post hier de kewlste mobiele java midlets

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112369

DaMastah schreef op 23 juli 2004 @ 15:07:
Weet niet of die al genoemd is maar via http://www.nokiafan.nl/mms.html
en dan bovenin gratis games kan je echt tientallen gratis games downloaden waaronder Prince of Persia.
Prince of Persia is geen freeware :S dus ehhrm lijkt me sterk dat die site is toegestaan ^o^

Edit: ik kan me ook vergissen hoor

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 112369 op 23-07-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100424

zijn er nog nieuwe leuke games uit.

wil zowieso wel pinquin meppen.

ik heb een k700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121185

ola

eh mensen jullie kunnen mij vast wel vertellen hoe ik met de sonny ericsson software bestanden en vooral mijn vooraad van 250 java games moet verzenden

ik heb een wavebuddy bluetooth adapter 1,1 (class 1, 100 meters) hij is geinstalleerd en ik kan in een (paar) dus niet alle mappen komen van de telefoon via de software van de adapter.

ik heb met alle software van sony ericsson geprobeerd te connecten maar helaas geen verbinding of telefoon te vinden via de Wavebuddy adapter

dus moet ik via de software van wavebuddy zelf gaan rommelen
de volgende vraag is hoe games te installeeren >> .rar heb ik opgeslagen in .jar.zip en daarna kan ik niet de .zip extensie weg halen via winxp ? dus gewoon geupload naar telefoon en dan kan ik er op de telefoon nix mee ?

mischien iemand die mij kan helpen inplaats van afgezaagt te worden.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartkinbote
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 13:38

bartkinbote

subterranean homesick alien

Anoniem: 55563 schreef op 25 november 2003 @ 02:40:
[...]

Daar voeg ik nog even het volgende aan toe: de .jad moet naar de .jar verwijzen. Open de .jad met een teksteditor en pas de url erin aan. Je kunt als url gewoon de bestandsnaam van de .jar vermelden (dus zonder een hele url in te typen) en als dan zowel .jad als .jar in dezelfde map staan, moet het werken.

Vergeet verder niet de mimeheaders voor java toe te voegen aan je http-server.
Is het ook mogelijk om die mime-headers per pagina of per link in te stellen? (Voor als je niet bij de settings van de http-server mag).
Op de webspace bij mijn provider pakt hij namelijk .jad bestanden niet als zodanig, maar als tekstbestanden.

• tim-w
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 21:42

tim-w

TiPisch...

Ik zoek een java proggie met een file-explorer functie voor de nokia 6021, waarmee ik bestanden kan verwijderen die nu als alleen lezen gemakeerd staan.
Ik wil namelijk de branding van T-Mobile van mijn telefoon verwijderen...

Iemand enig idee waar ik zoiets vind?

FExplorer is een .sis applicatie en dus voor series 60 telefoons, 6021 is een series 40.
Seleq is er ook niet voor dit type...

google levert voornamelijk midlet-resultaten op voor series 60,
en op de nokia forums is volgens mij zoiets ook niet beschikbaar.

But Seriously...

Anoniem: 55563

Indien nog niet genoemd: www.getjar.com is een erg goede site met veel gratis niet-commerciele games en andere programma's. Sommige spellen zijn echte aanraders! Atomic bijv maar ook Sokoban, Pman (Pacmankloon) en andere. Bij elk spel wordt aangegeven of het een Java MIDP 1.0 of 2.0 versie betreft en van sommige spellen zijn er zelfs meerdere versies. Behalve java hebben ze ook Symbian, Pocket PC en Palm software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

De symbian software die ik heb geprobeerd (Turbo MSN, YEDIT, YFTP en nog iets) is iig niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Voor wie nog een goeie irc client zoekt ;)
http://www.ijsmobiel.nl

Soort deelproject van iets groters waar ik mee bezig was, maar aangezien de irc code best goed werkte heb ik er maar een client omheen gegooid. Want er zijn helaas nog niet zoveel irc clients voor je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194787

Leuke spellen voor de w810i? Wat moet ik voor een bestand hebben? Midlet? Java? Ik ben niet echt op de hoogte. En het zal vast ergens op het forum staan maar het is zoveel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Bejeweld, 3D Fast and Furious heb ik erop staan. Is wel betaald.
Daarnaast kan je proberen om een mobiele variant van Travian te installeren. Kost je data verkeer en de eerste 30 dagen (uit m'n hoofd) zijn gratis. De webbased versie (met sommige smartphones) is wel gewoon te gebruiken.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste