There is no magic.
Nee, zijn gewoon moeilijker, geven dus veeeel meer exp, en droppen heel erg soms een Elum. stone = 5.5k waard. Verder niks speciaalsOp dinsdag 26 maart 2002 21:24 schreef MaafKloon het volgende:
ff buiten het huidige gesprek om: Is er iets speciaals met Poporings? Zijn stukje lastiger dan porings en droppen gewoon yellopy's?
BF1: Don-Panio
aggressive
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Lijkt me wel kewl om te zien...al die novice-jes doodOp dinsdag 26 maart 2002 21:28 schreef 3CLipZ het volgende:
pas op voor mistress... die komt langs en doet 240 dmg op je
aggressive
(Maar ik ga verder Mafia zien, lachuh
There is no magic.
There is no magic.
mij al een paar keer eigenlijkOp dinsdag 26 maart 2002 21:34 schreef The Will het volgende:
Gold Bug weet ik zeker van dat die je niet zomaar aanvalt. Dat weet ik echt 100% zeker, tenzij ze het met deze patch hebben veranderd. Ik ben dat kut beest namelijk al meerdere keren tegen gekomen, en hij heeft me nog nooit zomaar aangevallen, ook al was ik de enige in de buurt.
Tenzij het Magical Kitten was, dan heb ik niks gezegt
Maar hadden er daarvoor al mensen op gehakt of niet?
There is no magic.
idd... een gast was gekilled door guldbug... ik stond een paar meter verderop en hij attackte me..Op dinsdag 26 maart 2002 21:37 schreef The Will het volgende:
Komt door je uiterlijk![]()
Tenzij het Magical Kitten was, dan heb ik niks gezegt
Maar hadden er daarvoor al mensen op gehakt of niet?
was met Miss-Ninja btw
There is no magic.
Gold bug is niet aggro, hij kwam rustig langslopen toen ik zat te healen.
)
Hm dat was dus een thai. Die proberen zo snel mogelijk lvl1 novice te bereiken door porings en fabre's te killen met zo min mogelijk damage...Op dinsdag 26 maart 2002 21:18 schreef The Will het volgende:
Zat ik daarnet in Payon Forest, hak ik ff een groepje van 20 Porings/Fabres/Lunatics bij elkaar zodat ik dood kan gaan. Komt er eoa idioot aan, dus ik meteen roepen "No help please" hakt die prutser natuurlijk toch. Hij deed gemiddeld zo'n 100 damage op een Poring.
Vraag ik hem waarom hij dat deed, want ik had het toch duidelijk gevraagd, zegt ie: "I need XP, screw you". Ja hoor, alsof je echt wat hebt aan de XP die krijgt van een Poring als je 100 damage gemiddeld doet. Gast had ook al een job dus lijkt me niet dat het erg nodig was
(sorry ben beetje lijp, net mafia gezien, scusi)
-me thai.
-u?
-money plz?
Wel schattig op zich
Maar je vergeet iets, ze kunnen je meestal ook ontzettend goed uitschelden.
Edit:
Je merkt het bijna niet hoor, wat je zegt slaat namelijk echt _helemaaal_ nergens opOp dinsdag 26 maart 2002 22:03 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Hm dat was dus een thai. Die proberen zo snel mogelijk lvl1 novice te bereiken door porings en fabre's te killen met zo min mogelijk damage...
(sorry ben beetje lijp, net mafia gezien, scusi)
There is no magic.
Kleine aanvulling:Op dinsdag 26 maart 2002 22:10 schreef MaafKloon het volgende:
Zit er bij die taaitaaipoppen wat verkeerds in het eten? Alles wat ze kunnen zeggen:
-me thai.
-u?
-money plz?
Wel schattig op zich
-No money give
-kuy
-5555555
-what AFK ? (chatroom "AFK")
-Sword Mace 15k ("S> Sword Mace 24.5k")
-Wapom upgrede oly 15z!
-want 15z X 55 (spam)
-give me
-yes en no
Gold Bug is dus alles behalve aggro....Op dinsdag 26 maart 2002 21:31 schreef 3CLipZ het volgende:
mistress EN gold bug zijn aggro
Kan zijn dat diegene die de goldbug aanviel gehide was, dan valt ie namelijk de volgende aan in ze pad.
-no tan paiOp dinsdag 26 maart 2002 23:04 schreef Predator_NL het volgende:
en nog 1tje:
-Wapom upgrede oly 15z!
-want 15z X 55 (spam)
-give me
-yes en no
-no jam
-baka

Signature?
-geen pannekoek ?Op dinsdag 26 maart 2002 23:33 schreef Osdorp-Dude het volgende:
-no tan pai
-no jam
-baka
-geen jam op brood ?
-ga zelf brood bakken ?
Hm..
- ???Op dinsdag 26 maart 2002 23:34 schreef M@NIC het volgende:
[..]
-geen pannekoek ?
-geen jam op brood ?
-ga zelf brood bakken ?
Hm..
- blijf van me beest af, ga er zelf een zoeken
- idioot
Signature?
Cool!Op dinsdag 26 maart 2002 23:45 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
- ???
- blijf van me beest af, ga er zelf een zoeken
- idioot
baka!
Verwijderd
dubbele thief is echt massacre... Ik ga nu maar ff kijken wat die megabijl waard is see ya...
Nee, was een bericht op de officiele site van hun. En je mag juist niks doen als je een mailtje krijgt aangezien ze nooit mail zullen sturen.Op dinsdag 26 maart 2002 17:51 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Was dit een e-mailtje?, want volgens Gravity moet je niks doen totdat je ergens een e-mailtje van krijgt...
Pssst!Op woensdag 27 maart 2002 11:34 schreef 3CLipZ het volgende:
vraag dat alle thai mensen die je tegenkomt altijd eerst moeten zeggen dat ze thai zijn
Nu moet je altijd aardig tegen me zijn Clipz, anders vertel ik het ze
Heej Nijn, excuses namens m'n vader die de server hier uitzette toen we nog aan het spelen warenOp woensdag 27 maart 2002 00:08 schreef --N9-- het volgende:
Man wat roelt dat orc field zeg....is echt 10x leuker dan geffe dungeon (wat op dit moment beter bekend staat als payon deel 2...) In geffen kon ik geen mannetjes meer killen. Bij iedere enemie stonden meteen 10 swordsman. Maar orcbos is fun. Zeker als je smane met haldyr gaat hakken..
dubbele thief is echt massacre... Ik ga nu maar ff kijken wat die megabijl waard is see ya...

Ging idd lekker gisteren, ik kom waarschijnlijk vanmiddag pas weer Raggen, m'n monitor moet omgewisseld worden, dus die staat beneden.
Dit is op m'n vader's poetertje, maar die van mij rag'ed toch lekkerder
Porings warpen van de ene kant naar de andere kant.
Lunatics blijven gewoon staan.
Sla je kleine beestje dood dan blijven ze staan en doen niks terug.
M'n char doet soms de moonwalk
Heel vreemd...
"Me need money, you give money me"
Trouwens Maarten die leafs of ygdrasil zijn wel 12k waard.
Kwam gisterennacht met merchant in Pron aan. Toen stond daar gozer met shop: ygdrasil revive 12k Ik kklik op die shop en alles is sold!!! dus heb er een shop naast geopend met zelde naam+ war hammer 7,5k (weinig he
Ik kijk vanochtend bij mijn merchant en ja hoor alles SOLD
Dussuh hang on to your leaves!!!
There is no magic.
Of niet natuurlijk...ik probeer m'n merchant aan te maken (KoeVerkoper) maar je komt niet eens uit de training grounds, staan een paar honderd popkes in 1 zaaltje...
There is no magic.
Tis me nog niet gelukt -_-
There is no magic.
Ik zal wel ff screenie posten.
Edit:
Dit bedoel ik dus:

Dit kreeg ik tot 4 keer toe naar mijn hoofd geslingerd, zowel binnen als buiten
There is no magic.
)
Edit:
Tis me gelukt!
Dit is hoe:
Je klikt om Usher en wacht..
komt een message box met blablabla en als het goed is gelijk of na een tijdje een select boxje. Klik op 'direct to ragnarok' (ofzo) en dan op go (of ok...ofzo
There is no magic.
Zou wel heel gaaf zijn.
En Will, ik hoef niet nu direct die 20k terug, maar ik ga nu wel sparen voor een ninja suit.
-Sponsored by Nijn-virNocte-
--edit--
Sorry maar deze moet ik gewoon ff posten hier.

Ze staan netjes op hun beurt te wachten
Orc field was leuk !
totdat M@NIC en Haldyr me alleen achterlieten...
toen werd het
Mijn voorstel aan Will is om XP sharing aan te zetten dan kunnen we gewoon orcs slopen en niet 1 iemand laten tanken (namely; meOp donderdag 28 maart 2002 00:11 schreef II_BurN_II het volgende:
Woei!
Orc field was leuk !
totdat M@NIC en Haldyr me alleen achterlieten...
toen werd hettijd voor orcs..
Naja, dan ga ik het weekend maar ff veel spelen, vrijdag ook al geen vrij, waar gaat dat heen met de scholen van tegenwoordig
Als ik er nou ff op kon komen, had ik ff me aggressie kunnen oplossen met wat lvl 3 bashes op Porings
There is no magic.
nieuwe tank in de maak hier...Op donderdag 28 maart 2002 00:13 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Mijn voorstel aan Will is om XP sharing aan te zetten dan kunnen we gewoon orcs slopen en niet 1 iemand laten tanken (namely; me![]()
)
ben weer gaan spelen met Miss-Ninja, lvl 25 thief.
Jay double-U goes rampage!!Op donderdag 28 maart 2002 00:14 schreef The Will het volgende:
Damn ik wil weer eens kunnen spelen, door die kut school zit ik de hele dag huiswerk te makenAlsof ik niks beters te doen heb.
Naja, dan ga ik het weekend maar ff veel spelen, vrijdag ook al geen vrij, waar gaat dat heen met de scholen van tegenwoordig
Als ik er nou ff op kon komen, had ik ff me aggressie kunnen oplossen met wat lvl 3 bashes op Porings
Gaat er een van jullie zo nog spelen ??
There is no magic.
dan moet ik maar pitten ofzo

o
(o_o) -Poring
Op donderdag 28 maart 2002 00:00 schreef M a a r t e n het volgende:
Hm Burn als je dit leest ik kan er even niet inkomen met haldyr
Op donderdag 28 maart 2002 00:26 schreef II_BurN_II het volgende:
Oh jammer...
dan moet ik maar pitten ofzo![]()
o
(o_o) -Poring
Oops sorry niet gezienOp donderdag 28 maart 2002 00:29 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
[..]
hmmm...weird...ik kan wel gewoon of- en online gaan...
Edit: maar met mn merchant weer niet...raar
Niet iedereen ude, ik ben namelijk gewoon slachtoffer van de regelmaat van de maatschappij. Ofwel, ik moet werken...Op donderdag 28 maart 2002 00:53 schreef M a a r t e n het volgende:
Hm nou dit wordt ehm niet meer vanavond voor mij, ik ga morgen vroeg verder. Ik ben morgen vrij () dus ik zie iedereen wel verschijnen
Preddie stond eens op een donderdagmorgen Yellows te sellen, totdat die een upgrade weapon 100z zag. Ik heb een tijdje met die gast gepraat, van hoe die dat wilt doen enzo. Ik zei dat ik hem niet helemaal vetrouwde en dat ik een Noob was met een Arlabest... (moet je nagaan, ik sta dus tegenover hem als een merchant die Yellows verkocht, en hij geloofde dat ook nog) Dus ik vroeg of die eerst zijn wapen wilde sturen, zodat ik iets achter de hand had als "vetrouwen". Eerst deed die dit niet, want hij vertrouwde mij niet, maar daarna deed hij dit toch... Whahaha, wat een dombo...
Ik heb helaas niet van alles een screenshot, had ik wel moeten doen eigenlijk, maarja, ik had nooit gedacht dat Thais ZO dom kunnen zijn. Echt ongelooflijk.... Trapt die in zijn eigen Scam, hahaha..., echt lachen dit...

Ik denk niet dat iemand mij dit na kan doen....
[edit] owja, en dat je ziet met advanture suits solled is een merchant bug als je heel lang redz/ yellows etc. verkoopt. Heb ik wel eens, echt vaag....
[edit2] De cutter heb ik gestrooid...

Sommige geloven zichzelf nog

Die gaat btw dus naar Gravity

Iets later zei die: dit is je ip: 462364293649234, zoiets, klopte bepaald niet, en toen ging ik nog harder lachen en bannde die me....
Maar Manic, stuur jij die screens naar Gravity?...., de mijne ook?
Nee m'n eigenOp donderdag 28 maart 2002 11:19 schreef Predator_NL het volgende:
en dan deze nog daarna:
[afbeelding]
Iets later zei die: dit is je ip: 462364293649234, zoiets, klopte bepaald niet, en toen ging ik nog harder lachen en bannde die me....
Maar Manic, stuur jij die screens naar Gravity?...., de mijne ook?
ik speel nu een paar dagen dit spelletje na het lezen van deze thread...
En nu ben ik dus in die desertstad en daar rond omheen een beetje porings en pickys aan het killen. Maar ik zat me nu af te vragen hoe ik wat sneller aan geld kom, want zo krijg ik nooit een equipment bij elkaar...
There is no magic.
Ik heb een Orc Warrior card gevonden!!!
woei
Idd, maar das tegenwoordig al normaal.Op donderdag 28 maart 2002 16:42 schreef OrkBozz het volgende:
GVD er zijn nu 8000 users onlien
Bijna altijd 8000 users, en das gewoon te veel.
Ik heb dat interview gelezen met Christy, servers zouden verhuizen naar Amerika, en er zou 1 bij komen.
We zullen zien

Of ik moet even gebruik mogen maken van iemand ander's merchant..
Orc Warrior Card - 90k
Honey - 2k
Warrhammer 3EA - 5k p/s
Is dat redelijk?
--
ehm vraagje aan Will zou Exp sharing even aan kunnen?
Ben nu level 8 of 9, moet het effe nachecken...Op donderdag 28 maart 2002 14:35 schreef The Will het volgende:
Hangt er volledig vanaf welk level je bent? Dus: Welk level ben je?
moet nog kiezen wat ik wil worden in ieder geval
)
mja weet je gelijk wat je kan verw88Op donderdag 28 maart 2002 19:24 schreef smurv het volgende:
Argh... je maakt met een nieuw char wel meteen kennis met de lag zeg
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
There is no magic.
is ook niet zo gek als helft van de mensen speciaal een nieuw char aanmaakt voor traininggroundsOp donderdag 28 maart 2002 19:34 schreef The Will het volgende:
Die Training Ground is gewoon hopeloos, je bent langer bezig door de Training Grounds heen te komen dan level 10 te worden. Hoop dat dit nog gaat verbeteren, vond het idee namelijk wel leuk.

PSN
There is no magic.
Hele nuttige link, met huidige markt prijzen voor de wat meer bijzondere items.
En m'n animal bloods zijn toch wat waard, yay ^_^
als je van 40ATK houdt is het zeker grappig... fortune sword was altijd al knife btw ^^Op donderdag 28 maart 2002 20:07 schreef CKY2002 het volgende:
even voor de thiefs nder ons... Fortune sword is op dit moment geclassificeerd als KNIFE!!! Je kan er dus mee doubleslashen... Misschien dat ik er 1tje ga halen wel grappig....
Mighty staff!!

Woei!!
Nijn verkoopt em nu voor 100k.
"This could be Your lucky day"
Go Maarten! Go Maarten!
maar ik kan niets kiezen om te verkopen
hoe kan dat ?
moet ik eerste vending naar een hoger lvl brengen om alle dingen te verkopen?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
dan kan je venden
There is no magic.
Verwijderd
Nou ja in ieder geval congrats!
Thank you so much Nijn!Op vrijdag 29 maart 2002 10:00 schreef --N9-- het volgende:
Ok maarten is nu 112k rijkerIk heb vanacht zijn cat hairband en mightystaff gesolld. Je moet alleen zelf die card sellen. Want niemand wil hem hebben tegen die prijs sorry. Maar asl je he voor 60k verkoopt hebje volgens mij al genoeg voor je ninja toch? I
Nou ja in ieder geval congrats!
Op vrijdag 29 maart 2002 10:22 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Thank you so much Nijn!
PSN
Verwijderd
Yja gewoon alles opkopen en de prijs bepalen z gaat dat he.
Heb nu wederom 25k winst. En heb maar weer 17 eluminum stones ingekocht voor 68k. en worden weer verkocht voor 96k
Bron: ro.pak0.comIt"s what you"ve all been waiting for, the english server is comming to America! *Jumps for Joy!* Plus, they are adding a second server so it wont be so packed everywhere.
The following is from Gravity themselves:
Hello this is EnglishGM/Webmaster.
For About 10 days(04-01-2002 to 04-09-2002 Korean Standard Time), English server will be down and whole technical system for English server will be transfered to the United States.
After the transfer, English server will be increased into 2 servers and also players would enjoy Ragnarokonline with less lag/ disconnected troubles.
Thank you.
EnglishGM/Webmaster,
Gravity Corp.
Wel ff 10 dagen geen RO, maar eindelijk weer relaxed Yoyo's choppen (zonder lag i hope)

Signature?
wie gaat er allemaal naar de nieuwe server?
ik wel denk ik.. ook al heb ik dan geen items meer.. RELAXED LEVELEN!!
Als ik het goed begrijp begint iedereen overnieuw? Ofzo? Kan ff nergens info daarover vinden. >_<
En ik heb een aantal leuke dingetjes gelezen. Die taaitaai poppen schijnen dus een verotte verbinding naar de US te hebben
En ikke ben jarig ^_^ WOeeeeei!
gefeliOp vrijdag 29 maart 2002 12:28 schreef MaafKloon het volgende:
Ik was toch pas een week bezig dus ik ga mee ^_^.
Als ik het goed begrijp begint iedereen overnieuw? Ofzo? Kan ff nergens info daarover vinden. >_<
En ikke ben jarig ^_^ WOeeeeei!
enneh.. je begint alleen overnieuw als je naar de andere server gaat
Maar misschien hoef je niet overnieuw te beginnen..., linken ze toch gewoon die char server door?, of zouden ze dat niet doen....
There is no magic.
Dit topic is gesloten.