post hier de kewlste mobiele java midlets

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 07 February 2003 @ 00:35:
[...]
Thanks _/-\o_ ! ... blabla... zoek ik nog wel een keer op.
No Thanks... Maar heb je al eens op games7210 gekeken? Hoef je niet meer te zoeken, maar heb je ze gewoon in een zipfile op je HD staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 17:45:
[...]

No Thanks... Maar heb je al eens op games7210 gekeken? Hoef je niet meer te zoeken, maar heb je ze gewoon in een zipfile op je HD staan. :)
Nou die doet het bij mij in elk geval niet goed. De eerste versie kan ik nog downloaden maar de tweede werkt al niet en de derde verwijst naar de eerste!

hier staan ze in elk geval ook allemaal op, alleen dan niet in 1 zip bestand!

http://www.geocities.com/spoik00/down/JavaGames/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
ook Prince of Persia is heir te vinden!
werkt als een trein alleen heb ik geen geluid bij de spellen klopt dat?

http://www.geocities.com/spoik00/down/JavaGames/

Ik ga weer verder spelen met Prince of Persia!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar gebruiken toch iets teveel mensen die site, hij ligt er voorlopig even uit! :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenbijvank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-07-2023
Hier stond iets wat illegaal was, sorry!!!

[ Voor 94% gewijzigd door koenbijvank op 08-02-2003 20:36 ]

You are not as stupid as you look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenbijvank

[ Voor 89% gewijzigd door koenbijvank op 08-02-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met welk programma kan ik games naar mijn Samsung s100 sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

koenbijvank schreef op 08 February 2003 @ 11:25:
Kijk eens op die forum:

Even registreren daar en je kan mobimb 1.2 downloaden (gekraakt)
Misschien willen jullie als wederdienst mij een paar leuke spellen sturen(jamba games ofzo)
Dit is illegale software en word niet getolereerd hier op GoT.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

:X Pleas haal dat weg, dit mag neit lees de FAQ!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben blij dat iki het nog op heb kunnen slaan dat forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenbijvank
Wat mag je hier in dit forum eigenlijk nog wel voor links neerzetten?
Ik zet alleen een link neer naar een forum.
Mag dat ook al niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 15:08
koenbijvank schreef op 08 February 2003 @ 11:25:

Te laat. Check je mail..

Ik wil deze gelegenheid meteen aangrijpen om een belangrijke mededeling te doen mbt het posten van Java files.
De policy op dit gebied gaat veranderen. (Nouja, er was voor heen niet echt een policy ;))

Dit is de deal: Bij het posten van een java file wil ik een bewijs dat de file freeware is.
Mocht dit niet gebeuren, zal ik uiteindelijk OW's gaan uitdelen.

Reden: 99% van de files zijn WEL copyrighted, en niet gratis te downloaden bij de maker. Dan zijn ze dus illegaal. En dat willen we dus niet hebben hier op het forum.
koenbijvank schreef op 08 februari 2003 @ 20:37:
Wat mag je hier in dit forum eigenlijk nog wel voor links neerzetten?
Ik zet alleen een link neer naar een forum.
Mag dat ook al niet?
Een link naar een gekraakt programma = warez. Simple as that.

[ Voor 22% gewijzigd door Xandrios op 10-03-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel jammer.. want er zaten veel goede links tussen. Maar opzich wel logisch dat het niet meer mag. Maar soms is het ook moeilijk te controleren of ze copyrighted zijn. Je hebt dan eindelijk weer een mooi spel of programma gevonden en dat wil je dan graag delen. En zo is dat niet meer mogelijk via deze manier. Maar zoals ik al eerder zei.....ik kan het wel begrijpen. Maar ik denk dat dit topic nu wel snel aan zijn einde komt... :(

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 21:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 21:06:
Het is wel jammer.. want er zaten veel goede links tussen. Maar opzich wel logisch dat het niet meer mag. Maar soms is het ook moeilijk te controleren of ze copyrighted zijn. Je hebt dan eindelijk weer een mooi spel of programma gevonden en dan wil je dan graag delen. En zo is dat niet meer mogelijk via deze manier. Maar zoals ik al eerder zei.....ik kan het wel begrijpen. Maar ik denk dat dit topic nu wel snel aan zijn einde komt... :(

Inderdaad. Het is ook jammer, want leuk zijn die java dingen wel ;)

Maar zoals gezegt: als je kunt bewijzen (Link naar website maker) is er niets aan het handje. Maar zoals je zelf ook al zegt ('Maar ik denk dat dit topic nu wel snel aan zijn einde komt') is veel van de gepostte software gewoon niet legaal.

Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is niet de gene die het ter download aanbied en de gene die het programma runnen zonder licentie degene die illegaal bezig zijn? Het posten van links hier lijkt me niet zo illegaal, en redelijk paranoide omdat te verbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 21:23:
Is niet de gene die het ter download aanbied en de gene die het programma runnen zonder licentie degene die illegaal bezig zijn? Het posten van links hier lijkt me niet zo illegaal, en redelijk paranoide omdat te verbieden.

Natuurlijk. Diegenen die het online zetten zijn illegaal bezig. Maar helaas gebeurd dat toch wel, en daar kunnen wij niets aan doen.
Waar we wel wat aan kunnen doen is het weren van deze illegale versie's van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenbijvank
Kan iemand mij uitleggen wat DCT4 Unlocking is en wat je ermee kan?
Op het forum van salesplaza hebben ze nu voor leden 24 uur lang een server lopen waarmee je codes terug krijgt.
Kan iemand mij dus zeggen wat ik hier mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

koenbijvank schreef op 09 februari 2003 @ 00:00:
Kan iemand mij uitleggen wat DCT4 Unlocking is en wat je ermee kan?
Dat heeft niets te maken met kewle mobiele java midlets. Bovendien is er net een topic hierover gesloten, dus het lijkt mij hier niet op z'n plaats.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Cutebritney schreef op 08 February 2003 @ 20:50:
Ik wil deze gelegenheid meteen aangrijpen om een belangrijke mededeling te doen mbt het posten van Java files.
De policy op dit gebied gaat veranderen. (Nouja, er was voor heen niet echt een policy ;))

Dit is de deal: Bij het posten van een java file wil ik een bewijs dat de file freeware is.

Reden: 99% van de files zijn WEL copyrighted, en niet gratis te downloaden bij de maker. Dan zijn ze dus illegaal. En dat willen we dus niet hebben hier op het forum.
Ik snap zeker dat je het plaatsen van links naar illegale software wil tegenhouden, maar dat ik nu moet gaan bewijzen dat mijn link legaal is gaat mij wat ver. Dan gaat mij eerlijk gezegd de zin al over om de link te gaan plaatsen :|

Trouwens die links die bovenaan deze pagina staan zijn volgens mij ook niet 100% legaal, althans ik dacht dat je voor prince of persia moest betalen (kan er ook naast zitten hoor, maar ik weet het bijna zeker).

[ Voor 4% gewijzigd door ProgrammerX op 09-02-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad... er staat nog een link op deze pagina waar je echt de laatste midlets kan downloaden... en bijna allemaal waar je eigenlijk voor moet betalen... dus waarom mag die dan wel...en iemand die dezelfde midlet als link post er meteen een OW voor krijgt? Dat is mij niet helemaal duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProgrammerX schreef op 07 februari 2003 @ 13:13:
[...]

Moet je zorgen dat je meer geheugen vrij krijgt :) Dit kun je doen door opgeslagen afbeeldingen te verwijderen of geinstalleerde programma's/spellen te verwijderen.

Informatie over je geheugen kun je vinden door in het hoofdmenu te kiezen voor "Instrum." en dan "Beheer" (vergeet ook niet een keer naar rechts te drukken).
Humz, ik heb 2564kb geheugen vrij. Hoeveel geheugen is er ongeveer nodig om fatsoenlijk gebruik te maken van die progjes ;).

Ik merk ook vaak dat het laden nogal lang duurd haperingen enzo.. bv op de herhaal toets soms draai ik dan een verkeerd nr omdat het geselecteerde nr dan verspringt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 17:23:
[...]

Humz, ik heb 2564kb geheugen vrij. Hoeveel geheugen is er ongeveer nodig om fatsoenlijk gebruik te maken van die progjes ;).

Ik merk ook vaak dat het laden nogal lang duurd haperingen enzo.. bv op de herhaal toets soms draai ik dan een verkeerd nr omdat het geselecteerde nr dan verspringt etc.
Hmm, dan inderdaad zeker genoeg zijn ;) Wat volgens mij ook wel eens wil helpen is ff je telefoon herstarten, althans als ik doom speel krijg ik die melding ook wel eens en dan herstart ik hem en dan doet ie het wel :)

Dat verspringen weet ik niet. Misschien ff controleren welke versie van de software je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProgrammerX schreef op 09 februari 2003 @ 18:53:
[...]

Hmm, dan inderdaad zeker genoeg zijn ;) Wat volgens mij ook wel eens wil helpen is ff je telefoon herstarten, althans als ik doom speel krijg ik die melding ook wel eens en dan herstart ik hem en dan doet ie het wel :)

Dat verspringen weet ik niet. Misschien ff controleren welke versie van de software je hebt.
is daar een command voor om te kijken welke software je hebt? was bij de 3210 iig wel zo. want bij extra - info. staat er niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 08:38:
[...]
is daar een command voor om te kijken welke software je hebt? was bij de 3210 iig wel zo. want bij extra - info. staat er niets over.
Dit staat volgens mij in de thread van "Nokia 7650, wie..wanneer...bla bla" (je ziet hem wel :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProgrammerX schreef op 10 February 2003 @ 09:49:
[...]

Dit staat volgens mij in de thread van "Nokia 7650, wie..wanneer...bla bla" (je ziet hem wel :) ).
v 4.36

11-10-02

nhl-2na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 19:17:
[...]
v 4.36

11-10-02

nhl-2na
Hmm, ik dacht dat toch de nieuwste was. Hoeveel entries heb je dan in je telefoonboek ? Heb nog niet van iemand gehoord die dat ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProgrammerX schreef op 11 February 2003 @ 09:24:
[...]

Hmm, ik dacht dat toch de nieuwste was. Hoeveel entries heb je dan in je telefoonboek ? Heb nog niet van iemand gehoord die dat ook heeft.
nah, ik heb niet zoveel entries, maar het is gewoon een soort vertraging van dat als ik op de herhaal toets druk dan gebeurt er niets en dan probeer ik het nog een keer en dan gebeuren alle vorige handelingen allemaal in een keer, een soort freez. misschien omdat ik er nogal veel foto`s op heb staan.

Ik heb ook wel eens spellen gehad af en toe vastlliepen etc of heel langzaam draaiden, dit waren vodafone live spellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zetten jullie die spelletjes erop, ik heb infrarood maar welke software voor de 6610.
Via nokia suite ziet hij ze wel en installeerd hij ze maar op mijn telefoon staat dan niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 16:35:
Hoe zetten jullie die spelletjes erop, ik heb infrarood maar welke software voor de 6610.
Via nokia suite ziet hij ze wel en installeerd hij ze maar op mijn telefoon staat dan niks :(
via nokia application installer let wel op dat die jad en jar bestand download dan lukt he wel

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op 12 februari 2003 @ 16:44:
[...]

via nokia application installer let wel op dat die jad en jar bestand download dan lukt he wel
Heb ik gedaan maar hij instaleerd ze en dan kijk ik op me telefoon en bij spelletjes is er dan niks bij gekomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

( Hé pssst......... Kijk bij toepassingen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 17:05:
hehe

is het niet mogelijk om het gewoon via spellejtes laten gaan.. of is dat alleen voor nokia spelletjes?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 17:05:
kwam ik net 8er onder het eten LOL
Maar toch bedankt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 17:05:
Met MobiMB v1.2 kan je wel onder Spelletjes installeren :
http://www.logomanager.co.uk/cat/details.php?product=51

MobiMB allows you to browse your gallery and drag and drop images, MIDI files and Java MIDlets into your phone from your hard disk! The files can be ringtones, full colour wallpapers, transparent colour operator logos, startup logos or games and applications.

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 15:50
Ik heb net een nokia 3510i besteld. Krijg hem als ut goed is zaterdag thuis :D Maar hoe kan ik dan via een datakabeltje of zo die java games op mijn mobie zetten?? Heeft iemand enig idee? En wat voor software ben ik dan evt. nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even dit topic doorlezen en je weet het. Gewoon het zelfde als bij de 7210 en 6610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil denk ik de Nokia 3510i kopen en daar zit ook de hele zooi op GPRS Java MMS WAP en weet ik wat nog meer

maar hoe wil je die Java dingetjes d'r op zetten

via GPRS? WAP

maar kan dat met een Prepaid kaart?

Greetz

WoodY

Whoops Dubbele post |:( :X :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:04:
Ik wil denk ik de Nokia 3510i kopen en daar zit ook de hele zooi op GPRS Java MMS WAP en weet ik wat nog meer

maar hoe wil je die Java dingetjes d'r op zetten

via GPRS? WAP

maar kan dat met een Prepaid kaart?

blabla
Je kunt het beste een datakabeltje kopen voor de 3510(i) en dan via MobiMB (www.logomanager.co.uk) de java games erop zettuh...

[ Voor 4% gewijzigd door ygma!l op 18-02-2003 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Zijn er ook mensen die weten waar ik geschikte games kan downloaden voor mijn nokia 3510i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ygma!l schreef op 18 February 2003 @ 16:55:
Zijn er ook mensen die weten waar ik geschikte games kan downloaden voor mijn nokia 3510i?
op www.freemobile.nl staan wel leuke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Dit is helaas wel betaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar kan je wappen via de Prepaid kaart van Vodafone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 21:12:
maar kan je wappen via de Prepaid kaart van Vodafone??
via de vodafone prepaid kan je wappen, vodafone live kan je ook activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okey, laten we nu maar weer on topic gaan :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 21:18

yeroen1979

noh, ik ock!

www.jams.to: is dit wat? wel simpele games, maar gratis!

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashAddict
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08-2020
Misschien beetje rare vraag, maar ik lees alleen maar spellen over de nokia's. Ik heb een samsung s100 die het toch ook ondersteund. Standaard staat er come2us bowling op die echt super is! Nu wil ik dus ook prince of persia etc. hebben, ik heb al was .jar en .jads files gedownload maar krijg ze niet via de bijgeleverde software en datakabel naar mijn telefoon.
Heeft iemand een samsung s100 en is het wel gelukt? thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 1 vraagje, is er als iemand gelukt om te wappen via een pre paid kaartje met een nokia 3510i??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 21:26:
Ik heb nog 1 vraagje, is er als iemand gelukt om te wappen via een pre paid kaartje met een nokia 3510i??
dit moet gewoon kunnen zonder problemen. www.vizzavi.nl en regristreren worden de settings automatish in je telefoon gezet als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je deze midlets downloaden
http://www.wirelessgamingreview.com
die spellen zijn super mooi :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik krijg MiMessenger niet geinstalleerd. Het .jad bestand is ongeldig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ygma!l
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 19:02:
hoe kan je deze midlets downloaden
http://www.wirelessgamingreview.com
die spellen zijn super mooi :S
Via de Game Store, en dan betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar staan al die leuke spellen niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaded schreef op 21 February 2003 @ 21:20:
Ik krijg MiMessenger niet geinstalleerd. Het .jad bestand is ongeldig :(
Ehm....url veranderen in de .jad? Lees anders de beginpost van dit topic door, staat precies wat je moet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb een sharp gx-10 en bv een messenger ,een mailclient en een aparte web browser erop staan nu,alleen als ik met 1 van die wil connecten,lukt dat niet,het proggie probeerd niet eens een connectie te maken,maar geeft meteen connection failed,hierbij maakt het niet uit of ik tijdens het starten van het proggie kies voor ja bij "verbinding maken met het netwerk"
oftewel...help :P hoe krijg ik het voor elkaar dat het wel connectie gaat maken

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen heb de samsing s100 maar kan nergens software en ringtones ervoor vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:01
heh, leuk dat m'n topic nog zo lang doorgaat.

ironisch genoeg heb ik geen java phone meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, gisteren een 6610 gekocht, en nu dus wat leuke Java spulletjes erbij. Tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Laatst online: 12-09 22:33
Ik heb dus sinds 3 weken ook 'n 6610 :) en ben 'r tot nu toe erg blij mee. Nog geen enkel probleem gehad. M'n vriendin en haar broertje hebben er ook tegelijkertijd met mij één gekocht en haar broertje heeft wel wat problemen. Z'n toetsenbord is niet helemaal 100% en z'n scherm vervaagt/valt uit en er lopen steeds lijntjes vertikaal over 't beeld.

Maar goed ... da's voor een ander topic!

Vanmiddag een beetje zitten WAP-en tijdens college Webpages & Multimedia (:O ... die leraar had weinig nieuws te melden) en effe wat spelletjes geprobeerd. Darts ... wel grappig maar meteen weer weggeknikkerd. Nu heb ik Prince of Persia (nostalgie >:)) en 'n heel simpel race-spelletje (alles overigens via Jamba.nl maar dan via WAP).

Nu zie ik dit topic en ik loop al een hele tijd met iets in m'n hoofd. Ik heb geen idee of het mogelijk is, maar ik heb 't idee dat het wel steeds dichterbij komt :). Het gaat om het volgende (heb overigens niet 't hele topic gelezen, dus wellicht is het al geopperd ... maar goed):

"Bestaat er, of is het überhaupt mogelijk om te denken aan een infrarood midlet om bijvoorbeeld m'n TV mee te bedienen :?"

Ik loop hier al mee in m'n hoofd vanaf 't moment dat m'n vader z'n eerste telefoon met IR kreeg jaren geleden ... alleen wist ik toen wel dat 't op dat moment niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:23

LegacyCode

De crack van de division

ThaWout schreef op 05 March 2003 @ 00:58:
...
"Bestaat er, of is het überhaupt mogelijk om te denken aan een infrarood midlet om bijvoorbeeld m'n TV mee te bedienen :?"
...
Ligt eraan of de Java SDK die jouw toestel gebruikt
dat toelaat om IR te gebruiken.
Je kan die sdk downloaden bij nokia (op hun developer gedeelte),
kan je eens kijken of het mogelijk is.
Persoonlyk betwijfel ik het,
ik hoorde iets dat je geen multiplayer
kan via Java midlets.

legacycode.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
Met de 6610 kan je via Java geen IR aansturen. Dat heb ik erngens gelezen op het developer-forum. Helaas dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
hmm, en de 3650(of de 7650) kan die dat wel?
zappen met mijn telefoon lijkt mij ook wel wat.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Laatst online: 12-09 22:33
Schaapje_BlaaT schreef op 06 March 2003 @ 10:05:
hmm, en de 3650(of de 7650) kan die dat wel?
zappen met mijn telefoon lijkt mij ook wel wat.
Ja, lijkt mij dus ook wel wat :) ... daarom vraag ik het ook!
Ik weet overigens wel dat je van de afstand niet al te veel moet verwachten ... zou het werken dan hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
de maximale afstand tot mijn TV is een metertje of 3, ik woon maar in een klein hokje
dus die afstand is het probleem niet
op afstand bedienen van een computer met TV kaart via bluetooth schijnt in elk geval wel te kunnen, dan zou ik kunnen zappen door de muur vanuit de kamer van de buren :)
jammer dat ik geen TV kaart heb, en ook al geen bluetooth :(

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
hey... ik heb net ook een 7210 gekocht.. als je ff hier:

WEG ! kijkt dan kan je aardig wat downloaden
als je je games in je games folder wilt hebben moet je MOBIMB 1.2 hebben die is te koop hier:

http://www.logomanager.co.uk

je kan met dat tooltje ook games van je mobiel op je pc zetten :D

[ Voor 8% gewijzigd door Xandrios op 10-03-2003 20:06 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
Het is enig zoekwerk, maar op deze griekse site zijn een aantal backgrounds te downloaden voor telefoon (zonder copyrights volgens mij). Moet je wel eerst even registreren.
http://www.unwired.gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben meerdere mensen last van de nokia 6610 als je bv snake speelt dat je allemaal van die lijnen over je beeld zien gaan. EN bij sommige anderen spellen gaat het licht aan en uit zo heel snel :s .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
cool, er is nu ook worms voor je mobieltje _/-\o_
draait op 7210, 7650, 3510i en 3650 telefoons

http://www.kiloo.com/kilo...6CD2006D1C2A?OpenDocument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

hoe moet je die kopen/downloaden daar? niet echt wat kunnen vinden op die site :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
ja, dat vroeg ik mij nu ook af
suf dat ze er geen linkje bij hebben zitten van waar het te krijgen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
:9~ :9~ :9~ Worms moet ik echt hebben :D
Ik kan ook nergens anders een link vinden naar een jad en/of jar, en ik heb ook geen site gezien waar je 'm kan kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
Schaapje_BlaaT schreef op 07 March 2003 @ 15:49:

Oei, ik las er eerst snel overheen en las:
Er is nu ook een worm voor je mobieltje......een worm-virus dacht ik dus aan.
Maarja, dat zal vanzelf wel een keer komen. Wie schrijft er vast een virusscanner voor mn 6610? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 07 March 2003 @ 15:49:

waar kan je die bestellen/downloaden/wappen ik zie geen link ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al wat geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
nog niet gevonden, die site is niet echt informatief ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? ehm... jullie hebben hem waarschijnlijk al lang, maar doom is hier
gratis verkrijgbaar voor de nokia 7650:
http://www.themobilegamer.co.uk/doom.htm
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
anandus schreef op 07 March 2003 @ 10:06:
hey... ik heb net ook een 7210 gekocht.. als je ff hier:

WEG ! kijkt dan kan je aardig wat downloaden
als je je games in je games folder wilt hebben moet je MOBIMB 1.2 hebben die is te koop hier:

http://www.logomanager.co.uk

je kan met dat tooltje ook games van je mobiel op je pc zetten :D
Cutebritney schreef op 08 februari 2003 @ 20:50:

[...]

Te laat. Check je mail..

[...]

Een link naar een gekraakt programma = warez. Simple as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 19:52:
:? ehm... jullie hebben hem waarschijnlijk al lang, maar doom is hier
gratis verkrijgbaar voor de nokia 7650:
http://www.themobilegamer.co.uk/doom.htm
:+
Is die er alleen maar voor de 7650? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat lemmings nog niet voor de 7210? Zou ik me wel mee amuseren... En heeft iemand al gevonden hoeje kan zappen met je mobieltje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 15:59:
bestaat lemmings nog niet voor de 7210? Zou ik me wel mee amuseren... En heeft iemand al gevonden hoeje kan zappen met je mobieltje? ;)
Zappen als in TV??? Dat kan niet met je mobieltje ;) Er bestaat wel een app die dmv Bluetooth (met bluetooth module in je pc) je Winamp ofzo kan besturen... ;) staat ook al in dit topic ergens geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

ik zie in dit topic eigenlijk bijna alleen nokia games besproken worden. Wie heeft er een link voor me met mt50 games, die ik dus via wap kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, lemmings wil ik ook wel :D
is die er in java vorm? :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geen handige http links voor jullie
maar heb een lading midlets via edonkey gewoon gedownload werkt perfect
http://www.edonkey2000.com/

zoeken op de bekende woordjes
midlets,java,games,s55,enz..

ik heb verschillende s55 spellen nu maar voor elke telefoon staat het erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
TheVisionMaster schreef op 18 March 2003 @ 16:47:
[...]

Zappen als in TV??? Dat kan niet met je mobieltje ;) Er bestaat wel een app die dmv Bluetooth (met bluetooth module in je pc) je Winamp ofzo kan besturen... ;) staat ook al in dit topic ergens geloof ik!
oh jawel, alleen kan het misschien niet met zijn mobieltje
ik kan er lustig op los zappen met mijn nokia 3650, de TV, de stereo de video ik kan ze allemaal zappen. Het betreffende tooltje is voor series60 telefoons, geen idee welke dat zijn maar als de jouwe ook series60 is dan kun je dus fijn er op los zappen

http://www.psiloc.com/nokia/eng/irremoteS60/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 16:10:
[...]

waar kan je die bestellen/downloaden/wappen ik zie geen link ofzo
Ik heb hem nog nergens kunnen vinden, maar hij zal waarschijnlijk binnenkort op alle spelsites te vinden zijn. Hun vorige titel, oilrig, is ook bijna overal te vinden. Het is een bekende tweedeling in de midletindustrie. Je hebt aan de ene kant de ontwikkelaars en aan de andere de verkopers. Je kan dus meestal alle midlets op alle spellensites vinden en de ontwikkelaars verkopen bijna nooit zelf hun midlets.

Een kwestie van wachten dus, want hij lijkt mij ook wel erg gaaf. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Schaapje_BlaaT schreef op 24 maart 2003 @ 15:32:
[...]

oh jawel, alleen kan het misschien niet met zijn mobieltje
ik kan er lustig op los zappen met mijn nokia 3650, de TV, de stereo de video ik kan ze allemaal zappen. Het betreffende tooltje is voor series60 telefoons, geen idee welke dat zijn maar als de jouwe ook series60 is dan kun je dus fijn er op los zappen

http://www.psiloc.com/nokia/eng/irremoteS60/index.html
serie60 slaat op het OS wat erop draait tot nu toe weet ik dat de nokia 3650 en de 7650 serie60 zijn
de anderen (6610, 7210) zijn een lagere serie en kunnen dit dus niet.

tis nog ff wachten op de publieke verzie van de afstandbedieningssoftware want ik wil het ook wel een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Laatst online: 06-08 19:51
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 14:33:
heb geen handige http links voor jullie
maar heb een lading midlets via edonkey gewoon gedownload werkt perfect
http://www.edonkey2000.com/

zoeken op de bekende woordjes
midlets,java,games,s55,enz..

ik heb verschillende s55 spellen nu maar voor elke telefoon staat het erbij
Hoe werkt dat dan precies? Ik heb namelijk ook een s55 en ik heb even op de site gekeken maar hoe je spelletjes kan downloaden, geen idee.
Zou je me dat mischien uit kunnen leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

scorpio81 schreef op 24 March 2003 @ 21:58:
[...]
Hoe werkt dat dan precies? Ik heb namelijk ook een s55 en ik heb even op de site gekeken maar hoe je spelletjes kan downloaden, geen idee.
Zou je me dat mischien uit kunnen leggen?
Laten we dat maar NIET doen hier op GoT. Alleen linken naar freeware, en geen hints / uitleg / links naar copyrighted materiaal.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook welke games op mijn s300 kunnen want ik zie alleen maar nokia of siemens games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
Ik weet niet of er al eentje is, maar ik ben misschien van plan om in m'n vrije tijd Memory te gaan schrijven.. :) Is daar interesse in?

Uiteraard voor alle GoT-ers gratis te downen :*)

[ Voor 14% gewijzigd door FitNiX op 28-03-2003 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een pagina waar Splinter Cell te vinden is? iemand uit mijn klas had hem op zijn 3510i maar als ik die op mijn 6610 zet heb ik maar half beeld, weet iemand misschien waar de 6610 versie te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 16:54:
Weet iemand nog een pagina waar Splinter Cell te vinden is? iemand uit mijn klas had hem op zijn 3510i maar als ik die op mijn 6610 zet heb ik maar half beeld, weet iemand misschien waar de 6610 versie te vinden is?
waar heeft die h'm vandaag gehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 16:54:
Weet iemand nog een pagina waar Splinter Cell te vinden is? ..... als ik die op mijn 6610 zet heb ik maar half beeld, weet iemand misschien waar de 6610 versie te vinden is?
Sinds een paar dagen te koop bij de makers: http://www.gameloft.com/en/catalog.php?cat=22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

hhmmm ik heb een site'tje leeg geript waar 12036 (twaalf-duizend-zes-en-dertig ja! >:)) java/jamba midlets, backgrounds en rintones staan.

Heb eigenlijk geen idee wat allemaal legaal is en wat niet... maar ik neem aan dat ik hem hier maar niet moet posten?

[ Voor 3% gewijzigd door Animal_X op 01-04-2003 00:29 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je een linkje kunnen mailen dan? Weg!

thnx.

Als het illegaal blijkt te zijn, dan zie ik natuurlijk van downloads af he! O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Xandrios op 03-04-2003 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Animal_X schreef op 01 April 2003 @ 00:28:
hhmmm ik heb een site'tje leeg geript waar 12036 (twaalf-duizend-zes-en-dertig ja! >:)) java/jamba midlets, backgrounds en rintones staan.

Heb eigenlijk geen idee wat allemaal legaal is en wat niet... maar ik neem aan dat ik hem hier maar niet moet posten?
ik ben hier ook wel nieuwsgierig naar,kijk maar ff in me profiel voor contact onfo :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

astu! :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Animal_X, kben ook benieuwd, contact-info staat ook in m'n profiel!

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:32
* never mind *

[ Voor 108% gewijzigd door LaborGardens op 02-04-2003 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

also to Weg! please