post hier de kewlste mobiele java midlets

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Anoniem: 53809 schreef op 24 June 2003 @ 12:56:
[...]

Je zal dan dus op zoek moeten gaan naar een irc tool die via een http proxy werkt.
De nokia 6610 en andere nokia telefoons (met uitzondering van de Symbian based telefoons) hebben geen ondersteuning voor socket connecties. 90% van de internet-midlets die je tegen komt zijn dus niet geschikt voor je Nokia.
Precies, is echt vervelend. Ligt eigenlijk niet zozeer aan Nokia volgens mij, maar aan Sun. De midp standaard ondersteunt http over tcp of udp verbindingen. Precies wat je niet zoekt. Andere merken hebben blijkbaar wel tcp in hun extensions zitten.

De enige mogelijkheid ligt in het gebruik maken van een soort http-proxy. Daar ben ik mee bezig geweest en dat is te doen. Ben ook bezig geweest met een msn client voor m'n 7210. Ik heb al een msn-client en http-server in java die op m'n pc draait. Alleen het gedeelte voor op de telefoon is nog niet af en ik heb voorlopig geen tijd om het af te maken. Ik kan al wel inloggen op msn met m'n telefoon via m'n pc en de mensen die online zitten te zien krijgen op m'n telefoon.

Oh, ik zie dat ik zelf niet ingelogd ben. Ik ben eigenlijk Jvo.

[ Voor 5% gewijzigd door HuggyB op 27-06-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Ok, ik heb dus eigenlijk bovenstaande bericht geschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 01:14
dus het is te doen om te irc'en? Kun je wat meer uitleg geven over hoe je dat gedaan hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:25
HuggyB schreef op 27 June 2003 @ 12:42:
De enige mogelijkheid ligt in het gebruik maken van een soort http-proxy. Daar ben ik mee bezig geweest en dat is te doen. Ben ook bezig geweest met een msn client voor m'n 7210. Ik heb al een msn-client en http-server in java die op m'n pc draait. Alleen het gedeelte voor op de telefoon is nog niet af en ik heb voorlopig geen tijd om het af te maken. Ik kan al wel inloggen op msn met m'n telefoon via m'n pc en de mensen die online zitten te zien krijgen op m'n telefoon.
Ben je bereid die code met ons (of iig mij) te delen?

Proud to be a nerd @ Q42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87291

IEMAND goed links voor een S55? Aangezien alles dat hier staat zo'n beetje voor een NOKIa is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Zijn er ook games die je tegenelkaar kan doen via infrarood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79835

nevermind :) had de 17 andere pagina's nog niet gezien

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 79835 op 02-07-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84538

Wie heeft MiniGPS? voor de 3650 Ik heb de trailversie en wil e.v.t. wel ruilen met andere software....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77844

Is er ergens een midlet verkrijgbaar waarmee je mobiel om kunt toveren naar een afstandbieding? Het lijkt me geinig om met je mobiel een TV / DVD te kunnen bedienen. Ik heb binnekort een T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Anoniem: 77844 schreef op 02 July 2003 @ 15:11:
Is er ergens een midlet verkrijgbaar waarmee je mobiel om kunt toveren naar een afstandbieding? Het lijkt me geinig om met je mobiel een TV / DVD te kunnen bedienen. Ik heb binnekort een T610.
Als je een nokia hebt dan kun je dat wel vergeten. Zoals eerder al vermeld in dit topic heeft een java applet geen toegang tot het infrarood device van de telefoon. Hiermee is multiplay via infrarood ook meteen onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:04
Ik zoek een Java game, waarbij je blokjes meot verschuiven op bepaalde stipjes. Was eerder ook altijd op de pc, spel heet 'Move The block' en zit std op een Siemens A55 :)

* ephymerous wil dat spel errug graag!!!

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom krijg ik een foutmelding als ik iets wil downloaden? Ik krijg namelijk de foutmelding "Invalid File" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 84538 schreef op 02 July 2003 @ 14:55:
Wie heeft MiniGPS? voor de 3650 Ik heb de trailversie en wil e.v.t. wel ruilen met andere software....
is dat een echt werkende GPS systeem? kan er namelijk weinig info over vinden.. maar gezien je nokia, zal dit zeker niet op de 6610 draaien? :(

(kan je trouwens het "system" van zo'n nokia upgraden naar hogere versies? lijkt mij dat de hardware van 3650 en 6610 gelijk zijn?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85289

Dat kan niet. Een 6610 (maar ook, 6100, 7210, 7250) is een Series 40 telefoon, de 3650 en 7650 zijn series 60 telefoons, deze hebben doorgaans meer geheugen, maar zijn ook in staat om grotere aps te draaien. Maar het grootste verschil ligt 'm er waarschijnlijk in dat de Series 60 ook met een ander OS draait, namelijk Symbian. Het is dus niet mogelijk om Series 60 spul op Series 40 te draaien, andersom natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waar ik een Tetris-Kloon kan downloaden voor mijn Nokia 6610? Ik heb gezocht op Google en de Forums van HowardForums.com maar heb alleen maar resultaten gevonden waarbij je een .zip-file moet downloaden naar je PC en daarna via IrDa naar je telefoon sturen. Ik heb geen infrarood op mijn PC en dus is WAP de enigste mogelijkheid om spelletjes te downloaden :( Freeware en Shareware alsje....Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 19:50
Ik heb de siemens s55, weet iemand waar je zeeslag kunt downloaden? zodat je multiplayer kunt spelen tegen een gast met de t68i

[ Voor 10% gewijzigd door PcFer op 16-07-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Hele goeie Tetris kloon:
http://midlet.org/index2.jsp
Simpel de .jad en .jar downloaden en via de Nokia PC suite uploaden naar je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86903

ik ben op zoek naar een jad file van klaverjassen...heb 'm nog niet gevonden, iemand anders toevallig wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84538

KarreMania schreef op 08 July 2003 @ 23:51:
[...]

is dat een echt werkende GPS systeem? kan er namelijk weinig info over vinden.. maar gezien je nokia, zal dit zeker niet op de 6610 draaien? :(

(kan je trouwens het "system" van zo'n nokia upgraden naar hogere versies? lijkt mij dat de hardware van 3650 en 6610 gelijk zijn?)
Ja GPS werkt prima :9
Upgraden naar 6610 :X ummhhh geen idee 8)7 misschien weet iemand anders daar meer over....

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 84538 op 17-07-2003 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 16:15
Ok even een (misschien domme) vraag. Ik heb zo'n spruce midlet gedownload en op mijn eigen ftp gezet. Nu wilde ik hem downloaden naar mijn 6610 (begon met de .jar file), maar hij geeft de melding 'unknown file format'. De .jad file gaf dezelfde melding. Ik heb de gprs sessie op doorlopend staan. Doe ik iets fout? Moet ik misschien beide bestanden tegelijk downloaden op een of andere manier?

Er waren al meer mensen met dit probleem, maar ik heb nog geen oplossing gezien.

[ Voor 14% gewijzigd door Pierz op 20-07-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Pierz schreef op 20 July 2003 @ 13:35:
Ok even een (misschien domme) vraag. Ik heb zo'n spruce midlet gedownload en op mijn eigen ftp gezet. Nu wilde ik hem downloaden naar mijn 6610 (begon met de .jar file), maar hij geeft de melding 'unknown file format'. De .jad file gaf dezelfde melding. Ik heb de gprs sessie op doorlopend staan. Doe ik iets fout? Moet ik misschien beide bestanden tegelijk downloaden op een of andere manier?

Er waren al meer mensen met dit probleem, maar ik heb nog geen oplossing gezien.
Ik heb zelf de Siemens S55, maar denk dat het downloaden wel hetzelfde gaat.
De .jad file moet je aanpassen. Hierin staat een link waar de .jar file te downloaden is. Dit moet een http adres zijn.
Op de een of andere manier moet je de .jad file zien te downloaden/uploaden naar je telefoon, misschien wel permanent op je telefoon houden, zijn toch maar super klein. Deze .jad file vervolgens activeren, zodoende word de .jar file gedownload. gprs of wap verbinding moet overigens wel goed ingesteld staan.

Als je het spelletje zat bent, of er even iets anders op wilt en het later weer wilt downloaden; alleen de .jar file deleten.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
ik heb de siemens mt50 met t-mobile prepaid.. alleen kan ik geen java meer downloaden. ik kan niet inloggen en de login gegevens die ik na 2 weken w88 heb ontvangen van t-mobile werken ook niet :(. Heeft iemand er 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
iemand? sorry voor de kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7094

gewoon via de kabel erop pleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Niet online
ja maar ik doe het liever ota (kan dat niet dan?)

[ Voor 26% gewijzigd door mitchel op 21-07-2003 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F97
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Trouwens heeft iemand écht goeie tutorials wat betreft het schrijven van Java/J2ME. Specifiek voor Siemens als het kan, maar hoeft niet. De meeste programma's heb ik eigenlijk al staan maar 'k weet niet wat kan en ik ken de programmeertaal ook niet. Kan programmeren maar niet in Java/J2ME :'(

Najah. 'k Hoop dat jullie geholpen zijn met die games en dat ik ook geholpen word ;) >:)

Edit: 'k heb de link weggedaan. Ben aan pagina 8 aangekomen waar iets gezegd wordt over de policy ;) En ik weet neits over het copyright betreffende die files op die link dus. Weggedaan. Damn.

Edit 2: pagina 8 is pagina 9 ...

[ Voor 44% gewijzigd door F97 op 31-07-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik zoek nog een freeware browser zoals webviewer, weet iemand er een? Ik wil namelijk wel websurfen maar niet betalen! >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heeft iemand al MSN aan de gang op z'n 3510i ?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik zoek iemand die een stacker file voor me kan extracten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

KarreMania schreef op 08 July 2003 @ 23:51:

Het is een GPS systeem wat werkt met de cellen van het gsm netwerk. Ik heb het er ook een tijdje opgehad. Je kunt dan namelijk op de werk-cell je telefoon automatisch op stil zetten enzo. Maar goed mijn werk is de ene meter die cell en de andere meter die cell. Dus moet je alweer twee cellen die optie geven.
Als ik dan een stuk loop dan blijft die ene cell weer heel lang "aan", dus je foon stil.

Het is dus niet om je te positioneren als een echte GPS... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84791

Hier wat site's met veel java games en midlets van goede kwaliteit!

(sommige links bevatten ook nog gratis polyfonische beltonen en wallpapers!)

http://www.jams.it/

http://groups.msn.com/RINGTONEHEAVEN

http://www.home.zonnet.nl/nokia_gamer/Site/games.htm

http://www.mobileplayground.co.uk/

http://sl-iv.narod.ru/Archive.html/

http://www.matrixm.com/

http://www.ufone.ca/

http://www.smartertext.com/mobile/free_ringtone/nokia.html

Met als klapper een hele grote site voor de nokia s60 series (nokia 7650 &3650) -----> http://kickme.to/S60Island

Have fun! >:)

(post ook ff jullie links, please, dan post ik nog meer goede site's.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Leuk voor als je emule draait :

MobileMule :

http://mobil.emule-project.net/

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 17:57
http://members.lycos.nl/p.../Adapting-to-T610-R1A.pdf
Dit is een java howto over hoe je java dingetjes omzet zodat ze beschikbaar zijn voor de SE T610. Eerder is dit volgens mij gevraagd voor de Siemens, maar misschien dat het voor een deel vergelijkbaar is. Ik snap er zelf helemaal niets van, maar wellicht dat anderen dit wel snappen en met een aantal spelletjes aan de slag willen. If so, zet ff online en post de links hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Laatst online: 01-06 12:34

dominic

will code for food

Ik heb ook net een 3650 en verschillende games en .jad/.jar java apps geinstalleerd, maar is het ook mogelijk .class files te converteren naar .jad/.jar?

Of stel ik nu een hele stomme vraag?

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82309

Ik hoop dat dit topic niet te oud is om weer aan te zetten maar ik heb nog steeds een onopgeloste vraag... ik heb prince of percia.jar maar niet de .jad file hoe kan ik dat ding zelf maken? het is dus het txt'tje niet het zipje of heeft iemand het .jad bestandje en kan die gene dat mailen naar robinvdelzen@hotmail.com (dit is legaal want de .jad is een txttje met een paar keer de naam van het spel erin en een paar gekke tekentjes ik geloof dus niet dat hier een copyright op zit...

moderator: correct me if iam wrong...

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 82309 op 30-08-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit die niet in een van de site's die ik hierboven gepost heb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan de jad file niet vinden en zelf maken is ok geen succes want dan geeft ie op de helft een error. is er geen soort van .jad generator oid? pleazzz help me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83853

open een willekeurige jad maar eens met notepad, kun je hem aanpassen. op die nederlandse site hierboven staat allemaal zipjes, eetje van pop en daarin de jad+jar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

opgelost ik heb de jad en jar van... ja dat mag ik helaas niet zeggen...

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 82309 op 31-08-2003 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

oew vertel bert, snel, vertel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Ik zou deze snake heel graag willen installeren op mijn SHARP GX10, maar het lukt niet :'( Wie kan me helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De ene game is wel geschikt voor een gsm en de andere niet jammer dat je geen nokia of siemens had die zijn net wat bekender daar wordt dus veel software voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82309 schreef op 31 August 2003 @ 18:02:
De ene game is wel geschikt voor een gsm en de andere niet jammer dat je geen nokia of siemens had die zijn net wat bekender daar wordt dus veel software voor gemaakt.
Gelukkig doet hij 't nu wel ;) Ik moest de JAD als bookmark zetten en dan downloaden.

Leuk spelletje! Eindelijk snake zonder Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben eigenlijk op zoek naar worms voor op mijn 6610 heeft iemand die en kan diegene mij de link geven of hem mailen naar robinvdelzen@hotmail.com (als hij freeware is teminste)
___
<edit> Niet meer nodig!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 82309 op 02-09-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of er inmiddels een email client uit is voor een nokia 6610/7210 die met het imap protocol werkt? Maakt niks uit of het een gratis of betaalversie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Anoniem: 82309 schreef op 01 September 2003 @ 14:54:
ik ben eigenlijk op zoek naar worms voor op mijn 6610 heeft iemand die en kan diegene mij de link geven of hem mailen naar robinvdelzen@hotmail.com (als hij freeware is teminste)
___
<edit> Niet meer nodig!!!
kun je die niet ff doorpasen? (tis legaan neem ik aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

heeft iemand nog goede ideen om msn aan de praat te krijgen op 6610 (en gelijke toestellen)

Het zou volgens mij moeten kunnen met een proggie dat je op je pc draait en dat je die met msn en je telefoon laat communiceren. soort van proxy.

iemand ideen?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Ik heb een paar spellen op mijn nokia 6800 staan die niet schermvullend zijn. Ze zijn waarschijnlijk voor de nokia 3510i?!?!

Zijn spellen zoals prince of persia (die bij mij niet schermvullend is) ook voor de 6610/7210/6800? Of heeft iedereen hem niet schermvullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prince of Persia bestaat ook in een versie voor de nokia 6610 en aanverwanten. Dit is echter een andere versie dan voor de nokia 3510i. Volgens mij heeft een 6610 een hogere schermresolutie dan een 3510i, wat het niet-schermvullend zijn van het spel zou verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93662

weet iemand een site waar je java spelletjes voor mijn samsung s300m kan downloaden(ik heb geen datakabel) want ik kan in dit hele topic niks vinden over samsung s300 spelletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 18:38
Ik heb een T610 en daar is echt weinig voor te krijgen. Dat is wel weer een nadeeltje :( Alles nokia/siemens/sharp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 20:37
Ik heb wel een aardige hoeveelheid games voor de Nokia maar als ik die op m'n Siemens M55 laadt en start krijg ik de volgende error:

Unable to load class: com/nokia/mid/ui/Fullcanvas

Dus die zijn echt specifiek voor de Nokia. Is er iemand die een link of site voor specifieke S/M55 java games heeft? Mag ook naar mijn email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:06
Ik ben dit topic zo'n beetje doorgestuiterd.
Nu heb ik een spelletje op webspace gezet.
De .jad file heb ik bewerkt zodat ie de goede downloadplek aangeeft (hhtp).
Als ik wil downloaden geeft ie bij allebei uknown file format.
De telefoon die ik gebruik is een 3510i.

Ik weet dat er meer mensen waren met dit probleem maar ik heb nog geen oplossing gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80860

Is er eigenlijk ook een manier om apps/games van je telefoon te downloaden naar je pc? Dat zou best cool zijn namelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Anoniem: 80860 schreef op 04 november 2003 @ 21:41:
Is er eigenlijk ook een manier om apps/games van je telefoon te downloaden naar je pc? Dat zou best cool zijn namelijk 8)
volgens mij heb je het probleem dat je telefoon :
- geen serverfunctionaliteit bezit
- als je op je telefoon een server-programma zou 'instaleren' je telefoon geen ip adres heeft dus je geen contact kan leggen met je foon.

het meest kans zou je hebben als je kan mailen met attachments vanaf je mobiel.

maar waarom zou je dat willen? immers je kan de files eraf halen met een datakabel (goedkoper) of je kan de file zelf via internet downloaden

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

MeIsTwisted schreef op 23 september 2003 @ 12:13:
Ik heb een paar spellen op mijn nokia 6800 staan die niet schermvullend zijn. Ze zijn waarschijnlijk voor de nokia 3510i?!?!

Zijn spellen zoals prince of persia (die bij mij niet schermvullend is) ook voor de 6610/7210/6800? Of heeft iedereen hem niet schermvullend.
Prince of persia voor de 7210 bestaat. Gewoon 128x128 pixels.
Anoniem: 55563 schreef op 03 september 2003 @ 12:46:
Weet iemand of er inmiddels een email client uit is voor een nokia 6610/7210 die met het imap protocol werkt? Maakt niks uit of het een gratis of betaalversie is.
Kan volgens mij niet. De 6610/7210 ondersteund alleen http over tcp/ip en udp/ip. Daarmee is het onmogelijk om met het imap protocol te werken.

Trouwens, voor wie een wetenschappelijke rekenmachine wil op z'n mobiel, heb ik JvoCalc gemaakt. Feedback is welkom.

[ Voor 26% gewijzigd door jvo op 05-11-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 07:50

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Anoniem: 80860 schreef op 04 november 2003 @ 21:41:
Met mijn m55 kan ik gewoon alles naar m'n pc downloaden, en andersom ook uiteraard.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Gizz schreef op 09 november 2003 @ 14:44:
[...]

Met mijn m55 kan ik gewoon alles naar m'n pc downloaden, en andersom ook uiteraard.
hij bedoelt via internet.... niet via een datakabel....

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Heeft iemand worms voor op mijn nokia 7250?
k geloof dat hij legaal is, dus als je hem even wilt mailen naar:
kevin@detoekomst.com

alvast bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

RedHat schreef op 31 oktober 2003 @ 18:16:
Ik heb een T610 en daar is echt weinig voor te krijgen. Dat is wel weer een nadeeltje :( Alles nokia/siemens/sharp
Nou dat valt nog wel mee. Ik heb veel gezien op de sites van mophun en Sony Ericsson Fun.

Het standaard spelletje midget golf is trouwens ook al leuk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 15:16
Voor de mensen die maar blijven zitten met het probleem dat het bestand niet herkent wordt door de gsm (via wap):

Op de server moet in dezelfde directory de *.jad EN de *.jar staan
Als het dan niet werkt zal de midlet niet voor jouw gsm gemaakt zijn denk ik...

[ Voor 20% gewijzigd door Da-WiZZy0n op 16-11-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Heej jongens,

ik heb net een nokia 7250 gekocht, en nu heb ik contact tussen mijn laptoppie en m'n telefoon, heeft iemand een echte topper voor mij? waarvan je echt denkt van, die moet hij hebben?

wil je dan ff een link zetten ofzo? of hem even mailen naar:

kevin@detoekomst.com

groeten Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

al vaker gevraagd, maar misschien heeft iemand ondertussen gevonden:

een MSN messenger voor de nokia 40 series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da-WiZZy0n schreef op 16 november 2003 @ 20:55:
Voor de mensen die maar blijven zitten met het probleem dat het bestand niet herkent wordt door de gsm (via wap):

Op de server moet in dezelfde directory de *.jad EN de *.jar staan
Als het dan niet werkt zal de midlet niet voor jouw gsm gemaakt zijn denk ik...
Daar voeg ik nog even het volgende aan toe: de .jad moet naar de .jar verwijzen. Open de .jad met een teksteditor en pas de url erin aan. Je kunt als url gewoon de bestandsnaam van de .jar vermelden (dus zonder een hele url in te typen) en als dan zowel .jad als .jar in dezelfde map staan, moet het werken.

Vergeet verder niet de mimeheaders voor java toe te voegen aan je http-server.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 25-11-2003 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWizzard
  • Laatst online: 10-01 01:41

TheWizzard

Everything we R will never die

Hoi allemaal,

Ik het uitvoerig de grote topics over de e700 doorgenomen. Wat me daar ontbrak
is eigenlijk links naar pagina's waar je javagames kunt downloaden die dus werken op deze telefoon. Er zijn wel veel links waar je gratis beltonen en wallpapers kunt downloaden, maar niet waar je gratis java games geschikt voor deze gsm kunt downloaden. Iemand iedeen? 'k heb al veel gezocht op internet, maar 'k kom alleen ringtones e.d. tegen.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Met groet,

TheWizzard

[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/2802719.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is hier het mooie javaprogramma sirius nog niet genoemd. Het is een simpele maar goede (pop3) mail client voor de meeste telefoons die java ondersteunen. Het programma is helaas niet gratis. Na een gratis proefperiode kost het eenmalig 5 euro. Maar ik heb er veel profijt van. GPRS is vergeleken met sms zeer goedkoop en bovendien bevat een standaard mailtje veel meer tekst dan een simpel sms'je. Daar komt bij dat er datacompressie wordt toegepast wat emailen nog goedkoper maakt. Het programma is te vinden op de volgende site waar ook een link staat om OTA te downloaden:

http://www.nubix.com/eng/produkte/fs_sirius.html

downloaden via wap: http://80.86.187.177/wap/index.wml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21260

Helaas kan ik je niet helpen, ben zelf hier ook naar opzoek!! Dus mocht er nog iemand een idee hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Toevallig zit ik ook net te zoeken (weer).
Ben erachter gekomen dat je met IR geen games op de E700 kan zetten, dus je kan ze ook niet van internet halen. Sites waar je kan bestellen heb ik niet gevonden.

Maar! Als je wap opent kun je games kiezen. Die kun je bestellen met smsjes (a €1,10) of een 0900 nummer. Er is ook 1 gratis spel (Snowboard), die ben ik nu aan t downloaden.

[edit]woei, was mn post al kwijt :D

Bij samsungmobile.com (Funclub) kun je gratis aanmelden en krijg je 300 punten als je een Samsung hebt. Daar kun je een aantal spelletjes downloaden. De meeste zijn 100 punten.

[ Voor 35% gewijzigd door rb338 op 28-12-2003 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topic 847512 ('Java Games voor de Samsung E700') merged met post hier de kewlste mobiele java midlets .

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 02-06 13:20

greatgonzo

schit-te-rend!

weet iemand waar je demo's van games gratis kan downloaden?

Ik zoek namelijk al een tijdje Prince of Persia in kleur voor de M55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Hey joepie!

http://www.victorio.nl 8)

woensdag 26 november 2003
Woei! M'n eigen spelletje als J2ME MIDlet! Heb je een hippe GSM met java ondersteuning? Wap dan naar http://www.xs4all.nl/~victorio/wap of download victorio.jar hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-05 10:24
Iemand Mobile Racing (http://midlet.org/category.jsp?parentLevel=372) aan de praat gekregen? Ik kan kiezen voor 10 of 30 seconden en krijg dan niks behalve flashend screen en trilalarm '(
Ik wil racen! :(

gsm = siemens s55 btw

[ Voor 8% gewijzigd door witchdoc op 06-02-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 10:10

Nanax

Ik ben sjaak niet

Ummz.. weetje dat is de bedoeling. je mobiel neerlgen. program aan zetten en meten hoever je mobiel vooruit is gekomen, na 10/30sec trillen. (op de tafel dus) ;)

edit:
oepss late reactie.. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Nanax op 17-02-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

poohbeer schreef op 06 februari 2004 @ 23:12:
Iemand Mobile Racing (http://midlet.org/category.jsp?parentLevel=372) aan de praat gekregen? Ik kan kiezen voor 10 of 30 seconden en krijg dan niks behalve flashend screen en trilalarm '(
Ik wil racen! :(

gsm = siemens s55 btw
:D Daar heb ik ook last van :D Maar het hoort zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Ik schop deze ff naar boven, ben nu zelf helemaal in de ban van Java en misschien zijn er nog mensen die leuke java applicaties hebben gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben bezig een eigen midlet te maken voor mn Nokia 3100, maar ik loop tegen een probleem aan. Ik krijg geen random nummer voor elkaar :(

int randomnumber = (int)(Math.floor(Math.random()*10));

dat werkt niet dus

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
I:\bla.java:37: cannot resolve symbol

symbol  : method random ()

int randomnumber = (int)(Math.floor(Math.random()*2-1));

^

I:\bla:37: cannot resolve symbol

symbol  : method floor (int)

int randomnumber = (int)(Math.floor(Math.random()*2-1));

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

ik heb bovenaan mn midlet 'import java.lang.Math.*;' staan maar dit helpt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-03 16:10

Scaror

Don't watch this!

Ik heb een kleine MIDlet gemaakt waarmee je je rooster kun onthouden:
http://www.bzzt.net/~robvanaarle/gsm/Rooster.zip
(Het werkt momenteel alleen nog als je beeld 176 pixel breed is of meer. Ook zal je hoogte minimaal iets van 190 pixels moeten zijn.)

Daarnaast heb ik een Mario kart/Wacky wheels engine geschreven. Op mijn V525 werkt ie erg traag, maar was een leuke indicator van wat een GSM aankan.
http://www.bzzt.net/~robvanaarle/gsm/MarioKart.zip
(Deze werkt op volledige grootte van je scherm, op kleine schermen zal deze dus waarschijnlijk wat sneller zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33083

*KICK*

Heeft iemand nog leuke spelletjes die (goed) werken op de motorola V600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84471

Jullie kennen vast allemaal www.yetisports.org al. Echt helemaal super. Maar dit spel is er nu ook voor je mobiel.

Iemand die het toevallig al heeft? Ik wil het ook hebben, maar volgens de site moeten we even wachten, voordat we het in NL ook gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107989

Is het nu wel mogelijk om via je gsm op een goedkopere manier smsjes te versturen? Wie kan me helpen? Heb ook een datakabel voor me v525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-04 11:39
Anoniem: 107989 schreef op 14 mei 2004 @ 10:05:
Is het nu wel mogelijk om via je gsm op een goedkopere manier smsjes te versturen? Wie kan me helpen? Heb ook een datakabel voor me v525.
Ja via GPRS, staat volgens mij al op de eerste pagina van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84471 schreef op 12 mei 2004 @ 00:26:
Jullie kennen vast allemaal www.yetisports.org al. Echt helemaal super. Maar dit spel is er nu ook voor je mobiel.

Iemand die het toevallig al heeft? Ik wil het ook hebben, maar volgens de site moeten we even wachten, voordat we het in NL ook gaan krijgen.
Als je vodafone hebt kan je het gewoon vanuit duitsland bestellen.
http://www.vodafone-info-...s/push_yetisports_p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

g00fy schreef op 15 april 2004 @ 21:28:
Ik ben bezig een eigen midlet te maken voor mn Nokia 3100, maar ik loop tegen een probleem aan. Ik krijg geen random nummer voor elkaar :(

int randomnumber = (int)(Math.floor(Math.random()*10));

dat werkt niet dus

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

ik heb bovenaan mn midlet 'import java.lang.Math.*;' staan maar dit helpt niks
In J2ME kan je geen Math gebruiken. Dus, helaas. Je moet dus een andere manier verzinnen om een random getal te verkrijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door jvo op 26-05-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Scaror schreef op 15 april 2004 @ 22:51:
Ik heb een kleine MIDlet gemaakt waarmee je je rooster kun onthouden:
http://www.bzzt.net/~robvanaarle/gsm/Rooster.zip
(Het werkt momenteel alleen nog als je beeld 176 pixel breed is of meer. Ook zal je hoogte minimaal iets van 190 pixels moeten zijn.)
heej dit is echt handig thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102820

Gratis EK Voetbal en Basketbal game.

www.mrabbit.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:41
Zojuist op imserba.com terecht gekomen, als je je hier registreert, kun je gratis games downloaden. Ik heb het idee dat het nog gratis is ook, want na registratie kreeg ik een wap-link en een downloadcode, waarna het downloaden via mijn 6610i een eitje was. Zit hier een addertje onder het gras, of heb ik een goudmijn van een site aangeboord? :Y)

Dit hele game/wap/gprs thingie spul is helemaal nieuw voor mij, dus mijn excuses als dit een total n00b-vraag is!
edit:
Heb pas 5 dagen een WAP-foon. Ik ben er achter dat ze werken met credits. Als je een game een cijfer geeft, krijg je downloadcredits.

[ Voor 14% gewijzigd door Buzz-01 op 15-06-2004 13:25 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
BigSurf schreef op 31 oktober 2003 @ 22:45:
Ik heb wel een aardige hoeveelheid games voor de Nokia maar als ik die op m'n Siemens M55 laadt en start krijg ik de volgende error:

Unable to load class: com/nokia/mid/ui/Fullcanvas

Dus die zijn echt specifiek voor de Nokia. Is er iemand die een link of site voor specifieke S/M55 java games heeft? Mag ook naar mijn email.
Misschien wat late quote, maar ik zit nu met hetzelfde probleem. Heeft iemand daar een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117001

Ik heb een Samsung E710 met een seriële kabel.
Maar weet iemand waar ik gratis spelletjes kan downloaden die ik met die kabel dan op m'n telefoon kan zetten.
Als ik er een speciaal programma voor moet hebben wil je er dan gelijk ff bij schrijven waar ik die kan downloaden?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMastah
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-02 14:48
Weet niet of die al genoemd is maar via http://www.nokiafan.nl/mms.html
en dan bovenin gratis games kan je echt tientallen gratis games downloaden waaronder Prince of Persia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112369

DaMastah schreef op 23 juli 2004 @ 15:07:
Weet niet of die al genoemd is maar via http://www.nokiafan.nl/mms.html
en dan bovenin gratis games kan je echt tientallen gratis games downloaden waaronder Prince of Persia.
Prince of Persia is geen freeware :S dus ehhrm lijkt me sterk dat die site is toegestaan ^o^

Edit: ik kan me ook vergissen hoor

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 112369 op 23-07-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100424

zijn er nog nieuwe leuke games uit.

wil zowieso wel pinquin meppen.

ik heb een k700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121185

ola

eh mensen jullie kunnen mij vast wel vertellen hoe ik met de sonny ericsson software bestanden en vooral mijn vooraad van 250 java games moet verzenden

ik heb een wavebuddy bluetooth adapter 1,1 (class 1, 100 meters) hij is geinstalleerd en ik kan in een (paar) dus niet alle mappen komen van de telefoon via de software van de adapter.

ik heb met alle software van sony ericsson geprobeerd te connecten maar helaas geen verbinding of telefoon te vinden via de Wavebuddy adapter

dus moet ik via de software van wavebuddy zelf gaan rommelen
de volgende vraag is hoe games te installeeren >> .rar heb ik opgeslagen in .jar.zip en daarna kan ik niet de .zip extensie weg halen via winxp ? dus gewoon geupload naar telefoon en dan kan ik er op de telefoon nix mee ?

mischien iemand die mij kan helpen inplaats van afgezaagt te worden.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartkinbote
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-06 13:38

bartkinbote

subterranean homesick alien

Anoniem: 55563 schreef op 25 november 2003 @ 02:40:
[...]

Daar voeg ik nog even het volgende aan toe: de .jad moet naar de .jar verwijzen. Open de .jad met een teksteditor en pas de url erin aan. Je kunt als url gewoon de bestandsnaam van de .jar vermelden (dus zonder een hele url in te typen) en als dan zowel .jad als .jar in dezelfde map staan, moet het werken.

Vergeet verder niet de mimeheaders voor java toe te voegen aan je http-server.
Is het ook mogelijk om die mime-headers per pagina of per link in te stellen? (Voor als je niet bij de settings van de http-server mag).
Op de webspace bij mijn provider pakt hij namelijk .jad bestanden niet als zodanig, maar als tekstbestanden.

• tim-w
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 21:42

tim-w

TiPisch...

Ik zoek een java proggie met een file-explorer functie voor de nokia 6021, waarmee ik bestanden kan verwijderen die nu als alleen lezen gemakeerd staan.
Ik wil namelijk de branding van T-Mobile van mijn telefoon verwijderen...

Iemand enig idee waar ik zoiets vind?

FExplorer is een .sis applicatie en dus voor series 60 telefoons, 6021 is een series 40.
Seleq is er ook niet voor dit type...

google levert voornamelijk midlet-resultaten op voor series 60,
en op de nokia forums is volgens mij zoiets ook niet beschikbaar.

But Seriously...

Indien nog niet genoemd: www.getjar.com is een erg goede site met veel gratis niet-commerciele games en andere programma's. Sommige spellen zijn echte aanraders! Atomic bijv maar ook Sokoban, Pman (Pacmankloon) en andere. Bij elk spel wordt aangegeven of het een Java MIDP 1.0 of 2.0 versie betreft en van sommige spellen zijn er zelfs meerdere versies. Behalve java hebben ze ook Symbian, Pocket PC en Palm software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

De symbian software die ik heb geprobeerd (Turbo MSN, YEDIT, YFTP en nog iets) is iig niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 19:48

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Voor wie nog een goeie irc client zoekt ;)
http://www.ijsmobiel.nl

Soort deelproject van iets groters waar ik mee bezig was, maar aangezien de irc code best goed werkte heb ik er maar een client omheen gegooid. Want er zijn helaas nog niet zoveel irc clients voor je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194787

Leuke spellen voor de w810i? Wat moet ik voor een bestand hebben? Midlet? Java? Ik ben niet echt op de hoogte. En het zal vast ergens op het forum staan maar het is zoveel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Bejeweld, 3D Fast and Furious heb ik erop staan. Is wel betaald.
Daarnaast kan je proberen om een mobiele variant van Travian te installeren. Kost je data verkeer en de eerste 30 dagen (uit m'n hoofd) zijn gratis. De webbased versie (met sommige smartphones) is wel gewoon te gebruiken.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste