Op woensdag 24 juli 2002 00:43 schreef nitraat het volgende:
BTW lekker makkelijke mannier van zaken doen van de tweakshop. Eerst een vette inkoopaktie afkijken en dan proberen de boel over te nemen. Ik vind dit eerlijk gezegd geen mannier van zaken doen ook al is het goedkoper.
Ho, dat is zeer zeker nooit onze intentie geweest.
Ook bij de inkoopactie van de Akasa Matten zijn wij pas later betrokken.
Deze hebben wij zelfs later geheel verzorgd incl. verzending en dat ging in totaal om 24 pakketten.
Dus om nu ons ervan te beschuldigen een
vette inkoopactie over te nemen vind ik niet netjes.
Nu moet ik zeggen dat ik in een tweestrijd zit om die 480 euro aan te pakken. Aan de ene kant denk ik "leuk centjes" maar aan de andere kant heb ik het niet op de mannier waarop deze aankoniging gedaan is.
Wellicht is de mededeling niet geheel correct geweest in jou ogen, maar het aanbod is zeer zeker netjes en oprecht geweest.
Volgens mij is het namelijk als volgt gegaan:
Jullie zien een dikke inkoopaktie voorbij komen en denken hee daar vallen centjes te halen hoppa zie hier het resultaat. Ik ben nu ruim een maand bezig met deze aktie, alle voorbereiding etc jullie hebben nog geen ruk gedaan, zelfs niet eens prijzen etc aan mij doorgegeven en dan denk je zo lekker makkelijk een dikke order in de wacht te slepen.
Persoonlijk vind ik dit zeer ongepast.
Zoals hierboven reeds aangegeven, ook de inkoopactie van de Akasa geluidsmatten is door Tweakshop geregeld.
En dat was een "normale" actie.
Voor wat betreft de hoeveelheid werk die je erin steekt vinden wij ook dat je daar ruimschoots voor beloond moet worden. Vandaar het voorstel voor die 480Euro.
Het spijt me zeer, maar als het aan mij ligt ga ik door met deze aktie zoals ie was. Als mensen toch bij jullie willen bestellen gaan ze hun gang maar. Maar hoe aantrekkelijk 480 Euro ook is. Nee sorry, ik werk liever voor me geld. Verklaar me maar voor gek who cares. Me studiefinanciering is net binnen dus ik houdt het de komende maanden wel uit.
/me besteed liever geld bij een zaak dat werkt voor z'n geld.
Tja, geen commentaar zal ik maar zeggen......
P.S. een mailtje naar mij alvorens dit op dit forum te gooien was zeker te veel moeite?
Moet heel eerlijk zeggen dat ik er geen kwaad in heb gezien dit hier te posten. Gezien de reacties had ik je inderdaad beter even een email kunnen sturen.
Mijn excuus hiervoor.
Het leek ons gewoon een heel net aanbod waar niets mis mee was en waar je zelf ook niet slechter van zou worden.
Dat het op deze manier wordt opgevat is absoluut niet de bedoeling geweest.
Zoals gezegd, het aanbod ligt er en het is aan jou om te beslissen wat je doet....