Sorry voo rmijn lange afwezigheid, ik was een dagje ontspannen bij het zwembad in willemsatd met een BBQ erbij
Affijn, antwoord op de vragen:[quote]
Moet alleen nog even mailen over de betaling want ook ik heb een probleem ivm vakantie.
[quote]
Betalingen ivm met vakanties kunnen appart geregeld worden, mailtje hiervoor is voldoende.
Kan ik nog gewoon bestellen? Ik ga maandag nacht op vakantie(voor 2 weken), kan het dan nog allemaal goed gaan qua betaling enzo? Ben ik dan niet te laat?
Nee hoor dan ben je op tijd terug. Zorg ervoor dat je besteld hebt voor je op vakantie gaat, dan heb je dat iig gedaan. ALs je terug komt ben je ruim op tijd voor de betaling.
ohja, nitraat. kan je nog wat meer info krijgen over die fan die je in zo'n pci slot kan zetten?? cfm?? decibells?? staat namelijk niets over op de site
Nee spijt me zeer, heb geen extra info. Weet alleen dat ik er 1 krijg om te testen. Zal hierover een stukkie plaatsen op GoT
Je houd gewoon weer 1 molex stekker over:

Zou ik niet hardop durven zeggen, zal het maandag navragen. Je hebt namelijk verschillende soorten.
Shit, als ik me wil aanmelden op laupro.nl en ik klik registreren dan krijg ik elke keer "The page cannot be displayed" error
Als de gesmeerde bliksem op meld een bug klikken

Wat is nou de afstand tussen de connectors op de IDE kabels?
Zijn die floppy kabels nou met 2 of 3 connectors ?
Hoe werkt die snelheidscontroller van die Clear Blue fan ?
vraag 1 voor de zoveelste keer.....even geduld dan kan ik het zo opmeten voor je
vraag 2 Zie akasa site, zijn 3 connectors
vraag 3 Goede vraag zal een soort potmeter zijn. Ook hiervan krijg ik een proef exemplaar

meer info komt zo spoedig mogelijk
Kunnen dr niet een lekker stille 80mm fan toegevoegd worden? Ik wordt gek van dat geraas uit mijn kast!
is 28 dB niet stilgenoeg voor je? Dat is juist super stil
zeg die clear fans zijn die nou ook echt "clear" of zijn ze een beetje blauw zoals je op het plaatje ziet
"Die van mij zijn doorzichtig, maar als ze aanstaan, brander er 3 blauwe leds, waardoor ze blauw oplichten...."
^^ zegt genoeg denk ik

^^