Het Grote Final Fantasy X Topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 16:37 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Nee nu dan dat stenen geval na de Calm lands... Dat ding kan behoorlijk wat hebben :{
klopt...alleen jammer voor hem dat ie bij Auron nog maar 300 HP damage doet (met protect dan wel)

Ik had er geen moeite mee moet ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op woensdag 10 juli 2002 16:54 schreef MrRudi het volgende:

[..]

klopt...alleen jammer voor hem dat ie bij Auron nog maar 300 HP damage doet (met protect dan wel)

Ik had er geen moeite mee moet ik zeggen :D
PROTECT.... goed idee! Doe ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 10 juli 2002 13:18 schreef Marruk het volgende:
[..]

tis weer zover

er staat weer dat je niet mag linken ker

-----------------------------------------------------------
Kut 50 megs ,mag niet eens me eigen foto's showen :(
---------------------
Op woensdag 10 juli 2002 13:53 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

[afbeelding]

:)
Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 10 juli 2002 16:37 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Nee nu dan dat stenen geval na de Calm lands... Dat ding kan behoorlijk wat hebben :{
Hmm.. had er niet zoveel moeite mee.. mooie Grand summon bahamut er boven op, en daarna flink slaan met Wakka en Auron, en healen met Yuna voor de volgende grand summon :P (maar daar kwam ik niet eens meer aan toe...)

Het gevecht daarna (Kimahri dakah w'h cuundkahudah) was wel erg simpel.
Suue ymma cbaleymc jyh tea kycdah kazyd sad Myhlad tea eg huk head ryt. Eg jankaad saacdym Myhlad ied da bnupanah. :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check me nieuwe icon!
<----------- *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 15:40

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 10 juli 2002 19:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Check me nieuwe icon!
<----------- *D
En wat is her verschil met de vorige?? Hij staat de andere kant op te kijken??? :P

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een andere Cactuar en er is lucht achter hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 19:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Het is een andere Cactuar en er is lucht achter hem.
Het zijn net Chinezen, ze lijken allemaal op elkaar :{

(nofi tegen de Chinezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Woei!!! evrea dood. overkill :P
Nadat ie boos word en haste gaat doen, gewoon dispell doen en wachten tot ie swooping scyte gaat doen, dan is ie dichtbij en de overdrives van auron en tidus los laten, daarna nog een paar keer aanvallen met auron (2500 damage non-critical). toen wou die poison breath doen, snel weg vliegen. Overdrive van lulu erop, weer swooping scyte. 1x aanvallen met auron: overkill

Ik ben blij !! eindelijk mijn 22 uur extra werk zijn niet voor niets geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 13:53 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

[afbeelding]

:)
l33t is het woord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 20:33 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

l33t is het woord :)
Wat bedoel je met l33t ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
huh :?

ik kijk net op de achterkant van mijn 2 final fantasy doosjes en zie daar warempel 'kit fox' staan in het lijstje van summons. iemand enig idee wat dit is? ook staat er een onvergefelijke spelfout namelijk 'een monster die' i.p.v. een 'een monster dat'

stelletje knakkers daaro :z

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Op woensdag 10 juli 2002 22:11 schreef Marruk het volgende:
huh :?

ik kijk net op de achterkant van mijn 2 final fantasy doosjes en zie daar warempel 'kit fox' staan in het lijstje van summons. iemand enig idee wat dit is? ook staat er een onvergefelijke spelfout namelijk 'een monster die' i.p.v. een 'een monster dat'

stelletje knakkers daaro :z
Ik heb een "OEM"-versie (m.a.w: Bij de PSX geleverd) en ik zie nix staan :?

BTW voel jij er wat voor om dat doosje voor een 5je weg te doen? Bij mij staat er een lelijke zwarte brede balk op met de tekst "Niet voor losse verkoop" en daar wil ik vanaf :( (wel zo min mogelijk krassen als het kan, ik ben zuinig op verzamelmateriaal 8-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 10 juli 2002 22:17 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Ik heb een "OEM"-versie (m.a.w: Bij de PSX geleverd) en ik zie nix staan :?

BTW voel jij er wat voor om dat doosje voor een 5je weg te doen? Bij mij staat er een lelijke zwarte brede balk op met de tekst "Niet voor losse verkoop" en daar wil ik vanaf :( (wel zo min mogelijk krassen als het kan, ik ben zuinig op verzamelmateriaal 8-))
nee, ik ga een net zolang de helpdesk van square nederland lastig vallen totdat ik een nieuwe dvd krijg en dan ga ik hem doorverpatsen. (voor de onkosten)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken niks vinden op me hoes ,waar staat dat dan precies?
Heb vandaag me hoesje gewassen 8-) ,zaten resten sticker op van die dvd-sticker ,maar nu glimt ie heel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb de oem versie ook en er staat ook kit fox op.
Dat is gewoon Ixion, je kan zelf die aeons namen geven ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Op woensdag 10 juli 2002 23:13 schreef BlackMage het volgende:
Dat dacht ik ook ja. Maar ik vind de nederlandse text weer nergens op slaan. De kunst van het "oproepen" |:( Zoiets verzin je toch niet, dat laat je toch engels? Heeft nu elk land in europa zijn eigen taal als informatie? Dat vind ik dus zonde. Hadden ze beter niet kunnen doen, want dan kunnen ze meer van 1 product maken, en heb je ook maar 1 reserve. Stel dat ze in land niet opgaan en in een ander land is er veel vraag, dan moeten ze eerst die velletjes eruit halen en een andere erin rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 10 juli 2002 23:13 schreef BlackMage het volgende:
och ja, das waar. maar ik keek er dus effe op en ontdekte meteen een spelfout + vreemde naam = misschien iets nieuws.

Maar wel vreemd dat ze dan zo'n screenshot neerzetten op de achterkant van het hoesje.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
wat ik ook vreemd vind is dat niemand in het gehele spel de naam van tidus zegt. de rest kom allemaal wel aan bod maar tidus nooit.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo! Bezig met 7e Ribbon >:)

Wordt wel :Z van al die monsters slopen.. ik ga maar ff stat maxen met Kimahri ofzow..

BTW, het schijnt dat als je een paar van de eerste Al Bhed boekjes gemist hebt, dat je die later weer ergens kan halen? Weet iemand waar die dingen liggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 10:32 schreef Marruk het volgende:
wat ik ook vreemd vind is dat niemand in het gehele spel de naam van tidus zegt. de rest kom allemaal wel aan bod maar tidus nooit.
Dat is dus omdat je z'n naam kan veranderen. Als je hem nou Piet noemt en iedereen in het spel gaat Tidus tegen je roepen klopt er natuurlijk geen ene }:O meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 10:32 schreef skintightzombie het volgende:
Zo! Bezig met 7e Ribbon >:)

Wordt wel :Z van al die monsters slopen.. ik ga maar ff stat maxen met Kimahri ofzow..

BTW, het schijnt dat als je een paar van de eerste Al Bhed boekjes gemist hebt, dat je die later weer ergens kan halen? Weet iemand waar die dingen liggen dan?
Ik mis als enigste de letter "d" en het schijnt dat je ze niet terug kan halen :? |:( of, tenzij je boeken hebt laten liggen in gebieden waar je nog heen kan met Airship :z

Zat dus gisteren de hele tijd met de Cactaurs te spelen die "Needledime" zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 11:40 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Ik mis als enigste de letter "d" en het schijnt dat je ze niet terug kan halen :? |:( of, tenzij je boeken hebt laten liggen in gebieden waar je nog heen kan met Airship :z

Zat dus gisteren de hele tijd met de Cactaurs te spelen die "Needledime" zeggen :+
Dat was echt een kut-sidequest. Ik werd er zo :Z van om telkens maar weer door die hele klotedesert te rennen. btw, weet er iemand wat er gebeurt als je alleen loser-spheres haalt bij die cactaurs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 10:34 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

Dat is dus omdat je z'n naam kan veranderen. Als je hem nou Piet noemt en iedereen in het spel gaat Tidus tegen je roepen klopt er natuurlijk geen ene }:O meer van :)
Inderdaad :) alleen in de trailer wordt ie bij naam genoemd. Dus op zich logisch dat ze dat in het spel niet doen, maar ik had liever gezien dat ze dan dat hernoemen weg hadden gelaten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Op donderdag 11 juli 2002 12:09 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

Dat was echt een kut-sidequest. Ik werd er zo :Z van om telkens maar weer door die hele klotedesert te rennen. btw, weet er iemand wat er gebeurt als je alleen loser-spheres haalt bij die cactaurs?
loserspheres? Bedoel je die spheres die je krijgt als je eem killt nadat je bij hem geslopen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 12:28 schreef MM- het volgende:

[..]

loserspheres? Bedoel je die spheres die je krijgt als je eem killt nadat je bij hem geslopen bent?
Nee ik bedoel die Sphere del-Perdenogwat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 16:56 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

PROTECT.... goed idee! Doe ik :P
Nog ff een hint voor dat stenen geval: Laat Tidus hem Provoken, dan gebruikt ie alleen maar Blast Punch op Tidus en die werkt als Demi dus je kunt er nooit dood aan gaan. Dan gewoon hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 12:28 schreef MM- het volgende:

[..]

Neej hij bedoeld de sphere die je krijgt als je van de cactuar verliest (als hij je ziet bewegen dus :+ )

En.. geen id wat er dan is als je alleen maar die hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 12:09 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

Ik vind dat chocobo racen/thunderbolt dodgen/vlinders pakken, nou ook niet bepaald leuk. Dan vond ik die cactuarspel nog wel leuker. :) Vanwege deze sidequests heb ik geen zin om het spel vanaf het begin te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:14 schreef lun het volgende:

[..]

Ik vind dat chocobo racen/thunderbolt dodgen/vlinders pakken, nou ook niet bepaald leuk. Dan vond ik die cactuarspel nog wel leuker. :) Vanwege deze sidequests heb ik geen zin om het spel vanaf het begin te gaan spelen.
Nou ja die vond ik nog wel meevallen, dat racen had ik in een kwartiertje gepiept. Het dodgen duurde ietsje langer, ongeveer een uurtje, en die vlinders vangen was in 1 keer goed. (ok, met behulp van het kaartje >:), maar toch )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Leuke sig btw skin.. vond ik ook een van de betere quotes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Op donderdag 11 juli 2002 13:22 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Neej hij bedoeld de sphere die je krijgt als je van de cactuar verliest (als hij je ziet bewegen dus :+ )

En.. geen id wat er dan is als je alleen maar die hebt :?
Als hij je ziet moet je opnieuw beginnen toch? Nou ja is bij mij iig zo, als ik bij em kom gaan we vechten, krijg ik zo'n sphere. Die sphere moet je gewoon ff in die cactuar steen proppen zuid van de zandstorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 15:10 schreef MM- het volgende:

[..]

Als hij je ziet moet je opnieuw beginnen toch? Nou ja is bij mij iig zo, als ik bij em kom gaan we vechten, krijg ik zo'n sphere. Die sphere moet je gewoon ff in die cactuar steen proppen zuid van de zandstorm.
Na 3 keer rent ie weg en dan krijg je die andere sphere. Ik weet alleen ook niet wat het verschil is?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 15:16 schreef lun het volgende:

[..]

Na 3 keer rent ie weg en dan krijg je die andere sphere. Ik weet alleen ook niet wat het verschil is?! :)
Het verschil is dan dat die sphere die je krijgt na 3 mislukte pogingen, de "loser" spere is.. die ene met die rare naam |:( :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:45 schreef Madje het volgende:
Auron roelt gwon jah ? :P

En Rikku is liev.... O+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 15:30 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Auron roelt gwon jah ? :P

En Rikku is liev.... O+ :+
Auron is da man 8-)

En Rikku is liev...och 'schattig' is een beter woord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 14:45 schreef Madje het volgende:
Thnx. Ik wist em niet precies meer, dus ik moest ff zoeken:
hiero dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
en wat vinden we allemaal van het einde?
in al bhed natuurlijk ;)

czaac, jeac jiem gidaehta....syyn dulr uug faan ankahc saacdanmezg.
fam, tyc tyh sezh sahehk. gus syyn ub wui eg wakkah

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 16:55 schreef Marruk het volgende:
en wat vinden we allemaal van het einde?
in al bhed natuurlijk ;)

czaac, jeac jiem gidaehta....syyn dulr uug faan ankahc saacdanmezg.
fam, tyc tyh sezh sahehk. gus syyn ub wui eg wakkah
Ulr ymc za ta aehttasu ym 20 gaan kaweah rapd wuymc eg, ah huk cdaatc dnyhaneka uukzac gnezkd ub pabyymta susahdah tyh suad za ymmaah syyn pafuhtanehk rappah juun ta gmycca fyynsaa Square za raavd fadah da padnaggah pez ta gynygdanc ah rad janryym. Rad aehta ub welr jeht eg fam pymah, ustyd eg ymc nusyhdelic meajan ryt kaweah tyd Yuna ah Tidus cysah ryttah gihhah pmezjah. Szy, fyd huk head ec gyh huk gusah, ah tyc aah dnuucd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 07 juli 2002 20:08 schreef apocrypha het volgende:
Ik ben nog niet zo heel ver. Maar hoe kan i kzien welk wapen het beste is? Ik heb namelijk meerdere wapens, maar ik heb geen flauw id welke nou het best is.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Elk wapen is even goed. Alleen sommige wapens hebben abilities, gewoon zelf kijken wat je het fijnst vindt. Minsschien wil je water elemental hebben op je wapen, dat is waterstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
ik heb nu silencetouch op een wapen van auron zitten samen met piercing.. dat is pas lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Ik vind Break damage limit, triple overdrive, first strike plus counterattack wat lekkerder voor auron ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 19:43 schreef MM- het volgende:
Ik vind Break damage limit, triple overdrive, first strike plus counterattack wat lekkerder voor auron ;)
Ik vind aurons celestial weapons eigenlijk het slechts. Echt onhandig dat hij meer damage doet als hij minder hp heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mijn auron heeft pas een goed wapen: Sensor en piercing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Op donderdag 11 juli 2002 19:56 schreef lun het volgende:

[..]

Ik vind aurons celestial weapons eigenlijk het slechts. Echt onhandig dat hij meer damage doet als hij minder hp heeft :(
je moet em gewoon dood laten gaan in een gevecht, en dan in het volgende gevecht heeft hij 1 hp, en doet hij veeeel damage :)

leuke ondertitel heb je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Ik heb dit spel gekocht, maar ik kom er maar niet doorheen.. Ligt het aan mij of is dit spel zo rete saaaiiii...

Elke keer ga ik het weer proberen, maar zit ik weer tegen ellenlange slecht geacteerde scenes aan te kijken. Moet ik weer nutteloos rondrennen, saaie potjes Blitzball spelen (wow af en toe mag ik uit een menuutje kiezen wat een speler gaat doen! Not that it matters..). Soms als ik heeeel veel mazzel heb mag ik een paar potjes knokken.. maar ook daar is weinig aan met constant dezelfde vijanden op die plek, geen random loot (alleen suffe spheres) etc...

Zonde van mn 70 euro...

(Nu zullen mensen die mijn mening delen deze thread niet eens lezen, maar goed.. Flame er maar op los dan zou ik zeggen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op donderdag 11 juli 2002 21:18 schreef Bosmonster het volgende:
Ik heb dit spel gekocht, maar ik kom er maar niet doorheen.. Ligt het aan mij of is dit spel zo rete saaaiiii...

Elke keer ga ik het weer proberen, maar zit ik weer tegen ellenlange slecht geacteerde scenes aan te kijken. Moet ik weer nutteloos rondrennen, saaie potjes Blitzball spelen (wow af en toe mag ik uit een menuutje kiezen wat een speler gaat doen! Not that it matters..). Soms als ik heeeel veel mazzel heb mag ik een paar potjes knokken.. maar ook daar is weinig aan met constant dezelfde vijanden op die plek, geen random loot (alleen suffe spheres) etc...

Zonde van mn 70 euro...
:( :( :(

|:( |:(

BAN!!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 23-08 12:35
Het enige minpunt van FFX vind ik blitzball..had gehoopt op een soort voetbal mini game..dat je ZELF die bal mocht wegtrappen en zelfs ZELF zwemmen en niet zo'n menu krijgt en kiest wat de speler zal doen...ach fuck it :) ik ben nu voorbij de blitzball

SPOILERS!!!!

en moet nu een hele groep rare vis-beesten slopen achterelkaar aan samen met Wakka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Dat is niet echt een spoiler hoor :) Ik vind blitzball ook niet echt heel gaaf hoor, ik vond de chocobo's in ff7 nog net wat cooler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Mensen gaan al gauw zeuren als je ook maar iets onthult dus dacht ik, ach ik zet er spoiler neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Op donderdag 11 juli 2002 21:41 schreef devilsnight het volgende:
Mensen gaan al gauw zeuren als je ook maar iets onthult dus dacht ik, ach ik zet er spoiler neer :)
Ja dan kan ik netzogoed gaan zeggen dat ik later in het spel met tidus, auron, wakka, kihmari, yuna, lulu en rikku tegen een vijand moet vechten die in een schatkist zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Vraagje:

Zijn er in het spel (ik ben nu in bevelle temple) nog momenten waar je Kimhari verplicht in je party hebt??? (ik heb tot nu toe nog nooit met kimhari gevochten, dus die is erg slap. En heb geen zin om hem te trainen omdat zijn overdrive gewoon bar slecht is (same goes voor wakka, maar die heeft nog de 'extra' dat ie ranged aanval heeft, daarom heb ik hem wel getrained)

btw, antwoord mag wel in al bhed tegen spoilers enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Zy. Za suad sad gersyne dakah oahga ah nuhcu jalrdah, eh tyd kajalrd suad za kafuuh dakah rih ymmasyym myhlad tuah hadwumyhk dud za "pek kiynt" rapd, kamezg tuah, tyd ec rad syggamezgcda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op donderdag 11 juli 2002 21:59 schreef MM- het volgende:
Zy. Za suad sad gersyne dakah oahga ah nuhcu jalrdah, eh tyd kajalrd suad za kafuuh dakah rih ymmasyym myhlad tuah hadwumyhk dud za "pek kiynt" rapd, kamezg tuah, tyd ec rad syggamezgcda.
Ufga, drhq
Tea Oahga ahw wezh dulr tea 2 yhtana nuhcu paacdah fyyn rez niwea saa raavd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Zy tyd wezh tea nuhcu paacdah :)
Rad wezh kafuuh bancuhah ruun, wa bnydah, adah..
Syyn za suad sad gesyrne kafuuh rad ziecda byt geawah.. Kafuuh eatanaah (ymc rad gyh) aah kajalrd saa mydah tuah. Uug ym tuah wa ymmaah syyn pmulg uv aah cbaleym.. Gnezkah wa had wujaam aqb ymc tyd ta bancuhah gnezkah tea rad saacda fang rappah katyyh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Jesus mina, ze kunnen al echt Al bhed's praten hier....lol:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Je hebt gelijk dat zijn die,

en de al bhed translator staat gewoon op de eerste pagina hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Dit is geen eens een goede al bhed translator, want sommige woorden vertaalt ie die niet mogen worden.

Dus als ik zou willen vertalen:

Come on, lets kill that stupid Kimhari

dan doet de vertaler:

Lusa uh, madc gemm dryd cdibet Gesryne

terwijl het dit moet zijn:

Lusa uh, madc gemm dryd cdibet Kimhari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Ja dat lijkt me een beetje moeilijk om te maken eigenlijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op donderdag 11 juli 2002 23:00 schreef MM- het volgende:
Ja dat lijkt me een beetje moeilijk om te maken eigenlijk.. :)s
Tja, maar ze zouden een optie kunnen maken om namen enz. met een $ ervoor niet vertaald gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 11 juli 2002 22:33 schreef devilsnight het volgende:
Jesus mina, ze kunnen al echt Al bhed's praten hier....lol:D
http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html :+

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 23:17 schreef Marruk het volgende:

[..]

http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html :+
Jah het is dat ik het zelf maar es opzocht, geen id wat dat gebral in moest houden en gelijk de volle laag gekregen hiero :Z

Maar goed.. geen geblaat meer.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 11 juli 2002 23:00 schreef MM- het volgende:
Ja dat lijkt me een beetje moeilijk om te maken eigenlijk.. :)
Das vrij simpel te maken, zolang je maar een woordenlijst hebt van woorden die niet vertaald mogen worden (namen e.d.). Ik wil best een betere maken als iemand me uitlegt hoe die taal werkt en zo'n lijstje voor me stamenstelt..

Toch niks beters te doen...

bosmonster@xs4all.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 09:30 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Das vrij simpel te maken, zolang je maar een woordenlijst hebt van woorden die niet vertaald mogen worden (namen e.d.). Ik wil best een betere maken als iemand me uitlegt hoe die taal werkt en zo'n lijstje voor me stamenstelt..

Toch niks beters te doen...

bosmonster@xs4all.nl ;)
Al mee bezig. Heb ook nix te doen op me werk :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 12 juli 2002 09:34 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

Al mee bezig. Heb ook nix te doen op me werk :Z
Okiedokie.. want deze is echt bagger gecode:

http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html

Het kan ook in 10 regels ofzo.. Lol.. en dan staat er nog zo'n lullig berichtje onder ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijstje met woorden die niet vertaald moeten worden:

tidus
yuna
auron
wakka
lulu
kimahri
rikku
sin
cid
brother
wedge
rin
mika
seymour
ronso
jecht
braska
valefor
ifrit
ixion
shiva
bahamut
anima
yojimbo

Iemand nog suggesties/aanvullingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 12 juli 2002 10:09 schreef skintightzombie het volgende:
Lijstje met woorden die niet vertaald moeten worden:

Iemand nog suggesties/aanvullingen?
De steden namen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
magus sisters
aeon
machina
spira
besaid
bikanel
djose
home

en nog wat meer plaatsnamen etc.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 10:35 schreef Marruk het volgende:
magus sisters
aeon
machina
spira
besaid
bikanel
djose
home

en nog wat meer plaatsnamen etc.
Jongens dit heb ik allemaal al hoor :) ok het is in VB en niet online maar goed...ik ben eerder op zoek naar een woordenlijst van 10.000+ Engelse woorden...die heeft zeker niemand even liggen he? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Volgens mij heb je die engelse woorden echt niet allemaal nodig :) Maar Ruud je zou even naar van die hackers sites kunnen surfen en zoeken naar dictionaries die je ook kan gebruiken om te brute-forcen. Dit zijn alleen geen lange woorden, maar het is meer dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 21:18 schreef Bosmonster het volgende:
Er staat lite mod W&L bij je naam, dan neem ik toch haast aan dat je wel eens een boek leest? Of vind je dat ook saai? Een klassiek Japans RPG zoals de Final Fantasy reeks is meer een digitaal boek namelijk dan een actiespel. Het gaat om het verhaal, de 'diepte' van de karakers en natuurlijk het ontdekken en onderzoeken van de (vaak zeer fraaie) omgevingen.
Elke keer ga ik het weer proberen, maar zit ik weer tegen ellenlange slecht geacteerde scenes aan te kijken.
Zo lang zijn ze niet :) moet je MGS2 eens gaan spelen, die zijn veel langer. En slecht geacteerd...sjah, het is een Japans spel, de bewegingen, de mimiek is Japans, dat dat vreemd staat met Engelse stemmen kan ik me wel wat bij indenken.
Moet ik weer nutteloos rondrennen, saaie potjes Blitzball spelen (wow af en toe mag ik uit een menuutje kiezen wat een speler gaat doen! Not that it matters..).
Op het eerste potje na bepaal je zelf of je Blitzball gaat spelen (het is niet verplicht) en kun je de besturing ook gewoon op manual zetten ipv auto. En nutteloos rondrennen doe je ook zelf, je kunt ook nuttig rondrennen :P
Soms als ik heeeel veel mazzel heb mag ik een paar potjes knokken.. maar ook daar is weinig aan met constant dezelfde vijanden op die plek, geen random loot (alleen suffe spheres) etc...
Misschien moet je eens proberen wat VERDER in het spel te komen? Als je de hele tijd op 1 plek blijft rondrennen zul je geen nieuwe vijanden tegekomen nee.

Misschien moet je je eens afvragen of je RPG's uberhaupt wel leuk vind? Het klinkt namelijk alsof je de spelvorm RPG gewoon niet leuk vind, en dan kun je proberen wat je wilt, dan zul je FFX ook nooit leuk gaan vinden.
Zonde van mn 70 euro...

(Nu zullen mensen die mijn mening delen deze thread niet eens lezen, maar goed.. Flame er maar op los dan zou ik zeggen..)
Alleen kleutertjes met degenererende breintjes gaan flamen, normale mensen hebben een verschil van mening :P en zoals ik al zei, ik denk dat het gewoon een verschil van smaak is, en daar valt niet over te twisten. Zijn er RPG's die je WEL leuk vind?
Volgens mij heb je die engelse woorden echt niet allemaal nodig :) Maar Ruud je zou even naar van die hackers sites kunnen surfen en zoeken naar dictionaries die je ook kan gebruiken om te brute-forcen. Dit zijn alleen geen lange woorden, maar het is meer dan niks.
Nodig om te vertalen niet nee, daar heb je alleen een decryptie sleutel voor nodig, maar voor de uitspraak wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Misschien is dit wel makkelijk om te gebruiken als je een vertaalding gaat maken:

Groot txt filetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Vilg dra Kuanc, drao cilg yht fyggy'c days nimac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

De eerste keer heb ik de goers gewoon verslagen :D wat moeilijk is want die match gaat eigenlijk alleen maar om stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
ben nu bezig met omega, maar hoeveel hp heeft dat beest wel niet? ben al aardig lang bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 17:15 schreef weareborg het volgende:
ben nu bezig met omega, maar hoeveel hp heeft dat beest wel niet? ben al aardig lang bezig :D
Doe eens een scan, dan weet je het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Op vrijdag 12 juli 2002 17:16 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Doe eens een scan, dan weet je het ;)
kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet FFX nog steeds uitspelen |:( ,ga daarna overnieuw spelen met alle secrets m.b.h. guide.Ik zit overigens te denken om Mgs te kopen maar ik heb hem al een aantal keren uitgespeeld.Het is natuurlijk wel een klassieker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Op vrijdag 12 juli 2002 17:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Moet FFX nog steeds uitspelen |:( ,ga daarna overnieuw spelen met alle secrets m.b.h. guide.Ik zit overigens te denken om Mgs te kopen maar ik heb hem al een aantal keren uitgespeeld.Het is natuurlijk wel een klassieker. :)
MGS1 of 2? 2 Zou ik niet doen, als je hem een keer gespeeld hebt is er nog maar weinig aan. Ik had hem na 15 uur uit en toen voelde ik me een beetje bedrogen. MGS1 daarintegen is veel beter, maar iets minder mooi (grafisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 17:50 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

MGS1 of 2? 2 Zou ik niet doen, als je hem een keer gespeeld hebt is er nog maar weinig aan. Ik had hem na 15 uur uit en toen voelde ik me een beetje bedrogen. MGS1 daarintegen is veel beter, maar iets minder mooi (grafisch).
heh. MGS2 heeft me ook al meer dan 100 speeluren gekost anders :) maar smaken verschillen...en ik nu eenmaal Metal gearofiel ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb nu ook die piggyback guide gekocht. Ik wou dat mijn schoolboeken zo goedkoop waren ;)

En heb meteen ook maar FF9 gescoord, als ik FF9 speel en daarna FF10 dan doet het gewoon pijn aan me ogen, zoveel mooier is FF10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 17:50 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Mgs 1 natuurlijk.Vind eerlijk gezegd mgs 1 beter imho.Mgs 2 heb ik maar 1 keer gespeeld.Die ga ik na FFx weer eens doen.Ben ik eigenlijk de enigste die weet dat er ook secrets zijn in het begin van het spel ipv na het verkrijgen van je airship?

Btw, mgs bij DimPlus: €19.95,- + €2.95,- verzend kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Op vrijdag 12 juli 2002 17:23 schreef weareborg het volgende:

[..]

kan niet ;)
hij heeft 1.000.000 hp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Op vrijdag 12 juli 2002 19:08 schreef MM- het volgende:

[..]

kwam er net achter ja. teeeeering wat duurde dat lang :D
belachelijk eigenlijk. en dat met een ar2! :+ (ja, ik ben te lui om te levelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Op vrijdag 12 juli 2002 19:08 schreef MM- het volgende:

[..]

H :o ly shit man

Die nep omage is wel goeeeed...ik kreeg 6xLevel 3 Spheres van 'm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Op die kist die je krijgt bij die training gozer in Calm lands kun je de Cloudy mirror gebruiken. bij mij zegt het spel dat hij te weinig energy heeft. hoe krijg ik dat? ik heb hem ook elders nodig waar je die rusty sword kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 21:12 schreef Un4GiveN het volgende:
Op die kist die je krijgt bij die training gozer in Calm lands kun je de Cloudy mirror gebruiken. bij mij zegt het spel dat hij te weinig energy heeft. hoe krijg ik dat? ik heb hem ook elders nodig waar je die rusty sword kan gebruiken.
Err...das een heel verhaal. Je moet van de Cloudy mirror iig een Celastial mirror maken.

[in detail:]
Dyga dra yencreb du [Highbridge (Bevelle)]. Aqed dra clnaah yd dra puddus, drah dyga dra puddus-mavd aqed uh dra haqd clnaah. Oui cruimt pa eh dra [Macalania] Fuutc. Dymg du dra sudran yht cuh cdyhtehk hayn dra ahdnyhla.

Aqed dra fuutc dra cysa fyo oui ahdanat, yht dyga dra nekrdsucd aqed uv dra haqd clnaah, drah dra dub aqed yd dra haqd. Dymg du dra baubma yd dra lysbceda ihdem uha syh mayjac. Nadinh du dra fuutc yht dymg du dra naihedat luibma y vaf desac. Dyga dra cdynno nuyt ib du dra creho nulg/bmyhd/frydajan yht bnacc Q. Ouin lmuito sennun cruimt huf palusa dra Lamacdeym Sennun.

ik ben ook maar zo vriendelijk geweest om namen tussen [] te zetten voor diegenen die NOG STEEDS hun berichten niet zelf vertalen ;) dan neemt de on-line translator ze niet mee volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

We hebben natuurlijk niet allemaal de loi al bhed taalcursus gevolgd he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 22:16 schreef MM- het volgende:
We hebben natuurlijk niet allemaal de loi al bhed taalcursus gevolgd he ;)
NIET :? tsssssssss :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Thx MrRudi :) dat jochie had ik al eerder terug gebracht, maar toen kwam ik vlakbij een dark aeon tegen :P dood natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb hier ook maar ff geregistreed. Ik zit voornamelijk op fok. Maar net zoals MM- die speciaal voor ffx registreerde op fok, registreer ik HIER voor ffx .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 00:46 schreef The.PhantoM het volgende:
En ik heb hier ook maar ff geregistreed. Ik zit voornamelijk op fok. Maar net zoals MM- die speciaal voor ffx registreerde op fok, registreer ik HIER voor ffx .
Gegroet!
Je kent me waarschijnlijk wel: Ker Plunk a.k.a Cactuar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar je sig kijk moet je even m'n tributesong luisteren :)

http://www.engine-software.nl/tribute.mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rue, famgus ub KuD :)

(Toch maar begonnen met die "Al Bhed Cursus, werdt er zo moe van, al dat gebral :Z )

P.S http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html
Voordat je zoals mij eindig(d of t ?) :Z
Op zaterdag 13 juli 2002 01:06 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Gegroet!
Jou ken ik wel jah, die lafbek die wegrent zodra je een soortgenoot van jou neerslaat >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 12 juli 2002 11:19 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Er staat lite mod W&L bij je naam, dan neem ik toch haast aan dat je wel eens een boek leest? Of vind je dat ook saai? Een klassiek Japans RPG zoals de Final Fantasy reeks is meer een digitaal boek namelijk dan een actiespel. Het gaat om het verhaal, de 'diepte' van de karakers en natuurlijk het ontdekken en onderzoeken van de (vaak zeer fraaie) omgevingen.
Yup gek op boeken, maar dat maakt het spel niet minder saai.. Als dit een boek was had ik het ook allang aan de kant gegooid :P
Zo lang zijn ze niet :) moet je MGS2 eens gaan spelen, die zijn veel langer. En slecht geacteerd...sjah, het is een Japans spel, de bewegingen, de mimiek is Japans, dat dat vreemd staat met Engelse stemmen kan ik me wel wat bij indenken.
Zolang zijn ze niet?? De helft van de tijd dat ik aan het spelen ben zit ik naar de scenes te kijken :) En slecht geacteerd is gewoon true. Niks Japanse dynamiek, die animatie kijk ik nog wel doorheen. Ik heb het over het acteren van de stemmen en de acteurs. Lachwekkend slecht gewoon met heel veel onnatuurlijke pauzes.
Op het eerste potje na bepaal je zelf of je Blitzball gaat spelen (het is niet verplicht) en kun je de besturing ook gewoon op manual zetten ipv auto. En nutteloos rondrennen doe je ook zelf, je kunt ook nuttig rondrennen :P
Klopt.. bepaal je zelf of je gaat spelen. Maar dat is met het hele spel toch? :) Maar daar heb ik toch voor betaald? :)
Misschien moet je eens proberen wat VERDER in het spel te komen? Als je de hele tijd op 1 plek blijft rondrennen zul je geen nieuwe vijanden tegekomen nee.
Doe mn best! Maar het is zo saaaaiiii. En ik heb het over monsters op 1 plek die allemaal hetzelfde zijn. En de loot die zo voorgegenereerd is. Je hebt echt het idee van.. Hey hier heb ik een speer die iedereen had moeten vinden... wow... Maar waarschijnlijk ben ik verwend met de dynamische wereld van de MMORPG's...
Misschien moet je je eens afvragen of je RPG's uberhaupt wel leuk vind? Het klinkt namelijk alsof je de spelvorm RPG gewoon niet leuk vind, en dan kun je proberen wat je wilt, dan zul je FFX ook nooit leuk gaan vinden.
RPG's zijn mijn spel, speel niet anders. Ben gek op het hele fantasy genre vooral. Maar FFX is wat mij betreft niet eens een RPG. Er valt niks in te ontwikkelen wat niet voorgedefinieerd is. Er vallen geen discussies te voeren met mensen, geen quests op te lossen. Je kan niet eens bepalen wat je gaat doen of waar je heen gaat laat staan dat het invloed heeft op je karakters of het verdere verloop van het spel. Wat dat betreft is FFX een interactieve B-film maar absoluut geen RPG te noemen.
Alleen kleutertjes met degenererende breintjes gaan flamen, normale mensen hebben een verschil van mening :P en zoals ik al zei, ik denk dat het gewoon een verschil van smaak is, en daar valt niet over te twisten. Zijn er RPG's die je WEL leuk vind?
Nu met NWN bezig... en ik moet zeggen.. heb me nog geen moment verveeld of geirriteerd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Voor de RPG-vervelers onder ons: Download een SNES emu en haal Secret of Mana!! De Ultieme Adventure/RPG! (ook de enige reden dat ik mijn SNES nog heb :P)

uiteraard van Squaresoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 juli 2002 19:15 schreef weareborg het volgende:

[..]

kwam er net achter ja. teeeeering wat duurde dat lang :D
belachelijk eigenlijk. en dat met een ar2! :+ (ja, ik ben te lui om te levelen)
D'r zijn ook nog vijanden met 10x zoveel hp :P
Op zaterdag 13 juli 2002 09:46 schreef SONiCB00M het volgende:
Voor de RPG-vervelers onder ons: Download een SNES emu en haal Secret of Mana!! De Ultieme Adventure/RPG! (ook de enige reden dat ik mijn SNES nog heb :P)

uiteraard van Squaresoft.
Of seikendetsu 3 met de vertaling patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 09:04 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Rue, famgus ub KuD :)

(Toch maar begonnen met die "Al Bhed Cursus, werdt er zo moe van, al dat gebral :Z )

P.S http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html
Voordat je zoals mij eindig(d of t ?) :Z
[..]

Jou ken ik wel jah, die lafbek die wegrent zodra je een soortgenoot van jou neerslaat >:) ;)
Patyhgd, syyd!

lol :D , Ja cactuars zijn idd irri ventjes. Kleine smiegten. Maar schrijf cactuar nooit verkeerd!! Anders beledig je ker plunk :P Tenminste dat merkte ik op fok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 01:06 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Gegroet!
Ook gegroet.

*doet de cactuar dans*
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.