Dan nu de reden waarom ik hier kwam... volgens mij heb ik weer een primeur ofzo

Zojuist (toen ik nog lag te pitte) werdt er een pakketje afgeleverd uit Denemarken van John Hag, baas van Steelpad. Ik had gevraagd om 7 nieuwe pads voor mijn UT2003 clan un1ty. Nu vroeg ik om 5 4S-matter en 2 3S matten, maar wat vind ik... 2 4S-matten, 3 4
R-matten en 2
XS Steelpads 
??!!
Nou had ik al veel langer gehoord van een verbeterde formule van de S-serie (dat is de R-serie... de 3R is ruwer dan de 3S en is beter leesbaar, de 4R is gladder dan de 4S... voor low sens spelers) en die lijkt er dan ook op. Maar die XS-serie had ik nog helemaal niets van gezien en geen een andere pad die er op lijkt! Deze mat ziet er op het oppervlak grijs/zilver-kleurig uit en op de achterkant een glanzende puur-metaal kleur. Wat vooral opvalt is dat deze mat echt licht is en het een (zeer fijntjes, nog kleiner dan fUnc/ruwe kant) profiel in het oppervlak heeft (wat de vorige steelpads niet echt hadden). Ik ben echt niet goed in materiaal kennen, maar volgens mij is dit ook een soort aluminium, waar een flinke behandeling aan toe is gebracht. De pad bestaat in zijn geheel uit dit spul, maar op het oppervlak is dat profiel er in gebracht.
De afmetingen zijn in de lengte/breedte even groot als de 4S&R pads, maar de vorm is wat anders waardoor er nog meer oppervlak is. De mat is maar 2 mm (zonder de rubberdopjes gerekend, in totaal is het +/- 5 mm op het oog) ofzo, wat even veel is als de vorige steelpads (niet dik). Hoe dunner de mat, hoe fijner voor je pols die er op ligt, maar de mat moet natuurlijk na verloop van tijd niet gaan inzakken, dan gaat het muis wiebelen. Op dit punt is het ietswat slechter dan de vorige steelpads denk ik, de XS is lichtjes buigzaam en dus minder stevig (de vorigen kan je echt niet zomaar buigen).
Het belangrijkste... hoe het ding speelt. Nou dat kan ik nog niet vertellen, want het is net binnen. Maar ik zit er zeker weten nog vandaag mee te spelen. Kheb ook nieuwe tape dus ik ben er klaar voor.
Na een zoektochtje op inet via google vind ik alleen de founder van de
CPL met zo`n XS Steelpad; zie
hier. Maar verder echt nergens iets te bekennen over deze pad, geen woord of plaatje.
Update: Nou die mat past dus niet op me scanner en ik heb ook geen digi camera. Alhoewel ik denk dat jullie er niet veel aan hebben, hier een stukje van de hoek (scan).
De totale vorm van de pad is zeg maar zo...
code:
1
2
3
4
5
| __________
| |
| |
| |
\_________/ |
[