Op donderdag 11 juli 2002 21:18 schreef Bosmonster het volgende:
Ik heb dit spel gekocht, maar ik kom er maar niet doorheen.. Ligt het aan mij of is dit spel zo rete saaaiiii...
Er staat lite mod W&L bij je naam, dan neem ik toch haast aan dat je wel eens een boek leest? Of vind je dat ook saai? Een klassiek Japans RPG zoals de Final Fantasy reeks is meer een digitaal boek namelijk dan een actiespel. Het gaat om het verhaal, de 'diepte' van de karakers en natuurlijk het ontdekken en onderzoeken van de (vaak zeer fraaie) omgevingen.
Elke keer ga ik het weer proberen, maar zit ik weer tegen ellenlange slecht geacteerde scenes aan te kijken.
Zo lang zijn ze niet

moet je MGS2 eens gaan spelen, die zijn veel langer. En slecht geacteerd...sjah, het is een Japans spel, de bewegingen, de mimiek is Japans, dat dat vreemd staat met Engelse stemmen kan ik me wel wat bij indenken.
Moet ik weer nutteloos rondrennen, saaie potjes Blitzball spelen (wow af en toe mag ik uit een menuutje kiezen wat een speler gaat doen! Not that it matters..).
Op het eerste potje na bepaal je zelf of je Blitzball gaat spelen (het is niet verplicht) en kun je de besturing ook gewoon op manual zetten ipv auto. En nutteloos rondrennen doe je ook zelf, je kunt ook nuttig rondrennen

Soms als ik heeeel veel mazzel heb mag ik een paar potjes knokken.. maar ook daar is weinig aan met constant dezelfde vijanden op die plek, geen random loot (alleen suffe spheres) etc...
Misschien moet je eens proberen wat VERDER in het spel te komen? Als je de hele tijd op 1 plek blijft rondrennen zul je geen nieuwe vijanden tegekomen nee.
Misschien moet je je eens afvragen of je RPG's uberhaupt wel leuk vind? Het klinkt namelijk alsof je de spelvorm RPG gewoon niet leuk vind, en dan kun je proberen wat je wilt, dan zul je FFX ook nooit leuk gaan vinden.
Zonde van mn 70 euro...
(Nu zullen mensen die mijn mening delen deze thread niet eens lezen, maar goed.. Flame er maar op los dan zou ik zeggen..)
Alleen kleutertjes met degenererende breintjes gaan flamen, normale mensen hebben een verschil van mening

en zoals ik al zei, ik denk dat het gewoon een verschil van smaak is, en daar valt niet over te twisten. Zijn er RPG's die je WEL leuk vind?
Volgens mij heb je die engelse woorden echt niet allemaal nodig

Maar Ruud je zou even naar van die hackers sites kunnen surfen en zoeken naar dictionaries die je ook kan gebruiken om te brute-forcen. Dit zijn alleen geen lange woorden, maar het is meer dan niks.
Nodig om te vertalen niet nee, daar heb je alleen een decryptie sleutel voor nodig, maar voor de uitspraak wel