The more I learn, the less I know, I just realised
Verwijderd
Simpel toch?
Verwijderd
Ik wil met de girofoon overmaken, is het goed als ik dan me user id als betalingskenmerk op geef en je mijn gironummer mail zodat je weet dat het van mij komt.
Of heb je liever dat ik het met de post doe????
Ik heb liever de girofoon omdat ik wo op vakantie gah en ik het afgerond wil hebben voor die tijd.
dat zei ik ook alOp donderdag 25 juli 2002 16:53 schreef TheMAzTER het volgende:
Laupro ff gaat ASP-en en ff een polletje in elkaar knutselt waarin alleen mensen die in de inkoop actie zitten kunnen stemmen.
Simpel toch?
btw nitraat, je geld is overgemaakt, 80 eurootjes tnv insan1ty.
poll in LauPro (de progger kijkt hier ook)Op donderdag 25 juli 2002 16:44 schreef nitraat het volgende:
poll in deze topic kan ook, alleen dan kunnen mensen die niet aan de aktie meegedaan hebben ook stemmen, wie weet een oplossing?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Enne over die poll als er maar WNF, Greenpeace of iets dergelijks bij staat
Dan stem ik daar op.
Het is FRIET!
tweakers hoort erbij te staanOp donderdag 25 juli 2002 17:49 schreef Jox444 het volgende:
Kut zit al aan de ¤ 269,50, ik denk dat ik maar niet meer op laupro kijk, elke keer als ik dat doe zet ik weer wat in mijn bestel lijst erbij![]()
![]()
Enne over die poll als er maar WNF, Greenpeace of iets dergelijks bij staat![]()
Dan stem ik daar op.
https://wren.co/join/Devian
Oew dat kan ook nogOp donderdag 25 juli 2002 17:51 schreef Devian het volgende:
[..]
tweakers hoort erbij te staan
Het is FRIET!
serieus: weeskinderen (iig iets waar ik op kinderen kan stemmen
Verwijderd
En waar sta ik ??Op donderdag 25 juli 2002 17:51 schreef Devian het volgende:
tweakers hoort erbij te staan
nee hoor, ik vind het een heel goed plan en dus steun ik dat ook.
je hoeft toch alleen filters te hebbe voor je intake lijkt mij?
Juist wel toch?? voor stof buiten te houden, je outtakes hebben geen filters nodig want die blazen toch naar buiten..je intakes zuigen lucht naar binnen en dus ook stofOp donderdag 25 juli 2002 17:58 schreef PnD het volgende:
ff ander onderwerp
je hoeft toch alleen filters te hebbe voor je intake lijkt mij?
Het is FRIET!
Hmz, lees jij het ff nog een x ok?Op donderdag 25 juli 2002 18:00 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Juist wel toch?? voor stof buiten te houden, je outtakes hebben geen filters nodig want die blazen toch naar buiten..je intakes zuigen lucht naar binnen en dus ook stof
Ben trouwens dit weekend in Scheveningen voor een American Football Beach toernooi (moet zelf ook spelen) dus dan moeten jullie mij ook even missen.
Tot later
Connaisseur des femmes
haha sorry zat te slapenOp donderdag 25 juli 2002 18:01 schreef PnD het volgende:
[..]
Hmz, lees jij het ff nog een x ok?
(haha ik ben echt blind
Het is FRIET!
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 14.046,00 dat zijn 2491 producten.
We zijn de 14,000 voorbij!!!!!
Connaisseur des femmes
WOEI
En volgens mij wordt de poll weer verneukt
[url="http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79"]http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79[/url]Op donderdag 25 juli 2002 19:14 schreef Devian het volgende:
ik kan de poll niet eens vinden
En rechts staat de poll
Haha had hem ook nog niet gezien, ook ff gestemdOp donderdag 25 juli 2002 19:20 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
[url="http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79"]http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79[/url]
En rechts staat de poll
Het is FRIET!
alleen kwaliteit van deze inkoopactieOp donderdag 25 juli 2002 19:20 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
[url="http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79"]http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79[/url]
En rechts staat de poll
lees jij wel eens? dat is de pollOp donderdag 25 juli 2002 19:27 schreef Devian het volgende:
[..]
alleen kwaliteit van deze inkoopactieen ik ben ingelogd..
Op donderdag 25 juli 2002 19:27 schreef Devian het volgende:
[..]
alleen kwaliteit van deze inkoopactieen ik ben ingelogd..
Dat _is_ de poll
1
2
3
4
| Poll <--- Kwaliteit van deze inkoopactie (4,7) : 111 stem(men) |
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
presies.. en uit reacties hier af te leiden moet tie er wel zijn.. tochOp donderdag 25 juli 2002 19:50 schreef Cipri het volgende:
Ik denk dat Devian de Donatie Poll zoekt, niet de IA Quality Poll
Verwijderd
daar zal nitraat toch echt een doosje voor nodig hebben.Op donderdag 25 juli 2002 20:03 schreef elguapo het volgende:
Trouwens, kunnen een Air Filter 8cm, 2 Ronded Cable silvermesh 60cm, 1 FDD Rounded Cabel silver mesh 45cm en een Akasa HDD koeler (niet die 5,25") in een envelop, of is er een doosje voor nodig?
zal niet passen
Van klussen krijg je grijze haren
Doosje aub.Op donderdag 25 juli 2002 20:03 schreef elguapo het volgende:
Trouwens, kunnen een Air Filter 8cm, 2 Ronded Cable silvermesh 60cm, 1 FDD Rounded Cabel silver mesh 45cm en een Akasa HDD koeler (niet die 5,25") in een envelop, of is er een doosje voor nodig?
Verwijderd
Nog maar een keer dan, Nitraat, please helpOp donderdag 25 juli 2002 16:58 schreef Tsu het volgende:
Nitraat
Ik wil met de girofoon overmaken, is het goed als ik dan me user id als betalingskenmerk op geef en je mijn gironummer mail zodat je weet dat het van mij komt.
Ik heb liever de girofoon omdat ik wo op vakantie gah en ik het afgerond wil hebben voor die tijd.
Verwijderd
kan ik je geen geld geven als je in het weekend op scheveningen zit? Ik woon toch in Den Haag...
Doe maar via de girofoon, ik kom er wel uit van wie het is. Sorry voor het late antwoord, heb er eerst overheen gekeken.Op donderdag 25 juli 2002 23:16 schreef Tsu het volgende:
Nitraat
Nog maar een keer dan, Nitraat, please help
Me TooOp donderdag 25 juli 2002 23:24 schreef CrazyTaxi het volgende:
Nitraat,
kan ik je geen geld geven als je in het weekend op scheveningen zit? Ik woon toch in Den Haag...
Dat zou ook kunnen, maar waarom al die moeite. Overschrijven kost geen drol en als je het aan me zou willen geven moeten we weer wat afspreken. Heb het best druk dat weekend, moet veel wedstrijden spelen....Op donderdag 25 juli 2002 23:24 schreef CrazyTaxi het volgende:
Nitraat,
Dus het kan wel, maar ik heb het liever op me rekening.
Op donderdag 25 juli 2002 23:36 schreef nitraat het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, maar waarom al die moeite. Overschrijven kost geen drol en als je het aan me zou willen geven moeten we weer wat afspreken. Heb het best druk dat weekend, moet veel wedstrijden spelen....
Dus het kan wel, maar ik heb het liever op me rekening.
Het valt te proberen, maar ik vrees dat het moeilijk wordt. Het pakketje mag namelijk niet dikker zijn dan 32mm. Aangezien de kabels al de envelop vullen zal de hdd koeler er bovenop moeten en zal het pakkie best eens te dik uit kunnen vallen.Op donderdag 25 juli 2002 23:36 schreef Tsu het volgende:
oki
en 3 kabeltjes (45cm) en 1 hdd koeler passen makkelijk in een flop toch?
Zou je het erg vinden om een doosie te selecteren?
Ik kijk morgenochten even naar deze topic en in m'n mailbox (inkoop.aktie@tiscali.nl) en anders tot zondag.
1
2
3
4
5
6
7
8
| ID Naam Stukprijs Totaal 202 Case Fan 40mm ¤ 3,00 ¤ 3,00 203 Metal Oxide compound ¤ 2,00 ¤ 2,00 204 Case Fan 80mm ¤ 4,00 ¤ 12,00 179 Akasa HDD koeler ¤ 5,50 ¤ 5,50 206 3PIN -4 PIN Connector cable ¤ 1,50 ¤ 6,00 211 Doos + verzendkosten excl verzekering (TPG) ¤ 7,00 ¤ 7,00 Totaal: 11 ¤ 35,50 |
Ik w8 op je email zodat ik kan betalen. 6aug is me loon pas binnen dus ik kan niet eerder betalen.
Maar stel dat mn loon pas de 1e komt, wordt mijn bestelling dan geannuleerd ?
bestellen tot 1aug.Op vrijdag 26 juli 2002 00:16 schreef Alfa_33 het volgende:
Zow, ik heb ook ff wat besteld:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 ID Naam Stukprijs Totaal 202 Case Fan 40mm ¤ 3,00 ¤ 3,00 203 Metal Oxide compound ¤ 2,00 ¤ 2,00 204 Case Fan 80mm ¤ 4,00 ¤ 12,00 179 Akasa HDD koeler ¤ 5,50 ¤ 5,50 206 3PIN -4 PIN Connector cable ¤ 1,50 ¤ 6,00 211 Doos + verzendkosten excl verzekering (TPG) ¤ 7,00 ¤ 7,00 Totaal: 11 ¤ 35,50
Ik w8 op je email zodat ik kan betalen. 6aug is me loon pas binnen dus ik kan niet eerder betalen.
Maar stel dat mn loon pas de 1e komt, wordt mijn bestelling dan geannuleerd ?
betalen tot 10aug
Betaling moet 10 aug. binnen zijnOp vrijdag 26 juli 2002 00:23 schreef Oxigun het volgende:
[..]
bestellen tot 1aug.
betalen tot 10aug
1 Augustus sluit deze aktie dus geen nieuwe bestellingen
10 Augustus moet de betaling binnen zijn, anders bestel ik niet voor je. Met uitzondering van het bovenstaande dan.
That's all folks
Nu ga ik echt pitten.
Mijn betaling is nog niet bevestigd?
Ow trouwens kan wel een dag of 2 duren denk ik
Verwijderd
gisteravond geld overgemaakt en nu (de volgende ochtend om 6.30) is het al afgeboekt
Totaal aantal deelnemers: 259
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt 14.455,00 dat zijn 2554 producten.
Of contant onder begeleiding van geldwagen transport.
Exploring the island of Tsushima
Gewoon overmaken.Op vrijdag 26 juli 2002 09:31 schreef Katwijck1 het volgende:
Ik vraag mij af , hoe nitraat dit gaat betalen aan Akasa , zal toch zeker wel in termijnen moeten ?
Of contant onder begeleiding van geldwagen transport.
Passen er wel zoveel getallen op een overschrijvingskaart?
Verwijderd
Dat is idd wel prijzig, maar ze zijn sowieso duur.Op donderdag 25 juli 2002 13:23 schreef nitraat het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, stuur maar een mailtje met de bestelling en de lengte die je nodig hebt. Je kan kiezen tussen de 100 en 125 cm. Kosten zijn 20 en 26 Euro...das nog een duur geintje
Die kabel van 125 cm, hoeveel aansluitingen zitten daarop? en zit er een terminator op? dan is 26 euro zo duur nog niet namelijk!
Ik heb dit weekend lan-party, zal dan de bestelling opnemen.
Verwijderd
Duzz Nitraat zal wel een weekje of 2 nodig hebben om alles te regelen. Maare petje af voor de moeite
Die kabel van 100 cm heet 4 aansluitingen en die van 125 heeft er 5. Ik weet echter niet of er swartzneggertjes op zitten, het staat iig niet bij de specificaties, dus ik denk het niet.
Ik verwacht niet dat ik een week of 2 nodig heb, heb een hoop geleerd van m'n vorige aktie zal me een hoop tijd schelen
En nitraat, 3 kabels + HDcooler, kan je dat in een enveloppe proppen ?
15k pageviews zit er ook al aan te komen. Kan je aub een doos selecteren, mijn ervaring uit de vorige aktie is dat je niet veel in een envelop krijgt.Op vrijdag 26 juli 2002 10:54 schreef Cipri het volgende:
Kan iemand nog een taart sturen? We zitten nu over de Fl 30,000.
En nitraat, 3 kabels + HDcooler, kan je dat in een enveloppe proppen ?
Toch nog even dubbelchecken als ik thuis ben of er nog wel ruimte is voor zo'n ding. Wel zo handig
Ik ben ook wel geinteresseerd in rounded U160 kabels van 125 cm 5 connectoren.Op vrijdag 26 juli 2002 10:47 schreef nitraat het volgende:
Ik maak het gewoon over met telebankieren. Heb als eens eerder een paar duidend euro over moeten maken dus dat komt wel goed.
Die kabel van 100 cm heet 4 aansluitingen en die van 125 heeft er 5. Ik weet echter niet of er swartzneggertjes op zitten, het staat iig niet bij de specificaties, dus ik denk het niet.
Ik verwacht niet dat ik een week of 2 nodig heb, heb een hoop geleerd van m'n vorige aktie zal me een hoop tijd schelenen ik hoef het niet alleen te doen, heb veel hulp.
Ik heb al een bestelling geplaatst en overgemaakt....kan ik gewoon 2x 26 euro extra overmaken om die kabels te krijgen.....
Order nummer = SCSI68-125-Y 68PIN SCSI
YELLOW 125cm FIVE
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Dus moet ik alleen even naar de overkant rijden, das wel te doen.
Ik ga eens zien of er hier nog collega's zijn die ook nog wat willen dan bestel en mail ik wel etc.
Dat kan idd (ik heb al een keer iets gemaakt), maar gebruik anders ff: [url="http://dubbelf.com"]http://dubbelf.com[/url]Op donderdag 25 juli 2002 16:53 schreef TheMAzTER het volgende:
Laupro ff gaat ASP-en en ff een polletje in elkaar knutselt waarin alleen mensen die in de inkoop actie zitten kunnen stemmen.
Simpel toch?
Mwa ik heb zo is gekeken, en de meeste hebben 4 of 5 gestemt (ook 1 iemand 1Op donderdag 25 juli 2002 18:56 schreef BlizzarD het volgende:
En volgens mij wordt de poll weer verneukt![]()
Overigens nog een kleine quote:
Dat 'getallen' moet nog iets anders zijn, maar ga er maar vanuit dat er nog een dikke 100-200 euro aan verzendkosten bij zitTotaal aantal deelnemers: 261
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 14.565,00 dat zijn 2591 producten.
Dat is gemiddeld ¤ 55,80 en 9,93 producten per deelnemer.
Deze getallen zijn zonder kosten van de verzendmethodes
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
zo'n 1374,50 +/- denk ik
Totale verkoop + verzend == 15913.50
Das totaal van Fl 35,000 erbij op Nitraat's bankrekening
bron: [topic=536834/1/50][..]
Vanaf heden gelden forumwide de volgende regels aangaande inkoopacties:
[..]
• De waarde van het ingekochte mag per man niet duurder zijn dan ¤100; deze waarde geldt als richtlijn en wordt per geval bekeken.
[..]
Ehh... er gaat toch niet iemand over de ¤100...
Verwijderd
dit geldt hopelijk wel voor de nieuwe actiesOp vrijdag 26 juli 2002 14:49 schreef jhksema het volgende:
[..]
bron: [topic=536834/1/50]
Ehh... er gaat toch niet iemand over de ¤100...
mijn bestelling is ong 160,--
100 pleuro per man zou ook geinterpreteerd kunnen worden als "gemiddeld niet meer dan 100 pleuro per man". Dan valt het wel mee. We zitten nu op 55 euro per persoon
Overigens ... nitraat heeft toestemming van de modjes voor deze actie, dus hoeven we verder niet te praten over dat soort zaken
Totaal: ¤ 269,50 (Jox444) <-- hoogste
goed dat die regel van max. ¤100 niet geld voor deze actie (toch?)
Ik mag hopen dat dat niet allemaal voor zichzelf is.. 593 guldens aan casemodspullenOp vrijdag 26 juli 2002 15:51 schreef Oxigun het volgende:
[url="http://www.laupro.nl/ia/u.asp?id=720&actie=watbesteld&ia_id=79"]http://www.laupro.nl/ia/u.asp?id=720&actie=watbesteld&ia_id=79[/url]
Totaal: ¤ 269,50 (Jox444) <-- hoogste
goed dat die regel van max. ¤100 niet geld voor deze actie (toch?)
Wel voor m'n zelf!!!Op vrijdag 26 juli 2002 16:26 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet allemaal voor zichzelf is.. 593 guldens aan casemodspullen
En wat 100 euro per man.....wie heeft dat nu weer verzonnen
Hey maar ff zere neus...geld dat ook voor deze actie?? want dat zou namelijk wel zwaar k** zijn zegmaar.
Het is FRIET!
Verwijderd
Ja maar vanaf wanneer is de nieuwe actie datum, was dat voor of nadat deze actie gestart was?Op vrijdag 26 juli 2002 17:56 schreef DIGIBOY het volgende:
Er staat in de nieuwe regels dat dit niet geldt voor lopende acties... alleen voor nieuwe acties!
Enne als dat zo is hebben er uhm ..veeeeeel mensen hier een probleem want veel mensen zitten boven de 100 euro, waarvan sommige al betaald.
zitten 28 mensen boven de 100 euro..
Het is FRIET!
dit is een al lopende actie dus hiervoor geld het niet. (mooi voor jou, jouw bestelling is het grootste)Op vrijdag 26 juli 2002 17:59 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Ja maar vanaf wanneer is de nieuwe actie datum, was dat voor of nadat deze actie gestart was?
Enne als dat zo is hebben er uhm ..veeeeeel mensen hier een probleem want veel mensen zitten boven de 100 euro, waarvan sommige al betaald.
edit:
zitten 28 mensen boven de 100 euro..
poe...Op vrijdag 26 juli 2002 18:28 schreef Oxigun het volgende:
[..]
dit is een al lopende actie dus hiervoor geld het niet. (mooi voor jou, jouw bestelling is het grootste)
dat is mooi want rond de 100 euro uitkomen lukt me nooit...
Het is FRIET!
Dit is geen reeds lopende actie, aangezien de aangepaste regels ([topic=536834/1/50]) van 28 juni zijn en dit topic pas hierna is gestart... sorry...Op vrijdag 26 juli 2002 18:28 schreef Oxigun het volgende:
[..]
dit is een al lopende actie dus hiervoor geld het niet. (mooi voor jou, jouw bestelling is het grootste)
Er valt echter nog hoop te putten uit:
Het is slechts een richtlijn mensen... Aangezien nitraat veel verschillende producten aanbiedt zijn de modjes wellicht coulanter...De waarde van het ingekochte mag per man niet duurder zijn dan ¤100; deze waarde geldt als richtlijn en wordt per geval bekeken.
Hoop het wel, als je een paar van die geluidsabsorberende dingen koopt zit je al op de helft.....Op vrijdag 26 juli 2002 18:33 schreef jhksema het volgende:
[..]
Dit is geen reeds lopende actie, aangezien de aangepaste regels ([topic=536834/1/50]) van 28 juni zijn en dit topic pas hierna is gestart... sorry...
Er valt echter nog hoop te putten uit:
[..]
Het is slechts een richtlijn mensen... Aangezien nitraat veel verschillende producten aanbiedt zijn de modjes wellicht coulanter...
Schiet dan niet erg op, ik kan wel een paar fans en filters missen maar de rest gebruik ik toch allemaal als het goed is......zeker die rounded cables en dat zijn ook niet de goedkoopste dingen.
Het is FRIET!
Verwijderd
In deze aktie gaat het om goedkope spullen, maar als je bijvoorbeeld wat spul voor watercooling gaat importeren, dan zit je zo over de 100 euro.
Verwijderd
10 casefans! haha ga je die allemaal aan mekaar maken en boven je bed hangen ofzo?Op vrijdag 26 juli 2002 17:49 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Wel voor m'n zelf!!!
En wat 100 euro per man.....wie heeft dat nu weer verzonnen![]()
Hey maar ff zere neus...geld dat ook voor deze actie?? want dat zou namelijk wel zwaar k** zijn zegmaar.
Ja allemaal boven m'n kussen, dan kan ik helemaal psycho worden van die knipperende LED'sOp vrijdag 26 juli 2002 20:17 schreef Bossel het volgende:
[..]
10 casefans! haha ga je die allemaal aan mekaar maken en boven je bed hangen ofzo?
Nee heb 2 comps staan en daar komen ze grotendeels in de hangen, en een paar extra
Het is FRIET!
Always outnumbered, never outgunned!
Ik denk dat het de doos wordt, als je veel geluk hebt de vlopOp vrijdag 26 juli 2002 21:42 schreef Keizer het volgende:
Wanneer ik 4 rounded kabels + 4 molex spliters/converters bestel, mag ik dan de envelop als verzendmethode selecteren?
Lukt wel denk ik, er kunnen immers 4 kabels volgens de site van laupro er in. En aangezien die molexstekkertjes niet zo groot zijn, kunnen die er ook wel ingepropt worden.Op vrijdag 26 juli 2002 21:42 schreef Keizer het volgende:
Wanneer ik 4 rounded kabels + 4 molex spliters/converters bestel, mag ik dan de envelop als verzendmethode selecteren?
Nee...TAAAAART (die van 400 reply's terugOp zaterdag 27 juli 2002 18:23 schreef BlizzarD het volgende:
Champagne!!
Over de ¤15000 heen
Taart is goed, taart is beter, ben de taart , voel de taart, de taart is je VRIEND!!
Het is FRIET!
TAAARRTTT!!!

bill is de taart aant voelen
Lama, ik weet het al
Op zondag 28 juli 2002 11:10 schreef Just_Johnny het volgende:
Hoe kan je nu dingen wijzigen als je iets wil aanpassen? Ik zie namelijk nergens meer wat ik betaald had. Ergens had ik de stille hoop dat dat onthouden werd
Lama, ik weet het al
Het is FRIET!
Verwijderd
Ik zit op 196 euro......
Ik bestel voor meerdere personen hier, dat kan toch wel?
wat een gedonder anders.....
Heb al o.a. 23 hdd coolers besteld
(Schroef het gemiddelde aantal producten per persoon iets omhoog
P.S. Past dit allemaal wel in 1 doos?
Zit op ¤ 269,50 ,alleen als ik die geluidsisolatie matten bestel 2x zit ik al op de helft, dus de ¤ 100 lukt me nooitOp zondag 28 juli 2002 15:38 schreef EM het volgende:
100 euro?
Ik zit op 196 euro......
Past dit allemaal wel in 1 doos?
Het is FRIET!
We bestellen wel veel. Heeft Akasa wel voldoende voorraad om zo veel te leveren of gaat dat weken duren?Op zaterdag 27 juli 2002 18:23 schreef BlizzarD het volgende:
Champagne!!
Over de ¤15000 heen
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
hehe lolOp zondag 28 juli 2002 18:48 schreef bombadil het volgende:
[..]
We bestellen wel veel. Heeft Akasa wel voldoende voorraad om zo veel te leveren of gaat dat weken duren?
Verwijderd
Hopelijk wordt daarna deze IA snel afgerond, dan kan ik met m'n nieuwe toys aan de slag!
Het is een groothandel, dus ik denk wel dat ze (bijna) alles op voorraad hebbenOp zondag 28 juli 2002 18:48 schreef bombadil het volgende:
[..]
We bestellen wel veel. Heeft Akasa wel voldoende voorraad om zo veel te leveren of gaat dat weken duren?
Totaal aantal deelnemers: 274
dit is inderdaad wel een inkoop acties ala 4,7 op 5 !
Ik hoop dat de gene dit dit gestart heeft een groot huis,
schuur of tuin heeft,
dit zijn wel heel wat fans/fingergaurds/kabels,
ben eigelijk wel benieuwd om hoeveel lose fans het gaat,
dus echt alle fans...
Daarmee kan je den wel een heleboel pc's,
mee laten opsteigen !
Sorry kan niet wachten woei woei woei!!!
maar nu moet het nog even betaald worden
als de inkoopactie starter het nou in z`n eigen zak steekt
15.000 ¤ hehe thats nice
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Pff ben net teurg, me kop verbrand en helemnaal beurs gebeukt daarOp zondag 28 juli 2002 15:38 schreef EM het volgende:
100 euro?
Ik zit op 196 euro......
(Schroef het gemiddelde aantal producten per persoon iets omhoog)
P.S. Past dit allemaal wel in 1 doos?
Dat pasta llemaal in 1 doos. Wordt wel een grote btw
Dit topic is gesloten.
![]()