Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.187 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RedHat schreef op 04 november 2002 @ 15:59:Spellen als Hitman 2, Need For speed 6, etc gaan allemaal goed, dan mag ik ook wel verwachten dat dit spel lekker gaat lopen? :D
Nee, je moet daar niet van uitgaan, omdat het spel ZWAAR afhankelijk is van CPU en geheugen. MAAR op 800x600@16Bit zal het wel lukken. Je zult een paar settings moeten tweaken. Open geen grote maps maar houdt het bij de dogfight maps. De standaard skins zijn ook aan te bevelen als men nog met 256MB werkt.

Owja, de demo is natuurlijk uit te proberen voordat men het spel koopt, maar het spel zal (zeker ICM patches) beter lopen dan de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hartelijk dank, ach over een maandje of 2 ga ik w.s. gewoon een 2200+ kopen met 512 ddr :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ic, kunnen die op je huidige mobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 18:29:
ic, kunnen die op je huidige mobo?
nee, koop er een msitje bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik verveel me :P

heeft niemand zin om te vliegen?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocf81 schreef op 26 oktober 2002 @ 21:01:
zo, vandaag druk bezig geweest met opruimen van mijn kamer. Je laat door al fdet gevlieg wel eens wal slingeren :D

wist je dat het 17th altijd piloten kan gebruiken?
zit ff topic door te spitten... ik krijg morgen of overmorgen mn eerste hotas stickie (Thrustmaster TopGun Afterburner), en ben dan van plan fanatiek IL2 te gaan spelen (en dan misschien ook wel in squadron (?) verband).

Ik moet nog wel het een en het ander leren, vooral hoe je een mooie schotkans op je target krijgt, dus zeg maar, als hij jou tegemoet komt en dan je voorbij vliegt, wat je dan snel moet doen om weer achter em te komen. Kan iemand me zo wat tips geven?

Ik doe altijd gewoon roll en dan zeg maar knuppel naar je toe, maar als die andere dan ook een rondje maakt, blijf je erg lang bezig, voordat je em weer in je view hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ok, ff de propaganda maachine aanzetten :P

als je wilt, kan je vanaf volgende week meetrainen

tips over gunnery en BFM:

• Oefenen
• Oefenen
• Oefenen in de Quick mission builder met AI eerst op rookie en later op ace
• Oefenen On-Line (met het 17th VFW?)
Fighter combat van Robert L. Shaw hoofdstuk 1 en 2 lezen (vooral hoofdstuk 1 gaat over hoe je moet mikken. 2 gaat over hoe je achter iemand komt)

4 quotes uit Fighter Combat die misschien meer inzicht kunnen geven:

"the most important thing in fighting was shooting, next the various tactics in coming into a fight and last of all the flying ability itself"

Lt. Colonel W.A. "Billy" Bishop, RAF
Probably the leading RAF Ace of WW-I
72 Victories

"You can have computer sights or anyting you like, but I think you have to go
to the enemy on the shortest distance and knock him down from point-blank
range. You'll get him from in close. At long distance, it's questionable"

Colonel Erich "Bubi"Hartmann, GAF
Worlds Leading Ace, Luftwaffe
352 Victories, WW-II (<-- record hasn't been broken yet, and probably never will be)

"When one has shot down one's first, second or third opponent, then one begins to find out how the trick is done."

Baron Manfred von Richthofen
Leading ace of WW-I, German Air Service
80 Victories

"Aerial gunnery is 90 percent instinct and 10% aim."
Captain Frederick C. Libby, RFC
First American to Shoot Down 5 Enemy Aircraft, WW-I
24 Victories (10 as Observer, 14 as Pilot)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx man! ik zal kijken of ik eens mee kan vliegen (misschien een x 'prive' met iemand om echt het vliegen in formaties te oefenen enzo).

Zal ook die tutorials eens doornemen _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 18:14:
Thnx man! ik zal kijken of ik eens mee kan vliegen (misschien een x 'prive' met iemand om echt het vliegen in formaties te oefenen enzo).

Zal ook die tutorials eens doornemen _/-\o_ .
Kom gerust eens meevliegen idd. We proberen onze trainingen zoveel mogelijk te structuren dat iedereen van ons jagdgeschwader er nog van kan leren. Het is gewoon leuk en gevarieerd. Op dinsdag door we air to air combat en op donderdag meestal air to ground. Soms gaan we ook met zijn allen op Hyperlobby. Dat is een soort gamespy voor il-2. Alle 1337 virtual pilots zitten daar... Contact maar ff een van ons als je een keer wilt meedoen

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:01

Jag

Jaja, joinen, hoe meer zielen hoe meer vreugd :). En ik hoop dat je niet al te goed bent, dan kan ik ook nog eens een keer een kill maken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hehe. er zijn manieren om beter te worden. maar het vergt wel inspanning :)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

*bumpetiebump*

zo allemaal aan het verheugen op de LLTM?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:01

Jag

ocf81 schreef op 08 November 2002 @ 11:57:
*bumpetiebump*

zo allemaal aan het verheugen op de LLTM?

Verheugen is een groot woord, maar ik ben zeker wel benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Eeh ja ik ben nu ook weer ff helemaal into Sturmovik, en ben nu aan het spelen op Full Realism, maar hoe zien jullie midden in een Dogfight welk vliegtuig nou bij jou hoort en welke niet?. Soms zie ik het wel, maar meestal niet. En vaak zijn mijn guns ook al snel leeg :P. Kan ik ook een keer meevliegen? kijken hoe jullie het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Nou... als die kist in kwestie in ene tracers en 20mm kogels in jouw richting rond begint te sproeien is -ie hoogstwaarschijnlijk vijandig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! ik heb mn stickie binnen. Van 't weekend dus lekker oefenen en dinsdag rocken! :P

Heb wel wat kleine tips nodig hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kijk al uit naar morgen. :D Heb Ervani ontmoet en Hyper afgezet. We zitten bij elkaar. Bij de ehm.. Harvard? Die gele kist achterdoor. :) Als je langs de fietsenstalling rijdt linksaf en dan ff hopen dat iemand de achterdeur open houdt. :P Als je daar binnen kan, is het rechtdoor meteen rechts op de hoek.
Apocrypha schreef op 08 November 2002 @ 16:09:
Eeh ja ik ben nu ook weer ff helemaal into Sturmovik, en ben nu aan het spelen op Full Realism, maar hoe zien jullie midden in een Dogfight welk vliegtuig nou bij jou hoort en welke niet?. Soms zie ik het wel, maar meestal niet. En vaak zijn mijn guns ook al snel leeg :P. Kan ik ook een keer meevliegen? kijken hoe jullie het doen :)
In full real moet de tegenstander de vliegtuigen van de tegenstanders vliegen. Als je met externals vliegt is F6 de beste IFF. Je moet pas schieten als de afstand minder dan 0.3km is, minder dan 0.2km is beter. Welke AC heb je gevlogen? Tuurlijk kun je meevliegen. Is dinsdag om ca. 20:xx goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.il2sturmovik.com/devimage/battleship_Marat.jpg

http://www.il2sturmovik.c...attles/fb_development.php

Niet veel info, wel plaatjes van de schepen, Niobe, Marat, Kirov etc. Helaas geen reflectir van de schepen, hopelijk komt dat nog. Hetzelfde hoop ik voor de bruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ooh, nu nog een duits vliegtuig dat torpedo's kan afwerpen. de He 111 zal deze waarschijnlijk gaan vervullen. nu het wachten nog op de Ju-88 A-17 (in feite een A-4 met torpedo uitrusting).

BTW, er is een kans dat ik pas woensdag mijn systeem terug krijg, dus misschien ben ik er dinsdag niet op training. (ik zit nu achter de pc bij mijn ouders, halverwege op weg naar de LLTM 2002. morgen de laatste etappe. die is gelukkig doch onverwacht gratis. :) )

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet! dinsdag vlieg ik ook mee! Ben zeer tevreden met mn stickie!

Ik koop forgotten battles wel in de winkel, beetje sonde om nu il2 te gaan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Forgotten Battles valt niet echt in winkels te kopen... Damn :(
Heb al overal gezocht, liefst bestel ik niet via webwinkels (garantiekwesties etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Forgotten Battles is nog niet uit :)

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL :D !

MrData>> zullen wij vandaag een xje multiplayer? ik heb wat tips nodig met landen en opstijgen/vliegen in slecht weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet welke ports ik moet forwarden (gedeeld inet hier, via een servertje+100mbit netwerk) om via die lobby (en direct ip) online te kunnen spelen; dus een server kan connecten. Iemand had het over 21000, daaromheen ofzo. Wie kan me dit precies vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[b]Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 10:50Ik heb wat tips nodig met landen en opstijgen/vliegen in slecht weer :).
Slecht weer: Lock tailwheel (let of de stand goed is).
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 20:46:Wie weet welke ports ik moet forwarden (gedeeld inet hier, via een servertje+100mbit netwerk) om via die lobby (en direct ip) online te kunnen spelen; dus een server kan connecten. Iemand had het over 21000, daaromheen ofzo. Wie kan me dit precies vertellen?
Dat is idd de poort die wordt gebruikt. 21000 Misschien zou Ro je kunnen helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb die geforward, maar lukt me mnog steeds niet :?. Misschien een x met direct-ip proberen.

Edit: lol, ik had mn broer gezegd om 20010 te forwarden, nu is 21000 gdaan. FF kijken oft werkt! :P

Edit2: hmm, krijg nog steeds ene timeout met connecten :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog ene vraagje: Ik vlieg nu steeds met de BF-109, de eerste serie, de latere series vliegen fijn, maar het lukt me niet om daar kills mee te maken, omdat bij mij de çrosshair' steeds net buiten dat schermpje valt, moet je dit dmv een of adnere toets aanpassen oid?

En ik kan ook nog steeds niet online! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 17:27
SuN-CRuSHeR > shift-f1

Ben weer een beetje aan het spelen, maar vooral door het gebrek aan dynamische campaigns is de lol er nogal snel af bij mij en multiplayer doen is denk ik nog niet zo slim omdat ik altijd vlieg met stalls en spins uit omdat het me maar niet lukt om uit een spin te komen.

Dus ik zit zeker op forgotten battles te wachten..

ps. voor mensen waarbij v1.2 vaak hangt.. zet je virusscanner uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik denk dat ik niet online kan doordat ik nog v1.0 heb! ff v1.1 en v1.2 installen dan maar! :)

Edit: Sierra, bedankt voor det tip natuurlijk! :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEHOE! het werkt na het installen van de updates!!

Wel lastig, ik zat op een full-realism server, kwist toen niet eens op te stijgen :). Speel zelf op normal. Was echt vaag, met WEP en full speed en alles ging ik nog steeds niet harder dan 10km/u :?. Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Knoppie vergeten aan te zetten oid :??

En waarom moeje eigenlijk eerst op shift-f1 drukken? dan konden de makers toch net zo goed dat direct zelf al doen? Of is dat gewoon dat voordat je gaat vliegen, dat je dan moet checken of je aim wel goed staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Je kijkt als het ware in de gunnery sight dan en als je bijvoorbeeld wil landen zit zo'n ding alleen in de weg en duw je em aan de kant. realisme dus :)

ps ff vraagje nog.. ik heb net een skin gemaakt, nu wil ik een screenie maken.. hoe doe je dat eigenlijk kan het niet bij controls vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is kan je met "Print Scrn" screenshots maken.
Die komen dan in je IL-2 map te staan.....

Anders gewoon "Print Scrn" en dan "paste" in Photoshop ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
Ok het werkt, als je dit ziet vliegen ben ik het vermoedelijk
Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~leon/il2skin1.jpg

Is een skin voor bf109 G6/AS, het is een aangepaste green-brown mottley skin, onderkant is blauwig ipv grijs en het grijs op de vleugels is donkerder en de nederlandse vlag over de achterkant natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Dan doe ik graag een keertje mee.
Draai hier il2 sturmovik met 1.1 + 1.2 update.
Heb net geformatteerd dus zal wel rond dinsdag worden, moet ook ff de CD nog halen bij een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Net met SuN-CRuSHeR een stukje gevlogen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/grab0000.jpg

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik zuig. Ik vin het vet moeilijk om EN je enemy in de gaten te moeten houden, EN alle metertjes checken, EN goed en precies en rustig blijven aimen EN te kijken onder wat voorn hoek je vliegt EN blindelings alle knoppen op je keyboard kan raadplegen.

Hopelijk zal dit door ervaring komen, want maar 1 granaat raken is toch wel erg weinig :D.

Dat padlock is best handig, snap niet waarom ze dat altijd uitzetten, dan ist voor mij al helemaal niet meer te doen :D.

Edit: wat voorn kist heb je daar eigenlijk, MrData?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
De La-5FN met een cow & chicken skin :+ :)

Dogfighten met de Me-323 :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/323fight1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/323fight2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, vet! :)

Ik ga me ook maar eens in het skinnen werpen... :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owkee, JAMF is terug van de LLTM en is een "happy chap". Iedereen die er niet was, kan ik vertellen dat je iets supers gemist hebt.
SiErRa schreef op 10 november 2002 @ 12:14:
...omdat ik altijd vlieg met stalls en spins uit omdat het me maar niet lukt om uit een spin te komen.
Het eerste wat je moet doen is: niet in een spin terecht komen. Ten tweede is het een goed idee om je joystick afstelling aan te passen aan de kist die je vliegt. Welke kist vlieg je?

Hoe je meestal uit een spin komt, is door de throttle op 0 te zetten en tegenstuur te geven. Als je AC zich heeft gestabiliseerd dan voorzichtig uit de duik optrekken, dus niet weer meteen de stick in zn max. trekken. Het belangrijkste is de grond niet te raken, dus niet op een zo groot mogelijke hoogte weer vlak vliegen. Gebruik de duik om energie op te bouwen en met goeie snelheid weer hoogte te gaan winnen.

Mijn stick settings zijn deze in de conf.ini :

[rts_joystick]
X=0 1 4 9 16 25 36 49 64 81 100 0
Y=0 1 2 4 10 20 30 45 60 75 85 0
Met de pitch (Y) op 85 kan ik goed een sustained turn aanhouden en ik moet in de Bf wel gekke bewegingen maken om in een stall terecht te kommen. De stall kondigt zichzelf aan als geluid van het airframe dat kraakt en protesteert.
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 11:43:Was echt vaag, met WEP en full speed en alles ging ik nog steeds niet harder dan 10km/u :?. Iemand een idee hoe dit zou kunnen komen? Knoppie vergeten aan te zetten oid :? ?
Je kunt op gras dat niet bij de start en landingsbaan hoort (Hoog gras) maar 10km/h. Dus als je op het lichtere gras gaat taxieën, krijg je wel snelheid. Throttle op ong. 30% en met de brake (b) de snelheid beneden de 50 houden.
En waarom moeje eigenlijk eerst op shift-f1 drukken? dan konden de makers toch net zo goed dat direct zelf al doen? Of is dat gewoon dat voordat je gaat vliegen, dat je dan moet checken of je aim wel goed staat?
Zoals SiErRa al zei, is dat vanwege realisme, alleen in de Bf duwden de piloten het niet opzij, maar bogen zich iets naar voren en rechts, om er doorheen te kunnen kijken om te mikken.
Ik vin het vet moeilijk om EN je enemy in de gaten te moeten houden, EN alle metertjes checken, EN goed en precies en rustig blijven aimen EN te kijken onder wat voorn hoek je vliegt EN blindelings alle knoppen op je keyboard kan raadplegen.

Hopelijk zal dit door ervaring komen, want maar 1 granaat raken is toch wel erg weinig :D.
Ja, de ervaring zal een tijdje duren. De metertjes gebruik ik weinig, om de 5 minuten denk ik? Dan meestal om de temperatuur of de magazijn-status te checken. Meer knoppen op je stick zijn handig. Ik had een tijdje geleden alleen de guns(1&2), padlock, WEP, radiator, flaps(u&d) rudder en de POV op de stick.
Dat padlock is best handig, snap niet waarom ze dat altijd uitzetten, dan ist voor mij al helemaal niet meer te doen :D.
Dat zijn mensen die "full-real" willen spelen, alhoewel de beperking de mouse-look en de beperkte zichthoek een argument is om padlock toe te staan. Ik vraag me af of ze dan eigenlijk een head-tracker als Track-IR gebruiken. Dat zou dan betekenen dat ze gewoon een (oneerlijk) voordeel zouden hebben.

Sorry voor de lap tekst. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
hee JAMF, :D what the f*ck doe jij NIET op ICQ/MSN :D je mag best vertellen dat je 1e was van de il2 competitie :D en dat je een harvard vlucht hebt gewonnen :), naja, de LLTM was super, pics komen nog!

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Evilernie schreef op 10 november 2002 @ 22:37:
[...]hee JAMF, :D what the f*ck doe jij NIET op ICQ/MSN :D je mag best vertellen dat je 1e was van de il2 competitie :D en dat je een harvard vlucht hebt gewonnen :), naja, de LLTM was super, pics komen nog!
Sorry, ik was ff Frugals World forum door aan het lezen. Animal heeft ook al pics "gemod". :D Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/jamfharvard1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

en wie wil er allemaal ace worden 8)

we (the 17th VFW) kunnen het je leren! :)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 17:42
Zo ik was na een slagveld even aan het stunt vliegen .

maar dat had ik beter even niet kunnen doen :(

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/STUR01.jpg[/img]

Hier gaat nog alles goed :)

maar hier kwam plotseling een Plane on my tail :(

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/STUR02.jpg[/img]

Die ik dus helemaal over het hoofd had gezien :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Harpy, voor de router zou je ports 21000 en 20100 moeten activeren. IMHO is 21000 inbound en 20100 dan outbound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwtje, Ubi past zijn game-service aan:
Game Service 4.4.0.0 - Release Imminent

The next version of the ubi.com Game Service will be available from later today. This version includes lots of new exciting features to enhance your online playing experience:

- Detailed session information such as map, game type, time remaining, custom settings, etc. This will be available for IL-2 Sturmovik, Ghost Recon, and Sum of All Fears. This means you can see all of the custom settings of a session before joining.

- A filtering option that allows you to display only the sessions you want, according to your filtering criteria. For example you could show only the sessions that use the settings that you prefer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Net ff flink te pakken genomen door JAMF ;( :+

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/amother2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/amother3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/amother1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat ik vanavond nog kom, kmoet al mn huiswerk nog doen :(. donderdag dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
K, dan zien we je dan. Het was wel weer een lekkere DF. Server loopt goed Harpy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Is er geen IRC channel ofzo? Ik kan ooks pelen
IL 2 Sturmovik met update 1.1+1.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

wij gebruien voornamelijk icq en msn om te communiceren buiten de game. ook gebruiken we teamspeak voor comms en pre flight conversatie

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
geadd, hartelijk dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ocf zei. :) Maar, pff.. ehm.. wat was het kanaal ook weer?
Beschrijving: #17thVFWSERVER
Server: irc.tweakers.net
Land: Europa (EU)
Poort: 6667
Groep: t.net
Wel niet verwachten dat we er vaak zijn. Je hebt ons eraan herinnerd dat het kanaal bestond. :P Als er een boel mensen zijn, dan willen we wel weer eens naar het kanaal verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Belangrijk nieuws:
2. The release date for IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles has been set for 20th February 2003. Please note, however, that this date may be slightly different depending on which country you buy the game in. More precise details about the exact release date for each country will be coming at the start of next year.
Dat betekent dus nog ca. 100 nachten slapen.

Nog wat extra info:
1. IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles has been upgraded from an add-on to a full sequel product. Therefore, Forgotten Battles will not require gamers to own the original IL-2 Sturmovik product.

In the words of Tony Kee, vice president of marketing, Ubi Soft Entertainment, "Maddox Games has done a great job in creating two cd's worth of new, high-quality content that exceeded our expectations for an add-on. Rather than rush a product out for the holidays, we'll spend additional time in development to allow Maddox Games to develop the full sequel product that the content justifies."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

damn, ik las het net ook. en de prijs is dus ook omhoog naar ±45 euro

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sow, RedHat kan opstijgen, vliegtuig trimmen en vliegen/vechten. Volgende keer is het landen oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet dan alleen nog vliegen/vechen leren :). De rest heeft MrData me al geleerd :).

Trimmen gaat toch gewoon met ctrl-arrows? wel relaxed, als je ff wat wil typen, maar vin het toch koeler om het 'manueel' te doen als ik niks hoef te typen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
En op grond doelen schieten :D
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/redhat-action.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ocf81 schreef op 13 November 2002 @ 19:08:
damn, ik las het net ook. en de prijs is dus ook omhoog naar ±45 euro
LOL, hier klaagt iemand die een PC heeft gebouwd met waterkoeling en een Radeon 9700 Pro. :P Ik geloof dat het hoofdzakelijk voor IL2 was? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

shhht :o O-)

BTW. dat was een one timer. volgende PC word weer een studentenbak

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel verrot, als je il2 hebt gekocht, dan kan je nu dus gewoon weer de volle pond neertellen. Ik leechem eerst, om te kijken of er echt wel zo veel vernieuwends aan is, voordat ik er direct 45 euro tegenaan ga smijten.

Maar gebruik je dat trimmen nou ook voor groundtargets? of lees ik dat verkeerd?

Edit: bij mij komt de text wat mensen typen over elkaar heen, dus er kan max 1 regel staan, hoe verander je dat? soms zegt iemand iets en dan ben ik aant lezen, en dan zegt een ander 'k' en dan ist alweer weg, das verrot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ja kan als je de chat box open hebt met de muis aan de rand klikken en hem omlaag slepen. net als bij een windows venster

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ok :). weer wat geleerd :).

Verwijderd

Topicstarter
Trimmen doe je om je vliegtuig met 'stick los' recht te laten vliegen zonder hooghte verlies. Dit heeft als voordeel dat als je achter een 'bandit' aan zit, je niet continu tegendruk op de stick moet houden om een rechte lijn te vliegen. Nog een voordeel is de hogere snelheid die je haalt, omdat een ongetrimmed vliegtuig een beetje zwabbert.

Voor gronddoelen is het fijn als je recht en stabiel vliegt, dan hoef je maar miniscule richtings wijzigingen te maken om het doel te raken.

Verwijderd

Ah, ok :). weer wat geleerd :).

LOL :).

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

damn, die kras gaat me dus gewoon 250 euro kosten :(

© ocf81 1981-infinity

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Kras?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Evilernie933
ja, tijdens het vervoeren naar de LLTM heeft ocf een kras op zijn monitor opgelopen, best naar :(

tampert, kriminalpolizei

• RedHat
:( mooi klote.

Dit spel 0wnz :)

Verwijderd

Klote, wel realistisch, op de canopy zitten ook krassen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Plaatje van de P47 Thunderbolt of 'Jug' :

Afbeeldingslocatie: http://www.il2center.com/P-47-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ff een paar desktops gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=27558

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=27562

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=27559

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=27563

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=27560

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=27561

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Development update:

Behalve P47 en PBY Catalina screens, ook een paar indrukwekkende 'naval screens' :

Afbeeldingslocatie: http://www.il2center.com/Media/DevUpdate1115/Naval1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.il2center.com/Media/DevUpdate1115/Naval2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.il2center.com/Media/DevUpdate1115/Naval3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

this thread according to Bjork:

It's all so quiet
shh
shh

it's all so still....

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Hier nog een stukje uit de Development update, de Catalina pics die JAMF heeft overgeslagen :)

Finally prepared for implementations of Catalina model. The first modeling experience of Kevin Miller, that works over flyable P-80 and Go-229 for FB now. Some parts were reworked. But now he is doing his models perfect!

Afbeeldingslocatie: http://www.il2sturmovik.com/devimage/Catalina1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.il2sturmovik.com/devimage/Catalina2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.il2sturmovik.com/devimage/Catalina3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.il2sturmovik.com/devimage/Catalina4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.il2sturmovik.com/devimage/Catalina5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
MrData schreef op 17 November 2002 @ 21:01:
Finally prepared for implementations of Catalina model. The first modeling experience of Kevin Miller, that works over flyable P-80 and Go-229 for FB now. Some parts were reworked. But now he is doing his models perfect!
Cool een Go-229.. de herrinneringen van m'n eerste cdromspel swotl komen weer helemaal terug.
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, die Catalina is echt mooi. Kan niet wachten om er mee te vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand hier de Biggles serie? (boeken ;)) Lijkt me wel eigenlijk :).

Daar komen ook veel van die watervliegtuigen in voor.

Biggles roelt, kheb ze bijna allemaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik probeer mijn niet piloot zijn liever op een andere manier te verwerken ;)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Ja, JAMF is Taxi-chauffeur in z'n vrije tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wanneer gaan we weer spelen :'( wacht al een week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrData schreef op 19 november 2002 @ 07:11:
Ja, JAMF is Taxi-chauffeur in z'n vrije tijd ;)
Als ik maar laag mag vliegen. :D Mag in NL niet. :( dus elke dag naar mn werkplek met 180, zodra de grens passeerd is. :D
RedHat schreef op 19 november 2002 @ 10:53:
Ehm, ICQ/Trillian werkt bij mij nu weer een tijdje goed, hoe loopt hij bij de rest van de Ligfhtning Dragons? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

heb je niet on-line gezien de laatste tijd.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 21:13

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Vanavond weer he, dit keer leren landen? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Hier 2 pic van de coop van vanavond, rest komt morgen wel :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/weetgeennaam1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/weetgeennaam2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
(Ff lezen met de stem van meneer (G.J.) Dröge in gedachten. >:) )

Animal Mother kwam ook een aardig vliegtuigje tegen en dacht: "Kip, ik heb je..."

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/AMchase1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/AMchase2.jpg

Hij hakt stevig erop los waardoor de spanen in het rond vliegen....

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/AMchase3.jpg

Helaas is een van de grote spanen in zijn richting gevlogen en heeft zijn linker vleugel iets korter gemaakt. Onbestuurbaar vliegtuigjes zijn ongezond, dus besluit onze A.M. even uit te stappen voor een korte skydive. In de achtergrond had de tegenstander hetzelfde idee en hangt al in zijn harnas van de omgeving te genieten. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/AMchase4.jpg

Die Bf109 in de achtergrond was ook een beetje lastig geweest, getuige het gat in de rechtervleugel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 22:46:
[Helaas is een van de grote spanen in zijn richting gevlogen en heeft zijn linker vleugel iets korter gemaakt. Onbestuurbaar vliegtuigjes zijn ongezond, dus besluit onze A.M. even uit te stappen voor een korte skydive. In de achtergrond had de tegenstander hetzelfde idee en hangt al in zijn harnas van de omgeving te genieten. ;)
>:) ROFL :D

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Tja, daar hang je dan... :/ Het liep uit op een scheldpartij met de duitser die iets lager hing..

"Du verdammter Arschficker!!! :( "
"-Tebya ne ebut, ti ne podmakhivai!! :Z "

Maar toen ik eenmaal geland was, had hij al het hazenpad genomen :(

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/vervolgverhaal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ok, ik ben de volgende paar dagen (of weken) off-line vanwege de brand bij de UT

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb nu via het straatnetwerk weer i-net, maar ik kan niet spelen.

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

oleg heeft de update gepost, omdat ie morgen weg is:

http://forums.ubi.com/messages/message_view-topic.asp?
name=Olegmaddoxreadyroom&id=zxvzj

© ocf81 1981-infinity

• Evilernie933
Afbeeldingslocatie: http://www.il2sturmovik.com/devimage/B-239_1.jpg

w00t, die heeft nederland dacht ik ook nog gehad :9

tampert, kriminalpolizei

• MrData

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Ik hoop dat die de Surround Gaming techniek van matrox onder steund.

Hier heb je wat om over te dagdromen:

Thrustmaster cougar hotas met pedals.
3x 15inch tft van hercules.
matrox Matrox Parhelia voor de surround gaming support.
Een cockpit achtige constuctie maken.
Monitors aan de voorkant van je constructie.Keyboard verticaal onder tft's bevestigen(lampje erbij...)
cougar joy tussen je bennen,pedals aan het eind van je voeten,throtle aan de linker hand.
Cockpit kan je dichtdoen met kap zonder raampjes zodat het donker word en alleen nog je 3 tft schermen ziet.
5.1 surround setup in je cockpit bouwen.....

DOGFIGHTEN MAAR!!!!!!!!!!!!!!

wel duur hehehehehe

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
7th schreef op 25 November 2002 @ 17:53:Hier heb je wat om over te dagdromen:

Thrustmaster cougar hotas met pedals.
Tja, daar droom ik niet meer van. :) Alhoewel de pedalen nu van het racestuur zijn. :)
Een cockpit achtige constuctie maken.
Monitors aan de voorkant van je constructie.Keyboard verticaal onder tft's bevestigen(lampje erbij...)
cougar joy tussen je bennen,pedals aan het eind van je voeten,throtle aan de linker hand.
Die is in de planning. Zelfs zo geplanned dat de joystick op 2 posities geplaatst kan worden. Blader maar een paar pagina's terug.
Cockpit kan je dichtdoen met kap zonder raampjes zodat het donker word en alleen nog je 3 tft schermen ziet.
5.1 surround setup in je cockpit bouwen.....

DOGFIGHTEN MAAR!!!!!!!!!!!!!!

wel duur hehehehehe
Ik gebruik sowieso een headset, dus voor mij goeie virtual 3D graag. :) Ow, natuurlijk moeten de bassen een beetje doorkomen, maar daarvoor zouden ass-kickers moeten zorgen. (Speaker-achtige magneten, die (aan de stoel bevestigd) de nodige schokken en trillingen door gaan geven.)

Voor de display droomt deze jongen van een 3D VR-helm met 1024x768 displays en InterTraxx2 headtracking.

Browse maar eens bij www.cybermind.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
K, de ECFS show in Birmingham levert nu ook wat screens op voor de IL2 gemeenschap:

Afbeeldingslocatie: http://dspace.dial.pipex.com/haddock/pics/simshow/finl0022.jpg

Een HELE GROTE update, met wat bekende, maar ook prachtige nieuwe screens:
http://www.il2sturmovik.c...attles/fb_screenshots.php

De FB feature lijst:
http://www.il2sturmovik.c...n_battles/fb_features.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:56
is dat forgotten battles al uit, of is dat nog in de maak? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
in de maak..due to februari 2k3

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

dammit, ik kan haast neit wachten gewoon.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand suggesties waar ik goede training tracks/documentatie/tips kan vinden
wil m'n kunsten in de lucht verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier is wat te vinden:
http://www.il2center.com/Reference/Bulk/Literature/

en hier onder BFM:
http://www.simhq.com/simhq3/sims/air_combat/air_combat.shtml

Trainen met het 17th VFW LD heeft natuurlijk ook zijn voordelen. Bij mij duurde het een half jaar voor ik raak begon te schieten. Volgens Sturmolog zit ik op een hitpercentage van 25%.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.