Voor het niet maandelijks (of vaker) hoeven te vervangen van teflontape hebben ze Hyperglides uitgevonden.2Dutch schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:39:
[...]
geen mm slijtage aan de mat, wel aan de muisvoetjes, maar daar hebben ze teflontape voor uitgevonden
Hmm..nooit echt geprobeerd eigenlijk, vast vrij prijzig (heb t wel eens voorbij zien komen in lanshops enzo) Krijg meestal die meuk bij bestellingen (Indiweb: Mouseskatez) of bij mn Corepad zelf (heb nog steeds wat over). Ik frot dat er meestal onder, maar game lately niet meer zoveel, dus merk de slijtage aan de tape niet zo erg op.Aham brahmasmi schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:02:
[...]
Voor het niet maandelijks (of vaker) hoeven te vervangen van teflontape hebben ze Hyperglides uitgevonden.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Och, duur... 8 euro voor perfecte muisvoetjes (2 sets) die zo een jaar meegaan. Betere zijn er niet te krijgen en je hebt er geen omkijken naar.2Dutch schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:03:
[...]
Hmm..nooit echt geprobeerd eigenlijk, vast vrij prijzig (heb t wel eens voorbij zien komen in lanshops enzo) Krijg meestal die meuk bij bestellingen (Indiweb: Mouseskatez) of bij mn Corepad zelf (heb nog steeds wat over). Ik frot dat er meestal onder, maar game lately niet meer zoveel, dus merk de slijtage aan de tape niet zo erg op.
[ Voor 3% gewijzigd door Aham brahmasmi op 16-11-2005 18:57 ]
Een heel jaar? Zo dan..met echt intensief gebruik? Dan wil ik er toch eens naar gaan kijken zodra de huidige binnen (te) korte tijd verslijten. Thx voor de tipAham brahmasmi schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:35:
[...]
Och, duur... 8 euro voor perfecte muisvoetjes (2 sets) die zo een jaar meegaan. Betere zijn er niet te krijgen en je hebt er geen omkijken naar.Ik heb ook nog wel behoorlijk wat teflontape liggen en goeie ook, maar dat ga ik niet meer gebruiken.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Hangt er wel sterk vanaf wat voor muismat je gebruikt en of je je mat schoon houdt. Ik gebruik een Qpad die zacht is maar een speciale gladde coating heeft, en ik heb 'm ook nog behandeld met wat siliconenspray. Als je een ruwere/hardere mat hebt zoals een Icemat of Corepad oid dan zullen Hyperglides harder slijten. Kijk maar eens naar het overzichtje in de specs.2Dutch schreef op woensdag 16 november 2005 @ 02:41:
[...]
Een heel jaar? Zo dan..met echt intensief gebruik? Dan wil ik er toch eens naar gaan kijken zodra de huidige binnen (te) korte tijd verslijten. Thx voor de tip
De slijtage is trouwens ook veel hoger als je met low sens speelt, omdat je dan veel meer afstand aflegt met je muis. Ik lees dan mensen in UT2k4 vaak 30-40 cm moeten afleggen voor een draai van 360°, terwijl ik zelf alleen polsbewegingen van max. 5 of 6 cm maak en voor de rest m'n vingers gebruik voor aim.
[ Voor 19% gewijzigd door Aham brahmasmi op 16-11-2005 12:49 ]
Zoals eerder in dit topic: Corepad, glas dus
Hou em altijd goed schoon. Ik heb aan een kleine pad voldoende, dus dat betekent hoge sens geloof ik
Volgens mij standaard gewoon 5. Ik beweeg veel, maar wel korte stukkies natuurlijk. Ik verbaas altijd iedereen met kleine muismatten, mijn oude was 10x10cm ofzo, terwijl de rest op die placemats speelde
(ben een vrouw, hoef ik dan niet te compenseren..hehehe
) Tis net wat je ding is, mij bevalt het zover prima met mn eigen manier van spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 16-11-2005 14:10 ]
ik hoop alleen dat me G7 die ik van de week ga halen het gewoon doet op me 4D, naja, ik mocht em ruilen van het aardige meisje in de winkel als die het niet deed
PSN & XBL: Denkoyugo
Anoniem: 55212
Weet iemand waar je een witte muismat kunt kopen? Ik ben al heel veel winkels afgeweest en ik werk nu tijdelijk met een zwarte muismat van 2 euro. 
Zoiets als de Icemat maar dan compleet wit.

Je hebt de Snowpad (grote stoffen mat met fijne structuur, ook wasbaar) en de Razer Pro Pad (aluminium, de witte versie van de Razer ExactMat). Kijk maar eens rond op http://www.indiweb.deAnoniem: 55212 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:14:
Weet iemand waar je een witte muismat kunt kopen? Ik ben al heel veel winkels afgeweest en ik werk nu tijdelijk met een zwarte muismat van 2 euro.
De Snowpad en een witte Icemat zijn alleen wel matten die eigenlijk enkel geschikt zijn voor low sens. De wrijving is te groot voor echt snelle muisbewegingen.
[ Voor 34% gewijzigd door Aham brahmasmi op 23-11-2005 10:30 ]
Voor de mensen die goedkoper aan een goede muismat willen komen en die graag lannen: Op Regroup (en ook andere lans) hebben ze altijd wat stands, dat scheelt altijd weer wat euro's vergeleken met in de winkel. Uiteraard kun je daar ook de matten testen met een muisje erop: ideaal
Hopelijk hebben ze nog een Corepad Original Blue voor me liggen, het buro bij mn dinnetje slijt al aardig
[ Voor 8% gewijzigd door 2Dutch op 26-11-2005 13:18 ]
Hoe maak je een Icemat2 eigenlijk _goed_ schoon? Af en toe houd ik 'm eventjes onder de kraan, maar in de loop van de tijd is er een laagje troep op gekomen dat ik er niet meer met water afkrijg. Ik heb zelfs een tijdje zitten schrobben met afwasmiddel en zelfs met glassex, maar dat werkt niet. Beter gezegt, de vuiligheid verplaats zich "op" de mat, maar gaat niet weg.
Als ik met m'n hand over de mat ga, dan voel ik dat er stukjes glad zijn en stukjes die stroever zijn. Op zich niet zo'n ramp, maar ik zou het matje wel een keertje goed schoon willen maken.
Om je nog maar af te vragen waar die troep vandaan komt
Nou ja, zal voor een gedeelte wel stof zijn en voor een gedeelte vet e.d. wat van je handen af komt.
Als ik met m'n hand over de mat ga, dan voel ik dat er stukjes glad zijn en stukjes die stroever zijn. Op zich niet zo'n ramp, maar ik zou het matje wel een keertje goed schoon willen maken.
Om je nog maar af te vragen waar die troep vandaan komt

[ Voor 3% gewijzigd door Infinitive op 26-11-2005 14:00 . Reden: pp -> bb ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Anoniem: 101953
Mischien moet je hem een schuren met wat ligt schuurpapier.
Het kan ook gewoon slijtage zijn hoor
Sinds gisteren heb ik weer een steelpad s&s SK editie op me bureau liggen, nadat ik gestopt ben met actief gamen...maar ik moet zeggen, het blijft de beste muismat ooit. Voor mij dan iig.
Lkkr groot, dun ( 2mm ) lkkr licht, er zit goed textuur op, en zonder hyperglides glijd het al ongelofelijk glad en snel
En hij komt in een draag tasje waar je een muis en enkele muismatten in kunt doen.
De muis sens in game is nu ook sneller geworden. Ik denk omdat de muis vlotter over de textuur beweegt.
Je hebt wel grip, maar je kan toch heel snel reageren, sneller dan met mijn steelpad 4D of fUnc sUrface 1030.
Het kan ook gewoon slijtage zijn hoor
Sinds gisteren heb ik weer een steelpad s&s SK editie op me bureau liggen, nadat ik gestopt ben met actief gamen...maar ik moet zeggen, het blijft de beste muismat ooit. Voor mij dan iig.
Lkkr groot, dun ( 2mm ) lkkr licht, er zit goed textuur op, en zonder hyperglides glijd het al ongelofelijk glad en snel
En hij komt in een draag tasje waar je een muis en enkele muismatten in kunt doen.
De muis sens in game is nu ook sneller geworden. Ik denk omdat de muis vlotter over de textuur beweegt.
Je hebt wel grip, maar je kan toch heel snel reageren, sneller dan met mijn steelpad 4D of fUnc sUrface 1030.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 101953 op 26-11-2005 13:49 ]
Dit gaat niet werken, heb ik tijdelijk een G5 gekregen om te testen, maar deze werkte niet met de steelpad 4D en S&SDenko schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:11:
ik hoop alleen dat me G7 die ik van de week ga halen het gewoon doet op me 4D, naja, ik mocht em ruilen van het aardige meisje in de winkel als die het niet deed
Ik heb wel met een Steelpad Qck ( of qck+ ) gewerkt en hier deed hij het super op
Ik ben van plan een Logitech G7 aan te schaffen en wil daar een leuke muismat bij kopen. Hoeft geen hardcore game mat van meer dan €30,- te zijn, en groter dan 300mm x 300mm past niet op mijn bureau.
Ik zag dat je matten van glas, kunststof en stof hebt. Wat is de fijnste ondergrond voor de G7?
Iemand een goede tip?
Ik zag dat je matten van glas, kunststof en stof hebt. Wat is de fijnste ondergrond voor de G7?
Iemand een goede tip?
nou, de G7 doet het prima op de 4D, misschien andere sensor(laser)?Anoniem: 101953 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:51:
[...]
Dit gaat niet werken, heb ik tijdelijk een G5 gekregen om te testen, maar deze werkte niet met de steelpad 4D en S&S
Ik heb wel met een Steelpad Qck ( of qck+ ) gewerkt en hier deed hij het super op
PSN & XBL: Denkoyugo
Hallo
Mijn Everglide Giganta Optical Smoke is al ongeveer een jaar harstikke versleten, maar had steeds geen zin om een nieuwe te kopen. Nu zijn de voetjes van mn MX500 muis ook behoorlijk versleten dus moet ik maar even nieuwe Hyperglidez halen, en dan gelijk maar ook een muismat.
Zit te twijfelen tussen de volgende:
-Everglide Ricochet
-fUNC F30R of F30s
-Steelpad zoveel
Ik speel voornamelijk FPSen, nu COD II, en met een vrij hoge sensitivity. Ik neig naar de fUnc F30S medium, een supergrote pad heb ik niet nodig en het gladde oppervlak lijkt me wel geschikt voor mijn hoge sens spel.
Jullie meningen/ervaringen?
dank
Mijn Everglide Giganta Optical Smoke is al ongeveer een jaar harstikke versleten, maar had steeds geen zin om een nieuwe te kopen. Nu zijn de voetjes van mn MX500 muis ook behoorlijk versleten dus moet ik maar even nieuwe Hyperglidez halen, en dan gelijk maar ook een muismat.
Zit te twijfelen tussen de volgende:
-Everglide Ricochet
-fUNC F30R of F30s
-Steelpad zoveel
Ik speel voornamelijk FPSen, nu COD II, en met een vrij hoge sensitivity. Ik neig naar de fUnc F30S medium, een supergrote pad heb ik niet nodig en het gladde oppervlak lijkt me wel geschikt voor mijn hoge sens spel.
Jullie meningen/ervaringen?
dank
Er bestaat nu een fix van logitech, waarmee het wel werkt, toen der tijd nietDenko schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:00:
[...]
nou, de G7 doet het prima op de 4D, misschien andere sensor(laser)?
Die fix (=firmware update) is er alleen voor de G5 en (nog ? ) niet voor de G7.Anoniem: 101953 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 20:13:
[...]
Er bestaat nu een fix van logitech, waarmee het wel werkt, toen der tijd niet
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Anoniem: 128821
Ik ben helemaal in de tweaker-move geweest en heb er gewoon een zelf gemaakt
We hadden nog een plaat staal liggen van ongeveer 1mm dik, en die heb k mooi gemaakt.
Met de dremel randjes afgerond, en eerst met 800 en daarna 600 schuurpapier bezig geweest.
Wel alle halen in de zelfde richting, en dan in de lengte richting, dus dat je het meest er dwars overheen gaat. Als je het andersom doet vind ik hem weer te glad gaan, maar als je een vierkante heb kan je hem ook gewoon draaien.
Werkt erg goed, en als ie vies is haal je er gewoon weer een schuurtje overheen.
Is het trouwens niet eens tijd voor een deel 2?
Edit: Heb trouwens een Logitech MX510 muis, ook zalig, met de standaard glij-voetjes eronder.
We hadden nog een plaat staal liggen van ongeveer 1mm dik, en die heb k mooi gemaakt.
Met de dremel randjes afgerond, en eerst met 800 en daarna 600 schuurpapier bezig geweest.
Wel alle halen in de zelfde richting, en dan in de lengte richting, dus dat je het meest er dwars overheen gaat. Als je het andersom doet vind ik hem weer te glad gaan, maar als je een vierkante heb kan je hem ook gewoon draaien.
Werkt erg goed, en als ie vies is haal je er gewoon weer een schuurtje overheen.
Is het trouwens niet eens tijd voor een deel 2?
Edit: Heb trouwens een Logitech MX510 muis, ook zalig, met de standaard glij-voetjes eronder.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 128821 op 09-12-2005 20:56 ]
Oh ja, ook een optie. Die is ook van plastic he?
Wilde eigenlijk via Perfect Systems bestellen (goede ervaringen mee), nog goedkopere/snellere alternatieven?
Deze CoolerMaster Alloy X-PAD III doet 't perfect op de G5 firmware 1.0, dus ik denk ook wel op de G7. Natuurlijk is hij met firmware 1.1 ook heerlijk, daarnietvan. 

Hij's ook heerlijk glad & maar €15,-

edit:
Of je vergeet de afbeelding te plaatsen

[ Voor 30% gewijzigd door Shaggy_NL op 09-12-2005 21:07 ]
ja, die heb ik ook. ben er wel tevreden over.Shaggy_NL schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:05:
Deze CoolerMaster Alloy X-PAD III doet 't perfect op de G5 firmware 1.0, dus ik denk ook wel op de G7. Natuurlijk is hij met firmware 1.1 ook heerlijk, daarnietvan.
[afbeelding]
edit:
enige nadeel is wel dat als je op een moment een beetje zweethanden hebt, hij dan wat nat wil worden. en als je dan over dat natte heenmuist, reageert mijn mx510 niet goed meer.
... not as I do.
Hey,
Ik heb sinds gister m'n Copperhead ik speel nu op een Steelpad 4d maar ik zoek een grotere pad.
Ik wil graag de Corepad Magma blue maar is deze echt groter ?
Merk je dat als je aan het gamen bent, want de afmetingen zeggen mij niet echt veel
Ik speel Low sens is de Corepad dan een geschikte keus met een Copperhead?
En nog iets er staan alleen maar DiamondBack Hyperglidez deze zijn toch ook te gebruiken I.c.m Copperhead?
Thnx
Ik heb sinds gister m'n Copperhead ik speel nu op een Steelpad 4d maar ik zoek een grotere pad.
Ik wil graag de Corepad Magma blue maar is deze echt groter ?
Merk je dat als je aan het gamen bent, want de afmetingen zeggen mij niet echt veel
Ik speel Low sens is de Corepad dan een geschikte keus met een Copperhead?
En nog iets er staan alleen maar DiamondBack Hyperglidez deze zijn toch ook te gebruiken I.c.m Copperhead?
Thnx
XPS 9500 | Sony A7RIII
Ja.The Answer schreef op zondag 11 december 2005 @ 15:30:
Speel met een G5muis op een Steelpad S&S echt super
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Anoniem: 12316
Iemand die zich geroepen voelt om een nieuw deel van dit topic te openen? Het zou mooi zijn als de nieuwste en hipste gamemuizen een plekje in de startpost zouden krijgen
Mocht niemand een nieuw deel openen, dan gaat dit topic dicht. Voor al je muisbehoeftes kun je dan in Overige Hardware terecht.
Mocht niemand een nieuw deel openen, dan gaat dit topic dicht. Voor al je muisbehoeftes kun je dan in Overige Hardware terecht.
Ja, ik had al toestemming gevraagd en gekregen voor deel 2 en dit is in voorbereiding. Had afgelopen weekend geen internet tot mijn beschikking maar nu wel weer dus deel 2 komt er zo aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Aham brahmasmi op 11-12-2005 22:57 ]
In afwachting van het nieuwe topic:
Heb m'n S&S binnen. Hyperglides erop gezet, wat een gepruts zeg. 3 Glides verloren prompt hun plakkerigheid waardoor ik anderen moest pakken, heb er nu nog maar 2 v/d 10 over... Maar ook nog 5 Steelpad Padsurfers.
1e impressies: toch behoorlijk grof, maar glijd lekker, zal zo ff een potje COD 2 opstarten. En mss nog even de mat inspuiten met siliconenspray, heb ik hier toch liggen voor mijn fietsen.
Heb m'n S&S binnen. Hyperglides erop gezet, wat een gepruts zeg. 3 Glides verloren prompt hun plakkerigheid waardoor ik anderen moest pakken, heb er nu nog maar 2 v/d 10 over... Maar ook nog 5 Steelpad Padsurfers.
1e impressies: toch behoorlijk grof, maar glijd lekker, zal zo ff een potje COD 2 opstarten. En mss nog even de mat inspuiten met siliconenspray, heb ik hier toch liggen voor mijn fietsen.
[ Voor 10% gewijzigd door bassGunner op 15-12-2005 03:48 ]
Hij is idd best grof van structuur, maar daardoor glijdt 'ie juist goed. Niet teveel siliconenspray gebruiken trouwens, anders glijdt je muis er aan alle kanten vanaf (je kunt 'm er letterlijk vanaf blazen als je niet heel spaarzaam met de spray bent).bassGunner schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:31:
Heb m'n S&S binnen. Hyperglides erop gezet, wat wel een gepruts zeg. 3 Glides verloren prompt hun plakkerigheid waardoor ik anderen moest pakken, heb er nu nog maar 2 v/d 10 over... Maar ook nog 4 Steelpad Padsurfers.
Het 2e deel is grotendeels af, maar ik moet nog wat aan de layout doen zodat 't er een beetje goed uit ziet. Helaas niet zoveel tijd i.v.m. m'n afstudeeropdracht maar het duurt nu echt niet lang meer.
[ Voor 7% gewijzigd door Aham brahmasmi op 14-12-2005 20:15 ]
Vol verwachting klopt ons hart...
Edit;
Oops iets te laat
Edit;
Oops iets te laat
XPS 9500 | Sony A7RIII
Hmm,
Is het nieuwe topic bijna klaar?
Is het nieuwe topic bijna klaar?
XPS 9500 | Sony A7RIII
Ja, sorry. Eindelijk weer wat tijd nu, maar nu zit ik met een inbelverbinding bij mijn ouders.
Vanavond probeer ik het mbv tables wat layout aan de tekst toe te voegen en dan post ik het.

Steelpad surfers zijn het best, die raken egt niet losbassGunner schreef op woensdag 14 december 2005 @ 17:31:
silliconen spray is de grootste onzin ooit, de s&s is van zich zelf al te glad..
Bij mij heb ik bij twee muizen al een hele tijd Hyperglides eronder zitten en losraken doen ze absoluut niet. Ze zitten net zo goed vast als de originele voetjes en bovendien zijn hebben ze precies de goeie maat.Anoniem: 101953 schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:49:
[...]
Steelpad surfers zijn het best, die raken egt niet los :)illiconen spray is de grootste onzin ooit, de s&s is van zich zelf al te glad..
Siliconenspray vermindert ook slijtage, maar je moet het natuurlijk niet gebruiken als je de mat die je hebt al te glad vindt. Op de S&S moet je niet maar een klein beetje gebruiken en heel goed uitwrijven, dan wordt hij niet zo belachelijk glad. Heb je de plekken waar je de Hyperglides opplakte trouwens wel eerst ontvet?
Trouwens nog een goed voorbeeld gevonden voor de layout van het vervolgtopic dus dat gaat wel lukken.
[ Voor 8% gewijzigd door Aham brahmasmi op 25-12-2005 17:01 ]
Toch blijf ik er bij dat sillicone onzin is. Ik maak mijn pad elke week schoon met water en zeep, en hij blijft het perfect doen.Aham brahmasmi schreef op zondag 25 december 2005 @ 16:59:
[...]
Bij mij heb ik bij twee muizen al een hele tijd Hyperglides eronder zitten en losraken doen ze absoluut niet. Ze zitten net zo goed vast als de originele voetjes en bovendien zijn hebben ze precies de goeie maat.
Siliconenspray vermindert ook slijtage, maar je moet het natuurlijk niet gebruiken als je de mat die je hebt al te glad vindt. Op de S&S moet je niet maar een klein beetje gebruiken en heel goed uitwrijven, dan wordt hij niet zo belachelijk glad. Heb je de plekken waar je de Hyperglides opplakte trouwens wel eerst ontvet?
Trouwens nog een goed voorbeeld gevonden voor de layout van het vervolgtopic dus dat gaat wel lukken.
Als ik me kill mis komt dat door mij, en niet omdat me muismat aan het verslijten is..
Gebruik nu een Microsoft Intelli Explorer 3.0 maar heb voor de gein toch ff de Logitech G1 besteld.
licht klein en toch 800DPI.
Aan de gebruikers van een logitech G5: Wat vinden jullie van de hoge dpi ( 2000 ) Ik moest mijn in game sens drastisch verlagen wou ik nog wat raken.
2000 dpi sens 3/11 in windows(mouse fix) en sens 1.1 in CS....egt om te huilen
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 101953 op 25-12-2005 17:16 ]
Ik heb een G5 en gebruik geen muismat, is dit zo slecht dan?
Ik speel graag op hoge DPI, dus ik vind het erg fijn. Ik zette met mijn oude MX500 de sens in HL-games altijd op 10.Anoniem: 101953 schreef op zondag 25 december 2005 @ 17:10:
[...]
Toch blijf ik er bij dat sillicone onzin is. Ik maak mijn pad elke week schoon met water en zeep, en hij blijft het perfect doen.
Als ik me kill mis komt dat door mij, en niet omdat me muismat aan het verslijten is..
Gebruik nu een Microsoft Intelli Explorer 3.0 maar heb voor de gein toch ff de Logitech G1 besteld.
licht klein en toch 800DPI.
Aan de gebruikers van een logitech G5: Wat vinden jullie van de hoge dpi ( 2000 ) Ik moest mijn in game sens drastisch verlagen wou ik nog wat raken.
2000 dpi sens 3/11 in windows(mouse fix) en sens 1.1 in CS....egt om te huilen

Ik heb deze nu ongeveer een weekje in gebruik (icm een mx310), en het is een erg puik ding, combineerd de voordelen van een stoffen en plastic muismat. De enige nadelen wat ik tot nu heb kunnen vinden is de onderaan rond aflopende vorm, het feit dat hij behoorlijk groot is, en verder heb ik nog twijfels over de levensduur van het ding maar dat zal nog moeten blijken. Als laatste is de prijs vrij pittig (rond de 35 euro) maar mits de mat een tijdje meegaat is het nog te doen.
Verder hadden ze het een smellpad kunnen noemen, aan te raden is het ding zeker een dag laten uitluchten, de eerste keer dat hij uit de verpakking kwam viel ik bij wijze van zowat flauw van de enorme rubberstank.
[ Voor 6% gewijzigd door _Drake_ op 25-12-2005 19:12 ]
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Idd kheb de zelfde. Maar in het begin stonk die best wel. Maar tis zeker wel mooi ding
alleen t design klopt niet helemaal.
Dit topic is gesloten.