Toon posts:

[Inkoop]Roundedkabels,clearfans+leds,koelers

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 09:25 schreef www.outer het volgende:

[..]

je weet dat de NPD het maar 1 keer komt aanbieden , en als je er niet bent dat je het dan zelf moet ophalen bij hun depot ?? vaak zit zo'n depot niet echt in de buurt.

[knip]
Ja, NPD zuigt. Moet ik van Eindhoven naar Den Bosch op het op te halen, terwijl het postkantoor waar pakketjes kunnen worden opgehaald vlakbij mijn huis ligt. Dus TPG aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 08:01

robhof

Lembongan view

Op dinsdag 16 juli 2002 03:32 schreef nitraat het volgende:

BTW de tpg kan me gestolen worden. Ik schakel de NPD in, komen ze gelijk die dozen ophalen ook.
NPD is inderdaad voor de meesten van ons niet handig ben ik bang... Moet vanuit Hilversum dan naar Amsterdam of Utrecht toe. :r Ideale van TPG is dat je het een dag na het aanbieden al op het postkantoor kan afhalen (2 min. lopen). *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56

syserr

kangoeroe

Op dinsdag 16 juli 2002 10:30 schreef Freekdernatuur het volgende:
Is het mogelijk om de stoffilters ook te bestellen??
en ronde 60cm zwarte, niet floppy, kabels!?

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 23:46

Syzzer

Prutser

Die metal oxide compound, is dat nou gewoon koelpasta en is die een beetje goed? (ik ben tamelijk n00b en het is zoo extreem goedkoop! €11 bij MyCom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zien die CCFL er uit en wat is een molex? (waar kan ik die bestellen, yes i know i am a n00b).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Molex is zo'n stroomstekker in je kast, waar je bv ook je hdd of cd-rom mee van stroom voorziet. (zo-een met 4 draadjes eraan)

en hoelang nog voor pics van de ccfl's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Zeg ik heb dit besteld maar ik krijg geen bevesting en ik kan ook niks meer terug vinden van wat ik besteld heb.
Is er iets fout gegaan of is dit normaal.

1 x FDD Rounded Cabel Luminous 45cm
3 x Rounded Cable Luminus 90cm
Luminous Glows in the dark ATA 133

1 x Doos + verzendkosten incl. verzekering
Verzendingen binnen nederland.

Verder heb ik nog een vraag of GRM80-30 Fan filter 12cm ook op de verkooplijst komt te staan.

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

probeer het nog eens, bij mij staat dat je nog nix besteld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen het is vrij simpel. De TPG rekent nu 5,25 voor een pakkie. Ik kan geen doos op de kop tikken hiero voor 0.75 Eurocent en zeker niet met een verzekering erbij. Dan kom ik uit op minimaal 7 Euro en dat is excl verzekering.

Bovendien heb ik weinig zin om met 130+ paketten naar het postkantoor te gaan. De NPD komt ze ophalen, ik heb geen vrachtwagen om naar de tpg toe te gaan en die is 7 km verderop, dus even op en neer rijden zit er ook niet in. Zouden nogal wat ritjes worden + dat je elke keer 15 to 20 min in rij moet staan bij het postkantoor.

Mijn voorstel is dat ik gewoon verstuur met de NPD en dat ik een mailtje stuur wanneer ik het verstuurd heb. Als het goed is heb je hem de volgende dag. Een daggie thuis zitten kan toch wel of moeten jullie zo dringend weg?

Laat maar even weten wat jullie hiervan vinden.

Pics zijn in de maak, is alleen niet zo donker dus moet even een tijdje wachten :(

Een tip voor de mensen die niet kunnen bestellen op de site, de maker heeft MSN en is meestal laat op de avond online. Mocht het echt niet lukken dan kan je je bestelling doormailen.

Filters ben ik aan het uitzoeken, ik verwacht wel dat ze leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 11:30 schreef Syzzer het volgende:
Die metal oxide compound, is dat nou gewoon koelpasta en is die een beetje goed? (ik ben tamelijk n00b en het is zoo extreem goedkoop! €11 bij MyCom)
Heb het ook op me cpu gesmeerd. Ik had een spire koeler en heb nu de silvermountain + die metal oxide compound + fan adapter + clear fan met speed controle op me duron 700@933 zitten op 1.92 volt. De temp is gezakt van 66 graden stressed naar 52 graden na 4 uur van eCCP. Me case temp is dan 29 graden. Werkt wel lekker dat spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Ha mooi alles nu wel besteld :)

En ik zie dat je bezig ben met die stoffilters ik hoop dat het lukt voor een mooie prijs :9~

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 12:11 schreef nitraat het volgende:
[knip]
Mijn voorstel is dat ik gewoon verstuur met de NPD en dat ik een mailtje stuur wanneer ik het verstuurd heb. Als het goed is heb je hem de volgende dag. Een daggie thuis zitten kan toch wel of moeten jullie zo dringend weg?

Er zijn ook mensen die moeten werken en niet zomaar een vrije dag kunnen nemen, waaronder mijzelf. En dan kan ik dus naar Den Bosch rijden om mijn pakketje te halen, dan ben ik die 1 euro extra aan postkosten sowieso aan brandstof kwijt. Ik vind het niets dus. Ander doe je als extra optie via TPG Post versturen en dan betaal je een euro meer dan via NPD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

edit:

lamaar, moet m'n ogen beter open doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Op dinsdag 16 juli 2002 12:11 schreef nitraat het volgende:
Mensen het is vrij simpel. De TPG rekent nu 5,25 voor een pakkie. Ik kan geen doos op de kop tikken hiero voor 0.75 Eurocent en zeker niet met een verzekering erbij. Dan kom ik uit op minimaal 7 Euro en dat is excl verzekering.

Bovendien heb ik weinig zin om met 130+ paketten naar het postkantoor te gaan. De NPD komt ze ophalen, ik heb geen vrachtwagen om naar de tpg toe te gaan en die is 7 km verderop, dus even op en neer rijden zit er ook niet in. Zouden nogal wat ritjes worden + dat je elke keer 15 to 20 min in rij moet staan bij het postkantoor.

ik wil best wel 1 of 2 euro's meer betalen als het dan via tpg verstuurd word. grote voordelen van tpg zijn nl, dat ze het 2 keer bij je komen aanbieden, en je het op een postkantoor in de buurt kan ophalen. ( en die zitten bij iedereen wel in de buurt) als het via de NPD gaat zullen een heleboel mensen het bij het depot op moeten halen, en ik neem aan dat niet iedereen een auto tot zijn beschikking heeft ( het NPD depot zit vaak op een industrieterrein)

als je bijvoorbeeld in friesland woont zal je naar leeuwarden moeten om je pakket op te halen, in groningen zit ook maar 1 depot, en dranthe heeft er zelfs niet 1tje, dan zul je naar zwolle of groningen moeten op je pakketje op te halen. verder weet ik dat de npd een pakketje minder lang bewaard in hun depot van de TPG. de TPG bewaart een pakket 2 weken en stuurt hem dan terug, dit is denk ik wel handig vanwege de vakantie.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb het al gezien, ik zal de optie verzenden via de tpg toevoegen. Hebben jullie behoefte aan een verzekering of is alleen een pakketzegel voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitraat heb je mijn mail gehad over vakantie e.d.? Voor mij graag ook via TPG want de kans is zeer groot dat ik gewoon niet aanwezig ben. Graag een reactie op mijn mail z.s.m. alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 13:06 schreef Djoeba het volgende:
Nitraat heb je mijn mail gehad over vakantie e.d.? Voor mij graag ook via TPG want de kans is zeer groot dat ik gewoon niet aanwezig ben. Graag een reactie op mijn mail z.s.m. alvast dank
Hee heb je nog geen mail van me terug gehad? Kan je dat mailtje nog een keertje sturen dan. Waarschijnlijk is er iets in de berg maisl fout gegaan. Alvast bedankt en sorry voor de vertraging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Op dinsdag 16 juli 2002 13:01 schreef nitraat het volgende:
Ok ik heb het al gezien, ik zal de optie verzenden via de tpg toevoegen. Hebben jullie behoefte aan een verzekering of is alleen een pakketzegel voldoende?
ff een hele hollandse vraag; kost da??

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
  • Laatst online: 06-09 13:21
ben ik ff blij dat het mij een 25 tal minuutjes kost om het pakketje direct op te halen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoelang ze zo'n pakket bewaren op het depot? De kans is namelijk groot dat de bezorging in mijn tweede vakantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 13:22 schreef Djoeba het volgende:
Heeft iemand enig idee hoelang ze zo'n pakket bewaren op het depot? De kans is namelijk groot dat de bezorging in mijn tweede vakantie valt.
Bij de TPG heb je 3 weken, zie website http://www.tpgpost.nl/klantenservice/faq/faq_ontvangen_binnenland.html#an5:
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer de zending voor de tweede keer wordt aangeboden?
U vindt dan een bericht van de postbode in uw brievenbus waarop staat waar u de zending kunt halen. U heeft daarvoor drie weken de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 13:10 schreef nitraat het volgende:
Hee heb je nog geen mail van me terug gehad? Kan je dat mailtje nog een keertje sturen dan. Waarschijnlijk is er iets in de berg maisl fout gegaan. Alvast bedankt en sorry voor de vertraging....
2de Mailtje is onderweg. heb dit keer niet zo'n heel verhaal opgehangen enzo. Heb je mijn eerste mail wel gezien trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 12-10 08:01

robhof

Lembongan view

Dank voor het toevoegen van de verzendoptie via TPG nitraat! ;) Kan in die periode heel moeilijk vrij nemen namelijk... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Denk je dat onze pakketjes er voor 16 aug zijn? Anders doe ik niet tgp

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 13:37 schreef Djoeba het volgende:

[..]

2de Mailtje is onderweg. heb dit keer niet zo'n heel verhaal opgehangen enzo. Heb je mijn eerste mail wel gezien trouwens?
Ik heb gezien dat ik 36 mailtjes heb liggen. Ik heb nog geen tijd gehad om ze te lezen, ben nu onderweg met laptop en kan niet meer bij me mailbox. Ik zal iedereen die gemaild heeft vanavond een antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 14:11 schreef BlizzarD het volgende:
Denk je dat onze pakketjes er voor 16 aug zijn? Anders doe ik niet tgp
Ik denk dat het erom gaat spannen, ik ga rond 10 augustus de spullekes bestellen. Maar als dit zo dorgaat dan moet ik tegen die tijd 300 pakketen versturen :) dat duurt ook een paar daagjes als je begrijpt wat ik bedoel.....

Als je op vakantie gaat ofzo, dan kan je ook een mailtje sturen dat ik je pakkie vasthoudt en daarna als je terug komt nog eentje sturen. Dan gooi ik hem op de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op dinsdag 16 juli 2002 14:32 schreef nitraat het volgende:

[..]

Ik denk dat het erom gaat spannen, ik ga rond 10 augustus de spullekes bestellen. Maar als dit zo dorgaat dan moet ik tegen die tijd 300 pakketen versturen :) dat duurt ook een paar daagjes als je begrijpt wat ik bedoel.....

Als je op vakantie gaat ofzo, dan kan je ook een mailtje sturen dat ik je pakkie vasthoudt en daarna als je terug komt nog eentje sturen. Dan gooi ik hem op de bus.
Dan maar 1 euro meer voor tgp. Als ze 'm toch 3 weken vast houden lukt dat wel

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

VAnwege men stage in London lijkt me de TPG ook bveter, omdat dan de lindonse postlantoor hem vasthoud...

Verder zo de site maar weer eens checken of de CCFL's al toegevoegd zijn...
Zijn er btw al pics??!?..

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pics van de CCFL komen vanavond, nu zie je er niet zo veel van :) Dan voeg ik ze ook toe aan de site. Ik ga nu nog niets toevoegen omdat jullie nog niet weten wat je te wachten staat. Liever eerst goed informeren dan snel verkopen.

BTW paketten naar Europa ging al via de TPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iet meer bekend over die pci slot cooler? Ik kan nergens vinden met welke CFM ik te maken heb, of hoeveel dB dat ding voortbrengt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 15:39 schreef Hermanator het volgende:
is er iet meer bekend over die pci slot cooler? Ik kan nergens vinden met welke CFM ik te maken heb, of hoeveel dB dat ding voortbrengt...
http://www.akasa-europe.com/akasa/fans/aquablower.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 15:39 schreef Hermanator het volgende:
CFM kan ik me voorstellen, daar heb ik het nog niet over gehad..... CFM = 43

aantal db's ca 29 dus geen ruk. Ik kan hem zelf amper horen als alleen de PCI koeler aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Die 80mm fans, wat voor aansluiting hebben die, 4 of 3 pins? of helemaal geen aansluiting, alleen draadjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 16:38 schreef Syzzer het volgende:
Die 80mm fans, wat voor aansluiting hebben die, 4 of 3 pins? of helemaal geen aansluiting, alleen draadjes?
3 pins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 09:53

PnD

like in Pinda ^_^

I love the masta inkoopacties

Keep on doing this good sjit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:54

admiral866

The King Personality Disorder

tof man!
maar ik had nog een vraagje over die clear fans.
Zijn ze ongeveer gelijk aan de Ystech fans van 80mm?
Wat zijn de verschillen, if any?
En er zit nu een blauw lichtje in?
Want op de akasa site staat
80mm Case Fan
with
Arctic Blue L.E.D light
Available with
High Quality Dual Ball
or Sleeve Bearings
with Green light
ojah nog wat, blijft het lichtje constant aan, of knippert ie?

En nu nog wachten op de foto's :9

Ojah, nog even over dat tpg en npd.
Ik denk dat het slim is om er echt bij te zetten dat er voor tpg moet worden gekozen als het echt niet anders kan.
Want ik vermoed dat er toch een aantal zijn die voor de makkelijkheid tpg kiezen, en dan heb je in principe hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023

pbregman

>:)

2 Vraagjes aan Nitraat:

1: Hoeveel geluid maken die koelers met LED waar geen speedregelaar opzit?
2: Zou je op mijn mailtje wat ik gestuurd heb naar: inkoop.aktie@tiscali.nl willen replyen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Laatst online: 21:52

Jox444

Honestly....

Kan die optie van TPG ook niet met verzekering?? :?

(want dadelijk bestel ik 100 euro aan speelgoed en gaat er iets mis, ben dan wel mooi 100 euro lichter :'( )

En npd is niet echt een optie voor mij want een depot is niet echt in de buurt. ( en gegarandeerd dat ik er weer niet ben als dat pakje bezorgt gaat worden :P )

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

He wat lees ik nou :D
Houd je bij die 3->4pins connectors telkens een molex over?

* BlizzarD is blij :D

Ik ga het geld overmaken, zodra ik geld van me pa heb gehad (duurt altijd lang bij hem :()

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die gemaild hebben, even geduld aub, ik ben pas om een uur of 12 thuis en ga dan me mail doornemen en antwoorden versturen. Sorry maar ik ben ook niet 24/7 thuis om deze aktie te begeleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Erm, zijn er ook 4 -> 3 pins converters?
zoals de 3 naar 4 pins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 19:07

rimpeldinky

nani?

@ nitraat fftjes een dom vraagie hoor maarrreee ik heb wa besteld, moet ik zsm betalen of w88 totdat jij daarom vraagt :+

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olijf2002@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 21:32 schreef rimpeldinky het volgende:
@ nitraat fftjes een dom vraagie hoor maarrreee ik heb wa besteld, moet ik zsm betalen of w88 totdat jij daarom vraagt :+
Wanneer de actie sluit (31-7) krijg je een mailtje hierover als het goed is.

Ik heb ook een vraagje.
Ik heb die cooler laten vallen, nu heb ik dus:
3x 60cm ide silver
1x floppy silver
1x pci blower
2x molex splitter
2x 4-3 converter

Past dat in 1 envelop? If not ga ik voor de TPG :D

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 21:24 schreef Tranzity het volgende:
zoals de 3 naar 4 pins?
nope helaas heb ik die niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 21:35 schreef mcolideluxe het volgende:
olijf2002@hotmail.com
en wat moet ik hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 23:03 schreef Keizer het volgende:

[..]

Wanneer de actie sluit (31-7) krijg je een mailtje hierover als het goed is.

Ik heb ook een vraagje.
Ik heb die cooler laten vallen, nu heb ik dus:
3x 60cm ide silver
1x floppy silver
1x pci blower
2x molex splitter
2x 4-3 converter

Past dat in 1 envelop? If not ga ik voor de TPG :D
ik vrees dat dat krap gaat worden. AUB de doos selecteren :)

Ben BTW nog niet thuis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Sorry als het al gepost is, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk morgen geld overmaken, wat is je mail adres om de betalingsgegevens te kunnen vragen?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 16 juli 2002 23:17 schreef nitraat het volgende:

[..]

ik vrees dat dat krap gaat worden. AUB de doos selecteren :)
Daar was ik al bang voor. Ik ben btw blij dat de TPG optie bestaat :D

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op dinsdag 16 juli 2002 23:23 schreef BlizzarD het volgende:
Sorry als het al gepost is, maar ik ga hoogstwaarschijnlijk morgen geld overmaken, wat is je mail adres om de betalingsgegevens te kunnen vragen?
Is op de LauPro-site te vinden: inkoop.aktie@tiscali.nl

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wacht rustig af, en anders zie ik het morgen wel als ik wakker wordt. Hoop trouwens dat het deze keer wel goed gaat, want anders komt mijn deelname in het gedrang, en dat willen we natuurlijk niet hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

zoals de 3 naar 4 pins?
Deze zijn toch wel te bouwen van een 3-->4 pin adapter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

zoals de 3 naar 4 pins?
Erm als je goed nadenkt, kom je erachter dat dat gewoon hetzelfde is :+ ;)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:28

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

edit:
Dit was een behoorlijk domme post...
Dat krijg je dus als je 3 dezelfde topics hebt openstaan.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op dinsdag 16 juli 2002 23:41 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Erm als je goed nadenkt, kom je erachter dat dat gewoon hetzelfde is :+ ;)
male-->female kan verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

nitraat wanneer is nou de uiterste betaal datum?

Dan weet ik ongeveer of ik op de laatste dag nog wat dingen kan toevoegen :) of misschien dingen moet weghalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op dinsdag 16 juli 2002 23:53 schreef freakstar het volgende:

Dan weet ik ongeveer of ik op de laatste dag nog wat dingen kan toevoegen :) of misschien dingen moet weghalen :(
Moet voor 10 Aug. binnen zijn

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op dinsdag 16 juli 2002 23:44 schreef Sharad_R het volgende:

[..]

male-->female kan verschillen...
Zelfs dat niet.

Want je molex wordt doorgelust en die 3pins v/d 3-->4pins kabel is male, en van een Fan altijd female.

Sim-pel :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op dinsdag 16 juli 2002 23:53 schreef freakstar het volgende:

Alles staat wel een beetje op de laupro site...

maar na het sluiten van de actie, heb je nog 10 dag en om te betalen/storten...

maar je zal er waarschijnelijk wel en mailtje over krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Op dinsdag 16 juli 2002 23:57 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Moooiii... dat moet wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op dinsdag 16 juli 2002 23:57 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

* Sharad R stands corrected....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen sorry als ik nu een beetje bot doe, maar lezen schijnt voor velen nogal moeilijk te zijn. Op de LauPro site staat alles duidelijk uitgelegd bij de info over deze aktie.
Heb je vragen, opmerkingenen meer.

Mail dan naar inkoop.aktie@tiscali.nl

Aangezien de vorige inkoopaktie een succes wasen ik nog op zoek ben naar meer leuke spullen, organiseer ik weer eeninkoopaktie. Dit maal zijn de spullen van deze website aan de beurt.

www.akasa-europe.comdit is wederom een groothandel waar ik via de nodige connecties terecht kan. Zijleveren veel leuke spullen die ik nog niet in de pricewatch ben tegen gekomen.Ik heb het dan over zilvere rounded kabels fans met led's koelers met daaropfans met leds en nog wat andere spullen.

Hieronder vind je een overzicht van wat erallemaal besteld kan worden. Dit zal een eenmalige aktie zijn dus bedenk goed ofje mee wilt doen. Mis je de boot, dan zal je helaas naar de winkel moeten.Aangezien het hier een groothandel betreft moeten we dus grote hoeveelhedenbestellen.

Korting bij bepaalde hoeveelheden is niet teregelen. Dan moet er zoveel besteld worden (b.v. 200 rounded kabels van 1 soort)dat dat niet haalbaar is, maar ik denk dat je zal zien dat de prijzen in dezeaktie ver onder die van de winkels zal liggen. Dat zal dus geen probleem worden.

Daar ik geen gezeik met de groothandel wilhebben, graag alle vragen via mij. Mail niet naar Akasa zelf. Ik heb mzzl dat ikdaar wat kan krijgen en wil dit niet verpesten.

Belangrijke info:

Betaling:
Dezeaktie loopt t/m 31 Juli. 1 Augustus krijgt iedere deelnemer een mailtje metdaarin zijn/haar rekening en mijn bankgegevens. Dan krijg je t/m 10 augustus detijd om te betalen. Heb je voor die tijd niet betaald, dan heb je pech en enword je bestelling niet doorgegeven. Ga je op vakantie of heb je andere problemen...LAAT HET DAN EVEN WETEN door middel van de mail.

Deze aktie kan alleen doorgangvinden als er voldoende animo is. Spreek al je vrienden die je kent aan omhieraan mee te doen. Ik wil heel graag dat deze aktie doorgaat simpelweg omdathet stukken goedkoper dan de winkel is. Dat is me de moete van deze aktie welwaard. Ik ben immers druk aan het modden en het geld groeit me helaas niet opm'n rug.

Vergeet niet een verzendoptie teselecteren. Een paar IDE kabels gaan in een envolope, 2 hdd koelers ook, al hetandere incl fans etc. gaan in een doos.

Tweakers in het buitenlandkunnen ook bestellen. Het enige wat je hoeft te doen is de buitenlandseverzendoptie selecteren.

Vervroegen van de sluiting:
Dezesluiting kan vervroegd worden. Dit is afhankelijk van het animo onder detweakers en of er in de loop der tijd nog bestellingen geplaatst worden. Ga eriig van uit dat ik zoveel mogelijk mensen van spullen wil voorzien in een zo'nkort mogelijke tijd. Bestel daarom zo snel mogelijk en wacht niet tot de sluitingsdatum van deze inkoopaktie.
Iedereen die gemaild heeft, heeft morgenochtend (lees vanavond) een mailtje in zijn mailbox liggen.

Morgen weet ik prijzen van de filters en verzekering van spullen bij de TPG. Komen spoedig op de LauPro site te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 juli 2002 23:34 schreef Djoeba het volgende:
/me wacht rustig af, en anders zie ik het morgen wel als ik wakker wordt. Hoop trouwens dat het deze keer wel goed gaat, want anders komt mijn deelname in het gedrang, en dat willen we natuurlijk niet hebben ;)
Het gaat goed, heb mail van je gezien voordat ik weg ging, dus je hebt morgen mail....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:42

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Rounded FDD kabel Black 60cm

ff vraagje

heb je hier ook plaatjes van en komt er ook een ide(ata133) versie van liefst 90cm ook voor fdd

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 00:08 schreef nitraat het volgende:

Het gaat goed, heb mail van je gezien voordat ik weg ging, dus je hebt morgen mail....
morgen? aangezien je dit om 00:08 post moet ik nog 24 ur wachten? nee hoor, Ik neem gewoon aan dat je vandaag bedoelt, tis voor jouw ook laat en je stopt er waarschijnlijk veel energie in, ik mag dus niet mierenN**ken. ;) ik ga nu maar eens maffen. ik zie morgen wel een mail verschijnen. Veel succes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo iedereen is van mail voorzien :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 17 juli 2002 01:46 schreef nitraat het volgende:
Zo iedereen is van mail voorzien :Z
Thank you
Morgen weer 82,50 euro armer :(
Begon met 3 kabels, eindig met 22 dingen. Gewoon omdat het veel geld scheeld met als ik ze overal apart had moeten halen.

edit:

Totaal aantal deelnemers: 142

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 6.876,00 dat zijn 1119 producten.

Het gaat nog steeds keihard omhoog met de inkoopactie :D

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

We zijn er nog niet....

het mooiste moet nog komen...:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Laatst online: 15-03-2023
Op dinsdag 16 juli 2002 17:47 schreef admiral het volgende:
tof man!
maar ik had nog een vraagje over die clear fans.
Zijn ze ongeveer gelijk aan de Ystech fans van 80mm?
Wat zijn de verschillen, if any?
En er zit nu een blauw lichtje in?
Want op de akasa site staat
[..]

ojah nog wat, blijft het lichtje constant aan, of knippert ie?

En nu nog wachten op de foto's :9

Ojah, nog even over dat tpg en npd.
Ik denk dat het slim is om er echt bij te zetten dat er voor tpg moet worden gekozen als het echt niet anders kan.
Want ik vermoed dat er toch een aantal zijn die voor de makkelijkheid tpg kiezen, en dan heb je in principe hetzelfde probleem.
Ik vraag me ook af hoe dat zit met die led's in die fan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 04:11
moet je niet slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 04:11 schreef insan1ty het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af hoe dat zit met die led's in die fan..
Die leds in de fans knipperen. Het zijn 2 leds die beuteling aan gaan. De ledjes zitten ingebouwd in het gedeelte waar de elektromotor ook zit.

Pics van de CCFL komen vanmiddag. Ik ga nu namelijk weer weg, heb ze op digicam staan moet ze alleen nog uploaden naar me provider. Kijk vanmiddag maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Is er al iets bekend over de anders-kleurige IDE kabels? IHB de Zwarte *D

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:54

admiral866

The King Personality Disorder

Op woensdag 17 juli 2002 09:03 schreef nitraat het volgende:

[..]

Die leds in de fans knipperen. Het zijn 2 leds die beuteling aan gaan. De ledjes zitten ingebouwd in het gedeelte waar de elektromotor ook zit.

Pics van de CCFL komen vanmiddag. Ik ga nu namelijk weer weg, heb ze op digicam staan moet ze alleen nog uploaden naar me provider. Kijk vanmiddag maar even.
hmz beurtelings?
Dat is toch niet tof?
Of juist wel? Kan iemand hier wat over zeggen, want ik heb beide nog nooit gezien.
En de kleur van het lampje is die nu blauw of groen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

De kleur is blauw...heb ze hier zelf ook, alleen hier knipperen ze niet...

[visualise mode]
Maar als ze een beetje snel knipperen, lijkt me dat juist tof...aangezien je dan ome n om een ander deel van je fan belicht wordt....
[/visualise mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 20:56
Ik heb ff geleze maar is het de bedoeling dat iedereen nu meel heeft?? Zo ja, dan heb ik et nog niet. En das wel de bedoeling..

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op woensdag 17 juli 2002 15:46 schreef WernerV het volgende:
Ik heb ff geleze maar is het de bedoeling dat iedereen nu meel heeft?? Zo ja, dan heb ik et nog niet. En das wel de bedoeling..
HEt gaat dus om de mensen die nitraat hebben gemaild..

vanwege de vakantie periode gaan veel mensen en tweakers op vakantie. Hier kan daarom een betalings probleempje uit komen, vandaar dat er tussentijds een betaling oid geregeld wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 20:56
Op woensdag 17 juli 2002 15:49 schreef Sharad_R het volgende:

[..]

HEt gaat dus om de mensen die nitraat hebben gemaild..

vanwege de vakantie periode gaan veel mensen en tweakers op vakantie. Hier kan daarom een betalings probleempje uit komen, vandaar dat er tussentijds een betaling oid geregeld wordt...
OK bedankt, daar hoor ik niet bij dus hoef me geen zorgen te maken.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Het gaat echt hard met deze actie: :D
Totaal aantal deelnemers: 146

Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 7.054,00 dat zijn 1143 producten.
Vanaf welke goederentreinstation moet je die spullen met je konvooi ophalen? :+

Enneh...niet er vandoor gaan met het geld: je maakt geen schijn van kans tegen een 146-koppige knokploeg! >:) :P

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Nou nog hopen dat de belasting dit ook zo waardeert :P

/offtopic

Jou voornaam (Orion) is de naam van mijn server :D

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha ha leuk mensen deze aktie gaat goed!!!

Ik ga nu ff eten en dan de pics van de CCFL uploaden. Kijk over 45 min's maar even in deze topic.

[Tipje van de sluier mode]
Niet op de troep op mijn buro letten
[/Tipje van de sluier mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

The moment of trueth...is almost there....

* Sharad R kan bijna zijn bestellling afronden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he nitraat, k ging vandaag naar de bank om geld over te maken, want ik breidt mijn bestelling toch niet meer uit. Maar die deed natuurlijk weer eens moeilijk. Is het een probleem als het geld van een andere rekening komt dan ik bij laupro heb vermeld? en moet ik dit dan effetjes veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Nitraat, ik ga morgen geld over maken via girotel. Eindelijk me geld ontvangen van me pa :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou hier zijn de pics dan.

Pic nr1: Hier zie je de CCFL in volle glorie. Gene geklooi met draaden etc. Hij is kant en klaar. Inpluggen en draaien maar. De totale lengte bedraagt 25,4 cm

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/ccfl1.jpg

Dit is de achterkant van de CCFL. Het is niet goed te zien, maar er zijn 2 knoppen. De linker (zwarte pijl) is om de gevoeligheid van de geluidssensor in te stellen. Jaaaa damens en heren jullie lezen het goed. Hij reageert op geluik. Bij mij was ie aan het flikkeren als een gek :) gaaf man. Net een stroboscoop. De rechter knop (rode pijl is om in te stellen of de geluidssensor actief is of dat de CCFL continu aan moet staan.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/ccfl2.jpg

Hier valt weinig aan toe te voegen.....

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/ccfl3.jpg

Ben nu even aan het afdrogen....kom maar op met jullie reacties :)

Er waren btw mensen met vragen over de leds in de fans. Deze leds staan stil terwijl ze knipperen. De fan is namelijk helmaal doorzichtig en de leds zitten op de elektromotor vast. Ik vind ze wel gaaf. Maar goed smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

HEb je nog pics (kunnen krijgen) van de andere kleuren...

Zo te zien niet echt fel...maar vast perfect in men mid towertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 20:34 schreef Sharad_R het volgende:
HEb je nog pics (kunnen krijgen) van de andere kleuren...

Zo te zien niet echt fel...maar vast perfect in men mid towertje...
Blauw is de enige kleur die ik kreeg van ze. Fel is ie wel, maar het is zo moeilijk om vast te leggen met een digicam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Zonde van dat enorme ding an dat ding, is dat er makkelijk af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij reageert op geluik.
hmm... das mooi :+

25cm wel een beetje kort.

hoe zit het met de muggen?
komen die er op af of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

[Tipje van de sluier mode]
Niet op de troep op mijn buro letten
[/Tipje van de sluier mode]
Noem je dat troep...

dan is mijn bureau een stortplaats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 20:38 schreef Syzzer het volgende:
Zonde van dat enorme ding an dat ding, is dat er makkelijk af te halen?
Alles zit geschroefd dus je kan hem vast uit elkaar halen ja. Alleen de voorkant, dus de kant zonder adapter etc is gelijmd. Die stukken zorgen er wel voor dat ie nagenoeg onbreekbaar is. Er zit een doorsichte plastik pijpje om de CCFL heen en aan die stukken kan je hem mooo ophangen> Zit zelfs speciaal spul erbij om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 20:38 schreef TheMAzTER het volgende:

[..]

hmm... das mooi :+

25cm wel een beetje kort.

hoe zit het met de muggen?
komen die er op af of niet?
Nog geen last van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

[no rush]
als deze nog samen met de fanfilters op laupro komen, kan ik men bestelling afronden...
[/no rush]

* Sharad R Ja Ja, Sharad_R weet dat hij in een eerdere post heeft gezegd, die fanfilters niet te nemen omdat ze er niet uitzagen...

* Sharad R Het boeit Sharad_R niet meer, want ze zitten toch op plekken, waar je ze niet ziet..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 20:49 schreef Sharad_R het volgende:
[no rush]
als deze nog samen met de fanfilters op laupro komen, kan ik men bestelling afronden...
[/no rush]

/me Ja Ja, Sharad_R weet dat hij in een eerdere post heeft gezegd, die fanfilters niet te nemen omdat ze er niet uitzagen...

/me Het boeit Sharad_R niet meer, want ze zitten toch op plekken, waar je ze niet ziet..:)
Ik zou vandaag eigelijk mail krijgen over die fanfilters, alleen was de hele dag weg en heb niets gezien. Zal ze morgen gelijk een belletje geven de lijers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Aangezien deze toch niet vervroegd zal sluiten, hb ik voorlopig geen haast mee..

is alleen wel beter, voor de vakantie gangers, dat alles er op staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Weet je trouwens wel al een prijsje coor de CCFL's??!?..

damn..ergens vandaag men 100ste post gedaan, maar weet niet meer waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze staan inmiddels op de LauPro site. Ze zijn echter niet goedkoop 25 Euro moeten ze kosten.... heb je wel een gave geluidsflikker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R

Sharad R

lurking is an art

Op woensdag 17 juli 2002 20:56 schreef nitraat het volgende:
Ze staan inmiddels op de LauPro site. Ze zijn echter niet goedkoop 25 Euro moeten ze kosten.... heb je wel een gave geluidsflikker :)
WOW..zo duur...

had die dingen wel een heel stuk goedkoper geschat...

bij stuut en bruin voor € 13,95 oid inc inverter

hier moet ik nog ff over nadenken...(en men geld tellen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Laatst online: 19:56

syserr

kangoeroe

en "gewoon"gekleurde ronde kabels? wordt het nog mogelijk die te bestellen!? vind et namelijk wel mooier om bij een zwarte FDD kabel van 55cm ook twee zelfde zwarte gewone kabels te hebben..

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 21:02 schreef Sharad_R het volgende:

[..]

WOW..zo duur...

had die dingen wel een heel stuk goedkoper geschat...

bij stuut en bruin voor € 13,95 oid inc inverter

hier moet ik nog ff over nadenken...(en men geld tellen..)
Ja is klote dat ze zo duur zijn. Ik vermoed dat dit door die geluidssensor komt. Anders zou ik het ook niet weten. Een klein puntje wat wel de moeite waard is om mee te nemen in je overweging is dat het buisje niet spontaan kan knappen oid. Meer kan ik ook niet verzinnen.

Affijn jullie zin niet verplicht om ze te bestellen. Als ze je leuk lijken en je vindt ze het geld waard, dan zou ik er eentje nemen, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 juli 2002 21:04 schreef syserr het volgende:
en "gewoon"gekleurde ronde kabels? wordt het nog mogelijk die te bestellen!? vind et namelijk wel mooier om bij een zwarte FDD kabel van 55cm ook twee zelfde zwarte gewone kabels te hebben..
Ik vrees dat er niet genoeg animo is voor zwarte rounded kabels. Die heb ik al meegenomen in mijn ovrige inkoopaktie. Die spullen gaan deze week de deur nog uit. Heb ze morgen in huis, dus extra bestellen is helaas niet mogelijk.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.