Het Grote Final Fantasy X Topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ben ik dan de enige die dat toernooi in luca heeft gewonnen? B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op zondag 28 juli 2002 21:31 schreef MM- het volgende:
Ben ik dan de enige die dat toernooi in luca heeft gewonnen? B-)
Waarom denk je dat ik deze smiley in me post had

>:)

2 - 1 gewonnen. Eerste helft 1 - 1 gespeeld, tweede helft voordat Wakka erin komt em van de middehelft erin geknald met een Jechtshot >:) (Heeft me wel paar uur gekost voor ik dat blitzballen onder de knie had)

En nog een vraagie, ik kan nu met Auron de ability Extract Power kiezen, maar die dingen vind ik zoveel...
Is dit later handig of nie? (Heb wel Extract Ability bij Wakka, die klotuh ability spheres vindt je nergens)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 22:52 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

2 - 1 gewonnen. Eerste helft 1 - 1 gespeeld, tweede helft voordat Wakka erin komt em van de middehelft erin geknald met een Jechtshot >:) (Heeft me wel paar uur gekost voor ik dat blitzballen onder de knie had)

En nog een vraagie, ik kan nu met Auron de ability Extract Power kiezen, maar die dingen vind ik zoveel...
Is dit later handig of nie? (Heb wel Extract Ability bij Wakka, die klotuh ability spheres vindt je nergens)
Het type spheres dat je vind is afhankelijk van locatie en type vijand. Ik heb wel eens zonder power spheres gezeten hoor :) Ook als je een enemy killt met overkill krijg je meer spheres dan normaal trouwens. Maar dat extract huppeldepup moet je je niet al te druk om maken, dit kun je straks met gemak wisselen, cq op zwaardjes zetten.

Tip: als je enemies hebt die keyspheres laten vallen, zoals Defender Z, gebruik dan geen extract [spheretype] want dan krijg je de keyspheres niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zondag 28 juli 2002 00:44 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Kan jij niet een inkoopactie starten ? of heb je het gekocht bij een "comic store" zown, rariteitswinkeltje :P
nee ik begin geen inkoop actie heb geen zin om alles te-regelen. en ja heb het bij die comic store gehaald ik wist nergels anders het kon krijgen in een nier online winkel.. p.s. ze kunnen ook onder rambours sturen heb ik gehoord van hun ( en er werkt een lekkere chick daar :P )

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:06

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op zondag 28 juli 2002 22:52 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Hmm.. ik heb ability spheres genoeg. nog geen tekort gehad.. maar ik speel met de standaard sphere-grid, misschien dat dat wat scheelt?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaah we zijn er weer :D

(dat moest ik alleen even kwijt)

nog mensen met opmerkingen over mijn eerdere linkje over ideeen enzo? ik had verwacht overspoeld te worden met opmerkingen cq mailtjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was de link ook alweer?Maar wat ga je doen met die rpg wereld?Een spel van maken?
Heb zelf thuis een shaolin figuur ontwikkeld :D

FFX ,ik ben maar overnieuw begonnen aangezien ik sin-head niet kapot kreeg...

(de auto search doet het niet ,dus klikken op je user name...iemand meer last van?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 21:37:
Jaaaah we zijn er weer :D

(dat moest ik alleen even kwijt)

nog mensen met opmerkingen over mijn eerdere linkje over ideeen enzo? ik had verwacht overspoeld te worden met opmerkingen cq mailtjes ;)
Als ik nou tijd, en ideeen had gehad, en jij een programmeur nodig had... dan had je van mij een reactie kunnen verwachten :P

Pff.... ik heb te weinig tijd!! Ik speel veel te weinig FFX! * Creepy gaat zichzelf ff schamen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2002 @ 22:15:
Wat was de link ook alweer?Maar wat ga je doen met die rpg wereld?Een spel van maken?
Heb zelf thuis een shaolin figuur ontwikkeld :D

FFX ,ik ben maar overnieuw begonnen aangezien ik sin-head niet kapot kreeg...

(de auto search doet het niet ,dus klikken op je user name...iemand meer last van?)
Heh weet nog wel de 1ste x bij sin
iedereen vertelde me dat het best wel pittig was en bij alle delen van hem (vinnetjes , hoofd en die 2 dingen die op hem zitten) in 1 x dood met anima's normale aanval 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik begin geen inkoop actie heb geen zin om alles te-regelen. en ja heb het bij die comic store gehaald ik wist nergels anders het kon krijgen in een nier online winkel.. p.s. ze kunnen ook onder rambours sturen heb ik gehoord van hun
Ah, kan je de link // adres van deze winkel geven ?? dank je :)
(Ben wel bereid dat ding over te moeten laten komen namelijk :P)
Tenzij ik het fout heb gelezen, dankzij je geweldige punctuur |:( :P
( en er werkt een lekkere chick daar :P )
Stop it. Your making me jealous }) :P

PS: Nieuwe smileys! :D
B) 8)7

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan nu dus de grote hamvraag , welk sphere grid is nu dus uiteindelijk beter?
Expert of Normal ?
Expert grid had als voordeel toch dat je eerder bepaalde skills/spells kreeg ?
en daarintegen had de normal weer meer empty nodes om +4 naar stat spheres in te gooien alleen duurde het dan weer langer voor je spells / skills kreeg

Dus , met welke grid speel je nu ? :)
ik op het moment met de expert omdat ik het spel eerst met de normale uitgespeeld had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ff niet dat mensen de Dark Aeons zo moeilijk vinden :? of ben ik nou zo ontiegelijk slim? Ik heb gisterenavond 'eventjes' Dark Valefor, Dark Ifrit en Dark Ixion in mootjes gehakt zonder tussentijds te saven....elk gevecht duurde misschien een minuut, niet meer. Vanavond es kijken of de andere Dark Aeons moeilijker zijn...weet iemand waar Dark Shiva te vinden is? En als er ook een Dark Anima en Dark Yojimbo zijn, waar die uithangen?

ps. en nee ik ben niet maximized qua stats...Auron heeft 7000 HP en 86 strength ofzo.

Is er trouwens een plek waar je volledig lege armors kunt vinden met 4 slots? Ik heb nu maar een Tetra armor (ofzo) gekocht waar standaard HP+10% op zit....

offtopic:
Ker: de link naar de site staat ergens in een bericht hierboven natuurlijk, dus dat had je ook wel kunnen vinden 8)7 maar goed: http://www.engine-software.nl/ebd/rpg

Ik zal hem zo eens updaten met wat meer info...de eerste reactie heb ik nu eindelijk binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 18:25:

offtopic:
Ker: de link naar de site staat ergens in een bericht hierboven natuurlijk, dus dat had je ook wel kunnen vinden 8)7 maar goed: http://www.engine-software.nl/ebd/rpg

Ik zal hem zo eens updaten met wat meer info...de eerste reactie heb ik nu eindelijk binnen :P
Ow hehe ,hij stond al bij favoriete..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ff niet dat mensen de Dark Aeons zo moeilijk vinden :? of ben ik nou zo ontiegelijk slim? Ik heb gisterenavond 'eventjes' Dark Valefor, Dark Ifrit en Dark Ixion in mootjes gehakt zonder tussentijds te saven....elk gevecht duurde misschien een minuut, niet meer. Vanavond es kijken of de andere Dark Aeons moeilijker zijn...weet iemand waar Dark Shiva te vinden is? En als er ook een Dark Anima en Dark Yojimbo zijn, waar die uithangen?
Hoe heb je ze dan verslagen? Toch niet met yojimbo he? :)

Shiva --> ingang macalania temple
Yojimbo --> ga terug naar die grot waar je hem gevonden hebt en loop daarna terug naar de ingang.
Anima --> ga naar die grot in mt. gagazet en ga naar dat ding toe waar je wakka's bal tegenaan moest gooien en doe het nog eens. Anima verschijnt dan bij mt gagazet (begin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps. en nee ik ben niet maximized qua stats...Auron heeft 7000 HP en 86 strength ofzo.

Is er trouwens een plek waar je volledig lege armors kunt vinden met 4 slots? Ik heb nu maar een Tetra armor (ofzo) gekocht waar standaard HP+10% op zit....

offtopic:

Inderdaad hoe heb je dat gedaan dan als ze zo simpel waren :)
ik had bv met ixion best wel wat moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 19:34:
[...]

Hoe heb je ze dan verslagen? Toch niet met yojimbo he? :)

Shiva --> ingang macalania temple
Yojimbo --> ga terug naar die grot waar je hem gevonden hebt en loop daarna terug naar de ingang.
Anima --> ga naar die grot in mt. gagazet en ga naar dat ding toe waar je wakka's bal tegenaan moest gooien en doe het nog eens. Anima verschijnt dan bij mt gagazet (begin).

En ja eigenlijk wel met Yojimbo...op de manier zoals je het zegt lijkt het alsof dat niet goed is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:28
Dat is ook lame, je moet het natuurlijk wel echt doen en veel zelf vechten

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 19:53:
[...]

En ja eigenlijk wel met Yojimbo...op de manier zoals je het zegt lijkt het alsof dat niet goed is :?
hehe, nou ja iedereen maakt zijn eigen keuzes, maar met yojimbo haal je wel alle spanning eruit. Je kan namelijk alles en iedereen met Zanmoto verslaan.

Als je een leuk gevecht wilt dan moet je eigenlijk je stats verbeteren en alle dark aeons verslaan zonder yojimbo. Hiervoor is alleen wel veel tijd voor nodig. Daarom zitten sommige mensen hier al op 200+ uren. Ik zit zelf trouwens op 210 uren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoiler
Wat ik trouwens wel een stuk minder uiteindelijk vond is dat zegmaar de laatste baas een stuk makkelijker was dan een dark aeon of ultima/omega
had jecht dus ook in 1 klap dood met anima normal attack en zijn 2de form in 1x dood met anima overdrive :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 31 juli 2002 @ 19:59:
Dat is ook lame, je moet het natuurlijk wel echt doen en veel zelf vechten
Als het lame is hadden ze de mogelijkheid niet in het spel moeten laten zitten! Ik wou verdomme naar huis! (Besaid) :P

Ik speel het spel nu alleen nog om echt alles wat in het spel zit gezien te kunnen hebben...alles naar 255 maxen ga ik niet doen denk ik, ik heb es ff gekeken wat ik daar allemaal voor nodig heb en dat wordt me wat te gortig denk ik :) Lijkt er op dat je dan met 300 uur speeltijd er nog niet bent! (of ben ik nu te pessimistisch?)

edit:
En dat Zanmoto altijd einde battle is wist ik helemaal niet trouwens :) ik had eerst nog gewoon wat gehakt en Anima's Oblivion gebruikt die trouwens aso veel damage deed :)

En 210 uur? Ik zit nu op 83 uur en ik verveel me al :) alle sidequests heb ik al gehad, en ik ga echt niet 130 uur alleen maar monstertjes hakken
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:03:
Spoiler
Wat ik trouwens wel een stuk minder uiteindelijk vond is dat zegmaar de laatste baas een stuk makkelijker was dan een dark aeon of ultima/omega
had jecht dus ook in 1 klap dood met anima normal attack en zijn 2de form in 1x dood met anima overdrive :(
Sjah, dat is omdat de meeste mensen (ik wel iig) eerst het verhaal gewoon volgen. Toen ik tegen Jecht vocht kwam ik hem met geen mogelijkheid voorbij....toen heb ik eerst nog een uurtje of twee moeten vechten voordat ik, met veel moeite, het spel uitspeelde. Oh ja, de originele FFX had geen Dark Aeons enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:04:
[...]

Als het lame is hadden ze de mogelijkheid niet in het spel moeten laten zitten! Ik wou verdomme naar huis! (Besaid) :P

Ik speel het spel nu alleen nog om echt alles wat in het spel zit gezien te kunnen hebben...alles naar 255 maxen ga ik niet doen denk ik, ik heb es ff gekeken wat ik daar allemaal voor nodig heb en dat wordt me wat te gortig denk ik :) Lijkt er op dat je dan met 300 uur speeltijd er nog niet bent! (of ben ik nu te pessimistisch?)

edit:
En dat Zanmoto altijd einde battle is wist ik helemaal niet trouwens :) ik had eerst nog gewoon wat gehakt en Anima's Oblivion gebruikt die trouwens aso veel damage deed :)

En 210 uur? Ik zit nu op 83 uur en ik verveel me al :) alle sidequests heb ik al gehad, en ik ga echt niet 130 uur alleen maar monstertjes hakken

[...]

Sjah, dat is omdat de meeste mensen (ik wel iig) eerst het verhaal gewoon volgen. Toen ik tegen Jecht vocht kwam ik hem met geen mogelijkheid voorbij....toen heb ik eerst nog een uurtje of twee moeten vechten voordat ik, met veel moeite, het spel uitspeelde. Oh ja, de originele FFX had geen Dark Aeons enzo...
Dat is het em nou juist , dat was het eerste spel dat ik speelde waar ik niet eens echt veel ge exped had :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:19:
[...]

Dat is het em nou juist , dat was het eerste spel dat ik speelde waar ik niet eens echt veel ge exped had :/
Wat heet 'niet ge exped' ? Toen ik hem voor het eerst uitspeelde had ik nog nooit van Yojimbo gehoord, laat staan dat ik Anima had. Jij gebruikte Anima's attacks, ik kwam die vis bij Baaj temple niet eens voorbij :) Mijn Auron in dat potje deed alleen 9999 damage bij een critical hit, Tidus niet meer dan 3000 ofzo. Dan is ie moeilijk hoor :)

(63 uur speeltijd zo uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog steeds niemand gehoord over die Al Bhed raadseltjes in de Calm Lands. Betekenen die nu gewoon niks of hoe moet ik dat zien?

offtopic:
Ik ben de site aan het updaten voor de geinteresseerden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:22:
[...]

Wat heet 'niet ge exped' ? Toen ik hem voor het eerst uitspeelde had ik nog nooit van Yojimbo gehoord, laat staan dat ik Anima had. Jij gebruikte Anima's attacks, ik kwam die vis bij Baaj temple niet eens voorbij :) Mijn Auron in dat potje deed alleen 9999 damage bij een critical hit, Tidus niet meer dan 3000 ofzo. Dan is ie moeilijk hoor :)

(63 uur speeltijd zo uit mijn hoofd)
Heb de savegame nog zit op 68 uur , dus niet echt super veel verder , had alleen wel een guide opgezocht over anima (ja weet het foei O-) )

Maargoed :) hoop dat er nog wat nieuwtjes te melden zijn zou jammer zijn als iedereen FFX nu al gezien zou hebben

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2002 01:58 . Reden: smiley goed gedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 23:26:
Ik heb trouwens nog steeds niemand gehoord over die Al Bhed raadseltjes in de Calm Lands. Betekenen die nu gewoon niks of hoe moet ik dat zien?

offtopic:
Ik ben de site aan het updaten voor de geinteresseerden
Rustig :) .. ik speel ff door totdat ik het Airship heb, en ga dan nog eens kijken op de Calm Lands... heb net twee trials gedaan op Mount Gagazet.. en ik schiet niet zo op, omdat ik niet al te veel speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 15:35
Moest ff zoeken, maar die raadsel in de Calm Lands het is om een wachtwoord te unlocken voor je airship, met dat wachtwoord kan je naar een nieuwe locatie om iemands utimate wapen te vinden. Het wachtwoord heb ik wel, maar ik denk dat je dat liever zelf uitvind :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFX rulz BIGTIME! Zit nu al 160 uur te spelen en heb hem nog steeds niet uitgespeeld. Zit belachelijk veel te trainen, Tidus heeft nu 34.000 HP (met een HP break Limit) en slaat gegarandeerd elke beurt 85.000 HP damage (met een damage break limit) >:) En heeft een strenght van 190 d8 ik. Met een Triple AP Weopon. Rikku en Auron zijn nu allebei op 9999, kan nog geen HP breaklimit voor hun zoeken, en de Agility van Bahamut is nu zo hoog dat hij 99% van alle aanvallen ( + magie aanvallen) ontwijkt. Mijn party rulz! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 10:57:
FFX rulz BIGTIME! Zit nu al 160 uur te spelen en heb hem nog steeds niet uitgespeeld. Zit belachelijk veel te trainen, Tidus heeft nu 34.000 HP (met een HP break Limit) en slaat gegarandeerd elke beurt 85.000 HP damage (met een damage break limit) >:) En heeft een strenght van 190 d8 ik. Met een Triple AP Weopon. Rikku en Auron zijn nu allebei op 9999, kan nog geen HP breaklimit voor hun zoeken, en de Agility van Bahamut is nu zo hoog dat hij 99% van alle aanvallen ( + magie aanvallen) ontwijkt. Mijn party rulz! :P
Nu nog vijanden vinden die een beetje tegenstand bieden ;)

Ik ben gisteren niet echt veel verder meer gekomen...ik heb de andere Dark Aeons maar met rust gelaten omdat het met Zanmoto idd een beetje TE simpel is, plus je krijgt maar de helft van de items. Ik VOND trouwens een armor voor Yuna met Ribbon erop, is da ff luxe! Denk dat ik maar HP break limit, Auto-Phoenix en Auto-haste bij doe :) Iemand trouwens de special abilities voor Rikku al eens gehaald? Geloof dat je 50 amulets moet hebben ofzo, die krengen zijn lastig te krijgen. Oh, en is er een SNELLE manier om aan nieuwe Wings of Discovery te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 15:35
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 11:35:
[...]

Nu nog vijanden vinden die een beetje tegenstand bieden ;)

Ik ben gisteren niet echt veel verder meer gekomen...ik heb de andere Dark Aeons maar met rust gelaten omdat het met Zanmoto idd een beetje TE simpel is, plus je krijgt maar de helft van de items. Ik VOND trouwens een armor voor Yuna met Ribbon erop, is da ff luxe! Denk dat ik maar HP break limit, Auto-Phoenix en Auto-haste bij doe :) Iemand trouwens de special abilities voor Rikku al eens gehaald? Geloof dat je 50 amulets moet hebben ofzo, die krengen zijn lastig te krijgen. Oh, en is er een SNELLE manier om aan nieuwe Wings of Discovery te komen?
Je kan ze(wings of discovery) krijgen door Shinryu te verslaan in de monster arena anders moet je proberen de Marlboro of Great Marlboro te briben.
Maar is dat wel snel genoeg voor je :)
Voor die raadsel in the Calm Lands, dat is voor Rikku's laatste wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ,ik ben opnieuw begonnen maar...Zal wel een tijdje duren voordat ik eindelijk het eind filmpje zie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik hieraan : HP break limit, Auto-Phoenix en Auto-haste.

En een ander vraaggie,ik heb met die sphere grid voor tidus dat Ultima ability gedaan
maar als je daar wat mee aanvalt krijg je maar een damage van onder de 1000 ???
doe ik iets vreselijks wrong ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
ik heb met tidus nu al auto-phoenix en auto-haste op me tetra shield. Gewoon steeds Acolyte briben in de desert voor 10750 en je bent weer 1-3 mega phoenix rijker :)
Dat tetra spul kun je trouwens gewoon kopen bij die neef of broer van o'ka. Hij staat in Macalania Woods als je net uit de thunder plains komt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees ook dat je die Dark Aons zo maar ff neer nokt met die Yojimbo,maar
ik krijg echt op me lazer van die Dark figuren,of is er een bepaald bedrag dat je die Yojimbo
moet geven voor doe Zanmato klap.
Ik geef meestal maar 1 Gil en dan doet ie damage van 9999,maar dat is echt niet genoeg
voor die dark knakkers.
Want ik moet een paar tempels weer in voor wat stenen anders krijg ik die Anima niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:35:
Hoe kom ik hieraan : HP break limit, Auto-Phoenix en Auto-haste.

En een ander vraaggie,ik heb met die sphere grid voor tidus dat Ultima ability gedaan
maar als je daar wat mee aanvalt krijg je maar een damage van onder de 1000 ???
doe ik iets vreselijks wrong ofzo.
De kracht van spells zoals Ultimate hangen altijd af van de Magic van die persoon. Tidus is nu niet direct een meestertovenaar. Als je nu hetzelfde zou kunnen doen met Yuna dan is ie een faktor 8 sterker (op z'n minst)
Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 14:44:
Ik lees ook dat je die Dark Aons zo maar ff neer nokt met die Yojimbo,maar
ik krijg echt op me lazer van die Dark figuren,of is er een bepaald bedrag dat je die Yojimbo
moet geven voor doe Zanmato klap.
Ik geef meestal maar 1 Gil en dan doet ie damage van 9999,maar dat is echt niet genoeg
voor die dark knakkers.
Want ik moet een paar tempels weer in voor wat stenen anders krijg ik die Anima niet.
Zanmoto is de overdrive van Yojimbo, dus je moet hem met Grand Summon oproepen. Zanmoto is inderdaad altijd einde battle, lekker makkelijk als je net als ik voorbij een Dark aeon wil komen op de laatste ontbrekende Jecht Sphere op te halen. (Tornado rulez!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[foutje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar als ik aan kom bij zo'n Dark figuur en ik roep die Yojimbo
met die Grand Summon geeft ie altijd die wakizathi slag en niet die Zanmoto
en hij staat in overdrive plus dat ik hem nog een keer in Grand Summon oproep
moet ik soms meer gilo geven of wat doe ik fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 18:41:
Ja maar als ik aan kom bij zo'n Dark figuur en ik roep die Yojimbo
met die Grand Summon geeft ie altijd die wakizathi slag en niet die Zanmoto
en hij staat in overdrive plus dat ik hem nog een keer in Grand Summon oproep
moet ik soms meer gilo geven of wat doe ik fout
uhh ja...voor 1 gil kom ik ook m'n bed niet uit hoor....krent! :P (en het is Wakuzashi, de Japanse benaming van de kortere variant van de Katana :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar of ik nu 1,10,100,1000 of 10000 gil geef
no Zanmoto for me hoor.

Dus ik ben het ff kwijt (Katana dan pfffffffffffffffffff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:00:
Ja maar of ik nu 1,10,100,1000 of 10000 gil geef
no Zanmoto for me hoor.

Dus ik ben het ff kwijt (Katana dan pfffffffffffffffffff)
Misschien is Yojimbo PSV supporter? Ik weet het ook niet dan hoor...bij mij doet ie altijd Zanmoto als ik Grand Summon doe...geloof dat ik hem standaard 5000 gil geef ofzo.

[edit]

Oh ja:
HP Break Limit: Wings of Discovery (30x)
Auto-Haste: Chocobo Wing (80x)
Auto-Phoenix: Mega Phoenix (30x)

laatste aantal ben ik niet helemaaaaaal zeker van, maar dacht dat het er 30 waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke , ik ga er maar weer voor.
Hakkuhhhhhhhh met Yijimbo, Yihaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou wat the fuck ik ook doe met die Imbo.
Weinig gil of veel gil,hij doet geen ene R**T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 23:50:
nou wat the fuck ik ook doe met die Imbo.
Weinig gil of veel gil,hij doet geen ene R**T.
Gewoon blijfen herladen tot hij het doet , grandsummon is niet nodig , heb zelf niet getest of het nou meer kans geeft of je het via grandsummon doet of niet
succes dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zanmoto is zoals al zijn andere moves een random aanval. Je schijnt het een beetje te kunnen beïnvloeden door: veel geld te geven, volle overdrive meter, hem nooit dood te laten gaan, veel vijanden met em te verslaan, nooit 0 gil te geven en de antwoorden die je gaf bij het krijgen van yojimbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 20:28:
Zanmoto is zoals al zijn andere moves een random aanval. Je schijnt het een beetje te kunnen beïnvloeden door: veel geld te geven, volle overdrive meter, hem nooit dood te laten gaan, veel vijanden met em te verslaan, nooit 0 gil te geven en de antwoorden die je gaf bij het krijgen van yojimbo.
Kan je luck er ook wat mee te maken hebben ofzo? Ik krijg echt AL-TIJD zanmoto als ik Yojimbo oproep met Grand Summon (en de eerder genoemde 5000 gil geef)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Zo... ik was net ff bij Yunalesca... ging niet zo best...

Ta aancda kehk natamezg syggamezg.. eg ryt alrd wu eadc jyh "Rss... wym fam aah dfaata juns rappah"
Zy tic.. dfaata juns.. kehk ug huk.. eg jancmykah.. eg pmez.. ah zyfam.. huk aah tanta.. yynnnkkkr!!
Tyd rap eg tic head ujanmaavt..

Tic pah syyn dankkakyyh jey tea damabundc, ah fyd suhcdanc yyh rad janwysamah ub ta Lyms Myhtc us tea Pyddma Ynahy ubah da gnezkah, ah fyd aqb'c da janwysamah.

Heb trouwens een tekort aan L3 Spheres.. iemand nog een snelle tip waar ik die kan vinden?? L1,2, en 4 heb ik nog.. maar 3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 03 augustus 2002 @ 18:02:
Zo... ik was net ff bij Yunalesca... ging niet zo best...

Ta aancda kehk natamezg syggamezg.. eg ryt alrd wu eadc jyh "Rss... wym fam aah dfaata juns rappah"
Zy tic.. dfaata juns.. kehk ug huk.. eg jancmykah.. eg pmez.. ah zyfam.. huk aah tanta.. yynnnkkkr!!
Tyd rap eg tic head ujanmaavt..

Tic pah syyn dankkakyyh jey tea damabundc, ah fyd suhcdanc yyh rad janwysamah ub ta Lyms Myhtc us tea Pyddma Ynahy ubah da gnezkah, ah fyd aqb'c da janwysamah.

Heb trouwens een tekort aan L3 Spheres.. iemand nog een snelle tip waar ik die kan vinden?? L1,2, en 4 heb ik nog.. maar 3....
Rad mimmeka jyh Yunalesca ec tyd za pez t'n dfaata juns ta rama dezt tea wuspea suad raymah, yhtanc kapniegd wa nakah uv raym ah pah za ta mim. Pez ta tanta juns suad za ted ziecd head tuah, tyh pah za essiis juun t'n taydr yddylg :)

Level 3 spheres zijn lastig te vinden...in Zanarkand kun je vaak tegen Defender Z vechten...die laat of 2 lvl2 spheres vallen als je wint of een lvl3 sphere...zo ben ik er aan gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Hehe.. handige tip.. had ik zelf ff op moeten letten natuurlijk....

Hmm.. dan nog maar een paar keer op en neer door Zanarkand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 3 spheres en andere spheres zijn best makkelijk te verkrijgen in omega dungeon , leuke exp en soms nog wel eens aardige weapon/armor drops als je nog geen celestial weapon hebt of een armor met ribbon/breakhp/autophoenix/autohaste etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..] SNIP URL [..]
<FONT COLOR=blue>ADMIN BREAK
Dit is illegaal en dit is spam... ook nog eens over vele topics verspreid. Je krijgt hier een Officiële Waarschuwing voor. Je mag vanaf nu op je tellen gaan passen. Check je mail. </FONT>

[ Voor 0% gewijzigd door Jordi op 03-08-2002 21:42 . Reden: Admin break ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik vraag me af wat Dikkie heeft verteld hiero :?

Zelf speel ik niet zoveel meer FFX trouwens meer, want ik heb nu Warcraft 3 ook tot m'n beschikking (legaal, dat vind ik zo stoer :P ) en FFX begint nu een beetje te vervelen als ik hier kijk, want ik weet alles al (al 1 keer uitgespeeld) en op de Calm Lands is niet echt veel variatie :(

Trouwens ook nog een vraagje: Bij die Autophoenix, wanneer iedereen KO is, werkt die dan nog? want dan zou je in principe onoverwinnelijk zijn toch? (dus de laatste persoon heeft AutoPhoenix en die gaat KO, leef je dan nog verder?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__ schreef op 04 augustus 2002 @ 00:44:
Ik vraag me af wat Dikkie heeft verteld hiero :?

Zelf speel ik niet zoveel meer FFX trouwens meer, want ik heb nu Warcraft 3 ook tot m'n beschikking (legaal, dat vind ik zo stoer :P ) en FFX begint nu een beetje te vervelen als ik hier kijk, want ik weet alles al (al 1 keer uitgespeeld) en op de Calm Lands is niet echt veel variatie :(

Trouwens ook nog een vraagje: Bij die Autophoenix, wanneer iedereen KO is, werkt die dan nog? want dan zou je in principe onoverwinnelijk zijn toch? (dus de laatste persoon heeft AutoPhoenix en die gaat KO, leef je dan nog verder?)
Nee, wie moet er dan een phoenix down gebruiken? Iedereen KO = game over, of je moet Auto-Life gecast hebben (wat bij mij Yuna, Lulu en Rikku alledrie kunnen :))

En ik sta er van te kijken dat FFX me nog steeds niet verveeld :) ik vind het monstertjes hakken om te expen gewoon nog leuk ook! Warcraft III ga ik binnenkort ook wel halen...daar zal ik niet onderuit kunnen, met een collega jaren elke dag na het werk Starcraft gespeeld, en hij is al begonnen met WCIII en zit me te pushen hem ook te kopen :)

(en wat heeft dikkie dan eigenlijk geschreven?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja ,ik ben de enige die FFX nog moet uitspelen :D ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 00:53:
Tsjah, als je steeds opnieuw begint omdat je slecht bezig was, een item bent vergeten, je CD kapot gaat, je memorycard stuk is, je PS2 door een Alien ship meegenomen wordt of je moeder honger had blijf je ook wel ff bezig....

Ik hoop dat tegen de tijd dat ik FFX niet leuk meer vind er al een volgend super RPG uit is, zoals die van m'n icoon, of de volgende Final Fantasy, en dan bedoel ik niet 11, daar heb ik geen vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 00:59:
[...]

Tsjah, als je steeds opnieuw begint omdat je slecht bezig was, een item bent vergeten, je CD kapot gaat, je memorycard stuk is, je PS2 door een Alien ship meegenomen wordt of je moeder honger had blijf je ook wel ff bezig....

Ik hoop dat tegen de tijd dat ik FFX niet leuk meer vind er al een volgend super RPG uit is, zoals die van m'n icoon, of de volgende Final Fantasy, en dan bedoel ik niet 11, daar heb ik geen vertrouwen in.
Het is meer mijn internet verslaving :D Al had ik geen internet had ik hem al lang en breed uitgespeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 01:06:
[...]
Het is meer mijn internet verslaving :D Al had ik geen internet had ik hem al lang en breed uitgespeeld....
Tsss...ik speel liever FFX dan dat ik internet hoor. Ik heb thuis niet eens internet dus dat scheelt :) Meer dan wat forums nalopen, m'n mail checken en af en toe eens wat nieuwssites bekijken doe ik ook niet.

edit:
en ik zie net dat die idioot van een Marruk een bankoverschrijving naar me heeft gedaan en me 'Ruud Ronso' heeft genoemd :D :+ :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Als Dikkie hetzelfde als wat hij in de GameCube topic had geshreven, dan had hij een link gepost naar illegale handel in spellen (eigen handel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATL schreef op 04 augustus 2002 @ 10:30:
Als Dikkie hetzelfde als wat hij in de GameCube topic had geshreven, dan had hij een link gepost naar illegale handel in spellen (eigen handel).
Niet zo slim dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 20:32:
lvl 3 spheres en andere spheres zijn best makkelijk te verkrijgen in omega dungeon , leuke exp en soms nog wel eens aardige weapon/armor drops als je nog geen celestial weapon hebt of een armor met ribbon/breakhp/autophoenix/autohaste etc
Omega Dungeon?? Eehh.. kan me niet herinneren dat ik daar al ben geweest.... nou heb ik nog 1 grot niet ingeweest (Ta knud fyyn ta juneka Cissuhan jyh Lulu ta bezb ied kehk), maar daar ga ik eens kijken nadat ik op de Calm lands de verschillende monsters heb gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 22:26:
[...]

Kan je luck er ook wat mee te maken hebben ofzo? Ik krijg echt AL-TIJD zanmoto als ik Yojimbo oproep met Grand Summon (en de eerder genoemde 5000 gil geef)
Volgens mij heeft luck er niks mee te maken. Yuna/Yojimbo hebben beide 255 luck bij mij, maar hij deed een keer wakadinges. Volgens mij ligt het ook aan de vijand, hoe moeilijker des te minder hij het doet.

Verbaast mij trouwens wel dat ie het bij jou ook tegen dark aeons doet. Gebruik je em vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Omega vind je op de coördinaten X74-Y36 als je search doet in het airship. je vind trouwens vrij makkelijk de andere plaatsen door steeds te buttonsmashen :) zijn er niet veel btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Un4GiveN schreef op 04 augustus 2002 @ 13:46:
Omega vind je op de coördinaten X74-Y36 als je search doet in het airship. je vind trouwens vrij makkelijk de andere plaatsen door steeds te buttonsmashen :) zijn er niet veel btw.
* Creepy heeft nog geen airship :X

Eerst de (bevallige) kont van Yunalesca eens gaan schoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 14:16

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ff opmerking tussen door ^_^

Keb net ff7 geinstalleerd op mijn pc en met een beetje moeite perfect aan het draaien gekregen en wat merk ik? Zelfs nu de graphics totaal achterhaald zijn heeft dit spel zo veel meer sfeer dan ff8/9/10. Ik vind dat alle 3 super goede spellen maar het viel me net gewoon op, ff7 is echt nog veel beter :) Naja, ik ben dat weer spelen, ffx finish ik wel een andere keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 13:25:
[...]

Volgens mij heeft luck er niks mee te maken. Yuna/Yojimbo hebben beide 255 luck bij mij, maar hij deed een keer wakadinges. Volgens mij ligt het ook aan de vijand, hoe moeilijker des te minder hij het doet.

Verbaast mij trouwens wel dat ie het bij jou ook tegen dark aeons doet. Gebruik je em vaak?
Ik gebruik geen enkele Aeon ooit eigenlijk...alleen nu dus drie keer bij een Dark Aeon, wat ik nu dus ook niet meer doe aangezien het een beetje flauw is dat je met zanmoto altijd wint :) en ik met first strike, auto life en auto-phoenix dus niet KAN verliezen....
MaafKloon schreef op 04 augustus 2002 @ 14:50:

Keb net ff7 geinstalleerd op mijn pc en met een beetje moeite perfect aan het draaien gekregen en wat merk ik? Zelfs nu de graphics totaal achterhaald zijn heeft dit spel zo veel meer sfeer dan ff8/9/10. Ik vind dat alle 3 super goede spellen maar het viel me net gewoon op, ff7 is echt nog veel beter :) Naja, ik ben dat weer spelen, ffx finish ik wel een andere keer :P
Smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaafKloon schreef op 04 augustus 2002 @ 14:50:

Totaal achterhaald dat ook weer niet maar imo heeft FFVII ook veel meer sfeer.
Ben nu ook weer bezig ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 00:53:
Troost je.. ik ook nog :'(
Maar ik ga er zo weer eens aan verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 04 augustus 2002 @ 21:48:
[...]
Troost je.. ik ook nog :'(
Maar ik ga er zo weer eens aan verder....
Ik ben helemaal opnieuw begonnen en vind het weer leuk ,ik had de laatste maand nauwelijks gespeeld maar ben van plan er deze 2 weken intensief achter te zitten :) Ben echt benieuwd naar het einde alhoewel ik een klein vermoeden heb.
Maar moet ook nog FFVI uitspelen en ik ben nog bezig met FFVII .En daarna FFIV en daarna FFV :) :D ....o ja MGS2 moet ik ook nog een keer spelen aangezien ik hem zelf nog niet heb uitgespeeld maar een vriend dat deed voor mij (ja ,ik schaam me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 22:15:
[...]
Ik ben helemaal opnieuw begonnen en vind het weer leuk ,ik had de laatste maand nauwelijks gespeeld maar ben van plan er deze 2 weken intensief achter te zitten :) Ben echt benieuwd naar het einde alhoewel ik een klein vermoeden heb.
Maar moet ook nog FFVI uitspelen en ik ben nog bezig met FFVII .En daarna FFIV en daarna FFV :) :D ....o ja MGS2 moet ik ook nog een keer spelen aangezien ik hem zelf nog niet heb uitgespeeld maar een vriend dat deed voor mij (ja ,ik schaam me)
Ik speel (en koop) geen nieuw spel voor ik het nieuwste spel dat ik heb gehaald helemaal tot gort heb gespeeld. FFX kocht ik ook pas toen ie een week of 3 uit was omdat ik MGS2 nog niet op extreme had uitgespeeld :) Kan ik iedereen toch aanraden, je haalt veel meer plezier uit je spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 22:44:
[...]

Ik speel (en koop) geen nieuw spel voor ik het nieuwste spel dat ik heb gehaald helemaal tot gort heb gespeeld. FFX kocht ik ook pas toen ie een week of 3 uit was omdat ik MGS2 nog niet op extreme had uitgespeeld :) Kan ik iedereen toch aanraden, je haalt veel meer plezier uit je spellen.
Das wel zo ja maar bij sommige spellen zou ik het wel doen zoals FF Anthology aangezien die toch wat moeilijker te verkrijgen is na bepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook hoe ik nog meer aan Level4 spheres kan komen.
Ik heb er nog een paar meer nodig voor de bekende sphere grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik geloof in de Omega Dungeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Ik heb de L3 sphere's gevonden... met dank aan MrRudi voor de tip ;)
Heb nu trouwens ook Yojimbo.. en de eerste twee keer dat ik hem opriep, kreeg ik allebei de keer de Zanmoto.. 5000 gil per keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Monsters hebben een zo genaamd Zanmoto lvl.. Hoe hoger de lvl, hoe kleiner de kans is dat Yojimbo Zanmoto doet (althans dat stond ik dit boek van FFX :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madje schreef op 05 augustus 2002 @ 14:37:
Monsters hebben een zo genaamd Zanmoto lvl.. Hoe hoger de lvl, hoe kleiner de kans is dat Yojimbo Zanmoto doet (althans dat stond ik dit boek van FFX :) )
Heb ik ook gelezen, vreemd genoeg deed ie het bij mrrudi ook bij dark aeons, en dat 3 keer achter elkaar?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 05 augustus 2002 @ 08:46:
Ik heb de L3 sphere's gevonden... met dank aan MrRudi voor de tip ;)
Heb nu trouwens ook Yojimbo.. en de eerste twee keer dat ik hem opriep, kreeg ik allebei de keer de Zanmoto.. 5000 gil per keer..
Your welcome :)

En dat met Zanmoto heb ik dus ook...ik denk haast dat het iets te maken heeft met hoe vaak je uberhaupt gebruikt maakt van Yojimbo ofzo. Ik gebruik geen enkele aeon eigenlijk ooit in een normal battle (alleen die pittige nu in de Arena) anders kan ik niet verklaren dat ik drie Dark Aeons direct achter elkaar meteen in de pan hak met drie keer Zanmoto in de eerste poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 22:44:
[...]
ik MGS2 nog niet op extreme had uitgespeeld :)
Respect 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Bij yojimbo lukte het gewoon met 1000 gil enzo:) was iets van de 5de keer dat ik hem gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://se.fs.mgon.com/172423_wallpaper_final_fantasy_x_09_1280.jpg
*click*
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 15:49:
[...]

Your welcome :)

En dat met Zanmoto heb ik dus ook...ik denk haast dat het iets te maken heeft met hoe vaak je uberhaupt gebruikt maakt van Yojimbo ofzo. Ik gebruik geen enkele aeon eigenlijk ooit in een normal battle (alleen die pittige nu in de Arena) anders kan ik niet verklaren dat ik drie Dark Aeons direct achter elkaar meteen in de pan hak met drie keer Zanmoto in de eerste poging.
Hmm.. eens kijken dan.....Aeons gebruik ik ook alleen maar voor Boss Battles, en om ze ff in hun overdrive te zetten net voor een Boss-Battle (ben ik nu aan het doen voor Yunalesca.. die krijgt één dezer dagen haar kont geschopt). Maar kreeg dus wel de eerste keer met Yojimbo meteen de Zanmoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creepy schreef op 06 augustus 2002 @ 08:48:
[...]

Hmm.. eens kijken dan.....Aeons gebruik ik ook alleen maar voor Boss Battles, en om ze ff in hun overdrive te zetten net voor een Boss-Battle (ben ik nu aan het doen voor Yunalesca.. die krijgt één dezer dagen haar kont geschopt). Maar kreeg dus wel de eerste keer met Yojimbo meteen de Zanmoto.
Hehehe...ik weet nog wel toen ik voor het eerst bij Yunalesca zat, toen ik nog niet beter wist of mijn levensdoel was het verpesten van de Final Summoning zodat mijn lieve Yuna kon blijven leven. Krijg je dat hele verhaal, en dan ga je knokken...zit ik daar met een flinke adrenaline stoot op de bank te mompelen "ohhhh man, gonna f*ck that motherf*cker" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Dach mensen daar in het hooggelegen nederland, dan maar ffkes een beriggie uit het verre zuid afrika. Leute leute leute, wat valt dat vies tegen zeg! elk ps2 spel is net zo duur als in nederland, dus mocht je cheapo willen zijn kun je beter naar india gaan denk ik.

Wel, nu ga ik maar weer ff fijn naar het strand >:) 8)

weest gegroet

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Een faq over Yojimbo... mischien handig. :)
http://db.gamefaqs.com/co...nal_fantasy_x_yojimbo.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/modbreakje/
Is er behoefte aan een deel-3? :) Indien ja: maakt hem en deze is meteen daarna dicht !
En dan word dit een historisch moment: eerste nieuwe Grote deel onder Parse :+
/modbreakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik vind deel 3 wel goed in de oren klinken :)
Trouwens ik vond Yunalesca helemaal niet zo heel moeilijk. Heb haar zonder Aeon's verslagen :)
Alleen de 3e form was wat moeilijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van die Yuna poster boven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 19:41:
Wat vinden jullie van die Yuna poster boven? :)
Das nu mijn desktop :P

ik maak wel ff een deeltje 3

[edit]
deze kan nu dus dicht
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.