[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.813 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ok, ik wacht het gewoon rustig af :P

edit:

Er zijn wel alweer 1 rampage en 1 killing spree bijgekomen :P

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Moet ik eigenlijk wat regelen aan mijn kant om die stats te laten loggen of gebeurt dat automagisch?
Ik heb even naar die settings gekeken en local logging staat (stond) uit bij mij :(

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op 29 september 2002 @ 23:32:
De nieuw gespeelde games van vandaag en verder worden pas ingelezen als alle oude games klaar zijn, UT wil ze niet tegelijk doen blijkbaar...

Als dit gedoe klaar is zal ik de nieuwe games inlezen en dan moet UT het verder zelf doen.
leuke functie,wel lachen.
Is er een manier op het per ip te bekijken, want ik gebruik zo veel nicks (per 3/5 potjes een andere nick) dat ik wel 100/150 keer in die lijst ga voorkomen.

En ik zag dat andere mensen dat ook hadden bv. dr, chucky, killerbaby, rexommium,jij (en nog vele andere ook natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
grep schreef op 30 september 2002 @ 23:24:
Moet ik eigenlijk wat regelen aan mijn kant om die stats te laten loggen of gebeurt dat automagisch?
Ik heb even naar die settings gekeken en local logging staat (stond) uit bij mij :(
Je hoeft helemaal niets te doen in je eigen instellingen. Alles wordt gewoon op de server gedaan.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 00:11:
leuke functie,wel lachen.
Is er een manier op het per ip te bekijken, want ik gebruik zo veel nicks (per 3/5 potjes een andere nick) dat ik wel 100/150 keer in die lijst ga voorkomen.
Voor zover ik weet kan dat niet, gewoon omdat ngStats dat niet ondersteund. Ik weet niet of UT die informatie uberhaupt wel opslaat.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Kan niet. Als je je nick ingame ook veranderd (tijdens een match dus), krijg je ook een nieuwe account. Dit is een bekend probleem en zou al lang gefixed moeten zijn, maar volgens mij zijn ze het vergeten...

Ik heb echter misschien een interessant ideetje gekregen maar daar heb ik het wel over als Richard en Gerco in IRC zitten :)

Overigens voor de mensen die op stats zitten te wachten
code:
1
2
3
Done: 8595/13989 logs
Left: 5394
Procent: 61.4%

Schiet al op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

De stats rulen echt :P

Als hij vanaf de laatste game zegmaar terugtelt, dan kan ik alleen maar zeggen dat ik 75% eff had en nu nog maar 65 :(

Ben ik toch beter aan het worden :P

Alleen, nog steeds geen godliks :(

Als ik ga spelen ga ik er maar voor dan :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
De logs worden in "willekeurige" volgorde verwerkt, waarom weet ik niet precies, maar zo werkt dat dir-lees geval in php nu eenmaal, dus hij telt niet terug, vooruit of hoe dan ook.

41.6C.6D.61.72, heb ik dat idee van jou nu al gehoord?, ik kan het me ff niet herinneren, we hebben het er vanavond wel over.

PS. Ik heb al 4 godlikes, helaas is mn efficiency met de meeste wapens droevig slecht :(

Update over de voortgang:
Done: 10008/13998 logs
Left: 3990 (237 MB)
Procent: 71.4%
We zijn over de 10.000 logs heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

LOL @ al die DR|<vul maar in> aliassen :)

Was aanwezig toen ie DR|pissed was. Niet te stoppen toen die gozer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Nog maar heeel even en er zitten 1 miljoen frags in de stats:
Total Frags Logged to Date:
968405
And Still Counting!
Dat is wel een feestje waard zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

grep schreef op 01 oktober 2002 @ 15:06:
LOL @ al die DR|<vul maar in> aliassen :)

Was aanwezig toen ie DR|pissed was. Niet te stoppen toen die gozer....
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aarone/lance1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aarone/lance2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aarone/lance3.jpg

die toen :? :P

[ Voor 0% gewijzigd door DR op 01-10-2002 16:09 . Reden: Rot UBB tags :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Gerco schreef op 01 oktober 2002 @ 13:26:
De logs worden in "willekeurige" volgorde verwerkt, waarom weet ik niet precies, maar zo werkt dat dir-lees geval in php nu eenmaal, dus hij telt niet terug, vooruit of hoe dan ook.

41.6C.6D.61.72, heb ik dat idee van jou nu al gehoord?, ik kan het me ff niet herinneren, we hebben het er vanavond wel over.

PS. Ik heb al 4 godlikes, helaas is mn efficiency met de meeste wapens droevig slecht :(

Update over de voortgang:

[...]

We zijn over de 10.000 logs heen!
Hmm, vergelijk jou gespeelde uren eens met die van mij :D

Even een edit.

Hmmm, even op andere nicks gekeken :D
<VWV>-=MOL=- http://ut.tweakers.net/stats/Total_Game_Stats/173.html
-=MOL=- http://ut.tweakers.net/stats/Total_Game_Stats/973.html

Scheelt nogal. Ook nog betere eff. !! en me godlikes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
-=MOL=- schreef op 01 oktober 2002 @ 16:11:
[...]
Hmm, vergelijk jou gespeelde uren eens met die van mij :D
Ga je gang, niemand houdt je tegen :P Wat is het verschil en waarom is dat opmerkelijk?

PS. Nog minder dan 200MB aan logs te gaan...
Done: 10713/14015 logs
Left: 3302 (199 MB)
Procent: 76.4%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Verschil is er niet. Bedoelde gewoon dat ik niet zo vaak speel :D

Jij hebt 5 godlikes nu. Ik 3 en toch nog bijna meer kills in die 3!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
-=MOL=- schreef op 01 oktober 2002 @ 16:25:
Jij hebt 5 godlikes nu. Ik 3 en toch nog bijna meer kills in die 3!!
Maar ik zuig... >:)

Ik zat me laatst af te vragen of het misschien leuk zou zijn om de server op de master serverlijst te zetten, dus ik maak even een poll om de mening van de tweaker te peilen. Indien je iets te zeggen hebt anders dan wat in de poll staat, schroom dan niet te reageren. (Zoals gebruikelijk zal ik zelf niet als eerste stemmen)

Poll: Server op de master server lijst zetten?
Ja! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde
Nee! Het is al veel te vaak vol.
Nee! Dan komen er allemaal lamers.

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=5255&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Ik kies denk ik nee.

Onderbouwing: Nu heb je rustig nederlands only, dan komen er Duitsers, Italianen en weet ik vee lwat meer, die niet eens de FAQ kunnen lezen. Uiteraard zouden er nederlanders komen, maar die vinden de server vanzelf wel eens.. :)

Gerco: Idee van het zoeken van die namen, waarbij je op dat idee kwam van die cookie , zodat je playerstats in een keer kon zien (rond 9.40 ofzo vanmorgen)

Nog iets.. zou het misschien eens wat minder CTF/LMS/DM kunnen zijn en wat meer TDM :'(. Vooral DM is zo chaotisch met 10 lui, dan is TDM toch veel leuker. CTF is gewoon irritant aan het worden zo vaak wordt het gespeeld, en LMS sucked omdat je niet ziet hoeveel frags je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:33
Mijn vote is een combinatie van nee, het is al te vaak vol en nee, dan komen er allemaal lamers. Alhoewel lamers voor mij niet helemaal de juiste woorden zijn, ik doel meer op 'buitenstaanders'. Ik bedoel, ik vind het nu wel leuk met een beetje een vast clubje welke je tevens kent op got. Als ik een open server wil hebben ga ik wel naar een andere welke wel alleen maar dm en ctf draaien (en geen lms en tdm :) )
Wat betreft game modes, iedereen heeft zo'n z'n favo, daarom is die majority vote zo leuk. Schreeuwen om insta tijdens het voten met je dan ook liever laten. (ik doel overigens niet op iemand specifiek, want ik onthoud de namen nooit, maar het viel me gewoon op een paar dagen terug)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
41.6C.6D.61.72 schreef op 01 oktober 2002 @ 17:21:
Gerco: Idee van het zoeken van die namen, waarbij je op dat idee kwam van die cookie , zodat je playerstats in een keer kon zien (rond 9.40 ofzo vanmorgen)
Ah, ik weet het weer, dat is iets wat op korte termijn toe te passen is, dus ik voorzie daar geen problemen, eerst maar eens afwachten tot de stats allemaal ingelezen zijn.
Nog iets.. zou het misschien eens wat minder CTF/LMS/DM kunnen zijn en wat meer TDM :'(. Vooral DM is zo chaotisch met 10 lui, dan is TDM toch veel leuker. CTF is gewoon irritant aan het worden zo vaak wordt het gespeeld, en LMS sucked omdat je niet ziet hoeveel frags je hebt ;)
Ik zou wel willen, maar van voorkeuren in de vote is het publiek niet gediend (en terecht overigens), dus je zal de spelers moeten motiveren om anders te voten.

Dat je niet kan zien hoeveel frags je hebt in LMS is wel wat aan te doen, dan moet ik even een nieuw scoreboard voor LMS proggen wat meer op het DM board lijkt. Het is inderdaad wel erg beperkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Dat zou erg cool zijn :D. Ik speel nooit meer LMS omdat ik altijd zo'n gevoel krijg dat ik alles schiet, en iemand anders die iets rustiger aan doet gewoon wint omdat ie minder risico gelopen heeft en dan bijv screens gaat posten enzo :x

Als ik de tijd had zou ik er overigens zelf ook wel ff naar willen kijken, alhoewel ik niet echt UScript expert ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment komt mijn naam ook vaak voor in de statistieken :*)

Meer in de negatieve dan in de positieve zin :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Joepie! We zijn er bijna!
Done: 13890/14066 logs
Left: 176 (30 MB)
Procent: 98.7%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Gerco schreef op 02 oktober 2002 @ 08:45:
Joepie! We zijn er bijna!

[...]
ik zeg nog 45min vanaf nu (8.51, zegt de klok hier) :)

Wel toevallig dat je op het zelfde moment kijkt Gerco, is nu nog 176 namelijk.. voor al 4 minuten, en de load is volgens UT-bot <0.03.

Of duurt het onderhand steeds langer?

Edit: Na ~13min is ie eindelijk een verder (177).. dus skip die 45min maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk niet op de master server. dan komen allemaal niet GoTers er ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik vergiste me net... hij was al KLAAR! (alleen stonden er nog wat .tmp files in de logdir, waardoor hij dacht er nog niet helemaal te zijn).

Ik heb nu een proces gestart om die temp logjes ook te parsen, en zal voortaan parselogs elk uur gaan draaien om de stats up2date te houden. (UT doet het zelf niet goed op de 1 of andere manier, dit is even een tussenoplossing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Vind em erg vet, de stats!! Alleen, zou er iets van een search in kunnen komen, dat je op nickname kan zoeken ofzo? Volgens mij is dat er wel namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Welliswaar niet op 1 in DM maar wel hoogste Efficencie uit die lijst :)

64.2%

http://ut.tweakers.net/stats/Total_Game_Stats/337.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Woei, rapt. Ik had je stats al bekeken en vergeleken. Ik doe het lang niet slecht :)

Nog een TDM'er nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
-=MOL=- schreef op 02 oktober 2002 @ 16:37:
Woei, rapt. Ik had je stats al bekeken en vergeleken. Ik doe het lang niet slecht :)

Nog een TDM'er nodig :P
Beat me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
-=MOL=- schreef op 02 oktober 2002 @ 14:56:
Vind em erg vet, de stats!! Alleen, zou er iets van een search in kunnen komen, dat je op nickname kan zoeken ofzo? Volgens mij is dat er wel namelijk!
ngStats is nu niet bepaald open-source, maar ik denk dat ik wel wat kan fixen... de stats moeten toch nog gedeeltelijk in de website geintegreerd worden (wat samenvattingkjes hier, een personal stats pagina daar), dus zoiets als een naamzoek functie moet wel te doen zijn.

Ik kan 'em alleen niet in de menu's van de stats integreren omdat die steeds opnieuw gegenereerd worden en ik dat programma niet kan aanpassen (closed-source is nogal irritant in dit geval, vooral omdat de page van ngStats niet meer bestaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Nu Gerco over de site begint,

Wat vinden jullie ervan worden? ;) Richard, GeniusDex, Gerco, en ik proberen het een nuttige site te maken voor de meeste UT spelers, vandaar de Downloads, Admin pagina, en de FAQ pagina, zoals Gerco zegt moeten de stats nog geintergreerd worden.

Zelf heb ik een zeer zwaar tijd tekort de komende twee dagen, dus ik zal iig niets meer toevoegen aan de site tot Zaterdag. Als het goed is komt er ook een lijstje van de huidige server settings, spectators en spelers, maar daar gaat Richard over :P

Als er nog dingen zijn die we totaal vergeten zijn en toch wel een goed idee lijken kun je dit altijd zeggen ;)

Edit: Gerco, misschien cache van Google een idee voor de ngStats pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij hoeft de server ook niet op de masterserver te verschijnen.
Is juist leuk zo met een aantal vaste mensen een potje UT te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V i P
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 00:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
41.6C.6D.61.72 schreef op 02 oktober 2002 @ 19:24:
Nu Gerco over de site begint,

Wat vinden jullie ervan worden? ;) Richard, GeniusDex, Gerco, en ik proberen het een nuttige site te maken voor de meeste UT spelers, vandaar de Downloads, Admin pagina, en de FAQ pagina, zoals Gerco zegt moeten de stats nog geintergreerd worden.

Zelf heb ik een zeer zwaar tijd tekort de komende twee dagen, dus ik zal iig niets meer toevoegen aan de site tot Zaterdag. Als het goed is komt er ook een lijstje van de huidige server settings, spectators en spelers, maar daar gaat Richard over :P

Als er nog dingen zijn die we totaal vergeten zijn en toch wel een goed idee lijken kun je dit altijd zeggen ;)

Edit: Gerco, misschien cache van Google een idee voor de ngStats pagina?
De site is prima. Goed idee om meer inhoud te geven aan de site.

En ook ik vind dat de server niet op de master server lijst moet komen. Wat al eerder gezegd werd, het is wel leuk dat je bekende mensen tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Nou, geen enkele keer ja, dus lijkt me duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft de fotos van de war vandaag? die lijken me nl. wel leuk voor achtergrond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Er is toch nog iets mis met het processen van nieuwe games in de stats, ngStats geeft steeds een "Out of memory" error (1GB ram vrij :? ) en movet de log van de games naar zn data dir zodat ze niet verloren gaan en hij ze later kan processen als de geen error optreed. Op zich een helemooie functie.

Het is alleen jammer dat die "Out of memory" zo'n beetje ALTIJD optreed en hij dus nooit de gebatchte logs gaat processen. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen, op internet kan ik momenteel weinig vinden (ook omdat ik nu hoor te werken, dus echt goed zoeken kan ik nu niet) en de pagina van NetGamesUSA wijst naar stats.zone.com en daar is bijzonder weinig te vinden over dit gedoe...

Het lijkt me niet dat de grootte van de stats database het probleem is, aangezien die nu zo'n 70MB bedraagt en da's nogal klein voor een database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Waarom was dat dan niet zo bij de oude games? die ginen allemaal mooi rap achter elkaar.

Mol, dit spectucalair genoeg? :P

Afbeeldingslocatie: http://vbfibre.digitalrice.com/got/Shot0056.jpg
(clickable als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
41.6C.6D.61.72 schreef op 03 oktober 2002 @ 15:58:
Waarom was dat dan niet zo bij de oude games? die ginen allemaal mooi rap achter elkaar.

[afbeelding]
Oh, was jij die lul die mij altijd verrot schoot..... :( :(

;)

en ga nou niet zeggen: "alsof dat zo moeilijk was, n00b." ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik sta ook nog in de rankings ja :*)

Capture the Flag : All-Time Ranking == tiende plek terwijl ik maar 38.6 uur gespeeld heb... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

-TheGrimReaper- schreef op 03 oktober 2002 @ 16:05:
[...]

Oh, was jij die lul die mij altijd verrot schoot..... :( :(

;)

en ga nou niet zeggen: "alsof dat zo moeilijk was, n00b." ;)
nee, ik ga zeggen: I'll be back :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gdries.com/ut/traag/

:)
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 23:12:
Wie heeft de fotos van de war vandaag? die lijken me nl. wel leuk voor achtergrond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Op dit moment zijn de stats ff wat minder (maar 100 spelers ofzo in db), wordt morgen nog aan gewerkt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco,

Ik dacht voor de variatie een een andere map te kiezen die niet vaak wordt gekozen. (DM-Crane in dit geval).
Er waren er meer die hier voor stemde, dus het werd DM-Crane.

Na lang wachten op/tijdens de map switch, krijgen we DM-Deck16 :?

In het verleden heb ik dit wel meer gehad.

Wat is hier het probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Server was ook niet meer te pingen, zal wel om een of andere reden vastlopen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Misschien weer wat logs die "verwerkt" werden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Nee, in dat geval wilde het opstarten van DM-Crane niet lukken (map file corrupt? missing support file? kan van alles zijn) en crasht de server. Het auto-recover script start 'em dan even later automatisch weer op en Deck16 is de startup map van de server.

Ik zal eens kijken in de log wat er misging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

41.6C.6D.61.72 schreef op 03 oktober 2002 @ 15:58:

[afbeelding]
Jawel, ik zal er binnenkort ook nog een paar posten van dit gehalte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
Net een paar leuke potjes gespeeld.

Screenies:
Afbeeldingslocatie: http://www.tomcomdesign.com/inet/Shot0037.png
Afbeeldingslocatie: http://www.tomcomdesign.com/inet/Shot0038.png
Afbeeldingslocatie: http://www.tomcomdesign.com/inet/Shot0040.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
TomR schreef op 05 oktober 2002 @ 16:01:
Net een paar leuke potjes gespeeld.

Screenies:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat 2de potje was wel cool. Het ging goed, alleen vertrokken er teveel mensen aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
-TheGrimReaper- schreef op 05 oktober 2002 @ 16:11:
[...]

Dat 2de potje was wel cool. Het ging goed, alleen vertrokken er teveel mensen aan het eind.
Was idd jammer dat we met zijn 3e overbleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

en ik een tijd alleen was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
lol rap, dat is mn gemiddelde efficiency overall, ik heb zelfs ergens een gemiddelde van 75% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
Screenies (Klikken): Afbeeldingslocatie: http://www.tomcomdesign.com/inet/Shot0000.png
Afbeeldingslocatie: http://www.tomcomdesign.com/inet/Shot0001.png
Afbeeldingslocatie: http://www.tomcomdesign.com/inet/Shot0005.png

Ik weet alleen niet zeker meer of die laatste wel van tweakers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Laatste is niet op de tweakers server, tenminste ik herken er niemand van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Vanaf wanneer zijn die stats eigenlijk? Ik zit op 4 uur, beetje weinig lijkt me...

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Lijkt wel of de stats zijn gereset, staat nu 400 uur op de klok in totaal. Ik vind het prima moet ik zeggen, frisse start. En gezien ik nog niet zo heel lang speel onder deze naam kom ik nu ook nog een paar keer voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 23:00:
Gerco,

Ik dacht voor de variatie een een andere map te kiezen die niet vaak wordt gekozen. (DM-Crane in dit geval).
Er waren er meer die hier voor stemde, dus het werd DM-Crane.

Na lang wachten op/tijdens de map switch, krijgen we DM-Deck16 :?

In het verleden heb ik dit wel meer gehad.

Wat is hier het probleem ?
Ik heb net even gekeken wat er mis gaat als je DM-Crane start, dit is de fout:
Failed to load 'xutfx': Can't find file for package 'xutfx'
Hij mist de package xutfx dus, kzal die ff uppen ;)

Edit: F1x0r3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
m.m schreef op 07 oktober 2002 @ 12:01:
Vanaf wanneer zijn die stats eigenlijk? Ik zit op 4 uur, beetje weinig lijkt me...
ngStats wilde de grote stats db niet meer bijwerken, out of memory errors (zit 1.5GB in die bak :? ), dus ik heb een verse gestart en een mailtje naar ngStats tech support gestuurd.

Eigenlijk vind ik het ook wel best zo, heeft er iemand bezwaar tegen, ik verwacht namelijk niet dat ik antwoord krijg op me mailtje aangezien ngStats door MS is gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo, thx

Zal van de week het uittesten . (Als de rest ook allemaal op Crane stemmen :) )

Jij bent toch Richard op IRC :?
hdd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:34:
[...]

Ik heb net even gekeken wat er mis gaat als je DM-Crane start, dit is de fout:

[...]

Hij mist de package xutfx dus, kzal die ff uppen ;)

Edit: F1x0r3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Zie je nou, ik zei het al, maar het topic is gewoon dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
-=MOL=- schreef op 09 oktober 2002 @ 10:35:
Heel af en toe wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Gerco schreef op 07 oktober 2002 @ 19:25:
Eigenlijk vind ik het ook wel best zo, heeft er iemand bezwaar tegen, ik verwacht namelijk niet dat ik antwoord krijg op me mailtje aangezien ngStats door MS is gekocht.
Tis ook wel best zo ja een frisse start ;)

Alleen jammer dat ik er nu niet bij sta omdat ik laatste week erg druk was *D
Komende dagen maar lekker gaan fragen :)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gij zijt ook een pessimist. :+

En stiekem het topic omhoog kicken :D
-=MOL=- schreef op 09 oktober 2002 @ 10:35:

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2002 19:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Idd, dat is waar het allemaal om draait. Het kicken dan

Vroeger was de sfeer altijd erg gezellig in dit topic, dat is er een beetje vanaf na 120 pagina's :D

Maargoed, ik hoop binnenkort weer wat actierer te zijn op de tweakers server, en dan knal ik het topic gewoon bomvol met nieuwe screenies. Dan volgt de rest vanzelf als het meezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

-=MOL=- schreef op 10 oktober 2002 @ 09:31:
Maargoed, ik hoop binnenkort weer wat actierer te zijn op de tweakers server, en dan knal ik het topic gewoon bomvol met nieuwe screenies. Dan volgt de rest vanzelf als het meezit :)
Nou begin dan maar met degene van gisteravond, waar je het [FtF] feestje even verstoorde door als eerste te eindigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik ben even weze speulen met de settings en kwam tot het volgende resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.gdries.com/ut/Shot0019.jpg

(Pas op, lachbuien vallen niet onder mijn verantwoordelijkheid >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 18:18

Nevada

UT

HAHA LOL :D
ik ga reuzen proberen

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Worden de lms stats wel goed bijgehouden? Deze staan namelijk vanaf het begin al hetzelfde, met mensen in de lijst die slechts één keer gespeeld hebben en verloren. Terwijl lms bijna net zoveel gedaan wordt als ctf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

grep schreef op 10 oktober 2002 @ 18:16:
[...]

Nou begin dan maar met degene van gisteravond, waar je het [FtF] feestje even verstoorde door als eerste te eindigen ;)
Hmmm, kan het me niet eens meer herinneren. Was onder invloed zegmaar :P

Maar dat is wel algemeen bekend tegenwoordig voor mij!!

Zal ff zoeken binnenkort!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

-=MOL=- schreef op 11 oktober 2002 @ 13:58:
Hmmm, kan het me niet eens meer herinneren.
Klopt, daar was jij niet bij namelijk *D

Grep is in de war met [FtF]Molletje, dat is iemand anders als -=MOL=- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Dat kan wel kloppen ja, dacht dat dat MOL was :)
Maareh, ik weet vrij zeker dat hij geen [FtF] in z'n nick had staan. Hebben jullie ruzie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op 11 oktober 2002 @ 12:41:
Worden de lms stats wel goed bijgehouden? Deze staan namelijk vanaf het begin al hetzelfde, met mensen in de lijst die slechts één keer gespeeld hebben en verloren. Terwijl lms bijna net zoveel gedaan wordt als ctf...
Ik heb geen idee, maar ook al worden ze niet goed bijgehouden, het stats-genereer dinges kan ik niet aanpassen. ngStats is vaak wel een beetje vaag bezig met het wel en niet updaten van pagina's, dat kan weleens lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 18:18

Nevada

UT

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Ut56.JPG
Ahhhhhh wat een verslavend spel

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Net weer es ff gespeeld, moet zeggen dat het best klote is want je wilt de hele tijd die double jump dodge maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Laatst online: 09-09 23:44
Sorry...Wat betekent GG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Good game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nevada schreef op 11 oktober 2002 @ 22:14:
[afbeelding]
Ahhhhhh wat een verslavend spel
tsssssssssss

maakt ie een screenshot als ik al weg ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

raptorix schreef op 11 oktober 2002 @ 22:53:
Net weer es ff gespeeld, moet zeggen dat het best klote is want je wilt de hele tijd die double jump dodge maken :)
Als ik net UT2003 heb gespeeld heb ik daar ook last van ja *D
Maar na een minuutje spelen ben ik weer terug in de UT1-sfeer en doe ik dat niet meer :)

UT1 blijft magisch. Dat weet ik weer na een hele leuke 1on1 gisternacht tegen RaptoriX. Was echt fun. GG :)

Ok, is vast met UT2003 ook wel mogelijk, maar goed :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mlangenbach/RaptoriX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

raptorix schreef op 11 oktober 2002 @ 22:53:
daarom stop ik ff met het spelen van ut2k3 :)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Dat is een goed idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Hoe join je ook alweer de ut server van tweakers?
join ut.tweakers.net:8888
is dat goed?

Tevens heb ik dit probleem ook...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dave01/master.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet voor UT 1 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Het moest open zijn.

Maar ik zit nog steeds met het bovengenoemde probleem.

'Authentication Failed'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Bij mij staat er sever is outdated(OID)
Als ik inlog in de server op pagina 1 eerste post.
Vulcanus.gdries.com:7777 doet ut nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er draait op ut.tweakers.net geen UT2K3 server !!

Alleen UT1 :) (<- Still Rocks :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:16:
Er draait op ut.tweakers.net geen UT2K3 server !!

Alleen UT1 :) (<- Still Rocks :D )
Waarom staat dat in de faq.
ut.tweakers.net:8888 heeft wel op mijn demo gewerkt van ut2k3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave01 schreef op 13 oktober 2002 @ 15:05:
Hoe join je ook alweer de ut server van tweakers?
join ut.tweakers.net:8888
is dat goed?

[/url]
volgens mij moet dat
open ut.tweakers.net:8888
zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Gisteren leuk morpheus gespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.quadrantwars.com/morph.gif

(clickable)

Edit: overigens kan ik me niet herinneren dat ik iets getypt heb over een UT2k3 server in de faq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Nette eff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

41.6C.6D.61.72 schreef op 14 oktober 2002 @ 10:48:
Gisteren leuk morpheus gespeeld:
Was dat ook niet de game, waar in het begin rood op een gegeven moment al op 17 (oid) stond........ en blauw op -1 ? :o
(oh, ik zat zelf bij blauw (ahum)...........schaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Dat klopt ja, omdat een zeker iemand nogal vaak naar beneden flikkerde :)

Wat betreft ut2k3, ik heb met de demo een paar keer gespeeld op ut.tweakers.net:8888 met pw tweakers ofzo. Dus die heeft wel gedraait, geen idee hoe dat nu is want ik speel 'm niet zo vaak (ben de demo wel zat nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Heb je de full versie niet dan?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
Nee, nog geen zin gehad om 'm op te halen :o

En downloaden duurt mij te lang, kan ik weer niet UT1'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Jammer er draait dus geen ut2k3 servertje :)

Geen probleem hoor, dan zoek ik gewoon even verder ;)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Grmbl, ik ben nog steeds mijn UT cd kwijt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Is tegenwoordig aardig goedkoop te verkrijgen... sinds U2k3 is de prijs best wel gedaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Voor ut2k3 heb ik em voor 15 euro ergens online besteld :P

Bij dixons ofzo. Dus dat zal nu dan wel nog goedkoper zijn.

Voor die 15 euro heb ik zelfs nog de 1337 Goty edition :P

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.