"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Verwijderd
Y.S Tech or deze (met die lichtjes)
Ik heb namelijk geen plaats voor meer fans dan deze standaard 2 die er in zitten (heb een cooler master 201) en wil deze 2 vervangen met die leds om als ik hem eventueel wil modden dat er iedergeval iets 'leuks' in zit
Denk het, hier doet ie het ook nietOp zaterdag 20 juli 2002 15:38 schreef BlizzarD het volgende:
Hmz laupro site = down
Het is FRIET!
Hier doet ie het iig (weer)Op zaterdag 20 juli 2002 15:44 schreef Jox444 het olgende:
[..]
Denk het, hier doet ie het ook niet![]()
The more I learn, the less I know, I just realised
Jep hiero ook weerOp zaterdag 20 juli 2002 17:02 schreef Sharad_R het volgende:
[..]
Hier doet ie het iig (weer)
Het is FRIET!
ALs er 80mm staat dan betekent dit dat een zijde 80mm lang is. Als de gaten 7.4 cm uit elkaar zitten dan zal deze fan prima passen.Op zaterdag 20 juli 2002 14:48 schreef bombadil het volgende:
[..]
Interessant. heb je al meer info?
Nogeen domme vraag; Die fan grote`s (bijv 80 mm) is dat de diameter of de lengte van een zijde? De voorgeboorde gaten inn mijn kast zitten iets van 7,4 cm van elkaar dus dan meot ik een 80 mm fan hebben?
Edit:
Ik maak hieruit op
[..]
dat een 80 mm fan ribben heeft van 80 mm. Dat klopt dus?
De thumbscrews heb ik al kunnen localiseren, ik wil alleen weten wat voor soort dat zijn. Tot op heden weet ik alleen dat het antec thumbscrews zijn en dat ze 5 Euro voor 6 stuks kosten. Ben even pics ervan aan het zoeken.
/edit
dit zouden ze moeten zijn.... [url="http://www.antec-inc.com/acesory.html#screw"]http://www.antec-inc.com/acesory.html#screw[/url]
en dan heb ik hier ene pic van ze

Dank. meteen de bestelling gedaan;Op zaterdag 20 juli 2002 18:45 schreef nitraat het volgende:
ALs er 80mm staat dan betekent dit dat een zijde 80mm lang is. Als de gaten 7.4 cm uit elkaar zitten dan zal deze fan prima passen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Wat Prijs 180 mm Fan+leds+speedcontrole 12,00 18cm Airfilter 1,50 1Alaska HDD koeler 5,50 1Fanguard 80mm 2,00 1Case fan met leds 80 mm 6,50 1FDD rounded silver 4,50 1Rounded cable silver 45 cm 7,50 1Rounded cable silver 60 cm 9,50 1TPG doos en verzenden 7,00 ______________________________________________+ Totaal euro 56,00 |
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Beter hmm das een lastige, het is een combinatie van CFM en geluidsproductie die jij af moet wegen. De fan met lichtjes is iig redelijk stil en die andere ook. Lucht verplaatsen ze ook allbij dus het zal voornamelijk af moeten hangen van wat jij mooi vindt en hoeveel je er voor over hebt.Op zaterdag 20 juli 2002 14:59 schreef TheMAzTER het volgende:
welke case fans zijn eigenlijk beter:
Y.S Tech or deze (met die lichtjes)
Ik heb namelijk geen plaats voor meer fans dan deze standaard 2 die er in zitten (heb een cooler master 201) en wil deze 2 vervangen met die leds om als ik hem eventueel wil modden dat er iedergeval iets 'leuks' in zit
hopen dat ze ook nog een beetje stil zijn.
kan in ieder geval niet wachten!
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Heel simpel een vrachtwagentje van UPSOp zaterdag 20 juli 2002 18:56 schreef BlizzarD het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe ze dat allemaal bij nitraat gaan krijgen
BTW reken maar dat hier foto's van gemaakt gaan worden.
/me zwemt dan letterlijk in de ide kabels
Thumbscrews staan nu ook op de laupro site
Wat belangrijker is...hoe gaat nitraat dit allemaal bij ons krijgen??!?....Op zaterdag 20 juli 2002 18:56 schreef BlizzarD het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe ze dat allemaal bij nitraat gaan krijgen
denk dat er wel een aantal uur zal kosten, om de inventaris een beetje te sorteren..en daarna per persoon, alles uitsorteren...;)
Als ik het was geweest, had ik de IA allang gesloten...
Gaat snel richting de ¤10000 en 200 deelnemers.Totaal aantal deelnemers: 182
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 9.510,00 dat zijn 1640 producten.
Zelf heb ik mijn bestelling inmiddels aangepast (filters, thumbscrews besteld).
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Yep zo ik denk ik ook gedaan hebben. Straks krijg je 250 deelnemers, en 250 pakketjes die je moet sorteren, naam en adres op moet schrijven en gaan versturen. Gaat maybe een paar dagen duren. Maar dat moet nitraat zelf wetenOp zaterdag 20 juli 2002 19:12 schreef Sharad_R het volgende:
[..]
Wat belangrijker is...hoe gaat nitraat dit allemaal bij ons krijgen??!?....
denk dat er wel een aantal uur zal kosten, om de inventaris een beetje te sorteren..en daarna per persoon, alles uitsorteren...;)
Als ik het was geweest, had ik de IA allang gesloten...
Tijd voor 200 deelnemers:
Bijna 17 uur non-stop werken, als je 5 minuten per pakketje erover doet. Dit is zonder pauze!
Nu zijn per "pas" 25 besteld, waaronder ik.Metal Oxide compound Contains 25% silver1.5g syringeVan deze spuitjes moet een veelvoud van 50 besteld worden, dus 50 stuks, 100 stuks etc. Bij minder dan 50 stuks worden deze dus niet besteld.
Nu ga ik as dinsdag op vakantie dus wil ik maandag mijn geld overmaken, denken jullie dat het de minimale hoeveelheid 50 gaat halen??
Want anders doet ik em nie.
Het verzenden zal een paar dagen duren, maar zoals ik al eerder zei "Het houdt me van de straat en kan dan geen kattenkwaad uithalen".
De IA sluiten is IMHO niet een optie. Heb sommige mensen de toezeggeing gedaan dat asl ze terug kwamen van vakantie dat ze konden bestellen (wel voor 1 august dan) en vind dat ik het niet kan maken om deze mensen telleur te stellen.
Waar doe ik dit dan voor vragen jullie je vast af. Nou te eerst wil ik in de tweakers hall of fame komen. Moet zo onderhand wel lukken denk ik en ten tweede ben ik niet goed bij mijn hoofd.
Ik vul hem zelf wel aan naar de 50. Heb genoeg vrienden die er eentje willen hebben.Op zaterdag 20 juli 2002 20:21 schreef Tranzity het volgende:
Bij dat Metal Oxide compound staat dit:
[..]
Nu zijn per "pas" 25 besteld, waaronder ik.
Nu ga ik as dinsdag op vakantie dus wil ik maandag mijn geld overmaken, denken jullie dat het de minimale hoeveelheid 50 gaat halen??
Want anders doet ik em nie.
Op zaterdag 20 juli 2002 20:22 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ik vul hem zelf wel aan naar de 50. Heb genoeg vrienden die er eentje willen hebben.
Toch fijn die prettig gestoorde mensen die niet goed bij z'n hoofd zijn en in de tweaker hall of fame willen komenOp zaterdag 20 juli 2002 20:22 schreef nitraat het volgende:
Mensen leuk dat jullie meedenken met mijmaar laat het zorgen maken maar aan mij over. Ik heb hier de administratie keurig op orde, heb de bestellingen voor verpakkingsmateriaal al klaar liggen etc etc.
Het verzenden zal een paar dagen duren, maar zoals ik al eerder zei "Het houdt me van de straat en kan dan geen kattenkwaad uithalen".
De IA sluiten is IMHO niet een optie. Heb sommige mensen de toezeggeing gedaan dat asl ze terug kwamen van vakantie dat ze konden bestellen (wel voor 1 august dan) en vind dat ik het niet kan maken om deze mensen telleur te stellen.
Waar doe ik dit dan voor vragen jullie je vast af. Nou te eerst wil ik in de tweakers hall of fame komen. Moet zo onderhand wel lukken denk ik en ten tweede ben ik niet goed bij mijn hoofd.
Heey hopla by the weg nog even een vraagje :
Kan die levering met TPG ook niet met verzekering??
Ik heb nu npd maar heb liever TPG (mot anders zo ver cruise als ik niet thuis ben als ze alles komen brengen) en tis toch lullig als ik via tpg laat versturen en ze raken / slopen onderweg m'n pakje (zit nu al aan de 167 euro, zal nog wel meer worden) en dan wordt het namelijk een duur grapje zonder die verzekering.
Het is FRIET!
Ik woon:Op zaterdag 20 juli 2002 20:49 schreef insan1ty het volgende:
Goed bezig nitraat, maar wat is je info zoals woonplaats enzo, heb het nodig voor de overboeking.
ankervere 1
4458 NB s-Heer arendskerke
Bank: Rabobank in Goes
Heb een vrouwtje gesproken en zij zou kijken wat ze voor me kon doen omdat ik veel pakkies hadOp zaterdag 20 juli 2002 20:54 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Toch fijn die prettig gestoorde mensen die niet goed bij z'n hoofd zijn en in de tweaker hall of fame willen komen![]()
Heey hopla by the weg nog even een vraagje :
Kan die levering met TPG ook niet met verzekering??
Ik heb nu npd maar heb liever TPG (mot anders zo ver cruise als ik niet thuis ben als ze alles komen brengen) en tis toch lullig als ik via tpg laat versturen en ze raken / slopen onderweg m'n pakje (zit nu al aan de 167 euro, zal nog wel meer worden) en dan wordt het namelijk een duur grapje zonder die verzekering.![]()
BTW hall of fame moet makkelijk te doen zijn toch....
Totaal aantal deelnemers: 183
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 9.623,00 dat zijn 1675 producten.
En Dabit zich maar zorgen maken of er voldoende animo zou zijn
Oke tnxOp zaterdag 20 juli 2002 21:01 schreef nitraat het volgende:
[..]
Heb een vrouwtje gesproken en zij zou kijken wat ze voor me kon doen omdat ik veel pakkies hadHeb hierover maandag aanstaande meer info.
Ik wacht rustig af
Het is FRIET!
Always outnumbered, never outgunned!
ok dat had ik al, maar moest je naam hebbenOp zaterdag 20 juli 2002 21:00 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ik woon:
ankervere 1
4458 NB s-Heer arendskerke
Bank: Rabobank in Goes
WheheheOp zaterdag 20 juli 2002 21:01 schreef nitraat het volgende:
En Dabit zich maar zorgen maken of er voldoende animo zou zijn
Maar het wordt wel op je rekening gestortOp zaterdag 20 juli 2002 21:14 schreef insan1ty het volgende:
[..]
tis zwart
Maaruh Nitraat, hou je hier nou nog wat aan over? Ik neem aan dat je toch een lichte marge hebt berekend om evt kosten te dekken. Maar nu er voor bijna ¤10k is besteld is die marge aardig opgelopen
Start na deze actie gewoon een winkeltje joh als Akasa reseller
Ik zit ook te verzinnen om wat te gaan bestellen, maar het worden zoveel leuke dingen dat het me als ik meedoe weer veel geld gaat kosten ben ik bang.
Regel 1 het mag geen winst opleveren voor de starter. Ik wou wat spullen hebben en dacht kom ik start een aktie. Dat het zo zou lopen had ik nooit gedacht. Extra kosten zitten er niet aan vast. Ik wist uit mijn vorige aktie wat de kosten zouden zijn. Nou vooruit zal hooguit 50 cent per deelnemer overhouden ofzo.Op zaterdag 20 juli 2002 22:15 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Maar het wordt wel op je rekening gestorten dat zien ze wel
Maaruh Nitraat, hou je hier nou nog wat aan over? Ik neem aan dat je toch een lichte marge hebt berekend om evt kosten te dekken. Maar nu er voor bijna ¤10k is besteld is die marge aardig opgelopen
Start na deze actie gewoon een winkeltje joh als Akasa reseller
Ik zit ook te verzinnen om wat te gaan bestellen, maar het worden zoveel leuke dingen dat het me als ik meedoe weer veel geld gaat kosten ben ik bang.
Dat van de reseller is geen gek idee. Eerlijk gezegd was ik daar al me bezig. Ik verkoop momenteel brommeronderdelen, maar er wordt al gewerkt aan een webwinkel en de wijzigingen voor de KvK zijn in de maak. Ik heb al een tijdje rondgelopen met het idee om een PC zaakje te beginnen, maar door deze aktie weet ik het zeker.
Vraag: Hoe oud ben je nitraat? Is wel vet dat je nu een pc winkel gaat starten
Heb je al een naam, dan voeg ik m ff toe in de pricewatch
uit zn profile:Op zaterdag 20 juli 2002 22:37 schreef insan1ty het volgende:
Hey kewl!
Vraag: Hoe oud ben je nitraat? Is wel vet dat je nu een pc winkel gaat starten
Heb je al een naam, dan voeg ik m ff toe in de pricewatch![]()
Bijna 21 dusGeb. datum: 23 augustus 1981
Topplan! een echte tweakershop.. met casemod en OC spullen
ik zit net te meten en ik kom aan een 45cm fddkabel net te kort.. mijn bay zit helemaal bovenin een fulltower
Ik was te lui om het ff op te zoekenOp zaterdag 20 juli 2002 22:52 schreef Razorfist het volgende:
[..]
uit zn profile:
[..]
Bijna 21 dus
Topplan! een echte tweakershop.. met casemod en OC spullen
ik zit net te meten en ik kom aan een 45cm fddkabel net te kort.. mijn bay zit helemaal bovenin een fulltowerdat zal dus een zwarte kabel moeten worden ben ik bang.
Maar idd goed plan NO3
Cewl, dan heb je in iedergeval al 1 klant ( als je tenminste alles een beetje voor schappelijke prijzen verkooptOp zaterdag 20 juli 2002 22:29 schreef nitraat het volgende:
[..]
Regel 1 het mag geen winst opleveren voor de starter. Ik wou wat spullen hebben en dacht kom ik start een aktie. Dat het zo zou lopen had ik nooit gedacht. Extra kosten zitten er niet aan vast. Ik wist uit mijn vorige aktie wat de kosten zouden zijn. Nou vooruit zal hooguit 50 cent per deelnemer overhouden ofzo.
Dat van de reseller is geen gek idee. Eerlijk gezegd was ik daar al me bezig. Ik verkoop momenteel brommeronderdelen, maar er wordt al gewerkt aan een webwinkel en de wijzigingen voor de KvK zijn in de maak. Ik heb al een tijdje rondgelopen met het idee om een PC zaakje te beginnen, maar door deze aktie weet ik het zeker.
Het is FRIET!
Verwijderd
waarom geen 5 euro ??Op zaterdag 20 juli 2002 23:34 schreef BlizzarD het volgende:
Ik vind het best dat nitraat er wat aan over houd, hij offert tenslotte ook zijn vrije tijd eraan op. Als het maar geen 5 euro ofzo is. 50 eurocent ofzo is best
dan houd ie toch mooit 1000 euro aan dit alles over
Je mag (bijna) geen winst maken aan inkoopactie's.Op zondag 21 juli 2002 00:29 schreef TheMAzTER het volgende:
[..]
waarom geen 5 euro ??
dan houd ie toch mooit 1000 euro aan dit alles over
50 eurocent per deelnemer vind ik kunnen, bij 200 deelnemers houd ie dan wel 100 euro over, dat vind ik wel moeten kunnen hoor
Ik hoop dat alles goed gaat komen
*gaat nu dit hele topic even doorlezen*
edit: zo, topic doorgelezen... enuh, ik heb ook wel interresse in die 60cm rounded scsi kabels
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Is voor mij ook de eerste keer. Ik wou eerst 3 rounded cables kopen, en nu eindig ik met 22 produktenOp zondag 21 juli 2002 01:09 schreef Phantom het volgende:
Zo.. eerste keer dat ik aan zoiets meedoe, maar ik heb gelijk voor een kleine 100 euro spulletjes besteld
Ik hoop dat alles goed gaat komen
*gaat nu dit hele topic even doorlezen*
edit: zo, topic doorgelezen... enuh, ik heb ook wel interresse in die 60cm rounded scsi kabels
Vandaar dat ik mee doe aan deze geweldige inkoopactie
edit: w00t!! Die 80mm air filters gaan goed
Zit nu al aan de ¤ 114, en dan heb ik nog geen rounded scsi kabels (die ik toch wel heel graag wil hebben
Ik heb maar alvast betaald, zodat ik niks kan uitgeven en niks kan wijzigen. Ga namelijk ook nog naar Italie en daar wil ik ook nog wat geld uitgevenOp zondag 21 juli 2002 02:04 schreef Phantom het volgende:
Jah, hoe langer ik er naar kijk, hoe meer geld ik uitgeef
Zit nu al aan de ¤ 114, en dan heb ik nog geen rounded scsi kabels (die ik toch wel heel graag wil hebben)
edit:
Totaal aantal deelnemers: 189
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 10.108,00 dat zijn 1763 producten.
Dat is gemiddeld ¤ 53,48 en 9,33 producten per deelnemer.
Over de ¤10000
Zou dat een record zijn, qua inkoopacties?Op zondag 21 juli 2002 02:26 schreef BlizzarD het volgende:
Over de ¤10000
En nitraat kan maar beter snel een slavenmarkt gaan bezoeken om mankracht te regelen voor het inpakken/opplaken adresstickers/ect.
Anders is hij tot 2003 bezig.
Audioscrobbler profile
heb nu al voor bijna ¤ 125 besteld....en ik wou alleen maar een kabeltje hebben...:((
* Sharad R zucht
* Sharad R wil best werken voor een schapppelijk loon...zeg maar een bestellingkje voor niks...:)Op zondag 21 juli 2002 02:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zou dat een record zijn, qua inkoopacties?
En nitraat kan maar beter snel een slavenmarkt gaan bezoeken om mankracht te regelen voor het inpakken/opplaken adresstickers/ect.![]()
Anders is hij tot 2003 bezig.
haha bij mij precies hetzelfde probleem, ging ook alleen maar voor 3 rounded cablesOp zondag 21 juli 2002 04:21 schreef Sharad_R het volgende:
Ook mijn eerste keer....en het loopt al meteen uit de hand..
heb nu al voor bijna ¤ 125 besteld....en ik wou alleen maar een kabeltje hebben...:((
* Jox444 zucht
Het is FRIET!
ik wil hier meer info over omdat ik hem ga kopen
zit alles erbij (dus gewoon stekker erin en gaan) of moet je zelf knoeien?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
7 pagina's achter je:Op zondag 21 juli 2002 11:01 schreef remcoXP het volgende:
waar staan plaatjes van de neon licht buis?
ik wil hier meer info over omdat ik hem ga kopen
zit alles erbij (dus gewoon stekker erin en gaan) of moet je zelf knoeien?
[topic=547127/16/25]
We zaten sowieso al over de ¤10K, want dat totale bedrag van jou is zonder verzendkosten.Op zondag 21 juli 2002 02:26 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Ik heb maar alvast betaald, zodat ik niks kan uitgeven en niks kan wijzigen. Ga namelijk ook nog naar Italie en daar wil ik ook nog wat geld uitgeven
edit:
Totaal aantal deelnemers: 189
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 10.108,00 dat zijn 1763 producten.
Dat is gemiddeld ¤ 53,48 en 9,33 producten per deelnemer.
Over de ¤10000
Hmm, ff kijken of het in m'n assortiment gaat passen
Of klik hier voor de plaatjes , heb de post ff voor je gequoteOp zondag 21 juli 2002 11:12 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
7 pagina's achter je:
[topic=547127/16/25]
Nou hier zijn de pics dan.
Pic nr1: Hier zie je de CCFL in volle glorie. Gene geklooi met draaden etc. Hij is kant en klaar. Inpluggen en draaien maar. De totale lengte bedraagt 25,4 cm
[url="http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/ccfl1.jpg"]http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/ccfl1.jpg[/url]
Dit is de achterkant van de CCFL. Het is niet goed te zien, maar er zijn 2 knoppen. De linker (zwarte pijl) is om de gevoeligheid van de geluidssensor in te stellen. Jaaaa damens en heren jullie lezen het goed. Hij reageert op geluik. Bij mij was ie aan het flikkeren als een gek gaaf man. Net een stroboscoop. De rechter knop (rode pijl is om in te stellen of de geluidssensor actief is of dat de CCFL continu aan moet staan.
[url="http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/ccfl2.jpg"]http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/ccfl2.jpg[/url]
Hier valt weinig aan toe te voegen.....
[url="http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/ccfl3.jpg"]http://home.wanadoo.nl/osluis/inkoop/ccfl3.jpg[/url]
Het is FRIET!
aha, opzich mag je het wel proberen (heel graag). Als je de specs zou kunnen doorgeven. Ik kan hem nl niet op de akasa site vinden.Op zaterdag 20 juli 2002 13:11 schreef nitraat het volgende:
[..]
Kan ik wel doen, maar ik vrees dat er te weinig animo is.
Dat type kan ik btw niet krijgen, alleen de FD1250115B-2A heeft kogellagers en kost 4,-
Einde van de maand zoals al 10 keer verteld is in dit topic, en staat duidelijk op de 1e pagina en op de Laupro siteOp zondag 21 juli 2002 14:01 schreef PJanssen het volgende:
ff snel een vraagje, wanneer moeten we betalen ? Gewoon aan het eind van de actie ?
Op zaterdag 20 juli 2002 21:12 schreef Keizer het volgende:
Holy shit, da's 20.000 gulden! Gaat de belasting niet moeilijk doen nu het om zulke bedragen gaat?
Geen winstoogmerk--> dus geen onderneming --> plus "laag bedrag --> dus niet BTW-plichtig = geen problemen met de belasting.Op zaterdag 20 juli 2002 22:29 schreef nitraat het volgende:
Regel 1 het mag geen winst opleveren voor de starter. Ik wou wat spullen hebben en dacht kom ik start een aktie.
Hup, mijn bestelling met nog een Fannetje opgehoogt.
Edit:
Nitraat,
Overigens denk ik(/weet ik haast wel zeker) als je de PTT belt je korting/ gratis ophaalservice voor de pakketten kan krijgen aangezien je zoveel hebt.
Ja en het gaat al richting de 11.000 euroOp zondag 21 juli 2002 17:47 schreef BlizzarD het volgende:
Nog 4 en dan hebben we 200 deelnemers![]()
Het is FRIET!
TnxOp zondag 21 juli 2002 18:09 schreef nitraat het volgende:
Zal morgen als ik thuis ben gelijk de SCSI kabel toevoegen.
Hoe kijgt die hd cooler die je op de hd moet schroeven stroom? Via een fdd kabeltje of zon grotere stroom kabel??
Via een molexOp zondag 21 juli 2002 20:42 schreef koentjuh het volgende:
Heey, misschien is het al gevraagt, maar kon het zo snel niet vinden.
Hoe kijgt die hd cooler die je op de hd moet schroeven stroom? Via een fdd kabeltje of zon grotere stroom kabel??
Molex splitter erbij dus. Op de site las ik dat twee hd coolers in een envelope konden. Kunnen daar ook nog twee molex splitters bij, aangezien die behoorlijk klein zijn of moet ik nu wel een doos nemen?
Er zit een plastic plugje aan dat je tussen de molex en de hdd doet. je prikt hem dus in de stroomaansluiting van je hdd en daarin gaat weer de molex. Zo ben je geen extra aansluiting kwijt, en het kabeltje is precies lang genoeg (hij zit er altijd even ver van verwijderd)Op zondag 21 juli 2002 20:42 schreef koentjuh het volgende:
Heey, misschien is het al gevraagt, maar kon het zo snel niet vinden.
Maar nu maar ffies melden
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hoeft geen molex stekkers erbij, wordt al doorgelust met die hdd coolerOp zondag 21 juli 2002 20:47 schreef koentjuh het volgende:
Dank
Molex splitter erbij dus. Op de site las ik dat twee hd coolers in een envelope konden. Kunnen daar ook nog twee molex splitters bij, aangezien die behoorlijk klein zijn of moet ik nu wel een doos nemen?
Verwijderd
Wees gerust, je hebt tot 31 juli de tijd om te bestellen. Tegen die tijd komt de LauPro-site vast wel weer in de lucht.Op zondag 21 juli 2002 21:32 schreef zsc het volgende:
hmmm die laupro site doet t wéér nie... ken niet deelnemen en wil toch wel wat bestellen !!!
Gister lag hij er overigens ook even uit. Misschien doet hij het over een uurtje alweer.
Audioscrobbler profile
Bij mij doettie het wel gewoonOp zondag 21 juli 2002 21:32 schreef zsc het volgende:
hmmm die laupro site doet t wéér nie... ken niet deelnemen en wil toch wel wat bestellen !!!
Het is FRIET!
Totaal aantal deelnemers: 200
TaaaaaartOp zondag 21 juli 2002 22:11 schreef BlizzarD het volgende:
Hier doet ie het ook gewoon
Totaal aantal deelnemers: 200
![]()
![]()

sorry voor de onzinnige post
Het is FRIET!
Klein feestje moet kunnen, volgens mij is er nog nooit een inkoopactie geweest met 200 personen, en dat worden de komende dagen er nog wel meerOp zondag 21 juli 2002 22:25 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Taaaaaart
[url="http://members.brabant.chello.nl/~j.oerlemans/taart.jpg"][afbeelding][/url]
sorry voor de onzinnige post( tja dit mocht eigenlijk niet....staat helemaal in de eerste post...ik ben stout
)
Verwijderd
de link in deelgenomen inkoop acties naar
[url="http://www.laupro.nl/ia/deelnemen.asp"]Deelnemen aan een andere inkoopactie[/url] doet t niet
maar goed nr 200
moet je onderaan de pagina, op deelnemen aan deze IA klikken..Op zondag 21 juli 2002 22:31 schreef zsc het volgende:
hmmm nou ja .. een link gevonden die t wel doet
de link in deelgenomen inkoop acties naar
[url="http://www.laupro.nl/ia/deelnemen.asp"]Deelnemen aan een andere inkoopactie[/url] doet t nietook al ben je ingelogged !!
maar goed nr 200en heb besteld ... nu w88 op meel van Nitraat ....
moet je bij elke nieuwe actie nl doen...
Verwijderd
Ja, dat is erg irritant. Net als het voortdurende opnieuw inloggen :zucht:Op maandag 22 juli 2002 01:59 schreef Sharad_R het volgende:
moet je onderaan de pagina, op deelnemen aan deze IA klikken..
moet je bij elke nieuwe actie nl doen...
Welke zou beter koelen? Die Tt zal ik op high speed zetten. Want geluid maakt me niet uit.
enne: zit op die clearcase fans allebei RPM uitlezing??? dus niet toernregeling, maar die 3e draad?
ohwja, nitraat: heb je geen hulp nodig om alles te sorteren? gaat hier niet iets te veel tijd ed. in zitten voor jou?
Van klussen krijg je grijze haren
1x Antec Thumb Screws 6 stuks ¤5,00
1x Akasa HDD koeler ¤ 5,50
2x Ronded Cable silvermesh 45cm ¤ 15,00
1x PCI Exhaust blower ¤ 5,00
1x FDD Rounded Cabel silver mesh 45cm ¤ 4,50
1x Doos + verzendkosten excl verzekering (TPG) ¤ 7,00
Totaal: ¤ 42,00
vraagje. waarom is die doos zonder verzekering duurder dan met
lees de draad voor je blaat gaat bij mij niet op als je 12 pagina's hebt....
edit: andere doos besteld en andere HD koeler en antec thumbscrews erbij.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
komt omdat met verzekring via NPD gaat, die is goedkoper dan TGP exclusief verz. Maar probleem is met NPD dat ze het maar één keer komen langsbrengen. Dan moet je naar hun depot rijden en die is vaak ver verwijderd..
Nitraat zou kijken hoe duur TPG inc. verzekering zou zijn maar we hebben daar nog geen antwoord op gehad (hint hint
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 11.071,00 dat zijn 1942 producten.
naar bovenafronden kan geen kwaad neem ik aan.. (kost al moeite genoeg voor hem
welke HD koeler? zodra ik me Seagate Cu4 of maxtor d740x liquid bestel kan ik em pas gebruiken maar dan heb ik dat kreng alvast.
ik heb dus geen bracket ofzo voor zo'n grote bay (elastiek
ik wil graag een STILLE pc dus moet niet te veel herrie maken (baybus mogelijkheden??? dus draaien die fans op 5V of 7V?)
welke kan ik het beste nemen?
en voor de PCI koeler. welke pin aansluiting is dit? 3-pins? en iem hier. wat is min. voltage waarop ie fan draait?
Weer taartOp maandag 22 juli 2002 19:18 schreef BlizzarD het volgende:
Totaal aantal deelnemers: 213
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt ¤ 11.071,00 dat zijn 1942 producten.
Het is FRIET!
Op maandag 22 juli 2002 19:36 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Weer taart![]()
![]()

Wat de HDD koelers betreft. Ze maken bijna geen herrie en kunnen allebij op 7 volt draaien, geen probleem, persoonlijk twijfel ik of dat uberhaupt nodig is, want mij hdd maakt meer herrie dan die koeler.
De PCI koeler heeft een 4 pins molex aansluiting en die hoef je echt niet te modden naar 7 volt want het is een radiaal fan net als op de silverado en daar moet je voelen of er lucht uit komt want horen doe je hem niet.
Zit rpm uitlezing op ja. Dat sorteren komt wel goed. Ben op aanraden van een andere Gotter even naar de slavenmarkt geweestOp maandag 22 juli 2002 16:25 schreef 3lmowww het volgende:
Mmmz, gaat lekker...
enne: zit op die clearcase fans allebei RPM uitlezing??? dus niet toernregeling, maar die 3e draad?
ohwja, nitraat: heb je geen hulp nodig om alles te sorteren? gaat hier niet iets te veel tijd ed. in zitten voor jou?
Wij wachten geduldig afOp maandag 22 juli 2002 19:41 schreef nitraat het volgende:
Sorry luitjes, mijn verblijf bij m'n zus is met 1 dagje verlengd. Ben morgen (dinsdag ochtend) om 09:00 thuis en ga dan de vragen over de TPG beantwoorden en de SCSI kabel toevoegen.
Wat de HDD koelers betreft. Ze maken bijna geen herrie en kunnen allebij op 7 volt draaien, geen probleem, persoonlijk twijfel ik of dat uberhaupt nodig is, want mij hdd maakt meer herrie dan die koeler.
De PCI koeler heeft een 4 pins molex aansluiting en die hoef je echt niet te modden naar 7 volt want het is een radiaal fan net als op de silverado en daar moet je voelen of er lucht uit komt want horen doe je hem niet.
Het is FRIET!
Je hebt email over je bankgegevens. dan kan ik ¤45 overschrijven. En als het werkt echt niet te overzien is en je bent een beetje makkelijk te bereiken (vanuit Tilburg, dus ik denk het niet) dan kan ik we leen middagje helpen neem ik aan.Op maandag 22 juli 2002 19:41 schreef nitraat wat ik wilde horen
True trueOp maandag 22 juli 2002 19:56 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Wij wachten geduldig ongeduldig af
[brave-tweaker-mode]Op maandag 22 juli 2002 20:09 schreef Oxigun het volgende:
[..]
Je hebt email over je bankgegevens. dan kan ik ¤45 overschrijven. En als het werkt echt niet te overzien is en je bent een beetje makkelijk te bereiken (vanuit Tilburg, dus ik denk het niet) dan kan ik we leen middagje helpen neem ik aan.
Als jij gaat, ga ik mee
[/brave-tweaker-mode]
Verwijderd
spam0rOp maandag 22 juli 2002 20:21 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
True true
hoeveel nuttige posts heb je nu al bijgedragen in deze topic
hoe kom je anders aan je techposts heOp maandag 22 juli 2002 23:37 schreef TheMAzTER het volgende:
[..]
spam0r
FF specs vergelijken..Op maandag 22 juli 2002 15:57 schreef Xavier het volgende:
Ik zit te kiezen tussen een Thermal Take 7+ en die CPU in deze inkoopactie.
Welke zou beter koelen? Die Tt zal ik op high speed zetten. Want geluid maakt me niet uit.
[vulcano 7+
op snelste stand..:
airflow: 49CFM
herrue: 24-35-47 db
rpm: 3000-4800-6000
thermal resistance intel P4: 0.29C/W
AMD XP: 0.32C/W
HEb em zelf ook..en koelt als een gek...tenminste...vergeleken met andere coolers op men XP1600+
nou zo...:+hoe kom je anders aan techposts
nah..doe het zelf ook wel eens...alleen niet om in HK te komen...
BlaaaatOp maandag 22 juli 2002 23:37 schreef TheMAzTER het volgende:
[..]
spam0r

Maar weer ontopic: weet iemand hoe lang het duurt voordat het geld is overgemaakt van de postbank naar de rabobank? Me pa zei 1 dag, maar is nou al iets van 4-5 dagen geleden
VAn bank x naar bank x 1 daagOp dinsdag 23 juli 2002 00:04 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Blaaaat
Maar weer ontopic: weet iemand hoe lang het duurt voordat het geld is overgemaakt van de postbank naar de rabobank? Me pa zei 1 dag, maar is nou al iets van 4-5 dagen geleden
van bank x naar bank y....een aantal dagen..
dit omdat de bank jou geen rente hoeft te betalen...(haalt het van je rekening, en een paar dagen later storten op andere bank, ...hebben ze een soort van extra geldstroom...
denk ik....maar dat vermoeden heb ik iig wel..
maar het klopt idd, als het een paar dagen duurt....
Dit topic is gesloten.