There is no magic.

Verwijderd
In totaal 18 extra maar dat gaat per level omhoog (dus van lvl 23 naar 24 krijg je er 1 extra, van lvl 25 naar 26 etc.)Op maandag 25 maart 2002 18:45 schreef II_BurN_II het volgende:
Yay bedankt !
hmm...ik d8 dat er al 12 mensen in een party konden
heb in elk geval wel een paar extra stats maare...ik d8 dat iedereen onder lvl 50 er 18 zou krijgen ?
heb er maar 6 bij ofzo ...
Dus niet 18 ineens
Verwijderd
ik begrijp er geen hol van... wie kan deze n00b helpen?
Woei, ik heb je een beetje op weg gehelpen,kostte me in totaal 3420zOp maandag 25 maart 2002 20:22 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke ik ben beggonen met ragnarokken......
ik begrijp er geen hol van... wie kan deze n00b helpen?
Gewoon blijven killen totdat je 10/10 bent
Wat wil je worden eigenlijk?
Swordsman/Thief/Archer/Acolyte/Merchant ?
Mijn advies voor eerste char is 1 v.d. eerste 3.
Verwijderd
AHUM? Mages bestaan niet meer???Op maandag 25 maart 2002 20:26 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Woei, ik heb je een beetje op weg gehelpen,kostte me in totaal 3420z
Discriminatie van een compleet ras is het
Verwijderd
msn/yahoo/icq ?Op maandag 25 maart 2002 20:26 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Woei, ik heb je een beetje op weg gehelpen,kostte me in totaal 3420z
ICQ all the way, maar jij bent niet echt onlineOp maandag 25 maart 2002 20:28 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
msn/yahoo/icq ?
-edit-
nu wel
/edit
wow kwam net dief langs in orc field, doet dubbel 325, daarna dubbel 250
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
mede omdat ik in bibalan cave level.... elemental patch is MEESTERLIJK... ik doe nu 200% dmg op water beesten
ik kill een vadon in 1 spell nu
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
netjes gedaan
PSN
Sinds wanneer zijn mages een ras?Op maandag 25 maart 2002 20:28 schreef ItSnows het volgende:
[..]
AHUM? Mages bestaan niet meer???
En hebben Swordmans eigenlijk nog voordelen door die elements of niet?
Edit: Ennuhmm... wat voor monsters lopen er rond in Geffen Dungeon level 1? Overleef ik het daar als 27/20 swordie? Poison Spores zijn geen probleem (mits het er niet te veel zijn)
There is no magic.
Je overleeft er wel hoor...Op maandag 25 maart 2002 21:01 schreef The Will het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mages een ras?
En hebben Swordmans eigenlijk nog voordelen door die elements of niet?
Edit: Ennuhmm... wat voor monsters lopen er rond in Geffen Dungeon level 1? Overleef ik het daar als 27/20 swordie? Poison Spores zijn geen probleem (mits het er niet te veel zijn)
BF1: Don-Panio
Maarten is het goed als ik je dan gewoon een Karvo terug geef?
There is no magic.
Op maandag 25 maart 2002 20:28 schreef ItSnows het volgende:
[..]
AHUM? Mages bestaan niet meer???
)
/me a a r t e n ziet liever flappenOp maandag 25 maart 2002 21:11 schreef The Will het volgende:
Mooi dan ga ik daar maar eens al mijn geld terug verdienen, ff paar Karvodailnirols vinden
Maarten is het goed als ik je dan gewoon een Karvo terug geef?
Hoop dat die GoT party een beetje wat wordt.
Nu ff wat anders. De patch is nog geen dag uit of swordsmen zijn ineens de nieuwe zondebokken, omdat we zogenaamd niet generfd zijn...
Moesten we eerst altijd toekijken hoe mages alle beesten, kills en MVP's onder onze neuzen weg namen, hoe Aco's en Thief's alle caves in beslag hadden genomen en wij konden fluiten naar een beetje levelen daar. En de Archer's die als enigste een beetje neutraal waren , met hun arbalests, maar zijn nu ook ineens tegen ons swordies, die het nog steeds moeten hebben van een simpele Tsurugie of 2HS.
Ik kan wel gaan lullen van, goed voor jullie andere classes allemaal, maar Gravity had dit al lang van te voren gemeld, swordsmen behoorde gewoon langere tijd tot de lagere klasse en nu er eindelijk wat aan gedaan is moeten wij swordies de frustraties opvangen van de andere classes...
Ik moest ook een punt Dex inleveren voor me globe, net als iedereen, terwijl iedereen em nu kan dragen. Maar daarvoor heb je de Bonus Stats in ruil voor gekregen...
Enigste van wie we niets horen zijn de Merchants, die nog steeds het zwaarts hebben, ik kan het weten, heb er 2...
Sorry voor de grote lap tekst, maar moest et ff kwijt...
Signature?
Als ze hier wat aan zouden doen, zouden ze dus waarschijnlijk Vitality veranderen, en dan krijg je weer alle Aco's die beginnen te zeiken
En Maarten ik ga dat ding echt niet voor je verkopen hoor, dat doe je zelf maar ff, heb geen zin om mijn Merch een dag neer te zetten, en weer kans te hebben om dat ding kwijt te raken.
There is no magic.
Nou nou rustig maar hoorOp maandag 25 maart 2002 22:03 schreef The Will het volgende:
En Maarten ik ga dat ding echt niet voor je verkopen hoor, dat doe je zelf maar ff, heb geen zin om mijn Merch een dag neer te zetten, en weer kans te hebben om dat ding kwijt te raken.
Als je 1 vindt doneer die dan maar aan mij s.v.p.
Hoewel ik liever cash zie
Zoals...vink wel intressant om te horen.Op maandag 25 maart 2002 21:57 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Ten eerste M@NIC, me complimenten voor de site, moet nog wel een beetje aan gesleuteld worden hier en daar, maar zeker mooi begin.
Hoop dat die GoT party een beetje wat wordt.
Enneuh... GoT Party is al héél wat!

Sorry, moest hem hier ook even posten, omdat poring tot me fafo beestje behoort in ragnarok..., het kan zijn dat je hem niet leuk vind, maar ik denk niet dat er mensen zijn die dit "erg" zullen vinden.
Hehe woei, ik krijg ineens zin om weer porings te slachten...vreemd zeg.....Op maandag 25 maart 2002 22:24 schreef Predator_NL het volgende:
[afbeelding]
Sorry, moest hem hier ook even posten, omdat poring tot me fafo beestje behoort in ragnarok..., het kan zijn dat je hem niet leuk vind, maar ik denk niet dat er mensen zijn die dit "erg" zullen vinden.
cool man!, zo'n soort char moet er ook in....Op maandag 25 maart 2002 22:24 schreef M a a r t e n het volgende:
Ah Preddie hier de beloofde Elven pic
[afbeelding]
Jah dat lijkt me ook wel wat!Op maandag 25 maart 2002 22:26 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
cool man!, zo'n soort char moet er ook in....
Heb deze overgens helemaal zelf gemaakt hoor
----------------
Aan Nijn-virNocte -> Is het teveel gevraagd dat jij even een ICQ account neemt? Is wel makkelijk de rest v.d. party heb ik netjes in m'n lijst staan behalve..ehhe.. tu!
En die Elf is echt moooooooi getekend
There is no magic.
Ik msg'de het al eerder naar Preddie, die elf is een sketch voor Neverwinter nights, dus niet van mij.Op maandag 25 maart 2002 22:47 schreef The Will het volgende:
Maarten ik ben rustig hoor.
En die Elf is echt moooooooi getekend
Ik kan wel redelijk tekenen, maar dit (nog) niet.
--------------
Ik stort morgen nog eens voor 14 weken contributie
Anyway, ziet er gaaf uit, maar die armen kloppen nietOp maandag 25 maart 2002 23:06 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Ik msg'de het al eerder naar Preddie, die elf is een sketch voor Neverwinter nights, dus niet van mij.
Ik kan wel redelijk tekenen, maar dit (nog) niet.
--------------
Ik stort morgen nog eens voor 14 weken contributie
Hm goed gezien, idd tekentechnisch gezien klopt het niet, of hij heeft z'n arm uit de kom.Op maandag 25 maart 2002 23:07 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Anyway, ziet er gaaf uit, maar die armen kloppen niet
Hmphf, naarmate je er langer naar kijkt gaat ie weer wel kloppen
Ze zijn de training grounds er nu in aan het zetten
Waar haal je die info vandaan?Op dinsdag 26 maart 2002 07:57 schreef MaafKloon het volgende:
Woeeiii ^_^.
Ze zijn de training grounds er nu in aan het zetten
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 26 maart 2002 10:18 schreef MaafKloon het volgende:
Kun jij wel inloggen? Ik kom niet voorbij het login scherm O_o
Kijk op onze site, staat alle info
jullie moeten de poll wel updaten als ik in de party zit
Ik dacht dat dat al gebeurd was, probeerde vanochtend (7:30) in te loggen, lukte niet. (kwam niet voorbij patch gedeelte) Ik dus beetje browsen en toen vond ik dus dat ie down was. Uurtje later (ofzo) probeer ik het weer en ditmaal ging hij dus een patch downen en kon ik weer in het login gedeelte komen.
Maaja, ik wacht wel
Edit:
Cool, dat interview ^_^, en vooral dat 2e server dingetje
Komt er een nieuwe:Op dinsdag 26 maart 2002 10:21 schreef 3CLipZ het volgende:
hehe
jullie moeten de poll wel updates als ik in de party zit
Moet Clipz eruit ?
• Ja
• Jaaah!!!
net wat ik ff in de game na patches te hebben gedowned..
alleen nu ligt alles plat

Je kan er dus echt helemaal niks doen nog..., dus als je Noob bent is het geen plek om te levelen, maar gewoon een gevangenis! De perfecte oplossing voor Noobs, opsluiten die looters
Nog eentje...., deze is wel leuk, iets later gemaakt:

(maar ik kan nog steeds niet erin komen, patch server is plots ook weg O_o)
Ja, alle newbies komen daar standaard terecht, je kan er nu nog niks doen, maar je zal later dat kasteel wel inkunnen en quests moeten vervullen enzo voordat je de "evil" wereld in mag gaan. Je zal waarschijnlijk er pas uit kunnen als je job level 10 heb berijkt en een job kan gaan doen.Op dinsdag 26 maart 2002 11:21 schreef MaafKloon het volgende:
Mwahahaha, echt leuk. Daar gaan dus alle newbies nu naartoe? *grinnikt evil* Ben ik toch nog net op tijd begonnen
Haha, dan heb je idd. nog geluk gehad MaafKloon, zie het als een regeling waar jij nog net buiten valt
En nog een keer yay, ik heb een keer geluk ^_^
Edit: woeiii, hij is weer weg
Op dinsdag 26 maart 2002 12:32 schreef CKY2002 het volgende:
manic wat wou je mij (nocte) vragen??? ingame kan het nie meer op dit moment vandaar
Euh...waar heb je het over ?
Over gister avond met m'n chars ?
Ik sla nu op een rocker gemiddeld toch echt wel 80DMG, 10 Str 10Dex, 11/6 Aco.
Valt dus best mee
[EDIT]
Enneuh, heal doet nu 100% DMG tegen undead
Als ik in de hogere levels tussen de 500 en 1000 heal...is dat dus 500~1000 DMG op een undead creature, defence maakt niks uit.
[EDIT2]
Goed nieuws op onze site!
Check againOp dinsdag 26 maart 2002 13:14 schreef obsidian het volgende:
Ik zie geen nieuw nieuws.
PSN
oke, ik heb ontdekt waarom ik zoveel flee heb, als archer krijg je per level 1 flee erbij. En elk agi level is ook 1 flee.
Dus: 37+ 1 agi= 38 flee
Ik ben lvl 38 = 38 flee
Dus ik heb 76 flee. En dit klopt
als elke job krijg je 1 flee per level erbijOp dinsdag 26 maart 2002 13:24 schreef Predator_NL het volgende:
Beterz gewoon!
oke, ik heb ontdekt waarom ik zoveel flee heb, als archer krijg je per level 1 flee erbij. En elk agi level is ook 1 flee.
Dus: 37+ 1 agi= 38 flee
Ik ben lvl 38 = 38 flee
Dus ik heb 76 flee. En dit klopt, als ik dus lvl 40 ben heb ik 40 agi, en ga ik verder op me Dex...
PSN
Nee man..., het is geen weekend, niet iedereen hier is vrij..., dus het is gewoon erg rustig, en das logisch....Op dinsdag 26 maart 2002 13:37 schreef MaafKloon het volgende:
Staat er iemand op het punt uit de party te vliegen ofzo? Of is iedereen z'n actieve ikje?
Nee dat is lekker, ze zeggen niet of het probleem wel of niet is opgelost, nee, ze zeggen dat iedereen hun pass moet wijzigen. Als het lek niet dicht is liggen zo een paar duizend accounts dus open en bloot op straat. Wat is dit voor rare onzin? Als jij je pass nooit hebt veranderd via de website kunnen ze er ook niet achterkomen.Hello this is EnglishGM/Webmaster.
There was an hacking incident involved with the
official website a few weeks ago.
For the protection of the personal identification,
We suggest you change your password at least One time
on the website.
Also we ask you NEVER give out your identification to
anyone.
Thank you.
EnglishGM/Webmaster,
Gravity Corp.
Lijkt wel verdacht veel op een actie die juist de hacker zou doen.
Ja dat klopt, "iedereen" wist het, maar het is nooit officieel bekend gemaakt. Trouwens, ik vind het alzo lomp dat ze die optie niet gewoon hebben uitgeschakeld. Als ze weten dat het onveilig is, waarom zetten ze het dan niet gewoon uit? Of halen ze de hele website down voor mijn part.Op dinsdag 26 maart 2002 15:01 schreef MaafKloon het volgende:
En een paar weken geleden? Komen ze lekker op tijd mee (niet dat ik ermee te maken heb maar toch).

Ik heb ze een tijdje gevolgd ze liepen vrijwel excact dezelfde routes en liepen allemaal te gelijk op nieuwe targets af... bots dus

.....Ik sluit me aan bij Joe, eerst die hacks verhelpen, dan verder gaan met updates van de features etc.
--------edit---------
Keepnapper
KAZANN
^^YuNa^^
paranoid
Jungo!
**Hikarl**
rekka_Z
oOmYm
tua_tor

Ik zie ze nooit
Verwijderd
Ik wil niet gaan zitten flamen hoor.Op dinsdag 26 maart 2002 16:45 schreef SlaX het volgende:
Ik heb nu Patch 74 t/m 84 over me Ragnarok heengegooid, doet ie het nog nie, kan iemand mij misschien zijn Ragnarok.exe file sturen, e-mail: slax@picsbits.nl
Maar eerst zit je ons aftezeiken, en nu moeten we je ineens helpen ?
Je zou toch nooit meer in dit draadje komen ?
Flauw hoor

Happy loading downOp dinsdag 26 maart 2002 16:45 schreef SlaX het volgende:
Ik heb nu Patch 74 t/m 84 over me Ragnarok heengegooid, doet ie het nog nie, kan iemand mij misschien zijn Ragnarok.exe file sturen, e-mail: slax@picsbits.nl
http://members.home.nl/moderator/ragnarok.exe
Wisper eens iets naar M@NIC
Edit: wooeii, 2e mantle die word gedropped voor mij vandaag ^_^
Was dit een e-mailtje?, want volgens Gravity moet je niks doen totdat je ergens een e-mailtje van krijgt...Op dinsdag 26 maart 2002 14:57 schreef obsidian het volgende:
[..]
Nee dat is lekker, ze zeggen niet of het probleem wel of niet is opgelost, nee, ze zeggen dat iedereen hun pass moet wijzigen. Als het lek niet dicht is liggen zo een paar duizend accounts dus open en bloot op straat. Wat is dit voor rare onzin? Als jij je pass nooit hebt veranderd via de website kunnen ze er ook niet achterkomen.
Lijkt wel verdacht veel op een actie die juist de hacker zou doen.
Ben GVD al 5 minuten aan het proberen om te tp'en, maar het lukt gewoon niet
There is no magic.
Voor alle info moet je zijn
ItSnows: URL verwijderd.
Hm ik hoop wel dat jij er snel in kan, hoe meer Maarten's hoe meer vreugdOp dinsdag 26 maart 2002 20:03 schreef MaafKloon het volgende:
Die 4 plekken zijn dus voor die 4 mensen voor mij? En mocht er iemand vertrekken dan kan ik erin? Okiedokie ^_^
---------
Assasin Info
Dus wees erbij
(Na Mafia!
There is no magic.
ik sta in izlude nuOp dinsdag 26 maart 2002 20:42 schreef The Will het volgende:
Clipz waar staat magische poes? Ik sta nu net buiten Prontera, dus zou wel fijn zijn als je ff naar Izlude ofzo zou willen komen.
alleen ik ga pas weer RO'e NA mafia... DAMN wat lach ik me de pleuris om de film
Op dinsdag 26 maart 2002 20:54 schreef ItSnows het volgende:
*zucht* M@nic: hierbij heb je een Officiele Waarschuwing. Ik heb nu 3(!) keer tegen je gezegd dat ik GEEN WERVING op SPAM wil zien op GoT. Aangezien je niet -wil- luisteren dan maar op deze manier.
Maafkloon: je mag mijn plek hebben. Ik heb der geen zin meer in zo.
Nou dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
Wat ik dacht is dat je bedoelde dat we niet op GoT zulke announcments mochten doen.
Vandaar dat ik nu dus steeds zeg dat er iets belangrijks op de site staan.
Anyway, no probleem, was leuk om met je te spelen
Hmmmm?, je mag toch wel een linkje geven van "hier is nieuws te vinden?", het is beter op die manier als die complete verhalen hier te posten toch?, wat is nu slechter voor de users, het verplichtte verhaal hier lezen, of zelf mogen kiezen om het te lezen?Op dinsdag 26 maart 2002 20:54 schreef ItSnows het volgende:
*zucht* M@nic: hierbij heb je een Officiele Waarschuwing. Ik heb nu 3(!) keer tegen je gezegd dat ik GEEN WERVING op SPAM wil zien op GoT. Aangezien je niet -wil- luisteren dan maar op deze manier.
Maafkloon: je mag mijn plek hebben. Ik heb der geen zin meer in zo.
Nu begrijp ik er helemaal niks meer van...
Manic zegt toch alleen maar dat er weer plek is in de party?, mag dat niet?
[edit]
Ik heb effe teruggelezen, en dit is echt typisch "De mensen die 110 km/h rijden pakken en de mensen die drugs smokkelen laten gaan"
Sorry hoor, maar ik vind dit niet echt kunnen dat je daarvoor een officiele waarschuwing krijgt, ik zie mensen die 999x ergere dingen doen en niks krijgen.
Verwijderd
- 7 keer dezelfde link is spam;Op dinsdag 26 maart 2002 21:04 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Hmmmm?, je mag toch wel een linkje geven van "hier is nieuws te vinden?", het is beter op die manier als die complete verhalen hier te posten toch?, wat is nu slechter voor de users, het verplichtte verhaal hier lezen, of zelf mogen kiezen om het te lezen?
Nu begrijp ik er helemaal niks meer van...
Manic zegt toch alleen maar dat er weer plek is in de party?, mag dat niet?
[edit]
Ik heb effe teruggelezen, en dit is echt typisch "De mensen die 110 km/h rijden pakken en de mensen die drugs smokkelen laten gaan"
Sorry hoor, maar ik vind dit niet echt kunnen dat je daarvoor een officiele waarschuwing krijgt, ik zie mensen die 999x ergere dingen doen en niks krijgen.
- 3 gevraagd naar leden en discussies daarover.
Ik heb hierboven meen ik duidelijk in ROOD gesteld dat ik dit -niet- wil hebben.
Verdere dicussie graag in LA of via email. Daar is dit niet topic niet voor bedoeld.
maaruh net een gastje die zei dat ie Ip's kon zien van iedereen
ik vroeg hem om mijne te raden
PSN
Vraag ik hem waarom hij dat deed, want ik had het toch duidelijk gevraagd, zegt ie: "I need XP, screw you". Ja hoor, alsof je echt wat hebt aan de XP die krijgt van een Poring als je 100 damage gemiddeld doet. Gast had ook al een job dus lijkt me niet dat het erg nodig was
There is no magic.
Verwijderd
Sorry, maar -waar- staat dat ik RO verlaat?Op dinsdag 26 maart 2002 21:18 schreef Predator_NL het volgende:
Hmmm, idd itsnows, omdaarvoor heel Ragnarok te verlaten vind ik dan weer zwak....
alleen de party dusOp dinsdag 26 maart 2002 21:20 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Sorry, maar -waar- staat dat ik RO verlaat?
Dit topic is gesloten.