-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Ik woon op wqat vroeger een boeredrij was heb heb een schuur van pak weg 500 vierkante meter tot m'n beschikking ( kan iets meer of minder zijn)Op maandag 29 juli 2002 00:29 schreef Weezer-DC het volgende:
Al 15.000 euro,
dit is inderdaad wel een inkoop acties ala 4,7 op 5 !
Ik hoop dat de gene dit dit gestart heeft een groot huis,
schuur of tuin heeft,
dit zijn wel heel wat fans/fingergaurds/kabels,
ben eigelijk wel benieuwd om hoeveel lose fans het gaat,
dus echt alle fans...
Daarmee kan je den wel een heleboel pc's,
mee laten opsteigen !
Ik heb nu alvast doorgevenen om welke hoeveelheden het gaat aan akasa om ervoor te zorgen dat zij er alvast rekening mee kunnen houden. Wel zo makkelijk toch
jah. Was alleen net ff pissen toen Nitraat reageerdeOp maandag 29 juli 2002 01:10 schreef 3lmowww het volgende:
zat jij ook al te wachten???
Ik moet echt snel al die fans hebben, me amd xp 1700+ wordt idle 57c graden
Hoe warm is het in je case? Als het onder de 50 graden ligt is of je cpu cooler verrot of zit ie er niet goed op....Op maandag 29 juli 2002 01:29 schreef BlizzarD het volgende:
De echte tweakert
Ik moet echt snel al die fans hebben, me amd xp 1700+ wordt idle 57c graden
Als het zomaar 30 graden is zal een extra casefan niet helpen..... nou vooruit mischien een graad of 2
Ligt aan de 60mm fan die op mijn heatsink zit, die is echt half gaar, en ik heb heel weinig airflow in mijn kastOp maandag 29 juli 2002 01:32 schreef nitraat het volgende:
[..]
Hoe warm is het in je case? Als het onder de 50 graden ligt is of je cpu cooler verrot of zit ie er niet goed op....
Als het zomaar 30 graden is zal een extra casefan niet helpen..... nou vooruit mischien een graad of 2
Anoniem: 26687
Deze kon ik niet vinden op je inkoopsite:
Kan je hem wel leveren? Mijn writers zitten bovenin de kast nml.Supports SCSI II
50 Pins Connector
Length: 100cm
Connectors: 5
Colour in Yellow
Zou niet cool zijn voor nitraat als straks de helft van de deelnemers het laat afweten
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Op maandag 29 juli 2002 09:41 schreef dread het volgende:
Zou niet cool zijn voor nitraat als straks de helft van de deelnemers het laat afweten
dan is ie arm
[This space is for rent]
Denk je nou /echt/ dat Nitraat eventjes ¤15,000 voorschiet voor half tweakers.net?Op maandag 29 juli 2002 09:53 schreef PoweRoy het volgende:
[..]
dan is ie arm
Dat is gemiddeld € 57,41 en 9,24 producten per deelnemer.
Heeey hopla....door de 16.000 heen (weer taart
Het is FRIET!
Gaat om het pakje naar Spanje.
Zit al dagen voor de brievenbus.

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Ik kan niet eens meer typen, dan wordt het erg!!

Connaisseur des femmes
dat is teveel denk ik...O.D.Smolik schreef op 31 juli 2002 @ 00:05:
Passen er 4 rounded kabels en 2 air filters in een envellopje?
btw, nitraat, ik regel NU de betaling
Anoniem: 27279
Iemand een idee???
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Anoniem: 35969
Misschien eerst ff inloggen, dan meedoen aan inkoopactie induwen, dan aantallen invullen,m dan op toevoegen duwenAnoniem: 27279 schreef op 31 juli 2002 @ 10:11:
Ik zie misschien iets ENORM over het hoofd, maar ik zie ff niet hoe ik kan bestellen... heb alle browsers zo ongeveer geprobeerd, maar ik zie in geen enkele een moeglijkheid om op een 'bestel-knop' o.i.d te drukken..
Iemand een idee???
Anoniem: 27279
<editje>
Bedankt voor de info.., ik zag het net zelf ook, 'k was ff wat te vlot om mee te doen ..
</editje>
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 27279 op 31-07-2002 10:58 . Reden: aanvullen ]
Zouden die niet doorhebben dat ze maar tot vandaag de tijd hebben om iets te bestellen
Het is FRIET!
In the end nothing really matters.
Even kijken die is de 24st met de post mee gegaan. In Nederland en Belgie heeft iedereen hem al, maar de Spaanse post is een Siesta aan het houden denk ikintro schreef op 30 juli 2002 @ 21:40:
Nitraat dat pakje van de vorge inkoopactie, wanneer heb je die verzonden?
Gaat om het pakje naar Spanje.
Zit al dagen voor de brievenbus.
Die 80mm fan past er wel bij ja.duncanvdlinden schreef op 30 juli 2002 @ 21:38:
Ik heb een hd cooler (om onder de hd te schroeven) besteld + envelop verzending. ik heb nog geen geld overgemaakt. maar ik vroeg me af of ik er ook een 80mm fan bij kan nemen en dan ook in die envelop opgestuurt kan krijgen, is dat mogelijk???
Mail me en je krijgt hemAnoniem: 26687 schreef op 29 juli 2002 @ 09:05:
Nog een vraagje:
Deze kon ik niet vinden op je inkoopsite:[...]
Kan je hem wel leveren? Mijn writers zitten bovenin de kast nml.
inkoop.aktie@tiscali.nl
Nitraat, wat ik me nou afvraag, ik volg je topic nu al een tijdje maar... wie is er nou een schatje
BTW als het goed is heb je binnenkort je geld want het is vrijdag de deur uit gegaan, weekend er tussen, postbank... mjah moet wel vandaag of morgen zijn denk ik. Nou is het wachten tot ik ze binnenheb, ga maar weer ff maffen

Connaisseur des femmes
Als je het persee wilt weten...... m'n vriendinAaBbYyZz schreef op 31 juli 2002 @ 12:07:
offtopic:
Nitraat, wat ik me nou afvraag, ik volg je topic nu al een tijdje maar... wie is er nou een schatje
BTW als het goed is heb je binnenkort je geld want het is vrijdag de deur uit gegaan, weekend er tussen, postbank... mjah moet wel vandaag of morgen zijn denk ik. Nou is het wachten tot ik ze binnenheb, ga maar weer ff maffen![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 1445 op 31-07-2002 12:18 . Reden: typo ]
Nja dan zal ik maar ff de eer op mij nemen om te zeggen :Anoniem: 1445 schreef op 31 juli 2002 @ 12:17:
[...]
Als je het persee wilt weten...... m'n vriendinen dat omdat ze het zolang met me uithoudt en omdat ze me met jullie deelt (gaat niet altijd even makkelijk) en gewoon omdat het een live meid is. Tijd om een pic te posten denken jullie ook niet
.
!! PICS !!
( tja iemand moet het doen
Het is FRIET!
Kijk even of het klopt. Mis je iets of heb je andere problemen etc, Mali dan maar even.
Ik heb je btw nog gemaild.
[ Voor 0% gewijzigd door Marcus Aurelius op 31-07-2002 12:26 . Reden: typo ]
Specs van mijn bak Hier!
Dat kan, kost 8,50 p/st je kan mailen om deze te bestellen.Anoniem: 26687 schreef op 29 juli 2002 @ 09:05:
Nog een vraagje:
Deze kon ik niet vinden op je inkoopsite:[...]
Kan je hem wel leveren? Mijn writers zitten bovenin de kast nml.
PS vriendin van Nitraat, zorg je wel goed voor je vent want het is een held
Connaisseur des femmes
Totaal aantal deelnemers: 296
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 17.027,00 dat zijn 2744 producten.
Dat is gemiddeld € 57,52 en 9,27 producten per deelnemer
praise the lord
[This space is for rent]

Connaisseur des femmes
enne overdrijven is ook een kunst...ik een held?? Naah valt best mee.
Ff kijken nog even een serieus berichtje van mijn kant. Vanwege de groote hoeveel bestellingen en al het regelwerk wat daarbij komt accepteer ik geen enkele bestelling meer die na vanavond 12:00 geplaatst wordt. Om 12:00 gaat deze aktie op LauPro op het standje alleen lezen en dan kan er niets meer gewijzigd worden. Ik ga dan iedereen die z'n status op geen aktie heeft staan een mailtje sturen en de betalingstatistieken updaten.
M'n vriendin komt vanavond nog even langs dus ik zal d'r de bovenstaande posts laten lezen
'k heb toch op het laatste moment nog ff wat besteld (lang getwijfeld, maar toch gedaan).
Nog geiinformeerd naar korting?Anoniem: 1445 schreef op 31 juli 2002 @ 12:24:
BTW morgen gaat ik een nieuwe topic openen met als onderwerp [inkoop]Afhandeling mega aktie Nitraat. Daarin gaan we praten over de betalingen, de vorderingen hiervan en de levertijden. Ik heb immers bericht gekregen van mijn leverancier, was een beetje geschrokken van de hoeveelheden. Ha ha
can you read my mind?
We gaan een beetje korting krijgen op de kabels en de fans. Daar hebben we er meer dan 200 van. Hoeveel dit precies gaat zijn weet ik nog niet, maar ik laat nog wel weten hoeveel we in totaal korting krijgen. Nu moeten we alleen nog een goed doel vinden om het aan te geven

Connaisseur des femmes
Nu zitte we op € 17.157,00.

Het is FRIET!
Nou, daar wens ik je dan heel veel sterkte mee. Dat worden een hoop mailtjes.Anoniem: 1445 schreef op 31 juli 2002 @ 14:30:
(..)Ik ga dan iedereen die z'n status op geen aktie heeft staan een mailtje sturen en de betalingstatistieken updaten.
Op naar de 300 dan maar. Dat wordt wéér taart.Scarp schreef op 31 juli 2002 @ 14:30:
297 deelnemers nu
'k heb toch op het laatste moment nog ff wat besteld (lang getwijfeld, maar toch gedaan).
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Connaisseur des femmes
1x metal oxide compount
2x rounded ide 45 cm silver
1x rounded fdd silver
1x pci blower
Anoniem: 51617
Nitraat ======>
Denk het wel jazandpaddo schreef op 31 juli 2002 @ 15:40:
gaat dit in een envelop?
1x metal oxide compount
2x rounded ide 45 cm silver
1x rounded fdd silver
1x pci blower
* PoweRoy rent zo vroeg mogelijk naar de bank
Roy is vergeten internet bankieren blaadje opte sturen

[This space is for rent]
Anoniem: 43103
Kun je zien als je bent ingelogt en dan moet je naar de IA gaan en dan naar PersoonlijkPoweRoy schreef op 31 juli 2002 @ 17:56:
Nitraat kun je zovroeg mogelijk de mail sturen met gegevens
* PoweRoy rent zo vroeg mogelijk naar de bank
Roy is vergeten internet bankieren blaadje opte sturen![]()
![]()
![]()
![]()
Die metal oxide compount dat is naast het geleidingsmiddel ook meteen de "lijm" op bijv heatsinks mee vast te plakken?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Neebombadil schreef op 31 juli 2002 @ 18:39:
Zo mijn bestelling is up naar 130,25 euro. Moesten nog wat dingetjes voor anderen bij.
Die metal oxide compount dat is naast het geleidingsmiddel ook meteen de "lijm" op bijv heatsinks mee vast te plakken?
thanx gezien....morgen als de bank opengaat(hoelaat gaat de abn openBlizzarD schreef op 31 juli 2002 @ 18:31:
[...]
Kun je zien als je bent ingelogt en dan moet je naar de IA gaan en dan naar Persoonlijk

[This space is for rent]
Of je wacht op de mail...doet rustig een overschrijving, en post deze in de brievenbus......daarna pak je je fiets, zoek je het eerste de beste teras op...en wacht daar tot de postbode 2 weken later langskomt...:))PoweRoy schreef op 31 juli 2002 @ 19:17:
[...]
thanx gezien....morgen als de bank opengaat(hoelaat gaat de abn open) pakt PoweRoy zijn fietsje en crosst naar bank geeft ff door de betaling en gaat thuis opgesloten zitten totdat hij zijn spullen krijgt
maarre Nitraat moet er nog xtras vermeld staan bij de betaling
er moet btw, gewoon je laupro nick en je bealingsnummer bijstaan...
vergeet bedrag en handtekening niet...
The more I learn, the less I know, I just realised
shit bijna vergeten thank u Sharad_R
not
[This space is for rent]
Anoniem: 47226
Anoniem: 60366
ja sorry.. dit is mijn 1ste keer..
ik heb mijn bank pas nummer in gevuld in me persoonlijke info...
is het zo goed.. of moet ik dit overmaken?
daarna moet je dit gewoon overmaken, en ervoor zorgen, dat alles voor 9 aug op de bankrekening van de stichting "nitraat naar de bahama's" staat:))
The more I learn, the less I know, I just realised
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
nitraat's goede doel bedoel jeSharad_R schreef op 31 juli 2002 @ 22:09:
JE krijgt een mailtje met daarin alle gegevens....
daarna moet je dit gewoon overmaken, en ervoor zorgen, dat alles voor 9 aug op de bankrekening van de stichting "nitraat naar de bahama's" staat:))

zelfde
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Laten we hopen dat iedereen zijn spullen op tijd en zonder gemissen ontvangt.
Nitraat, de betaling is onderweg
Unknown
oew en precies op 00.00 uur gepostO.D.Smolik schreef op 01 augustus 2002 @ 00:00:
24.00 en............ de inkoopactie van nitraat is afgelopen!!!
Laten we hopen dat iedereen zijn spullen op tijd en zonder gemissen ontvangt.

Het is FRIET!
Totaal aantal deelnemers: 314
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 17.947,00 dat zijn 2911 producten.
Dat is gemiddeld € 57,16 en 9,27 producten per deelnemer.
Net de 18.000 niet
Persoon met het minste besteld (in geld dan) :
Palmboom
Persoon met het meeste besteld (in geld dus
Jox444
27 personen hebben niets besteld.
(en ja heb op dit moment niets beters te doen

Het is FRIET!
1 Augustus krijgt iedere deelnemer een mailtje metdaarin zijn/haar rekening en mijn bankgegevens.
Audioscrobbler profile
Anders wel morgen rond het middaguur.
edit: Deel 2 moet er ook komen
Nee, die is er al.BlizzarD schreef op 01 augustus 2002 @ 01:10:
Die mail is ie denk ik nu aan het opmaken, en dan moet ie 300 mail adressen gaan intypen. Duurt wel ff dus
Anders wel morgen rond het middaguur.
edit: Deel 2 moet er ook komen
[inkoop]Afhandeling mega aktie Nitraat
Audioscrobbler profile
Dit topic is gesloten.