Het Grote Final Fantasy X Topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
idd bah, ik heb niet eens gecheat en Anima rules alleen al :D slordige 70000 dmg doet ie met oblivion, 17000-20000 met pain en 14000-18000 dmg met normale attack.
En ik heb hem sinds gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 juli 2002 19:17 schreef MrRudi het volgende:

[..]

En ik had het over de sfeer...dat Mad Max toevallig in de woestijn is heeft er niks mee te maken. FFVII had NIKS weg van Willow imho...ik heb in Willow geen treinen, motoren en grote vuilnistrucks gezien die je van de weg af willen rammen :P En in Lord of the Rings liep je ook niet door ruines van een postmoderne stad en een tramkerkhof (oid).

Wat ik met de vergelijking bedoelde is dat de setting van FFVII meer overkomt als een post-apocalyptische wereld zoals Mad Max en Moon44 dan een Fantasy setting als Willow en LOTR.
Ik vond die setting juist heel erg goed gelukt in FF7 , iemand enig idee wat voor games meer van dat soort settings hebben ?

Leuke aan FF7 was dat midgard echt zo'n post apocalyptisch uiterlijk had en dan steden waar redXIII vandaan kwam weer heel normaal waren in een fantasie wereld , en dan bv rockettown had weer zoiets als midgard , echt leuk uitgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 14:29 schreef Elander het volgende:

[..]

Ik vond die setting juist heel erg goed gelukt in FF7 , iemand enig idee wat voor games meer van dat soort settings hebben ?

Leuke aan FF7 was dat midgard echt zo'n post apocalyptisch uiterlijk had en dan steden waar redXIII vandaan kwam weer heel normaal waren in een fantasie wereld , en dan bv rockettown had weer zoiets als midgard , echt leuk uitgewerkt
Perfecte balance idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Me broertje heeft gisteren dus FFX gehaald, maar het eerste wat me opviel was de langzame actie en de trage lippen en stemmen synchronisatie.

Nu heb ik al een tijdje de japanse versie van Tekken4 hier liggen met de PAL/NTSC selector. En als je NTSC vergelijkt met PAL loopt NTSC gewoon veel sneller en vloeiender en PAL heeft ook nog es die klote breedbeeld view. Is dit ook zo met de NTSC versie van FFX?

Vindt het namelijk heel groot verschil bij Tekken en zou het erg zonde van me broertjes geld vinden als dit precies hetzelfde is bij FFX want als Tekken4 uitkomt (en dit is een GROTE tip voor iedereen) koop ik dus echt niet de PAL versie.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 10:58 schreef Marruk het volgende:

[..]

cheats :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Ben ik met je eens, maar het is toch errug gaaf om Tidus een aanval te zien doen van 999,999... en dat met een simpel zwaardje...

Even voor de goede orde: ik heb nog altijd een save game gelaten zoals die was en daar probeer ik het toch mee uit te spelen, per slot van rekening is het me ook gelukt met FF7 en FF8 (FF9 vond ik te saai en ben ik even mee gestopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 18 juli 2002 18:08 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Me broertje heeft gisteren dus FFX gehaald, maar het eerste wat me opviel was de langzame actie en de trage lippen en stemmen synchronisatie.

Nu heb ik al een tijdje de japanse versie van Tekken4 hier liggen met de PAL/NTSC selector. En als je NTSC vergelijkt met PAL loopt NTSC gewoon veel sneller en vloeiender en PAL heeft ook nog es die klote breedbeeld view. Is dit ook zo met de NTSC versie van FFX?

Vindt het namelijk heel groot verschil bij Tekken en zou het erg zonde van me broertjes geld vinden als dit precies hetzelfde is bij FFX want als Tekken4 uitkomt (en dit is een GROTE tip voor iedereen) koop ik dus echt niet de PAL versie.
Ja dit is altijd zo...NTSC heeft een refreshrate van 60 Hz, PAL heeft een refreshrate van 50Hz dus alles spellen lopen zo'n 15% langzamer in Europa. Zeker bij Tekken stoorde me dat altijd, Tekken 2 en 3 heb ik dan ook Amerikaans (daar hoefde ik m'n PSX niet voor om te bouwen). Bij FFX vond ik het niet echt storen trouwens...dat het een mindere lipsync is is niet te voorkomen, dat heeft ook niets met PAL of NTSC te maken maar met het feit dat de acteurs (de karakters) eigenlijk Japans praten maar wij het zien met Engelse tekst erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op vrijdag 19 juli 2002 01:37 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ja dit is altijd zo...NTSC heeft een refreshrate van 60 Hz, PAL heeft een refreshrate van 50Hz dus alles spellen lopen zo'n 15% langzamer in Europa. Zeker bij Tekken stoorde me dat altijd, Tekken 2 en 3 heb ik dan ook Amerikaans (daar hoefde ik m'n PSX niet voor om te bouwen). Bij FFX vond ik het niet echt storen trouwens...dat het een mindere lipsync is is niet te voorkomen, dat heeft ook niets met PAL of NTSC te maken maar met het feit dat de acteurs (de karakters) eigenlijk Japans praten maar wij het zien met Engelse tekst erbij.
Tnx Rudi, maar wat een bs weer, waarom worden wij europeanen altijd als laatste de spellen krijgen en ze nog es langzamer ook. Tis dat me ps2 omgebouwd is en dat ntsc gewoon werkt hier, anders zou et nooit in me opgekomen zijn.

Wel jammer van die mouth/voice synchronisatie, we hebben zo lang moeten w8ten op het spel en dan hebben ze gewoon alleen maar de voices eroverheen geplakt |:(

Ga dr maandag maar es aan beginnen, dan zit me broerje in Frankrijk, heb ik de ps2 helemaal voor mezelf ;)

En als je nog van plan was om Tekken4 rond september (UK Release date) te kopen (like me) raad ik je aan om em te importeren, als ik tijd heb post ik vanavond wel ff twee filmpies van de verschillen, kan je lachen of huilen }:O

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, FF1 en FF2 worden opnieuw uitgebracht ? of valse hoop ? :?

[url="http://www.gameforms.com/news/?192"]http://www.gameforms.com/news/?192[/url]

Wel jammer dat het voor de PSOne is, wie speelt er nou op dat ding :? |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Nee hoor, helemaal niet raar dat ie voor PS One uitkomt.
De GFX zijn niet zodanig heftig dat je er een PS2 voor nodig hebt.

En op deze manier kan je 'm op PSX en PS2 spelen!

Er is trouwens een vrij eenvoudige manier om dark aeons te verslaan...is dat al bekend hier? heb het topic niet zo goed meer gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Voordeel dat het op de psone komt is dat het best goedkoop is, maar wat wil je van zo'n oud spel he?
Ik heb nix gelezen over hoe je snel dark aeons kunt verslaan, zal wel handig zijn namelijk.. Dark Valefor is al te moeilijk voor me. Doet 2x energy ray achter elkaar en ik ben al dood. Viel me wel op dat dat maximaal maar 9999 dmg deed, vergeleken met de 99999 needles attack van cactuar king viel dat dus wel mee (needles valt maar eentje aan en die energy ray iedereen |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 07:51 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Tnx Rudi, maar wat een bs weer, waarom worden wij europeanen altijd als laatste de spellen krijgen en ze nog es langzamer ook. Tis dat me ps2 omgebouwd is en dat ntsc gewoon werkt hier, anders zou et nooit in me opgekomen zijn.
Sjah, ik denk dat de Japanners niet hebben bedacht dat wij in Europa een afwijkende standaard hanteren, dus daar kun je ze moeilijk de schuld van geven :)
Wel jammer van die mouth/voice synchronisatie, we hebben zo lang moeten w8ten op het spel en dan hebben ze gewoon alleen maar de voices eroverheen geplakt |:(
Nou ja...ik me voorstellen dat je zo denkt hoor. Maar ga eens even rustig zitten, haal diep adem en probeer je voor te stellen wat het zou kosten om alle lip-sync in het spel achteraf aan te passen aan Engelse teksten, dan had je 1) nog een half jaar langer kunnen wachten en 2) was Square al lang en breed failliet.
En als je nog van plan was om Tekken4 rond september (UK Release date) te kopen (like me) raad ik je aan om em te importeren, als ik tijd heb post ik vanavond wel ff twee filmpies van de verschillen, kan je lachen of huilen }:O
Ik importeer geen spellen, ben vaak zat in Amerika :) en Tekken 4 zal ik zeker een Amerikaanse willen...bij vechtspellen stoort het snelheidsverschil me wel, bij een RPG als FFX niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke mensen hebben hem nog NIET uitgespeeld?

*meldt* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 18:04 schreef Ker_Plunk het volgende:

*meldt* O-)
ik al wel , ben nu bezig op de experd grid om zoveel mogelijk quests / items / hp etc te halen :)
maar ben ook nog nwn aan het spelen en daoc =/
heb het druk !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 22:19 schreef Elander het volgende:

[..]

ik al wel , ben nu bezig op de experd grid om zoveel mogelijk quests / items / hp etc te halen :)
maar ben ook nog nwn aan het spelen en daoc =/
heb het druk !! :P
nwn=Neverwinter nights?Veel gehoord over dat spel.Wat voor eentje is het en is het leuk?Dan download koop ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 18:04 schreef Ker_Plunk het volgende:

*meldt* O-)
Ik al god zo lang maar ben dus opnieuw begonnen om alle sidequests te doen...die heb ik de eerste keer overgeslagen. Nu ga ik voor de 100% score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 22:56 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik al god zo lang maar ben dus opnieuw begonnen om alle sidequests te doen...die heb ik de eerste keer overgeslagen. Nu ga ik voor de 100% score :)
*zucht*
Ik krijg die Sin head niet dood. Heb Ultima & Flash ook niet en armor break helemaal niet. Ik ga denk het eindfilmpje downloaden en dan begin ik opnieuw met guide. Heb dat spel nou al 2 maanden en nog niet uitgespeeld |:(

/me Plunk schaamt zich diep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 23:09 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

*zucht*
Ik krijg die Sin head niet dood. Heb Ultima & Flash ook niet en armor break helemaal niet. Ik ga denk het eindfilmpje downloaden en dan begin ik opnieuw met guide. Heb dat spel nou al 2 maanden en nog niet uitgespeeld |:(

/me Plunk schaamt zich diep
hoe kun je GEEN armour break hebben? Die krijg je al vrij snel...Flash had ik toen ook niet en Ultima heb ik zelfs nog nooit gehad. En je kan de einddemo wel downloaden (ik heb hem ook) dan is ie wel Japans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 20 juli 2002 23:51 schreef MrRudi het volgende:

[..]

hoe kun je GEEN armour break hebben? Die krijg je al vrij snel...Flash had ik toen ook niet en Ultima heb ik zelfs nog nooit gehad. En je kan de einddemo wel downloaden (ik heb hem ook) dan is ie wel Japans :)
Die staat toch op de grid?Damn ik speel echt te weinig..straks maar weer proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me toch herinneren dat dit topic meer storm liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy meld zich ook dan maar..

zit precies voor Semour Flux.. nog een beetje levellen enzo...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 21:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Kan me toch herinneren dat dit topic meer storm liep.
Sjah...Wouter en Marruk zijn op vakantie :'(

Maar goed, ik had een productief dagje gisteren...heb nu drie celestial weapons geactiveerd. Gisteren dus 'even' de Chocobo race gewonnen, 200 lightning bolts ontweken, Yojimbo en Anima opgehaald, genoeg beestjes gevangen om de Mars Sigil te krijgen...ik zie alleen op tegen het vangen van al die meukvlinders.,

edit:

Is er trouwens iemand die weet waar de Al Bhed messages in de Calm Lands op slaan? Ik wist me van een eerder raadseltje te herinneren dat je naar een grote 'piek' moest kijken. Deze staat in de Calm Lands helemaal noord, in het midden ongeveer. Daar staat inderdaad een bericht op dat je 49 passen naar het zuiden en dan 10 naar rechts ofzo moet zetten. Daar vind je weer een nieuw bericht...na vier berichten weet ik het niet meer. Het laatste bericht is 'Continue on, find me' o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
ik heb hem ook nog niet uitgespeeld, ik zit nu een beetje te lvlen zodat ik kan proberen die Dark Aeons te kunnen verslaan en die original monsters bij monster arena.
Maar als je hem hebt uitgespeeld, kun je dan nog verder spelen met die savegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 12:47 schreef Gman het volgende:
Er is trouwens een vrij eenvoudige manier om dark aeons te verslaan...is dat al bekend hier? heb het topic niet zo goed meer gevolgd.
Niet echt. Je kan alle DA makkelijk verslaan met goede stats, behalve de dark magus sisters als je die tegelijk gaat aanvallen.
Op maandag 22 juli 2002 15:19 schreef Madje het volgende:
Maar als je hem hebt uitgespeeld, kun je dan nog verder spelen met die savegame?
Nee, dus gewoon een keer ervoor saven en nadat je het uitgespeeld hebt, daarmee verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraag: tot waar kan je saven zodat je ook nog terug kan?Bij vorige FF kon je meestal tot de 4de cd(oid) saven en daarna kon je niet meer terug om bv. de secrets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 15:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ff een vraag: tot waar kan je saven zodat je ook nog terug kan?Bij vorige FF kon je meestal tot de 4de cd(oid) saven en daarna kon je niet meer terug om bv. de secrets te doen.
je kan nog terug tot en met de laatste Save-Sphere die je tegenkomt. Je kan immers vanaf elke sphere naar het Airship terug. De laatste heet geloof ik 'Sin-Tower of Dead'...daarna krijg je geen savespheres meer....dus in principe kun je altijd met je laatste save game nog achteraf de sidequests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wie kan mij trouwens vertellen hoe je het tweede, alternatieve, einde te zien krijgt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 17:12 schreef Bor_de_Wollef het volgende:
Wie kan mij trouwens vertellen hoe je het tweede, alternatieve, einde te zien krijgt?
Door een Japanse Final Fantasy International te kopen.

(hij zit niet in de Europese)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat ik heb gehoord is dat hij noujuist ALLEEN in de europese versie zou zitten !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Op maandag 22 juli 2002 17:14 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Door een Japanse Final Fantasy International te kopen.

(hij zit niet in de Europese)
Bestaat er wel een een japanse Final Fantasy International? Bij mijn weten is de international versie nojuist de versie die niet in japan is uitgekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 19:12 schreef Bor_de_Wollef het volgende:

[..]

Bestaat er wel een een japanse Final Fantasy International? Bij mijn weten is de international versie nojuist de versie die niet in japan is uitgekomen!
In japan is Final Fantasy X eerst uitgekomen, en ik meen in december een tweede versie: Final Fantasy X International met meer eindbazen, Dark Aeons enz, de tweede ending en een extra DVD. Nu heeft de Europese versie van FFX alle extra dingen van FFX International ook, BEHALVE de extra ending.

Sorry...tijd om Japans te leren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 19:16 schreef MrRudi het volgende:

[..]

In japan is Final Fantasy X eerst uitgekomen, en ik meen in december een tweede versie: Final Fantasy X International met meer eindbazen, Dark Aeons enz, de tweede ending en een extra DVD. Nu heeft de Europese versie van FFX alle extra dingen van FFX International ook, BEHALVE de extra ending.

Sorry...tijd om Japans te leren! ;)
Ik geloof dat je in FFX:I kan kiezen uit een engelse of een japanse ondertiteling, weet het alleen niet 100% zeker?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Aangezien ik het einde nog niet eens heb gezien, ben ik weer druk aan het levellen geweest, en iedereen voorzien van een Zombie ward om het leven wat makkelijker te maken als ik vandaag of morgen weer een keer Seymour Flux ga proberen...

Nu nog ff door voor Regen (Yuna)

Anders zo eerst ook nog eens door voor een silence attack op het wapen van iedereen.. ook wel handig..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ker Plunk is btw trotse eigenaar van 699 FF mp3'tjes *D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 01:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dat is iedereen die G*Force kent :P (wat er gelukkig niet al te veel zijn). Ik ga de mijne niet eens tellen denk ik...

Gisteren weer een redelijk produktief dagje gehad...Magus Sisters meegepikt dus ik heb nu alle Aeons. Heb nu ook de Celestial Weapons van Tidus, Auron, Yuna, Lulu en Kimahri (volledig geactiveerd). Als laatste nog even Omega de pan in gehakt...toch nog wel een redelijk pittig gevecht, maar een echte kans heeft ie niet gehad :) Vond het wel opvallend dat Cindy met haar normale aanval 99.999 damage doet terwijl de overdrive 'maar' 49.000 damage deed ofzo :? of heb ik een 0 te weinig geteld ofzo.

edit:

Is het al een gezegd dat de Magus Sisters ook in FF4 zitten? Maar dan als vijand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 01:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Jammer dat ik er 752 heb :P *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 11:59 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Dat is iedereen die G*Force kent :P (wat er gelukkig niet al te veel zijn). Ik ga de mijne niet eens tellen denk ik...

Gisteren weer een redelijk produktief dagje gehad...Magus Sisters meegepikt dus ik heb nu alle Aeons. Heb nu ook de Celestial Weapons van Tidus, Auron, Yuna, Lulu en Kimahri (volledig geactiveerd). Als laatste nog even Omega de pan in gehakt...toch nog wel een redelijk pittig gevecht, maar een echte kans heeft ie niet gehad :) Vond het wel opvallend dat Cindy met haar normale aanval 99.999 damage doet terwijl de overdrive 'maar' 49.000 damage deed ofzo :? of heb ik een 0 te weinig geteld ofzo.

edit:

Is het al een gezegd dat de Magus Sisters ook in FF4 zitten? Maar dan als vijand? :)
Zeker nog nooit een dark Aeon tegen gekomen :)
Dark anima heeft wel 7,000,000 HP |:(
Dan is Omega helemaal niets meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 12:49 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

jij bent grapig.
Zeker nog nooit een dark Aeon tegen gekomen :)
Dark anima heeft wel 7,000,000 HP |:(
Ik ben *elke* Dark Aeon wel eens tegengekomen en ik *weet* dat ze veel HP hebben...in wat voor opzicht heb ik iets grappigs gezegd dan :? Ik zeg toch niet 'god, die Omega is de lastigste van allemaal' :? Ik ben overnieuw begonnen he, dus ik ben nog aan het levelen. Zal nog wel even duren voordat ik Dark Bahamut ofzo aankan ;) Maar met Omega had ik iig geen problemen (weinig dan toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 12:52 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik ben *elke* Dark Aeon wel eens tegengekomen en ik *weet* dat ze veel HP hebben...in wat voor opzicht heb ik iets grappigs gezegd dan :? Ik zeg toch niet 'god, die Omega is de lastigste van allemaal' :? Ik ben overnieuw begonnen he, dus ik ben nog aan het levelen. Zal nog wel even duren voordat ik Dark Bahamut ofzo aankan ;) Maar met Omega had ik iig geen problemen (weinig dan toch).
Ja oke maar dat wist ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 11:59 schreef MrRudi het volgende:

Vond het wel opvallend dat Cindy met haar normale aanval 99.999 damage doet terwijl de overdrive 'maar' 49.000 damage deed ofzo :? of heb ik een 0 te weinig geteld ofzo.
Cindy zelf heeft toch geen overdrive? Ze kunnen alleen met z'n 3'en een overdrive doen. Als ze die doen ben je normaal gesproken dood (dark magus sisters) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 12:58 schreef lun het volgende:

[..]

Cindy zelf heeft toch geen overdrive? Ze kunnen alleen met z'n 3'en een overdrive doen. Als ze die doen ben je normaal gesproken dood (dark magus sisters) :)
Je kan ze blokken met een aeon toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 12:58 schreef lun het volgende:

[..]

Nee daarom net...de Delta Attack van de Magus Sisters deed iets van 48.000 HP damage op Omega. Maar Cindy's normale attack, dus gewoon SLAAN! deed 99.999 HP damage...veel meer dus :) dat vond ik een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
ze schieten eerst ook veel dingen op hem af en dan krijg je pas de grote knal. Ik was er ook niet echt over uit hoeveel dmg ik nou precies deed met die delta attack.
Ik heb wel gelezen dat power break of armour break heel goed hielp, omdat de dmg van de delta attack gebaseerd was op de str van cindy (dat d8 ik, moet het nog eens nalezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 13:25 schreef Sephiroph het volgende:

[..]
Je kan ze blokken met een aeon toch?
Daarom zei ik ook "normaal gesproken". :)
Op dinsdag 23 juli 2002 13:57 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Nee daarom net...de Delta Attack van de Magus Sisters deed iets van 48.000 HP damage op Omega. Maar Cindy's normale attack, dus gewoon SLAAN! deed 99.999 HP damage...veel meer dus :) dat vond ik een beetje raar.
Overdrive hits zijn minder sterk dan gewone slagen. Als de tegenstander een goede defense heeft doet bv. tidus' blitz ace maar <10.000 per hit. Zelfde geldt voor de andere multi-hit OD zoals die van Anima en wakka. Dus je kan later gewoon beter quick hit gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
Op dinsdag 23 juli 2002 14:12 schreef lun het volgende:[/b]
[..]

Overdrive hits zijn minder sterk dan gewone slagen. Als de tegenstander een goede defense heeft doet bv. tidus' blitz ace maar <10.000 per hit. Zelfde geldt voor de andere multi-hit OD zoals die van Anima en wakka. Dus je kan later gewoon beter quick hit gebruiken.
quick hit is leuk maar dan moet je wel one mp cost hebben anders gaat het een beetje snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:28
Ik ben nu net weer in de Calm Lands aanbeland, maar nu vroeg ik me af of ik nu ook al direct naar de Remien Temple kan gaan, of dat ik moet wachten tot ik het airship heb en dan pas Anima kan ophalen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Pff.. en ik zit nog steeds bij Seymour Flux.
Was net weer ff bezig... moest noet iets van 13.000 HP, krijg ik een total annihilation op m'n dak. 2 figuren dood, en Auron nog levend.. ik denk: mooi, item gebruiken zodat heel m'n party weer leeft, maar nee hoor.. flux mocht nog een keer... Flare... Auron ook naar de eeuwige jachtvelden... :(

Nog maar wat over dat sphere grid heengaan dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 23:21 schreef Creepy het volgende:
Pff.. en ik zit nog steeds bij Seymour Flux.
Was net weer ff bezig... moest noet iets van 13.000 HP, krijg ik een total annihilation op m'n dak. 2 figuren dood, en Auron nog levend.. ik denk: mooi, item gebruiken zodat heel m'n party weer leeft, maar nee hoor.. flux mocht nog een keer... Flare... Auron ook naar de eeuwige jachtvelden... :(

Nog maar wat over dat sphere grid heengaan dan...
Zet al je Aeons op overdrive en de partij is snel voorbij kan ik je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 23:32 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Inderdaad , niet de meest leuke manier om een boss mob te doden , maar het is wel effectief op dat lvl B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik net Tonberry te mollen ,wil ik bij Auron Shooting Star doen.Rent ie het veld uit!Kon toen niks meer doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Op dinsdag 23 juli 2002 23:32 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Hehe.. ok.. daar had ik nog niet eens aan gedacht... Had alleen alle char's op overdrive staan. Iedereen overdrive, inclusief grand-summon bahamut. Hmm ja.. dan maar ff verder met Aeons in overdrive mode te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 02:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zit ik net Tonberry te mollen ,wil ik bij Auron Shooting Star doen.Rent ie het veld uit!Kon toen niks meer doen :(
!?!?!?!
Hoe kan dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 23 juli 2002 19:46 schreef __00__ het volgende:
Ik ben nu net weer in de Calm Lands aanbeland, maar nu vroeg ik me af of ik nu ook al direct naar de Remien Temple kan gaan, of dat ik moet wachten tot ik het airship heb en dan pas Anima kan ophalen.
Uhm...Anima vind je niet in de Calm Lands hoor :) En of je naar Remiem Temple kunt hangt er van af of je in de Calm Lands een Chocobo kan berijden of niet, zonder Chocobo kun je niet bij Remiem Temple komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 10:19 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

!?!?!?!
Hoe kan dat :?
Denk een fout van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
je slaat tonberry toch gewoon uit het veld.. Eject was dat. Je zou dan gewoon de match gewonnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 13:55 schreef Madje het volgende:
je slaat tonberry toch gewoon uit het veld.. Eject was dat. Je zou dan gewoon de match gewonnen hebben
Ja klopt ,maar Auron rende uit het veld en ik kon niks meer doen.Tidus & Tonberry bleven 15 minuten daar maar staan en toen heb ik maar op reset gedrukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 13:30 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Denk een fout van het spel.
Ik wel is als ik iets probeer te summonen staat Yuna een hele tijd stil(15-60 sec) En dan gaat ze pas echt summonen.
Best vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 16:13 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

Ik wel is als ik iets probeer te summonen staat Yuna een hele tijd stil(15-60 sec) En dan gaat ze pas echt summonen.
Best vaag :?
Heeft te maken met de audio-streaming. Is mij ook al eens opgevallen, en niet alleen bij summonen maar ook wel eens als je een pupke wisselt en ze dan iets zeggen als 'I foresee no difficulty'. Dan kan ie de audio niet zo snel vinden :{ Denk dat dat erger wordt door warmworden van de DVD op vuiltjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Hmmm.. dat is mij tot nu toe alleen opgevallen als ik Bahamut summon, of bij0 Seymour FLux van Char wissel... maar dan is het schokkerig.. niet dat ze meer dan 1 sec stil staan ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 16:42 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Heeft te maken met de audio-streaming. Is mij ook al eens opgevallen, en niet alleen bij summonen maar ook wel eens als je een pupke wisselt en ze dan iets zeggen als 'I foresee no difficulty'. Dan kan ie de audio niet zo snel vinden :{ Denk dat dat erger wordt door warmworden van de DVD op vuiltjes ofzo.
Misschien komt het ook omdat ik geluid via mijn optical gebruik. En die PS2 wordt best warm wel. :(
Ik zou niet weten hoe dat komt >:)

Misschien omdat ik niet minder als 3 uur per dag FFX speel *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien omdat ik niet minder als 3 uur per dag FFX speel
3 Uur???? In mijn hoogtijdagen (5 dagen) speelde ik dagelijks zeker 12 uur >:)

Nog een ander probleempje: heeft iemand er wel eens last dat bij het begin van het gevecht niet scherpgesteld wordt? Bij 1 van de 10 gevechten heb ik daar last van. Het wordt pas gecorrigeerd als je gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 18:02 schreef drone het volgende:

[..]

Nog een ander probleempje: heeft iemand er wel eens last dat bij het begin van het gevecht niet scherpgesteld wordt? Bij 1 van de 10 gevechten heb ik daar last van. Het wordt pas gecorrigeerd als je gewonnen hebt.
Dat is express gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Er zijn natuurlijk mensen die het algemeen nut van de maatschappij wel willen dienen en derhalve WER-KEN :P en dus niet 12 uur per dag spelletjes kunnen spelen. Ik begin meestal pas tegen 11 uur 's avonds te spelen...ok, ik houd ook niet op voor 4 uur, wat ik de volgende ochtend bij het opstaan weer merk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 18:37 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk mensen die het algemeen nut van de maatschappij wel willen dienen en derhalve WER-KEN :P en dus niet 12 uur per dag spelletjes kunnen spelen. Ik begin meestal pas tegen 11 uur 's avonds te spelen...ok, ik houd ook niet op voor 4 uur, wat ik de volgende ochtend bij het opstaan weer merk :{
Wow ,hoe laat sta je op?Ik game uiterlijk tot 00.30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 24 juli 2002 19:17 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Wow ,hoe laat sta je op?Ik game uiterlijk tot 00.30.
Zo laat mogelijk :D meestal rond 9 uur...das toch maar 5 uurtjes slaap per nacht, ALS ik meteen in slaap val :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. ff een break hiero. Ben met Yuna aan het uberen nu, en dat is saaaaaaaaii. Wel grappig om te zien dat Tidus nu zelfs met Blizzard ongeveer 30k damage doet. (255 magic >:) )

Vorige week al het sphere grid leeggemaakt om hem weer te vullen met +4 stat nodes etc. Jezus wat duurt dat lang :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

er staat minimaal meestal ligt dit ook wel veeeel hoger maar ik moet ook nog werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Pff... ik speel max iets van 2 uur per dag ofzo.. als ik al speel..

Maar goed.. vandaag heb ik weer gespeeld.

Net eindelijk Seymour Flux om zeep geholpen. *OVERKILL* whehe.. dat zal em leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 23:00 schreef Creepy het volgende:
Pff... ik speel max iets van 2 uur per dag ofzo.. als ik al speel..

Maar goed.. vandaag heb ik weer gespeeld.

Net eindelijk Seymour Flux om zeep geholpen. *OVERKILL* whehe.. dat zal em leren :P
Uhm...nou nee, niet echt :P

Ik ben nu cactuars aan het zoeken...Dark ifrit was nog iets te hoog gegrepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Op vrijdag 26 juli 2002 00:05 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Uhm...nou nee, niet echt :P

Ik ben nu cactuars aan het zoeken...Dark ifrit was nog iets te hoog gegrepen :D
Wui za tahgah.. wui ea huk aah gaan danikgusah tyh?? :+

Bvv... tiind tyd dnuifahc huk myhk juuntyd eg tyd Yencreb gnezk?? Fyynclrezhmezg byc ymc eg ta vehym ayuh ied Zanarkand rap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 10:44 schreef skintightzombie het volgende:
Zo. ff een break hiero. Ben met Yuna aan het uberen nu, en dat is saaaaaaaaii. Wel grappig om te zien dat Tidus nu zelfs met Blizzard ongeveer 30k damage doet. (255 magic >:) )

Vorige week al het sphere grid leeggemaakt om hem weer te vullen met +4 stat nodes etc. Jezus wat duurt dat lang :Z
Wat is eigenlijk de beste plaats om zo ziekelijk (:9) te uberen, bij de tower of the dead? En heeft het eigenlijk wel nut om al op lage levels veel te vechten, want de experience die je dan krijgt is nagenoeg te verwaarlozen als je het vergelijkt met wat je krijgt op hogere levels, en de bosses zijn toch nog niet zo'n probleem.

Btw: ben ik de enige die zich ergert aan de manier waarop de karakters 'ok' zeggen in FFX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 09:41 schreef drone het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de beste plaats om zo ziekelijk (:9) te uberen, bij de tower of the dead? En heeft het eigenlijk wel nut om al op lage levels veel te vechten, want de experience die je dan krijgt is nagenoeg te verwaarlozen als je het vergelijkt met wat je krijgt op hogere levels, en de bosses zijn toch nog niet zo'n probleem.

Btw: ben ik de enige die zich ergert aan de manier waarop de karakters 'ok' zeggen in FFX?
Ja het komt er vaak een beetje raar uit. Niet echt irritant.

Anyways, uberen gaat wel wat anders, meestal met de Don Tonberry. Die heeft een attack, Karma, en die doet extreem veel damage (meestal 99,999).
Als hij die op Rikku doet (die bij mij toen rond de 400 hp had) nadat ze hem geslagen heeft voor 10 damage ofzo, en je andere characters hebben Triple Overdrive, Overdrive --> AP en Triple AP op hun wapen zitten, krijg je ongeveer 12 miljoen AP.
Dus dan gewoon Flee en voila, 99 S.levels :9~

Het ergste is alle spheres verzamelen en dat hele klote sphere grid leegmaken. :Z

Het duurt lang (mijn tellertje staan nu op 219 uur nogwat)
maar dan heb je ook wat: alle stats op 255 en rond de 70000 hp. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan heb je ook wat: alle stats op 255 en rond de 70000 hp.
Oeh....daar ga ik ook maar eens naar streven :)

En ik denk dat ik erachter ben waarom dat ok er zo raar uitkomt: dat hebben ze moeten nasynchroniseren op het japanse 'hai' (excusez-moi als ik het verkeerd spel) wat in mijn beperkte kennis van het japans (hoe verrassend) ok betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 12:10 schreef drone het volgende:

[..]

Oeh....daar ga ik ook maar eens naar streven :)

En ik denk dat ik erachter ben waarom dat ok er zo raar uitkomt: dat hebben ze moeten nasynchroniseren op het japanse 'hai' (excusez-moi als ik het verkeerd spel) wat in mijn beperkte kennis van het japans (hoe verrassend) ok betekend.
Hai is goed geschreven en betekend gewoon 'ja'. En inderdaad daarom wordt 'ok' en 'yes' heel kortaf uitgesproken.
Op vrijdag 26 juli 2002 08:44 schreef Creepy het volgende:

[..]

Wui za tahgah.. wui ea huk aah gaan danikgusah tyh?? :+

Bvv... tiind tyd dnuifahc huk myhk juuntyd eg tyd Yencreb gnezk?? Fyynclrezhmezg byc ymc eg ta vehym ayuh ied Zanarkand rap?
Tyd rap za kuat kanytah....rad Yencreb begd za ub eh Zanarkand ymc za tyyn gmyyn pahd. Syyn tyd tiind tic head wu myhk saan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 12:01 schreef skintightzombie het volgende:

maar dan heb je ook wat: alle stats op 255 en rond de 70000 hp. >:)
Je kan eigenlijk beter je luck op 255 zetten en evasion en accuracy gewoon weghalen. Dan kom je op (of dichtbij) de 99.999hp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan ook door wat HP+% op je armor te gooien, maar daar had ik geen ruimte meer voor na Ribbon, Break HP Limit, AutoHaste en AutoProtect.

Trouwens, probeer sommige Dark Aeons maar eens te raken met een te lage Accuracy |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 12:56 schreef skintightzombie het volgende:
Dat kan ook door wat HP+% op je armor te gooien, maar daar had ik geen ruimte meer voor na Ribbon, Break HP Limit, AutoHaste en AutoProtect.

Trouwens, probeer sommige Dark Aeons maar eens te raken met een te lage Accuracy |:(
Luck is namelijk hetzelfde als acc+eva. Ik heb alle acc+eva weer weggehaald (had eerst alles op 255) en ik raak nog steeds alles. Als je luck op 255 heb je altijd critical hits dus altijd raak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 13:00 schreef lun het volgende:

[..]

Luck is namelijk hetzelfde als acc+eva. Ik heb alle acc+eva weer weggehaald (had eerst alles op 255) en ik raak nog steeds alles. Als je luck op 255 heb je altijd critical hits dus altijd raak. :)
|:( |:( |:( |:( D'oh! Nou ja, al die Acc & Eva dingen weghalen duurt ook niet zo lang gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 13:08 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

|:( |:( |:( |:( D'oh! Nou ja, al die Acc & Eva dingen weghalen duurt ook niet zo lang gelukkig.
Ik heb het trouwens nog niet op penance geprobeerd, maar ik ga ervan uit dat ik die ook wel kan raken :)

Verder nog veel plezier met ironclad voor de extra hp nodes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 13:10 schreef lun het volgende:

[..]

Ik heb het trouwens nog niet op penance geprobeerd, maar ik ga ervan uit dat ik die ook wel kan raken :)

Verder nog veel plezier met ironclad voor de extra hp nodes :P
Niet zo'n probleem hoor, hij is in een minuttje of twee dood. >:)

Ik heb Penance al verslagen trouwens, zonder Yojimbo. Heb je dat filmpje gezien wat ergens ronddwarrelt op internet? Anderhalf uur lang vechten met Penance :)

Ik deed er ruim twee uur over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me krijgt het idee dat ie met z'n 84 speeluurtjes nog wat achterloopt en heel wat te doen heeft :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 13:37 schreef MrRudi het volgende:
/me krijgt het idee dat ie met z'n 84 speeluurtjes nog wat achterloopt en heel wat te doen heeft :{
/me Plunk met zijn 62 uur en niet uitgespeeld nog minder :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 13:52 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

/me Plunk met zijn 62 uur en niet uitgespeeld nog minder :{
/me denkt dat Ker*plunk gewoon slecht bezig is :P

De eerste keer had ik hem in 63 uurtjes uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Op vrijdag 26 juli 2002 12:19 schreef MrRudi het volgende:

[..]
Tyd rap za kuat kanytah....rad Yencreb begd za ub eh Zanarkand ymc za tyyn gmyyn pahd. Syyn tyd tiind tic head wu myhk saan.
Ah.. mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
emz, je hebt auto protect op je items naast ribbon enzo.. Was het niet beter geweest om auto-life of auto-phoenix te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 16:42 schreef Madje het volgende:
emz, je hebt auto protect op je items naast ribbon enzo.. Was het niet beter geweest om auto-life of auto-phoenix te hebben?
Wat houdt Ribbon eigenlijk allemaal tegen? Is het de moeite wel waard? 99 dark matters heb je niet in een uurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 13:14 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

Ik heb Penance al verslagen trouwens, zonder Yojimbo. Heb je dat filmpje gezien wat ergens ronddwarrelt op internet? Anderhalf uur lang vechten met Penance :)
Niet gezien, wil dat het een verrassing blijft :)
Auto-life bestaat niet als ability, zou wel handig zijn (kan je nooit dood gaan). Auto-phoenix healt je max voor 9.999hp van de 99.999hp. Dan kan je beter full life doen. Bij sommige poppen doe je namelijk meer schade als je veel hp hebt. Auto-protect is handig als je later tegen Dark Aeons wilt vechten.
Op vrijdag 26 juli 2002 16:44 schreef MrRudi het volgende:

Wat houdt Ribbon eigenlijk allemaal tegen? Is het de moeite wel waard? 99 dark matters heb je niet in een uurtje...
Alles behalve dead en curse. Ik heb het op al m'n armor gedaan. Als je tegen de Dark Aeons wilt vechten lijkt het me wel handig. Weet alleen niet wat ze precies op je doen, want ik heb alleen tegen ze gevochten met ribbon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 16:44 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ribbon - immune tegen alle statussen behalve Curse.

Neuh, met 70,000 HP en 255 defense ga je niet zo gauw dood. Ultima Buster deed met Ultima ongeveer 3000 damage op me >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik heb deze gekocht in den haag
[url="http://home.wanadoo.nl/cybershot10/ffx/"]http://home.wanadoo.nl/cybershot10/ffx/[/url]

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 20:00 schreef Bass64 het volgende:
[url="http://home.wanadoo.nl/cybershot10/ffx/"]http://home.wanadoo.nl/cybershot10/ffx/[/url]
Groot is ie he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

hij is lekker groot ja
ik heb er ook nog Rikku besteld daar want die wou ik liever hebben :)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ja dit is offtopic, maar dit leek me toch een betere plek om het es te posten dan er een topic over te openen waar je weer 55000 betweterige posts over je heen krijgt.

Ik ben al weer een tijdje geleden begonnen met een eigen RPG wereld te verzinnen. Dus geen spel ofzo, maar een bepaalde verhaallijn waarbinnen je verschillende verhaallijnen kan maken. Ik zag Ker al in een ander topic zich aanmelden voor Character/story design. Als er hier bij de FF fanboys anima errr animo voor is wil ik de basis wel eens sharen...kijken wat jullie er mee kunnen verzinnen :)

[edit]
Oh ja, hier een plaatje van het eerste karakter voor het eerste verhaal dat ik zo ff geschetst had en aan het uitwerken ben.

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ebd/rpg/images/vincent1small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ebd/rpg/images/vincent3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 03:33 schreef MrRudi het volgende:
offtopic:
Ja dit is offtopic, maar dit leek me toch een betere plek om het es te posten dan er een topic over te openen waar je weer 55000 betweterige posts over je heen krijgt.

Ik ben al weer een tijdje geleden begonnen met een eigen RPG wereld te verzinnen. Dus geen spel ofzo, maar een bepaalde verhaallijn waarbinnen je verschillende verhaallijnen kan maken. Ik zag Ker al in een ander topic zich aanmelden voor Character/story design. Als er hier bij de FF fanboys anima errr animo voor is wil ik de basis wel eens sharen...kijken wat jullie er mee kunnen verzinnen :)

[edit]
Oh ja, hier een plaatje van het eerste karakter voor het eerste verhaal dat ik zo ff geschetst had en aan het uitwerken ben.

[url="http://www.engine-software.nl/ebd/rpg/images/vincent1.jpg"][afbeelding][/url]
Met welk proggie heb je dit gemaakt?
Vincent mag wel wat bozer kijken :D
/me Plunk meteen aan verzinnen gaat
Moet er wel bij zeggen dat ik al 2 jaar niet regelmatig heb getekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 04:08 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Met welk proggie heb je dit gemaakt?
Vincent mag wel wat bozer kijken :D
/me Plunk meteen aan verzinnen gaat
Moet er wel bij zeggen dat ik al 2 jaar niet regelmatig heb getekend...
Poser :D door iedereen afgezworen als een vrij nuteloze tool waar je niks bijzonders in kan maken. Het geheim van 3D characters zijn nog altijd de textures ;) En ik kan hem laten kijken zoals ik wil natuurlijk...hij's wel een good guy he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een mannetje verzonnen.Zat zelf te denken aan een shaolin dude genaamd Oritaki :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al weer een tijdje geleden begonnen met een eigen RPG wereld te verzinnen. Dus geen spel ofzo, maar een bepaalde verhaallijn waarbinnen je verschillende verhaallijnen kan maken. Ik zag Ker al in een ander topic zich aanmelden voor Character/story design. Als er hier bij de FF fanboys anima errr animo voor is wil ik de basis wel eens sharen...kijken wat jullie er mee kunnen verzinnen
Dat maakt misschien een goede D&D setting!! Maar wat ga je precies doen met die RPG wereld als je er geen spel van gaat maken? Ik wil trouwes best meehelpen verzinnen, tijd zat: zeg maar wat ik moet verzinnen :). Ik ben ook erg geinteresseerd naar die basis, zou je die willen mailen naar sanderrieken@hotmail.com?

btw: ik zat trouwens met open mond te kwijlen naar die afbeelding van dat ventje: ERG mooi gedaan! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 13:51 schreef drone het volgende:

[..]

Dat maakt misschien een goede D&D setting!! Maar wat ga je precies doen met die RPG wereld als je er geen spel van gaat maken? Ik wil trouwes best meehelpen verzinnen, tijd zat: zeg maar wat ik moet verzinnen :). Ik ben ook erg geinteresseerd naar die basis, zou je die willen mailen naar sanderrieken@hotmail.com?

btw: ik zat trouwens met open mond te kwijlen naar die afbeelding van dat ventje: ERG mooi gedaan! :9~
Het wat en hoe leg ik wel uit, ik zet wel wat materiaal online. Ik heb nog maar heel weinig uitgewerkt, maar ik beschrijf de grote lijnen wel ff :) en dank voor het compliment :D

[edit]
Ok..materiaal en uitleg:
Zie [url="http://www.engine-software.nl/ebd/rpg"]http://www.engine-software.nl/ebd/rpg[/url]

Ik stel ook voor dat we hier in dit topic verder niet meer off-topic ouwehoeren :) materiaal, vragen, inzendingen etc...kunnen allemaal via mail of ICQ (zie profile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[on-topic]

Volgens mij was er nog niemand geweest die iets wist over de Al Bhed raadseltjes in de Calm Lands of wel? Dat had ik een bladzijde of wat terug gepost, in de Calm Lands heb je van die raadseltjes als 'doe nu 49 passen en dan 8 passen naar links' maar als ik die volg kom ik nergens uit (uiteindelijk dan na 4 raadseltjes) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 26 juli 2002 20:00 schreef Bass64 het volgende:
Kan jij niet een inkoopactie starten ? of heb je het gekocht bij een "comic store" zown, rariteitswinkeltje :P

Bahamuth vindt ik namelijke mooiste Aeon uit FFX :9~

/me is overnieuw begonnen... kapotte Memorycard (do'h! |:( :'( )
Ach.. ik zie het als een kans om met een schone lei te beginnen :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heeft iemand wat tips voor de Sphere Grid, heb nu namelijk 2 level 1 Key Sphere's, maar weet niet voor wie ik ze moet gebruiken...

En wie heeft hier de Blitzball tournament op Luca gewonnen >:)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 17:32 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Heeft iemand wat tips voor de Sphere Grid, heb nu namelijk 2 level 1 Key Sphere's, maar weet niet voor wie ik ze moet gebruiken...

En wie heeft hier de Blitzball tournament op Luca gewonnen >:)
Level 1 key spheres krijg je later nog heel wat meer. Dus laat je niet tegenhouden. Ik gebruikte ze meestal gewoon voor het figuurtje wat het dichtst bij een Lock stond.

En het allereerste toernooi in Luca heb ik nooit gewonnen helaas...kwam wel met 2-1 voor bij rust, maar verloor met 2-3 in de verlenging :(

(wel het enige Blitzball potje wat ik heb verloren van de 68 tot nu toe)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.