Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bah.. daar gaat een week werkDear All Users in English Beta Service
Now the English server is setting back to the past time.
(to The precision time at 13:00 1st March)
Please come back later.
Thank you.
Ragnarok Operation Team,
Gravity Corp.
)
Daarna nog ffies wat beesjes mollen, en toen gebeurde dit:

Alle monsters waren ook weg, en omdat je dan toch iets met al die SP moet:

Gelukkig duurde dit niet zolang als vanmiddag in de piramids
En deez vond ik ook wel grappig

Omdat ik nu ook weer in mijn oude party met dezelfde altijd offline mensen zit, moet in vanmiddag voor de 3e keer toegevoegd worden aan ~GoT~. Dit keer loop ik wel naar jou toe Will
)
YOU ARE DISCONNECTED FROM THE SERVER
wat is dat nou weer voor een domme error??
En contact me vanmiddag maar ff.
There is no magic.
Als je in Windows je tijd terugzet, ben je toch ook niet alles kwijt wat je daarna hebt gemaakt?
There is no magic.
yup, alles is weer zoals het vorige week was (1 maart)Op donderdag 07 maart 2002 08:03 schreef SlaX het volgende:
MAar wat is et nou, hebben ze de tijd teruggezet ?? Dus dan ben ik al mijn items en geld kwijt
)
Verwijderd
Staat een paar posts terug, kijk maar ff.Op donderdag 07 maart 2002 08:11 schreef OrkBozz het volgende:
moet jij niet naar school?
Ze hebben een oude backup teruggezet, om problemen die sommige mensen met hun chars hadden te repareren.Op donderdag 07 maart 2002 08:11 schreef The Will het volgende:
Sinds wanneer is tijd terugzetten, items verliezen
Als je in Windows je tijd terugzet, ben je toch ook niet alles kwijt wat je daarna hebt gemaakt?
Helaas is in dit geval het middel erger dan de kwaal
)
Verwijderd

Het is al gelukt, ik heb em ff gedownd van ro.pak0.com en nu doet ie et weer.
If your still playing after today.
You should get the patch...
probeer de patch eens opnieuw de downloaden.Op donderdag 07 maart 2002 08:15 schreef SlaX het volgende:
Maar wat moet je nou doen als je regexe.exe file is verneukt
)
Verwijderd
KUTOp donderdag 07 maart 2002 08:11 schreef smurv het volgende:
[..]
yup, alles is weer zoals het vorige week was (1 maart)
1
2
3
4
5
6
| :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
zeg dat wel ja... mijn firewall was bijna lvl5, en nu issie weer lvl2Op donderdag 07 maart 2002 08:16 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
KUT
code:
1 2 3 4 5 6 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
)
Verwijderd
| / | | |
|/ | | |
|\ | | |
| \ | | |
| \ |_______| |

Als je dit niet kan lezen, er hoort KUT te staan
Verwijderd
Hoe ??Op donderdag 07 maart 2002 08:25 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
je moet er code van maken
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
| | / | | ________|________ | / | | | |/ | | | |\ | | | | \ | | | | \ |_______| | |
Zoiets

Verwijderd
Spel is gereset naar 1 maart
Verlies
4 baselevel 39-> 35
2 joblvl
30k
en nog een heleboel bones en ander items
wehehehe
terwijl ik pas de laastste dagen fanatiek aan het levelen was
Verwijderd
Ik heb mijn eerste char weer.
Aaah dis echt niet leuk, m'n hele acolyte is gewoon weg.
Hier speel ik het gvd niet voor, nog één keer zo'n blunder en ze kunnen me wat!
[EDIT]
AAARGH! Nu krijg ik nooit weer een mighty staff !!
Wie kan me helpen met het spul over te zetten
[EDIT2]
Aaargh...ik ga eerst tv kijken, dit is gewoon te erg.
Ik heag gisteren 3 Mementos of Dead en 1 Cardinal Jewel

Ik kan gewoon helemaal overnieuw, dag level 21/14
Preddie jij bent ook zeker je hele char kwijt
[EDIT3]
Nou die 5 dagen werk vind ik opzich niet meer zo erg.
Alleen die mighty staff, omg.....hoe moet dit nu verder ?
Dus ik kan zegmaar compleet opnieuw beginnen, harstikke fijn. Ik weet niet of ik nog ga beginnen weer met dit spel.... Dat betekent dus echt dat ik geheel opnieuw moet beginnen. En ik weet niet of ik daar nu wel zo'n zin in heb.
EDIT:
Alles kwijt, arlabest/ tights, alles. Ik kan beter me char opnieuw beginnen nu. Want Deze CHAR die ik nu heb was nog VOORDAT ik de echte Preddie maakte, waarmee ik zoveel winst gemaakt heb. Ik denk dat ik gewoon een merch gaat beginnen. Anders weet ik het ook niet meer... In deze had ik me punten nog verkeerd ingedeeld....
BF1: Don-Panio
There is no magic.
Jij bent dezelfde dag als mij aan een nieuwe char begonnen.Op donderdag 07 maart 2002 11:06 schreef Predator_NL het volgende:
Dit is echt bijzonder KUT voor mij. Nu ga ik dus van een rijkdom wat ik heb opgebouwd (300K = 300.000), naar 5K. Preddie was level 29/22. Is nu level 6/8. Preddie2 bestaat niet eens meer.
Dus ik kan zegmaar compleet opnieuw beginnen, harstikke fijn. Ik weet niet of ik nog ga beginnen weer met dit spel.... Dat betekent dus echt dat ik geheel opnieuw moet beginnen. En ik weet niet of ik daar nu wel zo'n zin in heb.
EDIT:
Alles kwijt, arlabest/ tights, alles. Ik kan beter me char opnieuw beginnen nu. Want Deze CHAR die ik nu heb was nog VOORDAT ik de echte Preddie maakte, waarmee ik zoveel winst gemaakt heb. Ik denk dat ik gewoon een merch gaat beginnen. Anders weet ik het ook niet meer... In deze had ik me punten nog verkeerd ingedeeld....
Jij bent alles kwijt en ik ook

Dit allemaal omdat er 10 mensen zijn die hun char kwijt waren ofzo

/me Will is echt verschrikkelijk pissig nu en gaat snel zijn woede op Porings uitten
There is no magic.
Ben er vanavond weer.
BF1: Don-Panio
Als Preddie en ik eenmaal onze Merchants op het goede level hebben, zal het geld binnen stromen.
Btw ItSnows wil jij ook weer joinen of heb jij van het spel afgezien? Jouw char is trouwens niks aan veranderd, want mijn char is weer ongeveer terug waar wij waren ge-eindigt.
There is no magic.
Ik heb weer een nieuwe party aangemaakt, dus iedereen die verder wil gaan, moet mij ff messagen in-game of via ICQ (in-game moet je maar ff messagen naar Avantasia want die train ik nu)
There is no magic.
Krijg het dit weekend even druk, maar misschien begin ik ondertussen wel weer.
Damn! Ging net super goed...begon geld te verdienen...
dus ik ben kwijt:
10 levels
5 Job Levels en andere rare junk en nog 5k!!
WTF is er gebeurd!?!
Goh wat is er gebeurdOp donderdag 07 maart 2002 14:01 schreef ADMK het volgende:
He Menzen m'n Cahr is verdwenen!?!?!
dus ik ben kwijt:
10 levels
5 Job Levels en andere rare junk en nog 5k!!
WTF is er gebeurd!?!

Als je het spel opstart word het allemaal uitgelegt

of dit:
No. 76 Date. 2002-03-07 ¿ÀÈÄ 3:47:19 Read. 1897
Hello this is Christy the GM/Webmaster.
Involved with the Character-switched problem,
We will restore the switched character that was
occured before 1st March as soon as possible.
Sorry for inconvenience for playing Ragnarok.
Thank you.
Christy the GM/Webmaster,
Gravity Corp.
Verwijderd
me char van level 8 is weg!!!!
ik hoop dat ze de tijd ook weer vooruit gaan zettem
zwaar klote!!
dus een achterlijk mens heeft mijn char!!
kijk hier char swithed
http://www.ragnarokonline.com/en/r_main.htm
(yeey de 950ste
En verder schrik ik er toch wel van dat er mensen zijn die allemaal Hate mails naar Christy gaan sturen, en op de fora haar helemaal verrot gaan schelden. Dat vind ik echt ziek, je speelt het voor de lol niet om zo snel mogelijk lvl 99 te bereiken.

Ja ik baal er zelf ook van, maar life goes on, alsof zij er zelf blij mee is.
Naja, ik ga weer verder mijn mage trainen.
Edit: Ork mensen afzeiken doe je maar via de mail. Alsof Christy het leuk vind om te doen. En het is niet simpel de tijd terug zetten hoor, dat maakt namelijk geen flikker uit. Ze hebben een back-up van 1 maart er weer op gezet, dit ivm het grote aantal switched chars.
En als je het niet leuk meer vind, dan speel je het toch lekker niet meer. Je kan het ook anders zien, nu kan je bv al je fouten die je hebt gemaakt verbeteren.
There is no magic.
Zet je tijd in Windows eens terug, dan raak je toch ook niet alle documenten kwijt die je daarvoor hebt gemaakt
Ze hebben een back-up van voor 1 maart terug gezet, en NEE er is geen back-up van daarna, want dat heeft geen reet zin. Het is namelijk bedoelt om iedereen wiens character geswitched is, weer te kunnen laten spelen ermee.
En wederom ga jij er gerust op w88, hoop niet dat je dat achter je pc gaat doen, want dan heb je geen leven meer.
Je char is helemaal niet geswitched, en er heeft ook niet iemand anders je char, je char bestaat gewoon simpelweg niet meer. Voor de reden moet je hierboven maar even lezen.Op donderdag 07 maart 2002 14:20 schreef ADMK het volgende:
Dat Heb Ik Nou ook een char van lv 10
zwaar klote!!
dus een achterlijk mens heeft mijn char!!
kijk hier char swithed
http://www.ragnarokonline.com/en/r_main.htm
(yeey de 950ste)
There is no magic.
(geld voor iedereen)
Dus will je kan het vergeten want morgen is je mage een paar levels kwijtgeraakt

Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen
Iedereen weet toch wel wat een backup inhoud ??

Ben je nou zo dom of doe je maar zo.
Ik ga hier echt aggresief van worden geloof ik.
Ik zal het nog een keer helemaal uitleggen:
Er zijn de laatste tijd ontzettend veel klachten geweest over switched chars, voornamelijk _na_ 1 maart.
Omdat het onmogelijk is/was om alle chars handmatig om te gaan zetten, ten eerste omdat het teveel werk is, en ten tweede omdat niet alle info er is. Heeft Christy besloten om een back-up van 1 maart terug te zetten, zodat iedereen die ge-character switched was, weer te kunnen laten spelen met hun chars.
DIT IS AL GEBEURT EN DAAROM BEN JE JE CHAR KWIJT.
En verder heb ik geen mage, en is het als het goed is eenmalig dat er een back-up terug gezet word.
There is no magic.
Verwijderd
dat maakt niet weg dat me char weg isOp donderdag 07 maart 2002 14:31 schreef M@NIC het volgende:
Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen
Iedereen weet toch wel wat een backup inhoud ??
Als je het een leuk spel vond begin je een nieuw char, en als je het niet leuk vind om opnieuw te beginnen doe je het niet. Maar begin hier _niet_ te zeiken over het al dan niet boos zijn op Christy, wat overigens compleet onrechtvaardig is.
Het is een gratis beta, en je hebt zelfs toegestemd dat mogelijk data verloren kan gaan - leuk die EULA he.
Edit: Precies KingSky, de Koreanen moeten er al voor betalen dus wees blij dat wij dat niet hoeven.
There is no magic.
dus dat word dus een paar uur (maybe een paar dagen of een dag)
geen ragnarok spelen bleh!
(dan maar mohaa
Verwijderd
chill rustig aan!Op donderdag 07 maart 2002 14:35 schreef The Will het volgende:
Jezus Christus Ork, dat weten we nou onderhand wel. Preddie's char is ook weg, die van M@NIC ook, en mij Merchant is ook pleite. Je hoort mij hier toch ook niet de hele tijd zitten zeiken
Als je het een leuk spel vond begin je een nieuw char, en als je het niet leuk vind om opnieuw te beginnen doe je het niet. Maar begin hier _niet_ te zeiken over het al dan niet boos zijn op Christy, wat overigens compleet onrechtvaardig is.
Het is een gratis beta, en je hebt zelfs toegestemd dat mogelijk data verloren kan gaan - leuk die EULA he.
Edit: Precies KingSky, de Koreanen moeten er al voor betalen dus wees blij dat wij dat niet hoeven.
ik ga maa rweer pnieuw beginnen
Ik denk dat Preddie en Ik meer schade hebben opgelopen.Op donderdag 07 maart 2002 14:33 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
dat maakt niet weg dat me char weg is
Misschien zou je eens stoppen met zeuren en gewoon door gaan of stoppen!
There is no magic.
Ja ik heb toestemming gekregen van IceStorm, dus niet gaan zeuren
There is no magic.
Dit topic is gesloten.