Stoer; Marduq
Inderdaad dacht ik ookXangadiX schreef op 08 augustus 2002 @ 12:42:
het is duidelijk een mormel toch?
Nee hij heet mormel omdat het verhaal waar het over ging over de kat murmel (mormel) ging.
Is nog op de voorkant gekomen van een boek ter ere van het 125 jarig bestaan van de dierenbescherming

Speciaal voor Blaze.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Is dit nou helemaal zelf verzonnen of nagetekend oid?Clay schreef op 08 augustus 2002 @ 20:56:
beetje "leeg", maar toch wel geinig.
afbeelding
en nou maar hopen dat die huidskleur klopt
De vos loopt door het bos.
Anoniem: 13958
ThxRSP schreef op 07 augustus 2002 @ 16:48:
*promotie talk*
ik ben moderator op het ShowCase forum van Gameforum.nl dat terzijde maar er
kwam daar een user voorbij die toch mooi werk liet zien, ongeloofelijk vooral
voor de mensen die van Blizzard-achtige-artworkjes houden moeten deze
site gewoon ff checken... voor de anderen staan er ook nog een paar tutorials
op de site
http://www.neural-interface.com/hallsofcreation/
alle lof voor Michel & René Koiter.. 2 nederlandse jongens die het nog ver gaan schoppen
afbeelding
Just love that link.
Ook de andere links op die pagina zelf.. Ewww.. eng goed gewoon
Jah, het bout wat hier en daarDarkX schreef op 08 augustus 2002 @ 20:58:
Hmmmja. Ruige plaat opzich, gaaf licht, vette pose. Maaahaar... het klopt volges mij niet geheel. Hoofd tov lichaam ziet er vreemd uit (te ver gedraaid ofzo?) en het is net of d'r rechterarm uit de kom is.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Begrijp me niet verkeerd, het is eigenlijk best een vette pic (Restecp!Clay schreef op 08 augustus 2002 @ 21:10:
[...]
Jah, het bout wat hier en daaris ook totaal referentieloos uit het hoofd.
ofwel als je langs de tekening scrolt verwacht je na het hoofd de voorkant van lara te zien.
Ik vermoed dus dat je het hoofd te ver hebt laten draaien... misschien is het op te lossen door de schaduw in de hals aan te passen?
ik vind het verder wel een goeie tekening en ik doe het je zeker niet na
Nikon D300 + Nikon D70 + Pentax Optio S5z
Anoniem: 27983
beetje rare neus, wat dikke lippen (naja, dat heeft Angelina Jolie ook heClay schreef op 10 augustus 2002 @ 14:23:
hmz, die vorige van mij was eigenlijk best brakmaar deze vind ik toch wel aardig gelukt zo
[afbeelding]
-klik- vergroot
Maar verder perfect imho.
En
Ik zou ook graag mijn werk willen tonen, helaas heb ik moeite met webspace vinden (ie. geen verstand hiervan
mail maar door hoor, er zijn toch ook gratis hosts? (webmonks geloof ik)HyPeRSTiLe schreef op 10 augustus 2002 @ 18:26:
Mooie plaatjes hier allemaal, klasse!
Ik zou ook graag mijn werk willen tonen, helaas heb ik moeite met webspace vinden (ie. geen verstand hiervan)
Stoer; Marduq

Oud werk
Thx XangadiX maar tis me gelukt om dus webspce te vinden

Kootjes tekenen, en dan goed, is meestal nml echt moeilijk.
Dit heet block ascii art, en is volledig getekend met de muis (en het toetsenbord) in een programma dat AcidDraw heet.
Let op, geen convertors gebruikt, is handwerk, door mij

Dus geen eigen creatie, edoch handgetekend
Ja klopt, die kosten dan ook veel tijd. Je eigen handen in dezelfde pose houden en dan natekenen werkt bij mij goed als ik ff niet weet hoe ik het moet tekenen.Anoniem: 27983 schreef op 11 augustus 2002 @ 07:58:
WILDEAAP, die vingers zijn echt zwaar netjes gedaan man. Hoe doe je dat, ze er zo, normaal, uit laten zien?
Kootjes tekenen, en dan goed, is meestal nml echt moeilijk.
dit vindt ik nou geweldig!!!! Characters!! more??Anoniem: 36896 schreef op 20 juli 2002 @ 18:06:
mijn nieuwe figuurtje, resultaaat van een relaxte vakantie.Ben nu bezig met de flash versie
afbeelding
edit: werk je site ook es bij!
nog steeds een nickchange
Woei! vrouwen met vleugeltjes
Agam.Anoniem: 18523 schreef op 06 augustus 2002 @ 19:01:
gewoon snelle schets om wacom wat beter te leren kennen..
[afbeelding] klik voor grotere versie
Zeer belangrijke informatie: Inventaris

alsjeblieftDarkX schreef op 11 augustus 2002 @ 15:48:
[...]
Woei! vrouwen met vleugeltjesDaar kick ik op
Mooi btw.
nog eentje dan maar

\o/
Mooie tekening
ga je die vorige nog uitwerken btw?
*wacht in spanning af*

edit: en ik weet het, het is " welcome at my ......
Doetnix?
BTW, heb voor de gein een oudere tekening van mij in een background verwerkt, wie ziet em? (vrij bagger te zien, maar toch
http://members.home.nl/rschreurs/testbg3.jpg
Hij was in meerdere kleuren maar vond em zo mooier.supermidget schreef op 11 augustus 2002 @ 21:51:
wauwecht mooi zo WILDEAAP! Ga je hem ook in kleur maken/in kleuren?
DarkX -> Dat DX rechts?
Nope. Is ook wel getekend, maar heeft hier verder niet gestaanWILDEAAP schreef op 12 augustus 2002 @ 15:05:
[...]
Hij was in meerdere kleuren maar vond em zo mooier.
DarkX -> Dat DX rechts?
Met vleugeltjes natuurlijkWILDEAAP schreef op 12 augustus 2002 @ 15:06:
Zie ik een vrouw op de muur?
server waar ie op staat is even stukDarkX schreef op 12 augustus 2002 @ 12:30:
[...]
Doetnix?
edit:
BTW, heb voor de gein een oudere tekening van mij in een background verwerkt, wie ziet em? (vrij bagger te zien, maar toch)
http://members.home.nl/rschreurs/testbg3.jpg
moet je even wachten tot ie het weer doet, want ik heb geen ander plekje ervoor

\o/
zow...DarkX schreef op 12 augustus 2002 @ 15:29:
Issie groot? Kan em wel ff hosten?
kheb even iemand lief aangekeken

\o/
ik ben niet zo goed in gezichtjesDarkX schreef op 12 augustus 2002 @ 15:44:
Oeh, vette vleugels en jurk/vlammenGezicht vind ik.. mja, onduidelijk om eerlijk te zijn.
ik moet nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oefenen met tekenen enzow
\o/
Anoniem: 43977
Op zich wel grappig, maar ik vind dat je iets met dat grote groene vlak moet doen, daar is het zo leeg..MrZed schreef op 12 augustus 2002 @ 12:17:
kweet niet of dit hier ook mag, het is handgetekend in mijn eigen stijl; hoekig.
afbeelding
edit: en ik weet het, het is " welcome at my ......

Lang leve Paint
prachting, vooral de onderkant denk, die ziet er heel natuurlijk/logisch/vloeiend uit. De bovenste helft (waar het lijf zegmaar begint) is af en toe wat onnatuurlijk, ik denk dat je daar te lang mee bezig geweest bent.. ik kan uit ervaring zeggen dat als je in 1 keer een lijn veegt het er vaak mooier uitziet dan dat je ergens op gaat pielen (dat zie je dus ook terug in jouw tekening). Ik denk als je wat meer oefent op t menselijk lichaam dat we nog mooiere creaties tegen gaan komenArshia schreef op 12 augustus 2002 @ 15:43:
[...]
zow...
kheb even iemand lief aangekeken
afbeelding
thnxsupermidget schreef op 12 augustus 2002 @ 16:26:
[...]
prachting, vooral de onderkant denk, die ziet er heel natuurlijk/logisch/vloeiend uit. De bovenste helft (waar het lijf zegmaar begint) is af en toe wat onnatuurlijk, ik denk dat je daar te lang mee bezig geweest bent.. ik kan uit ervaring zeggen dat als je in 1 keer een lijn veegt het er vaak mooier uitziet dan dat je ergens op gaat pielen (dat zie je dus ook terug in jouw tekening). Ik denk als je wat meer oefent op t menselijk lichaam dat we nog mooiere creaties tegen gaan komen
als de server met m'n tekeningetjes het weer doet laat ik wel die van een vogel zien
had ik geschilderd/getekend
\o/

Paint en Photoshop is ook leuk.
dwz -> je hebt een Wacom?
Mja, zijn polsje een beetje HEEEEL erg dun... Daar zou ik nog iets aan doen.
Verder met painter oid gaan werken, Paint heeft pixelige streepjes

Verder kan ongeveer alles als je surrealistisch/expressionistisch tekent

maar wel
"Tweaktown"? heeft iemand hier een url van?
[ Voor 0% gewijzigd door supermidget op 12-08-2002 19:15 . Reden: tweaktown ]
Dat aliased effect vind ik juist zo mooi aan paint. En deze is niet met een Wacom gemaakt. Gewoon 's avonds laat lekker een beetje rommelen.Anoniem: 27983 schreef op 12 augustus 2002 @ 17:54:
[...]
dwz -> je hebt een Wacom?
Mja, zijn polsje een beetje HEEEEL erg dun... Daar zou ik nog iets aan doen.
Verder met painter oid gaan werken, Paint heeft pixelige streepjes
Verder kan ongeveer alles als je surrealistisch/expressionistisch tekent
R-E-S-T-E-C-P!Anoniem: 43977 schreef op 12 augustus 2002 @ 18:04:
Paint is heel lekker om mee te tekenen ja...!Tijdens en ook na het Tweaktowntopic heb ik er veel mee gemaakt... Jammer dat dat project uitgestorven is, anders had het volgende een complete wijk kunnen zijn...
:P:
afbeelding
Paint
Supermidget _> Ja, dat is allemaal in Paint gedaan. Je kunt Tweaktown bekijken @ http://www.pixeltown.nl maar degene die dat onderhield (Kjoe
Prototype -> dankjuh!
Juiuiuiuist! Die brug is idd geweldig, vond ik toen al!Clay schreef op 12 augustus 2002 @ 19:51:
Dat pixelen was idd echt tof__Mich__, jij hebt het echt zwaar te pakken
bruute shit man!
![]()
Op een gegeven moment had ik voor tweaktown nog deze liggen:
afbeelding
Maar die is verder nooit afgekomen
w8 maar af, binnenkort komt er een hele site.... stay tuned!Anoniem: 43977 schreef op 12 augustus 2002 @ 16:06:
[...]
Op zich wel grappig, maar ik vind dat je iets met dat grote groene vlak moet doen, daar is het zo leeg..
hier nog wat geschets van mij (ja echt geschets dus he

nog lang niet af
En een nek loopt over in de schouders, de nek loopt niet naar beneden, waar de schouders dan dwars opstaan...
En ik moet zeggen dat je wel prachtige handen kan tekenen...
Uncle sam?
ah uncle sam

mwa... ja hij wijst ook
heb je meer van dit soort dingen?
laat eens meer zien! Ik vind ze geweldig!
\o/
coolio!
Teken je dit in Illustrator/Flash/...?? Omdat je toch een artistieke 'bibberlijn' krijgt, maar dan met de strakheid van vectors.
maar dits elfje alweer

\o/
nou, dat probleem met realistisch mensen/vrouwengezichten tekenen is ook weer voorbijArshia schreef op 15 augustus 2002 @ 23:09:
kben nog steeds bezig...
maar dits elfje alweer
[afbeelding]
http://www.deviantart.com/deviation/612289#c4tie-rep schreef op 15 augustus 2002 @ 22:41:
[...]
coolio!
Teken je dit in Illustrator/Flash/...?? Omdat je toch een artistieke 'bibberlijn' krijgt, maar dan met de strakheid van vectors.
Gaat goed!Arshia schreef op 15 augustus 2002 @ 23:09:
kben nog steeds bezig...
maar dits elfje alweer
[afbeelding]
Misschien dat haar mond wat ver uitsteekt, maar het gezicht overall ziet er goed uit!
Anoniem: 62017
Het Funky Varken:

Johnny:

En zijn bovenarm, die is gespierd, en daar zit een floddermouw omheem, dan zie je dus geen achtergrond tussen zijn arm en zijn lichaam, dat ziet er nml uit alsof zijn arm een beetje scheef staat en te ver uitsteekt...
dat realistisch tekenen hangt er maar gewoon van af watvoor iets ik teken en of m'n hand mee wilt werken.supermidget schreef op 16 augustus 2002 @ 02:10:
[...]
nou, dat probleem met realistisch mensen/vrouwengezichten tekenen is ook weer voorbijecht mooi, mijn complimenten. ik zou alleen dat lijntje bij haar wang wat wegwerken, daardoor lijkt ze meteen zo oud en rimpelig.
als ik uit m'n hoofdje teken is het wat minder realistisch, omdat ik geen voorbeeld heb, behalve in m'n hoofdje dan
deze pose is gewoon nagetekend en dan heb ik ook wat meer voorbeeld en kloppen de verhoudingen ook beter
en zelf de vleugeltjes eraan toegevoegd!
\o/
Zo niet, welke software heb je dan nodig ?
nikszolekkeralss.exe
kijk eens op www.wacom.nl of in de pricewatch bij de winkels die wacom produkten verkopen
Een wacom pad is met alle software te gebruiken als je de pen als vervanging van de muis gebruikt. Om te tekenen is het handig om software te hebben die de speciale functies (drukgevoelig e.d.) van een tablet ondersteunt. Vb Painter, photoshop.
bij de graphire classic ook hoor, bij mij iig. Ik heb zelfs 5 cds bij gekregen. 1 keer 4.5 software/drivers, 2 keer 5.5 software, 2 keer painter classics (misschien een foutje, maar misschien ook niet...)Tim Schuhmacher schreef op 17 augustus 2002 @ 13:14:
Bij graphire 2 zit iig Painter classic
hij ziet er wel eng uit
bijna elke computerboer heeft ze wellikkepot schreef op 17 augustus 2002 @ 03:31:
Waar koop je zo'n wacom pen ? En krijg je er de desbetreffende software bij ?
Zo niet, welke software heb je dan nodig ?
* Anoniem: 27983 heeft de zijne voor 103 pleurotjes bij de MyCom gekocht
Ik ben zelf een beetje aan het experimenteren met, kuch, CorelDRAW! 10... 'k Zag een advertentie met een vrouwenlichaam (figures

Wat vinden jullie van mijn eerste stappen?
nice, maar ze heeft een navel van ongeveer 3 cm doorsneeGaloptic schreef op 18 augustus 2002 @ 00:50:
» Zie ook dit topic...
Ik ben zelf een beetje aan het experimenteren met, kuch, CorelDRAW! 10... 'k Zag een advertentie met een vrouwenlichaam (figures) erop en wilde m'n vriendin laten zien dat ik dat setje ondergoed mooi vond. Geen scanner bij de hand, dus ik dacht: laat ik voor de eerste keer in m'n leven 's proberen iets te tekenen wat op iets levends lijkt. This came out of it (tot dusver):
[afbeelding]
Wat vinden jullie van mijn eerste stappen?
Tsja... Ze is blond he... En ik geloof dat ze een NOG dommer blond vriendje had....Anoniem: 27983 schreef op 18 augustus 2002 @ 04:39:
nice, maar ze heeft een navel van ongeveer 3 cm doorsnee
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 17618
mooi getekend.. EN mooi ondergoed.
enig idee van welk merk het is?
edit: zie net dat je dat niet weet en dat het van een thumbnail komt
Ik lag vanmiddag met m'n lieve schattebout aan het lokale hudje-mudje zwembad en zij zat een cosmopolitan door te lezen. Ineens: "Heeej! Is dit 'm!?"... Ze had de desbetreffende Biotherm Hydra Flex advertentie dus gevonden & herkend.Anoniem: 17618 schreef op 18 augustus 2002 @ 13:43:
hee Galoptic.
mooi getekend.. EN mooi ondergoed.
enig idee van welk merk het is?
edit: zie net dat je dat niet weet en dat het van een thumbnail komt
Merk... Weet ik niet... Zodra ik m'n scanner ('t is een HP Scanjet 5P met Symbios SCSI) werkend heb, gooi ik de advertentie wel online... Een vriendin van me noemde het "sportfuiken", ik vind het juist mooi... Dunne stof... Subtiele bandjes... Sportief...
Kom op SDV Forum! Anime is bij ons welkom!
Toffe topic. Ik heb ook Wacom die alleen beetje zit weg te stoffen (2 jaar oude ding, dus versie 1) maar painter classic heb ik niet opgevallen...
Kan ook zelf met hand tekenen hoor... Es zoeke waar paar pics zijn...

Hier 1 van de pogingen met de hand (via foto m'n klasgenoot en dan beetje modden tot Ryoga cosplay look-a-like)
Hmm... Dan ben ik toch behoorlijk trots op mijn tekeningMrDummy schreef op 18 augustus 2002 @ 20:23:
[...]
Kan ook zelf met hand tekenen hoor... Es zoeke waar paar pics zijn...
Dit topic is gesloten.