Thnx, interresante links (dat wordt printen)
hoe vaak zijn de LD's online om te trainen? (via Ubi?)
BTW: Sturmolog???
hoe vaak zijn de LD's online om te trainen? (via Ubi?)
BTW: Sturmolog???
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Animal Mother op 27-11-2002 14:09 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
[ Voor 64% gewijzigd door ocf81 op 29-11-2002 19:40 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Open Dag Leeuwarden 1998.. het weer was net zo lauw als de kisten.. alleen die twee AMI SF-260s waren echt leuk.Animal Mother schreef op 27 november 2002 @ 21:01:
Je bedoelt de besturing van FB? Die zal wel gewoon hetzelfde zijn als van IL-2
Niet echt IL-2, maar wel leuk![]()
Jaar of 4/5 geleden in Leeuwarden :
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
© ocf81 1981-infinity
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 12:39 ]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 19:34 ]
[ Voor 17% gewijzigd door ocf81 op 02-12-2002 23:20 ]
© ocf81 1981-infinity
eej jamf, je gaat toch wel hier heen heVerwijderd schreef op 02 December 2002 @ 12:35:
Hehehe, ff de topic gechecked hier in Jo-burg. Weer een paar nieuwe modellen om neer te schieten. Natuurlijk is het voorpret om te weten dat het een orkest wordt als het squad in formatie een bombardement met sirenes uitvoert.Blijven trainen, guys.
Oh, ff een weerpraatje: Het is hier elke dag ong. 30 graden met een paar wolkjes die 's avonds groter worden. 'S avonds als de zon onder is zien we veel bliksem, maar pas 1 avond regen gehad. In de nacht/ochtend is de temperatuur gedaald tot ~25 graden.
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Ehm, een beetje uit de buurt, want de afstand Jo-burg->Kaapstad/Capetown is ca. 800km. Het plan is om in het oostelijke deel te blijven. Eerst Krugerpark en dan de rest. Oops, wel een beetje off-topic. Nou ja. Hier vanochtend een gedeeltelijke zonsverduistering gezien. Tja, we moesten in Jo-burg zijn, dus konden niet ff naar de noordelijke grens voor de total
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 18:13 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 23:07 ]
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 01:12 ]
Verwijderd
[ Voor 133% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 13:42 ]
JAMF heeft een tijdje terug dit in het topic geplaatst:Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 13:31:
als ik wil opstijgen met de bf109 dan gaat ie naar links toe is dat normaal ?
en als ik niet oppas dan heb ook nog mijn vliegtuig niet meer onder controle tijdens het opstijgen ...ik zet de flaps op opstijgen of ben ik nog wat vergeten ?
ps het lukt me nog niet om plaatjes te laten zien welke code moet ik gebruiken ?
tampert, kriminalpolizei
Johnny knoxville
tampert, kriminalpolizei
ja
tampert, kriminalpolizei
Dat is idd Bam
[ Voor 42% gewijzigd door Animal Mother op 05-12-2002 18:28 ]
Altijd is een breed begrip.Mister_X schreef op 05 december 2002 @ 17:12:Mag ik vragen waar jullie altijd spelen?
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Fout! Das Bam Margera denk ik
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 21:06 ]
Verwijderd
Hmm .. die heb ik ook nog ergens liggen volgens mij .. ik vond die b17 zoo uber heVerwijderd schreef op 10 October 2002 @ 17:26:
CFS 3 lijkt wel een nieuwe versie van het (hele) oude spel SWOTL (sercet wepaons of the luftwaffe).
[afbeelding]
Zaten soort gelijke vliegtuigen in..... erg leuk spel was dat.
Hier (onderaan) staat wat over SWOTL
Geweldig spel in die tijd....komt trouwens uit 1991
Misschien wel bekend bij de "oudere" flight simmers
edit:
Van SWOTL schijnt ook al een Deel 2 te komen lees ik net....
laatmaar zitten dan, full real enzo snap ik wel, maar wat is padlock? (pendalen?) ik wil best wel keertje mee vliegen.ocf81 schreef op 05 december 2002 @ 19:50:
als je mee wil vliegen hebben we op 2 a 3 woensdagen een fly in training. als je serieus mee wil spelen. kan je ook mee doen aan onze trainingen op di en do, maar dan verwachten we vanaf nu van je dat je over goenoeg skills beschikt om met full real + padlock de missie niet te verprutsen met beginner dingen, dat je een headset + teamspeak 1.5 hebt en dat je ff mailt naar lightningdragons@hotmail.com om aan te kondigen dat je mee wilt doen. als het kan met GoT nick en Game nick + IM nummer/naam. het liefst hebben we natuurlijk dat je gewoon lid wordt
Verwijderd
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 21:53:
[...]
Hmm .. die heb ik ook nog ergens liggen volgens mij .. ik vond die b17 zoo uber he
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 22:19 ]
Verwijderd
Padlock is zoiets dat er een driehoekje om je dichtsbijzijnde nmy komt en die volgt 'je hoofd' dan, bv als ie overvliegt, blijft het beeld op de plane gefocussedMister_X schreef op 05 December 2002 @ 22:06:
[...]
laatmaar zitten dan, full real enzo snap ik wel, maar wat is padlock? (pendalen?) ik wil best wel keertje mee vliegen.
Verwijderd
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
[ Voor 23% gewijzigd door ocf81 op 06-12-2002 15:41 ]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
HL staat los van UbiVerwijderd schreef op 06 December 2002 @ 16:32:
is het normaal dat ik in hyperlobby maar een stuk of 10 servers vind? zelfs die van ubi vind ik niet
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
join the 17th VFW...Mister_X schreef op 06 december 2002 @ 22:01:
IL2 rules gewoon, ging laats onder een brug doorvliegen (ja het kan echt!) het lukt wel, alleen me prop raakte het water, kromme bladen dus, en me landinsgestel kwijt
maar ik kon wel weer op stijgen (had genoeg vaart)!
speel het dagelijks sinds ik hem (legaal) gekocht heb! (meteen nadat ie uit was uiteraard)
i just love the mig3u 1942 (snel, redelijk goed bestuur baar, goed uit een stall te halen).
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
is dat een nederlandse club .....Evilernie schreef op 07 december 2002 @ 01:21:
[...]
join the 17th VFW...dan heb je nog meer plezier
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Op hoeveel replies per pagina per topic staat de instelling in je profile wel niet?Mister_X schreef:
ajseblieft open een nieuw topic, ik moet services van xp uitschakelen om dit topic te laden (128mb ram sux) anders lukt het geeneens, 22mb!!
als je mee wilt doen, moet je ff de instructies opvolgen van een paar posts geledenVerwijderd schreef op 07 December 2002 @ 18:51:
een heleboel dingen die hij al kan en een paar die hij dan gaat leren
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Verwijderd
Nou ik heb het ook geprobeerd en kwam er zonder schade afMister_X schreef op 06 December 2002 @ 22:01:
IL2 rules gewoon, ging laats onder een brug doorvliegen (ja het kan echt!) het lukt wel, alleen me prop raakte het water, kromme bladen dus, en me landinsgestel kwijt
maar ik kon wel weer op stijgen (had genoeg vaart)!
speel het dagelijks sinds ik hem (legaal) gekocht heb! (meteen nadat ie uit was uiteraard)
i just love the mig3u 1942 (snel, redelijk goed bestuur baar, goed uit een stall te halen).
Nu nog up side down er onderdoorVerwijderd schreef op 09 december 2002 @ 14:14:
Nou ik heb het ook geprobeerd en kwam er zonder schade af...tis best wel pittig moet ik zeggen maar wel kicken
![]()
mijn favoriet is de BF-109e 7/Z tsja waarom ik houd er gewoon van ik ben altijd een favoriet geweest van Duitse vliegtuigen tanks en wapens
Animal Mother schreef op 09 december 2002 @ 15:06:
[...]
Nu nog up side down er onderdoorOf in de Pe-8 ofzo
[afbeelding]
© ocf81 1981-infinity
Met de Pe-8 ging het wel in 1 keer( niet zonder schade
[ Voor 5% gewijzigd door Animal Mother op 09-12-2002 18:50 ]
ocf81 schreef op 09 December 2002 @ 18:22:
wie heeft er tijd na 2100?
Verwijderd
ik weet dat de readme meestal niet zo'n interessante plaats is om te kijken, maar bij IL-2 heeft het vaak zin.The Bf-109 E-7/Z was a version with the DB 601N engine equipped with a high-altitude nitrous oxide injection system (GM-1). The system was prohibited to use under 6500 meters because of imminent damage to the engine, but in case of emergency it could provide extra 80 km/h of speed for a short period of time above 5.0 km.
In this version (1.2) the GM-1 boost system is activated when you engage WEP mode on the engine (W key by default). Avoid engaging the system on altitudes below 6500 m.
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Thanksocf81 schreef op 10 December 2002 @ 17:59:
de readme zegt het volgende:
[...]
ik weet dat de readme meestal niet zo'n interessante plaats is om te kijken, maar bij IL-2 heeft het vaak zin.
[ Voor 61% gewijzigd door ocf81 op 12-12-2002 01:02 . Reden: picture size + verhaaltje ]
© ocf81 1981-infinity
is zeker vet! you're invited..Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 13:08:
online spelen lijkt me best cool met 2l sturmovik
gaat ik ook een keer doen
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
vetEvilernie schreef op 12 december 2002 @ 14:38:
[...]
is zeker vet! you're invited..
hier nog nieuw filmpje van forgotten battles![]()
ftp://ftp.ubisoft.com/games/il2sturmovik/media/il2forweb.zip
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door ocf81 op 15-12-2002 01:28 ]
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
ocf81 schreef op 16 December 2002 @ 09:32:
nee het is een P-47 Thunderbolt info, ook wel liefkozend een "Jug" (Afkorting van Juggernaut) genoemd. die onderste is een P-40 Warhawk. Op de middelste 2 van die serie van 6 plaatjes staat een info daar boven denk ik ook maar dat kunnen ook MS.410's zijn. (MS.410 is eigenlijk een upgunned MS.406 variant)
info over vliegtuigen in WWII
BTW, als ik naar e features kijk, dan zie ik dat engine controll nu heel goed geregeld gaat worden.
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
All things move towards their end
[ Voor 43% gewijzigd door SkoolieDie op 20-12-2002 19:27 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq