Toon posts:

[Inkoop]Roundedkabels,clearfans+leds,koelers

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 14 juli 2002 02:33 schreef nitraat het volgende:
Ok mensen als je besteld hebt en je wilt betalen, stuur me dan even een mailtje, dan krijg je van mij de benodigde info.

Let erop dat je een verzendoptie selecteerd en dat ej na de betaling niets toevogt aan je bestelling. Je bestellign wordt op moment van betaling genoteerd en als er een verschil is tussen de aantallen op het moment van betalen en heb moment van het sluiten van de aktie, dan heb je een "klein" probleempje.

Ik zou het heel prettig vinden als zo veel mogelijk mensen zo snel mogelijk gaan betalen. Hoe eerder ik al het geld in hui sheb hoe eerder ik kan gaan bestellen namelijk. Scheelt allemaal tijd die je aan ej case had kunnen besteden :)

Dus mensen ik zou zeggen kom maar op met jullie betalingen.
Ik moet nog ff kijken met me geld.
Krijg nog geld van me pa voor me rapport :P Denk niet dat ik me bestelling nog hoef aan te passen, maar voor de zekerheid wacht ik nog heel even. Waarschijnlijk krijg je maandag of dindsdag een mailtje van me

edit:

En ik wil weten of je bij die 3pins->4pins telkens 1 molex gewoon overhoud. Dus hier wacht ik dan op

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

NEe, id...gekken genoeg die het nog kopen...
ik zou er niet aan begonnen zijn, als ik deze actie niet had gezien..
nog vrij prizig...(klein budgetje maar)..maar heb het er zeker vor over ..

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 11-10 21:17

-Sander-

///M Powerrrrrr

wanneer sluit de actie nog maar, ik heb rond eind v/d maand pas geld en ik wil wel graag meedoen aan de actie,. fans & kabels ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op zondag 14 juli 2002 02:48 schreef Alfa_33 het volgende:
wanneer sluit de actie nog maar, ik heb rond eind v/d maand pas geld en ik wil wel graag meedoen aan de actie,. fans & kabels ed..
Aan het eind van de maand, staat ook in de 1e post...

maar bij een vervroegde sluiting is het toch wel mogelijk, dat je wat kan lenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 02:48 schreef Alfa_33 het volgende:
Aktie sluit aan het einde van de maand, dus dan ben je mooi op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 02:49 schreef Sharad_R het volgende:

[..]

Aan het eind van de maand, staat ook in de 1e post...

maar bij een vervroegde sluiting is het toch wel mogelijk, dat je wat kan lenen...
Kijk daar wil ik heel voorzichtig mee zijn. Ik ben namelijk geen filantropische instelling met veel geld. Ik kan wel een paar mesnen in geldnoodhelpen, maar echt in uiterste gevallen en met harde garanties dat er dan ook betaald gaat worden. Ik wil namelijk niet met spullen blijven zitten.

Ik kan in extreme gevallen een handje helpen, maar ben hier heel terughoudend in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op zondag 14 juli 2002 02:52 schreef nitraat het volgende:

[..]

Kijk daar wil ik heel voorzichtig mee zijn. Ik ben namelijk geen filantropische instelling met veel geld. Ik kan wel een paar mesnen in geldnoodhelpen, maar echt in uiterste gevallen en met harde garanties dat er dan ook betaald gaat worden. Ik wil namelijk niet met spullen blijven zitten.

Ik kan in extreme gevallen een handje helpen, maar ben hier heel terughoudend in.
Bedoelde bij ouders, vrienden, etc...

moet toch te doen zijn, voor een paar dagen..

en ik snap dat jij niet voorschiet..
heb het al een paar keer gehad..en dan hoefden ze opeens niet...(bestelde foto cd's etc)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
2x 3PIN -4 PIN Connector cable
2x 80mm casefan met leds
2x Metal Oxide compound
1x AMD Socket A Koeler AK-824
1x Doos + verzendkosten incl. verzekering

Zo dan heb ik ook weer wat te doen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op zondag 14 juli 2002 02:52 schreef nitraat het volgende:

[..]

Is het btw rembours betalen ??

Ik betaal zowieso wat ik kan en wil bestellen.. wat je besteld moet je ook kunnen betalen vindt ik!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 03:06 schreef Alfa_33 het volgende:

[..]

Is het btw rembours betalen ??

Ik betaal zowieso wat ik kan en wil bestellen.. wat je besteld moet je ook kunnen betalen vindt ik!..
Nee, is gewoon vooruit betalen. Mijn adres etc is gewoon bekend, du smocht ik rare dingen doen dan kunne njullie met de 90 andere deelnemers naar mijn huis komen om mij te verbouwen :) Lijkt me voor mij een goede motivatie om geen gekke dingen te doen ;).

Met voorschieten bedoel ik bv mensen die met vakantie zijn of iets dergelijks, maar me buget daarvoor is heel beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ok, ik hoop dat ik tegen die tijd dan geld heb :'( want ik wil 4fans hebbuh en nog wat spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

probeer het hier eens

ok...was behoorlijk off topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Laatst online: 11-10 11:16

syserr

kangoeroe

hey nitraat, mooie actie weer maar is er een kans dat je ook aan langere FDD kabels kan komen? 45cm lijkt me een beetje weinig voor bv een AopenHQ08 waar de floppy helemaal bovenin zit...

edit:

van Akasa-Europe site:
FD-55-B, FDD, BLACK, 55cm, TWO

en hoe zit et btw met gewone gekleurde kabels? zie op de site ook nog geel, zwart, brons, wit en grijs staan!?

[edit2]
die fanfilters lijken me ook best nuttig... :)
[/edit2]

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:14

Jox444

Honestly....

Op zondag 14 juli 2002 11:23 schreef syserr het volgende:
hey nitraat, mooie actie weer maar is er een kans dat je ook aan langere FDD kabels kan komen? 45cm lijkt me een beetje weinig voor bv een AopenHQ08 waar de floppy helemaal bovenin zit...

edit:

van Akasa-Europe site:
FD-55-B, FDD, BLACK, 55cm, TWO

en hoe zit et btw met gewone gekleurde kabels? zie op de site ook nog geel, zwart, brons, wit en grijs staan!?
Dat probleem heb ik bij mij ook (in-win q700 kast), die 45 cm fdd die haalt het bij mij ook niet :'(

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

"Deelnemen aan een andere inkoopactie" werkt bij mij niet :( . ik heb me geregistreerd en alles, maar nu kan ik niet bij de inkoop actie komen.

[Edit]het werkt al :) ......

En gelijk besteld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 08:12

GeeBee

Oddball

Ik heb een AOpen HX08 en 45 cm is zat. De kast is inwendig vlgs mij gelijk aan de HQ08.
Alleen als je FDD aansluiting bij je PCI-sloten in de buurt zit, heb je een probleem.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 14:31
Ik zit nog even op die akasa site te neuzen en had nog een vraagje over die fans. Ze hebben 2 soorten: sleeve en dual ball bearing. Ik mag toch hopen dat jij die dual ball bearing bedoelt. Anders moet ik mijn bestelling nog even wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 14 juli 2002 12:09 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik zit nog even op die akasa site te neuzen en had nog een vraagje over die fans. Ze hebben 2 soorten: sleeve en dual ball bearing. Ik mag toch hopen dat jij die dual ball bearing bedoelt. Anders moet ik mijn bestelling nog even wijzigen :)
Is sleeve bearing.
Maar die 80mm fans maken maar 27,4dB geluid, dus dat hoor je bijna niet

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hmm...
Afbeeldingslocatie: http://www.blargoc.co.uk/reviews/akasaidecables/images/cables.jpg
de rechter kabel op deze pic is een FDD kabel van Akasa. Deze heeft maar twee connectors. Kun je die niet krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 14 juli 2002 12:16 schreef freakstar het volgende:
Hmm...
[afbeelding]
de rechter kabel op deze pic is een FDD kabel van Akasa. Deze heeft maar twee connectors. Kun je die niet krijgen ?
Idd ik heb liever 2 connectors dan 3. Die 3e gebruik je toch haast nooit

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 14 juli 2002 02:36 schreef BlizzarD het volgende:
En ik wil weten of je bij die 3pins->4pins telkens 1 molex gewoon overhoud. Dus hier wacht ik dan op
^Wanneer denk je dat te weten Nitraat?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023

pbregman

>:)

Nitraat, toppie dat je weer een inkoopactie hebt gestart, ik w8 met smart op mijn bestelde spullen uit de vorige inkoopactie :)

Wat ik graag nog wou weten, die glow in the dark kabels voor de FDD, die is toch wel met maar 2 connectors hoop ik en niet met 3?
Dat is eigenlijk bepalend of ik hem koop ja of nee :7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Op zondag 14 juli 2002 14:52 schreef Vibe het volgende:
Nitraat, toppie dat je weer een inkoopactie hebt gestart, ik w8 met smart op mijn bestelde spullen uit de vorige inkoopactie :)

Wat ik graag nog wou weten, die glow in the dark kabels voor de FDD, die is toch wel met maar 2 connectors hoop ik en niet met 3?
Dat is eigenlijk bepalend of ik hem koop ja of nee :7
Lees dit hele draadje even, dan zie je dat de FDD kabels met 3 connectors zijn. Nitraat heeft nog niet gereageerd op de vraag of er ook kabels met 2 connectors te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil best al wel betalen maar er komen steeds meer dingen bij die ik nodig heb :)

Ik vraag me alleen af is het goed voor je voeding als je veel splitters gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 14 juli 2002 14:57 schreef TheMAzTER het volgende:
ik wil best al wel betalen maar er komen steeds meer dingen bij die ik nodig heb :)

Ik vraag me alleen af is het goed voor je voeding als je veel splitters gebruik?
Die fans trekken niet zo veel dus dat maakt niet uit. Tenzij je een zwakke voeding hebt

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alle vragen betreffende de producten waar ik op dit moment geen antwoord op heb weet ik maandag. Groothandels zijn namelijk nooit open op zaterdag en zondag :)

De fans zijn idd niet met ball bearings, domweg omdat deze veel duurder zijn. Ze zijn wel uitermate still en voor de prijs van 1 fan met ball bearings, heb je ongeveer 3 fans met glijlagers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 14:57 schreef TheMAzTER het volgende:

Het gaat niet om het aantal splitters, maar om de hoeveelheid vermogen die door de kabels moet. Je voeding zal een paar splitters helemaal niet erg vinden tenzij het er 100 zijn ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

De fans zijn idd niet met ball bearings, domweg omdat deze veel duurder zijn. Ze zijn wel uitermate still en voor de prijs van 1 fan met ball bearings, heb je ongeveer 3 fans met glijlagers.
BAllbearing fans slijten idd minder snel, maar deze sleevebearings hebben een minimale levensduur van 30.000 uur, als ik me niet vergis...

dat is dus nog 3.5 jaar...Ik neem aan, dat de gemiddelde tweaker in 3 jaar zen fans toch wel een keer vervangen heeft....

En om nu 3x zoveel te betalen, voor fans, die en meer herrie maken, en maar 2 jaar langer mee gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 14 juli 2002 15:32 schreef Sharad_R het volgende:

[..]

BAllbearing fans slijten idd minder snel, maar deze sleevebearings hebben een minimale levensduur van 30.000 uur, als ik me niet vergis...

dat is dus nog 3.5 jaar...Ik neem aan, dat de gemiddelde tweaker in 3 jaar zen fans toch wel een keer vervangen heeft....

En om nu 3x zoveel te betalen, voor fans, die en meer herrie maken, en maar 2 jaar langer mee gaan....
En niemand laat zijn gewone pc (dus geen server) 3,5 jaar lang achter elkaar aan, dus ik denk dat je er wel 7-8 jaar van kunt maken. Nou dan zijn er wel weer nieuwe fans op de markt en koop je die

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

euuhhhh...ow..
de mijne staan wel gewoon 24/7 aan..
server en normale comp..

Maar idd...deze fans zijn niet eens slecht, en lijken mij een goede aankoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 16:22
nitraat was mij bestelling enzo nou ook duidelijk over gekomen en kan je mij er even over mailen dan...

Dan stuur ik namelijk morgen of overmorgen het geld op...

polet@kabelfoon.nl graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_o_s
  • Laatst online: 02-09-2024

J_o_s

newbie

ohja, nitraat. kan je nog wat meer info krijgen over die fan die je in zo'n pci slot kan zetten?? cfm?? decibells?? staat namelijk niets over op de site
Nee spijt me zeer, heb geen extra info. Weet alleen dat ik er 1 krijg om te testen. Zal hierover een stukkie plaatsen op GoT
Nitraat, wanneer zou je het kunnen weten hoeveel db zo'n PCI fan maakt? Ik ben namelijk zeer geintresseerd ;)... Of zou je een schatting kunnen maken van het aantal db? :P

Newbie vragen:
Krijgt die PCI kaart stroom van het mobo? Of moet je hem met kabels aansluiten op je voeding?

Werkt deze 'kaart' op alle moederborden? Oude en nieuwe?

Als je deze 'kaart' in je computer zet, kun je dan echt een duidelijke verlaging zien van de temperatuur en heb je meet de kaart een betere airflow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totaal aantal deelnemers: 98

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt 4.755,00 dat zijn 743 producten.
nog twee en dan hebben we er honderd!!!! Geeft ook meteen aan wat een daverend succes deze actie is! Reken trouwens voor de grap het totale bedrag eens om naar goeie ouwe guldentjes: tis meer dan 10.000 gulden.

Applaus voor Nitraat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 14 juli 2002 17:56 schreef Djoeba het volgende:

[..]

nog twee en dan hebben we er honderd!!!! Geeft ook meteen aan wat een daverend succes deze actie is! Reken trouwens voor de grap het totale bedrag eens om naar goeie ouwe guldentjes: tis meer dan 10.000 gulden.

Applaus voor Nitraat!
*Klap* *Klap* :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
kolere .... bijna 10 mille in gulden ... nitraat word rijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het word nu wel heel aantrekkelijk om met het geld onder te duiken :)

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 16:50 schreef J_o_s het volgende:

[..]

[..]

Nitraat, wanneer zou je het kunnen weten hoeveel db zo'n PCI fan maakt? Ik ben namelijk zeer geintresseerd ;)... Of zou je een schatting kunnen maken van het aantal db? :P

Newbie vragen:
Krijgt die PCI kaart stroom van het mobo? Of moet je hem met kabels aansluiten op je voeding?

Als je deze 'kaart' in je computer zet, kun je dan echt een duidelijke verlaging zien van de temperatuur en heb je meet de kaart een betere airflow?
lol, dat ding zit in een gleuf waar je pci kaart normaal uitkomt, maar hij zit niet in een pci slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Applaus voor Nitraat!
Totaal aantal deelnemers: 100

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 4.826,00 dat zijn 754 producten.

Dat is gemiddeld € 48,26 en 7,54 producten per deelnemer.
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD, ik wil nog sjit bestellen, maar die laupro bugggt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd how the f*** moet ik nu bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman

pbregman

Op zondag 14 juli 2002 21:58 schreef Thug_powah het volgende:
gvd how the f*** moet ik nu bestellen?
Doe ff rustig, Ik kan gewoon op de laupro site komen dus vertel ff rustig waar je op blijft steken

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heeft er iemand meer info over dat Metal Oxide compound gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:21

Flexx

This side up

Ik zou graag mee willen doen maar die Laupro site werkt niet mee, ik kan mij niet aanmelden of ik krijg een "page not found error" of ik kom er helemaal niet op. Heb al verschillende mailtjes naar de bug report gestuurd maar zij zegen van niks te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman

pbregman

Op zondag 14 juli 2002 22:38 schreef Flexx het volgende:
Ik zou graag mee willen doen maar die Laupro site werkt niet mee, ik kan mij niet aanmelden of ik krijg een "page not found error" of ik kom er helemaal niet op. Heb al verschillende mailtjes naar de bug report gestuurd maar zij zegen van niks te weten.
Je moet naar de inkoopactie gaan waar je aan wilt meedoen en dan onderaan klikken op aanmelden (wel ff inloggen natuurlijk ;) ), dan werkt het wel :7

Ik kon ook niet aanmelden via de link in het menu, kreeg ik ook een 404 error.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

De inkoopaktie is hier te bezichtigen
: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79
werkt gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het doet ut weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 11:08

JWR

Nitraat, heb je mijn bestelling ook doorgekregen?

Bestelling inkoop actie (nog een keer - aanvulling)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Het is dan toch gelukt, ik heb ook wat zooi besteld en wacht vol verwachting op het mailtje voor betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 22:57 schreef JWR het volgende:
Nitraat, heb je mijn bestelling ook doorgekregen?

Bestelling inkoop actie (nog een keer - aanvulling)

Alvast bedankt!
Ja die heb ik ontvangen heb je net mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

euhh...

jullie wachten niet op de CCFL??!?..
die komt er volgende week nog bij..(als ik het goed hebt)...

HEt is vanwege de vakantie etc net een te late timing, zal ik maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 16:50 schreef J_o_s het volgende:

[..]

[..]

Newbie vragen:

van de meeste producten krijg ik maandag of dinsdag een proef exemplaar. Ik zal mijn bevinden hierover plaatsen in deze draad.

Hoe die PCI koeler werkt is al door iemand anders beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop alleen wel dat ie van bove lucht afzuigt en die aan de achterkant er uitspuugt. Lijkt me dan verrekt handig voor mn video kaard (hum dus onder de video kaart plaatsen), dan is de warmte gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Applaus voor Nitraat!
/me voelt zich vereerd, maar wil niet met alle eer strijken. Een bedanktje voor de maker van de Laupro site is ook op zijn plaats.

Ik moet niet denken aan de hoeveelheid werk die ik nu anders gehad had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 01:15 schreef TheMAzTER het volgende:
hoop alleen wel dat ie van bove lucht afzuigt en die aan de achterkant er uitspuugt. Lijkt me dan verrekt handig voor mn video kaard (hum dus onder de video kaart plaatsen), dan is de warmte gelijk weg.
Volgens mij doet ie dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 15 juli 2002 01:16 schreef nitraat het volgende:

[..]

Volgens mij doet ie dat ook.
Idd weet het vrijwel zeker

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
KOPERS OPGELET!!!!
De rounded floppy kabels hebben 2 connectoren ipv de 3 die ik eerst dacht. :) Iedereen is nu natuurlijk zo blij als een kind.

De PCI slot koeler produceert tussen de 29 en 32 db aan geluid.

De afstanden tussen de connectors op de ide kabel wordt nu nagekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 08:01

robhof

Lembongan view

Heb ook een Aopen HQ08 kast en heb ook interesse in een langere FDD kabel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Op maandag 15 juli 2002 11:55 schreef nitraat het volgende:
KOPERS OPGELET!!!!
De rounded floppy kabels hebben 2 connectoren ipv de 3 die ik eerst dacht. :) Iedereen is nu natuurlijk zo blij als een kind.

:D *blij kijkt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

KOPERS OPGELET!!!!

* BlizzarD is blij :D

Heb je die 3->4pins verloopstukjes al?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 12:30 schreef robhof het volgende:

[..]

Heb ook een Aopen HQ08 kast en heb ook interesse in een langere FDD kabel... :)
Een langere kabel is alleen verkrijgbaar in zwart en is 60 cm.

Ik zal die even toevoegen aan deze aktie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 14:18 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

* BlizzarD is blij :D

Heb je die 3->4pins verloopstukjes al?
Wordt aan gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 08:01

robhof

Lembongan view

Op maandag 15 juli 2002 14:47 schreef nitraat het volgende:

[..]

Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

[..]

Wordt aan gewerkt :)
Heb je die al of krijg je die nog?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 09:08
* RupS heeft ook wat zooi besteld. :)

Ik ga alleen dit weekend op vakantie, maar ik zorg dat je voor het einde van de maand geld hebt. Ik gooi mijn status vlak voordat ik op vakantie ga wel op betaald. Ik ben er dan wel niet, maar je weet in ieder geval dat het geld er aankomt ;)

Nou moek alleen nog ergens een leuk windowkitje bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 juli 2002 15:36 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Heb je die al of krijg je die nog?
Het probleem is dat de spullen die ik van akasa zou krijgen met ups verstuurd zijn. Die apen hebben het eerst naar Duitsland gesleept en kunnen nu nota benen me huis niet vinden. Van Rotterdam naar Zeeland duurt nu al meer dan een week :( wordt er een beetje boos om. Nog maar weer even bellen met ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhksema
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03-2023
Op vrijdag 12 juli 2002 20:49 schreef nitraat het volgende:
De stoffilters zijn idd erg L337, ik weet hier echter geen prijzen van. Ik zal maandag gelijk de mensen van akasa eens aan hun ballen trekken, ik laat het asp weten.
Al iets meer over bekend?? Daarna kan ik nl. mijn bestelling afronden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Laatst online: 11-10 11:16

syserr

kangoeroe

[..]

heel mooi, is et ook mogelijk gewone zwarte kabels te bestellen om et een beetje een eenheid te houden!?

verder zouden die filters denk ik wel zeer gewaardeerd worden (dat is als ze niet te duur zijn naturlijk..)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_o_s

J_o_s

newbie

Op zondag 14 juli 2002 21:13 schreef TheMAzTER het volgende:

[..]

lol, dat ding zit in een gleuf waar je pci kaart normaal uitkomt, maar hij zit niet in een pci slot.
:$
Dus als ik het goed begrijp moet je de 'kaart' in een PCI slot doen, en dan een stroomkabel van de kaart naar de voeding doen? Zo ja, wat voor een kabel moet eraan? Met andere woorden: naar wat voor een soort kabel moet ik kijken om erachter te komen of er nog een kabel voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus Aurelius
  • Laatst online: 03-10-2023
Op maandag 15 juli 2002 17:11 schreef J_o_s het volgende:

[..]

:$
Dus als ik het goed begrijp moet je de 'kaart' in een PCI slot doen, en dan een stroomkabel van de kaart naar de voeding doen? Zo ja, wat voor een kabel moet eraan? Met andere woorden: naar wat voor een soort kabel moet ik kijken om erachter te komen of er nog een kabel voor is?
Lees eens even goed: Hij komt niet !!!!! in een pci-slot. Hij neemt alleen een opening aan de achterkant van de kast (voor een pcikaart) in beslag.

In the end nothing really matters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg noeps, het is toch sim-pel, de pci slot dient voor de toe en afvoer van gegevens en niet zo een koelertjah, tis tog simpel dat het alleen zo een opening aan de achterkant van je pc inbeslag neemt, gewoon omfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 15 juli 2002 17:41 schreef Thug_powah het volgende:
omg noeps, het is toch sim-pel, de pci slot dient voor de toe en afvoer van gegevens en niet zo een koelertjah, tis tog simpel dat het alleen zo een opening aan de achterkant van je pc inbeslag neemt, gewoon omfg
Rustig rustig.
Er zijn mensen die net met computers beginnen en het nog niet helemaal snappen. Wij zien dat zo, maar hun soms niet. Zeg dus liever in het vervolg het op een iets andere manier aub :)
Op maandag 15 juli 2002 15:56 schreef nitraat het volgende:

[..]

Het probleem is dat de spullen die ik van akasa zou krijgen met ups verstuurd zijn. Die apen hebben het eerst naar Duitsland gesleept en kunnen nu nota benen me huis niet vinden. Van Rotterdam naar Zeeland duurt nu al meer dan een week :( wordt er een beetje boos om. Nog maar weer even bellen met ups.
:( Laten we hopen dat dit niet zo gaat straks als je alles gaat bestellen

Mogen ze btw wel met een vrachtwagen komen :P

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op het postkantoor zullen ze ook wel blij zijn als je die zooi komt brengen, 76 dozen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 15 juli 2002 18:22 schreef TheMAzTER het volgende:
op het postkantoor zullen ze ook wel blij zijn als je die zooi komt brengen, 76 dozen >:)
111 dozen tot nu toe })

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 17:57 schreef BlizzarD het volgende:
Zeg dus liever in het vervolg het op een iets andere manier aub :)
keej, btw nofi, dan moet je wel een heeeel erge noep zijn als je dat niet kan weten door logisch na te denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_o_s

J_o_s

newbie

Op maandag 15 juli 2002 17:38 schreef Marcus_Aurelius het volgende:

[..]

Lees eens even goed: Hij komt niet !!!!! in een pci-slot. Hij neemt alleen een opening aan de achterkant van de kast (voor een pcikaart) in beslag.
Dat weet ik. Je leest/begrijpt m'n vraag verkeerd:
Ik vraag alleen wat voor een soort kabel ik aan dat ding moet doen omdat die kaart vast niet op batterijen draait, aangezien hij geen stroom krijgt van 't PCI slot.

No offence
misschien las je het niet goed omdat je was geschockt door m'n domme vraag :$ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 15 juli 2002 18:27 schreef Thug_powah het volgende:

[..]

keej, btw nofi, dan moet je wel een heeeel erge noep zijn als je dat niet kan weten door logisch na te denken :+
ik zeg niks :X Idd je moet wel erg niet oplettend zijn, maar ja :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Op maandag 15 juli 2002 18:38 schreef J_o_s het volgende:

[..]

Dat weet ik. Je leest/begrijpt m'n vraag verkeerd:
Ik vraag alleen wat voor een soort kabel ik aan dat ding moet doen omdat die kaart vast niet op batterijen draait, aangezien hij geen stroom krijgt van 't PCI slot.

No offence
misschien las je het niet goed omdat je was geschockt door m'n domme vraag :$ :'(
Of aan een molex van je voeding of aan zo'n 3 pins geval.......maar je hebt zowieze een rode en een zwarte draad die je eventueel zelf op je molex kan modden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floduR
  • Niet online
waarom kan ik me niet registreren op de site? :?

als ik alle gegevens heb ingevoerd en ik klik op 'registreren' dan krijg ik onmiddelijk een
'HTTP-fout 500 - interne serverfout'

ik krijg vervolgens wel een mailtje met bevestiging, maar kan me nergens inloggen (account bestaat dus niet)

is hier een oplossing voor? doe ik iets fout?

heb ik een beveiliging aanstaan ofzo? (kep winXP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_o_s

J_o_s

newbie

Op maandag 15 juli 2002 19:33 schreef cooolkast het volgende:

[..]

Of aan een molex van je voeding of aan zo'n 3 pins geval.......maar je hebt zowieze een rode en een zwarte draad die je eventueel zelf op je molex kan modden......
Thanks voor je reply :)
Ik weet genoeg *D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx

Flexx

This side up

Op maandag 15 juli 2002 20:03 schreef floduR het volgende:
waarom kan ik me niet registreren op de site? :?

als ik alle gegevens heb ingevoerd en ik klik op 'registreren' dan krijg ik onmiddelijk een
'HTTP-fout 500 - interne serverfout'

ik krijg vervolgens wel een mailtje met bevestiging, maar kan me nergens inloggen (account bestaat dus niet)

is hier een oplossing voor? doe ik iets fout?

heb ik een beveiliging aanstaan ofzo? (kep winXP)
Dit had ik dus ook, ik heb WinXP Pro. Engels en ben daarna op een andere pc met WinXP Pro Nederlands en daar deed hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floduR
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 20:27 schreef Flexx het volgende:

[..]

Dit had ik dus ook, ik heb WinXP Pro. Engels en ben daarna op een andere pc met WinXP Pro Nederlands en daar deed hij het wel.
ik heb dus winXP pro nederlands

maar heb nog steeds het probleem

is hier geen simpele oplossing voor

om me ergens aan te melden, ga ik niet windows opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op maandag 15 juli 2002 20:49 schreef floduR het volgende:

[..]

ik heb dus winXP pro nederlands

maar heb nog steeds het probleem

is hier geen simpele oplossing voor

om me ergens aan te melden, ga ik niet windows opnieuw installeren...
Niet??!?...
is toch het minste...

Ik kom er iig gewoon op...maar het zal echt niet aan je os liggen, of je er wel of niet opkomt hoor..

misschien een beetje geduld, want het zou kunnen, dat er op dat moment te veel mensen die site bezoeken, en er dus geen bandbreedte over is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

misschien een idee, om de tpg/ptt ff te bellen, en vragen of je kwantum korting kan krijgen, bij zoveel paketjes...

doen ze volgens mij niet eens zo moeilijk over..
`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 15 juli 2002 21:03 schreef Sharad_R het volgende:
misschien een idee, om de tpg/ptt ff te bellen, en vragen of je kwantum korting kan krijgen, bij zoveel paketjes...

doen ze volgens mij niet eens zo moeilijk over..
`
Niet eens zo gek gedacht! Je gaat denk ik toch wel 150+ pakketjes versturen, beetje korting mag je wel verwachten lijkt me

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floduR
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 21:00 schreef Sharad_R het volgende:

[..]

Niet??!?...
is toch het minste...

Ik kom er iig gewoon op...maar het zal echt niet aan je os liggen, of je er wel of niet opkomt hoor..

misschien een beetje geduld, want het zou kunnen, dat er op dat moment te veel mensen die site bezoeken, en er dus geen bandbreedte over is..
het werkt al 3 dagen niet, en 50 pogingen later ook niet...

hij doet et echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op maandag 15 juli 2002 21:08 schreef floduR het volgende:

[..]

het werkt al 3 dagen niet, en 50 pogingen later ook niet...

hij doet et echt niet
Dat is wel heel raar...

krijg je wel een foutmelding??!?..
zo ja welke...

als je wilt, kan ik wel een accountje voor je aanmaken, en een bestelling voor je plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floduR
  • Niet online
Op maandag 15 juli 2002 21:21 schreef Sharad_R het volgende:

[..]

Dat is wel heel raar...

krijg je wel een foutmelding??!?..
zo ja welke...

als je wilt, kan ik wel een accountje voor je aanmaken, en een bestelling voor je plaatsen..
zoals ik eerder zei de 'HTTP-fout 500 - interne serverfout'

ik kan wel iemand een accountje laten aanmaken, maar doe het liever zelf (begrijpelijk denk ik)

ik kan zelfs via iemand anders bestellen, dat doe ik als het niet gaat werken (of ik bestel niks, maar ja, toch liever wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

prober dan eens een andere browser..

gebruik zelf opera..en ie voor als er iets alleen op ie werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

nitraat weet je al wat meer over de IDE kabels ?
Ook wil ik graag weten hoe de snelheidsregeling van die Clear Blue Fan met speedcontrole werkt.

Misschien dat er al iets over gezegd is, maar dan heb ik er zoals gewoonlijk gewoon overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 16:22
Zo vandaag geld op de bus...

w8 met smart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman

pbregman

Ik krijg al zo'n beetje de halve dag een 404 error op de site van www.Laupro.nl, ik snap niet waar het aan kan liggen, of heeft iedereen dit probleem? :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 11-10 23:46

Syzzer

Prutser

Nergens problemen mee op LauPro, alles werkt perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 15 juli 2002 23:46 schreef Syzzer het volgende:
Nergens problemen mee op LauPro, alles werkt perfect...
Nog nooit problemen gehad met de LauPro site

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman

pbregman

Ik kan er nu ook weer op, maar ik weet echt niet hoe dit kan hoor, ik kon er zeker een paar uur niet opkomen. :? :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman

pbregman

KOPERS OPGELET!!!!
Dat geldt dus ook voor die mooie 'glow-in-the-dark' FDD kabels ga ik vanuit?!
Want ik zie het all1 maar vermeld staan bij de zwarte FDD kabel dattie maar 2 connectors heeft.
Zet het er voor de duidelijk nog ff bij hoeveel connectors die 'glow-in-the-dark' FDD kabel heeft, imho. *D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alle FDD kabels hebben 2 aansluitingen.

De fancontrole werkt als volgt er is een kabeltje aan de fan bevestigd waar een traploos versteldbare weerstand in zit. De fan kan je instellen van orkaan tot redelijk stil.

De afstanden tussen de aansluitingen op de IDE kabels zijn
code:
1
2
3
voor de 90cm kabels |---60---|---30---|  
voor de 60cm kabels |---35---|---25---|  
voor de 45cm kabels |---30---|---15---|

Die 3 --> 4 pins voeding adapter lussen idd de 4 pins molex door.

De kabels zijn zeer gaaf.

De CCFL is ook gaaf. Het lichgevend gedeelte is 10cm lang en is in een tranasaprante pijp geplaats zodat het niet kan breken. Er is al een voedig etc gemonteerd en de CCFL kan continu branden of kan reageren op geluid. Een knipperende CCFL is het resultaat. Deze rakker kost 25,- Euro en wordt compleet met montage materiaal geleverd. Je hoeft alleen een molex eraan te prikken, vast zetten in ej kast is een eitje met meegeleverd spul en klaar is keesie.

De PCI slot koeler zuigt idd warme lucht uit je case naar buiten en ik hoor hem niet. Hij is heeel stil.

Je wilt niet weten hoe geil die spullen zijn om te zien. Ik heb mezelf gelijk op de plee opgesloten met al dat spul (is d\namelijk geen licht daar en de lichtgevende kabels geven echt gaaf licht :). Je ziet gewoon een groene spook daar in het donker.

Willen jullie meer info, dan roep je maar.

/me denk dat hij problemen gaat krijgen met de belastingdienst.... Totaal aantal deelnemers: 125. Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 5.810,00 dat zijn 925 producten.

BTW de tpg kan me gestolen worden. Ik schakel de NPD in, komen ze gelijk die dozen ophalen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Door nitraat - dinsdag 16 juli 2002 03:32
De kabels zijn zeer gaaf.

De CCFL is ook gaaf. Het lichgevend gedeelte is 10cm lang en is in een tranasaprante pijp geplaats zodat het niet kan breken. Er is al een voedig etc gemonteerd en de CCFL kan continu branden of kan reageren op geluid. Een knipperende CCFL is het resultaat. Deze rakker kost 25,- Euro en wordt compleet met montage materiaal geleverd. Je hoeft alleen een molex eraan te prikken, vast zetten in ej kast is een eitje met meegeleverd spul en klaar is keesie.

[--]

Je wilt niet weten hoe geil die spullen zijn om te zien. Ik heb mezelf gelijk op de plee opgesloten met al dat spul (is d\namelijk geen licht daar en de lichtgevende kabels geven echt gaaf licht . Je ziet gewoon een groene spook daar in het donker.
HEb je nog pics van die CCFL's...
graag aan als uit...
en een pic van de invertor/adapter, waar deze op werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Op dinsdag 16 juli 2002 03:32 schreef nitraat het volgende:

...........
BTW de tpg kan me gestolen worden. Ik schakel de NPD in, komen ze gelijk die dozen ophalen ook.
je weet dat de NPD het maar 1 keer komt aanbieden , en als je er niet bent dat je het dan zelf moet ophalen bij hun depot ?? vaak zit zo'n depot niet echt in de buurt.

ik zal nu ook ff mijn kabels gaan opmeten, ken ik ook bestellen :9

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur
  • Laatst online: 10-10 11:52

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

Is het mogelijk om de stoffilters ook te bestellen??
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.