Even een mooie pic ter illustratie hoe FB eruit zou kunnen komen te zien. 
Mooi he?
Sinterklaas zal dit jaar vroeg zijn. Ergens inseptember ofzo...

Mooi he?

Sinterklaas zal dit jaar vroeg zijn. Ergens inseptember ofzo...
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Β© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
πππ
΄π
°π
Ό: ππ
Ύπ
Ύππ
Άπ
°π
Όπ
΄π_π
²π
Ύπ
Ό
π
Ώππ
½: π
·π
Ύπ
»π
»π
°π
½π
³π
·π
°ππ
³π
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
tampert, kriminalpolizei
Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits
JaOp vrijdag 19 juli 2002 12:06 schreef J.A.M.F. het volgende:
Jammer dat het spel zo zwaar belast wordt door de sound-engine.
Ik denk dat jij deze nodig hebt.Op vrijdag 19 juli 2002 12:33 schreef Blackhole het volgende:
Kan iemand ff een linkje geven naar de goede links
OKe zal deze ff bekijken ..Op vrijdag 19 juli 2002 12:39 schreef J.A.M.F. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij deze nodig hebt.
[url="ftp://ftp.ubisoft.fr/patches/IL-2_Sturmovik/il2upgrade_1.1a.exe"]ftp://ftp.ubisoft.fr/patches/IL-2_Sturmovik/il2upgrade_1.1a.exe[/url]
Is de franse mirror, en was best rap.
Systeem: Ryzen 9 3900X,RTX 4070 TI ,32GBVeng,Asro X570 PHANTOM GAMING 4 , Windows 11 Pro 64bits
Op vrijdag 19 juli 2002 16:01 schreef mrdata het volgende:
Hier nog wat pics van m'n skins
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/winter.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/cow2.jpg"][afbeelding][/url]
En JAMF die denkt dat ie een Red Arrow is
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/stunt.jpg"][afbeelding][/url]
KAn je een nieuwe aan maken of moet je gewoon een andere ver zieken om je eigen paints tegebruiken ??Op vrijdag 19 juli 2002 16:07 schreef mrdata het volgende:
In je \il2\PaintSchemes\Skins mapje staan alle skins, die kun je bewerken in Photoshop oid
[edit]
Zo ziet bv m'n nieuwe cow&chicken skin er uit
[url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/tweak.jpg"][afbeelding][/url]
Maar hoe kan je zorgen dta je de goede skin krijg want er zitten bij sommige meer van die skins in ?Op vrijdag 19 juli 2002 16:23 schreef mrdata het volgende:
Je kunt geen nieuwe aanmaken dacht ik...gewoon over een andere skin heen
tampert, kriminalpolizei
Dus al ik nu een DIR heb die heet BI-1Op vrijdag 19 juli 2002 16:35 schreef Evilernie het volgende:
je kan wel gewoon nieuwe aanmaken, Gewoon een andere naam geven en in de desbetreffende map gooien
neej man. Gooi gewoon een nieuwe skin met een andere naam dan void.bmp in de bestaande skins map.Op vrijdag 19 juli 2002 16:42 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Dus al ik nu een DIR heb die heet BI-1
En ik wil dat vliegtuig veranderen dan kan ik een map aan maken die heet BI-1-2 en dan een nieuwe skin er in goooien ..
dan kan je hem dus ook kiezen als BI-1-2
tampert, kriminalpolizei
JA maar waar kan ik dan het ding aan klikken die ik moet hebben .Op vrijdag 19 juli 2002 16:57 schreef Evilernie het volgende:
[..]
neej man. Gooi gewoon een nieuwe skin met een andere naam dan void.bmp in de bestaande skins map.
Β© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag van wokeness! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Anoniem: 60499
Die gekleurde rook is standaard, die skin ziet er niet standaard uit.Op maandag 22 juli 2002 19:32 schreef Neejoh het volgende:
Pfffff, al vééééééééél te lang niet meer gedaan dit... Heb er toen de tijd zelfs nog een ganz geile stick voor gekocht
Maar ik wist toen al van die plane mods, maar volgens mij hebben jullie meer verbouwt of niet? Ik bedoel, hebben jullie extra kleurtjes aan de rook/vocht-streepjes-geval-aan-de-zijkant-van-de-vleugels? Like [url="http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/StraightUp.jpg"]here[/url]
Zeer aan te raden zijn HOTAS combo's,(Hands_On_Throttle_And_Stick) zoals de Saitek X36 of X45, allebei in de betaalbare categorie.Op maandag 22 juli 2002 18:43 schreef bad_bean het volgende:
ik neem aan dat jullie een joystick gebruiken, ik moet er ook maar eens een aanschaffen, maar ik weet niet welke. welke gebruiken jullie en bevalt die?
Welke stick?Op maandag 22 juli 2002 19:32 schreef Neejoh het volgende:Pfffff, al vééééééééél te lang niet meer gedaan dit... Heb er toen de tijd zelfs nog een ganz geile stick voor gekocht
Maar ik wist toen al van die plane mods, maar volgens mij hebben jullie meer verbouwt of niet? Ik bedoel, hebben jullie extra kleurtjes aan de rook/vocht-streepjes-geval-aan-de-zijkant-van-de-vleugels?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Aangeboden: Saiteck Joystick en Throttle Prijs: 50,00 euro Beschrijving: Saiteck Joystick X36F en Throttle X35T Unieke Flightsim controller Foto: Geen foto beschikbaar Naam: H.A. van Boven E-mail: Klik hier om een E-mail te sturen naar h.boven Telefoonnummer: 0181-641458 Woonplaats: Spijkenisse Provincie: Zuid Holland Plaatsings datum en tijd: 03-06-2002, 15:26:22 Aantal malen gezien: 44 |
Tja, die F22Pro is de voorloper van de Cougar, sterke veren, collectors item.Op maandag 22 juli 2002 21:28 schreef Jozz het volgende: Ik weet niet wat een normale prijs is voor die Saitek X45, maar volgens mij zijn ze best wel duur. Op Marktplaats stond wel een advertentie:
Prijs: 50,00 euro Saitek X36
en op Ricardo.nl:
een Thrustmaster F22 Pro
Nou jah, ganz geil is mischien wat overdreven hoorOp maandag 22 juli 2002 20:29 schreef J.A.M.F. het volgende:
[..]
Zeer aan te raden zijn HOTAS combo's,(Hands_On_Throttle_And_Stick) zoals de Saitek X36 of X45, allebei in de betaalbare categorie.
[url="http://www.macgamer.com/reviews/x36/x36stick.jpg"][afbeelding][/url][url="http://www.macgamer.com/reviews/x36/X36throt.jpg"][afbeelding][/url]
[url="http://www.gamersdepot.com/accessories/Saitek/x45/both_controllers.jpg"][afbeelding][/url]
Anders is er de hemel op aarde, de Thrustmaster Cougar.
[url="http://www6.tomshardware.com/consumer/02q2/020430/index.html"]http://www6.tomshardware.com/consumer/02q2/020430/index.html[/url]
[url="http://europe.thrustmaster.com/images/hotas/hotas_logos.gif"][afbeelding][/url][url="http://www.helpjet.com/shop/tgraf/3/hotas.jpg"][afbeelding][/url]
Zelf doe ik het ff met een Logitech Wingman Force. Het is belangrijk aardig wat knoppen te hebben.
[url="http://www.joy-stick.net/images/wingforce.jpg"][afbeelding][/url][url="http://www.joystickreview.com/images/logitech/wingmanforce.gif"][afbeelding][/url]
[..]
Welke stick?![]()
En die smoke-trails aan de vleugels krijg je door "T" te drukken, dit helpt bij oefenen van manoeuvres en formatievluchten.
Het helpt ook om de persoon achter je duidelijk te maken dat je een friendly zou kunnen zijn, zodat hij ff zeker maakt dat hij geen van zijn eigen team neerhaalt.
Hier komen nog wat stoere pic'sOp maandag 22 juli 2002 22:20 schreef Neejoh het volgende:
Ik denk dat ik IL2 er ook nog maar eens opzet, die pix zien er stoer uit
1: Ehhmmm, ja.Op dinsdag 23 juli 2002 01:01 schreef McFlipp het volgende:
Dus een vraagje kan je met de illegale versie online?
En is er anders een manier om een stoomcursus offline te doen?
Of op een private server?
Ik vindt eerder dat je nogal vroeg op wasOp dinsdag 23 juli 2002 07:07 schreef J.A.M.F. het volgende:
Damn, wat was ik vanacht nog laat bezig!
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
[This space is for rent]
Volgens mij kan je met deze versie online:Op dinsdag 23 juli 2002 10:51 schreef wwillem het volgende:
Misschien een dom vraagje, maar waar haal ik de multiplayer demo? De singleplayer demo heb ik al, die zat bij mijn videokaart. Btw, bij de demo die ik heb, kan je wel kiezen voor multiplayer en lokaal zoeken naar servers. Maar niet zoiets dat je een verzameling van servers ziet net zoals bij wolfenstein oid.
Tis idd een zeer mooi & gaaf spel.
1: Probeer de laatste demo uit.Op dinsdag 23 juli 2002 10:38 schreef _Xenad_ het volgende:
Zit al lang te denken op het spel aan te schaffen.
Is het de moeite waard om legaal te kopen of niet
Ziet er wel heel gelikt uit. Heeft 1 van jullie freaks vroeger ook SWOTL gespeeld?
Enne ik zoek nog een nieuwe joystick... Iemand enig idee.
Heb die andere wel gezien, maar ik zoek een knuppeltje met de volgende verhouding: 65%prijs / 35% kwaliteit verhouding.
Wil er dus niet al te veel geld aan besteden, dus gewoon een degelijk knuppeltje is voor deze "top gun" genoeg
Thanx, maar als ik er 1 koop, dan wel een nieuwe en geen tweede hands.Op dinsdag 23 juli 2002 12:24 schreef J.A.M.F. het volgende:
[..]
1: Probeer de laatste demo uit.
2: Wel "Battle of Britain" van LucasArts, maar toen overgestapt op "Aces of the Pacific". (Daar roeleerde de P-39J Lightning.)
3: Wat is je budget? Anders kun je meedingen voor de F22Pro bij Ricardo, of die combo uit V&A (maar die is 100E), of bij V&A een bod doen op die X36, probeer eens met 25E.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Start alvast de download van Update 1.1a, da's een dikke van 75MB. De franse site was lekker snel, en geen gezeur van popups en "tig wachtenden voor u".Op dinsdag 23 juli 2002 13:31 schreef McFlipp het volgende:
* McFlipp gaat ff naar de bieb en IL2 huren
Misschien de Thrustmaster Top Gun AfterburnerOp dinsdag 23 juli 2002 13:22 schreef _Xenad_ het volgende:
[..]
Thanx, maar als ik er 1 koop, dan wel een nieuwe en geen tweede hands.
Heb altijd pech met aankopen en als ik hem dan niet nieuw koop, dan loop ik tegen![]()
"aces of pacific" heb ik ook nog gespeeld volgens mij. Was toch met japanertjes....
Hehe zal er nu mee beginnenOp dinsdag 23 juli 2002 14:25 schreef J.A.M.F. het volgende:
[..]
Start alvast de download van Update 1.1a, da's een dikke van 75MB. De franse site was lekker snel, en geen gezeur van popups en "tig wachtenden voor u".
[url="ftp://ftp.ubisoft.fr/patches/IL-2_Sturmovik/il2upgrade_1.1a.exe"]ftp://ftp.ubisoft.fr/patches/IL-2_Sturmovik/il2upgrade_1.1a.exe[/url]
Thanx, maar ik ben linkshandig. Geeft dat niet veel probemen.Op dinsdag 23 juli 2002 14:33 schreef mrdata het volgende:
[..]
Misschien de Thrustmaster Top Gun Afterburner
Niet zo duur en heb je meteen een HOTAS.
[url="http://www.maximum3d.com/reviews/afterburner.htm"]http://www.maximum3d.com/reviews/afterburner.htm[/url]
[url="http://www.tweakers.net/pricewatch/16014"]http://www.tweakers.net/pricewatch/16014[/url]
Ik had hem met Kabelfoon Premium in 20 minuten binnen. Wel met DAP(Download Accelator Plus).Op dinsdag 23 juli 2002 14:47 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Hehe zal er nu mee beginnen
Heb ADSL Fast, is zo binnen die 75mb
Je zal wel gelijk hebben ( weinig ervaring met stiks in mijn handenOp dinsdag 23 juli 2002 15:17 schreef mrdata het volgende:
Nee dat maakt helemaal niks uit, ik ben ook links.
Na een paar keer spelen ben je het al gewend, ik kan niet eens met links m'n stick besturen.
Ik speel het nog met toetsenbord, muis gebruik ik niet veel, maar joystick lijkt me een stuk makkelijker. Vooral voor het op koers houden van je vliegtuig. Telkens een tikje op de pijltjes geven is niet echt makkelijk.Op dinsdag 23 juli 2002 15:27 schreef RedHat het volgende:
Is dit spel een beetje te spelen met muis+toetsenbord
voor richten gebruik je toch muis lijkt me?Op dinsdag 23 juli 2002 15:28 schreef Jozz het volgende:
[..]
Ik speel het nog met toetsenbord, muis gebruik ik niet veel, maar joystick lijkt me een stuk makkelijker. Vooral voor het op koers houden van je vliegtuig. Telkens een tikje op de pijltjes geven is niet echt makkelijk.
Alleen als je de boordschutter gebruikt kan je richten met de muis. De andere mitrailleurs aan de voorkant kunnen niet bewegen. Dus gewoon zorgen dat je vijand in je vizier komt en dan schieten.Op dinsdag 23 juli 2002 15:29 schreef RedHat het volgende:
[..]
voor richten gebruik je toch muis lijkt me?
schieten = Mouse 1
ander wapen = Mouse 2 lijkt me
ik bedoel de neus van het vliegtuigje met de muis te besturen... of is dat moeilijkOp dinsdag 23 juli 2002 15:34 schreef Jozz het volgende:
[..]
Alleen als je de boordschutter gebruikt kan je richten met de muis. De andere mitrailleurs aan de voorkant kunnen niet bewegen. Dus gewoon zorgen dat je vijand in je vizier komt en dan schieten.
Kan niet eens denk ikOp dinsdag 23 juli 2002 15:38 schreef RedHat het volgende:
ik bedoel de neus van het vliegtuigje met de muis te besturen... of is dat moeilijk
Met Secret weapon of the luftwaffe heb ik heel wat trackbal muizen gesloopt. Ging ook met de muis en werkte best lekker. Maar een goeie pook lijkt me makkelijker enne ik weet je te vinden als het me niet met rechts lukt mrdata....Op dinsdag 23 juli 2002 15:40 schreef mrdata het volgende:
[..]
Kan niet eens denk ik
Ik gebruik de muis om rond te kijken in de cockpit...
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details