Op dinsdag 09 juli 2002 15:07 schreef Xen het volgende:
als je wilt weten waarom mgs2 een 8.2 heeft gekregen zal ik dat 's uitleggen. het is op zich wel leuk maar op het einde verkloten ze het ZO erg. de kolonel blijkt dus een alien te zijn van een of andere shit planeet die de aarde w1ilt veroveren ofzo. dit is echter zo kut dat boris 'm een 8.2 gaf. ik vond het toch wel klote dat ze boris ffx lieten reviewen want ik vertrouw die gozer niet echt met zulke belangrijke spellen. (net als met spiderman)
Hmm ja.. van 1 of andere planeet die de aarde wil veroven ofzo.. speel hem ff uit wil je, dan weet je waar je over over hebt...moet er vel bijzeggen dat het verhaal tegen het einde wel ERRUG sterk is, en halverwege ook een aantal stukjes zitten waarvan je zoiets hebt van.. ok.. hoe kan dit?
Een 8.2 is trouwens helemaal niet slecht!!! MGS is een goed spel (IMHO) maar hoger dan een 8.2... moa.. nee.. het is zeker geen perfect spel, en het is (alweer) te kort. Het is BTW wel 1 van mijn lievelings games (samen met FF X).
FFX alleen graphics?? De gameplay en het verhaal gaan toch echt behoorlijk diep hoor! Probeer hem anders eens te lenen/huren ofzo.. kan je kijken of je het wat vind. Zelf vind ik FFX een ontzettend goed spel. Niet na 30 minuten wegleggen, maar ff doorspelen.. In het begin is het verhaal ontzettend vaag, maar dat wordt naarmate het spel vordert steeds duidelijker. Als je FF VII goed vind, vind je deze ook zeker goed! Een aantal gameplay elementen zijn weer net wat anders (world map mist, abilities/magic gaan m.b.v. een ablity sphere) maar het "missen" van de worldmap vind ik alleen maar beter..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney