coool!!! thnx.Op zaterdag 13 juli 2002 01:52 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Als ik naar je sig kijk moet je even m'n tributesong luisteren![]()
http://www.engine-software.nl/tribute.mp3
Ik heb het echt al weer een tijdje niet gedaan. Ik moet nu echt nodig bribe gaan leren om chimera brain's te briben voor level 4 key spheres. Dit schiet echt niet om, ik moet nodig ultima leren..
Verwijderd
Kheb een teleport sphere gebruikt om ultima te leren. Maar ik heb nog nooit gehoord van chimera brain's . Wat zijn dat?Op zaterdag 13 juli 2002 13:45 schreef MM- het volgende:
Ik heb het echt al weer een tijdje niet gedaan. Ik moet nu echt nodig bribe gaan leren om chimera brain's te briben voor level 4 key spheres. Dit schiet echt niet om, ik moet nodig ultima leren..
Verwijderd
MET EEN HOOFDLETTER! >> Cactuar <<Op zaterdag 13 juli 2002 13:26 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Patyhgd, syyd!
lol, Ja cactuars zijn idd irri ventjes. Kleine smiegten. Maar schrijf cactuar nooit verkeerd!! Anders beledig je ker plunk
Tenminste dat merkte ik op fok!
en ruud, is je auron tribute al klaar?
TMAXTINT
Verwijderd
Kan jij nooit aan iets anders denkenOp zaterdag 13 juli 2002 13:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
MET EEN HOOFDLETTER! >> Cactuar <<
Verwijderd
Dit gaat niet werken omdat er dan ook iemand anders al ultima hebben geleert anders kom je er nietOp zaterdag 13 juli 2002 13:49 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Kheb een teleport sphere gebruikt om ultima te leren. Maar ik heb nog nooit gehoord van chimera brain's . Wat zijn dat?
En chimera brain's kan je vinden in Calm lands
Verwijderd
Dit wou ik wijzigen maar ik drukte op de verkeerdeOp zaterdag 13 juli 2002 15:51 schreef Sephiroph het volgende:
[..]
Dit gaat niet werken omdat er dan ook iemand anders al ultima hebben geleert anders kom je er niet met een teleport sphere
En chimera brain's kan je vinden in Calm lands

Mijn exuus
Verwijderd
Had ik in elk geval goed dat je leestOp zaterdag 13 juli 2002 09:20 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Yup gek op boeken, maar dat maakt het spel niet minder saai.. Als dit een boek was had ik het ook allang aan de kant gegooid
[..]
Ja, omdat ze de Engelse teksten hebben geprobeerd af te stemmen op de Japanse mimiek, en lipsync. Een slechte beslissing dat ben ik met je eens. Daarom speel ik ook liever de Japanse.Zolang zijn ze niet?? De helft van de tijd dat ik aan het spelen ben zit ik naar de scenes te kijkenEn slecht geacteerd is gewoon true. Niks Japanse dynamiek, die animatie kijk ik nog wel doorheen. Ik heb het over het acteren van de stemmen en de acteurs. Lachwekkend slecht gewoon met heel veel onnatuurlijke pauzes.
[..]
Klopt, maar Blitzball spelen is niet nodig om het verhaal te volgen. Als je er aan ergert maar het toch gaat spelen 'omdat je ook voor blitzball betaald hebt' dan kan ik niet anders zeggen dat dat een stereotype Nederlandse opmerking is, en dat je daarbovenop een sadist bentKlopt.. bepaal je zelf of je gaat spelen. Maar dat is met het hele spel toch?Maar daar heb ik toch voor betaald?
[..]
Ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld dus ik kan er helaas niet over meepraten. Nou ja helaas, MMORPG's interesseren me eigenlijk niet, eigenlijk uberhaupt online spelen interesseert me niet. Kom ik terug op de vergelijking met een boek: een boek ga ik ook niet met 30 man lezen. Dat is van mij, mijn fantasiewereld gebaseerd op de woorden van een schrijver/schrijfster waar ik me in terugtrek.Doe mn best! Maar het is zo saaaaiiii. En ik heb het over monsters op 1 plek die allemaal hetzelfde zijn. En de loot die zo voorgegenereerd is. Je hebt echt het idee van.. Hey hier heb ik een speer die iedereen had moeten vinden... wow... Maar waarschijnlijk ben ik verwend met de dynamische wereld van de MMORPG's...
[..]
Het is een verhaal. Zoals elke FF tot nu toe, en elke andere RPG die ik heb gespeeld (en dat zijn er HEEL veel). Ik ben het met je commentaar eens dat FFX meer lineair is dan vele van zijn voorgangers maar mij stoort dat niet. Je hebt wel degelijk invloed op je karakters ontwikkeling, zei het niet superuitgebreid. Er zijn wel sidequests (en aardig wat). En in een spel is alles voorgedefinieerd..dat kan ook niet anders. Een boek kun je ook niet halverwege laten herschrijven toch? Nu kan ik me voorstellen dat een MMORPG heel veel vrijheid biedt, maar zit daar dan ook een verhaal in met begin en einde, of is het 'neverending' ?RPG's zijn mijn spel, speel niet anders. Ben gek op het hele fantasy genre vooral. Maar FFX is wat mij betreft niet eens een RPG. Er valt niks in te ontwikkelen wat niet voorgedefinieerd is. Er vallen geen discussies te voeren met mensen, geen quests op te lossen. Je kan niet eens bepalen wat je gaat doen of waar je heen gaat laat staan dat het invloed heeft op je karakters of het verdere verloop van het spel. Wat dat betreft is FFX een interactieve B-film maar absoluut geen RPG te noemen.
[..]
Die moet ik ook maar eens gaan spelen dan. Maar ik moet op voorhand zeggen dat ik nog geen PC RPG's heb gezien die wat mij betreft in de schaduw kan staan van de Japanse RPG series als FF, Ys, Xak, Arc the Lad, Legend of Heroes enz. enz.Nu met NWN bezig... en ik moet zeggen.. heb me nog geen moment verveeld of geirriteerd...
weet iemand nog zo'n programma waarmee je de filmpjes van ff8/ff9 kon rippen? ik had het hier ooit eens gepost (ik geloof in deel1) maar ik heb geen idee meer van de naam. Ik ben nu hard op zoek naar google maar kom er nog niet echt uit
TMAXTINT
Verwijderd
Je kan beter het spel helmaal opnieuw spelenOp zaterdag 13 juli 2002 16:11 schreef Marruk het volgende:
weet iemand nog zo'n programma waarmee je de filmpjes van ff8/ff9 kon rippen? ik had het hier ooit eens gepost (ik geloof in deel1) maar ik heb geen idee meer van de naam. Ik ben nu hard op zoek naar google maar kom er nog niet echt uit
Is veel leuker
FF8 kan dat in 2 dagen
Ik spreek uit ervaring
2 dagen? tief op! hoe wou je dat voor elkaar krijgen dan?Op zaterdag 13 juli 2002 16:17 schreef Sephiroph het volgende:
[..]
Je kan beter het spel helmaal opnieuw spelen
Is veel leuker
FF8 kan dat in 2 dagen
Ik spreek uit ervaring
TMAXTINT
Verwijderd
Nee, ik had opeens de vage behoefte om een melodietje wat ik 12 jaar geleden in een verliefde bui had bedacht uit te werken. Don't ask...tis een lang verhaalOp zaterdag 13 juli 2002 14:38 schreef Marruk het volgende:
en ruud, is je auron tribute al klaar?
Ik ga er wellicht vandaag mee verder, maar tis een lastig nummer...beetje onregelmatig ritme.
Verwijderd
Heel simpel, in 1 keer achter elkaar spelen.Op zaterdag 13 juli 2002 16:19 schreef Marruk het volgende:
[..]
2 dagen? tief op! hoe wou je dat voor elkaar krijgen dan?
Ik heb het in 30 uur gered
En met trainers voor de pc kan het zelfs in een halve dag
Dat laatste is leuk als je echt voor de filmpjes gaat
damnation, dan ben je wel heel erg...ehm...bezeten mee bezigOp zaterdag 13 juli 2002 16:24 schreef Sephiroph het volgende:
[..]
Heel simpel, in 1 keer achter elkaar spelen.
Ik heb het in 30 uur gered
En met trainers voor de pc kan het zelfs in een halve dag
maar trainers zijn lame, en ik heb hem trouwens voor de ps.
maar weet iemand nog hoe dat proggie heet want ik ik heb al 8 loze gedownload
TMAXTINT
Verwijderd
Ik hjeb de filmpjes van FFVII & FFVIII nog op video band staan.Gewoon de scart in de video proppen en spelen maar.Heb ze zondag nog bekeken ,was wel weer leuk om te zien
Verwijderd
FFVII op de pc is dat niet nodigOp zaterdag 13 juli 2002 16:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik hjeb de filmpjes van FFVII & FFVIII nog op video band staan.Gewoon de scart in de video proppen en spelen maar.Heb ze zondag nog bekeken ,was wel weer leuk om te zien
daar staan de filmpjes gewoon als avi op de cd's
Ik moet FF7 & 8 toch ook maar is kopen voor de PSX
Verwijderd
Ja en wat waren ze lelijk op PC...zelfde resolutie gehouden als de PSX, en dan full screen afspelen op een monitor (met haarscherp beeld). Ben zelden zo blij geweest dat ik een console gamer benOp zaterdag 13 juli 2002 16:36 schreef Sephiroph het volgende:
[..]
FFVII op de pc is dat niet nodig
daar staan de filmpjes gewoon als avi op de cd's
Verwijderd
Ben ik met je eens, daarom moet ik FF7 & 8 ook maar is ook de PSX hebbenOp zaterdag 13 juli 2002 16:39 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ja en wat waren ze lelijk op PC...zelfde resolutie gehouden als de PSX, en dan full screen afspelen op een monitor (met haarscherp beeld). Ben zelden zo blij geweest dat ik een console gamer benEnige leuke aan FF7 op PC was dat ie m'n synthesizer kon aansturen.
Ahoewel bij 8 zijn weer beter als de PSX maar dan moet ik heb toch maar kopen
Verwijderd
Dan zou ik opschieten aangezien 7 & 8 nu moeilijk te krijgen zijn ,vooral 7 .Op zaterdag 13 juli 2002 16:42 schreef Sephiroph het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, daarom moet ik FF7 & 8 ook maar is ook de PSX hebben
Ahoewel bij 8 zijn weer beter als de PSX maar dan moet ik heb toch maar kopen
Als je deel 7 zoekt voor de PSX moet je eens gaan kijken op www.gameshopdordrecht.nlOp zaterdag 13 juli 2002 17:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dan zou ik opschieten aangezien 7 & 8 nu moeilijk te krijgen zijn ,vooral 7 .
Ik zag ze daar laatst nog geloof ik.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Nu zal ik niet weer op ieder woordje ingaan, maar een RPG is niet synoniem met "verhaal". Een RPG is een Role-Playing game.. oftewel je speelt een rol in een virtuele wereld. Roleplaying games komen al van ver voor de computertijd, dat weet jij ook wel en verhaal was daar nooit belangrijk. Geschiedenis wel. Om een rol goed te kunnen spelen moet je weten wat er in het land gespeeld heeft etc.Op zaterdag 13 juli 2002 16:00 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Nu kan ik me voorstellen dat een MMORPG heel veel vrijheid biedt, maar zit daar dan ook een verhaal in met begin en einde, of is het 'neverending' ?
[..]
Vandaar dat imho juist MMORPG's de ultieme RPG's zijn, die ons weer helemaal terug brengen bij de bron van het rollenspel. Er is geen rechtlijnig verhaal waar je je aan moet houden. Maar er is wel een uitgebreide geschiedenis met een nog uitgebreider land. De mogelijheden zijn in moderne MMORPG's legio. Je kunt de rol aannemen van roekeloze avonturier, maar je kan ook de rol van merchant aan nemen die hem bevoorraad. Of gewoon een winkeltje openen
De zogenaamde RPG's op de computer zijn een aftreksel van dat alles.. Het verhaal is noodgedwongen ontstaan door een gebrek aan mogelijkheden (internet en dus werkelijk rollenspel) op het medium. Rollenspellen speel je niet alleen, rollenspellen speel je met anderen.
Verwijderd
Maak mij nooit nieuwsgierig.. leg uitOp zaterdag 13 juli 2002 16:21 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Nee, ik had opeens de vage behoefte om een melodietje wat ik 12 jaar geleden in een verliefde bui had bedacht uit te werken. Don't ask...tis een lang verhaal
Oei.. Al Bhed Translator offline

Nadat je in bevelle bent geweest, als je tegen Isaaru moet vechten tegen zijn aeons, licht het aan mij of zijn die overdreven gemakkelijk? Ifrit in 1x overdrive van shiva dood, Valefor in 1x overdrive van bahamut + 1x gewone aanval dood, Bahamut in 2 overdrives van Ixion (grand summon) + gewone aanval dood.
En ik had nog wel gelezen dat ze zo moeilijk zouden zijn.
Verwijderd
W8 maar af, tot je aan de Dark Aeons toe bentOp zaterdag 13 juli 2002 18:09 schreef BlackMage het volgende:
Nadat je in bevelle bent geweest, als je tegen Isaaru moet vechten tegen zijn aeons, licht het aan mij of zijn die overdreven gemakkelijk? Ifrit in 1x overdrive van shiva dood, Valefor in 1x overdrive van bahamut + 1x gewone aanval dood, Bahamut in 2 overdrives van Ixion (grand summon) + gewone aanval dood.

Verwijderd
Klopt, dit is ook precies het antwoord dat ik verwachtte. Het is zo dat wat ik (en vele anderen) verstaan onder RPG in principe helemaal geen RPG's zijn. Maar bij gebrek aan een betere aanduiding, plus het feit dat dit soort spellen vanaf het begin van de videogame historie als RPG zijn betiteld blijven we ze zo noemen.Op zaterdag 13 juli 2002 17:45 schreef Bosmonster een verhaal over RPG's:
Vandaar dat imho juist MMORPG's de ultieme RPG's zijn, die ons weer helemaal terug brengen bij de bron van het rollenspel. Er is geen rechtlijnig verhaal waar je je aan moet houden. Maar er is wel een uitgebreide geschiedenis met een nog uitgebreider land. De mogelijheden zijn in moderne MMORPG's legio. Je kunt de rol aannemen van roekeloze avonturier, maar je kan ook de rol van merchant aan nemen die hem bevoorraad. Of gewoon een winkeltje openenJe kunt je inleven in die ander en je leven door zijn ogen leven, in zijn wereld. Samen met vrienden die ook Role-playen gaan questen of onbekende landen verkennen. DAT is imho RPG, niet een of ander rechtlijnig verhaaltje..
Ik geloof dat het Japanse bedrijf Quintet ooit zo slim was om 'RPG Adventure' op de doos te zetten, wellicht is dat een betere beschrijving. Het is één avontuur waar je een rol in speelt.
Ik heb drie absoluut favoriete gamesseries: Ys, Metal Gear en Final Fantasy. De overeenkomst: ze zijn allemaal singleplayer, je speelt in alledrie een rol, een persoon, waar je maar in beperkte mate invloed op hebt. Ik ben veel nieuwsgieriger naar wat de bedenker allemaal in petto heeft voor de rol die je speelt dan wat ik er zelf van kan maken.
spoilers:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hmm ik heb net die zijkanten van sin en sin zelf in 1x dood gemaakt met anima
En die sinspawn daarna in 2 klappen van tidus, en daarna seymour in 5 ofzo
Denk dat ik teveel gelevelled heb.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hmm ik heb net die zijkanten van sin en sin zelf in 1x dood gemaakt met anima
Te veel bestaat niet.Op zaterdag 13 juli 2002 18:32 schreef MM- het volgende:
spoilers:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hmm ik heb net die zijkanten van sin en sin zelf in 1x dood gemaakt met animaEn die sinspawn daarna in 2 klappen van tidus, en daarna seymour in 5 ofzo
Verwijderd
heh, het is een lang verhaal zeg ik toch? Maar het komt er op neer dat op de een of andere vage manier (ik snap het zelf niet) een melodietje dat ik twaalf jaar geleden bedacht heb, toen ik voor het eerst écht verliefd was, opeens weer door mijn hoofd speelde. En aangezien ik nu wel kan wat ik toen niet kon, het uitwerken, heb ik dat even tussendoor gedaan. Tis nog een erg lekker nummer geworden ookOp zaterdag 13 juli 2002 17:52 schreef DooM_DonuT het volgende:
[..]
Maak mij nooit nieuwsgierig.. leg uit![]()
Oei.. Al Bhed Translator offline
Ik heb het dan ook op CD gezet en naar het toenmalige slachtoffer van mijn verliefdheid gestuurd (die me afwees godverdegodver) met een briefje erbij 'dit had ik je twaalf jaar geleden willen geven, veel plezier ermee'
je hebt stijl of je hebt het niet
Verwijderd
Awh wat cuteOp zaterdag 13 juli 2002 19:09 schreef MrRudi het volgende:
[..]
heh, het is een lang verhaal zeg ik toch? Maar het komt er op neer dat op de een of andere vage manier (ik snap het zelf niet) een melodietje dat ik twaalf jaar geleden bedacht heb, toen ik voor het eerst écht verliefd was, opeens weer door mijn hoofd speelde. En aangezien ik nu wel kan wat ik toen niet kon, het uitwerken, heb ik dat even tussendoor gedaan. Tis nog een erg lekker nummer geworden ook
Ik heb het dan ook op CD gezet en naar het toenmalige slachtoffer van mijn verliefdheid gestuurd (die me afwees godverdegodver) met een briefje erbij 'dit had ik je twaalf jaar geleden willen geven, veel plezier ermee'
je hebt stijl of je hebt het niet
A real gentleman
Verwijderd
Op zaterdag 13 juli 2002 19:38 schreef DooM_DonuT het volgende:
[..]
Awh wat cute![]()
A real gentleman![]()
verliefdheid is een goeie inspiratiebron hoor
Haha wat leuk dat je die cd hebt opgestuurd
Klinkt echt romantisch, ik vraag me af wat de reactie zal zijn
Echt filmmateriaal dit
Verwijderd
Wheh zal maar geen foto maken van mijn broer die FFX doet

Misschien toch wel....Op zaterdag 13 juli 2002 18:35 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Te veel bestaat niet.
In mijn strategy guide staat dat die seymour natus en dat andere ding bij zich vet sterk zijn en je heel erg moet oppassen daarvoor. Ja sure.
Iedereen had zijn of haar overdrive vol en de aeons ook.
Ik zeg tegen mijn broertje: misschien is ie wel in 2 slagen dood als ie niet optijd mijn aeons banisht. Zegt mijn broertje: Je doet toch nooit 18.000 damage. Wel dus
Dead !
Op naar de volgende
Verwijderd
uhmm hallo...we hebben het hier over mijn eerste verliefdheid...ik heb die griet 12 jaar niet gezien. Misschien is ze al 8 jaar getrouwd en heeft ze drie kinderen. Ik verwacht niet echt een reactieOp zaterdag 13 juli 2002 19:57 schreef MM- het volgende:
Haha wat leuk dat je die cd hebt opgestuurdKlinkt echt romantisch, ik vraag me af wat de reactie zal zijn
Echt filmmateriaal dit
Verwijderd
khad seymour in 1x doodOp zaterdag 13 juli 2002 18:32 schreef MM- het volgende:
spoilers:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hmm ik heb net die zijkanten van sin en sin zelf in 1x dood gemaakt met animaEn die sinspawn daarna in 2 klappen van tidus, en daarna seymour in 5 ofzo
Niet de eerste seymour heOp zaterdag 13 juli 2002 22:02 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
khad seymour in 1x dood
ik doe iets van 35.000 damage met tidus nu
Je moet ze toch allemaal 5x vangen?Op zaterdag 13 juli 2002 22:05 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb nu ook alle fiends in spira gevangen maar ik heb nog lang niet alle fiends uit het species conquest en alle originals. Hoe moet ik verder
Verwijderd
Nee niet de eerste seymour maar die in inside sin.Op zaterdag 13 juli 2002 23:14 schreef MM- het volgende:
[..]
Niet de eerste seymour he![]()
ik doe iets van 35.000 damage met tidus nu
[..]
Je moet ze toch allemaal 5x vangen?
Damn, dat moet ik ze ook nog eens allemaal 5x gaan vangen. Daar heb ik echt geen zin in.
Verwijderd
heh...die inside Sin is de makkelijkste van allemaal volgens mij. Seymour Flux was de moeilijkste...Op zaterdag 13 juli 2002 23:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Nee niet de eerste seymour maar die in inside sin.
Damn, dat moet ik ze ook nog eens allemaal 5x gaan vangen. Daar heb ik echt geen zin in.
Hoeveel seymours zijn er wel niet ?Op zaterdag 13 juli 2002 23:28 schreef MrRudi het volgende:
[..]
heh...die inside Sin is de makkelijkste van allemaal volgens mij. Seymour Flux was de moeilijkste...
Verwijderd
In Final Fantasy 7 had je toch ook die kerel op dat paard die in 1 summon randim attack deed , en eentje daarvan was Zanmoto denk ik ..Op zaterdag 13 juli 2002 17:58 schreef DooM_DonuT het volgende:
Hm.. ben ik het, of zijn de Magus Sisters een beetje overdreven Aeon ??![]()
Hallo zeg, Delta Attack alleen maar blows van tussen 40000 en 99999.. hoeveel tikken zijn het eigenlijk ?
Ook Yojimbo's Zanmato schopt kont![]()
[edit] Het was ODIN , zag er ook veel phatter uit dan Yojimbo :
Ben nu op een SNES emu Final Fantasy 3 aan het spelen , en man is dat spel leuk . Alleen wel geen FMV's
Verwijderd
DuhOp zondag 14 juli 2002 01:03 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
In Final Fantasy 7 had je toch ook die kerel op dat paard die in 1 summon randim attack deed , en eentje daarvan was Zanmoto denk ik ..
Ben nu op een SNES emu Final Fantasy 3 aan het spelen , en man is dat spel leuk . Alleen wel geen FMV's
FF1 was 128 kB
Verwijderd
JA!Dat klopt!Van Odin idd.Die van Yojimbo heb ik nog niet gezien.*zucht* Final Fantasy VII....is 3 een beetje leuk?Op zondag 14 juli 2002 01:03 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
In Final Fantasy VII (met latijnse letters aub) had je toch ook die kerel op dat paard die in 1 summon randim attack deed , en eentje daarvan was Zanmoto denk ik ..
Ik moet nog steeds aan 4 & 5 beginnen(Anthology)Met 6 ben ik 20 minuten bezig.
FF6 voor de psx heeft wel Fmv filmpjes (toch??)
Ik vind dat ze dat spel veel te sloom hebben gemaakt. Al die mooie battle-transitions zijn wel mooi enz. maar geef mij maar het origineel, kon je nog leveluppen in de helft van de tijd. En dan nog de laa- tijd als je gaat vechten of naar een andere area gaat, waarom moet dat zo langzaam gaan? een psx lijkt me wel iets krachtiger als een snes toch?
Ik vind dat ze dat spel veel te sloom hebben gemaakt. Al die mooie battle-transitions zijn wel mooi enz. maar geef mij maar het origineel, kon je nog leveluppen in de helft van de tijd. En dan nog de laa- tijd als je gaat vechten of naar een andere area gaat, waarom moet dat zo langzaam gaan? een psx lijkt me wel iets krachtiger als een snes toch?
Verwijderd
Ja hij heeft filmpjes.Niet zo mooi als de delen erna...het laden gaat best snel...niet eens opgemerkt eigenlijk.Op zondag 14 juli 2002 01:50 schreef BlackMage het volgende:
FF6 voor de psx heeft wel Fmv filmpjes (toch??)
Verwijderd
FF3 is heerlijk
5 vond ik dat Job system nogal rot , en het verhaal niet zo , maar FF3 ben ik mega hooked , ik kijk dik door de sucky grafix
5 vond ik dat Job system nogal rot , en het verhaal niet zo , maar FF3 ben ik mega hooked , ik kijk dik door de sucky grafix
Verwijderd
Teveel, het is net een kakkerlak, je slaat er een neer, komt er zo weer een tegenOp zondag 14 juli 2002 00:50 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Hoeveel seymours zijn er wel niet ?

Hmz, ik vindt Yojimbo anders de betere summon hier, maar goed ieder zijn eigen mukOp zondag 14 juli 2002 01:03 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
In Final Fantasy 7 had je toch ook die kerel op dat paard die in 1 summon randim attack deed , en eentje daarvan was Zanmoto denk ik ..
Ik herriner me ook nog "Knights of the Round" materia, met die kewle knights die je vijand ff komen slopen
Soms vindt ik het ook een beetje overdreven, ik bedoel, blows van 99999 en wezens met levensmeters van makkelijk 2 miljoen.
En Sin ? ach, arme oude Sin is zo neer
BTW, Blitzball snap ik nog steeds geen hol van

Verwijderd
Alleen in FFVIII had je een attack van boven 9999 : Die van Eden.Op zondag 14 juli 2002 12:10 schreef DooM_DonuT het volgende:
[..]
Teveel, het is net een kakkerlak, je slaat er een neer, komt er zo weer een tegen
[..]
Hmz, ik vindt Yojimbo anders de betere summon hier, maar goed ieder zijn eigen muk
Ik herriner me ook nog "Knights of the Round" materia, met die kewle knights die je vijand ff komen slopenmaar goed, de damage van die knights is vergeleken met de dam.getallen die in FFX rondvliegen kinderspel
Soms vindt ik het ook een beetje overdreven, ik bedoel, blows van 99999 en wezens met levensmeters van makkelijk 2 miljoen.
En Sin ? ach, arme oude Sin is zo neerklopt ook niet echt, de "grote almachtige Sin" waar ieder zo bang voor is, binnen paar tellen neer
Tja ,Sin makkelijk.Eindbazen zijn nooit moeilijk in FF.Het zijn meestal de hidden bosses die het moeilijkst zijn.Kijk maar naar Emerald & Ruby weapon ,Omega uit VIII ,en Ozma uit IX die ik nog steeds niet verslagen hebt
Verwijderd
Hm es kijken.. tnx in elk geval!Op zondag 14 juli 2002 15:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
Op www.gamingforce.com kan je alle FF albums downloaden!Met een gemiddelde dl. speed van ± 35 kb/s
Verwijderd
Als je denkt dat dat ze allemaal zijn ben je niet goed wijsOp zondag 14 juli 2002 15:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
Op www.gamingforce.com kan je alle FF albums downloaden!Met een gemiddelde dl. speed van ± 35 kb/s
Waar zijn de wapens met de ability "No AP" voor? ik heb nu een Nirvana voor Yuna en ook zo'n wapen voor Auron. zien er btw wel bikkel uit
Verwijderd
Dat zijn de celestial weapons. (Voor Auron is het de Masamune). Voor elk karakter kun je zo'n wapen vinden. Het is de bedoeling dat je elk wapen activeert met twee items een Crest en een Sigil. Bij elk wapen horen twee van die items (Mars Crest en Mars Sigil bijvoorbeeld). Als je ook die twee items hebt kun je het wapen activeren op dezelfde manier als je van de Cloudy Mirror de Celestial Mirror hebt gemaakt (op dezelfde plek). Als je het wapen activeert verdwijnt de NO AP eigenschap en gaan die wapens roelenOp zondag 14 juli 2002 17:20 schreef Un4GiveN het volgende:
Waar zijn de wapens met de ability "No AP" voor? ik heb nu een Nirvana voor Yuna en ook zo'n wapen voor Auron.
en heeft iemand nog de filmpjesripper?
verders ga ik er nu voor de 3e keer doorheen
ach ja, het blijft leuk vind ik.
owh, en ik heb nog een probleempje, wat moet je doen als je ouders je ps2 injatten om tekken tag te spelen? tis heel irritant namelijk, het was al 5 keer gebeurd deze week
nu maar hopen dat ze final fantasy X niet ontdekken
verders ga ik er nu voor de 3e keer doorheen

owh, en ik heb nog een probleempje, wat moet je doen als je ouders je ps2 injatten om tekken tag te spelen? tis heel irritant namelijk, het was al 5 keer gebeurd deze week
nu maar hopen dat ze final fantasy X niet ontdekken

TMAXTINT
ah, ik heb al flink wat Crest's, nog geen Sigil's...Op zondag 14 juli 2002 17:23 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Dat zijn de celestial weapons. (Voor Auron is het de Masamune). Voor elk karakter kun je zo'n wapen vinden. Het is de bedoeling dat je elk wapen activeert met twee items een Crest en een Sigil. Bij elk wapen horen twee van die items (Mars Crest en Mars Sigil bijvoorbeeld). Als je ook die twee items hebt kun je het wapen activeren op dezelfde manier als je van de Cloudy Mirror de Celestial Mirror hebt gemaakt (op dezelfde plek). Als je het wapen activeert verdwijnt de NO AP eigenschap en gaan die wapens roelen
Verwijderd
Nirvana van Yuna zal bijvoorbeeld "1 MP cost" krijgen, wat erg zwaar roelt, als Yuna al een aardig eind op je spheregrid is, en wat BlackMagic kan hanterenOp zondag 14 juli 2002 17:23 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Dat zijn de celestial weapons. (Voor Auron is het de Masamune). Voor elk karakter kun je zo'n wapen vinden. Het is de bedoeling dat je elk wapen activeert met twee items een Crest en een Sigil. Bij elk wapen horen twee van die items (Mars Crest en Mars Sigil bijvoorbeeld). Als je ook die twee items hebt kun je het wapen activeren op dezelfde manier als je van de Cloudy Mirror de Celestial Mirror hebt gemaakt (op dezelfde plek). Als je het wapen activeert verdwijnt de NO AP eigenschap en gaan die wapens roelen
(Yuna's Magic ligt namelijk erg hoog)
Beter is het toch om uiteindelijk zelf je wapens/armor te maken, met mogelijkheden van "Auto-Haste" tot "Break HP" en "Break Damage limit" waar het uiteindelijk om gaat
anders red je het echt nooit tegen wezens als de dark aeons en Nemesis in de monster arena.
Ook handig is "Ribbon" (immune tot veel status changes.. welke precies weet ik nietzo) maar het is wel, op deze manier ben je ERG lang bezig om alle items te verkrijgen om je goddelijke items te maken, maar terwijl je daar mee bezig bent groeit je team ontzettend veel in AP, vooral als "Double-Triple AP" op equipment hebt.
Tegen de tijd dat je zover bent, zijn je charc dus ook kwa sterkte in stats/sphere grid voldoende op weg
Bij mij zijn Yuna, Auron en Rikku zover, ben nu bezig met Tidus en Kimahri, want die lopen het meest achter
Suc6
Verwijderd
Hmm ik dacht dat de break Damage limit op de celestial weapons zat cq toe te voegen was? Dat is dus niet zo? Ik ben weer bijna op het punt dat ik alle sidequests kan gaan doen dus dan is het wel makkelijk dat even te wetenOp zondag 14 juli 2002 17:37 schreef DooM_DonuT het volgende:
[..]
Nirvana van Yuna zal bijvoorbeeld "1 MP cost" krijgen, wat erg zwaar roelt, als Yuna al een aardig eind op je spheregrid is, en wat BlackMagic kan hanteren
(Yuna's Magic ligt namelijk erg hoog)
Beter is het toch om uiteindelijk zelf je wapens/armor te maken, met mogelijkheden van "Auto-Haste" tot "Break HP" en "Break Damage limit" waar het uiteindelijk om gaat
anders red je het echt nooit tegen wezens als de dark aeons en Nemesis in de monster arena.
Ook handig is "Ribbon" (immune tot veel status changes.. welke precies weet ik nietzo) maar het is wel, op deze manier ben je ERG lang bezig om alle items te verkrijgen om je goddelijke items te maken, maar terwijl je daar mee bezig bent groeit je team ontzettend veel in AP, vooral als "Double-Triple AP" op equipment hebt.
Tegen de tijd dat je zover bent, zijn je charc dus ook kwa sterkte in stats/sphere grid voldoende op weg
Bij mij zijn Yuna, Auron en Rikku zover, ben nu bezig met Tidus en Kimahri, want die lopen het meest achter
Suc6
Ribbon = 99 dark matters dacht ik?
HP break = ?
Break damage = ?
auto-haste = ?
enz. ?
Zou ik erg handig vinden
Verwijderd
Hm, heb je strategy guide niet ? erg handige tabel staat erinOp zondag 14 juli 2002 17:56 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat de break Damage limit op de celestial weapons zat cq toe te voegen was? Dat is dus niet zo? Ik ben weer bijna op het punt dat ik alle sidequests kan gaan doen dus dan is het wel makkelijk dat even te wetenmisschien dat iemand zo vriendelijk wil zijn even te vermelden wat je voor wat nodig hebt?
Ribbon = 99 dark matters dacht ik?
HP break = ?
Break damage = ?
auto-haste = ?
enz. ?
Zou ik erg handig vinden

Maar ik zocht ff op..
- HPBreak (armor) = 30 Wings of Discovery (briben van Malboro, 1600000 = 9 WoD)
- Damage Break (wapen) = 60 Wings of Discovery
- Auto-Haste = 80 Chocobo Wings
- MPBreak (armor) = 30 Three stars
- Double AP (wapen) = 30 MegaElixers
- FirstStrike (wapen) = 4 Bomb Fragments
- Triple Overdrive (wapen) = 30 Winning Formula`s
- Overdrive -> AP (wapen) = 20 Door to tommorow's
En jah,ribbon (armor)kost 99 darkmatters, maar je hebt ook de mogelijkheid (als je sterk genoeg bent) armors met de ribbon al erop + open slots te winnen van de dark aeons. Maar zorg dat je sterk genoeg bent, zodat je zeker 7 (of meer keer.. want ribbon + 2 is nog niet zoveel) keer kan winnen
Hm, ik zal toch maar voor dat boek zorgen dan
Verwijderd
Ik heb de Bradygames SG...misschien staat het daar ok wel in hoor, tabellen sla ik altijd overOp zondag 14 juli 2002 18:14 schreef DooM_DonuT het volgende:
[..]
Hm, heb je strategy guide niet ? erg handige tabel staat erin
Maar ik zocht ff op..
- HPBreak (armor only) = 30 Wings of Discovery (briben van Malboro)
- Damage Break (wapen only) = 60 Wings of Discovery
- Auto-Haste = 80 Chocobo Wings
Hm, ik zal toch maar voor dat boek zorgen dan![]()
Verwijderd
Hmz http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html is offline
weet iemand een site met Al Bhed translator ? zodat de spoilers weer in Al Bhed kunnen in plaats van met *SPLOILERS* en die toeters en bellen erom ?
Verwijderd
Je kan de tekst naar mij mailen dan stuur ik je wel een WAV file terugOp zondag 14 juli 2002 18:24 schreef DooM_DonuT het volgende:
Hmz http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html is offlineweet iemand een site met Al Bhed translator ? zodat de spoilers weer in Al Bhed kunnen in plaats van met *SPLOILERS* en die toeters en bellen erom ?
![]()
Geintje he
http://www.pixelscapes.com/twoflower/albhed.html
astu!
Verwijderd
Ook de OST van Resident Evil& Metal Gear Solid!
Kga ff alle albums van FF dl. en + die van Resi & Mgs....
Ker Plunk heeft nog veel te doen
Verwijderd
Jij ook alOp zondag 14 juli 2002 19:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nah van FFVII heb ik al, scheelt uurtje werk
zucht, en ik hoef het niet te proberen...maar misschien na de vakantie adslOp zondag 14 juli 2002 19:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
TMAXTINT
Je zit te crossposten tussen fok! en got ker
Ik ben nu bezig met ff7
daar gaat mn datalimiet voor deze maand
Ik ben nu bezig met ff7
Verwijderd
Ik wil ze ook wel een keer op CD pleuren en op sturen als het je te veel moeite is. Normaal gesproken doe ik dat niet maar ik weet hoe moeilijk het is aan die albums te komenOp zondag 14 juli 2002 19:35 schreef MM- het volgende:
Je zit te crossposten tussen fok! en got ker![]()
Ik ben nu bezig met ff7daar gaat mn datalimiet voor deze maand
(ker: MGS2 soundtracks heb ik ook allebei)
Ja, origineel ja.
Verwijderd
Kan je daar dl. en.Maar data limit?Ik kan zoveel dl. en als ik wil.Leg is uit.Op zondag 14 juli 2002 19:37 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel een keer op CD pleuren en op sturen als het je te veel moeite is. Normaal gesproken doe ik dat niet maar ik weet hoe moeilijk het is aan die albums te komen
(ker: MGS2 soundtracks heb ik ook allebei)
Ja, origineel ja.
Verwijderd
De meeste providers geven je een datalimiet. dus je mag per maand maar 1 GB (voorbeeld) aan dataverkeer genereren of je moet bijbetalen (of ze geven je minder bandbreedte)Op zondag 14 juli 2002 19:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Kan je daar dl. en.Maar data limit?Ik kan zoveel dl. en als ik wil.Leg is uit.
Verwijderd
Gelukkig geen last vanOp zondag 14 juli 2002 20:01 schreef MrRudi het volgende:
[..]
De meeste providers geven je een datalimiet. dus je mag per maand maar 1 GB (voorbeeld) aan dataverkeer genereren of je moet bijbetalen (of ze geven je minder bandbreedte)
Ik ben nu in de calm lands maar hoe kom je in die tempel die daar is. Er liggen dingen voor de ingang.
Verwijderd
En ik een antwoordOp zondag 14 juli 2002 20:21 schreef MM- het volgende:
Eh ruud ik ben nu een mailtje aant typen
Je kan ook altijd ff HIER kijken voor de liefhebbers. Iedereen die me een beetje kent weet dat ik geen illegale praktijken promoot (integendeel) maar ik weet hoe moeilijk er aan de legale CD's te komen is, wat oudere albums vind je al helemaal niet meer, ze worden nooit herdrukt namelijk
En ik ben ook al weer bezig met een antwoord
Alleen werkt je .txt link niet, ik krijg een 404 hier.
Weet iemand waar ik het beste doors to tomorrow kan vinden?
Moet je daar met chocobo heen??? Probeer dat eerst wel, thnxOp zondag 14 juli 2002 21:00 schreef MM- het volgende:
Remiem temple bedoel je? Waar je met een chocobo moet komen?
Verwijderd
Probeer het nog maar eens danOp zondag 14 juli 2002 21:16 schreef MM- het volgende:
En ik ben ook al weer bezig met een antwoordAlleen werkt je .txt link niet, ik krijg een 404 hier.
En ook voor de liefhebbers zei het flink off-topic: dat muziekje waar ik het gisteren over had kan ook beluisterd worden (nee het is niet prive)
Verwijderd
Yes! Gister een leuk ring (Yuna) van dark Valefor gewint
"Ribbon" + "HP Break" +2 open slots

Alleen.. wat zou ik er meer bij doen ? Auto-Phoenix of zoiets ? echt geen id, maar ik moet het wel goed bekijken voordat ik een blunder maak
Ook eindelijk die KUT Chocobo-race gewonnen, met die shit ballonentjes.. -5sec
(oefening baart kunst
) weer een kutspelletje minder 
Ik bijv. ben nu hele tijd IronGlad (
) aan het verslaan voor de 2 HP spheres die hij geeft
(Tnx to Anima btw
)
Ook geeft die vent van de arena zeldzame items in grote getallen als je bepaalde monsters voor hem vangt
Alleen.. wat zou ik er meer bij doen ? Auto-Phoenix of zoiets ? echt geen id, maar ik moet het wel goed bekijken voordat ik een blunder maak
Ook eindelijk die KUT Chocobo-race gewonnen, met die shit ballonentjes.. -5sec
Probeer ze te "briben" of anders zorg voor alle monsters in de monster arena, en probeer de sterkste types te verslaan.Op zondag 14 juli 2002 21:16 schreef MM- het volgende:
En ik ben ook al weer bezig met een antwoordAlleen werkt je .txt link niet, ik krijg een 404 hier.
Ik bijv. ben nu hele tijd IronGlad (
Ook geeft die vent van de arena zeldzame items in grote getallen als je bepaalde monsters voor hem vangt
Verwijderd
Muahahaha. Net ff Ultima gekilled met mijn uber characters. Wat een watje zeg:
Zijn beurt: Ultima - 3000 damage op mijn poppetjes (die 70k HP hebben)
Mijn beurt: Quick Hit (Tidus), Quick Hit (Auron), Quick Hit (Wakka), repeat oneindig.
Ultima dood na 1x Ultima gecast te hebben.
Mijn beurt: Quick Hit (Tidus), Quick Hit (Auron), Quick Hit (Wakka), repeat oneindig.
Ultima dood na 1x Ultima gecast te hebben.
Verwijderd
Fuck manOp maandag 15 juli 2002 09:24 schreef skintightzombie het volgende:
Muahahaha. Net ff Ultima gekilled met mijn uber characters. Wat een watje zeg:
Ultima dood na 1x Ultima gecast te hebben.![]()
Ik ben nu gelukkig ook bijna zover dat ik ECHT kan gaan levelen...moet alleen Yunalesca ff de pan in hakken. Tot nu toe heeft het 'pre-levelen' iig goed resultaat gehad, geen enkele boss was lastig, of duurde zelfs langer dan 5 minuten
Verwijderd
Jankaad head ymc za Yunalesca jancmykah rapd ta Tidus wezh Sigil da byggah!Op maandag 15 juli 2002 11:12 schreef MrRudi het volgende:
[..]
...moet alleen Yunalesca ff de pan in hakken.
BTW, nieuwe translator is online, deze vertaalt bepaalde woorden niet. De lijst is:
tidus
yuna
auron
wakka
lulu
kimahri
rikku
sin
cid
brother
wedge
rin
mika
seymour
ronso
jecht
braska
valefor
ifrit
ixion
shiva
bahamut
anima
yojimbo
aeon
machina
spira
besaid
bikanel
djose
home
bevelle
gagazet
magus
sisters
yu
yevon
yunalesca
dark
potion
matter
sigil
crest
Nog toevoegingen?
Verwijderd
Zat als je alle namen uit het spel wilt hebbenOp maandag 15 juli 2002 11:37 schreef skintightzombie het volgende:
[..]
Jankaad head ymc za Yunalesca jancmykah rapd ta Tidus wezh Sigil da byggah!
BTW, nieuwe translator is online, deze vertaalt bepaalde woorden niet. De lijst is:
[lijstje]
Nog toevoegingen?
Ennuh, Aeon, Machina, dark, potion, matter, sigil en crest horen niet in het lijstje. Dat zijn geen namen en worden ook vertaald (machina komt vaak voor in het spel dus dat had je kunnen weten)
In principe hoort Home ook niet in het lijstje, dat is namelijk een vertaling van het Al Bhed woord, de naam van die plaats is oorspronkelijk al Al Bhed.
Die horen er wel degelijk in want niet alleen namen worden niet vertaald. Ook het onderwerp van de zin niet.Op maandag 15 juli 2002 12:24 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Zat als je alle namen uit het spel wilt hebbenWat voorbeeldjes: Clasko, Maechen, Chappu, Biran, Kelk, O'aka, Wantz, Biggs en alle andere Blitzball spelers
Ennuh, Aeon, Machina, dark, potion, matter, sigil en crest horen niet in het lijstje. Dat zijn geen namen en worden ook vertaald (machina komt vaak voor in het spel dus dat had je kunnen weten)
In principe hoort Home ook niet in het lijstje, dat is namelijk een vertaling van het Al Bhed woord, de naam van die plaats is oorspronkelijk al Al Bhed.
Verwijderd
Nou ja, op het moment staan de woorden uit mijn vorige post erin. Als iemand de lijst aangepast wil hebben moet hij/zij maar ff een lijstje met woorden aanleveren.Op maandag 15 juli 2002 12:52 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Die horen er wel degelijk in want niet alleen namen worden niet vertaald. Ook het onderwerp van de zin niet.
Verwijderd
Pardon? En waar ben je DAT in het spel tegengekomen? IK nergens...Op maandag 15 juli 2002 12:52 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Die horen er wel degelijk in want niet alleen namen worden niet vertaald. Ook het onderwerp van de zin niet.
edit:
denk alleen maar aan het eerste raadseltje in Al Bhed dat je tegenkomt. Alleen Macalania stond in het Engels.
denk alleen maar aan het eerste raadseltje in Al Bhed dat je tegenkomt. Alleen Macalania stond in het Engels.
/offtopic
iemand enig idee of dat grandia2 ook leuk is? het zou toch een beetje hetzelfde zijn als de final fantasy serie?
/offtopic
iemand enig idee of dat grandia2 ook leuk is? het zou toch een beetje hetzelfde zijn als de final fantasy serie?
/offtopic
TMAXTINT
offtopic:
Grandia 2..... ach.. het is wat anders dan FF, maar wel goed. Ikzelf heb het een poos gespeeld, maar door tijd gebrek weer mee gestopt.
Maar het verhaal zit goed in elkaar, meerdere karakters (ik had er 4 (eigenlijk 5
).. geen idee of je er meer kunt krijgen). En uiteraard is het levellen van je karakters weer van belang. Magic zit in eieren (egg's). En die magic is ook weer los te verbeteren, en egg's zijn weer uit te breiden.
Vooral de battles zijn erg eehh.. verfrissend
. Niet zo statisch als bij FF (iedereen rent in de ronde, afstand tot je enemy is ook een belangrijke factor)
Maar kijk ff voordat je hem leent. Ik ken mensen die er helemaal gek van zijn (naast FF), maar ken ook mensen die het helemaal niks vinden... (en FF wel goed vinden)
Grandia 2..... ach.. het is wat anders dan FF, maar wel goed. Ikzelf heb het een poos gespeeld, maar door tijd gebrek weer mee gestopt.
Maar het verhaal zit goed in elkaar, meerdere karakters (ik had er 4 (eigenlijk 5
Vooral de battles zijn erg eehh.. verfrissend
Maar kijk ff voordat je hem leent. Ik ken mensen die er helemaal gek van zijn (naast FF), maar ken ook mensen die het helemaal niks vinden... (en FF wel goed vinden)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hier staat het inOp maandag 15 juli 2002 13:10 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Pardon? En waar ben je DAT in het spel tegengekomen? IK nergens...
edit:
Verwijderd
Keb nog een repeating ontdekt .
Voor zover ik lees heeft Blitzball toch wat met knoppencombo's te zien ..
Wel in FF3 heeft Sabian de ability Blitz , waarbij je een knoppencombo doet en dan doet die een speciale aanval .
Wel in FF3 heeft Sabian de ability Blitz , waarbij je een knoppencombo doet en dan doet die een speciale aanval .
/offtopicOp maandag 15 juli 2002 13:54 schreef Marruk het volgende:
/offtopic
/offtopic
Grandia 2 is helemaal top, alleen jammer dat het een beetje makkelijk is en te kort is.
Je hebt veel character die ieder ook een echte achtergrond op het verhaal hebben, de gevechten zijn zoals iemand al eerder gezecht heeft iets anders als FF, je hebt een balk onderin die ongeveer de zelfde werking heeft als die CTB balk van FFX maar dan is alles realtime, dus je ziet bijv. je characters over die balk 'lopen' en als ze bijna bij het einde zijn dan kan je ze een opdracht geven. Bijv. als je de opdracht gewoon aanvallen geeft dan is dat laatste stukje op de balk heel kort en gaan ze direct ook echt aanvallen maar met magic (vooral aan het begin) duurt dat laatste stuk misschien wel net zolang als het hele beginstuk. De characters hoeven ook niet op elkaar te wachten, als je tegenstander en jij tegelijk kunnen vechten lopen ze naar elkaar toe.
Het verhaal is ook erg goed, niet erg origineel maar wel goed uitgewerkt met veel dingen die je eigenlijk niet zou verwachten (wat heeeel zeldzaam is bij rpg's van tegenwoordig)
Je hebt de volgende characters: Ryudo, Elena, Millenia, Roan, Mareg en Tio. Je hebt steeds max. 4 van deze in je team die je niet kan kiezen. Het hangt er dus gewoon van af op welk punt je bent.
/offtopic
Blitzball heeft niets met knoppencombo's te maken hoor. Bijna net zo turn based als de gevechten en je kan alle commando's gewoon kiezen uit het menutje.Op maandag 15 juli 2002 19:20 schreef real_raichu70 het volgende:
Keb nog een repeating ontdekt .
Verwijderd
Hmm ik heb het gelezen ja...toch kan ik me geen situatie in het spel bedenken waar dat klopt. Zover ik heb gezien worden alleen namen niet vertaald, dus namen van personen en steden/gebieden.
Ker je cactuar obsessie gaat een beetje ver vind je niet? Zou je geen psychologische hulp inschakelen?
Dit topic is gesloten.