Toon posts:

[Inkoop]Roundedkabels,clearfans+leds,koelers

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey, mijn 1e postje hier. toch ff speciaal momentje. Ik lees het forum al een half jaar maar kon niet reggen omdat ik me provider details niet meer wist en te lui was :)

Ok, van mij mag nitraatje er best aan verdienen zolang het maar niet TE gek word. Hij verricht ook veel werk.

Ik heb hem btw gemaild met wat ik wou bestellen, is dat goed want op de site zelf zie ik geen boxjes achter de productjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:01

robhof

Lembongan view

Vind het idd ook een beetje rare manier van zaken doen van de Tweakshop... :? Volgende keer bij het begin van een inkoopactie melden lijkt me een goed plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 00:48 schreef JaWa het volgende:
hmm Nitraat sterk van je om die 480 euro niet aan te pakken
maar wat ik zeeeerr ongepast is van tweakshop is dat je niet eerst nitraat op de hoogte heb gebracht! (daar ging ik iig geval wel van uit)

anyweez wat ik als laatst (en eerst in deze draad kwijt wil)

ik order gewoon bij nitraat en pass je wel 2 euro voor de moeite zo kom je ook wel aan een zakcentje voor de moeite
Sterk? Ik moet al huilen aan de gedachte van 480 Euro, maar ik kan het toch niet maken om nu over te stappen. Ik heb een maand terug afspraken gemaakt en daar ga ik nu niet onderuit krabellen omdat er met 480 euro gelokt wordt. Tijd om te kijken of me wilskracht groter is dan de wil naar geld.

En mensen extra geld overmaken hoeft echt niet, het is een leuk gebaar, maar denk eens aan het woord "inkoopaktie". Straks krijgen Dabit, Phreak en de hele mod crew nog gelijk ook als ze zeggen dat ze inkoopakties van tweakers willen verwijderen, laat dit aub niet zo ver komen want ik zit nog op een LCD te wachten uit een andere aktie en hoop er spoedig nog meer te bestellen :)

Wel eens aan gedacht dat de maker van de bestel site, geen kosten rekent voor het gebruik van zijn site? Kost hem btw nog geld ook. Als je persee extra wilt storten, stort dan wat op zijn rekening ipv die van mij. Ik leg geen geld toe op deze aktie, hij wel.

Inkoopaktie staat voor:
* belangeloos
* voor tweakers door tweakers
* omdat het leuk is

Zodra er met geld heen en weer gezwabberd wordt is de lol er een beetje af denken jullie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 00:49 schreef Tsu het volgende:
Ik heb hem btw gemaild met wat ik wou bestellen, is dat goed want op de site zelf zie ik geen boxjes achter de productjes. :)
Eerst onderaan klikken dat je deel wilt nemen aan de inkoopactie, dat was mijn fout iig.

Zelfs als iedereen maar 50 cent extra stort komt er met 200+ man toch een leuk bedrag uit. En er zijn vast wel mensen die het nog wat mooier af ronden. Er is veel moeite gedaan tot nu toe, en om nu ineens over te stappen naar tweakshop als zij alsnog zo'n zelfde aktie op gaan zetten lijkt me een nogal flauw. Maar das ieder voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

Op woensdag 24 juli 2002 00:55 schreef nitraat het volgende:

[..]

Sterk? Ik moet al huilen aan de gedachte van 480 Euro, maar ik kan het toch niet maken om nu over te stappen. Ik heb een maand terug afspraken gemaakt en daar ga ik nu niet onderuit krabellen omdat er met 480 euro gelokt wordt. Tijd om te kijken of me wilskracht groter is dan de wil naar geld.
nou ja eigenlijk maakt het mij niet uit wat je doet als ik maar redelijk op tijd mn spulletjes krijg. het enige wat mij zo afkerend deed posten is dat tweakshop jou niet vooraf heeft ingelicht.

trouwens met 1000 piek kan je als student veeeel doen (ik zou et wel weten) dus ik begrijp et wel dat je hun voorstel nog eens zwaar in overweging neemt en no matter what (of je zelf besteld of via tweakshop) ik order wel (tenzij et nog een halfjaar duurt ofzo :) ).
kwou alleen aangeve als er 2inkoopacties gaan lopen 1 van jou en 1 van tweakshop dan blijf ik bij die van jou

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 00:43 schreef nitraat het volgende:
BTW lekker makkelijke mannier van zaken doen van de tweakshop. Eerst een vette inkoopaktie afkijken en dan proberen de boel over te nemen. Ik vind dit eerlijk gezegd geen mannier van zaken doen ook al is het goedkoper.
Ho, dat is zeer zeker nooit onze intentie geweest.
Ook bij de inkoopactie van de Akasa Matten zijn wij pas later betrokken.
Deze hebben wij zelfs later geheel verzorgd incl. verzending en dat ging in totaal om 24 pakketten.
Dus om nu ons ervan te beschuldigen een vette inkoopactie over te nemen vind ik niet netjes.
Nu moet ik zeggen dat ik in een tweestrijd zit om die 480 euro aan te pakken. Aan de ene kant denk ik "leuk centjes" maar aan de andere kant heb ik het niet op de mannier waarop deze aankoniging gedaan is.
Wellicht is de mededeling niet geheel correct geweest in jou ogen, maar het aanbod is zeer zeker netjes en oprecht geweest.
Volgens mij is het namelijk als volgt gegaan:
Jullie zien een dikke inkoopaktie voorbij komen en denken hee daar vallen centjes te halen hoppa zie hier het resultaat. Ik ben nu ruim een maand bezig met deze aktie, alle voorbereiding etc jullie hebben nog geen ruk gedaan, zelfs niet eens prijzen etc aan mij doorgegeven en dan denk je zo lekker makkelijk een dikke order in de wacht te slepen.
Persoonlijk vind ik dit zeer ongepast.
Zoals hierboven reeds aangegeven, ook de inkoopactie van de Akasa geluidsmatten is door Tweakshop geregeld.
En dat was een "normale" actie.
Voor wat betreft de hoeveelheid werk die je erin steekt vinden wij ook dat je daar ruimschoots voor beloond moet worden. Vandaar het voorstel voor die 480Euro.
Het spijt me zeer, maar als het aan mij ligt ga ik door met deze aktie zoals ie was. Als mensen toch bij jullie willen bestellen gaan ze hun gang maar. Maar hoe aantrekkelijk 480 Euro ook is. Nee sorry, ik werk liever voor me geld. Verklaar me maar voor gek who cares. Me studiefinanciering is net binnen dus ik houdt het de komende maanden wel uit.
/me besteed liever geld bij een zaak dat werkt voor z'n geld.

Tja, geen commentaar zal ik maar zeggen......
P.S. een mailtje naar mij alvorens dit op dit forum te gooien was zeker te veel moeite?
Moet heel eerlijk zeggen dat ik er geen kwaad in heb gezien dit hier te posten. Gezien de reacties had ik je inderdaad beter even een email kunnen sturen. Mijn excuus hiervoor.

Het leek ons gewoon een heel net aanbod waar niets mis mee was en waar je zelf ook niet slechter van zou worden.
Dat het op deze manier wordt opgevat is absoluut niet de bedoeling geweest.

Zoals gezegd, het aanbod ligt er en het is aan jou om te beslissen wat je doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 01:02 schreef JaWa het volgende:
kwou alleen aangeve als er 2inkoopacties gaan lopen 1 van jou en 1 van tweakshop dan blijf ik bij die van jou
Het is nooit de bedoeling geweest om de inkoopactie over te nemen of er nog een op te starten.
De inkoopactie is/blijft van Nitraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Uit het aspect dat de starter er geen zakcentje aan over mag houden vind ik de reactie van Nitraat uiterst correct. En de actie van Tweakshop onder de gordel. (Ook al is het lekker die korting :P)
Ik heb sommige reacties met kromme tenen gelezen totdat ik eindelijk op die van Nitraat uitkwam. Mooi B)

En de vraag of niet iedereen geld wil overmaken omdat je er anders geld aan overhoud :?
Je zei net zelf dat je er enorm veel tijd steekt (nog niet te denken aan het inpakken/verzenden). Als je 'uurloon' meerekent kom je dus op verlies uit. Iets meer geld overmaken is niet winst maken. Dat is hetzelfde als van tweakers voor tweakers.

Ik zou me zelf niet zo snel met zo'n actie bezig die vele uren van me tijd kost als ik zelf een 'kleine' bestelling plaats (ja, de bestelling van Nitraat is klein in verhouding met grootte van de inkoopactie). Maar als ik dan zulke bedankjes van tweakers zou krijgen zou ik er wel blij mee zijn. Dan doe je het tenminste niet voor niets!

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

okee ga maar om de tafel zitten( at least als er volgens nitraat er nog wat te overleggen valt)
Ik lees morgen of overmorgen wel wat eruitkomt.

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 01:12 schreef Oxigun het volgende:
Uit het aspect dat de starter er geen zakcentje aan over mag houden vind ik de reactie van Nitraat uiterst correct. En de actie van Tweakshop onder de gordel. (Ook al is het lekker die korting :P)
Ik heb sommige reacties met kromme tenen gelezen totdat ik eindelijk op die van Nitraat uitkwam. Mooi B)

En de vraag of niet iedereen geld wil overmaken omdat je er anders geld aan overhoud :?
Je zei net zelf dat je er enorm veel tijd steekt (nog niet te denken aan het inpakken/verzenden). Als je 'uurloon' meerekent kom je dus op verlies uit. Iets meer geld overmaken is niet winst maken. Dat is hetzelfde als van tweakers voor tweakers.

Ik zou me zelf niet zo snel met zo'n actie bezig die vele uren van me tijd kost als ik zelf een 'kleine' bestelling plaats (ja, de bestelling van Nitraat is klein in verhouding met grootte van de inkoopactie). Maar als ik dan zulke bedankjes van tweakers zou krijgen zou ik er wel blij mee zijn. Dan doe je het tenminste niet voor niets!
Kijk ik zal niet zeggen dat ik het niet leuk vind om een zakcentje te krijgen, maar ok houdt al ongeveer 200 euro over aan een extratje die in de verzendkosten zit. 50 cent p/p om de eventuel extra kosten te denkken die er waarschijnlijk toch niet zijn. Als ik geld aan ga nemen dan doe je het begrip inkoopaktie geen eer aan. Er zijn al zoveel discussies geweest of er wel of niet inkoopakties op GoT toegelaten zouden worden. Nu mag het en ik heb er de grootste lol aan en dan krijg je dit. Zodra ik geld aanneem krijg je een situatie die niet wenselijk is op GoT en zal dit een aanleiding kunnen zijn om toekomstige inkoopakties te weren van dit forum. Willen wij dat? Ik niet iig en wil dit zeker niet op m'n geweten hebben.

Samenvatting. Zakcentje is leuk, maar die heb ik al en ik ga al helemaal niet vragen om geld en ik vraag of jullei als je toch wat wilt overmaken om dat even de maker van de site in het achterhoofd wilt houden. Das alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Op woensdag 24 juli 2002 01:21 schreef nitraat een wijs verhaal
Zo te horen heb ik me geld naar de goede persoon overgeschreven.
Nu nog wachten op me producten!

trouwens nitraat. Als je me betaling binnen hebt kun je dan ook nog ff een mailtje sturen :? (gisteren overgemaakt dus het is er neem ik aan nog niet hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 01:06 schreef TweakShop het volgende:

[..]

Ho, dat is zeer zeker nooit onze intentie geweest.
Ook bij de inkoopactie van de Akasa Matten zijn wij pas later betrokken.
Deze hebben wij zelfs later geheel verzorgd incl. verzending en dat ging in totaal om 24 pakketten.
Dus om nu ons ervan te beschuldigen een vette inkoopactie over te nemen vind ik niet netjes.
[..]

Wellicht is de mededeling niet geheel correct geweest in jou ogen, maar het aanbod is zeer zeker netjes en oprecht geweest.
[..]

Zoals hierboven reeds aangegeven, ook de inkoopactie van de Akasa geluidsmatten is door Tweakshop geregeld.
En dat was een "normale" actie.
Voor wat betreft de hoeveelheid werk die je erin steekt vinden wij ook dat je daar ruimschoots voor beloond moet worden. Vandaar het voorstel voor die 480Euro.
[..]

/me besteed liever geld bij een zaak dat werkt voor z'n geld.

Tja, geen commentaar zal ik maar zeggen......
[..]

Moet heel eerlijk zeggen dat ik er geen kwaad in heb gezien dit hier te posten. Gezien de reacties had ik je inderdaad beter even een email kunnen sturen. Mijn excuus hiervoor.

Het leek ons gewoon een heel net aanbod waar niets mis mee was en waar je zelf ook niet slechter van zou worden.
Dat het op deze manier wordt opgevat is absoluut niet de bedoeling geweest.

Zoals gezegd, het aanbod ligt er en het is aan jou om te beslissen wat je doet....
Ok ok, sorry ben mischien iets te fel. Maar je wilt gewoon niet weten hoeveel werk hier al in zit en het klinkt mischien een beetje stom maar ik zie deze aktie als mijn kindje.

De hele late timing is ook niet in je voordeel te noemen. Aktie is al bijna gesloten en het spijt me zeer, deze kan je gewoon niet over het hoofd gezien hebben op dit forum.

Mijn vraag is dus. Waarom ben je hier zo laat mee en waarom op het forum? Leuk dat andere mensen het weten voordat ik het uberhaupt gezien heb. Echt formeel is het niet en je zet me bovendien nogal voor het blok om een direct een keuze te maken.

Bij deze wil ik jullie aanbod naast mij neerleggen en wens er geen gebruik van te maken. Dit om principiele redenen i.c.m het vele benodigde regelwerk die deze wijziging met zich mee zou brengen.

Iig bedankt voor je aanbod (even buiten beschouwing latend op de mannier waarop) en wellicht toch een andere keer.

Hopend u zo voldoende geinformeerd te hebben verblijf ik zwets zwets zwets.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 11-10 21:17

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik vindt het brutaal van Tweakshop om zomaar te posten zonder reactie/toestemming van uberhaupt een modje of nitraat!.

En dan nog idd,. geld voor de neus houden en er zelf veel op verdienen, terwijl jullie vrijwel niks hoeven te doen!!, jullie geven het adres op van nitraat en jullie vangen gewoon geld door alleen maar een bestelling door te krijgen, neh beetje aso imho.

Maar ik ben blij dat dit akkevietje weer uit de wereld is en nu moet ik ook maar ff bestellen :P ,nu ik weet dat het goedt komt met nitraat :) good job nitraat!!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 10-10 13:38

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 24 juli 2002 01:22 schreef Oxigun het volgende:
trouwens nitraat. Als je me betaling binnen hebt kun je dan ook nog ff een mailtje sturen :? (gisteren overgemaakt dus het is er neem ik aan nog niet hoor)
Goede tip! Komt in het systeem! (mail sturen als bedrag is overgemaakt)

Even wat over het systeem. In principe 'koop' je gewoon als in een 'normale' winkel. Je ziet een prijs en daar doe je het voor. Kan me voorstellen dat dit wat veranderd op den duur maar de prijs staat eigenlijk al vast (het is dus eigenlijk niet de bedoeling dat de prijs veranderd).

Dan vind ik het iid absuluut géén mannier om Nitraat op deze mannier te benaderen. Zulke voorstellen hoor je via e-mail te doen. Je probeert zo andere 'users' te overtuigen om het via jullie te doen. Absoluut _GÉÉN_ mannier :(

Ik sta dan ook volledig achter de beslissing van Nitraat, hij was waarschijnlijk wel akkoord gegaan als jullie dit netjes van tevoren hadden gemeld en dat gewoon privé onder elkaar hadden besproken. (de 'users' hoeven in principe niet te weten waar Nitraat zijn spul vandaan haalt)

Ik maak hieruit om dat dit gewoon spam is. Ten eerste omdat het jullie (TweakShop) om geld draait (daar is dit forum niet voor). En ten tweede omdat jullie naam in deze actie voorkomt.

Oja en nog wat: En als ik zo naar jullie site kijk dan neem ik een niet al te serieus bedrijf waar (is ook een reden van zoveel deelnemers). Als je dan (veel) winst wil maken, zorg dan ten eerste voor een goede site, en ga niet proberen de handel over te nemen (al zeggen jullie dat je dit niet wilt doen)[sub]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Op woensdag 24 juli 2002 01:35 schreef LauPro het volgende:

[..]

Goede tip! Komt in het systeem! (mail sturen als bedrag is overgemaakt)
dan heb ik bij deze nog een hint. (stond ook paar pagina's terug).
ik heb eerst betaald en toen me status op betaald gezet. Hierbij kreeg ik een nummer dat ik bij me overschrijving 'moest' zetten. Is het niet handiger om dit van te voren al te geven :?
Om het makkelijker te maken voor degene die alles moet afhandelen, ik neem namelijk aan dat de nickname vermelden voldoende is maar niet het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 11-10 21:17

-Sander-

///M Powerrrrrr

Nog iets Tweakshop, als je zo *aardig & vrij* bent om toch al te gaan spammen enzo, zeg dan ook es hoeveel JULLIE er aan zouden verdienen!!! ,. als je sportief bent doe je dat!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 24 juli 2002 01:52 schreef Alfa_33 het volgende:
Nog iets Tweakshop, als je zo *aardig & vrij* bent om toch al te gaan spammen enzo, zeg dan ook es hoeveel JULLIE er aan zouden verdienen!!! ,. als je sportief bent doe je dat!.
Erm hij zei toch ook eerlijk dat ze er aan zouden verdienen

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een verzoekje. Aub niette veel flamen richting tweakshop. Ik heb al eens threads zien sluiten door zoiets.

Kunnen we AUB weer on topic verder gaan.

[ontopic]
Ik ben ff het aantal pins op de fans aan het opzoeken. Kom hier zo op terug.

Zie je wat er kan gebeuren, nu vergeet ik zowat de echt belangrijke zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo het aantal pins is nu vermeldt op de site: [url="http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79"]http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitraat start inkoopactie, commercieel bedrijf ziet daar dmv bedrijfsmatige inkoopsprijzen handel in en besluit er op in te spelen door nitraat een geldbedrag te bieden en zodoende een grote order binnen te slepen maar doet dit door een post op een forum met 50000 mensen die dit allemaal zien, evenals nitraat die direct besluit door te gaan met zen eigen initiatief om zen supplier niet te naaien en dus het aanbod van tweakshop naast zich neer legt.

Tweakshop had hier leuke publiciteit + een grote order mee kunnen verdienen, maar door niet eerst persoonlijk contact op te nemen met de initiatiefnemer zetten ze zichzelf nu in een verkeerd daglicht. Jammer.

Case closed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 13:45
Op dinsdag 23 juli 2002 23:19 schreef TweakShop het volgende:
Hallo,

Voor de inkoopactie van de Akasa geluidsdempende matten ( [topic=522059] ) zijn de matten via TweakShop geleverd.
Deze matten hebben wij toen geleverd voor 17,50 Euro. In deze inkoopactie staan ze voor 19,00 Euro.

Na snelle bestudering van de prijzen van deze inkoopactie komen wij tot de conclusie dat wij dit veel goedkoper kunnen leveren.
Eventueel wil TweakShop dan ook wel de producten uit deze inkoopactie voor jullie inkopen.

Jullie krijgen dan 10% korting op de reeds aangegeven prijzen.
De verzendkosten blijven gelijk, want dat regelt Nitraat.

Tevens is het voorstel om deze 10% op te delen in b.v. 6% en 4%.
6% voor de degenen die meedoen aan de actie.
4% voor Nitraat, als beloning voor zijn geweldige inzet.

De actie is op dit moment zo'n 12.000 Euro.
Hierop geven wij dus een korting van 10% (= 1200 Euro.)
Voor Nitraat zou dit dan betekenen dat als hij 4% krijgt, hij er 480 Euro aan overhoudt.

Uiteraard beslissen jullie hoe die 10% dan verdeeld moet worden.
Jullie kunnen ook de volledige 10% ( = 1200 Euro) aan Nitraat schenken, maar dat lijkt me wat overdreven.

Mochten jullie intresse hierin hebben, dan hoor ik dat graag van jullie.
Ik heb nu net even wat pagina's text doorgenomen in de staart van dit topic op dit moment(29 pagina's)

Ik moet zeggen, dat het idd niet echt netjes van de Tweakshop was om zo het idee te opperen.Maar ik moet ook zeggen , dat er niet geprobeerd is met geld te wapperen om de inkoopactie naar de tweakshop te halen.

Immers Tweakshop oppert het idee om Nitraat te belonen met ¤480,- voor zijn inzet bij deze inkoopactie.

Dat wil dus nog NIET zeggen dat het ook daadwerkelijk zo gaat gebeuren.........

Er was ook nog een optie: om de 10% dan voor rekening te laten komen voor eenieder die gebruik maakt van deze inkoopactie.Immers 10% is in deze handel best wel veel hoor!!Immers Nitraat had al goede (en ook lage) prijzen van zijn connectie weten te krijgen.

Ik weet zelf nog wel een betere optie:
Laat eenieder die die 10% niet wil ,zijn deel schenken aan Femme en zijn collega's immers t.net en GoT draait ook niet op water.............

Enne al die Flames richting Tweakshop.......Ze hebben toch al OPENLIJK hun excuus ervoor aangeboden??

Anyway just my 2 cents, laten we het gezellig houden.Ook als iemand eens iets verkeerds doet(en daar openlijk voor uit komt)

:+

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eeeeh ik wil graag even een duidelijke standpunt innemen voor zover ik dat nog niet gedaan heb.

Deze aktie gaat door zoals het ging voordat tweakshop in het spel kwam. Geen 10% korting voor jullie en geen 480 Euro voor mij.

Ik beschouw deze kwestie als afgehandeld en zou graag zien dat we weer on-topic verder gaan. Anders komt er straks een hangslotje op deze topic. Alvast bedankt voor de medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot wanneer geld deze actie en wanneer is de maximale betaal datum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 24 juli 2002 02:51 schreef TweakMaster het volgende:
Tot wanneer geld deze actie en wanneer is de maximale betaal datum ?
Grrrrrr :P

Tot 1 aug bestellen, en voor 10 aug. moet je geld binnen zijn bij Nitraat

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neem een voorbeeld aan Blizzard die heeft al betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb misschien in een eerdere post een beetje te enthousiast gereageerd op het voorstel van Tweakshop. Achteraf gezien is het idd niet zo heel erg netjes geweest om hun voorstel zomaar op GOT te knallen... Toch denk ik dat Tweakshop het goed kan maken door op hun site een speciale tweakers shop te openen (zorg maar dat jullie op de 1e plaats in de pricewatch terechtkomen ;)). Op deze manier verstoren jullie de IA van Nitraat niet en zo heeft de GOT community er ook voordeel bij...*D

Verder wilde ik nog even kwijt dat Nitraat en Laupro erg goed bezig zijn: RESPECT! Is het geen goed idee om een stichting in het leven te roepen voor zulke initiatieven? ;)

Enneh.. Nitraat: betalen hoeft toch pas zodra we een mailtje van je krijgen met daarin jouw info? Ik zal dan z.s.m. een betaalopdracht op de post doen!

Is die Akasa HDD koeler trouwens alleen in dat ButUgly oranje te krijgen? Ik meen me te herinneren dat ik 'm ook ergens in het blauw heb gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 13:45
Ik heb net een paar fans gekocht besteld en een matten set( nee, niet voor me auto :o )

Maar zoals ik het las staan die leds dus altijd aan en knipperen ze niet.( hoop ik ook, niet want als ik naar de disco wil ga ik daar wel heen, en niet achter me pc :+ )

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 02:38 schreef nitraat het volgende:
Eeeeh ik wil graag even een duidelijke standpunt innemen voor zover ik dat nog niet gedaan heb.

Deze aktie gaat door zoals het ging voordat tweakshop in het spel kwam. Geen 10% korting voor jullie en geen 480 Euro voor mij.

Ik beschouw deze kwestie als afgehandeld en zou graag zien dat we weer on-topic verder gaan. Anders komt er straks een hangslotje op deze topic. Alvast bedankt voor de medewerking.
ik keek net ff bij shop een modje, en ik moet zeggen dat ik ook zeer slechte ervaringen met de tweaker shop heb.
vooral levertijden die 10X langerzijn dan aan gegeven.
pakketjes die inkompleet zijn, ge-emailt zeggen ze foutje van de zaak hij word nu toe gestuurd. maand gew8 nee hoor komt niks maar bellen dan... ow dat is niet zo netjes ik zal het op sturen. maar weer w8ten :Z dan eindelijk naar 2 week komt er een na sturing eindelijk dat was tweaker shop dan bye bye verkoop het maar aan een straat steen.

daarna bleek het geheugen ook nog eens niet te passen op me mp3 speler ik heb het niet terug gestuurd gewoon 2dehands verkocht ik ga niet nog een jaar w8ten op me geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20
Zo ik heb net ook een paar dingetjes besteld voor ¤ 37,-
Eerste keer dat ik met zo'n inkoopactie meedoe en deze ziet er :9~ uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik kan mij zo voorstellen dat die connectie van Nitraat nu ook eigenlijk er wel (veel) aan gaat verdiend...want deze inkoopactie is nu zo groot geworden dat je makkelijk andere prijzen kan 'afdwingen' bij de groothandel/importeur.

Kijk Nitraat wil er niets aan verdienen, maar waarom dan wel zijn 'connectie' ??? (denk ik). Als de Tweakshop wel 10% kan krijgen waarom dan niet zijn connectie?

Dan worden wij tweakers nog eigenlijk een beetje genaaid, dit was een leuke inkoopactie op een kleinschaligiveau, maar deze is nu zo groot geworden....

En misschien dat Nitraat in natura (als een extra'tje) beloond kan worden...? :) 100x fans 120mm ofzo... kan ie een leuke kast maken.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr
  • Laatst online: 11-10 11:16

syserr

kangoeroe

Op woensdag 24 juli 2002 08:52 schreef CrazyTaxi het volgende:
Maar ik kan mij zo voorstellen dat die connectie van Nitraat nu ook eigenlijk er wel (veel) aan gaat verdiend...want deze inkoopactie is nu zo groot geworden dat je makkelijk andere prijzen kan 'afdwingen' bij de groothandel/importeur.

Kijk Nitraat wil er niets aan verdienen, maar waarom dan wel zijn 'connectie' ??? (denk ik). Als de Tweakshop wel 10% kan krijgen waarom dan niet zijn connectie?

Dan worden wij tweakers nog eigenlijk een beetje genaaid, dit was een leuke inkoopactie op een kleinschaligiveau, maar deze is nu zo groot geworden....

En misschien dat Nitraat in natura (als een extra'tje) beloond kan worden...? :) 100x fans 120mm ofzo... kan ie een leuke kast maken.... :)
2 dingen, je wordt niet genaaid.. je weet de prijzen zoals nitraat die helemaal in het begin geeft dus op basis daarvan beslis je of je wel of niet mee doet

en verder, nitraat heeft al meerdere malen aangegeven dat hij er door iets hogere verzendkosten wel een heel klein beetje op verdiend (waarvan ik niet denk dat er ook maar iemand is die daar bezwaar tegen heeft..)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 07:11

Gulli

100% Unwiderstehlich

Op woensdag 24 juli 2002 03:37 schreef DIGIBOY het volgende:

Verder wilde ik nog even kwijt dat Nitraat en Laupro erg goed bezig zijn: RESPECT! Is het geen goed idee om een stichting in het leven te roepen voor zulke initiatieven? ;)
Bedoel je zodat je de initiatiefnemers kan belonen door geld op die stichting te storten of bedoel je een stichting die zich bezighoudt met het inkopen van spullen en zo kortingen kan krijgen? In dat laatste geval daar heb je er genoeg van! Ik kan me herinneren dat een jaar of wat geleden een internetbedrijfje (ik noem geen namen want ik wordt nog wel eens onterecht van spam beschuldigd, laten we het niet op gaan zoeken dan ;)) dat zo werkte; hoe meer mensen een bepaald product kopen, hoe lager de prijs daarvan wordt.

Iig ik vind de actie van Nitraat geweldig en het geld komt ASAP op zijn rekening te staan, hulde aan Nitraat!

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 11-10 15:14

Caveman

whahoehaha

Ehhh, ik snap het ff niet meer, door al dat gerommel met wie wat hoe en waarom ??? Het maakt mij geen bal uit hoe of wat... Nitraat heeft een lijst met spullen gemaakt, die voor een hele leuke prijs aangeboden worden en nog bij je thuis bezorgd worden ook. zo !
Maar ff over het betalen ? ik lees dat er al betaald is en word ? Misschien is Cavie een beetje sloom maar ik zit te w8ten op het mailtje..... en betaald daarna meteen, :)
Betaling:
Dezeaktie loopt t/m 31 Juli. 1 Augustus krijgt iedere deelnemer een mailtje metdaarin zijn/haar rekening en mijn bankgegevens. Dan krijg je t/m 10 augustus de tijd om te betalen. Heb je voor die tijd niet betaald, dan heb je pech en enword je bestelling niet doorgegeven. Ga je op vakantie of heb je andere problemen...LAAT HET DAN EVEN WETEN door middel van de mail.
Zo is het toch ook de bedoeling ??, als er eerder betaald moet worden dan zeg het maar hoor.....maar dan moet ik wel een rekeningnummer hebben. :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op woensdag 24 juli 2002 09:44 schreef AaBbYyZz het volgende:
Iig ik vind de actie van Nitraat geweldig en het geld komt ASAP op zijn rekening te staan, hulde aan Nitraat!
Hier ga ik je heel hard gelijk in geven.

Misschien kunnen we voor een eventuele volgende i.a. contact op gaan nemen met Tweakshop, maar ik vind dat Nitraat deze actie moet doorzetten zoals hij was. In de laatste week aanpassen wordt een bende. Aangezien iedereen die besteld heeft al akkoord is gegaan met de prijs ga ik er van uit dat iedereen het met Nitraat eens is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Op woensdag 24 juli 2002 09:57 schreef Cavie het volgende:
Ehhh, ik snap het ff niet meer, door al dat gerommel met wie wat hoe en waarom ??? Het maakt mij geen bal uit hoe of wat... Nitraat heeft een lijst met spullen gemaakt, die voor een hele leuke prijs aangeboden worden en nog bij je thuis bezorgd worden ook. zo !
Maar ff over het betalen ? ik lees dat er al betaald is en word ? Misschien is Cavie een beetje sloom maar ik zit te w8ten op het mailtje..... en betaald daarna meteen, :)
[..]

Zo is het toch ook de bedoeling ??, als er eerder betaald moet worden dan zeg het maar hoor.....maar dan moet ik wel een rekeningnummer hebben. :)
Klopt, maar je mag al van tevoren betalen. Wil je dat niet dan wacht je tot 1 augustus en krijg je een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Nitraat man RESPECT.

Dat is de spirit, je niet laten verleiden door het geld. Ik denk dat je toch nog een centje gaat overhouden. Ik dacht al naar boven af te ronden maar dat weet ik nu ZEKER.

Hij mag niet betaald worden voor deze aktie but who's gonna stop me.

Van zodra mijn chipknip gedeblokkeerd ( heb je dat al meegemaakt |:( ) is bij de bank maak ik mijn bedrag over.

Ik hou je verder in de gaten hier bij GoT, in case you start another IA.

nof effe een vraagje: wat is de Metal Oxide compound. Bedoel je daarmee de prut tss je proc en de koeler? Is deze dan van zr goede kwaliteit?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 22:38
idd, respect :)

Tweakshop moet zelf maar een inkoop actie beginnen als ze menen het beter te kunnen doen ;)

* Mior gaat ook het bedrag naar boven afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen. Count me in for:

ATA 133 Silver mesh cables:

2x 60 cm (total 19,-)
1x FDD (total 5,50)

2x Exhaust Cooling 110x9x20 mm (total 10,-)

1x HDD Cooler (total 5,50)

2x 90 mm Case Fan Arctic Blue L.E.D. Light (total 13,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

SJIT! Euh ik bedenk me net... FDD kabel is voor je floppy he? Ik wil voor mn HDD en mn CDROMs, moet ik nu de ATA133 hebben? En wat als ik ze wil splitten (ivm CDRW en 2e HDD)?? Dom dom dommie eerst nadenken voor je besteld... |:(

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 02:57 schreef nitraat het volgende:
Neem een voorbeeld aan Blizzard die heeft al betaald :)
:) Ik snap de hint nitraat, ik ga vanavond telebankieren. ik stuur je zo ff een mailtje voor de gegevens. Vind je het erg als ik het bedrag naar boven afrond, want ik denk nou eenmaal in ronde bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitraat, waar is je e-mail adres te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Op woensdag 24 juli 2002 11:35 schreef AaBbYyZz het volgende:
SJIT! Euh ik bedenk me net... FDD kabel is voor je floppy he? Ik wil voor mn HDD en mn CDROMs, moet ik nu de ATA133 hebben? En wat als ik ze wil splitten (ivm CDRW en 2e HDD)?? Dom dom dommie eerst nadenken voor je besteld... |:(
dat is de ATA133 ja. FDD is alleen floppy

je hebt 2 hd's en 1 cd speler dus je moet minimaal 2 ATA133 kabels bestellen. (2 apparaten per kabel).
als je 3 IDE sloten op je mobo hebt zou ik 3 kabels nemen. (sneller)
Op woensdag 24 juli 2002 11:56 schreef Nemesis2K het volgende:
Nitraat, waar is je e-mail adres te vinden?
Heb je vragen, opmerkingenen meer.

Mail dan naar inkoop.aktie@tiscali.nl

staat op [url="http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79"]http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=79[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die oxide compound is idd koelpasta voor tussen je koeleren en je cpu. Hij zal niet zo goed zijn als artic silver, maar toch beter dan die standaar koelprut die bij je cpu zit. Er zit immers 25% zilver in, dus dat zal wel geleiden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 11:55 schreef NINER het volgende:

[..]

:) Ik snap de hint nitraat, ik ga vanavond telebankieren. ik stuur je zo ff een mailtje voor de gegevens. Vind je het erg als ik het bedrag naar boven afrond, want ik denk nou eenmaal in ronde bedragen.
Dat mag altijd :) trouwens niet per ongeluk een nulletje te veel invullen he ;) Hint Hint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Maar hoe split ik zo'n rounded? Want ik heb nu 1 HDD 1 CDROM en 1 CDRW... Ik dacht maar 2 sloten op mn mobo... kunnen er ook 3 zijn maar ik ben nu niet in staat te checken.

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 12:02 schreef nitraat het volgende:

[..]

Dat mag altijd :) trouwens niet per ongeluk een nulletje te veel invullen he ;) Hint Hint :P
Weetje wat, ik zet er wel 3 ! nullen bij,

maar dan wel voor het bedrag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 12:04 schreef AaBbYyZz het volgende:
Maar hoe split ik zo'n rounded? Want ik heb nu 1 HDD 1 CDROM en 1 CDRW... Ik dacht maar 2 sloten op mn mobo... kunnen er ook 3 zijn maar ik ben nu niet in staat te checken.
Spiltten ??? :? :? :? :?

JE kan op 1 IDE kabel 2 apparaten aansluiten. Als jij er 3 hebt zal je op elke moederbord genoeg aansluitingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff over tweakshop. Het is toch geen slecht idee? En waarom mag tweakshop er niks aan verdienen? Hij zorgt er immers voor dat er korting komt. En een zakcent voor nitraat, tja, das lekker voor hem toch?

/me ziet het probleem niet zo..

Waarom moet iedereen altijd meteen flamen hier op GoT? Als er iemand af te fikken valt staan er ineens een hoop mensen vooraan om mee te doen |:( :r

Tuurlijk is het lekker voor Tweakshop, maar ook voor ons. Zo doe je zaken mensen of moet Tweakshop gratis korting regelen? Want dat verwachten de meesten denk ik. En dan meteen dat flamen...echt sneu is dat. Echt ALTIJD als een shop iets post worden ze afgefikt. En dan heeft Tweakshop nog een goede naam ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 12:13 schreef Fewture het volgende:
Nog ff over tweakshop. Het is toch geen slecht idee? En waarom mag tweakshop er niks aan verdienen? Hij zorgt er immers voor dat er korting komt. En een zakcent voor nitraat, tja, das lekker voor hem toch?

/me ziet het probleem niet zo..

Waarom moet iedereen altijd meteen flamen hier op GoT? Als er iemand af te fikken valt staan er ineens een hoop mensen vooraan om mee te doen |:( :r

Tuurlijk is het lekker voor Tweakshop, maar ook voor ons. Zo doe je zaken mensen of moet Tweakshop gratis korting regelen? Want dat verwachten de meesten denk ik. En dan meteen dat flamen...echt sneu is dat. Echt ALTIJD als een shop iets post worden ze afgefikt. En dan heeft Tweakshop nog een goede naam ook!
Het ging niet zozeer om het aanbod zelf, maar om de manier waarop dat aanbod gedaan werd. Dat was gewoon niet netjes. En als ik dit zo hoor allemaal krijgt nitraat zijn zakcentje heus wel :) Ik vind dat dit zo op een goede manier geregeld wordt. Ennuh zullen we er nu maar over ophouden en vrolijk verder gaan met de actie zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 12:19 schreef PJanssen het volgende:

[..]

Het ging niet zozeer om het aanbod zelf, maar om de manier waarop dat aanbod gedaan werd. Dat was gewoon niet netjes. En als ik dit zo hoor allemaal krijgt nitraat zijn zakcentje heus wel :) Ik vind dat dit zo op een goede manier geregeld wordt. Ennuh zullen we er nu maar over ophouden en vrolijk verder gaan met de actie zelf ?
Ja, ik wilde de discussie niet weer starten, maar wilde toch wel even voorgaande kwijt. En het flamen vind ik gewoon niet terecht. Kijk, voor mij maakt het geen f*ck uit. Het zal mij misschien 3 euro schelen.
Maar ok, we houden er over op.

Overigens ben ik het eens met de regels dat je niks mag verdienen aan een IA. Maar dit soort IA's is toch wel anders. Net als die van Ilja met al die fans. Een vergoeding is dan wel op zijn plaats (en 480 euro is dan wel wat veel vind ik :o )

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr

syserr

kangoeroe

[..]

inderdaad... misschien kan iemand in de toekomst eens aan het begin van een inkoopactie aan tweakshop denken ofzo!? :)

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Zoals in een vorige posting al aangegeven meenden wij geen kwaad te zien in ons aanbod, daar iedereen er beter van zou worden.
Helaas is het aanbod van TweakShop bij enkele van jullie niet in goede aarde gevallen.
Hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses aan.

Het aanbod van de 10% korting is door jullie niet aangenomen en gezien jullie argumenten kunnen wij hiervoor begrip opbrengen.
Met name de reactie van Nitraat dat hij alles geheel non profit wil doen is natuurlijk een erg nobel streven.

Feit blijft dat de Akasa spullen veel goedkoper ingekocht kunnen worden.
Vandaar dat wij tot de conclusie zijn gekomen om jullie een heel ander aanbod te doen.

Wij stellen voor dat wij de inkoop van de spullen bij Akasa verzorgen omdat wij nu eenmaal veel goedkoper kunnen inkopen.
Jullie betalen gewoon de prijzen zoals vermeld staan op de inkoopactie en Nitraat blijft zijn actie gewoon non profit doen.

Het verschil tussen de inkoop en verkoop (de winst dus) zal dan door TweakShop geschonken worden aan een goed doel naar keuze.
Hierbij valt te denken aan b.v. het Wereld Natuur Fonds, maar dit kan natuurlijk ook een ander goed doel zijn.
Welk goede doel jullie hiervoor kiezen, bepalen jullie zelf.

Voor de duidelijkheid, wij verdienen dus absoluut helemaal niets hieraan.
Alle winst wordt dus geschonken aan een goed doel naar jullie keuze.

Om e.e.a. geheel eerlijk te laten verlopen stellen wij voor dat een modje van ons compleet inzage krijgt in de inkoopfacturen.
Tevens zal de cheque voor het goede doel ook aan het modje overhandigd worden.

Een grove schatting leert ons dat wij rond de 2000 a 2500 Euro goedkoper kunnen inkopen als Nitraat.
Het bedrag van de Cheque voor het goede doel zal dan ook naar verwachting rond de 2000 a 2500 Euro bedragen !!!

Nogmaals mijn excuus voor het misverstand dat is ontstaan naar aanleiding van ons eerdere aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syserr

syserr

kangoeroe

quote van nitraat van een paar pagina's terug:
Op woensdag 24 juli 2002 00:43 schreef nitraat het volgende:
Mensen ik zal even 1 ding zeggen over deze aktie, ik ga dus niet overstappen op een andere leverancier. Dan maar opnieuw een aktie houden maar dan wel zonder mijn leiding. Mensen hebben idd al betaald en voordat die rompslomp weer uitgewerkt is ben ik weer weet ik hoeveel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Do I hear an AMEN!!!

Hoppa niet zeuren maar doorgaam met de aktie. We moeten nog de 13.000 Eurotjes halen ;)

Nog even voor de tweakshop, volgende aktie zal ik even bij jullie aankloppen dan mag je van mij tegen inkoopprijs leveren als je wilt, maar doe me een lol en hou eens op met deze aktie te verneuken. Er is gewoon al te veel geregeld en overgemaakt om de klok terug te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wie zijn trouwens die poll aan het verneuken :?

Kwaliteit van deze inkoopactie (4,4) :

99 stem(men)

Dat was eerst 4,7!!
Ik wed dat veel mensen voor een 5,0 hebben gekozen, en nu er gewoon een paar mensen die poll aan het verneuken zijn door een 1,0 te geven :r

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Op woensdag 24 juli 2002 12:45 schreef BlizzarD het volgende:
Wie zijn trouwens die poll aan het verneuken :?

Kwaliteit van deze inkoopactie (4,4) :

99 stem(men)

Dat was eerst 4,7!!
Ik wed dat veel mensen voor een 5,0 hebben gekozen, en nu er gewoon een paar mensen die poll aan het verneuken zijn door een 1,0 te geven :r
het gaat toch niet om die poll :? (* Oxi heeft 5 gestemd :7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Op woensdag 24 juli 2002 12:09 schreef nitraat het volgende:

[..]

Spiltten ??? :? :? :? :?

JE kan op 1 IDE kabel 2 apparaten aansluiten. Als jij er 3 hebt zal je op elke moederbord genoeg aansluitingen hebben.
Ja wat ik bedoel is dat je ook wel eens kabels ziet waarbij je maar 1 apparaat aan je mobo kon aansluiten, maar gezien je reactie is dit dus een verouderde (??) kabel en hebben alle ATA kabels tegenwoordig 2 uitgangen aan 1 kant. Ik vroeg het omdat het op de LauPro site niet helemaal duidelijk te zien was.

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_o_s
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09-2024

J_o_s

newbie

Offtopic:
Op woensdag 24 juli 2002 12:37 schreef TweakShop het volgende:
[..]
Het verschil tussen de inkoop en verkoop (de winst dus) zal dan door TweakShop geschonken worden aan een goed doel naar keuze.
Hierbij valt te denken aan b.v. het Wereld Natuur Fonds, maar dit kan natuurlijk ook een ander goed doel zijn.
Welk goede doel jullie hiervoor kiezen, bepalen jullie zelf.
Waarom doen jullie dit nog steeds? :? Nitraat heeft al aangegeven dat hij niet van leverancier wil overstappen, so be it (Respect for that man! :) ). Trouwens, wat is het nut van deze nieuwe aanbieding als jullie er (naar eigen zeggen) er niks mee verdienen?
Rare shop hoor ;) :)
[niet bedoeld als een flame of dergelijks, ik ben gewoon nieuwsgierig. Indien deze post wel word opgevat als een flame of dergelijke dan zal er wel een modje mijn post 'komen zuiveren' ;) :) ]

Ontopic:
Net ook besteld :D :) (nice i.a. btw :) )
code:
1
2
3
4
5
6
7
2x PCI Fan koeler                2 x ¤ 5.00
1x HDD Koeler                    1 x ¤ 6.00
1x Molex splitter 1--->2          1 x ¤ 2.50
1x Speed reduction kabel             1 x ¤ 2.50
1x Doos + verzendkosten excl verzekering (TPG) 1 x ¤ 7.00
                           -------
                           ¤ 28.00

PS: wat doe ik verkeerd met die code tag?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Op woensdag 24 juli 2002 12:37 schreef TweakShop een heel verhaal
Als je nu gewoon stopt met proberen regelt vast iemand de volgende ia via Tweakshop. Nitraat heeft al afspraken gemaakt en wil die vast niet gaan verbreken omdat jullie alles goedkoper kunnen leveren of geld aan een goed doel afstaan. Als je dit soort acties regelt en je hebt van tevoren al een deal met iemand gemaakt verbreek je die niet als iemand anders iets goedkoper kan leveren. Die afspraken staan en het is gewoon eerlijker om het op deze manier door te zetten.

Kunnen we nu met zijn allen weer ontopic, want het wordt alleen maar onduidelijker zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het nog wat duidelijkr stellen. Als tweakshop nog 1x probeert zich ermee te bemoeien stap ik naar iemand van de crew.

MAILEN SCHIJNT NOG STEEDS ERG MOEILIJK VOOR JE TE ZIJN!!!

niet dat ik dan op je aanbod in was gegaan maar toch

Nu graag alleen on-topic verder anders ga ik om een slotje vragen en open ik een nieuwe draad met ban voor tweakshop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Nitraat, ff een vraagje, ik zie op de laupro site nergens je rekening nummer staan, nu wil ik dat graag hebben samen met de rest van de gegevens.
Zou je dit naar mij kunnen mailen (inkoopactie@wokkel.net) of is dit wel ergens op de site te vinden??

Alvast bedankt :)

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 24 juli 2002 13:23 schreef pyravex het volgende:
Nitraat, ff een vraagje, ik zie op de laupro site nergens je rekening nummer staan, nu wil ik dat graag hebben samen met de rest van de gegevens.
Zou je dit naar mij kunnen mailen (inkoopactie@wokkel.net) of is dit wel ergens op de site te vinden??

Alvast bedankt :)
Inloggen, naar de IA gaan, dan naar Persoonlijk.

Voila :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyravex

pyravex

Op woensdag 24 juli 2002 13:25 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Inloggen, naar de IA gaan, dan naar Persoonlijk.

Voila :)
ik ben onderweg :)
* pyravex leest ook overal overheen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakShop ik weet niet waar jullie mee bezig zijn maar
1. jullie zijn negative reclame aan het maken
2. wereld natuur fons?? wil je mensen overhalen om bij jullie te laten kopen omdat er een goed doel gesteund word.
3. Waarom zou een bedrijf geen winst willen maken.
4. ipv ons lastig te vallen, ga is een mooie site maken ipv dat afschuwelijk ding wat jullie nu hebben (is al een van de reden waarom ik daar nooit iets zou bestellen).
5. rot op met je spam.

sorry voor het geflame, maar die gozer komt zelf hier de boel verzieken. Van mij part krijgt ie een ban van forum.

Als er duidelijk gezegt is dat nitraat het niet wil toch ff gouw met een goed doel op komen zadelen met als hoop dat mensen hier gaan zeggen: ga bij tweakshop bestellen, want daar word een goed doel gesupport.

btw, ik hoer GEEN antwoord op die vragen, ik heb liever dat je gewoon je smoek dicht houd.

Tweakshop = :r :r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyravex

pyravex

staat geen voor/achternaam bij.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Op woensdag 24 juli 2002 13:42 schreef pyravex het volgende:
staat geen voor/achternaam bij.. :(
Beginscherm van de IA-pagina rechtsboven:

Nitraat (Orion van der Sluis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Nou, als Tweakshop het zonder winst wil doen en er een goed doel mee geholpen wordt klinkt het toch wel erg goed. :)
2000 euro voor WNF/ kinderen zonder computers/ lessen C++ in Sudan o.i.d. is niets mis mee toch? :?

Nitraat,

Zijn er al bepaalde beloftes gedaan richting Akasa/ je leverancier dat je er zo aan vast houd?
edit:
Ik wil niet lullig doen, maar omdat je zo vasthoud aan je leverancier lijkt het, voor achterdochtige mensen, net alsof er iets anders mee zou kunnen spelen (je leverancier die winst maakt o.i.d.). Uiteraard ben ik niet achterdochtig maar goede doelen zijn goed. :)

Themaster,
Een beetje rustiger kan ook wel hoor. :(

Ontopic:
Nog twee andere vraagjes:

1) hoe zit het met garantie?
Wat als er iets d.o.a. is of na een maandje stuk gaat?

2)En is het mogelijk om een factuur te krijgen? (kan ik het aftrekken van de belasting als studiekosten :) ).

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

JONGENS ONTOPIC WEER EN GEEN GEZEUR MEER OVER TWEAKSHOP!!!

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik quote mezelf nog een keertje :) :

Ennuh zullen we er nu maar over ophouden en vrolijk verder gaan met de actie zelf ?
Mensen, mensen, kunnen we nu alsjeblieft ophouden met dat tweakshop gezeik....want dit lijdt helemaal nergens toe (behalve dan een slotje) en er gewoon niet meer op in gaan. Nitraat heeft zijn standpunt duidelijk gemaakt en daar blijft het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ben even weg. Zal asp alle vragen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

Die vraag over garantie en factuur vindt ik een goede....

denk dat de factuur niet doorgaat, want het wordt warschijnelijk 1 grote factuur voor nitraat...
misschien als je meneer/mevrouw Akasadoorhalen wat niet van toepassing is ff lief aankijkt...:)

maar idd...wat te doen met garantie...

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de eerste keer dat ik hier wat besteld op GOT en dat zijn de volgende spullen.

2x Ronded Cable silvermesh 60cm
2x Ronded Cable silvermesh 45cm
2x FDD Rounded Cabel silver mesh 45cm
8x Fangaurd 80mm
8x 80mm casefan met leds
3x 3PIN -4 PIN Connector cable

Waar ik natuurlijk een leuke dingen mee ga doen *D maar tegen die tijd zal der een draadtjuh met pics verschijnen hier op GOT :)

Mijn complimenten gaan uit naar Nitraat voor deze actie :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 14:06 schreef D3vils0wn het volgende:
Waar ik natuurlijk een leuke dingen mee ga doen *D maar tegen die tijd zal der een draadtjuh met pics verschijnen hier op GOT :)
En er zullen er meer zijn kan ik je voorspellen :)
Er was toch een idee om er 1 groot topic van te maken, of niet ? Lijkt mij iig een goed idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

garantie? wat zou er pakot aan kunnen gaan.
De fans heel misschien maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Hoewel garantie nooit weg is natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyravex

pyravex

Als ik deze gegevens invul, komt dan alles goed?
of moet er ook nog naam+adres+postcode op?

Orion van der Sluis
rekening nr XXXXXXXX
O.V.V: i.a rounded IDE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Op woensdag 24 juli 2002 14:20 schreef pyravex het volgende:

Orion van der Sluis
rekening nr XXXXXXXX
je krijgt een code als je je status op betaald zet. verder is je eigen LauPro-nickname handig erbij zetten handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhksema
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-03-2023
Op woensdag 24 juli 2002 14:20 schreef pyravex het volgende:

Orion van der Sluis
rekening nr XXXXXXXX
Hij wil graag weten wie betaald, dus vermeld je nick + user-id van LauPro

edit:
te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 19:07

rimpeldinky

nani?

wa denk je van je eigen naam, adres, ia nummer en een tel nr voor overdag zodat nitraat je overdag kan bereiken als er probs. zijn

[ :( grrrrrmodus :( ]
...... dubbel
:(:(:( :(
[\ :( grrrrrmodus :( ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 14:08 schreef Oxigun het volgende:
garantie? wat zou er pakot aan kunnen gaan.
De fans heel misschien maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Hoewel garantie nooit weg is natuurlijk :P
ik laat mijn CCFL niet zonder verzekering versturen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 24 juli 2002 14:33 schreef frim het volgende:

[..]

ik laat mijn CCFL niet zonder verzekering versturen hoor!
Die ccfl gaat niet breken hoor! Zit in een plastice ronde buis

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
ook als dat ding uit de KPG (hoe heet het ook alweer? vergeet de naam steeds :) ) vrachtwagen flikkert? kan zo'n plastic buisje dat ding dan beschermen? En voor die ¤2,50 neem ik geen risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

hmmm... word het ondertussen niet s een x tijd voor een nieuwe thread??? 32 paginas is wel veel :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 24 juli 2002 15:16 schreef rimpeldinky het volgende:
hmmm... word het ondertussen niet s een x tijd voor een nieuwe thread??? 32 paginas is wel veel :(
Maar 16 pagina's hoor :? :+
En mag max. tot 40 pagina's lopen oid dus we gaan voorlopig nog even hier in verder

¤13000 zijn we voorbij :D

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ls,
Kan die 50mm casefan gebruikt worden op mijn coolermaster koeler ter vervanging van de aanwezige "dunne" fan ?

Ik vraag dit omdat er nu een Duron 700 op mijn A7V zit welke vervangen gaat worden voor een Duron 1300 (of meer?)en dan deze koeler met casefan 50mm.wil blijven gebruiken...

Oja, ik heb btw. al eens een pci koeler gehad maar deze heeft het al snel begeven (+- 12 mnd.), reden voor mij om die niet mee te bestellen.

(zegt natuurlijk niets over de houdbaarheid van deze koelers, alleen over mijn koelertje *D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbregman
  • Laatst online: 22-05-2023

pbregman

>:)

Op woensdag 24 juli 2002 15:19 schreef BlizzarD het volgende:

Maar 16 pagina's hoor :? :+
En mag max. tot 40 pagina's lopen oid dus we gaan voorlopig nog even hier in verder
Hij heeft zijn number of threads per pagina op 25 staan ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky

rimpeldinky

nani?

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
sry man, zit op mn werk naar 800x600 te loeren
|:( |:( |:( |:( |:( |:(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik zal nog een paar aanpassingen maken aan de site.

En ff over die poll:

Hij staat nu op een 4.4 :? (100 stemmen). Waarschijnlijk zijn een aantal mensen 'boos' dat ze meer moeten dokken, maar dat vind ik niet helemaal terecht want de prijs stond eigenlijk al vast.

Er zijn inderdaad 8 'eenen' gevallen, ik vind ik héél flauw want nu betekend het eigenlijk dus dat er niet 'gewoon' gestemt meer kan worden :(. Er staat zelfs al bij 'kwaliteit' en géén prijsbeleid. Dus ik zal de poll wat aanpassen zodat er in het vervolg een wat duidelijker uitkomst uitkomt.

Trouwens wil ik Nitraat wel feliciteren met de 12k+ views die hij gehaald heeft met zijn inkoopactie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
maar weet iemand of er bij die clearfans kabeltjes weorden geleverd? van fan naar MoBo laat maar zeggen? Of moet ik die zelf ergens kopen?

EDIT: LauPro dat is een view per euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 24 juli 2002 15:42 schreef LauPro het volgende:
Ik zal nog een paar aanpassingen maken aan de site.

En ff over die poll:

Hij staat nu op een 4.4 :? (100 stemmen). Waarschijnlijk zijn een aantal mensen 'boos' dat ze meer moeten dokken, maar dat vind ik niet helemaal terecht want de prijs stond eigenlijk al vast.

Er zijn inderdaad 8 'eenen' gevallen, ik vind ik héél flauw want nu betekend het eigenlijk dus dat er niet 'gewoon' gestemt meer kan worden :(. Er staat zelfs al bij 'kwaliteit' en géén prijsbeleid. Dus ik zal de poll wat aanpassen zodat er in het vervolg een wat duidelijker uitkomst uitkomt.

Trouwens wil ik Nitraat wel feliciteren met de 12k+ views die hij gehaald heeft met zijn inkoopactie :Y)
Tnx! Want ik kan me gewoon niet voor stellen dat 8 mensen deze IA een 1 waard vinden |:( Dat je het een 3 ofzo waard vind ok, maar een 1 :?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Nog een update: Er zijn 6 fake-account, die ben ik aan het verwijderen. Ik zal dus ook moeten denken aan een ander account-beleid (geen hotmail e.d. + activering). Maargoed dat is de andere kant van internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 24 juli 2002 15:45 schreef LauPro het volgende:
Nog een update: Er zijn 6 fake-account, die ben ik aan het verwijderen. Ik zal dus ook moeten denken aan een ander account-beleid (geen hotmail e.d. + activering). Maargoed dat is de andere kant van internet.
Fake accounts? Ik zie bij een stuk of 10-15 mensen dat die niet eens besteld hebben (staat een ! bij). Hoe zit het daarmee?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 24 juli 2002 15:48 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

Fake accounts? Ik zie bij een stuk of 10-15 mensen dat die niet eens besteld hebben (staat een ! bij). Hoe zit het daarmee?
Die zijn lui :P, die hebben wat besteld en zich later terug getrokken. Ze kunnen zich afmelden op de pagina 'persoonlijk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nitraat denk je dat er nog iets bij de inkoop actie bijkomt? of is dit alles, want dan kan ik het namelijk afronden en geld op sturen.

Weet alleen nog niet of ik die cclf moet bestellen of niet :'( (kwa bedrag maak het me nix uit, maar is het de moeite..., of is een gewone cclf mooier en nog belangrijker welke kleur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op woensdag 24 juli 2002 15:45 schreef LauPro het volgende:
Geen hotmail toestaan is ook niet altijd goed. Ik zit tijdelijk met provider problemen (sjellow zuigt), dus ben ik genoodzaakt om een hotmail account te gebruikt.
Maar jah ... ik ben niet fake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op woensdag 24 juli 2002 16:01 schreef Scarp het volgende:

[..]

Geen hotmail toestaan is ook niet altijd goed. Ik zit tijdelijk met provider problemen (sjellow zuigt), dus ben ik genoodzaakt om een hotmail account te gebruikt.
Maar jah ... ik ben niet fake :P
Da's waar, maar ik doe voorlopig alleen de actievering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

Op woensdag 24 juli 2002 14:22 schreef Oxigun het volgende:

[..]

je krijgt een code als je je status op betaald zet. verder is je eigen LauPro-nickname handig erbij zetten handig.
of je kijkt bij personelijk....daar zie je ook een code staan..

[..]voor een post ergend erboven..

tel nummer hoeft niet..je hebt toch emeel..
je adres etc..staat toch op je bankafschrift en in je laupro profile
alleen de postbank vraagt om het adres etc van nitraat...(daar moet je hem ff voor mailen, of wachten tot 1 aug
en als je speciale wensen, etc hebt...(bvb een versierd paketje..(?) dan mail je maar gewoon ff...

[edit] kan er ff op t.net frontpage ergens neergezet worden, dat got tijdelijk alleen met i e toegankelijk is...(bij opera krijg je nl niks te zien...(is ook een draadje over op fok)

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Nog 2 vraagjes :
(ze blijven maar in me opkomen, net als het totaalbedrag van mijn factuur maar blijft stijgen; je begint met 3 rounded kabels...)

1) Die PCI blower
Afbeeldingslocatie: http://www.akasa-europe.com/akasa/fans/blower_pic.jpg Is dat wat?; dit helpt veel om je case temp te doen dalen?
Ik ken dit soort fans helemaal niet.

2) Hoeveel lawaai maakt ie en wat is de levensduur?
In de specs ([url="http://www.akasa-europe.com/akasa/fans/aquablower.pdf"]http://www.akasa-europe.com/akasa/fans/aquablower.pdf[/url]) staat ook niets over.

De search "PCI fan", "PCI blower" en "slotkoeler"leverde niets nuttigs op.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Op woensdag 24 juli 2002 16:19 schreef bombadil het volgende:
1) Die PCI blower
2) Hoeveel lawaai maakt ie en wat is de levensduur?
Is al eerder gevraagd. Die dingen maken bijna geen lawaai, kennelijk. Komen iig niet boven je voeding of andere fan's uit, denk ik :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

heb een aantal van die hdd coolers gekocht en had nog een paar vraagjes.

hoe worden ze aangesloten op de voeding? 4 pins , zijn dat dezelfde als die je in een harde schijf steekt?

En is alles erbij om te in de kast te bevestigen?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyravex

pyravex

Op woensdag 24 juli 2002 15:48 schreef BlizzarD het volgende:

[..]

misschien w88 die mensen op het mailtje van Nitraat met alle gegevens...
want ik ben er zoëen, want k word er toch niet echt wijzer van wat hier in het topic staat..
dus wacht ik wel tot het mailtje komt met alle gegevens :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.