Kan best zo lang duren hoor, alleen bij dezelfde bank is het vaak 1 dag, anders kunnen er 5 werkdagen overheen gaan...Op dinsdag 23 juli 2002 00:04 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Blaaaat
Maar weer ontopic: weet iemand hoe lang het duurt voordat het geld is overgemaakt van de postbank naar de rabobank? Me pa zei 1 dag, maar is nou al iets van 4-5 dagen geleden
Van postbank naar bank duurt meestal xtra lang (andersom ook). Ik had mijn geld van mijn ABN naar mijn postbank pas na 6 (!) dagen.
Oke tnx guys dan is het goed.
Begon me een beetje zorgen te maken namelijk, maar is dus nergens voor nodig. Moet ongeveer woensdag bij Nitraat dus zijn
Begon me een beetje zorgen te maken namelijk, maar is dus nergens voor nodig. Moet ongeveer woensdag bij Nitraat dus zijn
Ach bij banken is het mestal een kwestie van rustig afwachten tot ze zin hebben om je geld over te schrijven.Op dinsdag 23 juli 2002 00:17 schreef BlizzarD het volgende:
Oke tnx guys dan is het goed.
kleine tip voor blizzard.....kijk nu maar even naar je status
Ik woon ver uit de buurt van Tilburg, in zeeland namelijk. Bedantk voor alle aanbod van hulp, maar ik denk dat ik nu genoeg hulp heb, ik heb namelijk de volgende mensen zo gek gekregen om me te helpen.Op dinsdag 23 juli 2002 09:14 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ach bij banken is het mestal een kwestie van rustig afwachten tot ze zin hebben om je geld over te schrijven.
* m'n vriendin
* 2 vrienden van me
* m'n vader en me moeder
* m'n zus en d'r vriend
Dat moet wel lukken denk ik. Nog meer mensen erbij en me kot is vol
Waarom kom ik altijd achter een geile inkoop als hij al afgelopen is?
sux0rz my box0rz! 
[zielepiet mode]
bah typ ik nog scheef ook!
[/zielepiet mode]

[zielepiet mode]
[/zielepiet mode]
Connaisseur des femmes
Je hebt nog ff hoor. Volgens mij is ie nog niet afgelopen.Op dinsdag 23 juli 2002 09:30 schreef AaBbYyZz het volgende:
Waarom kom ik altijd achter een geile inkoop als hij al afgelopen is?sux0rz my box0rz!
[zielepiet mode]
[/zielepiet mode]
Dat worden veel bosjes bloemen voor de familieOp dinsdag 23 juli 2002 09:17 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ik woon ver uit de buurt van Tilburg, in zeeland namelijk. Bedantk voor alle aanbod van hulp, maar ik denk dat ik nu genoeg hulp heb, ik heb namelijk de volgende mensen zo gek gekregen om me te helpen.
* m'n vriendin
* 2 vrienden van me
* m'n vader en me moeder
* m'n zus en d'r vriend
Dat moet wel lukken denk ik. Nog meer mensen erbij en me kot is vol
y2k aantal producten 
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt 11.358,00 dat zijn 2000 producten.
Lol zielepiet modeOp dinsdag 23 juli 2002 09:30 schreef AaBbYyZz het volgende:
Waarom kom ik altijd achter een geile inkoop als hij al afgelopen is?sux0rz my box0rz!
[zielepiet mode]
[/zielepiet mode]
ff kijken je hebt nog tot 1 augustus om je bestelling te plaatsen, dus hoezo te laat
[brul mode] staat erbij :)[/brulmode]Op dinsdag 23 juli 2002 10:41 schreef Phantom het volgende:
[fluister mode] rounded scsi kabels [/fluistermode]
net nog niet...
Verwijderd
Zo, net aangemeld bij GoT en gelijk maar even een bestelling geplaatst. Zo'n mooie actie kan je natuurlijk niet laten lopen als je net een nieuw kassie aan het bouwen bent en nog platte kabels hebt.
Zo heb bericht van de TPG, verzekeren kost verdorie nog aardig wat een doos incl verzekering bij de tpg kost 9,50
Maakt niet uitOp dinsdag 23 juli 2002 11:52 schreef nitraat het volgende:
Zo heb bericht van de TPG, verzekeren kost verdorie nog aardig wat een doos incl verzekering bij de tpg kost 9,50
Het is FRIET!
Optie voor verzekering is nu toegevoegd.
Let op!!
dit is alleen de verzekering, je moet du sook de optie verzending via tpg selecteren.
Let op!!
dit is alleen de verzekering, je moet du sook de optie verzending via tpg selecteren.
Mijn dank is grootOp dinsdag 23 juli 2002 12:06 schreef nitraat het volgende:
Optie voor verzekering is nu toegevoegd.
Let op!!
( damn ben al door de 190 euro heen
Het is FRIET!
Ik zit nu op de 146 euro en 50 cent, en daar blijft het dan bij 
Dan stort ik wel 150 euro, voor de moeite
Dan stort ik wel 150 euro, voor de moeite
* Oxi heeft het geld net overgeschreven.
Als je je status op betaald zet zie je een nummer dat je bij de overschrijving erbij moet zetten.. (hint voor de mensen die nog moeten betalen...) Ik heb me nickname erbij gezet en ook al gemaild.
Als je je status op betaald zet zie je een nummer dat je bij de overschrijving erbij moet zetten.. (hint voor de mensen die nog moeten betalen...) Ik heb me nickname erbij gezet en ook al gemaild.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ik heb mijn bestelling ok eindelijk ingevoerd
Dat meer dan 100 Euro, welkom lieve spullies 
Misschien pas ik zaterdag nog iets aan, dan krijg ik mijn nieuwe pc's
Misschien pas ik zaterdag nog iets aan, dan krijg ik mijn nieuwe pc's
Woei! Ik hoef me geen zorgen meer te maken iigOp dinsdag 23 juli 2002 09:14 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ach bij banken is het mestal een kwestie van rustig afwachten tot ze zin hebben om je geld over te schrijven.
Vet! Ik mag ook meedoen! Kep gelijk voor 74,50 besteld!! Lekker hoor om zo geld uit te mogen geven

Connaisseur des femmes
Ff een paar vragen:
Molex splitter 1--->2
Hoe lang is deze kabel ongeveer?
Zitten aan alle drie de stekkers 4 pins? Op 't plaatje te zien van wel bij 2, bij die andere kan ik 't nie zo zien
80mm casefan met leds
Is zo'n fan voor op de cpu ook in 50mm? Zo ja, kunnen die dan ook worden meebesteld?
Of zou zo'n fan apdapter hier de truc ook doen?
Speed reduction kabel
Is zo'n kabel nodig voor de PCI Exhaust blower en Akasa HDD koeler? Met andere woorden, maken deze producten zoveel lawaai dat jullie me z'on kabel aanraden?
(ik heb gevonden mbv google dat rond de 30 dB(A) "erg stil" is, maar ja, wat is 'erg stil'? , misschien dat jullie een vergelijking kunnen maken met bv 't geluid van een harde schijf of cd speler?)
Air Filter
Misschien een domme vraag, maar kun je zo'n Air Filter op elke soort pc tower aansluiten?
Molex splitter 1--->2
Zitten aan alle drie de stekkers 4 pins? Op 't plaatje te zien van wel bij 2, bij die andere kan ik 't nie zo zien

80mm casefan met leds
Is zo'n fan voor op de cpu ook in 50mm? Zo ja, kunnen die dan ook worden meebesteld?
Speed reduction kabel
Is zo'n kabel nodig voor de PCI Exhaust blower en Akasa HDD koeler? Met andere woorden, maken deze producten zoveel lawaai dat jullie me z'on kabel aanraden?
(ik heb gevonden mbv google dat rond de 30 dB(A) "erg stil" is, maar ja, wat is 'erg stil'? , misschien dat jullie een vergelijking kunnen maken met bv 't geluid van een harde schijf of cd speler?)
Air Filter
Misschien een domme vraag, maar kun je zo'n Air Filter op elke soort pc tower aansluiten?
Ode aan Nitraat:
Nitraat! Nitraat is onze held!
bij hem besteed ik al mijn geld!
Rounded cable of een fan,
Nitraatje is voor ons the man!
Fans, voor fans van fans...
Nitraat! Nitraat is onze held!
bij hem besteed ik al mijn geld!
Rounded cable of een fan,
Nitraatje is voor ons the man!
Fans, voor fans van fans...
Connaisseur des femmes
Lengte splitter is circa 7 a 8 cm.Op dinsdag 23 juli 2002 13:39 schreef J_o_s het volgende:
Ff een paar vragen:
Molex splitter 1--->2
80mm casefan met leds
Speed reduction kabel
Air Filter
Fans met leds zijn helaas alleen in 80mm leverbaar. Fanadapter gaat van 80mm naar 60 dus 50 is geen optie.
Die reduction kabel is niet noodzakelijk, maar je kan hem nemen want hij is toch niet zo duur. 30 db is echt stil, zeg maar bibliotheek nivo als ik me niet vergis. Ik hoor iig geen 1 van de hdd koelers of de pci koeler.
Die filters passen gewoon voor de roosters waar je normaal een fan zet of op de fan zelf. Past dus in elke kast.
dat word krapOp dinsdag 23 juli 2002 14:05 schreef nitraat het volgende:
[..]
Lengte splitter is circa 7 a 8 cm.
En heeft die Splitter 4 Pins?
Zou ik ergens anders een Fan Adapter vandaan kunnen halen zodat die werkt met die 80 mm casefan? Of bestaan die niet?Op dinsdag 23 juli 2002 14:05 schreef nitraat het volgende:
Fans met leds zijn helaas alleen in 80mm leverbaar. Fanadapter gaat van 80mm naar 60 dus 50 is geen optie.
Kun je die kabels aansluiten op de PCI Koeler en HDD Koeler? Misschien een domme vraag maar dit omdat de aansluiting die in zie op dat plaatje van die kabel volgens mij alleen op het moederbord voorkomt en niet aan te sluiten is op een Molex aansluiting.Op dinsdag 23 juli 2002 14:05 schreef nitraat het volgende:
Die reduction kabel is niet noodzakelijk, maar je kan hem nemen want hij is toch niet zo duur. 30 db is echt stil, zeg maar bibliotheek nivo als ik me niet vergis. Ik hoor iig geen 1 van de hdd koelers of de pci koeler.
ThanksOp dinsdag 23 juli 2002 14:05 schreef nitraat het volgende:
Die filters passen gewoon voor de roosters waar je normaal een fan zet of op de fan zelf. Past dus in elke kast.
Edit:
Pax.mate
Waar moet je die over bevestigingen? Er staat Simply cut to fit case covers, dus als ik 't goed begrijp over de fans?
En helpt zo'n 'doekje' ook echt of is het verschil nauwelijks merkbaar?
heeft het nut om een fan+filter+guard te kopen? of gaan je schroefjes dat niet trekken? Filter plaats ik uiteraard achter de fan ander zie je mn mooie lichtjes niet meer. Daarbij nog een vraag; zitten die ledjes aan de voor en de achterkant? Of er gewoon in zodat ze doorschijnen ofzo. Want ik zet dan 1 fan voor ingaande lucht en 1 fan voor uitgaande lucht. Zit je dalijk tegen een lelijke achterkant aan te kijken en zit je HDD van je mooie ledjes te genieten!
Connaisseur des femmes
Op dinsdag 23 juli 2002 14:35 schreef AaBbYyZz het volgende:
heeft het nut om een fan+filter+guard te kopen? of gaan je schroefjes dat niet trekken? Filter plaats ik uiteraard achter de fan ander zie je mn mooie lichtjes niet meer. Daarbij nog een vraag; zitten die ledjes aan de voor en de achterkant? Of er gewoon in zodat ze doorschijnen ofzo. Want ik zet dan 1 fan voor ingaande lucht en 1 fan voor uitgaande lucht. Zit je dalijk tegen een lelijke achterkant aan te kijken en zit je HDD van je mooie ledjes te genieten!
Air Filter 8cm
Houd nu al het stof uit je kast met deze filters.
Er komt NOOIT stof en lucht bij je voeding binnen!! Die fan blaast naar buitenOp dinsdag 23 juli 2002 14:47 schreef J_o_s het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet je die fan filter op je cpu fan plaatsen? Kan die ook op de fan van de voeding? Want ik dacht (denk
) dat die op de voeding van de pc moet omdat daar de stof meestal binnenkomt (bij mij iig) en er staat dit op de Laupro site:
Air Filter 8cm
Houd nu al het stof uit je kast met deze filters.
En om daar een stof filter voor te zetten is alleen maar dom, want dat houd de stof dan binnen in je voeding. Je moet die filters alleen voor/achter je intake fans hangen, voor/achter je outtake fans heeft geen nut
Lijkt mij dat je ze gewoon op alle gaten in je kast kan stoppen, dus degenen die je zelf hebt gemaakt en degenen die al in je kast zitten, en ook in je voeding, waar je hem gewoon voor kan stoppen. Lijkt me neit dat je die dingen op je CPU kan plakken, lijkt me ook weinig nut hebben als je alle gaten met die filters hebt afgeplakt. Ik weet niet hoeveel die airflow wordt vermindert met die dingen maar als je CPU opeens 10 graden warmer wordt door die dingen zou ik het neit aanraden
Woei, laat ik ook eens meedoen aan een inkoopactie, het zal m'n eerste zijn
Dit soort spul kan ik altijd wel gebruiken. Ik vraag me alleen of hoe stil die fans zijn en of die 12>10v aanpassing dan zin heeft
De islam kan uw vrijheid schaden
Op dinsdag 23 juli 2002 14:55 schreef Wokschotel het volgende:
Ik vraag me alleen of hoe stil die fans zijn en of die 12>10v aanpassing dan zin heeft
ik vroeg me idd ook net af wat die filters aan airflow tegenhouden... Nitraat?
Connaisseur des femmes
Zal wel meevallen. De filters voor de intakes op mijn Lian Li Pc65 houden behoorlijk wat stof tegen (in 2 weken tijd zitten ze al aardig vol), en de airflow vermindering is niet zo erg. Die van deze IA zullen niet veel anders zijnOp dinsdag 23 juli 2002 15:18 schreef AaBbYyZz het volgende:
ik vroeg me idd ook net af wat die filters aan airflow tegenhouden... Nitraat?
hoe meer stof in de filters zit, hoe kleiner de airflow wordt...
dus als je het goed bijhoudt en zorgt dat de filters goed schoon zijn, heeft het weinig effect op de airflow.
dus als je het goed bijhoudt en zorgt dat de filters goed schoon zijn, heeft het weinig effect op de airflow.
Filters zullen idd de airflow omlaag helpen, maar alleen als ze vol zitten met stof. Het is daarom aan te raden om om de zoveel tijd je filters te controlleren. Nu zal je dan wel zeggen mwa dan heb ik liever altijd even veel airflow, maar ik heb PC's gezien (waaronder eentje van een maat van me) waar je door het stof de CPU koeler biet meer zag. Bedenk eens wat dat met de airflow bij je CPU doet... het wordt dus lekker warm.
wNog even over de reduction kabels. Die fans maken geluid, al is het heel weinig. Ik zelf heb een niet al te stille kast en hoor ze dus niet. Ik kan me echter voorstellen dat er freaks zijn die totale stilte willen hebben. In dat geval zou zo'n kabel een overweging kunnen zijn, maar ik denk dat de gemidelde tweaker niet echt zal schrikken van de geluidsproductie. De kabels zijn overigens alleen te gebruiken bij de fans met 3 pins aansluitingen, anders het je verloopjes nodig en bovendien is het makkelijker om met een 4 pins aansluiting de voltage dmv de draadjes aan te passen.
De pax.mate zijn matjes die een zelfklevende laag hebben. Je snijdt domweg een stukje op maat trekt de beschermfolie eraf en hoppa monteren maar. Je moet dus alle gaten etc zelf aanbrengen.
Je kan rustig een fliter en een fangaurd op een fan monteren. Eentje aan elke kant en klaar is kees. Schroeven zullen niet gaan trekken omdat je voor allebij een apparte schroef nodig hebt.
wNog even over de reduction kabels. Die fans maken geluid, al is het heel weinig. Ik zelf heb een niet al te stille kast en hoor ze dus niet. Ik kan me echter voorstellen dat er freaks zijn die totale stilte willen hebben. In dat geval zou zo'n kabel een overweging kunnen zijn, maar ik denk dat de gemidelde tweaker niet echt zal schrikken van de geluidsproductie. De kabels zijn overigens alleen te gebruiken bij de fans met 3 pins aansluitingen, anders het je verloopjes nodig en bovendien is het makkelijker om met een 4 pins aansluiting de voltage dmv de draadjes aan te passen.
De pax.mate zijn matjes die een zelfklevende laag hebben. Je snijdt domweg een stukje op maat trekt de beschermfolie eraf en hoppa monteren maar. Je moet dus alle gaten etc zelf aanbrengen.
Je kan rustig een fliter en een fangaurd op een fan monteren. Eentje aan elke kant en klaar is kees. Schroeven zullen niet gaan trekken omdat je voor allebij een apparte schroef nodig hebt.
Je hebt een niet al te stille kast?Op dinsdag 23 juli 2002 16:52 schreef nitraat het volgende:
Ik zelf heb een niet al te stille kast en hoor ze dus niet.
Als je daarmee bedoelt dat je pc al aardig wat lawaai maakt is het natuurlijk logisch dat je ze niet hoort.
Als je een stofzuiger aan zet en er dan een HDD koeler bij plaatst hoor je die HDD koeler natuurlijk niet (om maar wat te noemen).
Je kan alleen de geluidsproductie van een koeler bepalen als de rest van de apparatuur stiller is/weinig geluid maakt.

Wat ik bedoel te zeggen is dat je naar je eigen situatie moet kijken. Ik heb die fans etc ook zonder case getest en ja, je hoort ze, tuurlijk hoor je ze. I.pv naar mijn gezwam over geluid te luisteren kan je beter de specs bekijken. 30 db zegt wel genoeg denk ik. Eerst de hele thread lezen en dan pas gaan blaten aub.
trouwens wel typisch dat de 60mm fan 4pins is en de 40mm 3pins. Hoe weet je nou welke fan hoeveel pins is?
en zijn er geen 60mm fans met ballbearing?
Wederom zelfde verhaal als 20 bladzijdes terug, 2x zo duur en zijn het extra geld niet waard aangezien ze niet 2x to lang mee gaan. De glijlager vesie gaat al ongeveer 3 jaar mee en ik neem aan dat ie in die tijd best de geest mag gevenOp dinsdag 23 juli 2002 18:48 schreef frim het volgende:
trouwens wel typisch dat de 60mm fan 4pins is en de 40mm 3pins. Hoe weet je nou welke fan hoeveel pins is?
zozo al meer dan 12.000 euro aan bestelingen !! 
Twaalfduizend euro,
daar kan je leuke dingen mee doen....
Totaal aantal deelnemers: 226
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 12.111,00 dat zijn 2141 producten.
Dat is gemiddeld ¤ 53,59 en 9,47 producten per deelnemer.
Deze getallen zijn zonder kosten van de verzendmethodes
Twaalfduizend euro,
daar kan je leuke dingen mee doen....
Totaal aantal deelnemers: 226
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 12.111,00 dat zijn 2141 producten.
Dat is gemiddeld ¤ 53,59 en 9,47 producten per deelnemer.
Deze getallen zijn zonder kosten van de verzendmethodes
Zal ik vanavond als ik thuis ben ff erbij zetten.Op dinsdag 23 juli 2002 19:08 schreef frim het volgende:
k maar hoe zat dat met die pins?
Hoe zit het met de levering uit de vorige inkoopactie, kheb nog niks ontvangen?!?
can you read my mind?
Als ik je eens vertel dat ik vandaag naar het postkantoor ben geweestOp dinsdag 23 juli 2002 22:45 schreef cruncher het volgende:
Hoe zit het met de levering uit de vorige inkoopactie, kheb nog niks ontvangen?!?
Toeval bestaat niet zeggen ze wel eens.
Schrokken ze niet op het postkantoor toen je daar aankwam met een heel pakket aan dozen?!?!
Schrokken ze niet op het postkantoor toen je daar aankwam met een heel pakket aan dozen?!?!
can you read my mind?
Op dinsdag 23 juli 2002 22:56 schreef cruncher het volgende:
Toeval bestaat niet zeggen ze wel eens.![]()
Schrokken ze niet op het postkantoor met een heel pakket aan dozen?!?!
Kom nou toch, kheb wel zekers besteld... 
Morgen hoop ik lekker prutsen met pc.....
Ook bij deze actie ga ik zekers bestellen....

Morgen hoop ik lekker prutsen met pc.....
Ook bij deze actie ga ik zekers bestellen....
can you read my mind?
vergeet niet die pinsnummer toe te voegen 
is het trouwens makkelijk om zo'n nieuw 80mm fan in je voeding te zetten? die van mij heeft maar 2 pinnen.. en tot mijn grote schok ging het ding vandaag niet aan. Ik ahd hem opengelegd om schoon te maken maar had per ongeluk het stroomkabeltje eruitgetrokken. Toen i keer na een half uur (gelukkig) achter kwam, was hij loeiend heet.
Het ding loopt namelijk nogal vaak aan en maakt dan een ontzettende herrie. En als-ie dan niet genoeg toeren maakt en hji net zo warm wordt als vandaag zal hij het snel begeven
is het trouwens makkelijk om zo'n nieuw 80mm fan in je voeding te zetten? die van mij heeft maar 2 pinnen.. en tot mijn grote schok ging het ding vandaag niet aan. Ik ahd hem opengelegd om schoon te maken maar had per ongeluk het stroomkabeltje eruitgetrokken. Toen i keer na een half uur (gelukkig) achter kwam, was hij loeiend heet.
Het ding loopt namelijk nogal vaak aan en maakt dan een ontzettende herrie. En als-ie dan niet genoeg toeren maakt en hji net zo warm wordt als vandaag zal hij het snel begeven
openschroeven en andere 80mm fan erin.Op dinsdag 23 juli 2002 23:12 schreef frim het volgende:
vergeet niet die pinsnummer toe te voegen
aangezien het een 2-pins is en de fans uit deze actie geen 2 pins zijn moet je dat ff veranderen. (bijvoorbeeld ouwe stekker afknippen en daar je nieuwe opsolderen)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Hallo,
Voor de inkoopactie van de Akasa geluidsdempende matten ( [topic=522059] ) zijn de matten via TweakShop geleverd.
Deze matten hebben wij toen geleverd voor 17,50 Euro. In deze inkoopactie staan ze voor 19,00 Euro.
Na snelle bestudering van de prijzen van deze inkoopactie komen wij tot de conclusie dat wij dit veel goedkoper kunnen leveren.
Eventueel wil TweakShop dan ook wel de producten uit deze inkoopactie voor jullie inkopen.
Jullie krijgen dan 10% korting op de reeds aangegeven prijzen.
De verzendkosten blijven gelijk, want dat regelt Nitraat.
Tevens is het voorstel om deze 10% op te delen in b.v. 6% en 4%.
6% voor de degenen die meedoen aan de actie.
4% voor Nitraat, als beloning voor zijn geweldige inzet.
De actie is op dit moment zo'n 12.000 Euro.
Hierop geven wij dus een korting van 10% (= 1200 Euro.)
Voor Nitraat zou dit dan betekenen dat als hij 4% krijgt, hij er 480 Euro aan overhoudt.
Uiteraard beslissen jullie hoe die 10% dan verdeeld moet worden.
Jullie kunnen ook de volledige 10% ( = 1200 Euro) aan Nitraat schenken, maar dat lijkt me wat overdreven.
Mochten jullie intresse hierin hebben, dan hoor ik dat graag van jullie.
Voor de inkoopactie van de Akasa geluidsdempende matten ( [topic=522059] ) zijn de matten via TweakShop geleverd.
Deze matten hebben wij toen geleverd voor 17,50 Euro. In deze inkoopactie staan ze voor 19,00 Euro.
Na snelle bestudering van de prijzen van deze inkoopactie komen wij tot de conclusie dat wij dit veel goedkoper kunnen leveren.
Eventueel wil TweakShop dan ook wel de producten uit deze inkoopactie voor jullie inkopen.
Voor Nitraat zou dit dan betekenen dat als hij 4% krijgt, hij er 480 Euro aan overhoudt.
Jullie kunnen ook de volledige 10% ( = 1200 Euro) aan Nitraat schenken, maar dat lijkt me wat overdreven.
OK dat kan dus gewoon? Dus dat ding daarin draait ook op twaalf volt? Da's dan mooi, anders moet ik weer met die draadjes gaan klungelen en zo.Op dinsdag 23 juli 2002 23:17 schreef Oxigun het volgende:
[..]
openschroeven en andere 80mm fan erin.
aangezien het een 2-pins is en de fans uit deze actie geen 2 pins zijn moet je dat ff veranderen. (bijvoorbeeld ouwe stekker afknippen en daar je nieuwe opsolderen)
Niet erg veel animo voor die CCFL'tjes zie ik. Alweer 2 minder dan vanmiddag. Ik denk dat iedereen die 2kleurige dingen wil
Verwijderd
Zeg het maar als ik gekke dingen roep maareh:Op dinsdag 23 juli 2002 23:19 schreef TweakShop het volgende:
Hallo,
Die 12000 Euro is niet alleen voor die matten, maar voor alle produkten in de inkoopactie. Geven 'jullie' daar ook korting op dan ? Of alleen op de matjes ?
Anders zou het namelijk heel wat minder voordeel zijn
Die schenking van 1200 euro klopt natuurlijk niet, tenzij iedereen alleen maar van die matten heeft gekocht, dus dat gaat helaas niet door. Ik heb ff gekeken naar ieder zn bestelling, ik denk dat er zon 10 van die matten worden besteld in totaal.Op dinsdag 23 juli 2002 23:19 schreef TweakShop het volgende:
Hallo,
6% is dan voor de degenen die meedoen aan de actie.
4% is dan voor Nitraat, zodat hij ook nog wat aan deze actie overhoudt en beloond wordt voor zijn geweldige inzet.
Verwijderd
Inderdaad, 10% op alle producten.Op dinsdag 23 juli 2002 23:27 schreef PJanssen het volgende:
[..]
Zeg het maar als ik gekke dingen roep maareh:
Die 12000 Euro is niet alleen voor die matten, maar voor alle produkten in de inkoopactie. Geven 'jullie' daar ook korting op dan ? Of alleen op de matjes ?
Dus NIET alleen op de matten, maar ook op de fans, koelers kabels etc....behalve de verzendkosten.
Verwijderd
Kijk dat is het betere werkOp dinsdag 23 juli 2002 23:30 schreef TweakShop het volgende:
[..]
Inderdaad, 10% op alle producten.
Dus NIET alleen op de matten, maar ook op de fans, koelers kabels etc....behalve de verzendkosten.
die matten zijn ook bij Akasa gekocht, alleen dus met zo'n 10% korting. Nu denken zij dat ze alle produkten bij Akasa zoveel goedkoper kunnen krijgen. Ik weet dan alleen niet hoe ze dat verder gaan doen? gewoon bij nitraat naar huis laten bezorgen en dat hij de boel verder mag regelen? aardig voor hemOp dinsdag 23 juli 2002 23:27 schreef PJanssen het volgende:
[..]
Zeg het maar als ik gekke dingen roep maareh:
Maar ik vind 4%-6% best. 5%-5% ook en 6%-4% ook nog wel. Ik had op deze prijzen geregeld en wat daarvanaf kan is altijd meegenomen natuurlijk (op zijn hollands
Edit: Tweakshop was me voor
Verwijderd
Hoe gaat het dan met de verzendkosten, blijven die wel gelijk ? (anders is er natuurlijk geen voordeel voor de meesten)
Waar gaat Tweakshop al die producten van daan halen dan?
Verwijderd
En nog iets: Blijft het wel 'hetzelfde' spul ? Dus niet dat we ineens 'afgescheept' worden met rot-kwaliteit spullen....
Verwijderd
Natuurlijk heeft Nitraat een beloning verdiend, vandaar ook het voorstel om die 10% op te splitsen.Op dinsdag 23 juli 2002 23:31 schreef frim het volgende:
Maar ik vind 4%-6% best. 5%-5% ook en 6%-4% ook nog wel. Ik had op deze prijzen geregeld en wat daarvanaf kan is altijd meegenomen natuurlijk (op zijn hollands) Ik vind wel dat nitraat een beloning verdiend heeft
Uiteraard bepalen jullie hoe die verdeling exact wordt.
Wij geven gewoon die 10% korting
Verwijderd
Exact hetzelfde spul en dat komt gewoon bij Akasa vandaan.Op dinsdag 23 juli 2002 23:37 schreef PJanssen het volgende:
En nog iets: Blijft het wel 'hetzelfde' spul ? Dus niet dat we ineens 'afgescheept' worden met rot-kwaliteit spullen....
Waarschijnlijk kunnen wij tegen betere condities inkopen....vandaar dus de korting.
Ivm dat een bedrijf van een groothandel koopt ipv een particulier? Nitraat heeft daar connecties, en kon daardoor goedkoper krijgen, maar als jij het nog goedkoper kan krijgen vinden wij dat niet ergOp dinsdag 23 juli 2002 23:39 schreef TweakShop het volgende:
[..]
Exact hetzelfde spul en dat komt gewoon bij Akasa vandaan.
Waarschijnlijk kunnen wij tegen betere condities inkopen....vandaar dus de korting.
Verwijderd
Particulieren kunnen niet bij een groothandel inkopen, alleen bedrijven.Op dinsdag 23 juli 2002 23:40 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Ivm dat een bedrijf van een groothandel koopt ipv een particulier? Nitraat heeft daar connecties, en kon daardoor goedkoper krijgen, maar als jij het nog goedkoper kan krijgen vinden wij dat niet erg
En omdat wij een vaste relatie zijn van Akasa hebben wij scherpere inkoopprijzen.
Verwijderd
Maar het is allemaal nog maar 'waarschijnlijk', dus wie weet kunnen jullie die korting dus helemaal niet krijgen....
Als jullie dat nou es eerst navragen
klinkt misschien een beetje stom, maar waarom komen jullie daar nu (pas) mee? Deze IA loopt al een halve maand en sommige mensen hebben al geld over gemaakt.. wordt nog een hele klus om dat weer opnieuw te organiseren en zo. Weet nitraat trouwens van wat je voorgesteld hebt?
En jullie sturen de spullen gewoon in 1x naar nitraat, right? Dus net alsof hij het zelf besteld, alleen dan dat jullie het bestellen zeg maar.
En jullie sturen de spullen gewoon in 1x naar nitraat, right? Dus net alsof hij het zelf besteld, alleen dan dat jullie het bestellen zeg maar.
Verwijderd
Nee, die korting is definitief......dus terugkrabbelen is er niet bijOp dinsdag 23 juli 2002 23:44 schreef PJanssen het volgende:
Maar het is allemaal nog maar 'waarschijnlijk', dus wie weet kunnen jullie die korting dus helemaal niet krijgen....
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat ze inzien dat ze nu een 'megaorder' binnen kunnen slepen.Op dinsdag 23 juli 2002 23:46 schreef frim het volgende:
klinkt misschien een beetje stom, maar waarom komen jullie daar nu (pas) mee?
Ik vinnet niet erg als Nitraat er wat aan overhoud. I mean, check wat een werk hij er al heeft ingestopt. Gewoon 50-50 delen is cool genoeg.
Heeft Nitraat ook weer een bak geld binnen om een nieuw Computertje te kopen (Natuurlijk met fans, ledjes, filters en GoT knows what else
)
Heeft Nitraat ook weer een bak geld binnen om een nieuw Computertje te kopen (Natuurlijk met fans, ledjes, filters en GoT knows what else
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Verwijderd
en wat vindt nitraat hier dan van dat wil ik dan ook wel eerst weten
het moet niet zo zijn dat jullie van tweakshop de "klanten" gaan afpakken dat zou ook niet eerlijk zijn naar nitraat toe maar ik hou dit topic in de gaten.
mocht er iets veranderen dan doe ik ook mee met deze inkoop aktie
het moet niet zo zijn dat jullie van tweakshop de "klanten" gaan afpakken dat zou ook niet eerlijk zijn naar nitraat toe maar ik hou dit topic in de gaten.
Verwijderd
Net als met de vorige inkoopactie van de Akasa matten zijn wij ook pas later erbij betrokken (nadat de inkoopactie al was gestart.Op dinsdag 23 juli 2002 23:46 schreef frim het volgende:
klinkt misschien een beetje stom, maar waarom komen jullie daar nu (pas) mee? Deze IA loopt al een halve maand en sommige mensen hebben al geld over gemaakt.. wordt nog een hele klus om dat weer opnieuw te organiseren en zo. Weet nitraat trouwens van wat je voorgesteld hebt?
Voor de mensen die al geld hebben overgemaakt moet wel een oplossing te vinden zijn.
Inderdaad, het idee is om de spullen direct naar Nitraat te sturen. Dus niet veel anders als dat zijn relatie de spullen besteld.
hmm die kortin is wel leuk
maarre
k heb al betaald...
dat word dus een leuk reken werk
maarre
k heb al betaald...
dat word dus een leuk reken werk
Verwijderd
Eerlijk is eerlijk, uiteraard verdienen wij er wat aan.Op dinsdag 23 juli 2002 23:48 schreef PJanssen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze inzien dat ze nu een 'megaorder' binnen kunnen slepen.Ze zullen er iig niet armer op worden toch ?
Maar de keerzijde is dat Nitraat er ook een leuk zakcentje aan overhoud....iets wat hij anders niet gehad zou hebben.
En als klap op de vuurpijl krijgen jullie de spullen goedkoper..... Niets mis mee toch
Verwijderd
Dat is zeer zeker niet de bedoeling.Op dinsdag 23 juli 2002 23:52 schreef marsyl het volgende:
en wat vindt nitraat hier dan van dat wil ik dan ook wel eerst weten
Nitraat wordt er juist beter van......
Behalve dat volgens de regels Nitraat er niet aan mag verdinnen. Anders worden de modjes boos
Tja dan wordt het meer korting voor onsOp dinsdag 23 juli 2002 23:58 schreef TweakShop het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker niet de bedoeling.
Nitraat wordt er juist beter van......
Verwijderd
Hell yeah! 6% / 4% maakt mij geen fuck uit.. als het goedkoper kan dan de prijzen die op de Laupro site vermeld staan: mij hoor je niet klagen!! 
Is het trouwens geen goed idee om een tweakers.tweakshop.nl.shop te openen? Dan hoeven we in het vervolg geen gebruik te maken van de inkoopacties
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van Nitraat. Hij houdt er nu ook een leuk bedragje aan over (Respect! Nix voor mij al die pakketjes versturen
)
Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met deze inkoopactie!
Is het trouwens geen goed idee om een tweakers.tweakshop.nl.shop te openen? Dan hoeven we in het vervolg geen gebruik te maken van de inkoopacties
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van Nitraat. Hij houdt er nu ook een leuk bedragje aan over (Respect! Nix voor mij al die pakketjes versturen
Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren met deze inkoopactie!
Verwijderd
Het is natuurlijk wel zo, maarja dit is wel een heel extreem geval natuurlijk met 2100-zoveel produkten......Op dinsdag 23 juli 2002 23:59 schreef Cipri het volgende:
Behalve dat volgens de regels Nitraat er niet aan mag verdinnen. Anders worden de modjes boos![]()
Verwijderd
Even voor de goede orde, als jullie het hier niet mee eens zijn dan trekken wij ons gewoon terug.
Ik kan alleen maar voordelen bedenken.
1.) Voor iedereen een korting op de producten
2.) Nitraat houd er ook een stevig zakcentje aan over (het voorstel is 480 Euro).
3.) Wij verdienen er wat aan (ja, zo eerlijk zijn wij ook).
Als wij het niet leveren dan betalen jullie een hogere prijs en houd nitraat er iets van 50 Eurocent per bestelling aan over ofzo zie onderstaand quote van zijn posting.
Ik kan alleen maar voordelen bedenken.
1.) Voor iedereen een korting op de producten
2.) Nitraat houd er ook een stevig zakcentje aan over (het voorstel is 480 Euro).
3.) Wij verdienen er wat aan (ja, zo eerlijk zijn wij ook).
Als wij het niet leveren dan betalen jullie een hogere prijs en houd nitraat er iets van 50 Eurocent per bestelling aan over ofzo zie onderstaand quote van zijn posting.
Dus ik zie het probleem nietOp zaterdag 20 juli 2002 22:29 schreef nitraat het volgende:
Regel 1 het mag geen winst opleveren voor de starter. Ik wou wat spullen hebben en dacht kom ik start een aktie. Dat het zo zou lopen had ik nooit gedacht. Extra kosten zitten er niet aan vast. Ik wist uit mijn vorige aktie wat de kosten zouden zijn. Nou vooruit zal hooguit 50 cent per deelnemer overhouden ofzo.
Geen probleem Hiero. Nitraat, enjoy tha Moolah
Verwijderd
Van mij mag Nitraat het gewoon bij alaska blijven bestellen, kan mij schelen dat het anders 6 euro (Want dat is het op 100 euro) goedkoper is.
Met 6% korting zou dat bij mij ¤4.95 schelen, vind ik een hoop geld, dus van mij mag dit wel door gaan
Verwijderd
btw TweakShop had je nitraat zelf niet ff kunnen mailen ofzo dan het hier dom weg te posten.
Ik houw namelijk niet zo van die opdringerige gasten / bedrijven zoals jij / jullie
Ik houw namelijk niet zo van die opdringerige gasten / bedrijven zoals jij / jullie
Verwijderd
Misschien dat het jou niets uitmaakt, maar voor Nitraat wel.Op woensdag 24 juli 2002 00:10 schreef TheMAzTER het volgende:
Van mij mag Nitraat het gewoon bij alaska blijven bestellen, kan mij schelen dat het anders 6 euro (Want dat is het op 100 euro) goedkoper is.
Die krijgt dan 4 Euro (bij 4%) ipv 50 cent.... en dat is wel een verschil.....
Ja dat vind ik een hoop geld ja! Dat jij nou geld teveel heb zal mij een zorg zijn, maar voor mij is het nog wel redelijk wat geld!!Op woensdag 24 juli 2002 00:13 schreef TheMAzTER het volgende:
[..]
vind jij een hoop geld? 5 euro op 100 euro...
Ehm. Dat stuur je die korting gewoon terug. Really, it's all u pto nitraat. Hij beslist, en als hij zegt `jongens, jullie krijgen 5% korting!`, cool. Als hij alles neemt, ook cool. Als ie alles aan ons geeft, ook cool. Maakt jouw misschien niets uit, maar Nitraat kan zo iig nog iets terug krijgen voor de moeite, en er zijn ook mensen die >> ¤200 uitgaven. Das toch wel weer zo'n 20 euro die hun terug krijgen. Toch leukOp woensdag 24 juli 2002 00:10 schreef TheMAzTER het volgende:
even een vraagje over de fans zelf
die clear fans, komen die met zo'n kabeltje? (die dingen waren toch gewoon d3-pins?)
die clear fans, komen die met zo'n kabeltje? (die dingen waren toch gewoon d3-pins?)
Die zijn volgens mij standaard 3 pins, dus als je ze wilt aansluiten op een molex moet je die 3-->4pins kabel er ook bij kopenOp woensdag 24 juli 2002 00:15 schreef frim het volgende:
even een vraagje over de fans zelf
ten eerste ff een reactie op een paar posts terug...(geen zin om te bladeren)
filters zeker niet aan allebij de kanten van je fans, en an de binnenkant is ook niet zo'n goed idee...
Als je filter veel stof vangt, is het juist makkelijker schoon te maken als de filter het stof opvangt voordat het door de fan gaat...
[weer back to the past]
denk dat we eerst nitraat z'n reactie moeten afwachten...
denk ook dat het handiger was,m om eerst contact op te nemen met nitraat, voordat je hier poste tweakshop..(niet dat ik een korting niet zie zitten), maar nitraat heeft toch ook zen invloed moeten uitoefenen op zijn contact bij akasa...(misschien dat die in het geval van de IA ook een % kreeg van akasa, voor het binnenhalen van de order...
maar goed..dat is dus allemaal speculatie...
* Sharad R krijgt weer trek in gevulde speculaas...
hoe woorden je tot iets kunnen verleiden
filters zeker niet aan allebij de kanten van je fans, en an de binnenkant is ook niet zo'n goed idee...
Als je filter veel stof vangt, is het juist makkelijker schoon te maken als de filter het stof opvangt voordat het door de fan gaat...
[weer back to the past]
denk dat we eerst nitraat z'n reactie moeten afwachten...
denk ook dat het handiger was,m om eerst contact op te nemen met nitraat, voordat je hier poste tweakshop..(niet dat ik een korting niet zie zitten), maar nitraat heeft toch ook zen invloed moeten uitoefenen op zijn contact bij akasa...(misschien dat die in het geval van de IA ook een % kreeg van akasa, voor het binnenhalen van de order...
maar goed..dat is dus allemaal speculatie...
* Sharad R krijgt weer trek in gevulde speculaas...
hoe woorden je tot iets kunnen verleiden
The more I learn, the less I know, I just realised
de antec clearbluefans die ik heb, hebben een 4pins molex en een 3 pins rpm metertje...Op woensdag 24 juli 2002 00:19 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij standaard 3 pins, dus als je ze wilt aansluiten op een molex moet je die 3-->4pins kabel er ook bij kopen
The more I learn, the less I know, I just realised
hmm tijd voor een polletje!?
iets als:
- A - moet nitraat de producten in deze actie zelf via via bij akasa inkopen en er zelf niks aan verdienen waarbij de prijzen blijven zoals vermeld
óf
- B - moet nitraat de proucten in deze actie bij tweakshop halen waarbij de prijzen voor ons 6% lager komen te liggen en nitraat 4% commisie over het gehele bedraag krijgt
dat is waar het nu feitelijk over gaat toch!?
Maar, hoe zit het trouwens verder met de producten die niet direct van akasa af komen!? thumbscrews, ccfls's, 3-4pins kabeltjes etc!? en met de verzendopties!? en mocht tweakshop dit gaan afhandelen komen er dan nog meer producten (gehele tweakshop assortiment!?) bij?
Graag dus wel eerst even wat meer duidelijkheid dus voor we dmv een poll tussen A of B kiezen...
iets als:
- A - moet nitraat de producten in deze actie zelf via via bij akasa inkopen en er zelf niks aan verdienen waarbij de prijzen blijven zoals vermeld
óf
- B - moet nitraat de proucten in deze actie bij tweakshop halen waarbij de prijzen voor ons 6% lager komen te liggen en nitraat 4% commisie over het gehele bedraag krijgt
Maar, hoe zit het trouwens verder met de producten die niet direct van akasa af komen!? thumbscrews, ccfls's, 3-4pins kabeltjes etc!? en met de verzendopties!? en mocht tweakshop dit gaan afhandelen komen er dan nog meer producten (gehele tweakshop assortiment!?) bij?
Graag dus wel eerst even wat meer duidelijkheid dus voor we dmv een poll tussen A of B kiezen...
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Het is denk ik wachten op nitraat's mening hierover...
Denk dat Nitraat dat moet beslissen. Hij moet dat af zeggen bij zijn connecties enzOp woensdag 24 juli 2002 00:27 schreef syserr het volgende:
hmm tijd voor een polletje!?
iets als:
óf
Mensen ik zal even 1 ding zeggen over deze aktie, ik ga dus niet overstappen op een andere leverancier. Dan maar opnieuw een aktie houden maar dan wel zonder mijn leiding. Mensen hebben idd al betaald en voordat die rompslomp weer uitgewerkt is ben ik weer weet ik hoeveel verder.
BTW lekker makkelijke mannier van zaken doen van de tweakshop. Eerst een vette inkoopaktie afkijken en dan proberen de boel over te nemen. Ik vind dit eerlijk gezegd geen mannier van zaken doen ook al is het goedkoper.
Nu moet ik zeggen dat ik in een tweestrijd zit om die 480 euro aan te pakken. Aan de ene kant denk ik "leuk centjes" maar aan de andere kant heb ik het niet op de mannier waarop deze aankoniging gedaan is.
Volgens mij is het namelijk als volgt gegaan:
Jullie zien een dikke inkoopaktie voorbij komen en denken hee daar vallen centjes te halen hoppa zie hier het resultaat. Ik ben nu ruim een maand bezig met deze aktie, alle voorbereiding etc jullie hebben nog geen ruk gedaan, zelfs niet eens prijzen etc aan mij doorgegeven en dan denk je zo lekker makkelijk een dikke order in de wacht te slepen.
Persoonlijk vind ik dit zeer ongepast.
Het spijt me zeer, maar als het aan mij ligt ga ik door met deze aktie zoals ie was. Als mensen toch bij jullie willen bestellen gaan ze hun gang maar. Maar hoe aantrekkelijk 480 Euro ook is. Nee sorry, ik werk liever voor me geld. Verklaar me maar voor gek who cares. Me studiefinanciering is net binnen dus ik houdt het de komende maanden wel uit.
/me besteed liever geld bij een zaak dat werkt voor z'n geld.
P.S. een mailtje naar mij alvorens dit op dit forum te gooien was zeker te veel moeite?
BTW lekker makkelijke mannier van zaken doen van de tweakshop. Eerst een vette inkoopaktie afkijken en dan proberen de boel over te nemen. Ik vind dit eerlijk gezegd geen mannier van zaken doen ook al is het goedkoper.
Nu moet ik zeggen dat ik in een tweestrijd zit om die 480 euro aan te pakken. Aan de ene kant denk ik "leuk centjes" maar aan de andere kant heb ik het niet op de mannier waarop deze aankoniging gedaan is.
Volgens mij is het namelijk als volgt gegaan:
Jullie zien een dikke inkoopaktie voorbij komen en denken hee daar vallen centjes te halen hoppa zie hier het resultaat. Ik ben nu ruim een maand bezig met deze aktie, alle voorbereiding etc jullie hebben nog geen ruk gedaan, zelfs niet eens prijzen etc aan mij doorgegeven en dan denk je zo lekker makkelijk een dikke order in de wacht te slepen.
Persoonlijk vind ik dit zeer ongepast.
Het spijt me zeer, maar als het aan mij ligt ga ik door met deze aktie zoals ie was. Als mensen toch bij jullie willen bestellen gaan ze hun gang maar. Maar hoe aantrekkelijk 480 Euro ook is. Nee sorry, ik werk liever voor me geld. Verklaar me maar voor gek who cares. Me studiefinanciering is net binnen dus ik houdt het de komende maanden wel uit.
/me besteed liever geld bij een zaak dat werkt voor z'n geld.
P.S. een mailtje naar mij alvorens dit op dit forum te gooien was zeker te veel moeite?
hmm Nitraat sterk van je om die 480 euro niet aan te pakken
maar wat ik zeeeerr ongepast is dat tweakshop niet eerst nitraat op de hoogte heeft gebracht! (daar ging ik iig geval wel van uit) eerlijk gezegd is et quite rude..
anyweez wat ik als laatst (en eerst in deze draad kwijt wil) ik order gewoon bij nitraat en pass je wel 2 euro voor de moeite zo kom je ook wel aan een zakcentje voor de moeite
bericht aan tweakshop:
Alhoewel het een mooi zakelijk voorstel is hebben jullie naar mijn mening iets te licht erover nagedacht om deze grote order binnen te halen.
maar wat ik zeeeerr ongepast is dat tweakshop niet eerst nitraat op de hoogte heeft gebracht! (daar ging ik iig geval wel van uit) eerlijk gezegd is et quite rude..
anyweez wat ik als laatst (en eerst in deze draad kwijt wil) ik order gewoon bij nitraat en pass je wel 2 euro voor de moeite zo kom je ook wel aan een zakcentje voor de moeite
bericht aan tweakshop:
Alhoewel het een mooi zakelijk voorstel is hebben jullie naar mijn mening iets te licht erover nagedacht om deze grote order binnen te halen.
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Dit topic is gesloten.