Toon posts:

[Inkoop]Roundedkabels,clearfans+leds,koelers

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:38

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 24 juli 2002 16:37 schreef pyravex het volgende:

[..]

misschien w88 die mensen op het mailtje van Nitraat met alle gegevens...
want ik ben er zoëen, want k word er toch niet echt wijzer van wat hier in het topic staat..
dus wacht ik wel tot het mailtje komt met alle gegevens :)
Dat is eigenlijk niet de bedoeling, maar vooruit dan maar :P. Die Dat uitroepteken was eigenlijk alleen maar om een foutmelding af te vangen. Ik heb er nu 'Niks besteld' van gemaakt, wel zo duidelijk :7.

edit: een uitroepteken is niet vrouwelijk ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op woensdag 24 juli 2002 16:22 schreef Cipri het volgende:
Is al eerder gevraagd. Die dingen maken bijna geen lawaai, kennelijk. Komen iig niet boven je voeding of andere fan's uit, denk ik :)
Aha. (zet aantal replies op 900, ctrl f zoekt nu naar pci koeler ipv pci blower) en ik vind idd het antwoord op het lawaai niveau. Nu nog het verwachte effect en levensduur?

Ik vond een review van zo`n ding:
[url="http://www.thetechzone.com/reviews/cooler/vantec/system_cooler/"]http://www.thetechzone.com/reviews/cooler/vantec/system_cooler/[/url] lijkt veel op die van deze inkoopactie deze "vantec"; is het dezelfde?

Edit:
is het al duidelijk op welke dag de NPD zou bezorgen? Ik kan dan nml wel zorgen dat er iemand thuis is.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Damn! al 201 clear casefans besteld!

Wat ik lees op de site:
Korting bij bepaalde hoeveelheden is niet teregelen. Dan moet er zoveel besteld worden (b.v. 200 rounded kabels van 1 soort)dat dat niet haalbaar is, maar ik denk dat je zal zien dat de prijzen in dezeaktie ver onder die van de winkels zal liggen. Dat zal dus geen probleem worden.
Dit getal heb je waarschijnlijk neergezet van "dat halen we toch nooit" maar je hoeft nog maar 17 45cm silver en dan zijn dat er 200! De TGP mag wel een apart busje voor je reserveren als ze dat komen afleveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 24 juli 2002 18:18 schreef Razorfist het volgende:
Damn! al 201 clear casefans besteld!

Wat ik lees op de site:
[..]

Dit getal heb je waarschijnlijk neergezet van "dat halen we toch nooit" maar je hoeft nog maar 17 45cm silver en dan zijn dat er 200! De TGP mag wel een apart busje voor je reserveren als ze dat komen afleveren :P
Wow great minds think alike! Dit las ik net toevallig ook. :D

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, mooie lichtgevende kabeltjes besteld. ikke is weer blij :) . Nou nog ff me houten kassie in elkaar flansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
wat vind iedereen trouwens zo leuk aan die silvermesh kabels? ik vin dze ronduit lelijk..

die Glow in de Darks zijn wel leuk, en zijn maar ¤2 meer of zo maar als ik 's nachts in bed lig wil ik wel kunnen slapen :)

zal dan ook wat aan al die fans moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

Op woensdag 24 juli 2002 16:37 schreef pyravex het volgende:

[..]

misschien w88 die mensen op het mailtje van Nitraat met alle gegevens...
want ik ben er zoëen, want k word er toch niet echt wijzer van wat hier in het topic staat..
dus wacht ik wel tot het mailtje komt met alle gegevens :)
Als je een mailtje krijgt, dan is het al te laat...want dan is de inkoop al gesloten..

het beste is, om in dit topic te posten, of een mailtje te sturen naar nitraat..(zie laupro site of 1e post in dit topic)
Voor nu kan ik zeggen...vraag maar raak, of bestel maar...

offtopic:
laurens...nog bedankt voor je mailtje

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus over de 200 stuks van 1 artikel = goedkoper, yeah!!!

Lang leven de marktwerking!!! :) :) :) :) vraag en aanbod

maar ga nou niet zeggen dat je er 300 stuks van moet hebben hé!

daar in Rotterdam bij Akasa Europe B.V lachen ze helemaal kapot over ons, bestel maar jongens wij vinden het wel best....meer meer en nog meer.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mannen ik ben nu een lange post aan het typen en open daarna deel twee van deze topic. Het wordt zo nagal onoverzichtelijk en onbegrijpelijk mede door die [censuur]shop.

Ik ga even alle posts doornemen en bouw 1 lange post voor jullie om alles op een rijtje te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Mischien een te simpele gedachte van mij hoor maar als Tweakshop zonder een order al tien procent onder de prijs van Nitraat kan gaan zitten, dan kan Nitraat die wel een order heeft (en eentje van +13000 eurootjes) echt wel onderhandelen hoor. Ik ben namelijk van mening dat je nooit geld moet laten liggen.

Als Nitraat straks zijn order rond heeft en de actie gesloten is, is ie toch gek al ie niet gaat onderhandelen?? (no flame hoor) Alles wat je dan minder betaald kun je dan toch alsnog schenken aan een goed doel?

Mischien haal je niet de bedragen die eerder genoemd zijn, maar geld is geld!!

Ik wou maar even zeggen dat er vandaag weer een dood zeehondje bij ons is aangespoeld. Volgens mij zouden ze bij Pieterburen met 100 extra eurootjes al weer blij zijn!
Kun je nagaan wat er gebeurt als je er 1000 weet te managen.

Al met al, het is maar een simpele gedachte van mij, en ik heb helemaal niet de intentie om te flamen naar Nitraat. Principes zijn namelijk ook heel wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebasstk
  • Laatst online: 18-08 13:17
Kan het zijn dat door de grote hoeveel heden de prijzen nog zaker? en wat dan, ik heb al betaald >:)

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 24 juli 2002 19:39 schreef hmtwm het volgende:
Kan het zijn dat door de grote hoeveel heden de prijzen nog zaker? en wat dan, ik heb al betaald >:)
Als dat zou door gaan, hoeft nitraat alleen de korting weer terug naar jou te storten :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Op woensdag 24 juli 2002 18:56 schreef CrazyTaxi het volgende:
dus over de 200 stuks van 1 artikel = goedkoper, yeah!!!

Lang leven de marktwerking!!! :) :) :) :) vraag en aanbod

maar ga nou niet zeggen dat je er 300 stuks van moet hebben hé!

daar in Rotterdam bij Akasa Europe B.V lachen ze helemaal kapot over ons, bestel maar jongens wij vinden het wel best....meer meer en nog meer.... :r
Volgens mij had ik beter niets kunnen zeggen :X
Er staat toch "bijvoorbeel 200 stuks van hetzelfde artikel". Niet "bij 200 krijgen we korting"

Ga nu niet allemaal lopen juichen omdat je korting hebt want misschien is dat helemaal niet zo. We zullen het wel zien in het nieuwe topic denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Laatst online: 22:29

Jox444

Honestly....

Shit we waren de taart vergeten toen de inkoopactie door de 13.000 Euro heen ging :P :+

Maarre waarom zeurt toch iedereen over kortingen en de prijs en shit :?
Je koopt toch iets voor de prijs zoals die er nu staat.....daar ga je mee accoord. Klaar punt. (hehe dubbele punt :P).

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hebben nu al even niets gehoord van tweakshop, dit wil ik graag zou houden, maar ik ben jullie tweakers wel een uitleg verschuldig van waarom ik niet op hun laatste aanbod ben ingegaan.

Tweakshop bied nu opeens aan om alles tegen kostprijs aan mij te verkopen. Het lijkt een nobel streven, maar waarom komen ze hier opeens mee? Is het om de vorige blunder goed te maken (ik denk van wel) of ies het een reklame stunt. Ik denk allebij. Aangezien ik na het eerste aanbod van tweakshop al helemaal niets met hun te maken wil hebben, is hun laatste aanbod uiteraard ook geen optie voor mij. Ik zet even de punten op een rijtje.

* ik geloof ik eerlijk zaken doen. Dit doet tweakshop niet. Straks komt Mycom, Funprice, en de rest van alle zaken hier aaanzetten omdat ze graag willen leveren. Zo werkt een inkoopaktie niet.

* er heeft iemand veel van zijn tijd in deze aktie gestoken om mij van alle benodigde info te voorzien. Dit is zijn broodwinning en om nu naar tweakshop over te stappen zonder dat zij daar uberhaupt iets voor gedaan hebben lijkt mij niet fair.

* hun laatste aanbod is IMHO alleen maar een stunt om te proberen hun laatste flater goed te maken.

* nu doen zij wel alsof ze helemaal geen wisnt maken bij hun laatste aanbieding, maar dat gaan ze wel degelijk doen. Kijk met deze bestelling is het natuurlijk lekker binnen komen bij Akasa. Aangezien er al veel besteld wordt kunnen ze door een simpele bestelling te plaatsen een veel hogere korting krijgen dan dat ze anders ooit zouden krijgen en dus die producten met nog meer winst verkopen. Nou helaas voor hun ga ik hier niet aan mee werken.

* tweakshop lijkt mij alles behalve een professionele zaak. Kijk naar de website en de manier van benadering. Via een forum nota bene. Een zaak met goede bedoeling had wel even gemaild. In mijn ogen wou Tweakshop jullie dusdanig verlekkeren dat jullie mij over zouden halen om daar te bestellen. Mispoes dus.

Ik wil tweakshop vriendelijk verzoeken om verdere pogingen van deelname aan deze aktie te staken. Dat houdt in, geen posts meer in deze topic en andere threads die uit deze aktie voortvloeien en geen enkele poging tot communicatie met mij. De mail kon je eerst ook niet vinden, dus nu mag je dat ook laten van mij. Mail van tweakshop is bij deze ongewenst verklaard. Het is onderhand een zielige vertoning geworden en eerlijk is eerlijk. Al kreeg ik het spul bijna kado van jullie, ik koop nooit meer wat. Al met al een mooi resultaat van jullie aktie denk je ook niet.

Bij deze wil ik graag het hoofdstuk tweakshop afsluiten en mij weer op deze aktie, want het mag natuurlijk niet het gaval zijn dat deze aktie om welke reden dan ook niet vlekkeloos verloopt.
Nitraat, ff een vraagje, ik zie op de laupro site nergens je rekening nummer staan, nu wil ik dat graag hebben samen met de rest van de gegevens.Zou je dit naar mij kunnen mailen (inkoopactie@wokkel.net) of is dit wel ergens op de site te vinden??
[b]Mensen die willen betalen kunnen dit kenbaar maken via de mail. Aan deze aktie worden geen producten meer toegevoegd, dus je kan rustig je bestelling afronden. Zodra ik een mailtje heb zal ik mijn bankgegevens etc doorgeven. Mocht ik geen mail van je ontvangen dan krijgt je automatisch 1 augustus een mailtje in je mailbox met alle gegevens die belangrijk zijn[b]
Nitraat,
Zijn er al bepaalde beloftes gedaan richting Akasa/ je leverancier dat je er zo aan vast houd?
edit:
Ik wil niet lullig doen, maar omdat je zo vasthoud aan je
leverancier lijkt het, voor achterdochtige mensen, net alsof er iets anders mee zou kunnen spelen (je leverancier die winst maakt (o.i.d.). Uiteraard ben ik niet achterdochtig maar goede doelen zijn goed.
Zie mijn bovenstaand betoog over waarom ik absolute niets maar ook niets met tweakshop te maken wil hebben. Er stinkt iets....
1) hoe zit het met garantie?
Wat als er iets d.o.a. is of na een maandje stuk gaat?

2)En is het mogelijk om een factuur te krijgen? (kan ik het aftrekken van de belasting als studiekosten
Garantie, je hebt gewoon 1 jaar garantie op je spullen. Een factuur kan ik niet maken voor je, want dan krijg ik gelazer met de belastingdienst daarbij komt dat ik geen pc zaak heb en dus geen factuur kan uitschrijven :) Dit is particuliere verkoop. Ik kan echter wel als iets onverhoop stuk gaat bemiddelen bij de vervanging van het product. Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen ga ik eind augustus proberen om een eigen webshop etc van de grond te krijgen en uiteraard ga ik akasa producten verkopen. Voor die tijd gaat er toch niets kapot en als het zover is kan ik
rechtstreeks garantie claimen bij Akasa, ik heb immers een kopie van de aankoop factuur bedongen. Heb hier goed over nagedacht :)
Als ik deze gegevens invul, komt dan alles goed? of moet er ook nog naam+adres+postcode op?

Orion van der Sluis
rekening nr XXXXXXXX
O.V.V: i.a rounded IDE
wat te doen bij betaling? Nou iig ervoor te zorgen dat je een verzendoptie geselcteerd hebt, anders kan ik niets versturen en het juiste bedrag over schrijven. Vermeld daarbij jou nick op Laupro en je user id. Dan komt alles in orde.
Ik zal nog een paar aanpassingen maken aan de site. En ff over die poll:

Hij staat nu op een 4.4 (100 stemmen). Waarschijnlijk zijn een aantal mensen 'boos' dat ze meer moeten dokken, maar dat vind ik niet helemaal terecht want de prijs stond eigenlijk al vast.Er zijn inderdaad 8 'eenen' gevallen, ik vind ik héél flauw want nu betekend het eigenlijk dus dat er niet 'gewoon' gestemt meer kan worden . Er staat zelfs al bij 'kwaliteit' en géén prijsbeleid. Dus ik zal de poll wat aanpassen zodat er in het vervolg een wat duidelijker uitkomst uitkomt.

Trouwens wil ik Nitraat wel feliciteren met de 12k+ views die hij gehaald heeft met zijn inkoopactie
Bedankt, vond het al raar dat de beoordeling zo hard achteruit ging en 12k pageviews, dit is noog maar het begin. :)
Nog 2 vraagjes :
(ze blijven maar in me opkomen, net als het totaalbedrag van mijn factuur maar blijft stijgen; je begint met 3 rounded kabels...)
1) Die PCI blower Is dat wat?; dit helpt veel om je case temp te doen dalen? Ik ken dit soort fans helemaal niet.

2) Hoeveel lawaai maakt ie en wat is de levensduur?
In de specs ([url="http://www.akasa-europe.com/akasa/fans/aquablower.pdf"]http://www.akasa-europe.com/akasa/fans/aquablower.pdf[/url]) staat ook
niets over.
Die PCI koeler doet bij mij uitstekend werk. Ik heb hem onder me Geforce zitten en nu zuigt ie al het warme lucht daar weg en gooit het direct me kast uit. Scheel zeker wel wat, maar alleen merkbaar als je je VGA kaart aan het belasten bent. De levensduur, goed vraag , die ben ik ook nog niet tegen gekomen. Zou rond de 30000 draaiuren moeten zijn dus zeg maar ene jaar of 3. Uitzonderingen daarop zijn natuurlijk altijd mogelijk, dus pin me er niet op vast. Lawaai? Hah 3x niets, volgens Akasa is dit 29dB
heb een aantal van die hdd coolers gekocht en had nog een
paar vraagjes. Hoe worden ze aangesloten op de voeding? 4 pins , zijn dat dezelfde als die je in een harde schijf steekt?

En is alles erbij om te in de kast te bevestigen?
Is het al duidelijk op welke dag de NPD zou bezorgen? Ik kan dan nml wel zorgen dat er iemand thuis is.
wordt aangesloten dmv 4 pins molex, dat si het zelfde als je normaal aan je hdd hangt. Bevestigingsschroefjes worden mee geleverd. Als de bestelling met de NPD mee gaat krijg je een mailtje met daarin het vertrek datum en de verwachte aankomst datum
Mischien een te simpele gedachte van mij hoor maar als Tweakshop zonder een order al tien procent onder de prijs van Nitraat kan gaan zitten, dan kan Nitraat die wel een order heeft (en eentje van +13000 eurootjes) echt wel onderhandelen hoor. Ik ben namelijk van mening dat je nooit geld moet laten liggen. Als Nitraat straks zijn order rond heeft en de actie gesloten is, is ie toch gek al ie niet gaat onderhandelen?? (no flame hoor)
Alles wat je dan minder betaald kun je dan toch alsnog schenken aan een goed doel?

Mischien haal je niet de bedragen die eerder genoemd zijn, maar geld is geld!!

Ik wou maar even zeggen dat er vandaag weer een dood zeehondje bij ons is aangespoeld. Volgens mij zouden ze bij Pieterburen met 100 extra eurootjes al weer blij zijn!
Kun je nagaan wat er gebeurt als je er 1000 weet te managen.
Al met al, het is maar een simpele gedachte van mij, en ik heb helemaal niet de intentie om te flamen naar Nitraat. Principes zijn namelijk ook heel wat waard.
Ik stel het volgende voor. Ik ga niet zeuren voor korting op de totaalprijs, maar de prijzen voor kabels en koelers zullen zakken bij overschrijding van 200 bestelde en betaalde artikelen. Aangezien ik bij mijn vorige aktie gezien heb dat niet iedereen betaald heeft, kan ik nu niet op voorhand garanderen dat we die kortingen gaan pakken. Nu moet je btw niet denken dat het gigantisch is, maar bv 30 cent op een 80mm casefan en 30 cent op een kabel. Aangezien het voor mij bijna niet te doen is om iedereen hun geld
terug te storen (230+ man :s) stel ik voor dat ik kijk hoeveel ik in totaal aan korting krijg en dat we een poll houden aan welk goed doel we dit gaan doneren. Wat denken jullie daarvan?

Uiteraard worden jullie hierover ginformeerd.

Zo ben weer klaargetyped veel leesplezier en laat maar weten wat

jullie hiervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er maar 1 ding op zeggen:
Een heel verstandig besluit !

Ff over die fans met ledjes, hadden die nou 3 pin of 4 pins aansluiting (of allebei) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 20:29 schreef PJanssen het volgende:
Ik kan er maar 1 ding op zeggen:
Een heel verstandig besluit !

Ff over die fans met ledjes, hadden die nou 3 pin of 4 pins aansluiting (of allebei) ?
3 pins....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Nitraat, ben het totaal met je eens nu ik alles lees. Ikwas een van die gasten die meten `w00t` riep toen Tweakshop kwam met hun 10% korting, maar dis idd wel mooiere oplossing :)
Nice post.

Alleen al die

extra entertjes

tussen al je

regels zijn

zo irritant ;)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan beweren sommigen dat ethisch ondernemen niet bestaat! Respect jongen.

[marketing]
Goeie start ook voor een webshop. Betere naamsbekendheid kan je niet krijgen!
[/marketing]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Wat betreft het laatste in je post (kortingen niet verrekenen maar op een hoop gooien en naar een goed doel overmakenen dus): lijkt mij ook prima. Is inderdaad ook minder omslachtig dan 200+ overschrijvingen doen wegens bedongen kortingen. :)

Heeft een ander er ook iets aan en jij loopt niet nog meer RSI op, zoals je al deed door het typen van die enorme lap tekst. :P ;)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 20:37 schreef Cipri het volgende:
Nitraat, ben het totaal met je eens nu ik alles lees. Ikwas een van die gasten die meten `w00t` riep toen Tweakshop kwam met hun 10% korting, maar dis idd wel mooiere oplossing :)
Nice post.

Alleen al die

extra entertjes

tussen al je

regels zijn

zo irritant ;)
Is al opgelost :) was copy past foutje van notepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op woensdag 24 juli 2002 20:21 schreef nitraat het volgende:
VEEL
Dank voor alle uitleg.

Een vraagje is je nog ontglipt;
is al bekend op welke dag NPD precies zal bezorgen? Dit beinvloedt nml mijn keuze tussen npd/tpg.

Edit: dat goede doel; zal een veel gebruikte poll worden. :)
Tip laat de overboeking voor aan dat goede doel door een familielid met een baan doen, dan kan die dat aftrekken van de belasting.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 20:44 schreef bombadil het volgende:

[..]

Dank voor alle uitleg.

is al bekend op welke dag NPD precies zal bezorgen? Dit beinvloedt nml mijn keuze tussen npd/tpg.
wordt aangesloten dmv 4 pins molex, dat si het zelfde als je normaal aan je hdd hangt. Bevestigingsschroefjes worden mee geleverd. Als de bestelling met de NPD mee gaat krijg je een mailtje met daarin het vertrek datum en de verwachte aankomst datum
Ik kan dus niet op voorhand zeggen wanneer het op de bus gaat. Ben waarschijnlijk 3 dag bezig met inpakken en heb geen idee op welke dag ik de spullen geleverd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel duidelijk allemaal :)

enne, komt er nog een nieuw topic of houden we het hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Op woensdag 24 juli 2002 20:44 schreef bombadil het volgende:

[..]

Dank voor alle uitleg.

ik heb gekozen aan de hand van de ligging van de depots. Tilbugr - Den Bosch is wat verder dan de westermarkt (in tilburg). TPG is dus makkelijk (en iets duurder :()

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 22:38
Mail verstuurd voor betaling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 20:55 schreef Phantom het volgende:
Mail verstuurd voor betaling :)
Alweer afgehandeld :) ben snel vandaag.

Ik ga nu nar een maat van me, film kijken. Ben om ca 02:00 weer terug en ga dan weer typen als een gek. mzzls..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Ik ben het er iig mee eens...

misschien dat Sharad_R een optie is voor een goed doel...:)

misschien dat je nog een faq kan maken, voordat er in het volgende topic weer 5676121867216 keer wordt gevraagd of de fan een 3 pins molex oid heeft en hoe stil een kabel wel niet kan zijn, etc...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog even de betalingen bijgewerkt : [url="http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d&order=s"]http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d&order=s[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Betaald :)

edit:
ehm, als ik bij mijn [url="http://www.laupro.nl/ia/u.asp?id=848"]eigen nick[/url] kijk is m'n id 848, maar op de site zelf zie ik nu dat m'n aanmeldings-id 970 is.. ik heb de eerste opgegeven bij de betaling, maar zo te zien is dat fout :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:46

Syzzer

Prutser

Heb ook mailtje gestuurd mbt betaling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16
<font color="red">Even een berichtje aan TweakShop:</font>

Het is niet de bedoeling dat via GoT zaken worden gedaan die winstgevend zijn, laat staan dat (andere) bedrijven zich met inkoopacties gaan bemoeien. Ik wil jullie met klem adviseren per direct te staken met deze gang van zaken.

Overigens, dat nitraat er wat aan kan verdienen is helemaal tegen de regels van inkoopacties op GoT in. Mocht blijken dat dit toch het geval is zal deze inkoopactie stopgezet worden op GoT en zullen er eventuele consequenties verbonden worden aan deze manier van handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
dank u phreak :)

naar komen die clear fans nouw met 3pins kabeltje of moet je daar zelf voor zorgen? En hoe zat het met de pin#'s op de laupro site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 21:27 schreef frim het volgende:
dank u phreak :)

naar komen die clear fans nouw met 3pins kabeltje of moet je daar zelf voor zorgen? En hoe zat het met de pin#'s op de laupro site?
3 pins zie enkele posts terug. Op laupro staan voor de overige fans de oins aantallen ingevuld.

Hebbie trouwens weer eens mzzl dat ik achter een laptop zit.

klein berichtje naar Phreak
Bedankt voor deze officiele statement. Applaus for da crew!!!

/me klapt zich rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444

Jox444

Honestly....

Nitraat, jij had al zo'n case fan liggen he met die LEDS erin?? Zo ja zou jij een foto kunnen maken van dat ding in actie (bij voorkeur als het donker is :P ).

Wil graag zien hoeveel licht zo'n ding geeft. ( ja je hebt het al ergens beschreven in 1 van de 832 reply's in dit topic waarvan ik die reply niet terug kan vinden :? maar er is geen plaatje van :+ )

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 21:41 schreef nitraat het volgende:

[..]

3 pins zie enkele posts terug. Op laupro staan voor de overige fans de oins aantallen ingevuld.

Hebbie trouwens weer eens mzzl dat ik achter een laptop zit.

klein berichtje naar Phreak
Bedankt voor deze officiele statement. Applaus for da crew!!!

/me klapt zich rot.
ja maar daar stond niet bij of je er ook een kabeltje bij kreeg :)
en je bent de 50mm fan trouwens vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 21:44 schreef Jox444 het volgende:
Nitraat, jij had al zo'n case fan liggen he met die LEDS erin?? Zo ja zou jij een foto kunnen maken van dat ding in actie (bij voorkeur als het donker is :P ).

Wil graag zien hoeveel licht zo'n ding geeft. ( ja je hebt het al ergens beschreven in 1 van de 832 reply's in dit topic waarvan ik die reply niet terug kan vinden :? maar er is geen plaatje van :+ )
Een pic maken wordt moeilijk want de gene van wie ik altijd de camera leen is op vakantie. Ik kan alleen zeggen hoe die fan werkt.

Je moet niet denken dat heel de fan oplicht door de leds. In het midden van de fan zitten onder het doorzichtige plastic gedeelte van de fan 2 leds. Deze staan stil en draaien zelf niet mee met de fan, je ziet ze door de fan heen. Dezeknipperen volgens een bepaald ritme, nels een discotheek. Het ziet er best geinig uit al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
ik heb wel intresse in een hdd cooler!
Maar van welk matriaal is tie gemaakt?

en kan ik hem in envelop opgestuurt krijgen?
Ook met een 80mm fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik niet meer kon bestellen, ging op vakantie en kreeg het niet op tijd voor elkaar.
Zodra er weer een leuke inkoopactie wordt gehouden met een goede HDD cooler dan heb ik wel belangstelling voor een stuk of 10 in ieder geval......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhksema
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03-2023
Op woensdag 24 juli 2002 21:51 schreef duncanvdlinden het volgende:
ik heb wel intresse in een hdd cooler!
Maar van welk matriaal is tie gemaakt?

en kan ik hem in envelop opgestuurt krijgen?
Ook met een 80mm fan?
Aluminium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
ehhm.. hij's nog nie tafgelopen hoor! (toch? :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhksema
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03-2023
Op woensdag 24 juli 2002 22:05 schreef EM het volgende:
Jammer dat ik niet meer kon bestellen, ging op vakantie en kreeg het niet op tijd voor elkaar.
Zodra er weer een leuke inkoopactie wordt gehouden met een goede HDD cooler dan heb ik wel belangstelling voor een stuk of 10 in ieder geval......
Ehhh... IA nog niet afgelopen hoor... Je kan nog tot 1 aug bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola,
ik krijg mijn account niet geactiveerd,netjes geregistreerd
en alles keurig ingevuld,mailtje ontvangen en toen was er een probleem met mijn registratie.
hoe kan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Dragon_
  • Laatst online: 09-10 10:55

Tha_Dragon_

Soms zijn dingen gewoon vaag

moet je even de complete link kopieren
had ik ook, het laatste teken kwam niet mee in de link
dus dan werkt ie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel intresse.
hoe gaat het verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Op woensdag 24 juli 2002 22:10 schreef amd1400master het volgende:
Heb wel intresse.
hoe gaat het verder
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/547127"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/547127[/url]

Eerste post lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Op woensdag 24 juli 2002 20:21 schreef nitraat het volgende:
Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen ga ik eind augustus proberen om een eigen webshop etc van de grond te krijgen en uiteraard ga ik akasa producten verkopen. Voor die tijd gaat er toch niets kapot en als het zover is kan ik
rechtstreeks garantie claimen bij Akasa, ik heb immers een kopie van de aankoop factuur bedongen. Heb hier goed over nagedacht
[off-topic]
Ik vind dat je dit allemaal heel netjes en professioneel afhandeld (Tw:(:(kshop e.d) en ik denk dat je het best gaat maken met je webshop. Aan de service zal het niet liggen. Suc6 iig.
[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444

Jox444

Honestly....

Op woensdag 24 juli 2002 21:48 schreef nitraat het volgende:

[..]

Een pic maken wordt moeilijk want de gene van wie ik altijd de camera leen is op vakantie. Ik kan alleen zeggen hoe die fan werkt.

Je moet niet denken dat heel de fan oplicht door de leds. In het midden van de fan zitten onder het doorzichtige plastic gedeelte van de fan 2 leds. Deze staan stil en draaien zelf niet mee met de fan, je ziet ze door de fan heen. Dezeknipperen volgens een bepaald ritme, nels een discotheek. Het ziet er best geinig uit al zeg ik het zelf.
Nja dan fantaseer ik er wel wat op los hoe het eruit ziet. :P :+

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 10-10 15:27
Op woensdag 24 juli 2002 21:01 schreef nitraat het volgende:
Heb nog even de betalingen bijgewerkt : [url="http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d&order=s"]http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d&order=s[/url]
Zie me naam er niet bij staan op de lijst :?
nick=AOG
Zal je ook een mail sturen ivm betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Op woensdag 24 juli 2002 22:31 schreef Flex het volgende:

[..]

Zie me naam er niet bij staan op de lijst :?
nick=AOG
Zal je ook een mail sturen ivm betaling
Status: Niet betaald.

[url="http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d&order=n"]http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d&order=n[/url] <-- dan staan ze op nickname gesorteerd.

* Oxi staat nu op betaald 8-)

Trouwens nitraat....
Je hebt me adres gegevens niet gekregen! Of kun je dat op de LauPro site zien? (Daar staat alles ingevuld maar wel privé)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 10-10 15:27
Op woensdag 24 juli 2002 22:34 schreef Oxigun het volgende:

[..]

Status: Niet betaald.

[url="http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d&order=n"]http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79&p=d&order=n[/url] <-- dan staan ze op nickname gesorteerd.

* Flex staat nu op betaald 8-)

Trouwens nitraat....
Je hebt me adres gegevens niet gekregen! Of kun je dat op de LauPro site zien? (Daar staat alles ingevuld maar wel privé)
D8 al dat ik buitengesloten werd :) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 22:07 schreef blaffe het volgende:
Ola,
ik krijg mijn account niet geactiveerd,netjes geregistreerd
en alles keurig ingevuld,mailtje ontvangen en toen was er een probleem met mijn registratie.
hoe kan dat??
nog steeds niet gelukt ook niet met het hele linkie kopieeren,kom wel bij het inlogscherm maar juist daar geeft hij aan dat er een probleem is met de activering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Op woensdag 24 juli 2002 22:45 schreef blaffe het volgende:

[..]

nog steeds niet gelukt ook niet met het hele linkie kopieeren,kom wel bij het inlogscherm maar juist daar geeft hij aan dat er een probleem is met de activering :?
post anders dat linkje even, of stuur een mailtje naar laupro himself!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 22:54 schreef Spider.007 het volgende:

[..]

post anders dat linkje even, of stuur een mailtje naar laupro himself!
Heb ik gedaan ik zie het wel anders registreer ik me wel opnieuw,tuurlijk met andere gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta op het punt om een bestelling te plaatsen maar heb toch nog een vraagje.

Ik heb een live drive..dit is toch gewoon floppy kabel of niet?
En welke kabel lengtes hebben mensen voor de HD's genomen die een a open HQ08 hebben? (big).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Adres gegevens etc krijg ik automatisch omdat ik de IA verzorg. Dat is dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 23:25 schreef Tweakme het volgende:
Sta op het punt om een bestelling te plaatsen maar heb toch nog een vraagje.

En welke kabel lengtes hebben mensen voor de HD's genomen die een a open HQ08 hebben? (big).
Ik heb de HX08 en heb aan de 60 cm kabels ruim voldoende. Dat is tevens de totale hoogte van die case. Me flop zit bovenin en is met een 45cm fdd kabel aangesloten, 2 a 3 cm over.

Kleine tip. Neem een touwtje, hang deze tussen de ide connector op je mobo en je drives. Meet deze daarna op en je weet hoe lang die kabel moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 22:45 schreef blaffe het volgende:

[..]

het is gelukt stond 1 lettertje buiten de link *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:46

Syzzer

Prutser

En ook Syzzer heeft betaald!

Nou nog ff w88 op de post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
Doe mij maar 1 hdd koeler in 1 enveloppe. :)
'K voeg m'n bestelling metteen toe aan laupro.
Ik maak het geld ook metteen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Laatst online: 08-10 07:11

Gulli

100% Unwiderstehlich

Is het aan te raden een extra molex splitter te kopen als je een HDD koeler besteld? Want volgens mij heb ik nog een losse hangen in me kast... Maar aangezien ik nu op de zaak zit kan ik het weer es niet checken!

* Gulli gaat toch zijn moeder maar es leren een kast open te schroeven :)

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 00:01 schreef nitraat het volgende:

[..]

Ik heb de HX08 en heb aan de 60 cm kabels ruim voldoende. Dat is tevens de totale hoogte van die case. Me flop zit bovenin en is met een 45cm fdd kabel aangesloten, 2 a 3 cm over.

Kleine tip. Neem een touwtje, hang deze tussen de ide connector op je mobo en je drives. Meet deze daarna op en je weet hoe lang die kabel moet zijn.
Ok das mooi..Nu nog de kabel voor mijn live drive..is dit gewoon floppy kabel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

hey nitraat

in verband met die hdd coolers en hun voeding zou ik nog 2 molex splitters willen bestellen.
HEt probleem is dat ik al betaald heb. |:(

Kan ik dat nog bijbestellen en het geld apart overmaken.
moet ik dan een nieuwe nick aanmaken bij de laupro site?

hoe kan ik dat het beste doen.

als het veel werk is, laat dan maar want dan kijk ik wel gewoon in de winkel.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 21:26

ThaHandy

Discovery Channel

Op donderdag 25 juli 2002 11:02 schreef dread het volgende:
hey nitraat

in verband met die hdd coolers en hun voeding zou ik nog 2 molex splitters willen bestellen.

gewoon j bestelling wijzigen en extra geld overmaken toch :?

enne
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 13.535,00 dat zijn 2412 producten.
8-)
4 maanden hawai? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 10:06 schreef Tweakme het volgende:

[..]

Ok das mooi..Nu nog de kabel voor mijn live drive..is dit gewoon floppy kabel??
Geen idee, ik heb zelf geen live drive..... mischien een andere tweaker die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 09:55 schreef AaBbYyZz het volgende:
Is het aan te raden een extra molex splitter te kopen als je een HDD koeler besteld? Want volgens mij heb ik nog een losse hangen in me kast... Maar aangezien ik nu op de zaak zit kan ik het weer es niet checken!

/me gaat toch zijn moeder maar es leren een kast open te schroeven :)
Als je genoeg aansluitingen hebt om je hdd aan te sluiten heb je geen splitters nodig. De stroomaansluiting voor de fan wordt namelijk doorgelost vanaf de stroomaansluiting van je hdd. Dus als je je je hdd aan kan sluiten dan kan je vanzelf ook de fans van de koelers aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 11:02 schreef dread het volgende:
hey nitraat

Het beste kan je mij een mailtje sturen dat je 2 molexjes wilt bestellen. Maak daarna extra geld over ovv van extra bestelling. Dan zorg ik dat het bij je bestelling toegevoegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie idd dat de aktie nog loopt, mooi zal ik eens kijken of ik nog wat kan bestellen.

Van die Rounded Cables, kun je die ook in SCSI krijgen? Niet alleen de 50-pins maar bv ook de LVD 160MB/s 68-pins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Op donderdag 25 juli 2002 12:16 schreef nitraat het volgende:

[..]

Als je genoeg aansluitingen hebt om je hdd aan te sluiten heb je geen splitters nodig. De stroomaansluiting voor de fan wordt namelijk doorgelost vanaf de stroomaansluiting van je hdd. Dus als je je je hdd aan kan sluiten dan kan je vanzelf ook de fans van de koelers aansluiten.
mag ik uit op maken dat ik dan geen molex splitters meer hoef bijbestellen?

bij de hdd coolers zitten al molex splitters, altans dat komt bij me op als ik volgende zin lees:
De stroomaansluiting voor de fan wordt namelijk doorgelost vanaf de stroomaansluiting van je hdd.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Wow!! Dat ik dit nu pas zie :)
Zou 3 kabeltjes en 2 filers in een envellop passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Op donderdag 25 juli 2002 12:37 schreef dread het volgende:

[..]

bij de hdd coolers zitten al molex splitters, altans dat komt bij me op als ik volgende zin lees:
De stroomaansluiting voor de fan wordt namelijk doorgelost vanaf de stroomaansluiting van je hdd.
Dat dacht ik ook te lezen jah

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 12:41 schreef O.D.Smolik het volgende:
Wow!! Dat ik dit nu pas zie :)
Zou 3 kabeltjes en 2 filers in een envellop passen?
Zeker wel, dat past makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 12:21 schreef EM het volgende:
Ik zie idd dat de aktie nog loopt, mooi zal ik eens kijken of ik nog wat kan bestellen.

Van die Rounded Cables, kun je die ook in SCSI krijgen? Niet alleen de 50-pins maar bv ook de LVD 160MB/s 68-pins?
Zou kunnen ja, stuur maar een mailtje met de bestelling en de lengte die je nodig hebt. Je kan kiezen tussen de 100 en 125 cm. Kosten zijn 20 en 26 Euro...das nog een duur geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
kun je een CCFL'tje in een envelop opsturen? zeker niet heh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 13:25 schreef frim het volgende:
kun je een CCFL'tje in een envelop opsturen? zeker niet heh?
Als je een kapotte wilt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 11-10 15:14

Caveman

whahoehaha

Help, ik zie iedereen hier bestellen enzo :? dat moet toch via de [url="http://www.laupro.nl/ia/"]http://www.laupro.nl/ia/[/url] ..
Cavie is een beetje bang dat ie naast de boot stapt, }:O

Ow en Nitraat, ik wil al best betalen maar kan nergens de gegevens vinden omdat te doen... :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 13:37 schreef Cavie het volgende:
Help, ik zie iedereen hier bestellen enzo :? dat moet toch via de [url="http://www.laupro.nl/ia/"]http://www.laupro.nl/ia/[/url] ..
Cavie is een beetje bang dat ie naast de boot stapt, }:O

Ow en Nitraat, ik wil al best betalen maar kan nergens de gegevens vinden omdat te doen... :)
Bestellen gaat via de laupro site, maar sommige posten hier wat ze daar besteld hebben :)

Als je wilt betalen dan je dat kenbaar maken door een mailtje te sturen
direct van de info die op Laupro staat
Belangrijke info:

Betaling:
Dezeaktie loopt t/m 31 Juli. 1 Augustus krijgt iedere deelnemer een mailtje metdaarin zijn/haar rekening en mijn bankgegevens. Dan krijg je t/m 10 augustus detijd om te betalen. Heb je voor die tijd niet betaald, dan heb je pech en enword je bestelling niet doorgegeven. Ga je op vakantie of heb je andere problemen...LAAT HET DAN EVEN WETEN door middel van de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je zo een pci koeler in een envelopje? zeker niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Op donderdag 25 juli 2002 14:26 schreef Tsu het volgende:
Krijg je zo een pci koeler in een envelopje? zeker niet he?
HD koeler part er wel in. Ik neem aan een PCI koeler ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is zo een pci koeler toch een stukkie groter of niet?

nou kijk, 3 glow kabeltjes en een hdd koeler passen wel. maar of daar nog een pci koeler bij past?

ff op nitraatje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo door de replies heen kijk zie ik dat die led-fans knipperen, wat ik me dan afvraag is, of dit met kleine of grotere intervallen gaat maw. irritant knipperen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 14:42 schreef David_C het volgende:
Als ik zo door de replies heen kijk zie ik dat die led-fans knipperen, wat ik me dan afvraag is, of dit met kleine of grotere intervallen gaat maw. irritant knipperen of niet ?
Alle lampjes die knipperen zijn toch irritant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Op donderdag 25 juli 2002 12:37 schreef dread het volgende:

[..]

Hoeft inderdaad niet. Die HD coolers zien er zegmaar zo uit:
code:
1
2
(molex kabel)----&gt; &gt;--&gt; &gt;-[hd]
              \____[cooler]

Je plugt ze dus gewoon er tussen in, idd :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Chill :) dan hoef ik ook geen bestelling meer te wijzigen! Ik was al bang dat ik ook geen kabeltje overhad, ik kan ook nogal lastig in mn kast kijken want hij zit in zo'n Ikea bureau met rek aan de zijkant waar hij inhangt. (Moet ik toch iets op vinden btw)

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 14:38 schreef Tsu het volgende:
Volgens mij is zo een pci koeler toch een stukkie groter of niet?

nou kijk, 3 glow kabeltjes en een hdd koeler passen wel. maar of daar nog een pci koeler bij past?

ff op nitraatje wachten
Ik vrees dat dat te krap gaat worden, moet namelijk in de rode ptt bus passen en die opening is niet al te groot :(

Voor de vragen over irritant knipperen. Hij knippert ongeveer 2 keer per seconde. Niet heel snel dus. Of het irritant is ligt aan ej persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitraat,

3x kabel, 1x molex en 2x hddcooler

vlop of doos? (heb nu vlop staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 15:35 schreef R01X0 het volgende:
Nitraat,

3x kabel, 1x molex en 2x hddcooler

vlop of doos? (heb nu vlop staan)
Doos aub anders moet ik er eerst met de trekker overheen om het in de envelop te krijgen ;) en dat willen we niet denk ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 15:42 schreef nitraat het volgende:

[..]

Doos aub anders moet ik er eerst met de trekker overheen om het in de envelop te krijgen ;) en dat willen we niet denk ik :Y)
Prima. changed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 23:25 schreef Tweakme het volgende:
Lijkt me stuch, maar je kan ff proberen door je floppy kabel ff tussen je live drive en geluidskaart te zetten ipv aan floppy disk

als het werkt kan je een rounded kabel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 15:56 schreef TheMAzTER het volgende:

[..]

Lijkt me stuch, maar je kan ff proberen door je floppy kabel ff tussen je live drive en geluidskaart te zetten ipv aan floppy disk

als het werkt kan je een rounded kabel bestellen.
Gaat niet werken.. Livedrive kabel is gewoon recht en een floppy kabel niet.

/me heeft ook een Live drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer mensen die willen betalen? Er worden geen producten meer toegevoegd aan deze aktie. Als jullie nu al beginnen met overschrijven dan krijg ik niet alles in 1 keer binnen. Mischien wel makkelijk voor de werkdruk.

Dus een verzoekje van mijn kant. ALs je je bestelling afgerond hebt, zou je dan alvast willen betalen? Je kan mailen op inkoop.aktie@tiscali.nl voo rmijn bankgegevens.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribal_T
  • Laatst online: 30-10-2024

Tribal_T

PSN ID: Tribal_T

Hey Nitraat,

Nog ff een vraagie over die arctic blue case fans. Als me dat duidelijk is zal ik je betalen :7
Wat zijn die afmetingen precies 80x80x25?

Alvast bedankt.

Anyone who takes himself too seriously always runs the risk of looking ridiculous; anyone who can consistently laugh at himself does not

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op donderdag 25 juli 2002 16:02 schreef nitraat het volgende:
Zijn er nog meer mensen die willen betalen? Er worden geen producten meer toegevoegd aan deze aktie. Als jullie nu al beginnen met overschrijven dan krijg ik niet alles in 1 keer binnen. Mischien wel makkelijk voor de werkdruk.

Dus een verzoekje van mijn kant. ALs je je bestelling afgerond hebt, zou je dan alvast willen betalen? Je kan mailen op inkoop.aktie@tiscali.nl voo rmijn bankgegevens.

Alvast bedankt.
Zou het wel willen, maar ik krijg zaterdag mijn case pas binnen. Daarna ga ik je betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 juli 2002 16:17 schreef Tribal_T het volgende:
Hey Nitraat,

Nog ff een vraagie over die arctic blue case fans. Als me dat duidelijk is zal ik je betalen :7
Wat zijn die afmetingen precies 80x80x25?

Alvast bedankt.
Klopt als een bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 16:02 schreef nitraat het volgende:
Zijn er nog meer mensen die willen betalen? enz. enz..

Alvast bedankt.
Done en geen dank, jij bedankt.....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een kleine info update. Ik heb op het frontpage forum de vraag gesteld of tweakers.net een poll op de frontpage wil zetten om vast te stellen naar welk goed doel de staffelkorting heen moet gaan. Ze gaan hierover praten, zijn momenteel veel mensen met vakantie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op donderdag 25 juli 2002 16:26 schreef nitraat het volgende:
Nog even een kleine info update. Ik heb op het frontpage forum de vraag gesteld of tweakers.net een poll op de frontpage wil zetten om vast te stellen naar welk goed doel de staffelkorting heen moet gaan. Ze gaan hierover praten, zijn momenteel veel mensen met vakantie etc.
lijkt mij leuker, als alleen de 200+ mensjes die hier hebben besteld, dat in kunnen vullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op donderdag 25 juli 2002 16:32 schreef Sharad_R het volgende:

[..]

lijkt mij leuker, als alleen de 200+ mensjes die hier hebben besteld, dat in kunnen vullen...
Ben ik het mee eens, gewoon hier een poll houden in het topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Op donderdag 25 juli 2002 16:32 schreef Sharad_R het volgende:

[..]

Idd, misschien kan het ook op de laupro site?
LauPro??

btw ik heb alles wat ik wil, ik ga wel vast betalen via IB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
poll in deze topic kan ook, alleen dan kunnen mensen die niet aan de aktie meegedaan hebben ook stemmen, wie weet een oplossing?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.