Ok de langverwachte inkoopaktie is een feit. Ik heb alle gegevens klaar liggen, alleen nu ik ze in wil voeren op de LauPro site, gaat deze net weer op zijn gat. Ik zal hier dus een overzicht plaatsen van de spullen die gekocht kunnen worden met prijzen etc.
De inkoopaktie is hier te bezichtigen
: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79
Met dank aan DaBit en Phreak voor het goedkeuren van deze aktie.
belangrijke info
graag geen onzinnige posts om het overzichtelijk te houden. De aktie zal afhankelijk van het animo lopen tot eind deze maand. Na ontvangs van jullie geld
kan ik bestellen. Zodar ik besteld heb duurt het circa een weekje voordat jullie het spul in huis hebben.
De verzendkosten zullen tussen de 3 de 6 Euro zijn afhankelijk van de bestellingen. Meer info over prijzen volgt. De verzendingen worden gratis verzekerd door de vervoerder, dus hierover hoef je je geen zorgen te maken.
We trappen af met de producten.
Producten

/edit
Ik verwacht dat morgen deze aktie op de LauPro site te bezichtigen is.
//edit
Ik bestel bij www.akasa-europe.com dat is een groothandel waar ik via via spullen kan krijgen. AUB geen vragen stellen aan Akasa, alle contacten lopen via mij. Anders hoef ik nooit meer mijn connecties om een gunst te vragen als je begrijpt wat ik bedoel.
De inkoopaktie is hier te bezichtigen
: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79
Met dank aan DaBit en Phreak voor het goedkeuren van deze aktie.
belangrijke info
graag geen onzinnige posts om het overzichtelijk te houden. De aktie zal afhankelijk van het animo lopen tot eind deze maand. Na ontvangs van jullie geld
De verzendkosten zullen tussen de 3 de 6 Euro zijn afhankelijk van de bestellingen. Meer info over prijzen volgt. De verzendingen worden gratis verzekerd door de vervoerder, dus hierover hoef je je geen zorgen te maken.
We trappen af met de producten.
Producten

code:
1
2
3
4
5
6
| ATA 133 kabel, silver mesh Prijs: 45cm = 7,50 60cm = 9,50 90cm = 12,- FDD kabel 45 cm = 4,50 |

code:
1
2
3
4
5
| Lichtgevende kabel, ATA 133 Prijs: 45cm = 9,75 60cm = 11,50 90cm = 13,75 |

code:
1
2
3
4
5
| 80mm Case Fan with Arctic Blue L.E.D light Prijs: 6,50 Idem, maar nu met speedcontrole (snelheidsregelaar Prijs: 12,- |

code:
1
2
3
| Exhaust the hot air from inside the case. Fit on one PCI Slot.Dim: 110 x 90 x 20 mm Prijs: 5,- |

code:
1
2
3
| Enhance the Harddisk in an cooler environment. Dim:100 x 130 x 17 mm Prijs: 5,50 |

code:
1
2
3
| Enhance the Harddisk in an cooler environment. Dim: 149 x 58 x 43 mm Prijs: 6,25 |

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Supports AMD Athlon 1.7GHz Supports AMD Athlon XP 2200+ Pure Copper Heatsink with Silver Plating Powerful Delta High-Speed Ball Bearing Fan Fan Rated Speed 6,800 R.P.M. Fan Air Flow 37.6 CFM Fan Noise 46.5 dB(A) DIM 60 X 60 X 55.4 mm Prijs: 33,25 in de pricewatch is hij 42,- |

code:
1
2
3
| Metal 60 - 80 mm fan Adaptor (screw and fan grille included) Prijs: 5,- |

code:
1
2
3
4
5
6
7
| Metal Case Fan Guard Prijs: 6 cm = 1,50 Bij OC-Shop 3,- 8 cm = 2,- Bij OC-Shop 3,- 9 cm = 2,50 Bij OC-Shop 4,- 12cm = 3,- Bij OC-Shop 4,- |

code:
1
2
3
4
| Speed reduction cable reduces fan noise by dropping the fan voltage from 12v to 10v Prijs: 2,50 |
/edit
Ik verwacht dat morgen deze aktie op de LauPro site te bezichtigen is.
//edit
Ik bestel bij www.akasa-europe.com dat is een groothandel waar ik via via spullen kan krijgen. AUB geen vragen stellen aan Akasa, alle contacten lopen via mij. Anders hoef ik nooit meer mijn connecties om een gunst te vragen als je begrijpt wat ik bedoel.