Mousepads & stuff

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 6.113 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Snowpad is eindelijk te koop. Ik zag het zojuist op deze site.
SnowPad is een flexibele muismat met een extra groot oppervlak. De mat is speciaal ontworpen voor de optical mouse. Hierdoor is de muis zeer accuraat en is dan ook perfect om te gebruiken voor gaming. Als de muismat vervuild raakt kan deze eenvoudig worden gewassen (ook in de wasmachine!)
Afmetingen: 39cm x 27cm
De mat kost € 19,00 en voor verzend + rembours betaal er nog € 15,00 bij. In totaal is dat dus € 34,00.

Dat is in der daad een lekkere grote mat :D Ik heb um al ns gezien op Netgamez 2002. Maar ik heb het nooit gevoelt of getest ofzo. Het is iig gemaakt van stof.
Ik ga er wel een proberen denk... als ik weer geld over heb :s

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik een MX500 bestellen (700 is iets te duur en ik heb het niet zo op draadloze muizen) maar ik weet nog niet met wat voor muismat... Welke muismat werkt het best icm met een MX500 (optische muis dus).

En is dat GlideTape nodig op een MX500 of heb je er niks aan?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:30
Ik heb gewoon een grote map gepakt die ze op school gebruiken.
Een groot vlak geknipt 20x25 en van die glidespray erop geprayed en hij speelt erg fijn moet ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Heb zelf een MX500, werkt perfect met mijn Everglide Giganta.
Glidetape heb ik verder niet, zitten alle glijders onder.

[ Voor 3% gewijzigd door Janspj op 23-02-2003 12:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Majah,
ik hoor allemaal wild vreemde verhalen over, Teflon tape IS mouse skatez etc :)

maar mijn mouse skatez hebben dus echt draad er door heen lopen :)
Iig, ik heb mijn Everglide giganta nu sinds 17 januarie (2003)
ennuh, ik merk nu al dat hij slijt, :'(
de muis mat is vet ribbelig. maar zodra ik voel (waar mijn muis normaal is) is het al veel minder ruig. :|
Heb ook nog mouseskatez van 4 euro :| majah, het werkt wel goeeeee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 07:52:
Ik ga denk ik een MX500 bestellen (700 is iets te duur en ik heb het niet zo op draadloze muizen) maar ik weet nog niet met wat voor muismat... Welke muismat werkt het best icm met een MX500 (optische muis dus).

En is dat GlideTape nodig op een MX500 of heb je er niks aan?
Mijn advies, probeer eerst eens een stoffen muismat, een Fellowes bijvoorbeeld.
Stof ism een optical vind ik nog steeds het fijnste.

Een Snowpad zal niet veel anders wezen dan een oversized stoffen mat waar je meer voor moet betalen. (Op ESR waren er al een paar threads over deze mat)
Je zegt dat het speciaal om te gamen is en het verkoopt wel imho :)

Al die harde mousepads vind ik te glad, en maken voor de nauwkeurigheid v/e optical iig. niet uit.

Wil je een muis zo glad als een hockeypuck op ijs dan moet je voor een harde pad gaan.
Wil je iets stroefer maar wat ook fijn aanvoelt als je er op steunt zou ik voor een stoffen mat gaan.

Een beste mat bestaat iig. niet, het is wat JIJ prettig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Hmm. Na een maand of 2, 3 zijn de mousetapes onder m'n muisje dus ook versleten. Big deal, ze hebben het langer gedaan dan ik had verwacht. Ik ben dus nieuwe tape eronder gaan plakken.

Toen ik m'n steelpad bestelde (bij icemat.com) heb ik meteen extra pakjes mousetape besteld. Ik ben dus die maar gaan proberen ipv de roze tape die ik bij de steelpad zelf kreeg. Superglad, echt heerlijk. Het stomme was, na ongeveer een dag waren ze al afgesleten :( Dus ik plakte nieuwe erop. Ook deze waren binnen een dag versleten. En dat terwijl die roze het wel zo'n 2 maanden uithielden!

Ik wil dus weer dat roze spul tepakken zien te krijgen, maar ik ben bang dat ik weer dat icemat tape krijg :{

Hier een plaatje van de beide tapes:
Afbeeldingslocatie: http://nibb.nl/misc/images/mousetape.jpg

Hopelijk is dat kleine stripje roze tape wat ik over heb nog genoeg voor 1 muis ;(

Heeft iemand misschien ervaring met andere soorten tape op de steelpad? Is er een verschil tussen de Icemat tape (die rechter) en de Mousekatez van Everglide? De Icemat tape heeft een hele fijngeweven structuur. De roze steelpad tape is helemaal glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nibbles schreef op 26 februari 2003 @ 14:44:
Ik wil dus weer dat roze spul tepakken zien te krijgen, maar ik ben bang dat ik weer dat icemat tape krijg :{

Hier een plaatje van de beide tapes:
[afbeelding]

Hopelijk is dat kleine stripje roze tape wat ik over heb nog genoeg voor 1 muis ;(

Heeft iemand misschien ervaring met andere soorten tape op de steelpad? Is er een verschil tussen de Icemat tape (die rechter) en de Mousekatez van Everglide? De Icemat tape heeft een hele fijngeweven structuur. De roze steelpad tape is helemaal glad.
Ik heb beide tapes gehad die je daar laat zien en ook de Everglide Mouse Skatez. De bruine tape met zo`n draad er in komt idd van icemat en de roze is van steelpad zelf. De everglide tape zou ik niet kopen, die slijt nog eerder denk ik. Moet eerlijk zeggen dat ik die nooit op een steelpad heb gehad, gebruikte dat nog in mijn fUnc 1030 tijd :), maar dat is nog minder stevig.

Die roze tape kan je kopen via www.steelpad.com

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit ook al voorbij gekomen: http://server1.clanbase.com/icematnl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is gewoon de Icemat. Waar je altijd al een plaatje onder kan leggen. Clanbase print alleen zo`n ding en legt dat er tussen en verkoopt dit door als de enige echte clanbase icemat.

Wel mooi dat het voor een lagere prijs is iig :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 20:24:
[...]

Ja, dat is gewoon de Icemat. Waar je altijd al een plaatje onder kan leggen. Clanbase print alleen zo`n ding en legt dat er tussen en verkoopt dit door als de enige echte clanbase icemat.

Wel mooi dat het voor een lagere prijs is iig :D
ah kijk, das iig wat :)

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 18:29:
[...]

Ik heb beide tapes gehad die je daar laat zien en ook de Everglide Mouse Skatez. De bruine tape met zo`n draad er in komt idd van icemat en de roze is van steelpad zelf. De everglide tape zou ik niet kopen, die slijt nog eerder denk ik. Moet eerlijk zeggen dat ik die nooit op een steelpad heb gehad, gebruikte dat nog in mijn fUnc 1030 tijd :), maar dat is nog minder stevig.

Die roze tape kan je kopen via www.steelpad.com
OK, thx voor de info.

Morgen maar meteen even 3 extra pakjes bestellen. Ik heb nu die roze tape er weer onder, en mmmmmmmmmmmmmmm wat is ie weer smooth *D Wat een wereld van verschil zeg, met die icemat tape.

Trouwens, ik heb ook een keer een plaatje gezien van blauwe tape. Is iemand daarmee bekend?

[ Voor 6% gewijzigd door Nibbles op 27-02-2003 01:51 ]

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 00:52:
De Snowpad is eindelijk te koop. Ik zag het zojuist op deze site.

[...]

De mat kost € 19,00 en voor verzend + rembours betaal er nog € 15,00 bij. In totaal is dat dus € 34,00.

Dat is in der daad een lekkere grote mat :D Ik heb um al ns gezien op Netgamez 2002. Maar ik heb het nooit gevoelt of getest ofzo. Het is iig gemaakt van stof.
Ik ga er wel een proberen denk... als ik weer geld over heb :s
ah nice, meteen ff wat bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal mijn muis geheimpje dan maar verklappen...

Wat is de beste muis van dit moment en welke muismat moet ik erbij kopen? :?
De beste muis die op dit moment bij je computerboer verkrijgbaar is, is imo de Logitech MX 500 en ik gebruik daarbij een zelfgemaakte 'muismat'. Waarom de MX 500 volgens mij zo goed is? Hij ligt lekker in de hand, heeft 8 knoppen in totaal, de knoppen hebben precies de goede 'aanslag', hij is gevoelig, ziet er mooi uit en is niet draadloos, dus geen batterijen of accutjes opladen, dat draadje zit toch niet in de weg. Het voornaamste nadeel aan de MX 500 is zijn prijs, je zult zo'n 60 euro moeten neertellen voor dit beestje. Maar nu verder met mijn custom-made 'muismat'. :P

Zelfgemaakt, leg eens uit :?
Nou.. toen ik mijn nieuwe MX 500 vanochtend uitprobeerde wilde ik het op een zo glad mogelijk oppervlak doen en het gladste wat ik kon vinden was een plastic insteekhoesje voor papieren (dus echt zo'n insteek hoesje, niet zo'n mapje waar je A4 met gaatjes in kunt doen, dat plastic is uberglad).

Wat heb je met dat plastic gedaan :?
Ik heb een stuk plastic toen op de uitschuifbare plank met toetsenbord/muis van mijn computermeubel gelegd en ben er even over heengegleden, dat voelde verdomd goed! Daarna heb ik een schaar gepakt en 1 helft van het hoesje eraf geknipt en de randen mooi recht gemaakt en toen van de andere helft ook nog een stukje afgeknipt, dit omdat ik dan pas een groot genoeg oppervlakte had. Toen heb ik de velletjes plastic schoongemaakt en de achterkanten met dubbelzijdig plakband beplakt, de meuk die de andere plaklaag bedekt erafgepeuterd en het plastic netjes naast elkaar op die toetsenbord-plank geplakt op de plek waar ik mijn muis gebruik.

Benodigheden
-Een insteekmapje van glad plastic (zonder profiel).
-Schaar
-Dubbelzijdig plakband
-Schoon en vlak oppervlakte waar je je muis op kunt gebruiken, bij mij was dat dus die uitschuifplank.

En dat werkt dus goed :?
Nu heb ik dus een zeer glad en recht oppervlak om op te muizen, dit maakt dure mousepads, mouseskatez en overige dure meuk overbodig. Het klinkt misschien dom maar het werkt echt! Er zitten helaas nog wel wat luchtbellen en oneffenheden onder maar de volgende keer zal ik het wat netter doen. :+

Werkt dit nou alleen goed met een MX 500 :?
Ik dacht dat het met alle optische muizen die op 'pootjes' glijden wel goed zou werken maar een vriend van me heeft hetzelfde gedaan met een Logitech Dual Optical en daar deed zijn muiscursor soms niks :? Het is dus een kwestie van proberen maar met een MX 500 werkt het sowieso :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
meuuhhh ik heb een ani mg schmiet matje en dat oont, alleen hij krult om :(
dus ik zit te denken, of ik neem gewoon een tjiep matje ergens, of ik bestel zo'n func ding, maar gaat hetecht uit maken..... \o/

zijn die dingen groter dan andere matjes? want ik kan wel iets meer space gebruiken.
maar dat je beter kan mikken lijkt me echt zo stug, als je eenmaal je matje kent dan weetje wel hoeveel kracht je aan je zwaai moet geven

-pr0gamer out :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CommanderKeen schreef op 01 March 2003 @ 16:52:
blabla

maar dat je beter kan mikken lijkt me echt zo stug, als je eenmaal je matje kent dan weetje wel hoeveel kracht je aan je zwaai moet geven

-pr0gamer out :>
Hoe minder weerstand tussen de muis en mat, hoe sneller en precieser je de muis kan bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik de snowpad en ik moet zeggen dat het echt een hele goede mat is, je merkt echt een verschil met standaard muismatten, is ook een flinke mat, maar dat betekent dat je nooi de randjes van je muismat bereikt in een flink potje fraggen.

Ik kan niet meer zonder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:54

aKra

Intentionally left blank.

Ik wil hem ook hebben, alleen ze waren vroeger op LAN Party's veel goedkoper dan online...

Zouden ze weer op Netgamez zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Ik lees veel over de Snowpad ineens. Zou iemand een klein reviewtje willen schrijven hier, met een plaatje erbij ofzo. Ik ben hem namelijk nog niet tegengekomen in deze thread :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 14:28:
[...]

Hoe minder weerstand tussen de muis en mat, hoe sneller en precieser je de muis kan bewegen.
Das onzin, een stroefe mat kan ook heel precies zijn, als de weerstand maar geleidelijk is.
Je moet alleen meer kracht zetten om de muis op de juiste plek te krijgen.

Like always, matter of taste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Redje schreef op 05 maart 2003 @ 23:29:
[...]

Das onzin, een stroefe mat kan ook heel precies zijn, als de weerstand maar geleidelijk is.

Aangezien een menselijke hand niet direct de volle kracht kan uitoefenen en ook nog precies kan blijven, maakt het wel uit. Denk eens in dat je een stenen mat hebt en een stenen muis, dan kan je de muis nogsteeds geleidelijk bewegen (daar gaan we even van uit) maar toch kan dat nooit precies zijn. Dit voorbeeld om even uit te leggen wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Met geen enkele mat moet je de volle kracht geven om de muis te bewegen.
Ik denk dat de verschillen in kracht miniem zijn tussen de matten, en is de nauwkeurigheid tussen beide te verwaarlozen.

Als een gladde mat "bewezen" beter zou gamen dan had iedereen wel met zo'n mat gespeeld...

Met een muis kan je nog zeggen, dat de een technisch beter is...
Maar met een mat, zeker met een optical zal de muis niet preciezer worden als je een super ondergrondje zou gebruiken.

De pads waren ontworpen om te voorkomen dat de bal niet skid en deze grip te geven, opticals hebben dit niet. Bijna elk oppervlak wordt goed getraced.
Dus het enige wat nog overblijft is het gevoel, weinig of veel weerstand.

En hier laat ik het maar bij in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 01-09 11:43
mwa je moet niet een te gladde mat willen, want dan wordt et misschien allemaal net TE gevoelig :) Tis maar net hoe je hand ontwikkeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RaVeNgEr schreef op 07 March 2003 @ 19:10:
mwa je moet niet een te gladde mat willen, want dan wordt et misschien allemaal net TE gevoelig :) Tis maar net hoe je hand ontwikkeld is :)
Blijf ik onzin vinden. Puur kwestie van wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Snowpad is wel relaxed, heb 'em op Netgamez gekocht van sizah zelf (toen nog voor 10 euro en zonder logo). Tis maar net wat je lekker vind, als je een hard glad ding gewend bent zal je dit wel helemaal kut vinden in het begin omdat het zo totaal anders is. Kwestie van gewenning inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

M1ch schreef op 08 March 2003 @ 11:07:
Snowpad is wel relaxed, heb 'em op Netgamez gekocht van sizah zelf (toen nog voor 10 euro en zonder logo). Tis maar net wat je lekker vind, als je een hard glad ding gewend bent zal je dit wel helemaal kut vinden in het begin omdat het zo totaal anders is. Kwestie van gewenning inderdaad.
Is hij er dit jaar weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
kank ff een pic van die snowmat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dat hebben nu al heel veel mensen gevraagd, en als iemand een foto had had hij deze vast gepost.

Conclusie: Geen foto van een snowpad aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
lol, had ook op google image search gezocht, maar das ook niet echt een muismatje wat je dan krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Ik heb ook even een vraagje, ik ga binnenkort ook de func 1030 halen, echter ik zie overal staan dat je de muismat regelmatig schoon moet maken.
Gewoon met water en een doekje even schoon maken of moet je iets speciaals gebruiken? (dreft?)

heb ik niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hamlet schreef op 11 March 2003 @ 13:03:
Ik heb ook even een vraagje, ik ga binnenkort ook de func 1030 halen, echter ik zie overal staan dat je de muismat regelmatig schoon moet maken.
Gewoon met water en een doekje even schoon maken of moet je iets speciaals gebruiken? (dreft?)
Ik maak m'n everglide altijd schoon met idd, een afwasmiddel ofzo en daarna echt goed afspoelen enzo :)

En een fUnc is ook van plastic en kan best tegen dreft ofzo, ja :)
Swel handig, omdat t (bij mij ieg) een bit vet/viezig kan worden.. Tussen die groeven, he :)

Maar waar koop jij je fUnc? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

http://www.perfect-systems.nl/
staat onder muizen
ga dan ook meteen de bungee, spray en die glide tape erbij bestellen..
doe het in 1x alles goed :]

zit wel even te twijfelen tussen een oranje of een zwarte, die oranje schijnt nog beter te werken met optische muizen

[ Ik heb zelf een Logitech MX500 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hamlet schreef op 11 March 2003 @ 19:24:
http://www.perfect-systems.nl/
staat onder muizen
ga dan ook meteen de bungee, spray en die glide tape erbij bestellen..
doe het in 1x alles goed :]

zit wel even te twijfelen tussen een oranje of een zwarte, die oranje schijnt nog beter te werken met optische muizen

[ Ik heb zelf een Logitech MX500 ]
* Okyah heeft een bungee..

ERG handig dat ding > doe je goed aan :)
Een MX500 ga ik prob ook aanschaffen en die blauwe fUnc met oranje omringing.
Hijs blauw, hoor, niet oranje, de mat :)

Kheb een week geleden die mx op een zwarte fUnc geprobeerd en dat werkte wel ok ieg :)
En kheb nu een dual optical op een blauwe everglide en dat werkt ook goed > een MX500 op een blauwe fUnc moet dus ook wel lukken :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

ERG handig dat ding > doe je goed aan
Een MX500 ga ik prob ook aanschaffen en die blauwe fUnc met oranje omringing.
Hijs blauw, hoor, niet oranje, de mat

Kheb een week geleden die mx op een zwarte fUnc geprobeerd en dat werkte wel ok ieg
En kheb nu een dual optical op een blauwe everglide en dat werkt ook goed > een MX500 op een blauwe fUnc moet dus ook wel lukken
Ah nou als die zwarte ook lekker werkt, dan neem ik liever die zwarte omdat het toch beter op mijn buro past... thanks voor de info ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Redje schreef op 05 maart 2003 @ 23:29:
[...]

Klopt, daarom gebruiken de meeste mensen de rough side van de func en niet de smooth side. Ik zelf gebruik ook rough side, glijd lekker en goeie grip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Hamlet schreef op 11 March 2003 @ 21:31:
[...]

Ah nou als die zwarte ook lekker werkt, dan neem ik liever die zwarte omdat het toch beter op mijn buro past... thanks voor de info ;]
Voor optisch is de blauwe het beste, je kan beter een blauwe kleur als ondergrond hebben dan een absorberende zwarte kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hamlet schreef op 11 maart 2003 @ 21:31:
[...]

WOW > TIMEOUT! :D
Je moet even iemand met MEER ervaring vragen > ik heb enkel Generals gespeeld met dat ding en even onder windows gerotzooid :D

Hoe die in FPSen speelt met die mat weet ik niet :)
Tvoelde wel ok aan tijdens gebruik, maar of het ideaal is weet ik niet :)
Kweet alleen dattie het wel pakte ieg > hij skipte niet enzo :)

Met mijn everglide (= blauw) werkt t ieg echt goed :)

//zie ook post hierboven :)

[ Voor 10% gewijzigd door Okyah op 11-03-2003 21:47 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamlet
  • Niet online

Hamlet

Nadat ik deze hele topic heb gelezen + wat andere reviews is het idd zo dat blauw het beste is, echter er wordt nooit erbij verteld hoeveel het nou precies scheelt :(

mmm helaas is er niet een blauw / zwarte combinatie ;]
2x een func kopen is weer wat teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Ik denk dat het zo miniem scheelt, dat je net zo goed af bent met een zwarte dan met een blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmz, ik heb mijn billart tafel omgetoverd tot mijn bureau :)
En ik moet eerlijk zeggen dat dit nog wel het allerfijnste muis oppervlak is wat ik ooit heb gehad, super glad enz :D
En voor lan party's heb ik een snowpad, heb ik toen gekocht op de hcc :D
Maar je merkt pas veschil bij je muis als je ingame lagere sensitivty hebt, dan kan het het pas goed merken.
Snowpad is erg fijn maar billart tafellaken ownt eggt alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 08:47:
En ik moet eerlijk zeggen dat dit nog wel het allerfijnste muis oppervlak is wat ik ooit heb gehad, super glad enz :D
Maar je merkt pas veschil bij je muis als je ingame lagere sensitivty hebt, dan kan het het pas goed merken.
lol..... maar een biljartlaken is ook van een iets andere prijscategorie dan een ice- snow of steelmat he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 08:47:
lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee misschien moeten we ns gaan denken over een nieuwe thread to starten over dit topic. Onderhand al 22 pagina`s. Als er iemand toevallig zin heeft om wat dingen op te sommen, wat goeie reviews en info bij elkaar te zetten, en zo een goeie openings post te maken. Ga je gang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 01:57:
Hee misschien moeten we ns gaan denken over een nieuwe thread to starten over dit topic. Onderhand al 22 pagina`s. Als er iemand toevallig zin heeft om wat dingen op te sommen, wat goeie reviews en info bij elkaar te zetten, en zo een goeie openings post te maken. Ga je gang :D
Topic X deel 2 start normaal pas na 1000 posts, hoor :)
En er is nu ook een topic redelijk actief over wat de beste mat is voor opticals btw..
Maar ieg is er nog GEEN nieuw topic nodig, dus :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo is daar een regel voor ofzo :? Lijkt me handiger om een nieuwe te starten, zodat je na een zoekopdracht niet een thread van over de 30 pages hoeft door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*bump*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 00:32:
Hoezo is daar een regel voor ofzo :? Lijkt me handiger om een nieuwe te starten, zodat je na een zoekopdracht niet een thread van over de 30 pages hoeft door te spitten.
Kick je t topique enkel voor deze vraag? :P

Nja, ja, daar is dus een regel voor :)

En als ik jou was zou ik even bij "prefs" bovenaan de pagina, instellen dat je meer berichten per pagina ziet, dan hoef je minder pages door te spitten :P

Ik zit bijv op pagina 3 en heb nergens problemen mee :)
En anders moet je na een zoekopdracht waarschijnlijk een paar topiques doorspitten :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Verder niks te melden, behalve dat Okyah gelijk heeft.
En nu verder niet meer zeuren :+ :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat natuurlijk om het aantal posts en niet de pagina`s... maarja... lama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 20:13
CommanderKeen schreef op 09 March 2003 @ 21:33:
kank ff een pic van die snowmat zien?
Hier
Afbeeldingslocatie: http://pzz.gamepoint.net/vince/pad.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De FatPad van top gamer Fatal1ty is nu ook in Europa verkrijgbaar!
Deze stoffen muismat is vooral erg groot (44.60 cm x 35.40), zodat er met een heel lage gevoeligheid gespeeld kan worden (en dus betere aim). Dit is optimaal voor duels.

Afbeeldingslocatie: http://www.indiweb.de/img/FATPADB.jpg

Lees hier waarom (volgens fatal1ty zelf) je deze mat moet hebben.

De pad kan via indiweb.de besteld worden voor een prijs van 19.95 Euro (zonder verzendkosten). Ik heb hier altijd al mijn stuff gekocht en kan um echt aanraden. Goeie prijs, goede service, betrouwbaar.

http://www.fatal1ty.de/

Ik ga er in ieder geval een proberen (dat zei ik over de snowpad ook, maar goed)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hum ik vind die steelpad 4s eigenlijk best stoer :P maar 40 euro is béétje veel :X
ik gebruik nu func1030 (maar 27 euro :X :P) + mx500 en dat werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Laatst online: 29-05 13:01
ik heb net een muismat van kensington gekocht speciaal voor optische muis, moet eerlijk zeggen dat die perfect werkt, pics volgen nog

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik gebruik de Everglide Giganta Optical Smoke i.c.m. een Logitech MX500, ze zijn allebij nu zo'n 1 1/2 maand oud, maar de Everglide begint nu al te slijten in het midden! :(
Precies boven het inhammetje waar ik mijn pols in leg (fijnste plek) is het oppervlak een stuk ruwer, ook vind ik altijd op de voetjes van de Logitech wat wit poeder, wrsch. slijtsel van de muismat :(

Nu had ik al gehoord dat eerdere generaties Everglide's snel slijten maar dat de huidige generatie wel slijtvast is. Ik heb mijn mat deze januari bij Perfect Systems gekocht, ik zou mogen aannemen dat het dan toch wel de nieuwe is... :X

Na 1 1/2 maand al slijtage (gebruik de PC zo'n 5 uur/dag denk ik) vind ik toch wel absurd, zou ik dit niet op garantie kunnen verhalen ofzo? Of als het idd een oude generatie Everglide betreft een nieuwe van Perfect Systems eisen?

Andere mensen ervaring met dit soort slijtage aan zijn/haar Everglide (Giganta Optical Smoke)? En hebben jullie een nieuwe kunnen krijgen of zijn jullie op een andere manier tegemoet gekomen?

Overigens is het wel een lekkere combo, maar alleen de eerste maand blijkt het...
|:(
Oh ja ik maak de mat en muis geregeld (ca. 1x p/week) met een nat doekje schoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
die mat van fatality lijkt me echt niet chill, en das meer voor hoge sens juist heur, want het ruwe materiaal remt je muisje af, zodat je betere grip hebt op je muis (heb zelf ook wat cfg's van fat geprobeert en echt laag zijn ze niet :) )

een icemat lijkt me eigelijk best wel tjill spelen

[ Voor 11% gewijzigd door CommanderKeen op 10-04-2003 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CommanderKeen schreef op 10 April 2003 @ 09:08:
die mat van fatality lijkt me echt niet chill, en das meer voor hoge sens juist heur, want het ruwe materiaal remt je muisje af, zodat je betere grip hebt op je muis (heb zelf ook wat cfg's van fat geprobeert en echt laag zijn ze niet :) )

een icemat lijkt me eigelijk best wel tjill spelen
natuurlijk is dat wel voor low sens... wat heb je anders aan zo`n super grote mat?? En dat stof wat ruwer is dat andere matten, dat is dus juist niet gunstig voor een een hoge sens, want dan kan je al helemaal niet goed meer aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brian "Destrukt" Flander heeft nu ook een eigen pad uit gebracht...
The DestruktPad is a conglomeration of innovative new cloth material, high quality construction, and oversized goodness not found in any other mousepad. It's no secret that cloth pads are the key to success in competitive gaming. The fact is, the more your cloth pad becomes worn down, the more little intricate mouse movements become affected. This results in possible missed shots, jumps, or whatever the hell else you're doing (ie. GATOR missing a click on a porno link). The number of hours you spend perfecting your game will be drastically marginalized with the aid of this more consistent, longer-lasting mousepad. No longer will you have to spend hours a day trying to keep up with other jobbers that are trying to sweat you on a game server. Punk them out with the DestruktPad and laugh in their faces.
Afbeeldingslocatie: http://www.everglide.com/images/products/Distrukt%20Pad55432.jpg

14" High
17.5" Wide
1/16"Deep

Je kan bij Everglide bestellen voor een prijs van 14.95 Euro (zonder vervoerskosten)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik ga ook maar es m'n eigen mousepad uitbrengen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die fatal1ty heb ik vannacht nog gesproken, coole gozer btw, maargoed. hij is wel heel enthousiast over z'n eigen pads, praat er veel te vaak over :P maybe dat ik er ook 1tje bestel, speel nu zonder mat ut2k3 insta op een sens van 1.00 tot max 1.50 maar me muis blijft heel soms "sticky" ofzo, dan blijft ie een klein beetje plakken op me buro waardoor ik meer kracht moet zetten zeg maar waardoor ik veel te ver schuif weer en niks raak :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.snowpad.nl ;)
SnowPad is een flexibele muismat met een extra groot oppervlak. De mat is speciaal ontworpen voor de optical mouse. Hierdoor is de muis zeer accuraat en is dan ook perfect om te gebruiken voor gaming. Als de muismat vervuild raakt kan deze eenvoudig worden gewassen (ook in de wasmachine!)

Afmetingen:

Breedte: 39cm
Hoogte: 27cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 21-06 09:40
bassGunner schreef op 10 April 2003 @ 03:49:
Ik gebruik de Everglide Giganta Optical Smoke i.c.m. een Logitech MX500, ze zijn allebij nu zo'n 1 1/2 maand oud, maar de Everglide begint nu al te slijten in het midden! :(
Precies boven het inhammetje waar ik mijn pols in leg (fijnste plek) is het oppervlak een stuk ruwer, ook vind ik altijd op de voetjes van de Logitech wat wit poeder, wrsch. slijtsel van de muismat :(

Nu had ik al gehoord dat eerdere generaties Everglide's snel slijten maar dat de huidige generatie wel slijtvast is. Ik heb mijn mat deze januari bij Perfect Systems gekocht, ik zou mogen aannemen dat het dan toch wel de nieuwe is... :X

Na 1 1/2 maand al slijtage (gebruik de PC zo'n 5 uur/dag denk ik) vind ik toch wel absurd, zou ik dit niet op garantie kunnen verhalen ofzo? Of als het idd een oude generatie Everglide betreft een nieuwe van Perfect Systems eisen?

Andere mensen ervaring met dit soort slijtage aan zijn/haar Everglide (Giganta Optical Smoke)? En hebben jullie een nieuwe kunnen krijgen of zijn jullie op een andere manier tegemoet gekomen?

Overigens is het wel een lekkere combo, maar alleen de eerste maand blijkt het...
|:(
Oh ja ik maak de mat en muis geregeld (ca. 1x p/week) met een nat doekje schoon...
ik heb ook die giganta en mx500, maar echt geen slijtage heb hem ook zeker wel langer als een maand en gebruik het echt heel veel meer als 5uur per dag denk.

dan zal je denk wel een oudere hebben ofzo :? ik vind het iig een top combinatie echt heel precies en glijd echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
ik ga hem dan ook RMA'en, heb gister RMA-nummer gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

testje.bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

bassGunner schreef op 16 April 2003 @ 23:13:
ik ga hem dan ook RMA'en, heb gister RMA-nummer gekregen :D
Mhm.. Kzie dit nu pas :D
Krijg morgen t zelfde binnen, alleen dan de attack en niet de giganta, want die hadden ze niet op voorraad..
Maar als ik er ook problemen mee heb zal ik t even melden, dan zou de huidige serie ook niet goed zijn..

Oh, kheb btw ook meteen glidetape besteld, maar t is nu van een ander merk dan die ze eerst hadden, dit is geen glide tape, maar antistick pro oid..
Ervaringen zal ik ook neerzetten :)

[ Voor 20% gewijzigd door Okyah op 16-04-2003 23:20 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 04:25:
Deze stoffen muismat is vooral erg groot (44.60 cm x 35.40), zodat er met een heel lage gevoeligheid gespeeld kan worden (en dus betere aim). Dit is optimaal voor duels.

[afbeelding]

De pad kan via indiweb.de besteld worden voor een prijs van 19.95 Euro (zonder verzendkosten). Ik heb hier altijd al mijn stuff gekocht en kan um echt aanraden. Goeie prijs, goede service, betrouwbaar.

Ik ga er in ieder geval een proberen (dat zei ik over de snowpad ook, maar goed)
Ben van plan om weer het één en ander te vervangen. Zojuist ben ik van een Logitech dual optical naar een Microsoft IntelliMouse Explorer, PS2/USB, 3.0 overgestapt.

Nu is m'n func aan het aftakelen, puur cosmetisch dan ,want alleen de het rubber waar m'n pols op rust is aan het "flubberen". Voor de rest is deze prima in orde. Ik wil toch wat anders proberen, dus hoe bevalt deze Fatpad jou? Aanrader of eentje waar je wel zonder mee kan. Als het laatste het geval is, wat adviseer je dan aan een FPS-fanaticus :)

Edit: Bestelling geplaatst. Kon niet meer wachten de fatpad en 2 mouseskatez bigpacks besteld, dus 6 pakjes :p Ik kan er iig mee vooruit. Verwacht morgen de Microsoft muis :)

[ Voor 7% gewijzigd door StyXL op 17-04-2003 20:29 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:) ik zit nog steeds op me geld te w8en =X
Maar nu die pad van destrukt ook is uit gebracht, w8 ik even op reacties daar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Oh man, wat zit ik te balen.

Geloof het of niet, maar dit was de eerste keer dat ik een intellimouse explorer 3.0 heb gebruikt. Ik kan er niet aan wennen, veelste licht en als ik een kleine beweging wil maken dan blijft m'n pointer hangen omdat ik te hard druk of zo. Ik gebruik hem nu met een Func 1030 dus dat zou glad genoeg moeten zijn.

Maar goed, deze is blijkbaar niet voor mij bestemd. Zit nog binnen de 7 dagen ruilen policy, denk dat ik hem maar ga omruilen voor een Logitech MX 500. Enige aanmerking op de Dual optical had ik dat de "glijders" vrij snel versleten waren. Hebben ze dat nu veranderd? Andere glijders, geen glijders. Heeft iemand misschien een foto van de onderkant van de MX 500 asltublieft :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 23:40
Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 04:25:

[afbeelding]

Ik vind dat ding iig véél te groot. Ik heb een muismat met zo'n gel vulling en die is misschien 20 bij 20 cm, maar veel groter past ook niet op m'n bureau. Ik heb wel eens foto's gezien waar je zag dat die Fatality speelde op z'n mat en dat ding nam z'n halve tafel in beslag.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:59
wat is een een goed muismat voor mijn Cordless mouseman optical van Logitech
wat ik hier zie staan is allmaal voor de mx 500 of verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik daarvoor gewoon een everglide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:37
Ik vraag me af wrom al die speciale muismatten zwart zijn. Ik heb het idee dat juist bij hele donkere kleuren optisch helemaal niet zo fijn werkt.

Ik meen ooit es een icepad in mijn haden gehad te hebben en dat oppervlak was best grof, is dat nou beter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Hmmm, mijn fUnc rubber begint zo'n polssteuntje te vormen :( en dit belemmert enigzins mijn bewegingsvrijheid (ik blijf nu beetje hangen tussen de 2 "bultjes") en ik ben dus aan het zoeken naar of een nieuwe func of iets anders.
Nu ben ik dus eens aan het kijken naar die snowpad/fatpad. Ze zijn allebei van stof en gigantisch groot (speel CS lowsens, tussen de 1 en 1.3 (lager dan 1 kan niet) en ook Q3/UT speel ik vaak op een redelijk lage sens, net zodat je mannetjes kan volgen tijdens normale jumps enzo), maar is er eigenlijk verschil buiten dat de snowpad een stukje kleiner is Snowpad: 39cm x 27cm
Fatpad: 45cm x 35cm
en dat de Fatpad na bijtelling van verzendkosten ongeveer 8 euro goedkoper is (8 euro nogwat verzendkosten in tegenstelling tot 15 euro voor de Fatpad.

Mijn main game is CS en das met mouse accel uit en lage sens (dus ook in windows is een wat groter oppervlak wel handig aangezien ik overall mouseaccel uitgooi) en ik klooi wat aan met photoshop en dergelijke.
Ik weet niet wie er ervaring heeft met beide of 1 van de 2 muismatten, maar ik zou graag willen weten wie welke zou kiezen (of heeft gekozen) en waarom en als je ze hebt zouden reviews ook wel handig zijn :) (esreality/sogamed hebben vooralsnog weinig uitkomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 10:36
ik heb sinds netgamez een icemat black en die bevalt me wel errug goed moek zeggen. muis=mx500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 21 April 2003 @ 16:34:
Oh man, wat zit ik te balen.

Geloof het of niet, maar dit was de eerste keer dat ik een intellimouse explorer 3.0 heb gebruikt. Ik kan er niet aan wennen, veelste licht en als ik een kleine beweging wil maken dan blijft m'n pointer hangen omdat ik te hard druk of zo. Ik gebruik hem nu met een Func 1030 dus dat zou glad genoeg moeten zijn.

Maar goed, deze is blijkbaar niet voor mij bestemd. Zit nog binnen de 7 dagen ruilen policy, denk dat ik hem maar ga omruilen voor een Logitech MX 500. Enige aanmerking op de Dual optical had ik dat de "glijders" vrij snel versleten waren. Hebben ze dat nu veranderd? Andere glijders, geen glijders. Heeft iemand misschien een foto van de onderkant van de MX 500 asltublieft :)
ik zou de mx kopen want bij dual heb je volgens mijn veel grotere kans dat je muis het niet goed doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm....

Kheb net wat rommel ontvangen :)

MX500, Everglide Attack Pad Smoke en Antistick-pro

Erg fijne combo wel :)
Even nog wennen aan de nieuwe vorm van de muis (khad eerst een Dual Optical en een Mouseman Wheel) maar al die extra knoppen zijn erg handig!

Back, Forward, paar regels naar beneden, paar regels naar boven..
Wel handig dus :)

Verder, over die antistick-pro..
Tzijn 4 reepjes met plak-achterkant
Kheb t net onder 2 muizen geplakt en dat was een vierde van de hoeveelheid rommel die je kreeg, dus je kan ieg 8 muizen doen met een pakje :)
Eik zelfs 9, aangezien je iets overhoudt na 2 muizen..
Tis ERG glad, zeker in combinatie met die everglide :)

Of t lang heel blijft weet ik natuurlijk nog niet, maar die Everglide lijkt me wel stevig :)
Hoe vaak je die tape moet vervangen weet ik nog niet..

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz interessant topic. Een groot aantal pagina's doorgelezen maar een vraagje. Ik gebruik dus geen muismat maar ik heb gewoon een groot wit envelop gepakt. Welke muismat is hiermee vergelijkbaar? Want een hard muismat gaat denk niet wennen dan (muis rent weg bij het aantikken) maar stof lijkt dus TE stroef weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Nu online

ErA

Ok ik zit net te lezen en heb de volgende vraag: Weet iemand een Nederlands adres voor die FatPad?

Hij ziet er enuurm wreed uit en fatality heeft gelijk. Stof ruled

* ErA used al 6 jaar een vd matje van €5,- (elk half jaar een nieuwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Geen nederlands adres, maar bij indiweb.de kun je met banktransfer betalen.
Dus als het gaat om het bekende CC probleem (geen creditcard :)) dan is dat de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Nu online

ErA

Ja maar dan moet je een internationale overschijving doen van 7 euro ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Nu online

ErA

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 09:51:
hmz interessant topic. Een groot aantal pagina's doorgelezen maar een vraagje. Ik gebruik dus geen muismat maar ik heb gewoon een groot wit envelop gepakt. Welke muismat is hiermee vergelijkbaar? Want een hard muismat gaat denk niet wennen dan (muis rent weg bij het aantikken) maar stof lijkt dus TE stroef weer.
Ga naar de V&D ofzow. koop een stoffen matje van 5 euro en je zult zien dat als je 1 of 2 dagen ermee speelt. Je sens erop hebt afgesteld je niet anders meer wilt. Alle sens kunnen erop gespeeld worden is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:37
Kaap schreef op 22 April 2003 @ 13:28:
Ik vraag me af wrom al die speciale muismatten zwart zijn. Ik heb het idee dat juist bij hele donkere kleuren optisch helemaal niet zo fijn werkt.

Ik meen ooit es een icepad in mijn haden gehad te hebben en dat oppervlak was best grof, is dat nou beter :?
bump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Heb zelf een snowpad gekocht bij http://www.gamesyndicate.nl in Rotterdam, voor 19 euro.
Bevalt super. Wou eerst een clanbase icemat kopen alleen die hapert af en toe met mijn Ligitech Dual Optical, vandaar voor de snowpad gekozen, geen spijt van :D.

Ding is supergroot, echt heel handig met lage sens in cs.
En stroef is toch beter dan glad kom ik nu achter, tenminste, voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Uhm, zover ik weet geld dat in de EU niet, ik maak zover ik weet regelmatig geld over naar een bedrijf in Belgie en nog nooit gezeur mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik gewoon helemaal geen muismatje, benk ook nie nodig, heb een trackball :) , lekker makkelijk, ook geen last van RSI want me arm ligt stil en alleen me duim doet het werk. ok is ff wennen maar daarna...
kwil em nie meer kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 15:36:
Ik gebruik gewoon helemaal geen muismatje, benk ook nie nodig, heb een trackball :) , lekker makkelijk, ook geen last van RSI want me arm ligt stil en alleen me duim doet het werk. ok is ff wennen maar daarna...
kwil em nie meer kwijt
en daar zit je ook keihard mee te gamen dan :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Why not, ken er wel meer die met trackball spelen....

Tis maar net wat je gewend bent, als jij je hele leven al fps met numpad/pijltjes enzo speelt...
of met een trackball, who cares, ieder zijn meuk en als die meuk een trackball is why not.
Kan misschien zelfs nog beter zijn aangezien je met je vingers speelt in plaats van je hand/arm, is stuk gevoeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorcerer@ schreef op 24 April 2003 @ 17:54:
Why not, ken er wel meer die met trackball spelen....

Tis maar net wat je gewend bent, als jij je hele leven al fps met numpad/pijltjes enzo speelt...
of met een trackball, who cares, ieder zijn meuk en als die meuk een trackball is why not.
Kan misschien zelfs nog beter zijn aangezien je met je vingers speelt in plaats van je hand/arm, is stuk gevoeliger.
Welke topgamers gebruiken trackball? Hooguit RTS spelers denk :?
En met muizen gebruiken je zowel je hand als je vingers... ik wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel alles met me trackball ook FPSwerkt hel mooi, ben ook heel snel in het omdraaien (ff bal laten spinnen en dan weer stoppen met me duim :) )
Alleen ben ik geen topgamer, nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Ken sowieso 1 persoon in de top 5 van CB HL CS 5on5 BE die met trackball speelt, en er zijn er zeker meerdere.
Like i said tis wat je gewend bent, als jij al 10 jaar met een trackball achter je PC zit, dan weet je niet anders en kun je niks met een muis. Zoals alles is het een kwestie van wennen en zit het voor een groot deel tussen je oren, zelfde met alle muismatten enzo. Een gladder/groter oppervlak zal enigzins helpen, maar het zal je niet meteen pro-gamer maken.
Ik ken zelfs iemand die speelt met het klitje van zijn laptop FPS en is nog best goed ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorcerer@ schreef op 25 april 2003 @ 13:00:
Ken sowieso 1 persoon in de top 5 van CB HL CS 5on5 BE die met trackball speelt, en er zijn er zeker meerdere.
Like i said tis wat je gewend bent, als jij al 10 jaar met een trackball achter je PC zit, dan weet je niet anders en kun je niks met een muis. Zoals alles is het een kwestie van wennen en zit het voor een groot deel tussen je oren, zelfde met alle muismatten enzo. Een gladder/groter oppervlak zal enigzins helpen, maar het zal je niet meteen pro-gamer maken.
Ik ken zelfs iemand die speelt met het klitje van zijn laptop FPS en is nog best goed ook nog
Ja dat weten we nu wel, maar je kan beter worden met betere gereedschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Mja en voor de een is een trackball "beter" gereedschap dan een gewonen muis.
Een gladdere muismat, doet niks anders dan je speelstijl veranderen en omdat het verandert kan ook je niveau veranderen. Tis gewoon een kettingreactie, als jij altijd speelde met een trust balmuis van 8 jaar oud op een taz muismat die ongeveer de halve frituurpan en 20 multizakken chips bevat, dan zul je waarschijnlijk wel vooruit gaan met een logitech mx500 en een func/everglide/vul zelf in. Je moet je gewoon aanpassen aan de nieuwe stuff en als het betere stuff is zal waarschijnlijk je niveau mee verbeteren. Maar je wordt niet in 1 keer een progamer zoals sommige reclameteksten van sommige apparatuur beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorcerer@ schreef op 27 April 2003 @ 11:25:
Mja en voor de een is een trackball "beter" gereedschap dan een gewonen muis.
Een gladdere muismat, doet niks anders dan je speelstijl veranderen en omdat het verandert kan ook je niveau veranderen. Tis gewoon een kettingreactie, als jij altijd speelde met een trust balmuis van 8 jaar oud op een taz muismat die ongeveer de halve frituurpan en 20 multizakken chips bevat, dan zul je waarschijnlijk wel vooruit gaan met een logitech mx500 en een func/everglide/vul zelf in. Je moet je gewoon aanpassen aan de nieuwe stuff en als het betere stuff is zal waarschijnlijk je niveau mee verbeteren. Maar je wordt niet in 1 keer een progamer zoals sommige reclameteksten van sommige apparatuur beloven.
idd, maar als je die crap gelooft ben je wel erg dom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, nogal logisch he,
Speelde eerst met een microsoft intellipoint en de bovenkant van het bureau, en nu met een MX-700 en een Fuck sUrface. Het is helemaal geen wereld van verschil, integendeel.
Maar het speelt wel net even het kleine beetje relaxter, dat je n1 maakt :) .
Niet dat ik dat eerst niet zowat standaard was, maar dat was op publics :)

Btw, ik speel vooral UT/UT2K3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In een email heeft John Hag van Steelpad me verteld dat ze deze zomer met 2-3 nieuwe produkten komen. Of dit muismatten of wat dan ook is, weet ik ook niet.

Wou het gewoon ff sharen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
jo, keb een hele lage sens, kspeel cs, en ben de gelukkige oowner van een mx300

eerst wilde ik nog een func 1030 kopen, maar die snowpad lijkt me ook niet fout, kan iemand me even verder helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

naja ik heb er 2 besteld, geld over gemaakt, maar verder nog niks gehoord.
Ik heb dit weekend een mailtje gestuurd, maar nog niks terug gekregen, ik hoop dat ik vandaag wat hoor iig... heb al bijna 2 weken geleden besteld.

edit:

Ik heb net een mailtje teruggekregen en ze komen eraan :) Dus er zit eindelijk schot in de zaak. (Zal wel met vakantie te maken gehad hebben enzo)

[ Voor 28% gewijzigd door scim op 06-05-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:16

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik heb eindelijk de MX-500 en de Icemat gekocht en het werkt lekker bij mij _/-\o_
Alleen zoals in alle ander topics al is besproken werken niet alle knopjes in alle games :'( . ff de intelli software erover heen gegooid en de duimknoppen werken ook ;) . Maar ff afw8 wanneer de nieuwe drivers van logitech uitkomt(op dit moment is het 9.76). Maar het is een pracht van een muis en mousepad(alleen moet je die vaak schoonmaken :) )

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorcerer@ schreef op 06 May 2003 @ 11:37:
naja ik heb er 2 besteld, geld over gemaakt, maar verder nog niks gehoord.
Ik heb dit weekend een mailtje gestuurd, maar nog niks terug gekregen, ik hoop dat ik vandaag wat hoor iig... heb al bijna 2 weken geleden besteld.

edit:

Ik heb net een mailtje teruggekregen en ze komen eraan :) Dus er zit eindelijk schot in de zaak. (Zal wel met vakantie te maken gehad hebben enzo)
WAT heb je besteld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Snowpad, ben meestal niet zo creatief met quoten (lees: ik vergeet het meestal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een zo glad mogelijke mousepad die niet snel slijt, welke moet ik dan hebben? Hoeft niet zo groot te zijn btw...
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.