There is no magic.
hihi idd.Op zaterdag 16 februari 2002 02:16 schreef The Will het volgende:
Die moet je sowieso hebben om een andere Job te krijgen. En het is btw basic skill lvl 8, om maar ff mieren te neuken
Ben nu 6, bijna 7 en basic ook op 6,
Wil nu wel opschieten.
Was alleen beetje aan het laggen vandaag
There is no magic.
Vond het niet om te lachenOp zaterdag 16 februari 2002 02:20 schreef The Will het volgende:
Ik ben nu base 8 en job 10, dus ik ga ff Swordsman worden
Was alleen beetje aan het laggen vandaag
Wel tig x opnieuw opgestart.
Dit is lag met hoofdletter L.
There is no magic.
Der was wel wat.
Wow, net escaped met 0% health van een blob geval.
[edit]
Die ragexe neemt ook veel cpu in beslag zeg, pff
en veel mem.
Maar ik ga nu maar eens

Morgen maar weer Ragnarok, ff Swordsman worden
There is no magic.
Verwijderd
Alle spullen overgezet en weer gaan hunte in de desert. Ben nu level 11 en heb vanavond(19:00-3:00) 11 gemstones gevonden. Ik verdien hier veel meer geld dan met die achterlkijke spores. dus ik blijf lekker in de desert wolven en Pickies hunten(pickies droppen veel vaker gems dan eieren 1 op de 15-20 pickies dropte een gem) 9gems van pickies en 2 van een ei
Tot morgen jongens lekker heel de dag ragnarocken en ''s avonds feesten!!!
There is no magic.
1ste symptoom van RO veslaafdheidOp zaterdag 16 februari 2002 03:46 schreef The Will het volgende:
GVD ik kan niet slapen dus ik denk ik ga nog ff Ragnarok spelen. Wordt ik tot drie maal toe gedisconnect van de server
Slaapstoornissen
Ik ben btw net Swordsman geworden! Woehoe!
Edit: Bluh, komt net gast naar me toe:
Hij:You want me to dupe stuff for you?
Hij:For free!
Ik: No
Hij: Why?
Hij left the chat room

There is no magic.
yup er lopen veel scammers rond jahOp zaterdag 16 februari 2002 03:58 schreef The Will het volgende:
Oh-oh, wat is het tweede syndroom?
Ik ben btw net Swordsman geworden! Woehoe!
Edit: Bluh, komt net gast naar me toe:
Hij:You want me to dupe stuff for you?
Hij:For free!
Ik: No
Hij: Why?
Hij left the chat room
- Jammer dat dit spel ook al verpest wordt door cheaters
zoals 30% korting alleen betaling vooraf
redz for 160z ipv 16z
Upgrade weapons
Items duplications
Allemaal naaierij
Verwijderd
Was maar goed dat ik te weinig geld had
En Rockers mollen is ook wel aardig: leveren 3% per stuk op
Btw ik kan nu in mijn eentje Roda Frogs aan!
There is no magic.
Er is een skin competition bezig die de 17de eindigtOp zaterdag 16 februari 2002 02:24 schreef The Will het volgende:
Mijn broertje kwam trouwens opeens aan met iets van "The contest ends the 17th". Bedoelen ze daarmee dat de beta dan kapt of is er iest anders wat ik mis?
Verwijderd
Ach af en toe op een F2 toets raggen en een Red nemen doet wonderenOp zaterdag 16 februari 2002 12:20 schreef The Will het volgende:
Kun jij Rockers aan dan? Of ga je sneaky d'r op in hakken als iemand anders aan 't hakken is?
Btw ik kan nu in mijn eentje Roda Frogs aan!
There is no magic.
Verwijderd
Exp gaat alleen erg langzaam vind ik 3% voor pecopeco's en die beesten kostten me nu zo'n 5 a 6 potions om te killen. En de wolfs die nu wel aardig easy worden gevn nog maar 2%
kspeel de laatste tijd veel te weinig eigenlijk

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
The InstallShield Engine (iKernel.exe) could not be installed.
Het systeem kan niet van het opgegeven apparaat lezen.
En dan staat er zo'n mooie rode circel met een wit kruis aan de linker kant
Weet iemand wat dit inhoud... ik ben wanhopig... ik heb dus de client 3x gedownd, eerste keer van www.Ragnarokonline.com en de andere 2 keren van www.ro.pak0.com , bij de download van de laatste kon ik wel naar een paar keer installen maar dan kreeg ik de foutmelding dat er bepaalde bestanden corrupt ware, een stukmennig MP3's en één of ander grote file...
maybe virus of gewoon een hele bad cluster op je schijf???Op zaterdag 16 februari 2002 20:55 schreef Soccubus het volgende:
Aaaaaaaaargh, ik heb net het client program (opnieuw) gedownd en ik krijg (weer) de volgende melding:
The InstallShield Engine (iKernel.exe) could not be installed.
Het systeem kan niet van het opgegeven apparaat lezen.
En dan staat er zo'n mooie rode circel met een wit kruis aan de linker kant
Weet iemand wat dit inhoud... ik ben wanhopig... ik heb dus de client 3x gedownd, eerste keer van www.Ragnarokonline.com en de andere 2 keren van www.ro.pak0.com , bij de download van de laatste kon ik wel naar een paar keer installen maar dan kreeg ik de foutmelding dat er bepaalde bestanden corrupt ware, een stukmennig MP3's en één of ander grote file...
daar lijkt het namelijk wel op
maar als het een virus of bad cluster is zou het dan niet zo zijn dat ik dat bij de rest van de spellen ook heb ??? dat is nml niet zo...Op zaterdag 16 februari 2002 21:06 schreef KingSky het volgende:
[..]
maybe virus of gewoon een hele bad cluster op je schijf???
daar lijkt het namelijk wel op

This is me...

Valentine's day...

Mesh is feeling happy...

Batteling the Gold Bug in the Culvert...

I GOT MVP, MWHAHAHAHAHA...

Another shot of my triomph...
Zal ze ooit es allemaal op me server gooien
Deze moest ik er ff bijzetten

Oh yeah...

Join the dead...
Signature?
tijdens het yoyo&Smokies lokken
de beet
mijn partner heeft die dingen daar neergelegd
BEET!!!
* Pyrus wil ook spelen, maar die update gaat met snelheden van 10B/s tot 10 KB/s
Ben al 5 uur (!!) aant updaten

je moet de updates apart downloaden en niet via de auto download gevalletjeOp zondag 17 februari 2002 14:27 schreef Pyrus52 het volgende:
Bah,
/me wil ook spelen, maar die update gaat met snelheden van 10B/s tot 10 KB/s
Ben al 5 uur (!!) aant updaten![]()
Ok.... kan ik die apparte updates er alsnog overheen doen, ookal heb ik al autoupdate kreng gebruikt?Op zondag 17 februari 2002 14:32 schreef KingSky het volgende:
[..]
je moet de updates apart downloaden en niet via de auto download gevalletje
Verwijderd
Jazekers (ervaringOp zondag 17 februari 2002 14:35 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
Ok.... kan ik die apparte updates er alsnog overheen doen, ookal heb ik al autoupdate kreng gebruikt?
hmm..... die van mij vindt dus van niet...Op zondag 17 februari 2002 14:37 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Jazekers (ervaring)
Kheb patch los gedownt en erover gezet, en toch gaatie de patch client opstarten
Verwijderd
Dan mis je een patchOp zondag 17 februari 2002 14:43 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
hmm..... die van mij vindt dus van niet...
Kheb patch los gedownt en erover gezet, en toch gaatie de patch client opstarten
vaaaaaaaaaag.... nou ja, hij downt tenminste met redelijke snelheid
vaag zeg ja stopwoord van me
Hoeveel van die bestanden zijn er
Verwijderd
Ik heb maar één patch en die heb ik er zojuist opnieuw overgegooid en nu moetie weer vooraan beginnenOp zondag 17 februari 2002 15:23 schreef -WestPark- het volgende:
tip gooi al je zipjes die je gedownd heb met je patches er allemaal opnieuw over steeds het filetje wat hij wil autodownen dan stopt hij na 3 of 4 filetjes . Ik had het ook alle patches gedownd 1x gespeeld toen opeens 5 files opnieuw downen???!!?! Gewoon patches opnieuw eroverheen en geen problemen meer sindsdien
Hij doet alleen edata014.grf en patch.inf als ik de los gedownde patch doe
downloads gaan snel hoorOp zondag 17 februari 2002 15:35 schreef DenMan het volgende:
als ik die screenshots enzow zie lijkt het me wel een vet spel, maar als ik de verhalen hoor over de snelheden van de servers en downloads heb ik daar eigenlijk geen trek in. Is er geen snellere server waarvandaan je kan downloaden ofzow?
Ik had het spel + alle patches binnen een half uurtje
speelklaar
ligte r maar net aan van welke site je heb d/l
HEB btw net een Coat _ STiletto gevonden
weer 20k erbij
Verwijderd
Ben er vanochtend mee begonnen (men nieuwe Verslaving).
Ben al wel LVL 5 JobLVL 5, en heb een BLUE GEM in de shop 500 zeni waard... 1 van jullie magier of weet ik veel wat die een blue gem ken gebruiken.
ik heb het geld iniedergeval wel nodig.
om ergens by het Archerland te komen en archer te worden
In game ben ik FreaKShoW of zoiets
Echt supertraag man...
Ga wel Diablo spelen ofzo,
Veeel stoerder.
Haal men Necromancer uit de kast blaas de stof eraf en werp me in een nieuwe Quest.
Maar het is idd _te_ laggy, ze moeten er echt een server bij zetten
There is no magic.
wel 3x eraf geknikkerd maar goed......
super laggie idd, maar wel leuk
als je iets langs ziet schuiven met [DPC]Pyrus dan ben ik dat..... de een of andere **** had Pyrus al binnen gejat
Maar als je een beetje hoog level bent dan zet je gewoon ff PK aan en mol je die aap
There is no magic.
Dat zijn dus LOOTERS.Op maandag 18 februari 2002 19:58 schreef Pyrus52 het volgende:
Ligt het nou aan mij of zijn er redelijk veel mensen die gewoon spullen jatten? Krijg er eigenlijk een beetje de sch**t van.
Ga vanavond weer heeerlijk Diablo II onlinen.
Speelt veeeel soepeler.
There is no magic.
Oke, ik vind Ragnarok een versimplificeerde (Mooi woord hèOp maandag 18 februari 2002 20:01 schreef The Will het volgende:
Volgende keer dat je Diablo becomplimenteerd (leuk woord hè) ben ik toch echt wel geneigt om er een klote opmerking over te maken
En Diablo is een mooi trampolinesprong (ben goed hier in
[Nu de poging om een gedenkwaardige post neer te zetten]
Vind die lag een te groot nadeel om Ragnarok leuk genoeg te vinden, om elke avond weer die spel te spelen.
Begrijp me niet verkeerd, zodra ik weet dat het weer soepel draait ben ik een van de eerste die dan weer online gaat.
Intussen heb ik nog genoeg RPG's te spelen die (even eerlijk zijn) 1000den keer beter zijn dan Ragnarok.
Durf zelfs te zeggen, dat Ragnarok evenveel (is het niet minder) RPG is als Diablo.
Als we heel kritisch zijn is Ragnarok ook, net als Diablo, een Hack & Slash. In feite heeft Ragnarok precies dezelfde punten als die we bij Diablo steeds afkraken
Maar waarschijnlijk is Ragnarok net als Diablo, ja ik heb het ook gespeeld (inclusief LOD, helemaal uitgespeeld met alle chars op alle niveaus

Niet dat ik nu zeg dat ik Ragnarok beter/slechter is dan Diablo, dus ga niet meteen pissed worden.
There is no magic.
Altijd al gedacht trouwens
Maar als ik kijk hoe verslavend RuneScape was
Damn ik heb daar echt geen tijd meer voor
De reden dat ik Diablo/LoD speel
Heb nog niet het hele spel uitgespeeld met alle char's en alle niveau's, alleen nog maar met
De Necromancer en die berserk gassie.
maar die speel ik alleen snacht's online en overdag BG I, en daarna BG II.
Dat vind ik toch wel een beetje lomp dat ze niet wat meer afwisseling hebben gemaakt, maar gewoon de monsters 30 (ofzo) lvls erbij op Nightmare en precies hetzelfde gezeik nog een keer. Dat wordt gewoon saai.
Verder vind ik het skill-system bij Diablo wel lekker uitgebreid dus dat is voor mij wel een plus puntje. En in het begin werkte het (bij mij iig) ontzettend verslavend
There is no magic.
Verwijderd
Maar het is zo f*cking leuk hehehe. Wel groot pluspunt is al die vage dingen zoals bunnyears en santahats hahaha echt cool.
There is no magic.
ja Anime ben der GEK op.Op maandag 18 februari 2002 22:09 schreef The Will het volgende:
Het zit 'm denk ik in de Anime stijl. Dat vind ik gewoon super cool, maar idd al die vage extra's maken het errug leuk.
Vind vooral die Lunies wel grappig.
Idee voor icon, /me Will is nog steeds icon loos
There is no magic.
Verwijderd
Ik heb Lunatic al een screentje gestuurdOp maandag 18 februari 2002 22:11 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
ja Anime ben der GEK op.
Vind vooral die Lunies wel grappig.
Vanavond is het zover: ItSnows gaat een level omhoog

Der lopen trouwens ook gasten met zonnebrillen op
*points @ 3CLipZ's screenieOp dinsdag 19 februari 2002 09:41 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik heb Lunatic al een screentje gestuurd
Vanavond is het zover: ItSnows gaat een level omhoog
Der lopen trouwens ook gasten met zonnebrillen op
Verwijderd
Moet toch iets te gamen hebben tot NWN uitkomt
Inmiddels staat ie gedownload op m'n HDOp woensdag 20 februari 2002 04:44 schreef KingSky het volgende:
uhm....
Hoe ver zijn we inmiddels???
There is no magic.
Stond net op een berg Smokies en Yoyos te killen
dropped een yoyo opeens een MIGHTY STAFF
Bleeheheee
Kan ik hem niet oppakken omdat ik op een berg stond en issie voor me neus weggekaapt/loot
Ik zei nog : ITS MINE ..nOoooooooooooooooooooooooo
/anger
damnz.... 150K weg
argggggggggggggggggggggggg
* Eeruku remembers the days u couldnt get rid of mighty staff for more then 90K
Hoe kan ik trouwens screenies posten hier want heb er een zootje gemaakt van Ragnarock...
Verwijderd
Ik heb dit spel ook gedownload (nieuwste versie) omdat het me wel vet leek. En als ik em uitgepakt heb, wordt er gezegd, na het invoeren vd juiste setup, om ragnarok.exe te starten. Maar als je hier op klikt begint ie ineens edata21.rgz te downloaden. Het probleem is, hetzelfde wat een gast uit me straat ook heeft. Dat ie niet verder gaat met het downloaden van die edata21.rgz. Hij download dat een paar KB, maar dan blijft ie hangen. Ik heb Casema Broadband Basic. Hoe kan ik zorgen dat die download verder gaat en dat ik het een X kan spelen?
There is no magic.
Dit wordt een lange nacht denk ik, weet iemand hoeveel een Hinalle waard is?
There is no magic.
Verwijderd
Patch 54, 55, 56 en 57 zijn uit
Oa. de portals zijn veranderd EN er is een nieuwe map toegevoegd!
Begin ik met een nieuwe char op 1 of ander markt plekkie, ken ik op geen ene mogelijkheid bewegen en das volgens mij door de lag
Zag er wel cool uit.

Ik kan iig alvast die kleine vogels doodkrijgen zonder een potion te gebruiken
Verwijderd
Voor diegene die makkelijk willen hakken een goede plek om langs te komen
alberta dungeon? die was er al vanaf patch 52 dacht ik
lag = idd ondraaglijk, gelukkig is et niet zo erg in payon cave lvl 2Op zaterdag 23 februari 2002 14:15 schreef ItSnows het volgende:
Ja dieMaar ik bedacht me later dat ik 52 t/m 59 in 1 keer geinstalleerd
LAG LAG LAG
Wat is trouwens een racoondoll waard??? heb er net 1 gevonden. In de shop is tie 3500 op straat meer?
There is no magic.
There is no magic.
Ik ben &(#% 5 mins bezig met connecten naar de patch server. En dan ben ik eindelijk in het spel en dan kan ik niet eens normaal lopen
Weet iemand of er plannen zijn voor een nieuwe engelse server?
Btw, voor de koreanen is er een patch dat alle head slots open zijn, wanneer kunnen wij die verwachten?
There is no magic.
Verwijderd
Verwijderd
Ragnarok:
Ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd en ben er 17 keer afgegooid in 2 uur tijd

En ItSnows dat is een mening die ik niet met je deel. Ik vind Ragnarok veel leuker en ik vind Ragnarok er leuker uit zien.
There is no magic.
Verwijderd
OMDAT IK DAN EEN FOUTMELDING KRIJG!Op zondag 24 februari 2002 16:00 schreef The Will het volgende:
Jezus OrkBozz ik zeg net nog tegen je dat je alle patches handmatig moet installeren. Waarom doe je dat dan niet
En ItSnows dat is een mening die ik niet met je deel. Ik vind Ragnarok veel leuker en ik vind Ragnarok er leuker uit zien.

dat had k al gezegd
En misschien dat het slim is om die foutmelding dan ff te posten hier zodat mensen je kunnen helpen.
Downloaden van hun patch server heeft namelijk geen enkele zin omdat dat gewoon niet ophoudt.
There is no magic.
Ik speel nu 2 weken, en denk dat ik dat nog wel ffies vol ga houden
)
Dit topic is gesloten.