Het Grote Final Fantasy X Topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.791 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, bij O'aka's broertje gekoopt. (Wel duur, 100000 p. stuk, maar ja toch geld zat. >12000000 >:)

Dit worden ze:
- Break HP Limit
- Ribbon
- Auto-Protect
- Auto-Haste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 13:28 schreef skintightzombie het volgende:
Idd, bij O'aka's broertje gekoopt. (Wel duur, 100000 p. stuk, maar ja toch geld zat. >12000000 >:)

Dit worden ze:
- Break HP Limit
- Ribbon
- Auto-Protect
- Auto-Haste
Zou auto life ipv auto protect niet een betere keuzen zijn ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
eindelijk heb ik dan final fantasy X voor de 2e keer gekocht :( :(

en nu maar weer gauw verder :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Faad easyht jyh zimmea rua eg tea tnyyg ub rad yencreb eh amgyyn gyh dessanah? Eg rap jyh ymmac kabnupaant, syyn hytyd rez rycda ub welrwamv lycd fangd tecdyhd head saan (tyh gusd rez kafuuh ub za yv) ah ymc za cmuf ub ras lycd lycd rez tuutmaig faan rycda :'(.

RUA GNEZK ZA TED GIDTEHK TUUT?
(tyhg :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 13:51 schreef SONiCB00M het volgende:
Faad easyht jyh zimmea rua eg tea tnyyg ub rad yencreb eh amgyyn gyh dessanah? Eg rap jyh ymmac kabnupaant, syyn hytyd rez rycda ub welrwamv lycd fangd tecdyhd head saan (tyh gusd rez kafuuh ub za yv) ah ymc za cmuf ub ras lycd lycd rez tuutmaig faan rycda :'(.

RUA GNEZK ZA TED GIDTEHK TUUT?
(tyhg :))
Kaah cmuf kapniegah syyn Tecbam...tyh lycd ea head sadaah faan rycda. Jantan suad za ras head ymdezt janyv ruitah syyn ras telrdpez ruitah dud ea wu'h cbaleyma pafakehk syygd (tyh kyyd ea cham tyynhy buecuh pnaydr tuah), tyh yvcdyht hasah...eg juht ras ta aancda gaan uug beddek ruun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Op maandag 08 juli 2002 13:56 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Kaah cmuf kapniegah syyn Tecbam...tyh lycd ea head sadaah faan rycda. Jantan suad za ras head ymdezt janyv ruitah syyn ras telrdpez ruitah dud ea wu'h cbaleyma pafakehk syygd (tyh kyyd ea cham tyynhy buecuh pnaydr tuah), tyh yvcdyht hasah...eg juht ras ta aancda gaan uug beddek ruun :)
Rs gid, eg rap kaah lrynyldanc tea Tecbam gihhah :(.
Ted pafezcd hui syyn faan rua mycdek rad ec wuhtan cissuh sykel :'(
Tyd jyh tea jyka pafakehk fecd eg ym, syyn eg gnaak 's hy tea rycda head saan jyh sa yv ub dezt. Ah tyh rap za aah bnupmaas :'(.

Syyn kuat, cdnyq faan bnupanah. Ah tecbam gyh eg fam jankadah...

ah pdf, maig tyd za hi uug VV xiudac eh za cek rapd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 13:47 schreef Marruk het volgende:

geld teveel?

Je had misschien wel gratis een nieuwe kunnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 22:59
Op donderdag 20 juni 2002 19:44 schreef MrRudi het volgende:

[..]

MPG omzetten naar uncompressed AVI, stukje dat je wil hebben eruitknippen, inladen in een bewerkingsproggy (Animator, premiere, promotion) -> frames reduceren, kleuren reduceren en verkleinen...en dan hopen dat je rond de 100 kB uitkomt
verzoekjes mogen ingediend worden...dit zijn ze tot nu toe:
[knip]

Ben er nu eentje van Auron aan het maken. Auron heerscht

(oplettende lezers zal het ook opvallen dat ik stukjes uit een filmpje pak en die aan elkaar lijm omdat ze anders te lang worden)

edit:
Gelieve ze wel zelf te hosten! Anders wordt de load op m'n server wel heel erg hoog. Als je naar GoT wil uploaden (als dat weer kan tenminste) dan moet je wel ff op de size letten, ze zijn niet allemaal < 100 kB
Dit bericht mag ik wel :) Ben zelf aan het knutselen geweest maar ik kom niet kleiner dan 800kb |:( En dat is dus te groot. Geld dit aanbod nog steeds? Hij stond in het vorige deel op pagina 23 O-) Het gaat om deze. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 14:12 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Dit bericht mag ik wel :) Ben zelf aan het knutselen geweest maar ik kom niet kleiner dan 800kb |:( En dat is dus te groot. Geld dit aanbod nog steeds? Hij stond in het vorige deel op pagina 23 O-) Het gaat om deze. *D
Ja dit geld nog...kijk eerst ff of ik hem niet al HEB gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ffx.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/lulu.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/auron.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/rails.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/valefor.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/rikku.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ff10.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ff10-2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ff10-3.gif Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/ff10-4.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 14:19 schreef MrRudi het volgende:

[..]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/rikku.gif is ook wel O+ Maar hij staat er nog niet bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
zoiets :?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wognum/rikku.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 14:36 schreef . w o u t e r . het volgende:
zoiets :?

[afbeelding]
:) Zoiets ja. Maar, kan ie misschien ietsje sneller :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 14:39 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

:) Zoiets ja. Maar, kan ie misschien ietsje sneller :?
done... maar nu is ie wel sneller dan het origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 14:19 schreef MrRudi het volgende:

[..]

[afbeelding] [afbeelding]
Die zijn dus echt :9~ , nou ik als GoT noob , kan je die gebruiken als usericon of alleen als webicon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 14:40 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

done... maar nu is ie wel sneller dan het origineel
Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 14:42 schreef Elander het volgende:

[..]

Die zijn dus echt :9~ , nou ik als GoT noob , kan je die gebruiken als usericon of alleen als webicon ?
Als ze echt kleiner zijn dan 100 kB kun je ze uploaden naar de GoT server (usericon) maar ik weet niet of dat uberhaupt nog werkt :?

Als webicon kan altijd, alleen dan nogmaal...gelieve ze zelf te hosten. Al die pagehits via GoT veroorzaken gigantisch veel dataverkeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 14:51 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Als ze echt kleiner zijn dan 100 kB kun je ze uploaden naar de GoT server (usericon) maar ik weet niet of dat uberhaupt nog werkt :?

Als webicon kan altijd, alleen dan nogmaal...gelieve ze zelf te hosten. Al die pagehits via GoT veroorzaken gigantisch veel dataverkeer :)
Denk niet dat het onder de 100 kb komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 14:52 schreef Elander het volgende:

[..]

Denk niet dat het onder de 100 kb komt ;)
De meeste die ik heb gemaakt anders wel hoor...sommige zijn 104 kB ofzo maar ruim de helft zit eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 13:46 schreef Elander het volgende:

[..]

Zou auto life ipv auto protect niet een betere keuzen zijn ? :)
Neuh, ik heb tog drie karakters die auto-life kunnen casten, en protect is nuttiger voor mij, auron en tidus hebben al bijna 55k hitpoints, dus echt snel dood gaan ze niet. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 15:59 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

Neuh, ik heb tog drie karakters die auto-life kunnen casten, en protect is nuttiger voor mij, auron en tidus hebben al bijna 55k hitpoints, dus echt snel dood gaan ze niet. >:)
Ik heb nu 6 dark matters. Maar je had toch 99 nodig voor Ribbon? Hoe kom je dan aan zoveel van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel beestjes slachten/briben. Heb er totaal ongeveer 70 à 80 uur ingestoken. Heb er nu 5, bezig met nr. 6 (zit nu op de 34 DM's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 16:01 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Ik heb nu 6 dark matters. Maar je had toch 99 nodig voor Ribbon? Hoe kom je dan aan zoveel van die dingen?
Gewoon Dark Yojimbo 50 keer slachten en je hebt er 99 :)
En soms is ie aardig en dan laat ie een armor achter met break hp + ribbon.

En geen auto-phoenix op je armor zetten, krijg je later spijt van :)

edit
oh ja, dark flan valt nog wel mee, jumbo flan is nog irritanter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Vraagje: Dat zwaard die tidus krijgt aan het begin, die brotherhood ofzo. Ligt het aan mij of word ie steeds sterker. Ik kan die niet customizen en er zitten nu hele rare dingen in die ik er niet ingezet heb en er aan het begin niet inzitten:

Sensor
Str +5%
Str +10%
Waterstrike

jammer van dat waterstrike, want ik haat element attacks in mijn wapens. Of is dat nog te veranderen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 19:10 schreef BlackMage het volgende:
Vraagje: Dat zwaard die tidus krijgt aan het begin, die brotherhood ofzo. Ligt het aan mij of word ie steeds sterker. Ik kan die niet customizen en er zitten nu hele rare dingen in die ik er niet ingezet heb en er aan het begin niet inzitten:

Sensor
Str +5%
Str +10%
Waterstrike

jammer van dat waterstrike, want ik haat element attacks in mijn wapens. Of is dat nog te veranderen ??
Brotherhood kun je niet aanpassen nee, die past zichzelf aan. Als je op de Farplane het 'gesprek' tussen Wakka en Chappu afluistert krijg je die extra eigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 08 juli 2002 19:49 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Brotherhood kun je niet aanpassen nee, die past zichzelf aan. Als je op de Farplane het 'gesprek' tussen Wakka en Chappu afluistert krijg je die extra eigenschappen.
Oow zo
Btw, dat waterstrike is best handig op de thunderplains, 700 damage gewoon en 1500 tot 2000 op critical. Bijna alle gewone beesten (behalve die larva's en gold elements) zijn in 1x dood + overkill. Leuke plek om ff wat verder te komen op je sphere grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook net begonnen met FFX :P alleen heb ik met me stomme kop bij de naam van Tidus me eigen naam ingevuld |:( maar kan ik dat nog ergens veranderen in het spel?
Wel een goed spel trouwens, alleen dat sphere grid snap ik nog niet helemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 23:08 schreef ErikZ het volgende:
Ik ben ook net begonnen met FFX :P alleen heb ik met me stomme kop bij de naam van Tidus me eigen naam ingevuld |:( maar kan ik dat nog ergens veranderen in het spel?
Wel een goed spel trouwens, alleen dat sphere grid snap ik nog niet helemaal :?
Nee ,kan niet meer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
Op maandag 08 juli 2002 13:47 schreef Marruk het volgende:

ik hoop voor je dat je dan dit topic ook gezien had?

Koopje? Final Fantasy X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 23:18 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Nee ,kan niet meer :{
Jammer...
dan moet ik het maar met me eigen naam doen, heb nu 'al' 2:38 uur gespeeld, iets te veel om over te doen vind ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 08 juli 2002 23:28 schreef ErikZ het volgende:

[..]

Jammer...
dan moet ik het maar met me eigen naam doen, heb nu 'al' 2:38 uur gespeeld, iets te veel om over te doen vind ik ;(
Valt nog mee, kom er maar eens na 20 uur achter dat je beter het advanced grid had kunnen kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of als je een savegame hebt van 95 uur bij FFVII en je klote broertje wist hem expres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 23:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
Of als je een savegame hebt van 95 uur bij FFVII en je klote broertje wist hem expres.
Expres?!

Ex-broertje dan neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz, was ook al begonnen met spel, alleen is de PS2 (wel goed zo ?? bepaalde mensen weten wel wat ik bedoel ;) :P ) niet van mij, duz niet altijd tot mijn beschikken ;(
Nah Jah.. anywazy ik vindt het weer een betere deel sinds 8 en 9 :P vooral het feit dat het veel weg heeft van FF7 (kijk ook naar bonussen die je kan halen in Strategy Guide.. handig ding btw >:) )

Alleen... heb ik nog wat moeite met het verkrijgen van die verdomde "Break Attack en HP limit" |:( :P

Ennuh.. 4 Lv4. Spheres en een hoop moeite voor Ultima ?? is het het waard ? heeft iemand die skill al in actie gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 09 juli 2002 09:47 schreef DooM_DonuT het volgende:
Hmz, was ook al begonnen met spel, alleen is de PS2 (wel goed zo ?? bepaalde mensen weten wel wat ik bedoel ;) :P ) niet van mij, duz niet altijd tot mijn beschikken ;(
Nah Jah.. anywazy ik vindt het weer een betere deel sinds 8 en 9 :P vooral het feit dat het veel weg heeft van FF7 (kijk ook naar bonussen die je kan halen in Strategy Guide.. handig ding btw >:) )

Alleen... heb ik nog wat moeite met het verkrijgen van die verdomde "Break Attack en HP limit" |:( :P

Ennuh.. 4 Lv4. Spheres en een hoop moeite voor Ultima ?? is het het waard ? heeft iemand die skill al in actie gezien ?
Jep. Er gaat niets boven doublecast Ultima met MP Booster en 1 mp cost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat mijn techmethode zijn vruchten wel afwerpt...ik ben nu in de Calm Lands aangekomen, vlak daarvoor heb je dus je tweede gevecht met Seymour. Nou vond ik hem de eerste keer niet moeilijk maar wel pittig...NU had ik 1 overdrive van Wakka nodig en weg was ie :) (attack reels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, mijn Engels-dyslektische (argh.. rotwoord.. ok.. WOORDENBLINDHEID :P ) broer meent echt dat de Aeon Magi-Sisters uitgesproken wordt als Maggie-Sisters
(denk effe niet aan boullion) terwijl het toch uitgesproken wordt als Magai (met de nadruk op AI) ??

Niet echt belangrijk nee, maar ik wil eens van zijn gezeur en achterlijke engelse termen af :o :+ ,duz.. wie hebt gelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 00:44 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Expres?!

Ex-broertje dan neem ik aan?
Idd ,maar ook om andere redenen.

Woohoo!FFX guide binnen van DimPlus ,ziet er echt vet uit die guide :) Zo nu eerst FFx ff uitspelen en daarna opnieuw beginnen met alle secrets ;) :)

btw ,het is Magus Sisters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 23:28 schreef ErikZ het volgende:

[..]

Jammer...
Wat is er mis mee om met je eigen naam te spelen , vind het zelf altijd wel leuk voor het verhaal in dit soort games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 12:17 schreef Elander het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om met je eigen naam te spelen , vind het zelf altijd wel leuk voor het verhaal in dit soort games :)
Och ik doe het nooit omdat het in mijn ogen afbreuk doet aan de fantasie van de scenario schrijver en de character designer. Maar dat is persoonlijk natuurlijk, ik zou bijvoorbeeld ook nooit eigen muziek onder een spel zetten (er zijn spellen waar het bij kan) om de bestaande muziek te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was een paar maanden geleden nog aan het nadenken op een ps2 aan te schaffen speciaal voor dit spel. maar ik lees de pu en daarin staat dat ffx meer gfx is dan gameplay. dat snap ik niet want final fantasy staat bekend om zijn meesterlijke gameplay. kijk maar naar ffvii. dat is m'n favo spel ooit maar de gfx zijn niet echt de beste die ik ooit heb gezien, maar dat valt niemand op omdat de gameplay gewoon zo geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 14:56 schreef Xen het volgende:
ik was een paar maanden geleden nog aan het nadenken op een ps2 aan te schaffen speciaal voor dit spel. maar ik lees de pu en daarin staat dat ffx meer gfx is dan gameplay. dat snap ik niet want final fantasy staat bekend om zijn meesterlijke gameplay. kijk maar naar ffvii. dat is m'n favo spel ooit maar de gfx zijn niet echt de beste die ik ooit heb gezien, maar dat valt niemand op omdat de gameplay gewoon zo geweldig is.
tja... een paar jaar geleden gaf hetzelfde blad één of andere beavis and butthead spel een 13,2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 14:56 schreef Xen het volgende:
Ach ja...de PU, voor een popiejopie blad voor hersenloze tienertjes die door reclame ook veel te dure merkkleding kopen is het nog niet eens zo'n slecht blad. :P

Nee ff serieus, de PU heeft de twee beste PS2 spellen tot nu toe (MGS2 en FFX) niet echt goed beoordeeld. Je maakt me ook niet wijs dat ze 50 uur FFX hebben zitten spelen voordat ze die review schreven. Ik ben het met hun eens dat FFX véél graphics is...echt eyecandy, maar het doet geen afbreuk aan het verhaal, de 'diepte' en de gameplay, integendeel...de fantastische graphics zijn een geweldige aanvulling erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
PU is gewoon triest qua reviews en previews.. Leuk om af en toe door te lezen, maar niet serieus genoeg om ze op hun woord te vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je wilt weten waarom mgs2 een 8.2 heeft gekregen zal ik dat 's uitleggen. het is op zich wel leuk maar op het einde verkloten ze het ZO erg. de kolonel blijkt dus een alien te zijn van een of andere shit planeet die de aarde w1ilt veroveren ofzo. dit is echter zo kut dat boris 'm een 8.2 gaf. ik vond het toch wel klote dat ze boris ffx lieten reviewen want ik vertrouw die gozer niet echt met zulke belangrijke spellen. (net als met spiderman)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 15:07 schreef Xen het volgende:
de kolonel blijkt dus een alien te zijn van een of andere shit planeet die de aarde w1ilt veroveren ofzo. dit is echter zo kut dat boris 'm een 8.2 gaf.
offtopic:
iemand die dit zegt heeft 1) het spel niet gespeeld of in ieder geval 2) er TOTAAL NIKS van begrepen en 3) waarschijnlijk nooit een goeie conspiracy thriller gelezen (als het fenomeen 'boek' uberhaupt bekend is bij die lui)

Het verhaal van MGS2 wordt aan het einde wellicht wat verwarrend maar het hele 'Patriots' verhaal zit zo sterk in elkaar dat wijlen Robert Ludlum er trots op zou zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 20:12

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 09 juli 2002 15:07 schreef Xen het volgende:
als je wilt weten waarom mgs2 een 8.2 heeft gekregen zal ik dat 's uitleggen. het is op zich wel leuk maar op het einde verkloten ze het ZO erg. de kolonel blijkt dus een alien te zijn van een of andere shit planeet die de aarde w1ilt veroveren ofzo. dit is echter zo kut dat boris 'm een 8.2 gaf. ik vond het toch wel klote dat ze boris ffx lieten reviewen want ik vertrouw die gozer niet echt met zulke belangrijke spellen. (net als met spiderman)
Hmm ja.. van 1 of andere planeet die de aarde wil veroven ofzo.. speel hem ff uit wil je, dan weet je waar je over over hebt...moet er vel bijzeggen dat het verhaal tegen het einde wel ERRUG sterk is, en halverwege ook een aantal stukjes zitten waarvan je zoiets hebt van.. ok.. hoe kan dit?
Een 8.2 is trouwens helemaal niet slecht!!! MGS is een goed spel (IMHO) maar hoger dan een 8.2... moa.. nee.. het is zeker geen perfect spel, en het is (alweer) te kort. Het is BTW wel 1 van mijn lievelings games (samen met FF X).

FFX alleen graphics?? De gameplay en het verhaal gaan toch echt behoorlijk diep hoor! Probeer hem anders eens te lenen/huren ofzo.. kan je kijken of je het wat vind. Zelf vind ik FFX een ontzettend goed spel. Niet na 30 minuten wegleggen, maar ff doorspelen.. In het begin is het verhaal ontzettend vaag, maar dat wordt naarmate het spel vordert steeds duidelijker. Als je FF VII goed vind, vind je deze ook zeker goed! Een aantal gameplay elementen zijn weer net wat anders (world map mist, abilities/magic gaan m.b.v. een ablity sphere) maar het "missen" van de worldmap vind ik alleen maar beter..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het van een ander gehoord maar hij bleek in ieder geval wel een alien te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Sorry maar dat is dus helemaal niet het geval. Hij is dus absoluut geen alien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
de kolonel was het computerprogramma jonges. kweenie meer hoe die heet.

maar het einde moet je gewoon 3 keer zien en dan snap je alles

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes over FFX.. ik heb net men ps2 weg gedaan (veel spijt van) en nu wil ik wel weten of FFX ook op de x-box komt.. denk het niet. :( Over het algemeen vind ik dek ik toch de Ps2 iets beter.. zulke goede games!!

maargoed ff het console war gedoe tenzijde laten..

ff spellen zijn zeer leuk.. goed verhaal leuk vechten lekker uitgebrijd.. maar is dat nu nog wel het zelfde..? vanaf ff7 heb ik geen verdere versie's meer gezien.. wat is er nu allemaal verandert? zo lijkt het me leuk als er een multiplayer optie was.. tegen elkaar wat spells casten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PU is een blad dat je vandaag de dag niet meer zo serieus moet nemen.. te commercieel geworden enzo, ik vindt inderdaad hun punt en kritiek op FFX niet echt terecht BEHALVE wat ze zeiden over het breedbeeld gezeur dat Square niet goed afgehandeld heeft, zo zie je namelijk in cinematics het geluid voor de animatie |:(

Maar goed.. ontopic maar weer dames :P :+

Hm, heb "Nirvana" en ben begonnen met Monster Arena.. waar ik effe zoet mee zal zijn :z

Heeft iemand trouwens enig is of ik het boek voor de letter "D" in het AL Bhed weer ergens trug kan krijgen.. het is een slordigheidsfoutje, en ik "Mr.Perfectionist" kan er niet mee leven :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 16:09 schreef Appel het volgende:
Ik heb een paar vraagjes over FFX.. ik heb net men ps2 weg gedaan (veel spijt van) en nu wil ik wel weten of FFX ook op de x-box komt.. denk het niet. :( Over het algemeen vind ik dek ik toch de Ps2 iets beter.. zulke goede games!!

maargoed ff het console war gedoe tenzijde laten..

ff spellen zijn zeer leuk.. goed verhaal leuk vechten lekker uitgebrijd.. maar is dat nu nog wel het zelfde..? vanaf ff7 heb ik geen verdere versie's meer gezien.. wat is er nu allemaal verandert? zo lijkt het me leuk als er een multiplayer optie was.. tegen elkaar wat spells casten :)
Er is mij vertelt (op GoT, wel de eer toekennen :+ ) dat FFX alleen voor PS2 is, die ik zelf niet altijd tot beschikking heb :(

Final Fantasy 8 ging, maar 9 was echt bagger.. ben blij dat je die niet gespeeld hebt |:( en de Final Fantasy met multiplayer optie, is Final Fantasy XI,alweer in de maak (of uit.. weet niet :? ) maar dan moet de PS2 wel goed online presteren lijkt me ;)

Ik kijk trouwens ook uit naar de Final Fantasy voor de GameCube :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik ben nu weer bij die eerste seymour. Is het mogelijk om seymour te killen voordat ie anima summont?

Dus eerst beuk je die 2 ettertjes weg, dan mep je ongeveer 2500 damage van seymour af, en gooi je een dispel om zijn armor enz. weg te halen en dan een grand summon shiva.

technisch moet ie dat niet overleven denk ik. Of heeft dat geen nut omdat ie dan alsnog anima summont.
Ik haat die gast. alleen dat flikkerstemmetje van hem al :r gewoon zin om hem goed pijn te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op dinsdag 09 juli 2002 16:50 schreef BlackMage het volgende:
technisch moet ie dat niet overleven denk ik. Of heeft dat geen nut omdat ie dan alsnog anima summont.
Ik haat die gast. alleen dat flikkerstemmetje van hem al :r gewoon zin om hem goed pijn te doen.
Spoiler:
Rad ec ymmasyym head alrd ruun, dec syyn aah cbammadza :P

Pff.. heiligschennis van mijn kant hoor.. heb al meer dan een week geen FFX gespeeld.. ik ga zo weer eens ff wat spelen ter ontspanning!

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Op dinsdag 09 juli 2002 16:13 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Er is mij vertelt (op GoT, wel de eer toekennen :+ ) dat FFX alleen voor PS2 is, die ik zelf niet altijd tot beschikking heb :(

Final Fantasy 8 ging, maar 9 was echt bagger.. ben blij dat je die niet gespeeld hebt |:( en de Final Fantasy met multiplayer optie, is Final Fantasy XI,alweer in de maak (of uit.. weet niet :? ) maar dan moet de PS2 wel goed online presteren lijkt me ;)

Ik kijk trouwens ook uit naar de Final Fantasy voor de GameCube :9~
FF XI is al uit. En dat is dus dezelfde die ook voor de cube/XBox/Pc komt.

FF XI is volgens mij gewoon "een" MMORPG met wat FF elementen. Maar om FF XI nou een echte Final Fantasy game te noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ja FF XXI wordt al gespeeld, maar ik geloof dat ze veel problemen hebben met de servers enzo, veel kinderziektes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu weer bij die eerste seymour. Is het mogelijk om seymour te killen voordat ie anima summont?

Dus eerst beuk je die 2 ettertjes weg, dan mep je ongeveer 2500 damage van seymour af, en gooi je een dispel om zijn armor enz. weg te halen en dan een grand summon shiva.

Ok, zijn stemmetje lijkt net dat van een heze 65+ -er die een erg raak knietje heeft gekregen, en ook zijn nagels mogen bijgeveild worden >:)
Maar hij heeft wel kewl kapsel.. wil ik ook :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage

Helaas, werkt niet :(
Grand Summon diamond dust doet 9999 damage terwijl seymour nog steeds al zijn shields aanhad. Hij had nog maar 3500 over voordat ik diamond dust deed. Dus hij zou uuh... dood moeten zijn.... en toch summont ie anima :(

btw, kunnen aeons ook break damage limit hebben?? als iets 9999 damage doet dan zal het wel meer zijn ofniet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 17:53 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Helaas, werkt niet :(
Grand Summon diamond dust doet 9999 damage terwijl seymour nog steeds al zijn shields aanhad. Hij had nog maar 3500 over voordat ik diamond dust deed. Dus hij zou uuh... dood moeten zijn.... en toch summont ie anima :(

btw, kunnen aeons ook break damage limit hebben?? als iets 9999 damage doet dan zal het wel meer zijn ofniet ??
Je hebt een normale vijand die je 2 keer moet doden. Ene vogel heeft dit. Ook al sla je 99.999x12 eraf, blijft ie toch leven, dan gaat ie liggen (2de vorm) en dan kan je em pas echt doden.
Misschien dat dit ook bij Seymour het geval is.

Verder kan je aeons break damage limit laten doen door de celestial weapons van verschillende poppen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Strategy Guide nagekeken, en wat jij wilt KAN niet, je MOET Anima bevechten.. welke simpel is btw, omdat zijn defence laag is *D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dinsdag 09 juli 2002 18:00 schreef lun het volgende:

[..]

Je hebt een normale vijand die je 2 keer moet doden. Ene vogel heeft dit. Ook al sla je 99.999x12 eraf, blijft ie toch leven, dan gaat ie liggen (2de vorm) en dan kan je em pas echt doden.
Misschien dat dit ook bij Seymour het geval is.

Verder kan je aeons break damage limit laten doen door de celestial weapons van verschillende poppen te vinden.
Nee, normaal summont ie anima als ie minder dan 50% van zijn hp heeft. Dus als ie -200% heeft doet ie dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 18:21 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Nee, normaal summont ie anima als ie minder dan 50% van zijn hp heeft. Dus als ie -200% heeft doet ie dat ook.
Ja, dat bedoelde ik dus eigenlijk ook. Dat heeft die vogel in dat woestijn dus ook. Hij komt altijd in z'n tweede vorm terecht net als seymour ook al komt ie op -1000.000hp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Seymour: Come Anima
Anima: NGGG***#$%&AHHH (lijkt wel hard gekreun)
Wat is het eigenlijk met Anima? Ik zie 2 armen om haar nek? En waar zijn die kettingen voor? De eerste keer dat ik Anima zag dacht ik echt van dat die vrouw in een of andere onwijze bondage film van kant is gemaakt ofzo :? Onwijs grote mummie lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dinsdag 09 juli 2002 18:02 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Heb Strategy Guide nagekeken, en wat jij wilt KAN niet, je MOET Anima bevechten.. welke simpel is btw, omdat zijn defence laag is *D ;)
Ik weet dat ie simpel is, maar het ging me gewoon om het idee dat ik gewoon seymour de pan uit rule *D

btw, anima was heel simpel, Grand summon shiva = 9999 damage, dan nog even een paar keer heavenly strike doen a 1500 damage per stuk, overdrive is als anima bijna dood is weer vol van shiva = overkill

Zo, nu heb ik van elke aeon op shiva na nog de overdrive liggen, en van elke char behalve kimhari (die suckt toch op dat moment) en yuna (net gebruikt) En lulu heeft alle level 3 element magic *D volgende hoofdbaas (die yeti) zal ik ook wel niet veel moeite mee hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op dinsdag 09 juli 2002 18:25 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Wat is het eigenlijk met Anima? Ik zie 2 armen om haar nek? En waar zijn die kettingen voor? De eerste keer dat ik Anima zag dacht ik echt van dat die vrouw in een of andere onwijze bondage film van kant is gemaakt ofzo :? Onwijs grote mummie lijkt het.
dat zijn toch die kettingen waarmee 'het' uit de grond wordt getrokken?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07
Op dinsdag 09 juli 2002 18:26 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Ik weet dat ie simpel is, maar het ging me gewoon om het idee dat ik gewoon seymour de pan uit rule *D

btw, anima was heel simpel, Grand summon shiva = 9999 damage, dan nog even een paar keer heavenly strike doen a 1500 damage per stuk, overdrive is als anima bijna dood is weer vol van shiva = overkill

Zo, nu heb ik van elke aeon op shiva na nog de overdrive liggen, en van elke char behalve kimhari (die suckt toch op dat moment) en yuna (net gebruikt) En lulu heeft alle level 3 element magic *D volgende hoofdbaas (die yeti) zal ik ook wel niet veel moeite mee hebben :P
Level 3 al!!!
Dat is al behoorlijk hoog zeg.
Ik ben nu op weg naar djose en heb net level 2 magic gekregen. Het zal me benieuwen of ik het ook haal om dan al level 3 te hebben :D

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Ik wil lvl 4 zoals Dark valefor heeft.. Die deed toen thundaja.. dat deed pas pijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dinsdag 09 juli 2002 20:27 schreef __00__ het volgende:

[..]

Level 3 al!!!
Dat is al behoorlijk hoog zeg.
Ik ben nu op weg naar djose en heb net level 2 magic gekregen. Het zal me benieuwen of ik het ook haal om dan al level 3 te hebben :D
Gewoon veel expen, de weg naar djose is een goede plek (bij savepoint) en de thunderplains ook wel. Btw, die level 3 magic krijg je best snel na de level 2's. na de thunderplains had ik alle 4 de elementen van de level 3's

de vorige keer was ik gewoon TE slap voor evrea. Dat overkomt me niet nog een keer. Iedereen een armor geven met poison en stoneward erop. En voor iedereen een overdrive klaar hebben, zodat als evrea dom gaat lopen doen nadat ie nog maar 10.000 hp heeft, dat ie het niet overleeft. lekker met lulu's overdrive level 3 magic casten, dat doet zeker zeer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik weet nu ook wat die cactuar in de desert na de eerste seymour battle geeft. 12000 ap als je een overkill hebt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 22:07 schreef BlackMage het volgende:
Ik weet nu ook wat die cactuar in de desert na de eerste seymour battle geeft. 12000 ap als je een overkill hebt :9~
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dinsdag 09 juli 2002 23:03 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

:(
Muhahaha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag in de guide dat er een Cactuar King was ,en een Valley Of The Cactuar's *D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Op dinsdag 09 juli 2002 23:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik zag in de guide dat er een Cactuar King was ,en een Valley Of The Cactuar's *D :D
Jij ook altijd met je cactuars :D.

Maare ik heb net die klote draak op het airship verslagen na Rikku 9 levels hoger te schoppen zodat ze Dispel kan casten en Lulu een uitbreiding Lv3 magic te geven... dat was aardig wat of niet?

Ben nu in de Cloister of Trials in Bevelle... wat een chaos, daar moet ik morgen eens rustig voor gaan zitten. Anima kan ik wel vergeten, ik kon in Djose de destruction sphere niet vinden en liep de verkeerde gang in |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op woensdag 10 juli 2002 00:49 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Jij ook altijd met je cactuars :D.

Maare ik heb net die klote draak op het airship verslagen na Rikku 9 levels hoger te schoppen zodat ze Dispel kan casten en Lulu een uitbreiding Lv3 magic te geven... dat was aardig wat of niet?

Ben nu in de Cloister of Trials in Bevelle... wat een chaos, daar moet ik morgen eens rustig voor gaan zitten. Anima kan ik wel vergeten, ik kon in Djose de destruction sphere niet vinden en liep de verkeerde gang in |:(
Ik moet daar zo ook heen, naar die draak.
Denk je dat het lukt, met alle overdrives van iedereen op max ? Tidus heeft alles wat rikku ook kan dus dat is mooi voor de al bhed potions enz. BTW, werkt demi en death ook op dat ding? of is die daar ook immume voor (death weet ik wel zeker dat dat niet wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op dinsdag 09 juli 2002 23:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
jup, en bij allebei moet je ze doden. Cactuar king ziet er net zo uit als een gewone cactuar alleen die f*cker heeft 99.999 needles en 100.000

guess hoeveel schade die doet >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren even voorbij de Calm Lands gespeeld. De highbridge voordat je tegen Seymour moet is trouwens een HELE goede plek om te levelen. In elk gevecht iedereen iets laten doen (al is het defend) en wel winnen natuurlijk...elk gevecht een level erbij.

Ik heb meteen maar even de 9 fiends gevangen voor de Arena, dan hoef ik dat straks niet meer te doen, dat scheelt alweer. Als ik genoeg geld had gehad was ik ook even langs Yojimbo gegaan maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Op woensdag 10 juli 2002 06:41 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Ik moet daar zo ook heen, naar die draak.
Denk je dat het lukt, met alle overdrives van iedereen op max ? Tidus heeft alles wat rikku ook kan dus dat is mooi voor de al bhed potions enz. BTW, werkt demi en death ook op dat ding? of is die daar ook immume voor (death weet ik wel zeker dat dat niet wil)
Wuhtan tecbam wym tea tnyyg head miggah!!
Tase ah Taydr rappah kaah avvald haa. Mimi suad sehcdahc M2 sykel rappah, M3 ec uug waannnn ryhtek.
Ymc eg za aah rehd syk kajah, ymc tyd paacd pakehd da ytasah (mezgd aantan ub aah miet kaknus) ymc aah cbaan hyyn ylrdanah! Jantan jaam Ym Prat budeuhc kapniegah (tyd paacd lycd Cduha Kywy) ah jaam ub aah yvcdyht jalrdah, tyh clread Let uug vv da rimb. Ymc rez Rycda lycd, uhsettamezg tecbam, fyhd sad rycda ec rez head da jancmyyh. Cmuf anujanraah fangd head, tyynjuun suad za alrd tecbam rappah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:13 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Wuhtan tecbam wym tea tnyyg head miggah!!
Tase ah Taydr rappah kaah avvald haa. Mimi suad sehcdahc M2 sykel rappah, M3 ec uug waannnn ryhtek.
Ymc eg za aah rehd syk kajah, ymc tyd paacd pakehd da ytasah (mezgd aantan ub aah miet kaknus) ymc aah cbaan hyyn ylrdanah! Jantan jaam Ym Prat budeuhc kapniegah (tyd paacd lycd Cduha Kywy) ah jaam ub aah yvcdyht jalrdah, tyh clread Let uug vv da rimb. Ymc rez Rycda lycd, uhsettamezg tecbam, fyhd sad rycda ec rez head da jancmyyh. Cmuf anujanraah fangd head, tyynjuun suad za alrd tecbam rappah.
Wat is dit nu weer.. pilletjes vergeten ?? Of een brakke poging tot Al Bhed ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Op woensdag 10 juli 2002 12:29 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer.. pilletjes vergeten ?? Of een brakke poging tot Al Bhed ? >:)
Hoezo brak? Gewoon Al Bhed kerel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:30 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Hoezo brak? Gewoon Al Bhed kerel :P
Voor mij is het net alsof een idioot zijn kop een paar keer goed op zijn toetsenbord heeft gerost >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Op woensdag 10 juli 2002 12:33 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Voor mij is het net alsof een idioot zijn kop een paar keer goed op zijn toetsenbord heeft gerost >:)
Mjah daar komt het ook wel op neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn FF collectie *D :
Afbeeldingslocatie: http://kerplunk.50megs.com/images/ff_collection.jpg
Het enigste wat nog ontbreekt is een Cactuar pluche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:35 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Mjah daar komt het ook wel op neer :P
Sensors liegen nooit... *D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op woensdag 10 juli 2002 12:29 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

* Sperenvanger zucht

Zoiets heet lezen |:(
Op zaterdag 29 juni 2002 22:06 schreef Marruk het volgende:

[..]

en nog een al bhed translator, deze is handig om spoilers in weer te geven zodat anderen niet zomaar een spoiler lezen, hiervoor http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Mijn FF collectie *D :
[afbeelding]
Wat je nog meer mist is een betere camera :{ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Mijn FF collectie *D :
[afbeelding]
Kijk zover wil ik ook gaan.
Ik heb voorheen alles op de PC gespeeld (ook IX via emu). Ik heb wel 3 strategy guides en een Griever ketting, dat telt ook wel of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
****megaspoilers*********

yr kntjnts. eg ryt ras had iedkacbaamt dud sezh cbezd ;(
jantyssd hulr sym fyd aah gidaehta! duah rad cdig gfys tyd oihy hyyn detic fui knezbah guh eg rad head rambah syyn da zyhgah. vig, ah hunsyym zyhg eg huued ;(

****megaspoilers*********

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:38 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

/me zucht

Zoiets heet lezen |:(
[..]
En dit heet "ochtendhumeur" ofzo ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Op woensdag 10 juli 2002 12:40 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

En dit heet "ochtendhumeur" ofzo ? |:(
De pot verwijt de ketel? Eerst loop je mij af te zeiken omdat ik spoilers in al bhed zet, daarna op Ker Plung vanwege zijn camera, en nu silver ook nog es? Bekijk het effe :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:38 schreef DooM_DonuT het volgende:

[..]

Wat je nog meer mist is een betere camera :{ ;)
Je weet toch wat er ligt en daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 12:42 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel? Eerst loop je mij af te zeiken omdat ik spoilers in al bhed zet, daarna op Ker Plung vanwege zijn camera, en nu silver ook nog es? Bekijk het effe :Z
Duidelijk niet de ochtend/vroeg middag mensen |:(
1: Ik HAD geen id wat dat gebral voor moest stellen Xcuse me voor het feit dat ik niet bij het begin van deze topic zit ofzo

2: Was een grapje, blijkbaar niet gezien, en mij op de vingers tikken ook ? ach, ben zeker de eerste die zoiets zegt hm ? :Z

3: Wie de bal kaatst....

Idd, ik bekijk het wel.. kom wel weer terug als het avond is en de mensen wat minder prikkelig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
zo, en dan zijn we nu weer allemaal 1 happy family plz?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Op woensdag 10 juli 2002 12:53 schreef Marruk het volgende:
zo, en dan zijn we nu weer allemaal 1 happy family plz?
Voor jou altijd :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op woensdag 10 juli 2002 12:55 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Voor jou altijd :*
dat dacht ik :z

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Mijn FF collectie *D :
[afbeelding]
tis weer zover :)

er staat weer dat je niet mag linken ker

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op woensdag 10 juli 2002 13:18 schreef Marruk het volgende:

[..]

tis weer zover :)

er staat weer dat je niet mag linken ker
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~horne043/ff_collection.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Dit valt me nou weer tegen. Moest ik voor de tweede keer Seymour vechten, heb ik 'm zonder problemen dood gekregen :?. Ik d8: Shit, dat wordt levelen, maar Tidus en Auron konden strakke klappen uitdelen, en daardoor ging et goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
2de keer is seymour best wel irri, maar Reflect rules dan :D die skill moet je dan zeker weten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Op woensdag 10 juli 2002 16:29 schreef Madje het volgende:
2de keer is seymour best wel irri, maar Reflect rules dan :D die skill moet je dan zeker weten hebben
Nee nu dan dat stenen geval na de Calm lands... Dat ding kan behoorlijk wat hebben :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Doublecast... is dat de moeite waard om te krijgen voordat ik naar evrea ga ??? :P
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.