Websites die niet onder niet-IE browsers werken...

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.119 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 01:03:
[...]
Typisch, sinds ik die waarschuwing heb gehad heb ik problemen met het telebankieren (Betalen en Sparen) bij de Rabo. Krijg deze text in Mozilla (nu 1.4b maar ook in 1.2.1) in Linux:
0 HTTP/1.1 200 OK Content-Type: text/html Content-Length: 4060 Server: Rabobank Internet Diensten P3P: policyref="/w3c/p3p.xml", CP="OTI CURa ADM

Bij een refresh kan het ook zo weer over zijn, maar dan heeft een ander frame er last van. Toevallig meer mensen last van?
W00t!! Ik heb het probleem opgelost!

Cache had ik op "Everytime I view the page" staan, maar als ik deze op "Once per session" zet, gaat het wel goed!!!

(PS: Ik had dit probleem: http://forever.afraid.org/meuk/rabo_fuckup01.jpg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surf eens naar de site van programma Open Standaarden en Open Source Software voor de overheid.

Om te beginnen staat deze site op Windows 2000 & IIS 5.0. :+ :?

Ga dan eens naar de pagina met veelgestelde vragen, Daar werkt de jump naar het juiste antwoord bij een vraag niet onder een andere browser dan IE.... (in ieder geval niet onder Mozilla 1.2.1 en of MozillaFirebird, zowel op Windows als op Linux)

Echt heel suf. |:(

Wat is nou het échte doel van deze site? Beetje doen alsof we OS/OSS software toejuichen, maar ondertussen blijven we gewoon Windows en IE gebruiken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 16:24:
W00t!! Ik heb het probleem opgelost!

Cache had ik op "Everytime I view the page" staan, maar als ik deze op "Once per session" zet, gaat het wel goed!!!

(PS: Ik had dit probleem: http://forever.afraid.org/meuk/rabo_fuckup01.jpg)
Vreemd, normaal gesproken was dat probleem op te lossen door in de preferences onder 'advanced' te kiezen voor 'http networking' en daar 'keep-alive' uit te zetten.... maar in Mozilla 1.3 had ik daar geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 10:49

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

pschram2 schreef op 14 mei 2003 @ 12:04:
Wat betreft de rabobank, daar ben ik ook al geruime tijd over aan het mailen. Mails hebben totaal geen effect. Wat wel effect kan hebben is een klachtenformulier ophalen bij de rabobank en deze in te vullen. Geschreven klachten komen echt wel aan en moeten wel gelezen worden
Ga ik vandaag meteen doen. Ik kan niet eens meer betalingen doen omdat zij te polig zijn een goede website te maken.

Een browser-check maken kunnen ze trouwens wel. Ik kan me hier verschrikkelijk kwaad om maken. Ik voel me nu echt buitengesloten. Ben echt pissed hierover!!!

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 12:17:
Ga dan eens naar de pagina met veelgestelde vragen, Daar werkt de jump naar het juiste antwoord bij een vraag niet onder een andere browser dan IE.... (in ieder geval niet onder Mozilla 1.2.1 en of MozillaFirebird, zowel op Windows als op Linux)

Echt heel suf. |:(
Aargh, f*cking m0r0ns:

code:
1
2
3
4
5
<a class="question" href="#answer1037">

en vervolgens:

<a class="question" name="#answer1037">

name="#answer1037". Incompetente eikels.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op 27 May 2003 @ 13:39:
[...]

Aargh, f*cking m0r0ns:

code:
1
2
3
4
5

en vervolgens:

En uitsluitend getest met IE natuurlijk die een hekje teveel (=syntax fout) niet eens als een script-fout aangeeft. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:37

deadinspace

The what goes where now?

Iets rustiger mag ook wel.
code:
1
2
3
4
5

en vervolgens:

Kzou zeggen, mail ze erover. Op een beleefde manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
jongens rabobank zuigt sowieso ;-) internetbankieren bij de ABN werkt gewoon >> in _ELKE_ browser

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

deadinspace schreef op 27 May 2003 @ 14:56:
[...]
Iets rustiger mag ook wel.
Je hebt gelijk, maar toch is dit nu juist de site die dit soort grappen niet hoort uit te halen. Als zij het al niet goed krijgen en alleen testen in IE, wie kan het dan wel? Bloed, nagels, etc. Excuses voor de onrust.
[...]
Kzou zeggen, mail ze erover. Op een beleefde manier ;)
Dat was al gebeurd, op beheerste, beleefde, voorkomende en toch informatieve wijze. Goed he?

[ Voor 6% gewijzigd door Zpottr op 27-05-2003 16:13 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

irondog schreef op 27 May 2003 @ 13:21:
Ga ik vandaag meteen doen. Ik kan niet eens meer betalingen doen omdat zij [de Rabobank] te polig zijn een goede website te maken.
Als je nu eens omschrijft wat er precies misgaat, dan heeft hier misschien wel iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik net met mijn favoriete browser (MozillaFirebird) op internet mijn Giro te checken, maak ik een bedrag over en voer de TAN code in, gaat het ineens goed!! Geen fout bij initialiseren van de Java applet meer!

Way to go Postbank.

(en ik heb dus niets veranderd aan mijn machine, dus het ligt dus echt aan de Postbank. Vanavond eens op Linux proberen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
(en ik heb dus niets veranderd aan mijn machine, dus het ligt dus echt aan de Postbank. Vanavond eens op Linux proberen.)
Hm, op deze linux machine (Suse 8.0, Mozilla 1.4a) krijg ik nog steeds de melding dat het Java applet niet geinitialiseerd kan worden (code 3701) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te vroeg gejuicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Misschien niet helemaal ontopic, maar toch enigzins relevant en het is imho niet de moeite waard om er een apart topic voor te openen.. :)

Ik probeer met wget enkele pagina's van een private IIS webserver (met HTTP-authenticatie) binnen te halen. Op deze server dien ik het domein te specificeren. In een browser kan ik dan als username DOMEIN\USER gebruiken wanneer daar om gevraagd wordt. in wget lijkt er echter een probleem te zijn met de backslash, aangezien ik vrolijk een 403 error uitgepoept krijg. Wat ook mogelijk zou kunnen zijn is dat IE de username parsed en het domein apart doorstuurt in de header. Ik kan het logischerwijs dus ook niet meegeven in de URL (http://user:pass@blaat.nl).

Hoe krijg ik dit voor elkaar? Evt. zou ik een custom HTTP-header mee kunnen geven, maar ik kan nergens vinden hoe deze eruit zou moeten zien icm een NT-domein..

[ Voor 16% gewijzigd door Zap op 29-05-2003 12:33 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

Buffy

Fire bad, Tree pretty

Shells zien de backslash vaak als een escape teken. Probeer het eens met een dubbele backslash dus: DOMEIN\\USER

That which doesn't kill us, makes us stranger - Trevor (AEon FLux)
When a finger points at the moon, the imbecile looks at the finger (Chinese Proverb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Dawns_sister schreef op 29 May 2003 @ 12:27:
Shells zien de backslash vaak als een escape teken. Probeer het eens met een dubbele backslash dus: DOMEIN\\USER
Dat had ik inderdaad ook al geprobeerd :), ik krijg dan echter "401: toegang geweigerd" in plaats van "403: toegang verboden". Het account werkt gewoon, aangezien ik met een browser gewoon door de pagina's kan bladeren..

[ Voor 5% gewijzigd door Zap op 29-05-2003 12:40 ]

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Zpottr schreef op 27 May 2003 @ 16:10:
Dat was al gebeurd, op beheerste, beleefde, voorkomende en toch informatieve wijze. Goed he?
Ik ben trots op je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

Buffy

Fire bad, Tree pretty

Zap schreef op 29 May 2003 @ 12:40:
[...]

Dat had ik inderdaad ook al geprobeerd :), ik krijg dan echter "401: toegang geweigerd" in plaats van "403: toegang verboden". Het account werkt gewoon, aangezien ik met een browser gewoon door de pagina's kan bladeren..
Probeer anders eens tcpdump met de optie -w (raw package dump). Dan kan je de headers die je browser stuurt vergelijken met de headers die wget stuurt.

That which doesn't kill us, makes us stranger - Trevor (AEon FLux)
When a finger points at the moon, the imbecile looks at the finger (Chinese Proverb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Je kunt ook "nc -l -p 1234" doen, en dan met je browser naar localhost:1234 gaan. Je krijgt dan te zien wat je browser stuurt.

Je loopt dan wel het risico dat je browser naar een webserver die terugpraat iets anders stuurt (in reactie op wat de webserver zoal meldt), maar meestal is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op, ken IIS niet zo goed, dat je je wil aanmelden via NTLM (gebruikersnaam/wachtwoord van een NT Domein/Active Directory).
code:
1
2
3
4
5
6
NTLM (NT LanMan) is an authentication process that's 
used by all members of the Windows NT family of products. 
Like its predecessor LanMan, NTLM uses a 
challenge/response process to prove the client's identity
without requiring that either a password or a hashed 
password be sent across the network.

Dit is volgens mij gewoon een extra header in een request, maar weet niet precies hoe deze er uit moet zien. Wellicht kom je hier al wat verder mee....
Ik kan me iig voorstellen dat wget dit niet ondersteunt...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:26

MrScratch

I am rubber, you are glue

De rabobank-site wordt ook steeds brakker. Ik kan nu echt niet meer normaal mijn bankzaken regelen. Ik krijg om de haverklap dingen als:
0 HTTP/1.1 200 OK Content-Type: text/html Transfer-Encoding: chunked Server: Rabobank Internet Diensten P3P: policyref="/w3c/p3p.xml", CP="OTI CURa ADMa OUR NOR BUS UNI COM NAV" Set-Cookie: cache-control: no-cache date: Sun, 01 Jun 2003 20:37:15 GMT pragma: no-cache server: expires: 0 mime-version: 1.0 via: f37
Wat dat ook moge betekenen. Ik ga morgen die helpdesk maar eens bellen hoewel ik al weet wat ze gaan zeggen.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 08:58

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

pschram2 schreef op 01 juni 2003 @ 22:39:
De rabobank-site wordt ook steeds brakker. Ik kan nu echt niet meer normaal mijn bankzaken regelen. Ik krijg om de haverklap dingen als:

[...]

Wat dat ook moge betekenen. Ik ga morgen die helpdesk maar eens bellen hoewel ik al weet wat ze gaan zeggen.
Vreemd, vanaf hier draait het onder Mozilla/Galeon allemaal prima...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

Vreemd, vanaf hier draait het onder Mozilla/Galeon allemaal prima...
Aaaargghhh, dat meen je niet. Dan ligt het probleem misschien toch bij mij. Ik heb geen flauw idee waar het dan aan kan liggen.

Iemand misschien een tip? Ik gebruik:

Gentoo Linux
Mozilla 1.3
ADSL met usb-modem (dus ppp0-gebeuren)
shorewall firewall

Deze firewall geeft geen meldingen dat er dingen gedropt danwel gereject worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

Goed, ik zie eerder in de thread ook al oplossingen voor dit probleem voorbijkomen. Dat had ik even gemist. Ik zal dat vanavond even proberen, kijken of dat wat oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

pschram2 schreef op 02 June 2003 @ 09:58:
Goed, ik zie eerder in de thread ook al oplossingen voor dit probleem voorbijkomen. Dat had ik even gemist. Ik zal dat vanavond even proberen, kijken of dat wat oplost.
Ik draai hier Debian met Mozilla 1.3 of Galeon-snapshot (maar draait dezelfde gecko engine als Mozilla).

Wat ik me wel kan herinneren is dat toen ik nog Casema had (een paar jaar terug), wat dus enigzins traag was (understatement!), dat zelfs IE 5 erg moeilijk deed (en van de rabobank doodleuk te horen kreeg dat ik maar windows opnieuw moest installeren). Ook ineens van die rare texten door het scherm heen.
Bleek dus puur aan de snelheid van de verbinding te liggen. Toen ik verhuisde, en een nieuw internet abbo nam, waren alle problemen die ik had met de rabobank ineens over...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

pschram2 schreef op 01 juni 2003 @ 22:39:
[...]
Hehe... dat zal er van afhangen wie je aan de lijn krijgt ;)
Probeer eens: edit :: preferences :: advanced :: http networking :: daar 'keep-alive' uitschakelen
edit:
of HTTP1.1 uitschakelen

En ook: edit :: preferences :: advanced :: cache :: daar 'every visit to the page' of iets vergelijkbaars kiezen.

[ Voor 6% gewijzigd door rvm op 02-06-2003 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die zich niet gauw ergeren aan popups en wil in zijn voor een geintje moeten maar eens op deze site (geocities.com) kijken. Mijn Mozilla 1.3 bladerprogramma kon niet erg lekker overweg met die popup en ik moest het hele programma afsluiten om d'r vanaf te komen. De aanwijzingen op de popup (klik waar dan ook in het scherm om af te sluiten) zorgden er alleen maar voor dat ik een binairy ging downloaden :o Ook al ik van een andere tab koos, bleef de popup volop in mijn scherm staan. Voor het geval het in uw bladerprogramma wel goed gaat, volgt hier een ss-je:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~mikael/images/ss_inet_washer_klein.png
clickety voor groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
Ik heb er geen last van, maar ik heb dan ook in Mozilla aan staan dat er geen pop-up boxjes toegestaan zijn (met een paar sites in de exception).
De aanwijzingen op de popup (klik waar dan ook in het scherm om af te sluiten) zorgden er alleen maar voor dat ik een binairy ging downloaden :o
Op het screenshot lees ik toch echt dat je "continued" als je ergens klikt. Dat is iets anders dan af sluiten (wishfull thinking?) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

Rabobank update met betrekking tot het probleem met vage meldingen. Ik had hier al een oplossing gevonden, maar pas na versturen mail aan helpdesk. Kreeg vandaag al antwoord.

Antwoord van Rabo was als verwacht:
U maakt gebruik van een Mozilla browser. De Rabobanksite (inclusief Rabo Internetbankieren) is geoptimaliseerd voor Windows 98 of hoger in combinatie met Internet Explorer 5.01 SP2 of hoger. Indien u gebruik maakt van een ander Operating System en/of browser bestaat er een kans dat www.rabobank.nl niet volledig functioneert.
Problemen die te wijten zijn aan een andere OS- en/of browserversie dan waar de Rabobanksite voor geoptimaliseerd is, worden niet door onze helpdesk in behandeling genomen. Wij adviseren om gebruik te maken van een OS en/of browser waarvoor de site geoptimaliseerd is.
Echter daarna kreeg ik toch een "Stiekume" tip van de helpdesk, namelijk:
Echter konden wij een tip vinden die u op Mozzilla kunt toepassen, LET WEL; wij ondersteunen Mozilla niet , verdere problemen met deze browser nemen wij niet in behandeling.

Via de menubalk Edit - Preferences gaat u naar Advanced
-Cache dient op "Every visit tot the page" geselcteerd te worden.
-HTTP Networking: "Keep - alive" uitschakelen.
-mogelijk dient u HTTP 1.1 eveneens uit te schakelen
Da's toch op zijn minst opmerkelijk. En het was nog het goede antwoord ook. Inderdaad werkt na toepassen van bovenstaande Internet Bankieren weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

pschram2 schreef op 02 June 2003 @ 20:31:
Echter daarna kreeg ik toch een "Stiekume" tip van de helpdesk, namelijk:
*grin*... Oh, was jij dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

*grin*... Oh, was jij dat
?????? Jij werkt bij die helpdesk? Kan jij dan eens zorgen dat die mail van mij bij de developers van die site terechtkomt? Zou wel eens met ze van gedachten willen wisselen over hun beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens hebben ze in IE voor OSX ook weinig vertrouwen;

Afbeeldingslocatie: http://www.roohaen.nl/wosimages/14_origineel.gif

eerder hadden ze niet dat stukje over 'op een pc' erbij staan. Toen stond er gewoon u maakt gebruik van 5.22 en de site kan het best bekeken worden met 5.0.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

pschram2 schreef op 03 juni 2003 @ 10:59:
[1] ?????? Jij werkt bij die helpdesk?
[2] Kan jij dan eens zorgen dat die mail van mij bij de developers van die site terechtkomt?
[3] Zou wel eens met ze van gedachten willen wisselen over hun beleid.
[1] Ja, daar werken wel meer mensen die ook regelmatig hier op GOT zitten.
[2] Nee, maar je zou dit via je bankfiliaal kunnen aankaarten (desnoods gebruik makend van een klachtenformulier).
[3] Dat zou ik ook wel eens willen, maar als helpdesker sta je nogal ver van de ontwikkelafdeling af. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet elke mogelijkheid aangrijp om ondersteuning van alternatieve OS/browsers te promoten. Wat waarschijnlijk meer effect zal hebben is als meer mensen overstappen naar een ander OS/browser en dit in de statistieken duidelijk merkbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je eens proberen www.yoep.com te bekijken.....

Klik hier om de laatste versie van de Internet Explorer op te halen.

Dit programma werkt NIET met Netscape en de werking is ook niet gegarandeerd onder andere versies van de Internet Explorer
------- Dit is toch te gek voor woorden!? ---------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

Tssskk, wat is dat dan voor iets? Zo bruut heb ik zo'n melding nog niet meegemaakt. Hier krijg ik echt mailbomb-neigingen van. Wie heeft er in godsnaam het lef om een willekeurige internetgebruiker op zo'n toon toe te spreken. Het zal wel een prutssite zijn, iemand met zoveel (of weinig dus eigenlijk) verstand in z'n kop zal ook wel niet in staat zijn een nuttige/fatsoenlijke site in mekaar te knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch

MrScratch

[1] Ja, daar werken wel meer mensen die ook regelmatig hier op GOT zitten.
Goede zaak. Blijf die tips ook geven aan klanten, desnoods onderhands, dat wordt dus echt wel gewaardeerd.
[2] Nee, maar je zou dit via je bankfiliaal kunnen aankaarten (desnoods gebruik makend van een klachtenformulier).
Dat ga ik ook zeker doen. Ik betaal er toch voor, dan kan ik wel een wat zinniger beleid wat dit betreft eisen.
[3] Dat zou ik ook wel eens willen, maar als helpdesker sta je nogal ver van de ontwikkelafdeling af. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet elke mogelijkheid aangrijp om ondersteuning van alternatieve OS/browsers te promoten. Wat waarschijnlijk meer effect zal hebben is als meer mensen overstappen naar een ander OS/browser en dit in de statistieken duidelijk merkbaar wordt.
Tsja, dat is natuurlijk vaak zo. Ik had al gedacht dat je daar niet bij kon komen, maar ik dacht het toch maar even te vragen. Het beste is inderdaad als meer mensen het gaan gebruiken, maar de meeste mensen kennen niet eens iets anders als windows en IE. Maar als het goed is lopen diegenen die de statistieken van de rabo bijhouden toch elke maand weer te vloeken dat er 1 eppo is die koppig met zijn Mozilla/Linux combo blijft inloggen. Dat plezier geef ik ze met liefde.

Anyways, keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

pschram2 schreef op 04 June 2003 @ 00:00:
[...]

Tssskk, wat is dat dan voor iets? Zo bruut heb ik zo'n melding nog niet meegemaakt. Hier krijg ik echt mailbomb-neigingen van. Wie heeft er in godsnaam het lef om een willekeurige internetgebruiker op zo'n toon toe te spreken. Het zal wel een prutssite zijn, iemand met zoveel (of weinig dus eigenlijk) verstand in z'n kop zal ook wel niet in staat zijn een nuttige/fatsoenlijke site in mekaar te knutselen.
Ja, verschrikkelijk lomp. Voor wie wil spieken zonder IE:

http://www.yoep.com/frames.html

Vrijwel alles blijkt dus gewoon te werken, alleen de uitklapmenuus bovenaan niet. Die werken helemaal niet in Moz en zijn onbruikbaar in Opera.

Aargh, ik zal me inhouden dit keer, maar dit is dus echt precies hoe het niet moet. Dodo's met een buzzword-bingo IE-only website plus buitensluiten van andere browsers.
Yoep.com werkt alleen met een Internet Explorer minimaal versie 5.0 Alleen op het PC platform!
Dit programma werkt NIET met Netscape en de werking is ook niet gegarandeerd onder andere versies van de Internet Explorer
Oh, en ze leveren "oplossingen binnen een zestal expertise vlakken", waaronder Informatietechnologie en Communicatie. Riiight. Tipje: de "contact"-optie links in het menu werkt :P

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Konqueror werkt nog steeds niet op de NS site. Hebben jullie daar ook last van? Hij werkt trouwens ook niet op 9292ov.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 23:12:

------- Dit is toch te gek voor woorden!? ---------
Inderdaad aardig zuigend! :( Misschien dat ze zich wel eens achter hun oren gaan krabben als wij met ons allen telkens met mozilla proberen pagina's op te vragen. Al die 'klanten' die ze hebben gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 01:39:
Mijn Konqueror werkt nog steeds niet op de NS site. Hebben jullie daar ook last van? Hij werkt trouwens ook niet op 9292ov.nl
Bij mij werkt die site op het eerste moment wel, alleen later als ik dan de treintijden wil opvragen geeft ie gewoon helemaal niks. Beetje vaag geel scherm enzo..
Konqueror 3.

Met FireBird werkte het geloof ik wel :)
Vind ik ook een betere browser dus ik heb niks te klagen, maar toch wel erg achterlijk dat het nog niet is opgelost.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Laatst online: 20-01 18:05
Zpottr schreef op 04 juni 2003 @ 00:28:
[...]

Oh, en ze leveren "oplossingen binnen een zestal expertise vlakken", waaronder Informatietechnologie en Communicatie. Riiight. Tipje: de "contact"-optie links in het menu werkt :P
Ik ben dus aan het mailen

en dat contact dinges werkt dus NIET

althans, als je email adres langer is, dan dat het vakje toestaat, dan wordt dat ineens een scrollbalk |:(

en als je een email stuurt, krijg je als bonus java errors!!!

Is er eigenlijk al een verzamel site voor zulke dingen?

[ Voor 15% gewijzigd door Tha_Butcha op 04-06-2003 22:11 ]

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Tha_Butcha schreef op 04 juni 2003 @ 22:04:

Op http://bugzilla.mozilla.org/ kun je een "evangelism" bug filen, waarna mensen hopelijk gaan proberen de webmaster te overtuigen dat ie verkeerd bezig is.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Jepper, weer een bekende site die moeilijk doet :/

Gewoon een JavaScript pop-up dat je geen IE hebt :/

http://www.nva.nl/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op 04 June 2003 @ 15:33:

Bij mij werkt die site op het eerste moment wel, alleen later als ik dan de treintijden wil opvragen geeft ie gewoon helemaal niks. Beetje vaag geel scherm enzo..
Konqueror 3.
Yeah, exact hetzelfde probleem hier
Met FireBird werkte het geloof ik wel :)
Vind ik ook een betere browser dus ik heb niks te klagen, maar toch wel erg achterlijk dat het nog niet is opgelost.
Konqueror is (fijn) in KDE geintegreerd en als Konq crashed alleen die window met die tabs (althans hier). Er is geen Firebird/Phoenix 4 Woody backport afaik (van www.apt-get.org) dus ik ben aangewezen op Mozilla welke onacceptabel traag werkt.

Als iemand me met zekerheid kan zeggen (jij zegt: 'geloof ik') of Phoenix hier wel op werkt wil ik er volgende week wel ff een Woody port voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 19:05:
Als iemand me met zekerheid kan zeggen (jij zegt: 'geloof ik') of Phoenix hier wel op werkt wil ik er volgende week wel ff een Woody port voor maken.
Phoenix (Firebird) zijn gebaseerd op dezelfde engine (Gecko) als Mozilla. Als het dus in Mozilla werkt, werkt het ook in Phoenix / Firebird. Firebird net gecheckt overigens (wel onder Windows, kan ff niet beter voor je doen (* wzzrd heeft gen00bed: kernel is f00ked)), dus ik neem aan dat je je gang kunt gaan met je backport :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

DeMoN schreef op 05 June 2003 @ 11:25:
Jepper, weer een bekende site die moeilijk doet :/

Gewoon een JavaScript pop-up dat je geen IE hebt :/

http://www.nva.nl/
Ja, wat een Dombo's. Als je je browser (getest met Opera) laat zeggen dat ie IE heet, krijg je geen pop-up en werkt alles (in ieder geval het openbare deel :? ) perfect. Begrijpt iemand wat ze daarmee willen bereiken?

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 05-06-2003 22:30 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Argh, mijn excuses voor het bedienen van de quote-knop ipv edit.

[ Voor 92% gewijzigd door Zpottr op 05-06-2003 22:30 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.onvz.nl

deze site werkt maar half met firebird 0.6
als ik naar de link --> contact ga kan ik niet lezen wat hun contactinformatie inhoud, met IE wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tha_Butcha schreef op 04 June 2003 @ 22:04:
[...]

Ik ben dus aan het mailen

en dat contact dinges werkt dus NIET

althans, als je email adres langer is, dan dat het vakje toestaat, dan wordt dat ineens een scrollbalk |:(

en als je een email stuurt, krijg je als bonus java errors!!!

Ze hebben het nu aangepast en ook met Mozilla kom ik nu gewoon die site op. Weliswaar werkt een gedeelte nog steeds niet, maar die melding is nu in ieder geval weg. Het mailen heeft dus zin gehad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:16:
www.onvz.nl

deze site werkt maar half met firebird 0.6
als ik naar de link --> contact ga kan ik niet lezen wat hun contactinformatie inhoud, met IE wel
Met Safari werkt het wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Laatst online: 05-06 09:27
ik heb dr ook nog een, www.missdjax.com

daar zijn ze zelfs zo narrowminded dat de belevingswereld niet verder dan IE en netscape komt, en dat netscape sucks (letterlijke quote).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Laatst online: 20-01 18:05
Harm schreef op 16 juni 2003 @ 18:41:
[...]
Ze hebben het nu aangepast en ook met Mozilla kom ik nu gewoon die site op. Weliswaar werkt een gedeelte nog steeds niet, maar die melding is nu in ieder geval weg. Het mailen heeft dus zin gehad :).
zo, dat had ik niet verwacht; had er in gezet dat het zeer onprofessioneel en niet up2date, state of the art overkwam (dus ff gewoon alle buzz-words van hun intro-praatje te grazen genomen >:)) en dat het ze klanten zou kosten.

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 11:27

FCA

kroeske schreef op 16 June 2003 @ 22:07:

daar zijn ze zelfs zo narrowminded dat de belevingswereld niet verder dan IE en netscape komt, en dat netscape sucks (letterlijke quote).
Waarna alles het perfect doet onder Konqueror uit CVS.
Onnodige melding van hun dus.
Alleen maar mensen irriteren.....

[ Voor 6% gewijzigd door FCA op 16-06-2003 23:52 ]

Verandert z'n sig te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

kroeske schreef op 16 June 2003 @ 22:07:

Laten we eerlijk zijn, aan deze site missen we HEEL weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll
  • Laatst online: 01:35

sll

FCA schreef op 16 June 2003 @ 23:52:
[...]

Waarna alles het perfect doet onder Konqueror uit CVS.
Onnodige melding van hun dus.
Alleen maar mensen irriteren.....
Sterker nog, zelfs in Netscape 4 doet die site het, afgezien van wat pixel-probleempjes.

Ik vind het trouwens niet erg professioneel staan, om op je startpagina zo groot te vermelden dat Netscape 'sucks'. En dan toch een downloadlink naar Netscape 7 te geven. Toegegeven, NS7 heeft wel een goede rendering engine 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
wzzrd schreef op 17 juni 2003 @ 07:22:
[...]

Laten we eerlijk zijn, aan deze site missen we HEEL weinig :P
daar moet ik je wel gelijk in geven jah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Af en toe mag er ook wel een complimentje af, dacht ik zo:
De site van citroen (www.citroen.nl) doet het fantastisch. Waar het met name om gaat is de dealerlocator, iets wat ze bij albert heijn dus niet aan de praat krijgen op Mozilla, doet het hier briljant :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verschrikkelijk is ook www.boekenmeer.nl , de website van de Nederlandse boekenmafia.

De pagina waarop je binnenkomt gaat nog wel (als is het even zoeken waar je moet wezen als je Flash niet aan hebt staan).

De pagina's van de afzonderlijke winkels zijn allemaal niet goed te gebruiken in Mozilla of Opera, omdat de zoekfunctie niet werkt (duhhh, de enige reden waarom je de site zou willen gebruiken).
Opera is nog enigszins redelijk omdat de quicksearch linksboven werkt, maar verfijning van de resultaten via de uitgebreide zoekfunctie werkt niet.
In Mozilla werkt geen van beide: quicksearch is niet zichtbaar, uitgebreid searchformulier {te bereiken via het verweesde verzendknopje tussen "esoterie" en "exacte wetenschappen" in de linkerkolom} weigert te verzenden. verder hier en daar een half verstopt, d00d login-knopje.

[ Voor 10% gewijzigd door Zpottr op 19-06-2003 17:02 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ironie, o bitterzoete ironie,

In opera onder linux ziet http://linux.be er gewoon slecht uit! Mislukte tables, en dan ben je nog niet naar http://admin.linux.be geweest.

What a pitty, what a shame :(

Hier een screenshot:
http://users.telenet.be/michiel/opera.PNG :X :/ :|

Even de bron bekeken en gevalideert met elke mogelijke standaard! Aan geen enkele standaard voldoet deze pagina.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll

sll

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 21:19:
Ironie, o bitterzoete ironie,

In opera onder linux ziet http://linux.be er gewoon slecht uit! Mislukte tables, en dan ben je nog niet naar http://admin.linux.be geweest.

What a pitty, what a shame :(

Hier een screenshot:
http://users.telenet.be/michiel/opera.PNG :X :/ :|

Even de bron bekeken en gevalideert met elke mogelijke standaard! Aan geen enkele standaard voldoet deze pagina.
Op mijn Opera 7 doet die site het prima, het lijkt wel of die site bij jou nog niet volledig geladen is. Probeer eens te refreshen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Laatst online: 07:29
* Wilke schopt dit draadje met goed nieuws

Nou ja goed, goed...in ieder geval: de verhalen over mensen die zich groen en geel ergeren aan Postbank internet bankieren cq. girotel online waren in deze thread niet van de lucht.

Nu waren jullie overduidelijk niet de enigen met dit probleem, want inmiddels heeft een groep mensen het nodig gevonden een online petitie te openen, die je kunt ondertekenen als je graag zou zien dat de Postbank er eindelijk eens voor gaat zorgen dat ze een normale site hebben, die voldoet aan de w3c-standaarden zodat hij in elke browser die die standaarden fatsoenlijk ondersteund gewoon werkt. Men heeft zelfs de moeite genomen hiervoor een apart domein in te richten (met dank aan een paar sponsors).

Dus heb je gepost in deze thread, of ben je het hier van harte mee eens, onderteken dan ook deze petitie:

girotel4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet echt non-IE browser. maar wel non-windows/mac Os.
(valt toch redelijk in het straatje)
zag het toevalig via linuxgamers.com
https://www.national-lott...g/showGames.do?type=games
Incompatible Operating System
To allow us to give you secure access to this section of The National Lottery website you must use a PC or Mac running one of the following operating systems:

* Windows 95, Windows 98, Windows ME, NT4, Windows 2000, Windows XP, Mac OS9, Mac OSX
toch te gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 03:30:

[...]

Tja, loterij == belasting voor de dommen, dus dat klopt dan wel weer ;)

[/mood="arrogant zealot"]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 03:30:

[...]

en nog stommer is, dat het onder windows + mozilla wel gewoon werkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GNU/Linux + Galeon werkt bij mij gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie die paarse balk ook bij tweakers.net :?
Afbeeldingslocatie: http://www.forgottenrealm.org/images/paarse_balk_klein.jpg

(clickety => groot plaatje)

De browser is Galeon 1.3.4.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 23:34:
[afbeelding]

Dat zal wel een foute banner zijn. Daar heeft T.net weinig mee van doen omdat die aangeleverd worden door WebAds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruise Control
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-07-2024
Voorstel:

n. Klaag niet op voorhand als je gebruiker iets anders dan IE 5.0 draait.

(www.rabobank.nl :r)

[ Voor 1% gewijzigd door Cruise Control op 04-07-2003 22:33 . Reden: 7. -> n. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Ik krijg op de rabo-site alleen een niet-IE melding, maar verder werkt alles perfect! Het is inderdaad wel eens anders geweest. Maar een opeenhoping van vage foutmeldingen is het niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah! Ik krijg van de Rabobank een melding dat ik Netscape 5 draai :+ LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 23:34:
[afbeelding]

neen, maar wel soms een zwart blokje ergens op de pagina (willekeurig dus) in de fora's, wanneer ik daar overheen scrol blokkeerd de scrolfunctie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobileplaza.nl

Ook weer een leuke... de menu's doen het niet dus ik (eind maart) een mailtje gestuurd. Geen antwoord. Dus van de week dat mailtje geforward met redelijk pissig erbij dat ik het erg klantonvriendelijk vind dat er geen antwoord gekomen was.

Vandaag dus een antwoord:
<x-html>
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 3.2//EN">
<html>

<head>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=us-ascii">

<meta name=Generator content="Microsoft Word 10 (filtered)">
<title>Fwd: </title>

<style>
<!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Tahoma;
panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";}
a:link, span.MsoHyperlink
{color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{color:blue;
text-decoration:underline;}
p
{margin-right:0cm;
margin-left:0cm;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";}
span.EmailStijl18
{font-family:Arial;
color:navy;}
@page Section1
{size:595.3pt 841.9pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.Section1
{page:Section1;}
-->
</style>

</head>

<body lang=NL link=blue vlink=blue>

<div class=Section1>

<p class=MsoNormal><font size=2 color=navy face=Arial><span style='font-size:
10.0pt;font-family:Arial;color:navy'><!-- Converted from text/plain format -->Beste
Jeroen,</span></font></p>

10.0pt;font-family:Arial;color:navy'> </span></font></p>

10.0pt;font-family:Arial;color:navy'>Helaas ondersteunt onze site alleen MS
Internet Explorer 4.0 en hoger. Op <a href="http://www.microsoft.com/">www.microsoft.com</a>
kan je deze versie gratis downloaden.</span></font></p>

10.0pt;font-family:Arial;color:navy'>Excuses voor het ongemak.</span></font></p>

<div>
enz...
Als je niet in staat was uit deze bagger het antwoord te ontleden:
Beste Jeroen,

Helaas ondersteunt onze site alleen MS Internet Explorer 4.0 en hoger. Op www.microsoft.com kan je deze versie gratis downloaden.

Excuses voor het ongemak.
Nou... maar even een mailtje terugsturen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 13-09 17:27
moet je is de heineken site bezoeken met een konqueror (bij mij segt die dan) of mozilla krijg je in een pop up:
We hebben geconstateerd dat je de Heineken site via een Apple computer wilt bekijken. Hierbij willen we je erop wijzen dat sommige onderdelen van de site op Apple computers niet optimaal functioneren.
dit noem ik pas ronduit slecht.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

bredend schreef op 04 July 2003 @ 23:10:
Ik krijg op de rabo-site alleen een niet-IE melding, maar verder werkt alles perfect! Het is inderdaad wel eens anders geweest. Maar een opeenhoping van vage foutmeldingen is het niet meer :)
Jij hebt dus niet om de haverklap een 'door technische redenen is deze service tijdelijk niet beschikbaar'-tekst? Die een seconde later, als je het nog eens probeert, verdwenen is? Een tekst die ik met IE veel minder vaak tegenkom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 11:27

FCA

cybermans schreef op 08 July 2003 @ 19:44:
moet je is de heineken site bezoeken met een konqueror (bij mij segt die dan) of mozilla krijg je in een pop up:

[...]

dit noem ik pas ronduit slecht.
Eh bij mij (Konqueror uit CVS) doet ie het gewoon....
Geen enkele melding of wat dan ook.
www.heineken.nl toch?

Verandert z'n sig te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

wzzrd schreef op 08 July 2003 @ 19:44:
Jij hebt dus niet om de haverklap een 'door technische redenen is deze service tijdelijk niet beschikbaar'-tekst? Die een seconde later, als je het nog eens probeert, verdwenen is? Een tekst die ik met IE veel minder vaak tegenkom?
Ik heb het al vaker hier gepost: schakel de cache van je browser eens uit, zodat hij elke keer een verse pagina ophaalt. Dan heb je vrijwel geen last meer van die foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

wzzrd schreef op 08 July 2003 @ 19:44:
Die heb ik (rabobank-slachtoffer) relatief vaak ja.
rvm schreef op 08 juli 2003 @ 22:06:
Ik heb het al vaker hier gepost: schakel de cache van je browser eens uit, zodat hij elke keer een verse pagina ophaalt. Dan heb je vrijwel geen last meer van die foutmelding.
Hoe kan dat door cache veroorzaakt worden?
En dan nog, zonder cache surft het lekker snel zullen we zeggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

[Rabo meldng: om technische redenen...]
Geen idee wat de oorzaak is, maar het blijkt in de praktijk te helpen om de cache uit te zetten.
Wat ook helpt is onderaan de bank/acceptgiro en eigenrekening pagina's niet de OK+knoppen te gebruiken, maar los OK en dan uit het linkermenu een vervolgactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

rvm schreef op 09 July 2003 @ 00:04:
[Rabo meldng: om technische redenen...]
Geen idee wat de oorzaak is, maar het blijkt in de praktijk te helpen om de cache uit te zetten.
Wat ook helpt is onderaan de bank/acceptgiro en eigenrekening pagina's niet de OK+knoppen te gebruiken, maar los OK en dan uit het linkermenu een vervolgactie.
Dat doe ik eigenlijk altijd, en dan nog heb ik ze vaak. Zeker als ik er wat "lang" over doe om bijv. een accept giro in te vullen (tussendoor ff chatten, wat te drinken halen etc.). Eigenlijk bij alles langer dan een minuut lijkt het bij mij mis te gaan. OPnieuw in vullen, gelijk op ok drukken en het lijkt ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De kruitvat foto service......
De Online Print Service werkt niet met de browsers:
- Netscape 6.0, 6.1, 7.0 en hoger
- Mozilla
- Konqueror
Om gebruik van onze Online Print Service te maken, adviseren wij u te controleren of volgende systemen aanwezig zijn:

HTML Cliënt:
Minimale systeemeisen voor PC en Apple Macintosh gebruiker:
Internet Explorer 4.01 of Netscape Navigator 4.01
Java-script moet geactiveerd zijn
(Cookies hoeft u niet te activeren)

Java-Client alleen voor PC-gebruiker
Minimale systeemeisen:
Windows 9x/ME/NT/2000/XP
Internet Explorer 5.0 of Netscape Navigator 4.5.1
Javascript en Cookies moeten geactiveerd zijn

Als u uw systeem juist heeft ingesteld, moet u gebruik kunnen maken van onze Online Print Service.
Als uw bestanden zijn verstuurd, krijgt u een opdrachtnummer van het systeem. Onmiddellijk hierna hoort u per e-mail een bevestiging van uw bestelling te krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Kruidvat fotoservice
En ik maar denken dat java platform en browser onafhankelijk is.....
En een HTML ding wat enkel onder ie en ns4 werkt is ook best triest...
Zou hij het wel doen met Safari en Opera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rabobank internet bankieren
alles werkt maar wanneer je een opdracht wil verzenden :

Uw gegevens worden geladen, een moment geduld .....

wacht al 10 minuten
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
Nog een fout die vaak wordt (ook door mij werd) gemaakt: a href's met een HOVER style enzo als knoppen gebruiken, en dan een width:100px; ofzo eraan meegeven. In IE wordt die A dan mooi breed, in Gecko/Mozilla niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Compukid: de Kruidvat fotoservice pagina werkt wel met Galeon 1.3.4 heh heh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
MisterData schreef op 18 July 2003 @ 09:58:
Nog een fout die vaak wordt (ook door mij werd) gemaakt: a href's met een HOVER style enzo als knoppen gebruiken, en dan een width:100px; ofzo eraan meegeven. In IE wordt die A dan mooi breed, in Gecko/Mozilla niet :|
[offtopic]
moet je ff display:block gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd

wzzrd

The guy with the Red Hat

Net weer ff gerabobankt. Met Konquerer kreeg ik het nu niet aan de praat. Werd uitgelogd voor ik mijn dingen kon versturen. Met Mozilla Firebird 0.6 build 20030606 ging het echter uitstekend. En wee hun gebeente als dat niet langer zo is ;) Dan ben ik zo weg. En dat zullen ze voelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

MisterData schreef op 18 July 2003 @ 09:58:
Dat komt omdat een anchor een inline element is; block elements worden zo wel geresized. Je kunt bij die anchors
code:
1
display: block;

opnemen, dan werkt het wel.

edit:
Grmbl, voortaan eerst refreshen :P

[ Voor 6% gewijzigd door deadinspace op 18-07-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
deadinspace schreef op 18 July 2003 @ 16:20:
[...]

Dat komt omdat een anchor een inline element is; block elements worden zo wel geresized. Je kunt bij die anchors
code:
1
display: block;

opnemen, dan werkt het wel.

edit:
Grmbl, voortaan eerst refreshen :P
Toch is het vreemd dat IE een A standaard als block element pakt en Gecko als inline :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 14:39:
De kruitvat foto service......

[...]

En ik maar denken dat java platform en browser onafhankelijk is.....
En een HTML ding wat enkel onder ie en ns4 werkt is ook best triest...
Zou hij het wel doen met Safari en Opera?
javascript is iets anders dan java. ook stom dat ze het "java-script" (de -) noemen... eigenlijk moeten we van die naam af want er zijn best veel mensen die denken dat java en javascript het zelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 23:37:
rabobank internet bankieren
alles werkt maar wanneer je een opdracht wil verzenden :
Uw gegevens worden geladen, een moment geduld .....

wacht al 10 minuten :Z
Schakel je popup-killer eens uit. Als je gaat inloggen dan heb je hetzelfde probleem. Na het invoeren van je inlogcode en rekeningnummer krijg je een wit scherm. Ook dat wordt veroorzaakt door het blokkeren van een popup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:36

Q

Au Contraire Mon Capitan!

rvm schreef op 18 July 2003 @ 21:27:
[...]
Schakel je popup-killer eens uit. Als je gaat inloggen dan heb je hetzelfde probleem. Na het invoeren van je inlogcode en rekeningnummer krijg je een wit scherm. Ook dat wordt veroorzaakt door het blokkeren van een popup.
Niet uitzetten! Gewoon rabobank.nl of www.rabobank.nl in exclusion lijst zetten. :)

Ik mozilla (firebird) met plezier naar de rabobank site alleen krijg je wel zo'n overbodige melding dat je geen mS browser gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

MisterData schreef op 18 July 2003 @ 20:53:
Toch is het vreemd dat IE een A standaard als block element pakt en Gecko als inline :/
Ehm, in IE zijn anchors ook gewoon inline elements hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

Q schreef op 18 July 2003 @ 23:52:
Niet uitzetten! Gewoon rabobank.nl of www.rabobank.nl in exclusion lijst zetten. :)
Dat kan ook, maar zet dan in elk geval bankieren.rabobank.nl erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvm schreef op 18 July 2003 @ 21:27:
[...]
gracias, was ook mn windows cd-tje kwijt, maar nu ben ik van beide problemen af want die heb ik niet meer nodig :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

http://www.activision.com/
met Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/3.1; Linux)

resultaat:
Not Found

The requested URL /home/browser_upgrade.jsp was not found on this server.

Apache/1.3.27 Server at www.activision.com Port 80
|:( :r 8)7 ;(

Gewoon te triest voor woorden...

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De Postbank heeft Girotel Online aangepast. Gebruikers van Red Hat en Knoppix kunnen nu ook gebruikmaken van de dienst.
Daarmee komt de bank tegemoet aan de Linux-gebruikers die via internet actie voerden tegen het beleid van de Postbank. Via de sites Girotel Online voor iedereen en Girotel4All werd gepleit voor het gebruik van open standaarden. Planet Multimedia en SmallZine besteedden afgelopen week aandacht aan deze acties.

Aanvankelijk leek de Postbank zich weinig van het protest aan te trekken. In juni verklaarde een woordvoerster van de Postbank nog tegenover de pers dat de bank geen ondersteuning bood voor 'heel exotische browsers waar weinig mensen gebruik van maken'.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hagar schreef op 06 August 2003 @ 21:44:
http://www.activision.com/
met Mozilla/5.0 (compatible; Konqueror/3.1; Linux)

resultaat:

[...]

|:( :r 8)7 ;(

Gewoon te triest voor woorden...
Als ze dan al een pagina voor niet msie browsers willlen maken, zorg dan dat hij op z'n mist bestaat!!! (iemand msie en email bij de hand?)

Als je naar http://www.activision.com/browser_upgrade.jsp gaat krijg je een mooiere 404 |:(

http://www.activision.com/en_US/old_browser/old_browser.html <-- hier moet hij naar verwijzen.
Ze gebruiken trouwen XHTML.. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2003 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sll

sll

Okee, weer iets over de Postbank:

Je hebt tegenwoordig een 'E-mail nieuwsbrief': http://postbank.nl/nieuwsbrief
Het aanmeldformulier (klik op 'Aanmelden nieuwsbrief') werkt niet met Mozilla of Netscape 4.x. Dus een mailtje gestuurd. Krijg ik als antwoord:
...

De formulieren op Postbank.nl kunnen alleen worden gebruikt als dat gebeurd onder
WindowsNT/ 95/98/XP/ME/2000 in combinatie met Internet Explorer 4.01 of hoger.

Op de Mac is Postbank.nl getest voor Mac OS 10 in combinatie met Netscape 7.0.
Gebruik van Netscape in combinatie met een pc (Windows) wordt niet ondersteund.

Postbank ondersteunt geen andere systemen. Het kan zijn dat de formulieren wel
functioneren onder andere systemen maar wij kunnen echter niets garanderen.

...
Dus het werkt niet met Mozilla (~ Netscape 7) in Windows maar wél met Netscape 7.0 in OSX :?

Heeft iemand een Mac met Netscape die dit kan controleren? Ik heb toch het idee dat een simpele HTML/Javascript-fout dit veroorzaakt.

De symptomen: na het aanklikken van de button 'Controleren' springt het scherm terug naar het begin van de pagina. Er wordt niets gecontroleerd, er worden
zelfs geen foutmeldingen gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:10

MadEgg

Tux is lievvv

www.in-groningen.nl doet het bij mij heel erg slecht in Mozilla.
Het reageren op een kamer is zelfs volledig onmogelijk, er gebeurt helemaal niets. Iedere keer rebooten om te kunnen reageren = heel fout.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Het valt mij op dat pagina's waar ik problemen ondervind met Opera 7.x, ze vaak draaien IIS met ASP.. Nou zeg dat IIS of ASP daar direct voor verantwoordelijk zijn, misschien is het meer dat webkneuzen die niet kunnen HTML'en een voorkeur hebben voor ASP?

(hoewel, ik weet nauwelijks is van ASP, maar vziw genereert ASP zelf ook een gedeelte van de HTML. Dat is natuurlijk wel gevaarlijk, gezien het softwarehuis dat ASP ontwikkeld heeft...)

www.in-groningen.nl is dan weer een mooi voorbeeld. Werkt voor geen meter in Opera 7.2b3. Niet dat ik er last van heb, maar ondersteept wel de bovenstaande hypothese :)

[ Voor 18% gewijzigd door Fuzzillogic op 11-08-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nexxennium: kan je daar meer voorbeelden van geven? Omdat IIS en ASP door MS zijn bedacht is het wel erg makkelijk om daar de schult op te schuiven.....
Kan een ASP/IIS expert vertellen waar dit (als het zo is) door komt?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.