Ik loop ook bij een psyschiator : Dr. C.actuarOp maandag 15 juli 2002 22:08 schreef MM- het volgende:
Ker je cactuar obsessie gaat een beetje ver vind je niet? Zou je geen psychologische hulp inschakelen?
Verwijderd
Yay , net Cid ontdekt in FF3 : Hij's de baas van de [SPOILER] MagiTek-factory[SPOILER]
Ook lijkt het erg op FF8 in teken van het Junction system . Je hangt een esper aan een char , en die leert dan de magic abilities van de Esper als je er mee vecht . Alleen vraag ik me nu af of ik ook nog Esper's ga kunnen summonnen of niet ...
Ook lijkt het erg op FF8 in teken van het Junction system . Je hangt een esper aan een char , en die leert dan de magic abilities van de Esper als je er mee vecht . Alleen vraag ik me nu af of ik ook nog Esper's ga kunnen summonnen of niet ...
Verwijderd
Geef mij maar QactuarOp maandag 15 juli 2002 22:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik loop ook bij een psyschiator : Dr. C.actuar

Door real_raichu70 - dinsdag 16 juli 2002 03:46
Yay , net Cid ontdekt in FF3 : Hij's de baas van de [SPOILER] MagiTek-factory[SPOILER]
-----------------------------------------------------------
Je kunt ze summonen door bij magic omhoog te drukken volgens mij.
-----------------------------------------------------------
Je kunt ze summonen door bij magic omhoog te drukken volgens mij.
FF3 is een kruizing tussen FF8 en FF9 met magic en espers.Op dinsdag 16 juli 2002 03:46 schreef real_raichu70 het volgende:
Het gedeelte van FF8 dat je een esper aan een character moet koppelen om hem te summonen (druk pijltje omhoog als je in het scherm zit in battle als je magic wil gebruiken. Je kan elke esper 1x gebruiken per battle, btw: die dingen zijn helemaal niet zo goed.) Het gedeelte van FF9 dat je zoveel punten moet hebben om een magic te leren die op de esper zit. Daarna kan je die magic gebruiken zonder die esper.
Hier de cid's die ik ken:
FF 3 (nes) -> eigennaar van een airship
FF 4 -> ?
FF 5 -> Uitvinder van airship
FF 6 -> Magi-tec fabriek
FF 7 -> Eigennaar van airship en party-member
FF 8 -> Hoofd van de garden
FF 9 -> ?
FF 10 -> Hoofd van de al bhed en jawel: Eigennaar van airship
FF 4 -> ?
FF 6 -> Magi-tec fabriek
FF 9 -> ?
ff9 -> oom van garnet/dagger en tegelijkertijd heerser van 'lindblum'Op dinsdag 16 juli 2002 11:38 schreef BlackMage het volgende:
FF 4 -> ?
FF 6 -> Magi-tec fabriek
FF 9 -> ?
TMAXTINT
Ow ja natuurlijk, dom van mij. Dat is nu zoon kikker geworden toch ?Op dinsdag 16 juli 2002 11:54 schreef Marruk het volgende:
[..]
ff9 -> oom van garnet/dagger en tegelijkertijd heerser van 'lindblum'
Verwijderd
Op dinsdag 16 juli 2002 11:38 schreef BlackMage het volgende:
FF 4 -> ?
FF 6 -> Magi-tec fabriek
FF 7 -> Eigennaar van airship en party-member(cool caracter hier)
FF 8 -> Hoofd van de garden ,later dus ook airship
FF 9 -> keizer oid van Lindblum
Verwijderd
Je icoon heerschtOp dinsdag 16 juli 2002 12:21 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Ow ja natuurlijk, dom van mij. Dat is nu zoon kikker geworden toch ?
ehm, ben ik het nu of bedoelt hij jou niet?Op dinsdag 16 juli 2002 12:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Tnx!!
TMAXTINT
Verwijderd
Het is atijd wat een airshipOp dinsdag 16 juli 2002 12:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
FF 4 -> ?
FF 6 -> Magi-tec fabriek
FF 7 -> Eigennaar van airship en party-member(cool caracter hier)
FF 8 -> Hoofd van de garden ,later dus ook airship
FF 9 -> keizer oid van Lindblum, Uitvinder van airship
Om gek van te worden he, die CactuarOp dinsdag 16 juli 2002 13:16 schreef Marruk het volgende:
[..]
ehm, ben ik het nu of bedoelt hij jou niet?
/me heeft net FF8 bij Nedgame besteld voor de PSX...
Volgens mij is die noname-memkaart voor PS1 brak... Die blijft maar vragen om formatten, en daarna: Formatteren mislukt... Dus ja...
BlackMageOp dinsdag 16 juli 2002 13:18 schreef Madje het volgende:
Hij quote darkmage dus ik denk darkmage
uitstekende keus ff8. een van de betereOp dinsdag 16 juli 2002 13:21 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Om gek van te worden he, die Cactuar
/me heeft net FF8 bij Nedgame besteld voor de PSX...
Volgens mij is die noname-memkaart voor PS1 brak... Die blijft maar vragen om formatten, en daarna: Formatteren mislukt... Dus ja...
maar FFX is natuurlijk de beste, daarna meteen 8. eg suacd aekahmezg pez ymma 2 zyhgah, dcc. cemmo sa
TMAXTINT
Verwijderd
Forums van FFXRPG.net zijn nu online. Je vind ze hiero. De site zelf volgt snel. (moet nog ff 't MySQL databeestje opzettuh)
Verwijderd
Ik bedoelde jou inderdaad NIET. Ik vind cactuars hartstikke geinig maar door al die onzin van jou begin een natuurlijke aversie tegen ze te ontwikkelen. Denk dat ik vanavond die Cactuar sidequest maar es ga doen en ze allemaal af ga rossen!Op dinsdag 16 juli 2002 12:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Tnx!!
hier een beetje hetzelfde eigenlijk, geinige beesies hoor best wel, maar door alle onzin hierzo vind ik ze wel minder worden, beetje jammerOp dinsdag 16 juli 2002 14:18 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou inderdaad NIET. Ik vind cactuars hartstikke geinig maar door al die onzin van jou begin een natuurlijke aversie tegen ze te ontwikkelen. Denk dat ik vanavond die Cactuar sidequest maar es ga doen en ze allemaal af ga rossen!
TMAXTINT
chocobo's ownen veel meer. Die hebben tenminste nog nut
Verwijderd
Dat vind ik nou ookOp dinsdag 16 juli 2002 14:25 schreef BlackMage het volgende:
chocobo's ownen veel meer. Die hebben tenminste nog nut
Correct, samen met FF7 de beste. (FF7 boven alles). FF9 viel hard tegen, vooral omdat een groot gedeelte van de characters klote waren (armarant, quina etc.). Ik heb de hele stad afgezocht naar FF7/8 maar ik kon alleen maar FF6 en Anthology vinden, en ik wil eerst dezeOp dinsdag 16 juli 2002 13:38 schreef Marruk het volgende:
[..]
uitstekende keus ff8. een van de betere
maar FFX is natuurlijk de beste, daarna meteen 8. eg suacd aekahmezg pez ymma 2 zyhgah, dcc. cemmo sa
Ik heb ff9 ook nu. Vind hem erg tegenvallen, slome battle's, duurt heel erg lang voordat de character in battle gaat doen wat ze moeten (voor die tijd zijn ze vaak al dood) en de characters zijn idd erg fucked up (de enige normale vind ik zidane, garnet, vivi en steinerOp dinsdag 16 juli 2002 15:26 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Correct, samen met FF7 de beste. (FF7 boven alles). FF9 viel hard tegen, vooral omdat een groot gedeelte van de characters klote waren (armarant, quina etc.). Ik heb de hele stad afgezocht naar FF7/8 maar ik kon alleen maar FF6 en Anthology vinden, en ik wil eerst deze
100% correct. Die battles zijn wel goed, alleen het is vééééééééeééél te makkelijk! Zonder training kun je met gemak alle bazen aan (muv Gizamaluke waarschijnlijk).Op dinsdag 16 juli 2002 15:28 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Ik heb ff9 ook nu. Vind hem erg tegenvallen, slome battle's, duurt heel erg lang voordat de character in battle gaat doen wat ze moeten (voor die tijd zijn ze vaak al dood) en de characters zijn idd erg fucked up (de enige normale vind ik zidane, garnet, vivi en steiner
dat zeg je nuOp dinsdag 16 juli 2002 15:34 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
100% correct. Die battles zijn wel goed, alleen het is vééééééééeééél te makkelijk! Zonder training kun je met gemak alle bazen aan (muv Gizamaluke waarschijnlijk).
Op dinsdag 16 juli 2002 15:54 schreef BlackMage het volgende:
[..]
dat zeg je nudaar ben ik nu op dit moment. Vandaar dat ik zo hard dood ga
Bij die grote bel waar die twee moogles onder zitten moet je trouwens RECHTS gaan!!!!
Wat is daar dan?? Die save-moogle of bedoel je een andere rechtsOp dinsdag 16 juli 2002 16:38 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat ding kan flink wat hebben idd. Met Gizamaluke ben ik ook ff zoet geweest, maar hij is heel goed te doen. Vooral als je Zidane's trance kunt gebruiken kom je heel ver (je moet The Ogre als wapen hebben).
Bij die grote bel waar die twee moogles onder zitten moet je trouwens RECHTS gaan!!!!
Verwijderd
Vind FFX niet beter als VIII:
1.FFVII
2.FFVIII
3.FFIX
4.FFX
Op een of andere manier kan de game mij niet grijpen.Heb hem dus ook nog niet uitgespeeld...
/me Plunk stopt met promoten van Cactuar
1.FFVII
2.FFVIII
3.FFIX
4.FFX
Op een of andere manier kan de game mij niet grijpen.Heb hem dus ook nog niet uitgespeeld...
/me Plunk stopt met promoten van Cactuar
WOEJ!!!!!! MISSIE GESLAAGDOp dinsdag 16 juli 2002 17:23 schreef Ker_Plunk
* Marruk Plunk stopt met promoten van Cactuar
TMAXTINT
Verwijderd
Vrienden, vrienden! Dit is het grote FFX topic!Op dinsdag 16 juli 2002 16:38 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat ding kan flink wat hebben idd. Met Gizamaluke ben ik ook ff zoet geweest, maar hij is heel goed te doen. Vooral als je Zidane's trance kunt gebruiken kom je heel ver (je moet The Ogre als wapen hebben).

/me troostOp dinsdag 16 juli 2002 17:49 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Vrienden, vrienden! Dit is het grote FFX topic!niet het grote FF nogwat topic. Ik zat met groeiende verbazing de berichtjes door te lezen van 'goh, een hoop nieuwe dingen die ik nog niet wist?'...gaat het over een ander spel
![]()
FFX is imho een veel beter spel. Het verhaal is ook erg mooi, en de grafische effecten zijn om van te kwijlen
Verwijderd
En de liniareteid(of hoe je dat ook schrijftOp dinsdag 16 juli 2002 17:56 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
/me troost
FFX is imho een veel beter spel. Het verhaal is ook erg mooi, en de grafische effecten zijn om van te kwijlen. Het enige wat me enorm tegenvalt zijn de ONTZETTEND LANGZAME DIALOGEN
die voor veel verveling zorgen. Maar je kent Square: Volgende keer beter
spoilerOp dinsdag 16 juli 2002 11:54 schreef Marruk het volgende:
[..]
ff9 -> oom van garnet/dagger en tegelijkertijd heerser van 'lindblum'
van garnet/dagger/sarah natuurlijk
Lijkt me niet, aangezien een groot deel van het spel bestaat uit de wegen tussen de steden etc.Op dinsdag 16 juli 2002 18:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
En de liniareteid(of hoe je dat ook schrijft)...en het missen van de World Map
.Maar misschien had het ontbreken daarvan te maken met tijdsgebrek of gfx complicatie's.
Verwijderd
Ik vind de gevechten in FFX wat interessanter dan bij de vorige delen. Verder blijft het spel vrij lang boeien door de lange sidequests, alhoewel sommige best irritant zijn 
En het is de eerste FF waarbij ik de namen van veel vijanden uit m'n hoofd ken.
En het is de eerste FF waarbij ik de namen van veel vijanden uit m'n hoofd ken.
Ik vind ffx de beste ff die er op het moment is. Kwa verhaal en gameplay gelijk aan FF7 maar omdat de graphics gewoon beter zijn staat FFX hoger
dus:
1. FF X
2. FF VII
3. FF VIII
4. FF IX
dus:
1. FF X
2. FF VII
3. FF VIII
4. FF IX
Verwijderd
Mijn favo lijstje is hier 
1) FF 7
2) FF 10
3) FF 6
4) FF 9
5) FF 8
rest heb ik nog niet goed genoeg gespeeld deel 4 en 5 op die anthology (sp?) cd
1) FF 7
2) FF 10
3) FF 6
4) FF 9
5) FF 8
rest heb ik nog niet goed genoeg gespeeld deel 4 en 5 op die anthology (sp?) cd
Verwijderd
Al zou ik moeten kiezen tussen FFVII of FFX dan is dat makkelijk:FFX zou dur zonder na te denken uitvliegen.Kwa verhaal vind ik FFVII vééél beter.De gameplay vind ik ook handiger,met materia enzo is imo echt beter.FFVII heeft ook een veel betere sfeer.Daar was ik echt niet van af te slaan.Bij FFX moet ik mezelf echt naar de console slepen.
Verwijderd
/me sluit zich bij dit lijstje aanOp dinsdag 16 juli 2002 18:27 schreef BlackMage het volgende:
Ik vind ffx de beste ff die er op het moment is. Kwa verhaal en gameplay gelijk aan FF7 maar omdat de graphics gewoon beter zijn staat FFX hoger
dus:
1. FF X
2. FF VII
3. FF VIII
4. FF IX
Ook verbaasd ut me hoe het die Nobuo Uematsu het telkens lukt zown prachtige soundtrack neer te zetten
Ok, het materia systeem was handig en begrijpbaar, maar de sphere grid spreekt mij ook enorm aan, meer dan hoe het bij andere FF's ging.De gameplay vind ik ook handiger,met materia enzo is imo echt beter
Ook iets mooi's van FF-X vindt ik is het feit dat je in feite je "eigen" wapens kan maken.
(al ben je ERG lang bezig met items vergaren, maar hey, je moet toch wat
Verwijderd
Na een punt (.) komt een spatieOp dinsdag 16 juli 2002 18:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Al zou ik moeten kiezen tussen FFVII of FFX dan is dat makkelijk:FFX zou dur zonder na te denken uitvliegen.Kwa verhaal vind ik FFVII vééél beter.De gameplay vind ik ook handiger,met materia enzo is imo echt beter.FFVII heeft ook een veel betere sfeer.Daar was ik echt niet van af te slaan.Bij FFX moet ik mezelf echt naar de console slepen.
Veel hergebruikOp dinsdag 16 juli 2002 19:26 schreef DooM_DonuT het volgende:
[..]
/me sluit zich bij dit lijstje aan
Ook verbaasd ut me hoe het die Nobuo Uematsu het telkens lukt zown prachtige soundtrack neer te zetten![]()
![]()
[..]

Oh en mijn lijstje:
1. FFX
2. FF III + IV
3. FF VII
4 t/m 9: de rest
(ja ik weet dat ik 1 van de weinige ben die FF7 minder vond)
Verwijderd
(nofi
)
Ben ik nou de enigste die FFX niet super fantastisch vind?Hoe vinden jullie het spel over een jaar?Is het dan nog jullie favo ff?Dat vraag ik me nou af.Ik ben nu bij Sin-head en ik weet nu al dat ik FFVII & FFVIII beter vind(Zit hier te luisteren naar Aeris theme orchestral ,en dat doet me weer denken hoe waanzinnig ik dat spel vond toendertijd en nu nog steeds).Dat kan natuurlijk veranderen al begin ik opnieuw met de strategy guide maar denk het zelf niet.Ik weet niet waarom ik FFX niet zo super vind.Het mist ( imo ) gewoon een goede sfeer.Ik heb het gevoel dat ik te veel 'gestuurd' wordt.Komt ook door iets anders ,ik heb al 1.5 jaar 'last' van geen motivatie om games intensief te spelen.Hoop dat dat wel een keer overgaat.Naja ,scheld me maar uit voor wat ik gezegd heb...
Ben ik nou de enigste die FFX niet super fantastisch vind?Hoe vinden jullie het spel over een jaar?Is het dan nog jullie favo ff?Dat vraag ik me nou af.Ik ben nu bij Sin-head en ik weet nu al dat ik FFVII & FFVIII beter vind(Zit hier te luisteren naar Aeris theme orchestral ,en dat doet me weer denken hoe waanzinnig ik dat spel vond toendertijd en nu nog steeds).Dat kan natuurlijk veranderen al begin ik opnieuw met de strategy guide maar denk het zelf niet.Ik weet niet waarom ik FFX niet zo super vind.Het mist ( imo ) gewoon een goede sfeer.Ik heb het gevoel dat ik te veel 'gestuurd' wordt.Komt ook door iets anders ,ik heb al 1.5 jaar 'last' van geen motivatie om games intensief te spelen.Hoop dat dat wel een keer overgaat.Naja ,scheld me maar uit voor wat ik gezegd heb...
Zekers dat die gast een genie is. Ik heb nu al een half uur die prachtige piano theme op van FFX... Dat nummer wil ik zelf ook leren spelen, een dollar voor degene die de noten heeftOp dinsdag 16 juli 2002 20:19 schreef MrRudi het volgende:
Veel hergebruikis vooral bij 8 en 9 goed te merken. Maar dat de man een muzikaal genie is staat buiten kijf. Ik ben voor de gein ook eens aan het proberen om een symphonisch orchestraal nummer te schrijven en dat is god-ver-domme moeilijk
Maar neem vooral een kijkje naar de intro van FFVIII... die FUCKING bijpassende muziek is adembenemend!!
Muziek van FF is altijd al goed geweest. (hoewel ik die van deel 9 toch het minst mooi vind.)
het is weer tijd voor: jaja de top 5 !!! voor muziek van de ff serie
1. FF 6
2. FF 7
3. FF X
4. FF 8
5. FF 9
het is weer tijd voor: jaja de top 5 !!! voor muziek van de ff serie
1. FF 6
2. FF 7
3. FF X
4. FF 8
5. FF 9
Niet mee eens. FFIX heeft ook een hele mooie sound track, met wéér een piano nummer (niet de intro deze keer) dat ik wil lerenOp dinsdag 16 juli 2002 21:46 schreef BlackMage het volgende:
Muziek van FF is altijd al goed geweest. (hoewel ik die van deel 9 toch het minst mooi vind.)
Ik zeg toch: het minst mooi dat wil niet zeggen dat het niet mooi isOp dinsdag 16 juli 2002 21:49 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Niet mee eens. FFIX heeft ook een hele mooie sound track, met wéér een piano nummer (niet de intro deze keer) dat ik wil leren
Verwijderd
WELK pianonummer? Er zijn er zoveel...als je de intro bedoeld, no problem...in mijn tribute song zit ie al verwerkt dus dat geeft al aan dat ik de noten ken (en kan spelen). Ending theme vind ik het beste nummer van 10...dat is echt een symfonisch huzarenstukje.Op dinsdag 16 juli 2002 21:37 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Zekers dat die gast een genie is. Ik heb nu al een half uur die prachtige piano theme op van FFX... Dat nummer wil ik zelf ook leren spelen, een dollar voor degene die de noten heeft.
Maar neem vooral een kijkje naar de intro van FFVIII... die FUCKING bijpassende muziek is adembenemend!!
Beste soundtrack blijft wel FF7...dan FF11, dan FF10.
fuk, ik zit nu de muziek weer te luisteren van ff8, damn. het wordt nu een branderig rond mijn ogen. 
damn, ik verander mijn lijstje.
final fantasy 8 op nummer 1. denk niet dat ik hem ooit eraf zal halen. mmmmm, rinoa heartily
stuk lekkerder en liever dan yuna eigenlijk.
ah, nostalgie, ik denk dat ik ff8 maar weer es voor de 6e keer opnieuw moet spelen. voor iedereen wie een van de betere nummers wil hebben, hij heet 'eyes on me'
final fantasy 8 op nummer 1. denk niet dat ik hem ooit eraf zal halen. mmmmm, rinoa heartily
ah, nostalgie, ik denk dat ik ff8 maar weer es voor de 6e keer opnieuw moet spelen. voor iedereen wie een van de betere nummers wil hebben, hij heet 'eyes on me'
TMAXTINT
Verwijderd
quote ff mezelf aangezien er niemand op reageertOp dinsdag 16 juli 2002 21:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
(nofi)

Ik zelf vind de soundtrack van FFVII het beste ,daarna FFVIII ,heb 2 versie van eyes on me,vind de eerste het best(dus die in de ruimte wordt gespeeld)Die van X & IX heb ik nauwelijks geluisterd dus daar kan ik niks over zeggen.Op dinsdag 16 juli 2002 22:10 schreef Marruk het volgende:
fuk, ik zit nu de muziek weer te luisteren van ff8, damn. het wordt nu een branderig rond mijn ogen.
final fantasy 8 op nummer 1. denk niet dat ik hem ooit eraf zal halen. mmmmm, rinoa heartilystuk lekkerder en liever dan yuna eigenlijk.
Start het spel, raak geen enkele knop aan. Het eerste muziekstuk dat je hoort bedoel ikOp dinsdag 16 juli 2002 22:00 schreef MrRudi het volgende:
[..]
WELK pianonummer? Er zijn er zoveel...als je de intro bedoeld, no problem...in mijn tribute song zit ie al verwerkt dus dat geeft al aan dat ik de noten ken (en kan spelen). Ending theme vind ik het beste nummer van 10...dat is echt een symfonisch huzarenstukje.
Beste soundtrack blijft wel FF7...dan FF11, dan FF10.
jah, die in de ruimte was goed, en dat stukje daarvoor vond ik zoooo zieligOp dinsdag 16 juli 2002 22:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zelf vind de soundtrack van FFVII het beste ,daarna FFVIII ,heb 2 versie van eyes on me,vind de eerste het best(dus die in de ruimte wordt gespeeld)Die van X & IX heb ik nauwelijks geluisterd dus daar kan ik niks over zeggen.
oh ja, en je bent de enige die FFX niet leuk vind, samen met nog 1 andere maar die is al lang opgehoepeld uit dit topic
TMAXTINT
Deel 6 vind ik zeker de beste, vooral die world of balance tune 
Meteen ook de beste Battle/Boss Battle tunes van alle ff's Bij die liedjes kom je meteen in het 'ritme' van het gevecht.
Meteen ook de beste Battle/Boss Battle tunes van alle ff's Bij die liedjes kom je meteen in het 'ritme' van het gevecht.
Verwijderd
Ik vind de Boss Battle Theme uit FFVII echt gaaf ,enorm opzwepend.Op dinsdag 16 juli 2002 22:30 schreef BlackMage het volgende:
Deel 6 vind ik zeker de beste, vooral die world of balance tune
Dat heb ik niet gezegd ,vind hem alleen een beetje 'minder'Op dinsdag 16 juli 2002 22:28 schreef Marruk het volgende:
[..]
jah, die in de ruimte was goed, en dat stukje daarvoor vond ik zoooo zieligkrijg het er iedere keer weer moeilijk mee.
oh ja, en je bent de enige die FFX niet leuk vind, samen met nog 1 andere maar die is al lang opgehoepeld uit dit topic
Ik kan 3 weken geen ffx spelen
ook 3 weken geen ff9 of ff6 
ik ga.. op vakantie...
ik ga.. op vakantie...
Verwijderd
9 augustus terug....dan ben ik jarigOp dinsdag 16 juli 2002 23:11 schreef BlackMage het volgende:
Ik kan 3 weken geen ffx spelenook 3 weken geen ff9 of ff6
ik ga.. op vakantie...
mooi, is er bier ??Op dinsdag 16 juli 2002 23:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
9 augustus terug....dan ben ik jarig
Verwijderd
nee ,alleen melk en koekjes....en cactus thee.Op dinsdag 16 juli 2002 23:36 schreef BlackMage het volgende:
[..]
mooi, is er bier ??
Verwijderd
Nee ,de europese FF3 is de japanse ff6...oid.Op woensdag 17 juli 2002 01:47 schreef real_raichu70 het volgende:
Jullie FF6 is dus de FF3 die ik nu op de SNES speel ofzo
Is dus met al die Magi-Tek zooi
Cactus thee.. getrokken van echte cactuars?????Op woensdag 17 juli 2002 01:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
nee ,alleen melk en koekjes....en cactus thee.
Doe mij maar een glaasje hehehe...
Pfffff... kom ff niet zo snel verder nu.... Seymour Flux zit in de weg.. vanavond maar weer proberen
[edit]Hmm.. ok.. mijn favo's:
FF VII
FF X
FF IX
FF VIII
VIII vind ik de minste... hele flauwe wendingen in het verhaal (dat contract), en het drawen van Magic.. blegh..
IX.. ach ja... wel leuk.. maar aan de trage kant
FF X.. super hehe... maar VII blijft voor mij de topper.. goed verheel.. super sfeer, je wordt echt meteen in het spel betrokken.. aaaahhh...
De rest heb ik (nog) niet gespeeld.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Eindelijk dat gezeur met die 200 lightning bolts gehad
*trots* 
Echt, hoe verzinnen ze het.. 200 van die krengen
dat is echt iets wat alleen die volharde Koreaantjes ff in een middag kunnen 
Heb ik btw Ker_Plunk gezien op de thunder plains

Grappige pic btw
Echt, hoe verzinnen ze het.. 200 van die krengen

Heb ik btw Ker_Plunk gezien op de thunder plains
Grappige pic btw
Verwijderd
Mijn lijstje:
1. FFVII (Sephiroth is en blijft de kewlste bad guy ooit
)
2. FFVIII (alleen dat drawen van magic is bagger)
3. FFVI (blijft een erg strak verhaal)
4. FFX
5. FFIX
1. FFVII (Sephiroth is en blijft de kewlste bad guy ooit
4. FFX
5. FFIX
Verwijderd
Ja een hele vage constructieOp woensdag 17 juli 2002 01:52 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nee ,de europese FF3 is de japanse ff6...oid.
Verwijderd
Uhh ja, dit vind ik over een jaar nog wel leuk. Ik ben het met je eens dat ie meer liniear is dan andere delen maar toch vind ik het niet storend. Hij is adembenemend mooi, spannend, emotioneel, steengoede karakters (Auron heerscht) en een goed verhaal. Ik ben nu alleen maar dom beestjes aan het vangen en zelfs dat vind ik leukOp dinsdag 16 juli 2002 21:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
(nofi)
Oh en dat gebrek aan motivatie wat je zegt heb ik ook gehad hoor, en dat gaat over
"Zanarkand" dus...(en niet To Zanarkand das een foute vertaling). Daar kan ik wel van laten zien hoe je hem moet spelen...zoals ik al zei zit dat melodietje ook in mijn Tribute song (dat zal je toch wel opgevallen zijn?)Op dinsdag 16 juli 2002 22:27 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Start het spel, raak geen enkele knop aan. Het eerste muziekstuk dat je hoort bedoel ik
Verwijderd
Contract?Op woensdag 17 juli 2002 09:03 schreef Creepy het volgende:
[..]
Cactus thee.. getrokken van echte cactuars?????
Doe mij maar een glaasje hehehe...
(zweet van de Cactuar's)
Pfffff... kom ff niet zo snel verder nu.... Seymour Flux zit in de weg.. vanavond maar weer proberen
[edit]Hmm.. ok.. mijn favo's:
FF VII
FF X
FF IX
FF VIII
VIII vind ik de minste... hele flauwe wendingen in het verhaal (dat contract), en het drawen van Magic.. blegh..
IX.. ach ja... wel leuk.. maar aan de trage kant
FF X.. super hehe... maar VII blijft voor mij de topper.. goed verheel.. super sfeer, je wordt echt meteen in het spel betrokken.. aaaahhh...
De rest heb ik (nog) niet gespeeld.
FFVII zeker waanzinnige sfeer...heb nog geen enkele FF gezien die daar overheen is gegaan.
Sephiroth rules zeker,man van weinig woorden.Op woensdag 17 juli 2002 09:40 schreef skintightzombie het volgende:
Mijn lijstje:
1. FFVII (Sephiroth is en blijft de kewlste bad guy ooit)
4. FFX
5. FFIX
Klinkt misschien vaag maar ik hoop dat FFXII weer de gfx heeft net zoals FFVII. 3D heeft imo minder sfeer.
Hoeveel uur heb je FFVII gespeeld dan?Op woensdag 17 juli 2002 12:24 schreef MrRudi het volgende:
Daarbij ben ik 1 van de weinige die FFVII niet de beste vind, dus dan schuift FFX zowiezo al omhoog
GelukkigOp woensdag 17 juli 2002 12:24 schreef MrRudi het volgende:
Oh en dat gebrek aan motivatie wat je zegt heb ik ook gehad hoor, en dat gaat over
Contract ja... Balamb garden sluit een contract met die eeh.. verzets beweging van dat meisje (pff.. ben ff d'r naam kwijt) (aan het begin). Dat is een "oneindig" contract, omdat het doel van het contract ontzettend vaag is.. Als ik het goed heb wordt dat contract ff snel besproken in de trein net voor het moment dat je die wagon moet loskoppelen.Op woensdag 17 juli 2002 12:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Contract?
FFVII zeker waanzinnige sfeer...heb nog geen enkele FF gezien die daar overheen is gegaan.
[..]
En zelf heb ik ook nog maar weinig spellen gezien die voor mij de sfeer van FF VII benaderen ja
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
schaam je! de naam van rinoa vergeten vraagt om klappenOp woensdag 17 juli 2002 12:59 schreef Creepy het volgende:
[..]
Contract ja... Balamb garden sluit een contract met die eeh.. verzets beweging van dat meisje (pff.. ben ff d'r naam kwijt) (aan het begin). Dat is een "oneindig" contract, omdat het doel van het contract ontzettend vaag is.. Als ik het goed heb wordt dat contract ff snel besproken in de trein net voor het moment dat je die wagon moet loskoppelen.
En zelf heb ik ook nog maar weinig spellen gezien die voor mij de sfeer van FF VII benaderen ja
verders vond ik dat wel een humoristisch stukje
TMAXTINT
Verwijderd
Uhmm...FFVII was de eerste die 3D was, met pre-rendered backgrounds (wat zuigt)...nee dan is 10 echt een verbetering. Juist dat hele fixed 3D in FFVII stond me tegen...kwam echt op me over van 'we MOETEN 3D doen ook al kunnen we het eigenlijk niet'. En had je (hele mooie!) omgevingen en een leluhk 50 polygonen ventjeOp woensdag 17 juli 2002 12:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Contract?
[..]
Sephiroth rules zeker,man van weinig woorden.
Klinkt misschien vaag maar ik hoop dat FFXII weer de gfx heeft net zoals FFVII. 3D heeft imo minder sfeer.
[..]
VEEL! Meer dan 100 uur...Japans is moeilijkHoeveel uur heb je FFVII gespeeld dan?
[..]
Foei dude, geilen op kleine meisjesOp woensdag 17 juli 2002 13:11 schreef Marruk het volgende:
[..]
schaam je! de naam van rinoa vergeten vraagt om klappen![]()
verders vond ik dat wel een humoristisch stukjemaar heb je ff8 wel uitgespeeld dan?
klein? tch, ze is 17 hoorOp woensdag 17 juli 2002 15:38 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Foei dude, geilen op kleine meisjes
TMAXTINT
En nu zeker lopen te jerken over die honderden Rinoa doujinshi's die er zijnOp woensdag 17 juli 2002 15:41 schreef Marruk het volgende:
[..]
klein? tch, ze is 17 hoor
fill me in plz?Op woensdag 17 juli 2002 15:43 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
En nu zeker lopen te jerken over die honderden Rinoa doujinshi's die er zijn
TMAXTINT
hmm, ben dr nog niet echt uit? dreambooks? vage plaatjes?
TMAXTINT
Verwijderd
Doujinshi's zijn hentai animé tekeningen, die zijn er van Final Fantasy veel te vinden (hentai = pr0n). Ik heb er zelf expres niet naar gekekenOp woensdag 17 juli 2002 16:23 schreef Marruk het volgende:
[..]
hmm, ben dr nog niet echt uit? dreambooks? vage plaatjes?

ah, op die manier, sjonge. noem het dan gewoon hentaiOp woensdag 17 juli 2002 16:28 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Doujinshi's zijn hentai animé tekeningen, die zijn er van Final Fantasy veel te vinden (hentai = pr0n). Ik heb er zelf expres niet naar gekekenhaalt de hele karakters onderuit.
TMAXTINT
Sowwy!Op woensdag 17 juli 2002 13:11 schreef Marruk het volgende:
[..]
schaam je! de naam van rinoa vergeten vraagt om klappen![]()
verders vond ik dat wel een humoristisch stukjemaar heb je ff8 wel uitgespeeld dan?
Ik zat bij het laatste kasteel, net na het stukje "time compression" (weer zo'n domper op het verhaal. affijn..).. Ketting opgelopen.. bovenaan de trap tegen een monster gevochten.. en toen ben ik gestopt.... en sindsdien niet meer verder gespeeld..
Verwijderd
Idd ,Rinoa!Op woensdag 17 juli 2002 13:11 schreef Marruk het volgende:
[..]
schaam je! de naam van Rinoa vergeten vraagt om klappen![]()
Het waren geen pixels maar voxel-shaped ( oid ) .Op woensdag 17 juli 2002 13:11 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Uhmm...FFVII was de eerste die 3D was, met pre-rendered backgrounds (wat zuigt)...nee dan is 10 echt een verbetering. Juist dat hele fixed 3D in FFVII stond me tegen...kwam echt op me over van 'we MOETEN 3D doen ook al kunnen we het eigenlijk niet'. En had je (hele mooie!) omgevingen en een leluhk 50 polygonen ventje
[..]
VEEL! Meer dan 100 uur...Japans is moeilijkEr zijn gewoon teveel dingen in FFVII die me irriteerde. Alleen die mislukte BA cloon al met een ingebouwde mitrailleur in z'n arm. Iedereen prijst de sfeer van FFVII maar ik denk dat dat juist het verschil is met mij, hoewel FFVII heel goed spanning kon opbouwen, en heel donker kon overkomen is dat dus precies wat ik niet wil. De mooie groene 'open' wereld van Spira bevalt me veel beter. (plus VII ging teveel Sci-Fi op en daar hou ik niet van bij RPG's, muv SD-Snatcher)
[..]
Op woensdag 17 juli 2002 17:32 schreef MartSmeets het volgende:
Haha
Verwijderd
Het waren gewoon low-poly mannetjes. Voxel is een techniek om landschappen te renderen. Zie bijvoorbeeld F-zero Advance. Maar inderdaad ieder zijn smaak, "Fantasy" is in mijn belevingswereld een wereld zoals Spira of zoals in de films Willow en Lord of the Rings, niet een donkere Mad Max of Moon44 variant.Op woensdag 17 juli 2002 17:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Het waren geen pixels maar voxel-shaped ( oid ) .
ik vind die duistere sfeer juist leuk bij FFVII en die open groene bij FFX niet
.Ieder ze smaak
[..]
edit:
Als heel FFX zich in het Zanarkand van Tidus had afgespeeld had ik hem waarschijnlijk veel en veel minder gevonden dan nu.
Als heel FFX zich in het Zanarkand van Tidus had afgespeeld had ik hem waarschijnlijk veel en veel minder gevonden dan nu.
Hij doet zijn nickname eer aan...Mart Smeets lacht ook altijd schaapachtig om onduidelijke redenen.
Verwijderd
Mad Max??Heb je wel de goede versie gespeeld?Ik vind FFVII heel erg op Willow & Lord lijken en totaal niet op Mad Max.Er is maar een heel klein woestijntje in FFVII.Op woensdag 17 juli 2002 18:16 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Het waren gewoon low-poly mannetjes. Voxel is een techniek om landschappen te renderen. Zie bijvoorbeeld F-zero Advance. Maar inderdaad ieder zijn smaak, "Fantasy" is in mijn belevingswereld een wereld zoals Spira of zoals in de films Willow en Lord of the Rings, niet een donkere Mad Max of Moon44 variant.
zucht,doejijwelaaninterpunctiekerplunk?ditleestnamelijkeenbeetjeverrotOp woensdag 17 juli 2002 18:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mad Max??Heb je wel de goede versie gespeeld?Ik vind FFVII heel erg op Willow & Lord lijken en totaal niet op Mad Max.Er is maar een heel klein woestijntje in FFVII.
TMAXTINT
Verwijderd
En ik had het over de sfeer...dat Mad Max toevallig in de woestijn is heeft er niks mee te maken. FFVII had NIKS weg van Willow imho...ik heb in Willow geen treinen, motoren en grote vuilnistrucks gezien die je van de weg af willen rammenOp woensdag 17 juli 2002 18:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mad Max??Heb je wel de goede versie gespeeld?Ik vind FFVII heel erg op Willow & Lord lijken en totaal niet op Mad Max.Er is maar een heel klein woestijntje in FFVII.
Wat ik met de vergelijking bedoelde is dat de setting van FFVII meer overkomt als een post-apocalyptische wereld zoals Mad Max en Moon44 dan een Fantasy setting als Willow en LOTR.
Verwijderd
Waar heb jij het in hemelsnaam over?Me neterlands is goet.Op woensdag 17 juli 2002 19:11 schreef Marruk het volgende:
[..]
zucht,doejijwelaaninterpunctiekerplunk?ditleestnamelijkeenbeetjeverrot![]()
Verwijderd
[Interpunctie]: het correct gebruik van leestekens zoals de punt (.) en de komma (,) alsmede expresionele leestekens zoals het vraagteken en het uitroepteken. Interpunctie bevordert de leesbaarheid van tekst. <knip>Op woensdag 17 juli 2002 19:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Waar heb jij het in hemelsnaam over?Me neterlands is goet.
Na een punt (.), vraagteken of uitroepteken als afsluiting van een zin volgt een lege ruimte (spatie) voordat met een nieuwe zin aangevangen wordt. Deze spatiëring wordt ook toegepast na de dubbele punt en de puntkomma.
Tot zover de Nederlandse les.
Verwijderd
Bedankt meester mr.RudiOp woensdag 17 juli 2002 19:50 schreef MrRudi het volgende:
[..]
[Interpunctie]: het correct gebruik van leestekens zoals de punt (.) en de komma (,) alsmede expresionele leestekens zoals het vraagteken en het uitroepteken. Interpunctie bevordert de leesbaarheid van tekst. <knip>
Na een punt (.), vraagteken of uitroepteken als afsluiting van een zin volgt een lege ruimte (spatie) voordat met een nieuwe zin aangevangen wordt. Deze spatiëring wordt ook toegepast na de dubbele punt en de puntkomma.
Tot zover de Nederlandse les.

En toen weer ontopic 
Ik heb net anima gekregen, echt vet beest is dat. Doet ongeveer evenveel dmg met normale aanval en pain dan bahamut's mega flare
Syyn eg juht rad hukym aah jannyccehk tyh ta suatan jyh caosuin Yhesy ec kafuntah. Eg wyk fam eh Wygyngyht Niehc tyd wa rad an ujanryttah, syyn eg ryt rad head janfylrd.
Nu nog voor de Magus sisters, ik zit alleen een beetje krap in speed spheres en me chars gaan nu ook dingen leren wat niet echt nuttig voor ze is (Wakka bio laten leren bijv.)
Ik heb net anima gekregen, echt vet beest is dat. Doet ongeveer evenveel dmg met normale aanval en pain dan bahamut's mega flare
Syyn eg juht rad hukym aah jannyccehk tyh ta suatan jyh caosuin Yhesy ec kafuntah. Eg wyk fam eh Wygyngyht Niehc tyd wa rad an ujanryttah, syyn eg ryt rad head janfylrd.
Nu nog voor de Magus sisters, ik zit alleen een beetje krap in speed spheres en me chars gaan nu ook dingen leren wat niet echt nuttig voor ze is (Wakka bio laten leren bijv.)
Verwijderd
Wie is er al in geslaagd een beetje aardig Blitzball te spelen ? een van de laatste wapens/overdrives die ik nog moet, Wakka.. *zucht*
Die Aurochs hebben geen woord gelogen over hun en zuigen
Is wel geinig spel btw
vindt het iig intressanter dan voetbal

Is wel geinig spel btw
Verwijderd
JAAA!!!!! eindelijk uitgespeeld (na 5 dagen nog wel
)
Maar een vraagje over de ending sequence (in Al Bhed uiteraard).
Gusd detic aekahmezg danik hyyn Cbeny ymc rez hyyn ta ubbanjmygda wfasd eh tyd aehtvemsbza hy ta lnatedc??? tyd ec dulr pez myga huk fyd
Gelijk ff mijn FF top 4:
1. FF7
2. FF10
3. FF8
4. FF9
Final fantasy 7 duidelijk op 1: die sfeer, de obsessie sephiroth te killen voor de dood van Aeris (het was eigenlijk een kloon, maargoed): geweldig
Gusd detic aekahmezg danik hyyn Cbeny ymc rez hyyn ta ubbanjmygda wfasd eh tyd aehtvemsbza hy ta lnatedc??? tyd ec dulr pez myga huk fyd
Gelijk ff mijn FF top 4:
1. FF7
2. FF10
3. FF8
4. FF9
Final fantasy 7 duidelijk op 1: die sfeer, de obsessie sephiroth te killen voor de dood van Aeris (het was eigenlijk een kloon, maargoed): geweldig
Verwijderd
Mijn strategie: hastega, armour break en dan met Tidus en Auron hakken en met Lulu constant flare of ultima casten (al gelijk vanaf een afstand). Werkte redelijk bij mij en ik was nog beswel low level
Verwijderd
Heb al die attacks nietOp woensdag 17 juli 2002 22:42 schreef drone het volgende:
Mijn strategie: hastega, armour break en dan met Tidus en Auron hakken en met Lulu constant flare of ultima casten (al gelijk vanaf een afstand). Werkte redelijk bij mij en ik was nog beswel low level
Verwijderd
warning! MEGA-SPOILER! (ook al is het in Al-Bhed)Op woensdag 17 juli 2002 22:32 schreef drone het volgende:
JAAA!!!!! eindelijk uitgespeeld (na 5 dagen nog wel)
Eg wym rad aahc iedmakkah: Rad janryym kyyd dfaa zyyn hy tydu jantan, Cbeny jangaand eh rad deztbang jyh dra Adanhym Lyms ah ymmanmae knuabanehkah uhdcdyyh (jhm zuhkanah) tea tahgah da fadah rua wa hi Cbeny suadah ranpuifah. Amga knuab bnupaand Oihy eh da mezjah (wa ec dahcmudda panuast) syyn tyd fezcd wa yv. Oihy fuuhd ehdiccah faan ub Pacyet cysah sad Fyggy ah Mimi (tea wfyhkan ec). Gesyrne ec danikkagaant hyyn Sd. Kykywad us rad Nruhcu nyc eh majah da ruitah ah mac da kajah. Neggi dnagd raam Cbeny nuht us eatanaah da manah us da kyyh sad Sylrehy.
Ymc Neggi tyh Oihy gusd pawuagah raavd wa aah sujeacbrana pez tea wa jyh Gesyrne kagnakah raavd. Tawa cbrana myyd Detic weah tea ubkacmudah wed eh aah guue ah vmehg yyh rad clrnaaifah ec tyd ea anied fem. Oihy suad tyh geawah diccah ryyn janbmelrdehkah uv ub byt kyyh us Detic da wuagah, ah uhtan aheka tnig jyh Neggi geacd wa juun rad aancda..yht E xiuda Oihy: "fa ryja dra adanhym Lyms, yht meva ec kuut...pid E lyh ycg vun y meddma suna lyh'd E? Drec femm pa...SO cduno" (jandyymt ied rad Zybyhc).
Ah tyyn ruitd rad ub...juunymchuk. Saan gus za jycd fam da fadah ymc Cxiyna "Vehym Vyhdyco Q: Yhudran Cduno" iedpnahkd.
Pardon? Ik heb op het openingspotje tegen de goers geen potje meer verloren...zit nu op 58 wins. Met "bijna" het originele Aurochs team.Op woensdag 17 juli 2002 22:21 schreef DooM_DonuT het volgende:
Wie is er al in geslaagd een beetje aardig Blitzball te spelen ? een van de laatste wapens/overdrives die ik nog moet, Wakka.. *zucht*
Is wel geinig spel btwvindt het iig intressanter dan voetbal
Tidus
Wedge
Letty
Jassu
Zalitz
Keepa
Verwijderd
Fruy!! Rua faad za ted ymmasyym? Eg wed hi ym aah iin hyyn rad 'dra aht' clrans da cdynah tic eg haas head yyh tyd an tytamezg aah vemsbza gusd fyyn ted ymmasyym kapaind.warning! MEGA-SPOILER! (ook al is het in Al-Bhed)
Eg wym rad aahc iedmakkah: Rad janryym kyyd dfaa zyyn hy tydu jantan, Cbeny jangaand eh rad deztbang jyh dra Adanhym Lyms ah ymmanmae knuabanehkah uhdcdyyh (jhm zuhkanah) tea tahgah da fadah rua wa hi Cbeny suadah ranpuifah. Amga knuab bnupaand Oihy eh da mezjah (wa ec dahcmudda panuast) syyn tyd fezcd wa yv. Oihy fuuhd ehdiccah faan ub Pacyet cysah sad Fyggy ah Mimi (tea wfyhkan ec). Gesyrne ec danikkagaant hyyn Sd. Kykywad us rad Nruhcu nyc eh majah da ruitah ah mac da kajah. Neggi dnagd raam Cbeny nuht us eatanaah da manah us da kyyh sad Sylrehy.
Ymc Neggi tyh Oihy gusd pawuagah raavd wa aah sujeacbrana pez tea wa jyh Gesyrne kagnakah raavd. Tawa cbrana myyd Detic weah tea ubkacmudah wed eh aah guue ah vmehg yyh rad clrnaaifah ec tyd ea anied fem. Oihy suad tyh geawah diccah ryyn janbmelrdehkah uv ub byt kyyh us Detic da wuagah, ah uhtan aheka tnig jyh Neggi geacd wa juun rad aancda..yht E xiuda Oihy: "fa ryja dra adanhym Lyms, yht meva ec kuut...pid E lyh ycg vun y meddma suna lyh'd E? Drec femm pa...SO cduno" (jandyymt ied rad Zybyhc).
Ah tyyn ruitd rad ub...juunymchuk. Saan gus za jycd fam da fadah ymc Cxiyna "Vehym Vyhdyco Q: Yhudran Cduno" iedpnahkd.
edit:
Eg rap rad clnebd juun ta heaifa ahtehk kajuhtah, syyn ec rean uug aah alrd vemsbza jyh?
Eg rap rad clnebd juun ta heaifa ahtehk kajuhtah, syyn ec rean uug aah alrd vemsbza jyh?
Verwijderd
Eg cbnaag Zybyhc...eh Zybyh ec aah dfaata jancea jyh Vehym Vyhdyco 10 iedkagusah, sad aah 'aqdny aehttasu' tea fez head rappah. Tawa 15 sehidah tinahta aehttasu ec eh vaeda aah dnyeman juun aah ubjumkan fyyneh ted janryym jandamt funtd. Eg pah tyyn sadaah hyyn kyyh wuagah duah eg VVQ iedkacbaamt ryt ustyd eg raam jantneadek fycOp woensdag 17 juli 2002 23:15 schreef drone het volgende:
[..]
Whoa!! Hoe weet je dit allemaal? Ik zit nu al een uur naar het 'the end' scherm te staren dus ik neem niet aan dat er dadelijk een filmpje komt waar dit allemaal gebeurt
edit:
jandyym yhtanc za aekah panelrd uug
had wu syggamezg
jandyym yhtanc za aekah panelrd uug
*neuh, geen spoilers dit keer*
fam tysac ah ranah, eg jandnag naatc hyyn rad 'cuhheka ciet yvnegy' tic tyh wea eg zimmea ujan 3 fagah fam faan eh taam 4 uv wu
rybbo rumetyoc
fam tysac ah ranah, eg jandnag naatc hyyn rad 'cuhheka ciet yvnegy' tic tyh wea eg zimmea ujan 3 fagah fam faan eh taam 4 uv wu
rybbo rumetyoc
TMAXTINT
Verwijderd
Muahaha. Ik zit nu op 347 wins, 0 losses met mijn teampje:Op woensdag 17 juli 2002 23:02 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb op het openingspotje tegen de goers geen potje meer verloren...zit nu op 58 wins. Met "bijna" het originele Aurochs team.
Tidus
Wedge
Letty
Jassu
Zalitz
Keepa
Tidus
Wakka
Brother
Jassu
Botta
Keepa
Allen naderen lvl 60, behalve Tidus en Brother, die zitten al ruim daarboven. (weet het niet zo gauw uit mijn hoofd, ik geloof dat Tidus 78ste level is ofzow
Marruk, have fun in Suid Afrika.
Verwijderd
Hier een tip voor al diegene die geen geduld hebben om alles zelf uit het spel te halen of om je een klein beetje te helpen. In de betere tijdschriftenzaak vind je een engels blad PSI2 issue 21 met daarbij een dvd-video/rom en daarop staan alle cheats die je maar wilt. Alle Aeons, Tidus op max. ,alle (key)items, alle items op 99,infinite gil noem maar op. Kosten? €10,40 heb ik betaald maar het is wel de moeite waard. Ik heb een spel gelaten zoals het was en eentje heb ik een klein beetje
veranderd.
Maar ik zit nog steeds met een klein probleem.
Ik wil in de Bajaa Temple alle statues laten oplichten. Nu heb ik op www.gamesfaq.com gekeken welke spheres ik nog miste. Kon me niet voorstellen dat ik er eentje gemist had maar goed. Ben begonnen bij de Djose Temple, maar daar kreeg ik geen sphere meer toen ik er voor de tweede keer kwam. Wel kreeg ik van de aanwezige Faith een luck sphere en daarna was de Temple gesloten...
Teruggekomen bij de Bajaa Temple bleek dat het statue niet ging oplichten...
Kent iemand dit probleem? Wat deed ik fout? Waar moet ik naar toe?
Ik wil in de Bajaa Temple alle statues laten oplichten. Nu heb ik op www.gamesfaq.com gekeken welke spheres ik nog miste. Kon me niet voorstellen dat ik er eentje gemist had maar goed. Ben begonnen bij de Djose Temple, maar daar kreeg ik geen sphere meer toen ik er voor de tweede keer kwam. Wel kreeg ik van de aanwezige Faith een luck sphere en daarna was de Temple gesloten...
cheatsOp donderdag 18 juli 2002 10:44 schreef Stingray1970 het volgende:
Hier een tip voor al diegene die geen geduld hebben om alles zelf uit het spel te halen of om je een klein beetje te helpen. In de betere tijdschriftenzaak vind je een engels blad PSI2 issue 21 met daarbij een dvd-video/rom en daarop staan alle cheats die je maar wilt. Alle Aeons, Tidus op max. ,alle (key)items, alle items op 99,infinite gil noem maar op. Kosten? €10,40 heb ik betaald maar het is wel de moeite waard. Ik heb een spel gelaten zoals het was en eentje heb ik een klein beetjeveranderd.

TMAXTINT
Dit topic is gesloten.