post hier directe links naar *gratis* midlets en/of sites. vertel er ook even bij voor welke mobiel de midlet is.
even voor de duidelijkheid; een midlet is een vorm van java die op een aantal mobiele telefoons gebruikt kan worden. kleine programma'tjes op je mobiel dus.
goed laat ik dan maar beginnen :
mutelnet
telnet client op je mobiel, erg handig als je wat moet configgen op je (linux)server.
www.mutelnet.com
missile
oude classic game, raketjes uit de lucht schieten
te downloaden op www.mobilelandscape.co.uk , samen met nog wat andere midlets.
www.spruce.org
grote verzameling gratis midlets, spelletjes, utils enz enz.
www.midlet.org
ook veel utils, alleen irritant voor de mensen die de midlets vanaf hun pc naar mobiel copieren gezien de .jad files zijn gemaakt op mobiele downloads via wap of gprs.
tip: als je via de pc de midlet wil copieren naar mobiel moet je de .jad openen met wordpad, zoek deze regel (voorbeeld) op :
en verander die naar :
de url dus weg.
duz, post uwe coole midlets
Modbreak:
Ik wil even toevoegen dat er ALLEEN FREEWARE links geplaatst mogen worden. Aangezien 99% niet freeware is, wil ik dus graag bij elke post een link naar de site van de maker. Waar dus duidelijk te lezen is dat ze freeware zijn.
Zonder zo'n link zal ik je post deleten, of deleten + OW.
Voor meer uitleg, zie: Cutebritney in "post hier de kewlste mobiele java midlet"
even voor de duidelijkheid; een midlet is een vorm van java die op een aantal mobiele telefoons gebruikt kan worden. kleine programma'tjes op je mobiel dus.
goed laat ik dan maar beginnen :
mutelnet
telnet client op je mobiel, erg handig als je wat moet configgen op je (linux)server.
www.mutelnet.com
missile
oude classic game, raketjes uit de lucht schieten
te downloaden op www.mobilelandscape.co.uk , samen met nog wat andere midlets.
www.spruce.org
grote verzameling gratis midlets, spelletjes, utils enz enz.
www.midlet.org
ook veel utils, alleen irritant voor de mensen die de midlets vanaf hun pc naar mobiel copieren gezien de .jad files zijn gemaakt op mobiele downloads via wap of gprs.
tip: als je via de pc de midlet wil copieren naar mobiel moet je de .jad openen met wordpad, zoek deze regel (voorbeeld) op :
code:
1
| MIDlet-Jar-URL: http://midlet.org/repository/softex/qsm/QSM.jar?md=117 |
en verander die naar :
code:
1
| MIDlet-Jar-URL:QSM.jar |
de url dus weg.
duz, post uwe coole midlets
Modbreak:
Ik wil even toevoegen dat er ALLEEN FREEWARE links geplaatst mogen worden. Aangezien 99% niet freeware is, wil ik dus graag bij elke post een link naar de site van de maker. Waar dus duidelijk te lezen is dat ze freeware zijn.
Zonder zo'n link zal ik je post deleten, of deleten + OW.
Voor meer uitleg, zie: Cutebritney in "post hier de kewlste mobiele java midlet"
[ Voor 20% gewijzigd door intoxicated op 10-03-2003 20:15 . Reden: HTML-tag even gefixed, modbreak is volledig van Cutebritney ]