m@nic dit vind je alleen in The Culvert
Ben je daar?
Euh...ja daar ben ik.Op dinsdag 19 maart 2002 16:12 schreef ItSnows het volgende:
m@nic dit vind je alleen in The CulvertBen je daar?
Maar ik lette ff niet op de die klote dingen vielen me met z'n 3en aan
Nou ja levellen ging toch traag.
Nog 1 en een halve job lvl en ik ben klaar
Greens staat in de d-base dat je daar hoger level voor moet zijn, maar ik vind ze nogal easy eigenlijk. Tenzij je even zit te GoTten tijdens het healen
There is no magic.
Die d-base klopt duidelijk niet. Die zegt dat je lunatics met lvl 4 ofzo mag aanvallen. Nou probeer dat eens met een lvl 4 mage..

ach als lvl 1 met 9 in str kan je ze ook makkelijk hebbenOp dinsdag 19 maart 2002 16:26 schreef obsidian het volgende:
Die d-base klopt duidelijk niet. Die zegt dat je lunatics met lvl 4 ofzo mag aanvallen. Nou probeer dat eens met een lvl 4 mage..
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Maar dan is die DB dus nog niet in orde, dan hoort er bij te staan dat je er een swordsman voor moet zijn om te kunnen.Op dinsdag 19 maart 2002 16:40 schreef YakuzA het volgende:
[..]
ach als lvl 1 met 9 in str kan je ze ook makkelijk hebben
Verwijderd
Kan best zijn dat het gemiddeldes zijn van alle classes of gebaseerd is op 1 classOp dinsdag 19 maart 2002 16:41 schreef obsidian het volgende:
[..]
Maar dan is die DB dus nog niet in orde, dan hoort er bij te staan dat je er een swordsman voor moet zijn om te kunnen.
Van de lvls waar beesten komen klopt ook geen bal: er staat culvert lvl 4 af en toe en dat bestaat niet
PecoPecos kon ik ook veel sneller aan dan de dbase stelt.
Bestaat nog niet bedoel je. Misschien wel in de finalOp dinsdag 19 maart 2002 16:45 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Kan best zijn dat het gemiddeldes zijn van alle classes of gebaseerd is op 1 class
Van de lvls waar beesten komen klopt ook geen bal: er staat culvert lvl 4 af en toe en dat bestaat niet
PecoPecos kon ik ook veel sneller aan dan de dbase stelt.
Hm voor nog 1 en een halve job level ga ik de Pyramide wel in.
Culvert is zoooo traag nu
Oja Golem is easy...20 reds
Culvert is zoooo traag nu

Oja Golem is easy...20 reds
Misschien een idee om zelf een database te gaan maken, als we klaar zijn met de site, en we dan tijd hebben. Maar hoe bepaal je zoiets, ik bedoel, hoe kom je in godsnaam aan die stats?
We zouden het opzich wel kunnen proberen, maar dan nog denk ik dat er nooit een _echt_ precieze database kan komen, omdat het gewoon zo ontiegelijk veel van je stats afhangt.
We zouden het opzich wel kunnen proberen, maar dan nog denk ik dat er nooit een _echt_ precieze database kan komen, omdat het gewoon zo ontiegelijk veel van je stats afhangt.
There is no magic.
Tja, maar je kan wel de HP van het monster geven, en zeggen waar je ze tegen zal komen. En misschien een advies geven wat je nodig hebt dmv classes (class 1 = zwak, class 2 = midden, class 3 = sterk enz).Op dinsdag 19 maart 2002 17:03 schreef The Will het volgende:
Misschien een idee om zelf een database te gaan maken, als we klaar zijn met de site, en we dan tijd hebben. Maar hoe bepaal je zoiets, ik bedoel, hoe kom je in godsnaam aan die stats?
Ja idd, maar echt nauwkeurig kun je toch niet zijn, je zal er toch echt zelf achter moeten komen of je ze aankan of niet.
There is no magic.
Dat bewijst maar weer dat je ECHT te weinig speelde.Op dinsdag 19 maart 2002 17:22 schreef SlaX het volgende:
WTF, ik ben uit de party gekicked, nou, dankjewel hoor![]()
Je zit er al een halve week er niet meer in ofzo

Ja ik zoek wel even mijn verhaaltje aan jou uit het vorige topic.
There is no magic.
Waarom ga je nou ineens beledigd zitten doen 
Lees dit:
Lees dit:
SlaX zoals je misschien al wel hebt gemerkt (of niet natuurlijk) hebben we je uit de party gekickt. Dit omdat je maar erg weinig online bent (en SlaXius ook niet), althans niet zodat wij het merken. Ik ben iig het hele weekend online geweest, ja zelfs de nacht van zaterdag op zondag, dus je kan niet zeggen dat je er toen was en ik heb je _niet_ gezien.
Je hebt zelf ook al aangegeven dat je het een stuk minder speelt omdat je MoH nu hebt. Er is unaniem besloten dat we een ander, die wel vaak online is, een kans te geven door jou er uit te schoppen. Jammer maar dat is wel zo eerlijk.
Om Smurv maar te quoten: Je bent de zwakste schakel! Tot ziens
Niet al te lullig bedoeld hoor
There is no magic.
Woei 3 dolls alweer.
Grasshopper Doll - 3k gekocht
Chonchon Doll - 1.5k gekocht
Spore Doll - gevonden
Ik dacht aan de prijzen:
Grasshopper Doll - 3.5k
Chonchon Doll - 2k
Spore Doll - 9k
Grasshopper Doll - 3k gekocht
Chonchon Doll - 1.5k gekocht
Spore Doll - gevonden
Ik dacht aan de prijzen:
Grasshopper Doll - 3.5k
Chonchon Doll - 2k
Spore Doll - 9k
Prijzen kloppen wel zo'n beetje.
En M@NIC doe niet zo lullig joh
En M@NIC doe niet zo lullig joh
There is no magic.
Waarom geloof ik dit toch niet?Op dinsdag 19 maart 2002 17:36 schreef SlaX het volgende:
Nou, ik ben weg uit het Ragnarok topic,
Dat je pissed bent, oke, maar om dan dit topic te gaan verkloten is een beetje heel erg triest. Ga je lekker ergens anders vervelen, de reden waarom je er uit gekickt bent is duidelijk, so be it. Het is nogal oneerlijk om iemand die amper speelt er in te laten terwijl mensen die _wel_ vaak spelen daardoor geen plaats hebben. Of ben ik nou gek?
There is no magic.
ff quotenOp dinsdag 19 maart 2002 17:45 schreef SlaX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou SlaX nu niet boos worden je kan vast wel bij OrkBozz in z'n party.
Ja hij speelde net als jij, ook bijna nooit, had achteraf gezien wel achterliggende redenen, maar hij zit nu met mijn broertje in een party, and they lived happily ever after.
En dat moet jij ook doen
En dat moet jij ook doen
There is no magic.
Ja ook OrkBozz speelde echt te weinig.
Er zijn nu 2 nieuwe bij gekomen die elke dag spelen.
Er zijn nu 2 nieuwe bij gekomen die elke dag spelen.
Dat zegt toch ook helemaal niemand? Leer lezen man:
En als je problemen hebt Mail/ICQ/MSN je mij maar, en ga hier niet een topic lopen verkloten.
Lees voordat je blaatOp dinsdag 19 maart 2002 17:49 schreef The Will het volgende:
Ja hij speelde net als jij, ook bijna nooit, had achteraf gezien wel achterliggende redenen, maar hij zit nu met mijn broertje in een party, and they lived happily ever after.
En dat moet jij ook doen

En als je problemen hebt Mail/ICQ/MSN je mij maar, en ga hier niet een topic lopen verkloten.
There is no magic.
Verwijderd
zeg dat dan tegen M@NIC hij begon weerOp dinsdag 19 maart 2002 18:06 schreef The Will het volgende:
Dat zegt toch ook helemaal niemand? Leer lezen man:
[..]
Lees voordat je blaat
en ik houd nu me mond over dit gezeik
ik heb geen zin om weer 9 paginas (of 175 posts) door te lezen dus reageer nog ff op de fixedstats vraag van de eerste blz. Voor iedere mijlpaal in je joblevel(bijv om de 5 levels ofzo) Krijg je een paar fixed stats points uiteindelijk heb je dan op level 50 al die stats die aangegeven zijn..
Ze zijn bovendien niet hidden ze worden namelijk aan de rechterkant van de stats aangegeven.
Bijv Strength 25 +4
Ze zijn bovendien niet hidden ze worden namelijk aan de rechterkant van de stats aangegeven.
Bijv Strength 25 +4
Ow op die fiets, relext, en dat wordt ook gewoon doorberekend aan de al bestaande chars neem ik aan?
There is no magic.
De patch op maandag zorgt ervoor dat er weer 4 accounts bijkunnen. Dus misschien krijgen degene opnieuw een kans als het niet te druk word! (wel tegen een aantal K zeny uiteraard voor de clubkas
BF1: Don-Panio
Oftwel, ik krijg nu verplichte luk points die ik eigenlijk aan Dex had willen geven?, of zijn het van tevoren ingebakken stats die je dan zoals jij zegt elke 5 joblevels erbij krijgt? of zou je dat zelf nog kunnen aangeven>?Op dinsdag 19 maart 2002 18:13 schreef CKY2002 het volgende:
ik heb geen zin om weer 9 paginas (of 175 posts) door te lezen dus reageer nog ff op de fixedstats vraag van de eerste blz. Voor iedere mijlpaal in je joblevel(bijv om de 5 levels ofzo) Krijg je een paar fixed stats points uiteindelijk heb je dan op level 50 al die stats die aangegeven zijn..
Bijv Strength 25 +4
BF1: Don-Panio
Volgens mij krijg je die, als ik het goed begrijp, er automagisch bij.
En OrkBozz blijft weg omdat hij nu met mijn broertje in een party zit, en mijn broertje wil deze niet joinen, dus Ork ook niet. En SlaX heb ik na vandaag zo mijn twijfels bij. Hij zal eerst eens moeten bewijzen dat hij ook normaal kan reageren.
Damn kan niet wachten tot maandag!
En OrkBozz blijft weg omdat hij nu met mijn broertje in een party zit, en mijn broertje wil deze niet joinen, dus Ork ook niet. En SlaX heb ik na vandaag zo mijn twijfels bij. Hij zal eerst eens moeten bewijzen dat hij ook normaal kan reageren.
There is no magic.
Zit daar ook die "patch" in zodat je meer op je kop kunt hebbenOp dinsdag 19 maart 2002 18:28 schreef The Will het volgende:
Niet dat ik weet, er staat iig niks over dus ga er maar niet van uit.
There is no magic.
Verwijderd
Ik ben best bereid er voor te betalen, maar een paar K niet.Op dinsdag 19 maart 2002 18:23 schreef Predator_NL het volgende:
De patch op maandag zorgt ervoor dat er weer 4 accounts bijkunnen. Dus misschien krijgen degene opnieuw een kans als het niet te druk word! (wel tegen een aantal K zeny uiteraard voor de clubkas
Pff... niet eens?

Maar we zullen zien, er staan sowieso nog anderen op ge wachtlijst dacht ik, dus we zien wel.
Edit: Alles wordt besproken met de rest, dus je kan voor jezelf wel bedenk wat het wordt lijkt me.
Maar we zullen zien, er staan sowieso nog anderen op ge wachtlijst dacht ik, dus we zien wel.
Edit: Alles wordt besproken met de rest, dus je kan voor jezelf wel bedenk wat het wordt lijkt me.
There is no magic.
Ten eerste moet iedereen het ermee eens zijn dat er iemand in komt.Op dinsdag 19 maart 2002 18:35 schreef SlaX het volgende:
[..]
Ik ben best bereid er voor te betalen, maar een paar K niet.
Dus gok er maar niet op, ook al betaal je 10k
200k lost natuurlijk wel alles op hè
There is no magic.
Dan gaan we er _echt_ over nadenkenOp dinsdag 19 maart 2002 18:37 schreef The Will het volgende:
200k lost natuurlijk wel alles op hè
Jullie sijn gemeen
PSN
Nietus 
Elke idioot kan zien dat we niet serieus zijn, maar anders hier nog een keer: WE ZIJN NIET zo SERIEUS
Elke idioot kan zien dat we niet serieus zijn, maar anders hier nog een keer: WE ZIJN NIET zo SERIEUS
There is no magic.
humor 
yoshimisu : excuese me I want Item
Yakkie : what item???
yoshimisu : every thing
yoshimisu : please
Yakkie :![]()
![]()
u are funny
PSN
Damn er lopen echt de vaagste mensen rond daar. Alleen die bedelaars vind ik nogal triest, ga zelf geld zoeken, daar is het spel voor.
There is no magic.
Same hereOp dinsdag 19 maart 2002 18:28 schreef The Will het volgende:
Volgens mij krijg je die, als ik het goed begrijp, er automagisch bij.
Ik heb eindelijk die (*&%#@(* karvodailnirol kunnen verkopen voor 20k!!! Volgende keer laten we hem liggen hoor Snow, heb zo'n 48 uur me Merch ervoor aangehad 
Hoeveel krijg je nou van me, want ik weet niet echt meer of dat van die losse zooi al had betaald.
Edit: Ow w8 dit is het geloof ik. Kan het kloppen dat jouw losse zooi bij elkaar 4 573 zeny was?
Zo ja dan krijg je nog.... **rekent**
20 000 + 1200 + 4573 + 5308 = 31 081
31 081 / 2 = 15 540 (en een half voor de mierenneukers
)
15 540 - 4573 = 10 967
Dus zoveel krijg je dan nog van me als die bedragen kloppen, laat me dat nog ff weten plzz.
Hoeveel krijg je nou van me, want ik weet niet echt meer of dat van die losse zooi al had betaald.
Edit: Ow w8 dit is het geloof ik. Kan het kloppen dat jouw losse zooi bij elkaar 4 573 zeny was?
Zo ja dan krijg je nog.... **rekent**
20 000 + 1200 + 4573 + 5308 = 31 081
31 081 / 2 = 15 540 (en een half voor de mierenneukers
15 540 - 4573 = 10 967
Dus zoveel krijg je dan nog van me als die bedragen kloppen, laat me dat nog ff weten plzz.
There is no magic.
Wat denk je dat wij hebben gedaan? Die Poision Spores gaven dat ding niet zomaar hoor
There is no magic.
Als we niks zinvols te melden hebben gaan we maar naar HK ofzo.
Btw. nog 1 job level en ik ben binnen $_$
Btw. nog 1 job level en ik ben binnen $_$
Scammer = Alemons2
Probeert het met de upgrade weapon scam...
Zit in Geffen Town net voor de East exit.
Probeert het met de upgrade weapon scam...
Zit in Geffen Town net voor de East exit.
Verwijderd
Will klopt niet 
Jij heb alles verkocht voor me
Dus waarom trek je die 4.5k ervanaf? 
Zie post 151: ik kreeg al 5302 dus met die 10k is dat minimaal 15k
*ik zal me ff verstoppen*
Jij heb alles verkocht voor me
Zie post 151: ik kreeg al 5302 dus met die 10k is dat minimaal 15k
*ik zal me ff verstoppen*
Op dinsdag 19 maart 2002 21:43 schreef JoostW het volgende:
M@NIC

Oke, ik ben er ook aan begonnen, maar wie kan/wil mij even uitleggen, of een link geven, hoe je nou zo`n dief wordt, hoe je je plaats in de game saved (ik kom telkens in zo`n stadje
) en hoe je dingen koopt/verkoopt, en dan vooral: welke dingen 
* Blue-eagle is nog n00b
Maar het ziet er erg leuk uit
* Blue-eagle is nog n00b
Maar het ziet er erg leuk uit
In het begin nog niks kopen, meestal heb je er dan maar erg weinig aan.
Je kan dief worden door naar Morroc te gaan wanneer je job level 10 is, en daar de Pyramids door te lopen naar de Thief Guild.
In elke stad staat een Kapra Worker of Kafra Staff, bij deze mensen kun je saven, waardoor je als je dood gaat daar respawned.
Morroc is de stad in de woestijn helemaal links onder.
Edit: Denk dat ik hier maar eens een tutorial voor ga schrijven
Ow ja Blue-Eagle als je nog tijd aan andere dingen wil besteden zou ik _nu_ ophouden met spelen
Je kan dief worden door naar Morroc te gaan wanneer je job level 10 is, en daar de Pyramids door te lopen naar de Thief Guild.
In elke stad staat een Kapra Worker of Kafra Staff, bij deze mensen kun je saven, waardoor je als je dood gaat daar respawned.
Morroc is de stad in de woestijn helemaal links onder.
Edit: Denk dat ik hier maar eens een tutorial voor ga schrijven
Ow ja Blue-Eagle als je nog tijd aan andere dingen wil besteden zou ik _nu_ ophouden met spelen
There is no magic.
Hmmz...de 25e komt er een nieuwe patch uit en dan kunnen er 12 mensen in een party ipv. 8.
Kan ik dan mischien ook jullie party joinen?
Ik ben een Swordsman rond lvl 27 en ben er zowat elke dag.
Alleen Lvlen is zo saai...
Wat mij betreft wel, maar zoals bij iedereen wordt er eerst met iedereen overlegt. Kortom je hoort nog van me 
Je moet trouwens niet verwachten dat we constant in een grote groep rond lopen hoor, meestal per 2 ofzow, en 's nachts is er meestal wel iemand van ons online
Je moet trouwens niet verwachten dat we constant in een grote groep rond lopen hoor, meestal per 2 ofzow, en 's nachts is er meestal wel iemand van ons online
There is no magic.
Ok cool! 
Oh jammer , ik dat jullie altijd samen in 1 area alle monsters uitroeiden en samen een MVP verslaan leek me ook wel leuk
Maarja ik wil nog steeds joinen!
Oh jammer , ik dat jullie altijd samen in 1 area alle monsters uitroeiden en samen een MVP verslaan leek me ook wel leuk
Maarja ik wil nog steeds joinen!
Ach we gaan wel eens Orcs/Gollies hunten ofzow, en MVP's zijn we nog een beetje te laag level voor, het meerendeel althans. Alleen Preddie en Smurv halen het wel, en Clipz binnenkort ook.
Edit: Damn you Snow
Edit: Damn you Snow
There is no magic.
Woei! Vandaag de dag afgesloten met de doel die ik al een week had.
Eindelijk heb ik max discount en kan ik venden.
26/20 Merchant, eindelijk
Eindelijk heb ik max discount en kan ik venden.
26/20 Merchant, eindelijk
Relext, ik denk dat ik mijn Merchant ook maar eens Discount moet leren.
Hoeveel krijg ik nog van jou M@NIC, ik kan me namelijk echt helemaal niks meer herinneren
Hoeveel krijg ik nog van jou M@NIC, ik kan me namelijk echt helemaal niks meer herinneren
There is no magic.
M'n schulden zijn als volgt:
Lening 4.5k Will
Lening 8k Preddie
Lening 850z ItSnows
Jullie krijgen dit direkt als ik een groot genoeg capitaal heb.
Lening 4.5k Will
Lening 8k Preddie
Lening 850z ItSnows
Jullie krijgen dit direkt als ik een groot genoeg capitaal heb.
Wat mij betreft hoeft het niet allemaal zo snel hoor, geef maar wanneer je echt genoeg geld hebt. Wou het alleen ff weten zodat ik het ergens kan opschrijven. Kan ik ff bijhouden hoeveel geld ik nog krijg/kwijt raak.
There is no magic.
Zow, ook weer een jobleveltje erbij. Nu kan ik rustig slapen
)
Hm dit venden is best wel gaaf.
Zit nu op 22k en heb al m'n dolls nog, jewels nog en veel meer.
Als ik alles verkoop zit ik op zo'n 40k denk ik.
Zit nu op 22k en heb al m'n dolls nog, jewels nog en veel meer.
Als ik alles verkoop zit ik op zo'n 40k denk ik.
Verwijderd
Aan wie heb je die verkocht? Stond er 1 een karvodailnirol te verkopen in Prontare voor 10k zeny
Er zijn altijd domme ventjes
PSN
Hmmm die super uberpatch zou nu moeten werken . Maar er zijn nu al 2 dingen die niet werken en dat is dat ascecoires NIET bij iedereen werken! En dat van die fixed stats werkt volgens mij ook nog nie...
megapatch komt pas de 25eOp woensdag 20 maart 2002 10:51 schreef CKY2002 het volgende:
Hmmm die super uberpatch zou nu moeten werken . Maar er zijn nu al 2 dingen die niet werken en dat is dat ascecoires NIET bij iedereen werken! En dat van die fixed stats werkt volgens mij ook nog nie...
tyf meer dan 6900 users online
PSN
Er is trouwens een update gedaan op die patch:
1.Fire Wall(For Mage)
-The monster will be forced back to the opposite side of the player.
-Repeat Casting rate will be lower than ever.
2.Fire Ball(For Mage)
-The splashed damage will be extended.
Welke accessoires bedoel je?Op woensdag 20 maart 2002 10:51 schreef CKY2002 het volgende:
Stemt vóór.Op woensdag 20 maart 2002 00:15 schreef II_BurN_II het volgende:
Hmmz...de 25e komt er een nieuwe patch uit en dan kunnen er 12 mensen in een party ipv. 8.
Woei ik ben schulden vrij, mijn broertje heeft een lening uitstaan bij mij van 20k
Ik stem tegenOp woensdag 20 maart 2002 10:57 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Stemt vóór.
PSN
precies als je de patch hebt gedownload dan staat in het schermpje al die shit van de megaptch. Aleen is het enige wat al veranderd is van die patch de firewall shit...
Blij toe anders had ik voor niks een rosary gekocht
Blij toe anders had ik voor niks een rosary gekocht
Ok ff een vraagje over die carts (voor merch).
Ik heb eens gelezen dat als je iets in je kar laat zitten en door een portal gaat.
50% kans hebt omdat te verliezen ofzo.
Is dat waar
Of is dat allemaal verholpen, en kan ik rustig naar Morroc met alle zooi in m'n kar ?
Btw. ik heb zo'n cat hairband ofzo voor 1k gekocht van een aardige gozer
Dies 10k ofzo waard toch ?
Ik heb eens gelezen dat als je iets in je kar laat zitten en door een portal gaat.
50% kans hebt omdat te verliezen ofzo.
Is dat waar
Of is dat allemaal verholpen, en kan ik rustig naar Morroc met alle zooi in m'n kar ?
Btw. ik heb zo'n cat hairband ofzo voor 1k gekocht van een aardige gozer
Dies 10k ofzo waard toch ?
Heeft er iemand eigenlijk al info wat er gebeurd als de originele versie (niet beta) uitkomt? Moeten we allemaal opnieuw beginnen ofzo?
ongetwijfeld een volledige reset plus dat je fijn betalen mag. ik weet niet of ik verder ga als je er voor moet betalen. of ze moeten nog heel wat meer lvls en features implementeren dan wil ik het overwegen
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Ze zijn iig nog lang niet klaar.
Ik denk dat ze echt nog wel een jaar nodig hebben.
En dan heb ik inmiddels er allang geen zin meer in.
Heb ik dat wel dan betaal ik er voor!
Ik denk dat ze echt nog wel een jaar nodig hebben.
En dan heb ik inmiddels er allang geen zin meer in.
Heb ik dat wel dan betaal ik er voor!
Was het niet november dit jaar dat ie klaar zou zijn?
En er zitten IHMO te weinig dingen in, oa te kleine wereld, om er voor te gaan betalen. Tenzij ik dan nog steeds zo ontiegelijk verslaafd ben, betaal ik er niet voor.
Ik kan alleen nu ff een tijdje niet spelen omdat Mxstream weer eens loopt te kutten
En er zitten IHMO te weinig dingen in, oa te kleine wereld, om er voor te gaan betalen. Tenzij ik dan nog steeds zo ontiegelijk verslaafd ben, betaal ik er niet voor.
Ik kan alleen nu ff een tijdje niet spelen omdat Mxstream weer eens loopt te kutten
There is no magic.
Tja, ze mogen de wereld inderdaad wel een heel stuk groter maken, en niet alleen de wereld, maar ook de velden zelf. Die zijn veel te klein.
Maar ze zullen vast wel wat leuke dingen bewaren voor de final hoor, anders zijn er al heel veel mensen op uitgekeken voordat ie in de winkel ligt.
Maar ze zullen vast wel wat leuke dingen bewaren voor de final hoor, anders zijn er al heel veel mensen op uitgekeken voordat ie in de winkel ligt.
Ik zou het ook heel erg fijn vinden als ze de kaart wat verbeteren. Dat je hem wat groter kan maken bijvoorbeeld.
En inderdaad, zoals Joe the Dude al voorstelde, dat je ook in een private game kan spelen. Dus niet samen met 6500 andere spelers.
Het is nu zo dat ik al vaak een totaal afgelegen veld op moet zoeken om niet steeds last te hebben van looters en kill-stealers. Dat zuigt echt erorm.
En inderdaad, zoals Joe the Dude al voorstelde, dat je ook in een private game kan spelen. Dus niet samen met 6500 andere spelers.
Het is nu zo dat ik al vaak een totaal afgelegen veld op moet zoeken om niet steeds last te hebben van looters en kill-stealers. Dat zuigt echt erorm.
Verwijderd
Obsidian: de mini-map kun je met de + en de - op de map verkleinen en vergroten
Of bedoel je dat niet?
En je mag best je post aanpassen ipv na 2 min een nieuw te posten
LOL
En je mag best je post aanpassen ipv na 2 min een nieuw te posten
Heej, ik beperk het tenminste tot 2 posts na elkaar.Op woensdag 20 maart 2002 13:59 schreef ItSnows het volgende:
Obsidian: de mini-map kun je met de + en de - op de map verkleinen en vergrotenOf bedoel je dat niet?
En je mag best je post aanpassen ipv na 2 min een nieuw te postenLOL
Maar dan zoom je alleen maar in/uit bij mij, en het kaartje word niet groter.
staat op pak0 flink wat, moeten jullie ook maar eens interview met gravity staff lezen.
uiteindelijk zal map 4 of 5x zo groot worden, komen 30 jobs ofsow en nog flinke schep items en beestjes erbij in de final.
final kwam iig niet voor 2003 uit d8 ik
uiteindelijk zal map 4 of 5x zo groot worden, komen 30 jobs ofsow en nog flinke schep items en beestjes erbij in de final.
PSN
ach da mag ie doen ivm zijn mooie usericonOp woensdag 20 maart 2002 13:59 schreef ItSnows het volgende:
Obsidian: de mini-map kun je met de + en de - op de map verkleinen en vergrotenOf bedoel je dat niet?
En je mag best je post aanpassen ipv na 2 min een nieuw te postenLOL
PSN
Whow...Op woensdag 20 maart 2002 14:34 schreef YakuzA het volgende:
staat op pak0 flink wat, moeten jullie ook maar eens interview met gravity staff lezen.
Dan pas? Dan ben ik echt wel uitgekeken op het spel denk ik.
There is no magic.
Grotere maps = meer mensen op een map = nog meer lag.
Wie maakt er even een petitie voor een Nederlandse server?
Wie maakt er even een petitie voor een Nederlandse server?
There is no magic.
Meer servers zou ook wel fijn zijn, hoeven niet eens NL servers te zijn.
Nee idd, maar een Nederlandse zou wel beter zijn 
D'r zijn nu gewoon 6,7k users online, kan de log-in server niet ff uitvallen, ik lag hier echt ongelofelijk (kan ook aan Mxstream liggen)
D'r zijn nu gewoon 6,7k users online, kan de log-in server niet ff uitvallen, ik lag hier echt ongelofelijk (kan ook aan Mxstream liggen)
There is no magic.
Dit topic is gesloten.