We hebben nu al even niets gehoord van tweakshop, dit wil ik graag zou houden, maar ik ben jullie tweakers wel een uitleg verschuldig van waarom ik niet op hun laatste aanbod ben ingegaan.
Tweakshop bied nu opeens aan om alles tegen kostprijs aan mij te verkopen. Het lijkt een nobel streven, maar waarom komen ze hier opeens mee? Is het om de vorige blunder goed te maken (ik denk van wel) of ies het een reklame stunt. Ik denk allebij. Aangezien ik na het eerste aanbod van tweakshop al helemaal niets met hun te maken wil hebben, is hun laatste aanbod uiteraard ook geen optie voor mij. Ik zet even de punten op een rijtje.
* ik geloof ik eerlijk zaken doen. Dit doet tweakshop niet. Straks komt Mycom, Funprice, en de rest van alle zaken hier aaanzetten omdat ze graag willen leveren. Zo werkt een inkoopaktie niet.
* er heeft iemand veel van zijn tijd in deze aktie gestoken om mij van alle benodigde info te voorzien. Dit is zijn broodwinning en om nu naar tweakshop over te stappen zonder dat zij daar uberhaupt iets voor gedaan hebben lijkt mij niet fair.
* hun laatste aanbod is IMHO alleen maar een stunt om te proberen hun laatste flater goed te maken.
* nu doen zij wel alsof ze helemaal geen wisnt maken bij hun laatste aanbieding, maar dat gaan ze wel degelijk doen. Kijk met deze bestelling is het natuurlijk lekker binnen komen bij Akasa. Aangezien er al veel besteld wordt kunnen ze door een simpele bestelling te plaatsen een veel hogere korting krijgen dan dat ze anders ooit zouden krijgen en dus die producten met nog meer winst verkopen. Nou helaas voor hun ga ik hier niet aan mee werken.
* tweakshop lijkt mij alles behalve een professionele zaak. Kijk naar de website en de manier van benadering. Via een
forum nota bene. Een zaak met goede bedoeling had wel even gemaild. In mijn ogen wou Tweakshop jullie dusdanig verlekkeren dat jullie mij over zouden halen om daar te bestellen. Mispoes dus.
Ik wil tweakshop vriendelijk verzoeken om verdere pogingen van deelname aan deze aktie te staken. Dat houdt in, geen posts meer in deze topic en andere threads die uit deze aktie voortvloeien en geen enkele poging tot communicatie met mij. De mail kon je eerst ook niet vinden, dus nu mag je dat ook laten van mij. Mail van tweakshop is bij deze ongewenst verklaard. Het is onderhand een zielige vertoning geworden en eerlijk is eerlijk. Al kreeg ik het spul bijna kado van jullie, ik koop
nooit meer wat. Al met al een mooi resultaat van jullie aktie denk je ook niet.
Bij deze wil ik graag het hoofdstuk tweakshop afsluiten en mij weer op deze aktie, want het mag natuurlijk niet het gaval zijn dat deze aktie om welke reden dan ook niet vlekkeloos verloopt.
Nitraat, ff een vraagje, ik zie op de laupro site nergens je rekening nummer staan, nu wil ik dat graag hebben samen met de rest van de gegevens.Zou je dit naar mij kunnen mailen (inkoopactie@wokkel.net) of is dit wel ergens op de site te vinden??
[b]Mensen die willen betalen kunnen dit kenbaar maken via de mail. Aan deze aktie worden geen producten meer toegevoegd, dus je kan rustig je bestelling afronden. Zodra ik een mailtje heb zal ik mijn bankgegevens etc doorgeven. Mocht ik geen mail van je ontvangen dan krijgt je automatisch 1 augustus een mailtje in je mailbox met alle gegevens die belangrijk zijn[b]
Nitraat,
Zijn er al bepaalde beloftes gedaan richting Akasa/ je leverancier dat je er zo aan vast houd?
edit:
Ik wil niet lullig doen, maar omdat je zo vasthoud aan je
leverancier lijkt het, voor achterdochtige mensen, net alsof er iets anders mee zou kunnen spelen (je leverancier die winst maakt (o.i.d.). Uiteraard ben ik niet achterdochtig maar goede doelen zijn goed.
Zie mijn bovenstaand betoog over waarom ik absolute niets maar ook niets met tweakshop te maken wil hebben. Er stinkt iets....1) hoe zit het met garantie?
Wat als er iets d.o.a. is of na een maandje stuk gaat?
2)En is het mogelijk om een factuur te krijgen? (kan ik het aftrekken van de belasting als studiekosten
Garantie, je hebt gewoon 1 jaar garantie op je spullen. Een factuur kan ik niet maken voor je, want dan krijg ik gelazer met de belastingdienst daarbij komt dat ik geen pc zaak heb en dus geen factuur kan uitschrijven
Dit is particuliere verkoop. Ik kan echter wel als iets onverhoop stuk gaat bemiddelen bij de vervanging van het product. Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen ga ik eind augustus proberen om een eigen webshop etc van de grond te krijgen en uiteraard ga ik akasa producten verkopen. Voor die tijd gaat er toch niets kapot en als het zover is kan ik
rechtstreeks garantie claimen bij Akasa, ik heb immers een kopie van de aankoop factuur bedongen. Heb hier goed over nagedacht 
Als ik deze gegevens invul, komt dan alles goed? of moet er ook nog naam+adres+postcode op?
Orion van der Sluis
rekening nr XXXXXXXX
O.V.V: i.a rounded IDE
wat te doen bij betaling? Nou iig ervoor te zorgen dat je een verzendoptie geselcteerd hebt, anders kan ik niets versturen en het juiste bedrag over schrijven. Vermeld daarbij jou nick op Laupro en je user id. Dan komt alles in orde.Ik zal nog een paar aanpassingen maken aan de site. En ff over die poll:
Hij staat nu op een 4.4 (100 stemmen). Waarschijnlijk zijn een aantal mensen 'boos' dat ze meer moeten dokken, maar dat vind ik niet helemaal terecht want de prijs stond eigenlijk al vast.Er zijn inderdaad 8 'eenen' gevallen, ik vind ik héél flauw want nu betekend het eigenlijk dus dat er niet 'gewoon' gestemt meer kan worden . Er staat zelfs al bij 'kwaliteit' en géén prijsbeleid. Dus ik zal de poll wat aanpassen zodat er in het vervolg een wat duidelijker uitkomst uitkomt.
Trouwens wil ik Nitraat wel feliciteren met de 12k+ views die hij gehaald heeft met zijn inkoopactie
Bedankt, vond het al raar dat de beoordeling zo hard achteruit ging en 12k pageviews, dit is noog maar het begin. 
Nog 2 vraagjes :
(ze blijven maar in me opkomen, net als het totaalbedrag van mijn factuur maar blijft stijgen; je begint met 3 rounded kabels...)
1) Die PCI blower Is dat wat?; dit helpt veel om je case temp te doen dalen? Ik ken dit soort fans helemaal niet.
2) Hoeveel lawaai maakt ie en wat is de levensduur?
In de specs ([url="http://www.akasa-europe.com/akasa/fans/aquablower.pdf"]http://www.akasa-europe.com/akasa/fans/aquablower.pdf[/url]) staat ook
niets over.
Die PCI koeler doet bij mij uitstekend werk. Ik heb hem onder me Geforce zitten en nu zuigt ie al het warme lucht daar weg en gooit het direct me kast uit. Scheel zeker wel wat, maar alleen merkbaar als je je VGA kaart aan het belasten bent. De levensduur, goed vraag , die ben ik ook nog niet tegen gekomen. Zou rond de 30000 draaiuren moeten zijn dus zeg maar ene jaar of 3. Uitzonderingen daarop zijn natuurlijk altijd mogelijk, dus pin me er niet op vast. Lawaai? Hah 3x niets, volgens Akasa is dit 29dBheb een aantal van die hdd coolers gekocht en had nog een
paar vraagjes. Hoe worden ze aangesloten op de voeding? 4 pins , zijn dat dezelfde als die je in een harde schijf steekt?
En is alles erbij om te in de kast te bevestigen?
Is het al duidelijk op welke dag de NPD zou bezorgen? Ik kan dan nml wel zorgen dat er iemand thuis is.
wordt aangesloten dmv 4 pins molex, dat si het zelfde als je normaal aan je hdd hangt. Bevestigingsschroefjes worden mee geleverd. Als de bestelling met de NPD mee gaat krijg je een mailtje met daarin het vertrek datum en de verwachte aankomst datumMischien een te simpele gedachte van mij hoor maar als Tweakshop zonder een order al tien procent onder de prijs van Nitraat kan gaan zitten, dan kan Nitraat die wel een order heeft (en eentje van +13000 eurootjes) echt wel onderhandelen hoor. Ik ben namelijk van mening dat je nooit geld moet laten liggen. Als Nitraat straks zijn order rond heeft en de actie gesloten is, is ie toch gek al ie niet gaat onderhandelen?? (no flame hoor)
Alles wat je dan minder betaald kun je dan toch alsnog schenken aan een goed doel?
Mischien haal je niet de bedragen die eerder genoemd zijn, maar geld is geld!!
Ik wou maar even zeggen dat er vandaag weer een dood zeehondje bij ons is aangespoeld. Volgens mij zouden ze bij Pieterburen met 100 extra eurootjes al weer blij zijn!
Kun je nagaan wat er gebeurt als je er 1000 weet te managen.
Al met al, het is maar een simpele gedachte van mij, en ik heb helemaal niet de intentie om te flamen naar Nitraat. Principes zijn namelijk ook heel wat waard.
Ik stel het volgende voor. Ik ga niet zeuren voor korting op de totaalprijs, maar de prijzen voor kabels en koelers zullen zakken bij overschrijding van 200 bestelde en
betaalde artikelen. Aangezien ik bij mijn vorige aktie gezien heb dat niet iedereen betaald heeft, kan ik nu niet op voorhand garanderen dat we die kortingen gaan pakken. Nu moet je btw niet denken dat het gigantisch is, maar bv 30 cent op een 80mm casefan en 30 cent op een kabel. Aangezien het voor mij bijna niet te doen is om iedereen hun geld
terug te storen (230+ man

) stel ik voor dat ik kijk hoeveel ik in totaal aan korting krijg en dat we een poll houden aan welk goed doel we dit gaan doneren. Wat denken jullie daarvan?
Uiteraard worden jullie hierover ginformeerd.
Zo ben weer klaargetyped veel leesplezier en laat maar weten wat
jullie hiervan vinden.