mastery nodig heeft.
There is no magic.
Dat vind ik dus ook gewoon een foutje van het spel... Maar zelf heb ik liever een schild met een one handed sword. Want het beste two handed sword wat te koop is doet iets van 155 DMG en mijn Tsu doet 130. Maar ik heb nog wel 5 DEF van mijn schild erbij.Op donderdag 02 mei 2002 12:56 schreef The Will het volgende:
Tja, ik vind zelf een One Handed sword smamen met een schild relexter, maar ik geloof niet dat het erg veel uit maakt. Probleem met 2 handed swords is dat je eerst 5 skill points verkloot omdat 2 hd sword mastery level 5 one hd sword mastery nodig heeft.
En ik wil dat ze zo snel mogelijk de Balmung erin stoppen. Djeez wat zou ik die graag hebben zeg. 250 DMG
Euhmm... Obsidian, wtf is een Balmung? (volgens mij heb ik weer iets gemist)
There is no magic.
Balmung (A.K.A. "Thunder Sword") ATK 250 Weight 100 INT + 20 LUK + 20Op donderdag 02 mei 2002 13:12 schreef The Will het volgende:
Euhmm... Obsidian, wtf is een Balmung? (volgens mij heb ik weer iets gemist)
Is een zwaard dus..
Hm...je denkt dat ik dat heb gefotosoept ?Op donderdag 02 mei 2002 12:59 schreef MaafKloon het volgende:
mooi geplakt manic
Ja, oid 
Correct me if I'm wrong though...
Correct me if I'm wrong though...
INT + 20 ????Op donderdag 02 mei 2002 13:14 schreef obsidian het volgende:
[..]
Balmung (A.K.A. "Thunder Sword") ATK 250 Weight 100 INT + 20 LUK + 20
Is een zwaard dus..
Kan een mage die ook dragen??
Zover ik weet alleen voor Gravity StaffOp donderdag 02 mei 2002 13:28 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
INT + 20 ????
Kan een mage die ook dragen??
Neuj, alleen de gravity staff heeft er een, betekend niet dat ze ook gaan aanpassen wie hem aan kan. Je ken hem toch nog niet vinden.
Sowieso lijkt het me niet echt leuk om met dat ding rond te lopen, beetje overpowered enzo.
Sowieso lijkt het me niet echt leuk om met dat ding rond te lopen, beetje overpowered enzo.
There is no magic.
Hoezo? En een mage met lvl 10 firebolt niet dan? 10 Bolts met 100 dmg elk ofzo... Dat noem je niet overpowered zeker? Vergeet niet dat wij zo'n beetje tegen de enemy aanstaan terwijl jullie van een afstand kunnen vechten.Op donderdag 02 mei 2002 13:43 schreef The Will het volgende:
Neuj, alleen de gravity staff heeft er een, betekend niet dat ze ook gaan aanpassen wie hem aan kan. Je ken hem toch nog niet vinden.
Ik riep in het begin al dat de mage overpowered was, alleen daar was Clipz het niet zo mee eens 
Maar een bash @ level 10 met een dikke Strength doet ook niet weinig damage hoor. En Swordies hebben wel een stuk meer HP om close combat te overleven. Don't get me wrong, ik vind een Swordie ook cool maar iig een stuk makkelijker te levellen dan bv een mage.
Maar een bash @ level 10 met een dikke Strength doet ook niet weinig damage hoor. En Swordies hebben wel een stuk meer HP om close combat te overleven. Don't get me wrong, ik vind een Swordie ook cool maar iig een stuk makkelijker te levellen dan bv een mage.
There is no magic.
In het begin is de mage een stuk moeilijker, maar kijk naar ItSnows, die liep al met lvl 15 ofzo orc te mollen, ik hoef daar met mijn lvl 29 nog niet aan te denken hoor. Dat overleef ik niet lang... Ik heb 600+ HP maar zo'n orc doet toch iets teveel schade bij mij. (ik heb 55 def)Op donderdag 02 mei 2002 13:50 schreef The Will het volgende:
Ik riep in het begin al dat de mage overpowered was, alleen daar was Clipz het niet zo mee eens
Hm...gaan we die discussie weer houden.
Probeer gewoon eens een magician en een swordsman...dan zie je het verschil.
[EDIT]
Swordsman is cool...gewoon keihard erop inslaan.
En mage is gewoon ingewikkelder, en je meot veel rekening houden met elemental effects.
Zelf heb ik ook een Swordsman en zelf vind ik dat makkelijker.
Probeer gewoon eens een magician en een swordsman...dan zie je het verschil.
[EDIT]
Swordsman is cool...gewoon keihard erop inslaan.
En mage is gewoon ingewikkelder, en je meot veel rekening houden met elemental effects.
Zelf heb ik ook een Swordsman en zelf vind ik dat makkelijker.
wat ik me afvraag is er geen kaart met daarop waar je nou zo'n beetje het beste levelen vanaf elk level of moet je dat gewoon maar proberen??
/edit
whoei das ook snel.. zal es kijken met die monster dbase
/edit
whoei das ook snel.. zal es kijken met die monster dbase
It's just a donkey
Dit is wel handigOp donderdag 02 mei 2002 14:37 schreef uniquorn het volgende:
wat ik me afvraag is er geen kaart met daarop waar je nou zo'n beetje het beste levelen vanaf elk level of moet je dat gewoon maar proberen??
http://www.maxi-web.net/twintop/ro/monster.php
Je kan de monster database downloaden en kijken welke monsters ongeveer jouw level zijn. Er zijn niet echt kaarten waar dat op te vinden is.
Edit: ScitzoFreak moest dat nou zo snel?
There is no magic.
Jij bent gewoon langzaamOp donderdag 02 mei 2002 14:40 schreef The Will het volgende:
Je kan de monster database downloaden en kijken welke monsters ongeveer jouw level zijn. Er zijn niet echt kaarten waar dat op te vinden is.
Misschien dat je Bibalan Cave level 2 eens kan proberen, wel gevaarlijk met alle Poison Spores maar ik denk dat het wel lukt.
There is no magic.
missschien is Bibalan lvl 2 een beetje te moeilijk als lvl 27 swordie 
Geffen Dungeon is wel geschikt
Geffen Dungeon is wel geschikt
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Godver, koop ik allemaal spullen, silver robe, circlet, cap.
Kan ik ze niet eens equippen, het is of de zonnebril of de cap
Terwijl er nog 2 slots met "head" open zijn.
Verder heb ik een mink coat in het slot "body" staan, en heb ik een silver robe gekocht omdat het slot "robe" nog vrij was, en die robe kan dus alleen maar in het slot "body"

Lekker logisch allemaal, geld is dus mooi weggegooid
Kan ik ze niet eens equippen, het is of de zonnebril of de cap
Terwijl er nog 2 slots met "head" open zijn.
Verder heb ik een mink coat in het slot "body" staan, en heb ik een silver robe gekocht omdat het slot "robe" nog vrij was, en die robe kan dus alleen maar in het slot "body"
Lekker logisch allemaal, geld is dus mooi weggegooid
Morgen ga ik op vakantie naar Denemarken 1 week (vrijdag tot en met vrijdag)
ik hoop dat jullie niet te hard gaan en me heel erg inhalen
maar ik zie jullie vrijdag/zaterdag weer!
suc6 allemaal met trainen
MzzL
ik hoop dat jullie niet te hard gaan en me heel erg inhalen
maar ik zie jullie vrijdag/zaterdag weer!
suc6 allemaal met trainen
MzzL
ScitzoFreak, die meerdere head slots moeten nog worden geactiveerd. Kortom later heb je er wel wat aan
There is no magic.
Ow ok, dan verkoop ik ze nog maar ff nietOp donderdag 02 mei 2002 19:38 schreef The Will het volgende:
ScitzoFreak, die meerdere head slots moeten nog worden geactiveerd. Kortom later heb je er wel wat aan
Kan je me nog aan de praty toevoegen?
Of moet ik /join [partynaam] doen?
Dat /join werkt niet, echt ontzettend irritant. Ik kom zo wel ff, als internet wil mee werken althans
There is no magic.
Will (opperhoofd) moet je toevoegen. Kom anders eens op irc.tweakers.net #spielerij, daar zitten Will, Xoin, Oxin en ik ookOp donderdag 02 mei 2002 19:46 schreef ScitzoFreak het volgende:
[..]
Ow ok, dan verkoop ik ze nog maar ff niet
Kan je me nog aan de praty toevoegen?
Of moet ik /join [partynaam] doen?
Dit topic is gesloten.