Als het lame is hadden ze de mogelijkheid niet in het spel moeten laten zitten! Ik wou verdomme naar huis! (Besaid)
Ik speel het spel nu alleen nog om echt alles wat in het spel zit gezien te kunnen hebben...alles naar 255 maxen ga ik niet doen denk ik, ik heb es ff gekeken wat ik daar allemaal voor nodig heb en dat wordt me wat te gortig denk ik

Lijkt er op dat je dan met 300 uur speeltijd er nog niet bent! (of ben ik nu te pessimistisch?)
edit:
En dat Zanmoto altijd einde battle is wist ik helemaal niet trouwens

ik had eerst nog gewoon wat gehakt en Anima's Oblivion gebruikt die trouwens aso veel damage deed
En 210 uur? Ik zit nu op 83 uur en ik verveel me al

alle sidequests heb ik al gehad, en ik ga echt niet 130 uur alleen maar monstertjes hakken
Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:03:
Spoiler
Wat ik trouwens wel een stuk minder uiteindelijk vond is dat zegmaar de laatste baas een stuk makkelijker was dan een dark aeon of ultima/omega
had jecht dus ook in 1 klap dood met anima normal attack en zijn 2de form in 1x dood met anima overdrive

Sjah, dat is omdat de meeste mensen (ik wel iig) eerst het verhaal gewoon volgen. Toen ik tegen Jecht vocht kwam ik hem met geen mogelijkheid voorbij....toen heb ik eerst nog een uurtje of twee moeten vechten voordat ik, met veel moeite, het spel uitspeelde. Oh ja, de originele FFX had geen Dark Aeons enzo...