* M@NIC wil er geen apart topic over makenVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 15:57:
M@NIC: mag er van mij een apart topic van maken van die post
Tering ik zat erin, word ik geDC-ed...
Kom er nu niet meer in
* M@NIC wil er geen apart topic over makenVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 15:57:
M@NIC: mag er van mij een apart topic van maken van die post
Mja, je mag het simpelweg gewoon NIET gebruiken.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 16:50:
is dat niet een soort hack ?
Neuh, is gewoon een hulpje. Gravity heeft zelf een script draaien die hetzelfde doet, alleen hiermee ben je er wat sneller bij.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 16:50:
is dat niet een soort hack ?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
juistM a a r t e n schreef op 01 augustus 2002 @ 19:46:
Grrr.. Chars zijn weer 'weg'...
En niet zeuren dat het gratis is want dat is dus eigenlijk niet meer zo, er gaat immers funding richting International server (3 sub-GM's).
Steam: CatBearCow
Verwijderd
Euh, met mijn lvl 47 mage kan ik hem niet aan, ik moet meer agi hebben.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:29:
Een Giearth is die sterk?
jah
obsidian schreef op 01 januari 1970 @ 01:00:
Ach ja GTA3, dan neem je mijn versie van het proggie toch?
ja, echt niet normaal langzaamVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:16:
vanaf level 35 ofzo ... dan gaat het levelen idd superlangzaam
Of hadden ze die drie weken wat beter benut dat het plat heeft gelegen. Of hadden ze al die andere downtime maar eens goed gebruikt. Ze hebben nu die P2P versie toch zonder problemen draaiend? Waarom moet het dan zolang duren voordat ze wat van die zooi naar onze server verhuizen zodat we eens van dat gezeik af zijn van steeds weer dezelfde problemen?M@NIC schreef op 01 augustus 2002 @ 21:41:
Van mij part leggen ze de zooi 3dagen plat om dit op te lossen, zolang het maar niet weer gebeurd.
Hmjah
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
......Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 09:40:
maarten als we een rollback krijgen hoef je je sig ook niet meer aan te passen![]()
Voor diegene die zelf proberen iets te doen:
In ieder geval 1 ding =nooit= doen: dat is op hetzelfde slot een nieuwe character maken. Ik meen dat duidelijk op de RO site heeft gestaan dat dat altijd een probleem geeft.
M a a r t e n schreef op 02 augustus 2002 @ 09:45:
[...].....
Wordt er al naar gekeken trouwens? Ik krijg steeds email adress already in use oid.
Dat noemen ze een Beta. Enige dat ik kan zeggen is: post op freeBBS je klacht. Volgens het principe: des te meer klachten op freeBBS des te sneller beslissen ze ze dat er een rollback moet komenMetal-Kool4 schreef op 02 augustus 2002 @ 09:45:
wtf ? waarom kunnen we nooit eens normaal gamen ? (er zijn altijd wel problemen)
Ik hoop voor jullie dat er maar een rollback komt
* YakuzA heeft maar alvast meel gestuurd ( <<< like in wit poederMissing chars - part 2
Written by : Orthanc on August 02 2002 - 10:51 CET.
copy + pasted from the offcial site
The email address you have to send this info to is : english@gravity.co.kr
-----
Hello this is Ragnarok Online Operation Team.
If you have lost Characters,Please email us with required information below.
1.Account Name
2.Character Name
3.Character Level
5.Server Name
We are looking into the issue,
possibly Lost Characters will be restored sooner or later.
More information will be announced again on this Board again.
Ragnarok Online Operation Team,
Gravity Corp.
-----
copy + pasted from the offcial site
The email address you have to send this info to is : english@gravity.co.kr
PSN
Trust me, met 160 pogingen per seconde kan je maar beter ervoor zorgen dat ze je accountnaam niet kennen.Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 13:14:
obsidian: aangezien er op die sites waar die hacks gepost worden regelmatig GoT namen opduiken zou dat betekenen dat jij en ik een nickchange moet aanvragenGewoon een GOED password gebruiken. Dus met !@#$%^&*()_+ tekens, letters en cijfers van minimaal 8 karakters.
Wow, das zijn kewle dingen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door M@NIC op 02-08-2002 14:04 . Reden: toevoeging ]
Ehhh ja, daar zijn ze nu mee bezig. (maar niet gravity)Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 14:53:
Worden de chars ook verwijdert?
Verwijderd
Maar we weten allemaal hoe slecht gravity is in Engels, dus ze wilden vast minimaal zeggen.Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:01:
Zeg punt 2 stelt maximaal 3 maanden... In theorie zou dit morgen dus kunnen (niet dat dat gebeurd).
Mja ik ook, hangt er vanaf hoelang The Sims Online nog gaat duren.
Verwijderd
Wat wil je ? Gratis of P2P ? MMORPG of ORPG ?Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:10:
Iemand nog een idee voor een opvolger?
Ja ooit ja, maar hoelang hebben we nou van beta2 gebruik kunnen maken?Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:15:
mk4: ach ooit moet het toch stoppen
En we gaan gewoon met iets ander beginnen.
M@NIC: mmorpg en moet mages bevattenEn gratis of iemand moet zijn cc ter beschikking stellen
Verwijderd
Mja PristonTale vind veel van RO hebben.GTA3 schreef op 02 augustus 2002 @ 15:15:
jah, ik zoek ook naaar opvolger. Precies zoals Ragnarok maar dan ietsje mooier en meer spullen weapons etc, maar wel met classes zoals ragnarok etc.
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:15:
M@NIC: mmorpg en moet mages bevattenEn gratis of iemand moet zijn cc ter beschikking stellen
Aanvulling: en graag isometrisch (zoals met RO) en niet zoals doac.
[ Voor 0% gewijzigd door GTA3 op 02-08-2002 15:28 . Reden: WAT OOK EEN VOORDEEL WAS VAN RAGNAROK WAS DE LAGE SYSTEEM EISEN, DUS IK HEB GEEEN GF4 NODIG OM HET GOED TE KUNNEN DRAAIEN.. ]
En lag, en meer downtime dan uptime, en een team die zich niks van de engelse testers aantrok, disconnects elke 30 seconden, vermiste chars en zo kan ik nog wel even doorgaan...Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:26:
Ik ga wel RO missen.... daar had je tenminste verschillende Hats,looks enz enz...
New: Priston Tale
Priston Tale, the anime-based online role-playing game, has announced the start of its English Open Beta. The game features 4 classes with 3 prestige classes each, items that can be aged into more powerful versions, and a party system that promises strategic battles.
Ace of Angels
Ace of Angels is a space fighter simulator that allows you to fight head to head against other players across the Internet. Currently in open beta, you can download the client here and begin testing immediately.
Chivalry - The Conquest
Chivalry is a free turn-based multiplayer game played on the web. You compete against thousands of other players in medieval combat for the right of the crown. Currently in Open Beta, the game is in its second phase of testing.
Deep Sea Tycoon
Deep Sea Tycoon is a city-management game that takes you on an adventure in the Earth's oceans. Players will build their city, manage revenue and taxes, encounter environmental issues, and experience city growth. The next 5000 testers will be eligible to win a free copy of the game when it’s complete. It is currently in Open Beta.
Helbreath
Helbreath is an isometric massively multiplayer action game. Players choose one of two sides to wage war against monsters and each other throughout the land. It is currently in Open Beta.
Ragnarok Online
Ragnarok Online is MPOCG (Multi Player Online Community & Game), produced by using vast structure of background and set-up from the original of Ragnarok, written by Myung-Jin Lee. The game features 3D environments with 2D characters. Currently in Open Beta.
Vega Strike
Help beta test the latest version of this free space sim. Testers are encouraged to design missions and provide feedback. It is currently in Open Beta.
RagnarokOnline was gewoon speciaal in z'n soort qua style.obsidian schreef op 02 augustus 2002 @ 15:32:
Maar heeft er iemand al een spel gevonden wat meer RO is dan bijv PT?
Ey dat Ragnorok Online lijkt me leukobsidian schreef op 02 augustus 2002 @ 15:32:
Maar heeft er iemand al een spel gevonden wat meer RO is dan bijv PT?
--edit--
[...]
RuneScape heeft/had zo'n aanzicht en economie systeem is/was leuk ?Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:38:
[...]
M@NIC: STIJL als RO. Dus zijdelingse bovenaanzicht ed (vergl BG, NWN ed). Het hoeft niet perse manga te zijn of met merchants as se moar mages hebbe
Ja...Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:42:
Enne Prison Tale is van een Koreaans bedrijf?
Op mijn zoektochten ben ik ook priest tegengekomenIs weer eens wat anders
http://members.tripod.com/~masters-shawn/beta3.htm
http://www.runescape.com/ vind je die screenshot rechts uitzien? ikke nietM@NIC schreef op 02 augustus 2002 @ 15:42:
[...]
RuneScape heeft/had zo'n aanzicht en economie systeem is/was leuk ?
[...]
Ja...
Priest, mja het western enzo lijkt me leuk...maar een Horror MMORPG oid lijkt me dus weer niks.
+ het gaat als het goed is nog wel ff duren voor hij klaar is.
This space is for rent!
Ow, 1 l teveel. Het is www.helbreath.comVerwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 15:47:Obsidian: http://www.hellbreath.com/ verwijst naar http://www.darkchronicles.com/ en je kunt alleen maar inschrijven op de newsletter
Nope, die heb ik al eens geprobeerd toen RO down was. Dat spel ziet er totaal niet uit!
Hmmm das wel erge toevalobsidian schreef op 02 augustus 2002 @ 15:57:
[...]
Ow, 1 l teveel. Het is www.helbreath.com
btw, die client van hun kan je met 400KB/sec downloaden. Jummie jummie. Als dat dezelfde snelheid is waarmee je verbonden met met de gameservers.
Priest ookVerwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 16:04:
[...]Hmmm das wel erge toeval
Oh enne dat is ook koreaans
dah lijkt eiglijk best wel op UOobsidian schreef op 02 augustus 2002 @ 15:43:
HellBreath screenies!
afbeelding
afbeelding
afbeelding
Ziet er best goed uit
PSN
Verwijderd
je sig klopt niet meerobsidian schreef op 02 augustus 2002 @ 16:15:
Even een tip, als je HelBreath wilt downloadne om uit te proberen. gebruik dan geen download accelerator ofzo. Dan is je file verkloot en kan je hem opnieuw downloaden. (Heb ik al twee keer gehad)
Tja, ik kan hem ook niet updaten aangezien ik dan de melding krijg dat er iemand anders gebruik maakt van mijn email adres!
zullen we maar op healbreath focussen dan?Helbreath lijkt me zeer leuk. Ga ik zometeen thuis even bekijken
Maar het moet toch echt Hellbreacth zijn (koreanen en engels )
Maakt er iemand een nieuwe draad aan? Algemene draad over welke game we mee gaan beginnen als groep Wel in de startpost wat voorbeelden van games
Deze gaat dicht tenzij er verder nog over RO gesproken moet worden
STUFU hl2
STUFU hl2
ben nu hellbreath client downen... zwaar traagVerwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 16:37:
Obsidian!!! Wil je een helbreath topic maken? Gaan we daar verder en komt hier een slot opAls Gravity niet wil dat we spelen wil ik het er ook niet over hebben
STUFU hl2
Done:Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 16:37:
Obsidian!!! Wil je een helbreath topic maken? Gaan we daar verder en komt hier een slot opAls Gravity niet wil dat we spelen wil ik het er ook niet over hebben
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq