Het Grote Final Fantasy X Topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.767 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Op vrijdag 05 juli 2002 17:43 schreef Sephiroph het volgende:
Wat is er nou zo leuk aan een Cactuar. :)
Ik zou dan eerder kiezen voor een muumba.
Die stralen wel wat uit :)
Pff muumba ,wat is er NIET leuk aan Cactuar en het antwoord is dan: NIKS! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik kan die Evrae echt niet verslaan :(
Die regenboogdraak is veel te gevaarlijk.
Begin wel een new game met een advanced grid. zodat wakka meer damage doet als 200 op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Op vrijdag 05 juli 2002 14:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo beter?
[afbeelding]
Gewoon op me HD zetten en dan uppen naar mijn Homepage.Betalen? Nooit! >:)
Hé..Hé.. Ik dacht dat ik de enigste was op heel GoT.
Tis zo handig en snel.
Veel beter dan die brakke gratis service die de rest gebruikt.
Op vrijdag 05 juli 2002 18:20 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Dude...Je site is net zo vaag als je Cactuar Fetish :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 21:11 schreef Gman het volgende:

[..]

Hé..Hé.. Ik dacht dat ik de enigste was op heel GoT.
Tis zo handig en snel.
Veel beter dan die brakke gratis service die de rest gebruikt.
[..]

Dude...Je site is net zo vaag als je Cactuar Fetish :o
Uh ,wat bedoel je?Ik betaal niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Dat er ernstige vage foto's op staan.
Blije Freggels enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee ,ik bedoelde die gratis service,doe ik ook met 50megs.
Enne ,tja jeugd herinneringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op vrijdag 05 juli 2002 18:20 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

ik vind moomba's (dus geen muum) veel leuker eruitzien eigenlijk. Alleen wel jammer dat ze eerst van die hele lelijke wezens waren ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 06 juli 2002 11:19 schreef Marruk het volgende:

[..]

ik vind moomba's (dus geen muum) veel leuker eruitzien eigenlijk. Alleen wel jammer dat ze eerst van die hele lelijke wezens waren ;(
Ze zijn toch voor het eerst te zien in FFVIII?Die soort leeuwtjes zijn het hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Moogles zijn ook wel grappig , maar chocobo's zijn nog steeds het leukst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 12:17
Poll: Wat is je favo beest van de FF serie?
Cactuar
Moomba
Chocobo
Iets anders (post dat dan)

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=4067&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Chocobo's zijn uber-1337
Alleen al die geluidjes die ze maken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 06 juli 2002 14:22 schreef BlackMage het volgende:
Chocobo's zijn uber-1337
Alleen al die geluidjes die ze maken O+
Ja dat is wel aandoenlijk. Maar Cactuar 0wnz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 keer raden waar ik op heb gestemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 06 juli 2002 14:24 schreef Ker_Plunk het volgende:
1 keer raden waar ik op heb gestemd...
Cactuar :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Sorry ker_plunk, maar chocobo > cactuar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 06 juli 2002 14:33 schreef MM- het volgende:
In FFVII had ik een groene ,zwarte ,gele en blauwe Chocobo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 06 juli 2002 14:33 schreef MM- het volgende:
Wat is je punt :? Een chocobo is inderdaad groter dan de meeste Cactuar's. Maar Jumbo Cactuar dan? Dus die vergelijking gaat niet altijd op he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 06 juli 2002 14:36 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Wat is je punt :? Een chocobo is inderdaad groter dan de meeste Cactuar's. Maar Jumbo Cactuar dan? Dus die vergelijking gaat niet altijd op he :P
Je hebt ook nog Chicobo's ,baby Chocobo's :) .Jumbo Cactuar is ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
en toch stem ik voor de moomba's
schattige teddyleeuwtjes zijn het :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Kupo :D

maar met chocobo > cactuar bedoel ik dat ze beter zijn ;) Sorry als ik een beetje onduidelijk overkwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 20:46
Ik heb Yuna nu Fira, Watera, Blizzarda en Lightninga (zoies :) ) laten leren.. Ze is daar echt veel beter in zeg: Ze doet bijna 2x zoveel dmg dan LuLu met dezelfde spell. Ik gebruik nu dus ook Advanced Sphere grid, je moet nu echt kijken waar je heen gaat want wat je eerst standaard kreeg met Yuna (reflect bijv) daarvoor moet je een hele andere weg op. Valefor heeft nu ook Energy blast :P Hij heeft dus 2 overdrives. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 06 juli 2002 15:52 schreef Madje het volgende:
Ik heb Yuna nu Fira, Watera, Blizzarda en Lightninga (zoies :) ) laten leren.. Ze is daar echt veel beter in zeg: Ze doet bijna 2x zoveel dmg dan LuLu met dezelfde spell. Ik gebruik nu dus ook Advanced Sphere grid, je moet nu echt kijken waar je heen gaat want wat je eerst standaard kreeg met Yuna (reflect bijv) daarvoor moet je een hele andere weg op. Valefor heeft nu ook Energy blast :P Hij heeft dus 2 overdrives. >:)
Hoe krijg je die energie blast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 06 juli 2002 16:28 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Hoe krijg je die energie blast?
Moet je naar Besaid temple gaan. Aan de linkerkant staat een vrouw en daar moet je even mee praten. Energy blast doet meer dmg dan energy ray en het ziet er nog indrukwekkend uit ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
een vraagje over FFX:

Krijg je op den duur ook nog een 'worldmap' ? Want tot nu toe kon ik niet zelf weten waar ik heen ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 06 juli 2002 17:05 schreef BlackMage het volgende:
een vraagje over FFX:

Krijg je op den duur ook nog een 'worldmap' ? Want tot nu toe kon ik niet zelf weten waar ik heen ging.
Je krijgt geen worldmap nee. Het is inderdaad allemaal wat rechtlijnig. Je loopt een beetje van event naar event met wat battles ertussen. Later als je het Airship krijgt kan je wel terug gaan naar lokaties waar je al geweest bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 06 juli 2002 17:05 schreef BlackMage het volgende:
een vraagje over FFX:

nee, niet echt. ze hebben het systeem wat eerst gebruikt werd eruitgehaald omdat dit realistischer zou zijn. staat op de dvd. Maar uiteindelijk krijg je wel weer een airship, hetzij wel in vrijwel het eind van het spel.

Weet iemand trouwens waar ik die masamunedinges voor auron kan krijgen? ik heb nu de celestial mirror en de mars crest. (die had je toch nodig voor auron?) maar waar vind ik nu het wapen?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zaterdag 06 juli 2002 17:07 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Je krijgt geen worldmap nee. Het is inderdaad allemaal wat rechtlijnig. Je loopt een beetje van event naar event met wat battles ertussen. Later als je het Airship krijgt kan je wel terug gaan naar lokaties waar je al geweest bent.
Aarg dat suckt best wel.
En dat sphere-grid systeem is ook niet alles.

maar gelukkig maken de graphics, sound, verhaal, battle-systeem dat dubbel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Ik vind het sphere grid systeem wel aardig, maar ik vind materia nog steeds het aller coolste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 06 juli 2002 17:15 schreef MM- het volgende:
Ik vind het sphere grid systeem wel aardig, maar ik vind materia nog steeds het aller coolste.
En het Junction systeem van deel 8 was het minst leuke. Wat heeft deel 9 eigenlijk voor systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 06 juli 2002 17:19 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

En het Junction systeem van deel 8 was het minst leuke. Wat heeft deel 9 eigenlijk voor systeem?
experience systeem. gewoon veel exp. krijgen plus een goed wapen. diablostijlachtig

(aiai, nu maar hopen dat ik niet word uitgescholden)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 06 juli 2002 17:20 schreef Marruk het volgende:

[..]

experience systeem. gewoon veel exp. krijgen plus een goed wapen. diablostijlachtig

(aiai, nu maar hopen dat ik niet word uitgescholden)
Wat is er mis met Diablo? :)

Maar ik bedoel, hoe zit het met de spells? Hoe leer je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die zitten in de wapens.Ik heb nu Cactuar als wapen voor Lulu :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zaterdag 06 juli 2002 17:08 schreef Marruk het volgende:

[..]

nee, niet echt. ze hebben het systeem wat eerst gebruikt werd eruitgehaald omdat dit realistischer zou zijn. staat op de dvd. Maar uiteindelijk krijg je wel weer een airship, hetzij wel in vrijwel het eind van het spel.

Weet iemand trouwens waar ik die masamunedinges voor auron kan krijgen? ik heb nu de celestial mirror en de mars crest. (die had je toch nodig voor auron?) maar waar vind ik nu het wapen?
Moet je eerst het Rusty sword hebben. Waar je met Defender X vocht moet je naar beneden, links is de grot van de stolen fayth, rechts is een ook een pad. Daar moet ie te vinden zijn. Heb je die, ga dan naar Mushroom Rock Road en ga naar links. Daar zie je een ventje en een paar dozen op mekaar gestapeld. Je kan erop klimmen om aan de andere kant te komen. Ga naar rechts en ergens in een inham kan je omhoog met die Yevon symbool achtig lift ding. Daar vind je een Statue van Lord Mi`Hem die een of ander beest heeft neergehakt. Stop daar dat zwaard in, en dan komt er een symbool op de muur. Gebruik de Celestial mirror en Auron komt even langs en maakt er een paar zwaaibewegingen mee. Ziet er wel kewl uit :)

Ik laat Auron altijd senitel doen en cast protect op hem met Yuna, als iemand dan aanvalt krijg Auron de klap (niet veel dmg) en dan Counterattack't ie :) Heel handig met bombs/grenades enzo, of van die beesten die zelf counterattack hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kom op mensen ,op Cactuar stemmen.hij ligt achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op zaterdag 06 juli 2002 15:28 schreef Marruk het volgende:
en toch stem ik voor de moomba's
schattige teddyleeuwtjes zijn het :)
Moomba's 0wnen man...echt koel dat ze zo meebewegen :D
Of zijn dat alleen die Caith Sid's?

Ow ik kwam trouwens in dat dorpje aan zee (Kilika toch?)(waar je Wakka tegen kwam voor het eerst), daar heb ik nog een Fire&Ice&Lightning eater defence ding gekocht voor, ik geloof, rikku.
Die heb ik al voor Lulu en is ERG relaxed, ipv damage krijg je healt bij zo'n aanval :P

Ow ik heb net Sin neergehaald...waar moet ik nu heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik speel dus nu ook met het Advanced Grid. Ik ben nu echt veel sterker als eerst. Ik ben nu op de weg naar de djose temple, en yuna heeft al alle level 2 magic. In mijn vorige game met het standaard ding had Lulu dat nog geen eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zondag 07 juli 2002 00:27 schreef BlackMage het volgende:
Ik speel dus nu ook met het Advanced Grid. Ik ben nu echt veel sterker als eerst. Ik ben nu op de weg naar de djose temple, en yuna heeft al alle level 2 magic. In mijn vorige game met het standaard ding had Lulu dat nog geen eens.
Koel. Ga ik zeker ook doen als ik mijn guide van piggyback (besteld bij dimensionplus.nl) gekregen heb. Heb je dan nu minder locks ofzo? Of zit het hele systeem dichter bij elkaar ofzo? Of krijg je sneller stappen? Met andere woorden; wat maakt het advanced sphere grid beter dan de standaard grid? Ik heb gehoord dat het niet goed is voor statmaxen omdat ie minder vakjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zondag 07 juli 2002 00:30 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Koel. Ga ik zeker ook doen als ik mijn guide van piggyback (besteld bij dimensionplus.nl) gekregen heb. Heb je dan nu minder locks ofzo? Of zit het hele systeem dichter bij elkaar ofzo? Of krijg je sneller stappen? Met andere woorden; wat maakt het advanced sphere grid beter dan de standaard grid? Ik heb gehoord dat het niet goed is voor statmaxen omdat ie minder vakjes heeft.
Alle characters beginnen heel dicht bij elkaar, en je kan bijna alle kanten op. Met het n00b sphere ding beginnen alle chars op een eigen hoek van het grid en heb je 1 weg om langs te lopen. En ik weet niet of er meer of minder vakjes zijn, volgens mij niet want op een afstand (2x select indrukken) ziet ie het zelfde eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zaterdag 06 juli 2002 19:39 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Moet je eerst het Rusty sword hebben. Waar je met Defender X vocht moet je naar beneden, links is de grot van de stolen fayth, rechts is een ook een pad. Daar moet ie te vinden zijn. Heb je die, ga dan naar Mushroom Rock Road en ga naar links. Daar zie je een ventje en een paar dozen op mekaar gestapeld. Je kan erop klimmen om aan de andere kant te komen. Ga naar rechts en ergens in een inham kan je omhoog met die Yevon symbool achtig lift ding. Daar vind je een Statue van Lord Mi`Hem die een of ander beest heeft neergehakt. Stop daar dat zwaard in, en dan komt er een symbool op de muur. Gebruik de Celestial mirror en Auron komt even langs en maakt er een paar zwaaibewegingen mee. Ziet er wel kewl uit :)

Ik laat Auron altijd senitel doen en cast protect op hem met Yuna, als iemand dan aanvalt krijg Auron de klap (niet veel dmg) en dan Counterattack't ie :) Heel handig met bombs/grenades enzo, of van die beesten die zelf counterattack hebben :)
thx. zal nu ffies kijken

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18685

Op zondag 07 juli 2002 11:46 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Alle characters beginnen heel dicht bij elkaar, en je kan bijna alle kanten op. Met het n00b sphere ding beginnen alle chars op een eigen hoek van het grid en heb je 1 weg om langs te lopen. En ik weet niet of er meer of minder vakjes zijn, volgens mij niet want op een afstand (2x select indrukken) ziet ie het zelfde eruit.
Het schijnt dat de standaard 50 nodes meer heeft. Dat betekent dus 15.000 hp meer als je aan het stat maxen bent. De Exp. grid heeft wel wat meer abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op zondag 07 juli 2002 15:38 schreef lun het volgende:

[..]

Het schijnt dat de standaard 50 nodes meer heeft. Dat betekent dus 15.000 hp meer als je aan het stat maxen bent. De Exp. grid heeft wel wat meer abilities.
Heeft iemand toevallig ook een schema van die grids?? Ik kan er wel 1 vinden maar ik weet niet waarvan die is: standaard of expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zondag 07 juli 2002 16:16 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Heeft iemand toevallig ook een schema van die grids?? Ik kan er wel 1 vinden maar ik weet niet waarvan die is: standaard of expert.
Hier heb je de standaard sphere grid. Heeft er iemand toevallig nog een expert grid plaatje/legenda? Staat dat toevallig ook in Piggyback's FFX guide? Er zou character sphere grid guide bijzitten, is die er ook van de expert grid? Ik heb de mijne pas besteld krijg hem denk ik woensdag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Op zondag 07 juli 2002 16:49 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Hier heb je de standaard sphere grid. Heeft er iemand toevallig nog een expert grid plaatje/legenda? Staat dat toevallig ook in Piggyback's FFX guide? Er zou character sphere grid guide bijzitten, is die er ook van de expert grid? Ik heb de mijne pas besteld krijg hem denk ik woensdag ofzo.
In de Guide die ik heb zit alleen een schema bij van de normale grid...dus niet van de expert grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zondag 07 juli 2002 16:55 schreef MrRudi het volgende:

[..]

In de Guide die ik heb zit alleen een schema bij van de normale grid...dus niet van de expert grid.
Welke heb jij dan? Van Piggyback of Bradygames of zijn er nog meer?
Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/funware/boxes/02109.jpg

heb ik besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 07 juli 2002 16:59 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

[afbeelding]

heb ik besteld.
Volgens mij die van Brady...de voorkant ziet er iig anders uit dan dat jij hierboven laat zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zondag 07 juli 2002 17:17 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Volgens mij die van Brady...de voorkant ziet er iig anders uit dan dat jij hierboven laat zien. :)
Hoeveel bladzijden heeft die van jou? Deze heeft 228 bladzijden. Dat vind ik eerlijk gezegt wel erg veel. Een koopje voor maar € 16.99 (+ € 7.00 verzendkosten |:() Dus totaal € 23,99. (dimensionplus.nl)

Edit: jij hebt zeker deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.bradygames.com/bookcovers/0744001404.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 07 juli 2002 17:36 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Hoeveel bladzijden heeft die van jou? Deze heeft 228 bladzijden. Dat vind ik eerlijk gezegt wel erg veel. Een koopje voor maar € 16.99 (+ € 7.00 verzendkosten |:() Dus totaal € 23,99. (dimensionplus.nl)

Edit: jij hebt zeker deze:

[afbeelding]
Inderdaad die heb ik...en van verzendkosten had ik geen last aangezien D+ hier om de hoek zit zo ongeveer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

omg rudi je icoon :9~ die kabel scene is prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Welke hebben ze bij dimension plus nou?
Ik wil ook wel zoon boek maar wil wel een goede met veel info over items, skills enz. En het liefst ook een kaart met beide sphere-grids erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe lang duurde het voordat jullie het binnenkregen?Ik heb hem dinsdag besteld en woensdag de giro op de post gedaan.Maar er is nog niks van me rekening gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 07 juli 2002 16:59 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

[afbeelding]

heb ik besteld.
Die heb ik ook , staat echt zowat alles in , duidelijk met plaatjes afgebeeld . dus ja de expert grid staat er ook in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
bij piggyback staat ook expert grid erin. En alle secrets etc. wel handig. hoef je ook niet zo heel erg te zoeken op internet.

is iemand trouwens al met de dark aeons bezig geweest? ik heb valefor al een paar keer geprobeert maar nog geen geluk ;( misschien nog wat expen?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik ben nog niet zo heel ver. Maar hoe kan i kzien welk wapen het beste is? Ik heb namelijk meerdere wapens, maar ik heb geen flauw id welke nou het best is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
fukfukfukfukfukfukfuk :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ik heb gvd net mijn ps2 laten omdonderen en nou is die ($*(#)%*)kolere dvd van final fantasy X stuk :( :( :( :( :(

grdvrdm kan ik morgen weer een nieuwe kopen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op zondag 07 juli 2002 21:03 schreef Marruk het volgende:

ik heb gvd net mijn ps2 laten omdonderen en nou is die ($*(#)%*)kolere dvd van final fantasy X stuk :( :( :( :( :(

grdvrdm kan ik morgen weer een nieuwe kopen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
WHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA
Da's heiligschennis kerel :*

Maare ff serieus: Je PS2 omkieperen, hoe krijg je dat voor elkaar :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zondag 07 juli 2002 21:10 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

WHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA
Da's heiligschennis kerel :*

Maare ff serieus: Je PS2 omkieperen, hoe krijg je dat voor elkaar :? :D
grdvrdm

gewoon. je zet hem verticaal omdat je anders bang bent dat je erop stapt. maar in plaats daarvan flikkert dat (D$&()@!($()!ding om!!!! aaaghh, this isn't my day

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
maarre, wat moet ik nu vannacht doen? ik heb keuze uit :

gta3
devil may cry (kutspel van jewelste)
james bond agent under fire (valt wel mee)
ace combat 4
mgs 2
final fantasy 8 maar weer es?

de rest is ook minder wat ik heb :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
FF8 zou ik zeggen
Jij hebt meer PS2 spellen dan ik (ik heb dat ding gekocht vanwege FFX, FF7 en FF8 zijn al in bestelling *D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 07 juli 2002 21:22 schreef Marruk het volgende:
maarre, wat moet ik nu vannacht doen? ik heb keuze uit :

gta3
devil may cry (kutspel van jewelste)
james bond agent under fire (valt wel mee)
ace combat 4
mgs 2
final fantasy 8 maar weer es?

de rest is ook minder wat ik heb :(
Dmc een kutspel?Ace Combat 4 heb ik zelf ook ,lekker dogfighten is altijd leuk :) .Mgs 2 moet ik ook maar eens weer mee verder gaan.Kheb vandaag alle FMV's van FFVII & FFVIII gekeken(heb ze op videoband)en ik kreeg toch weer onwijs zin om te spelen.Ik had ook Q3 ,op een gegeven moment maakte de Ps2 een raar geluid(gebeurt vaker bij cd-rom i.p.v. dvd-rom),ik dus dat ding hard schudden....Q3 ZWAAR beschadigt dus kapot...en ik had hem pas 3 dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zondag 07 juli 2002 21:28 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Dmc een kutspel?Ace Combat 4 heb ik zelf ook ,lekker dogfighten is altijd leuk :) .Mgs 2 moet ik ook maar eens weer mee verder gaan.Kheb vandaag alle FMV's van FFVII & FFVIII gekeken(heb ze op videoband)en ik kreeg toch weer onwijs zin om te spelen.Ik had ook Q3 ,op een gegeven moment maakte de Ps2 een raar geluid(gebeurt vaker bij cd-rom i.p.v. dvd-rom),ik dus dat ding hard schudden....Q3 ZWAAR beschadigt dus kapot...en ik had hem pas 3 dagen :(
dat zuigt ook :( :(

maar waarom in gods(alsiebestaat)naam quake3 op een ps2? das toch niks an?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 07 juli 2002 21:33 schreef Marruk het volgende:

[..]

dat zuigt ook :( :(

maar waarom in gods(alsiebestaat)naam quake3 op een ps2? das toch niks an?
Ik vond hem heel leuk.Khad toendertijd(maart 2001) geen pc en nog nooit Q3 gespeeld.Ik had toch genoeg geld dus ik dacht waarom niet.Maar wat wordt het vannacht?Ik zou voor FFVII gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Daarom jongens en meisjes heb ik voor 35 hollandsche Florijnen maar een vertical stand gekocht, staat nog koel ook nog :)

Maaruh, FFX kost hier en daar nu nog maar 35 euro, o.a. V&D!!
Geluk bij een ongeluk :)

BDW hoe moet ik oooooooooit Dark Shiva verslaan?
Maakt niet uit wat ze doet, het kost je 99.999 HP.

Ow en in de Omega Ruins kan je best goed vechten met Valefor, sommige vijanden zoals Machea's (die scissor, raptor achtige beesten) die vallen helemaal niet aan bij hem :)
Ow en als je een No Encounter defence hebt kan je alvast Level 4 Spheres halen daar! :P
Level 3 speres kreeg ik bij die Demonen blokken, soort van levende fossielen die heel lastig zijn, maar met Valefor goed te doen, omdat ze alleen breath doen en daar kan Valefor natuurlijk tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op zondag 07 juli 2002 22:49 schreef Gman het volgende:
Daarom jongens en meisjes heb ik voor 35 hollandsche Florijnen maar een vertical stand gekocht, staat nog koel ook nog :)

Maaruh, FFX kost hier en daar nu nog maar 35 euro, o.a. V&D!!
Geluk bij een ongeluk :)

BDW hoe moet ik oooooooooit Dark Shiva verslaan?
Maakt niet uit wat ze doet, het kost je 99.999 HP.

Ow en in de Omega Ruins kan je best goed vechten met Valefor, sommige vijanden zoals Machea's (die scissor, raptor achtige beesten) die vallen helemaal niet aan bij hem :)
Ow en als je een No Encounter defence hebt kan je alvast Level 4 Spheres halen daar! :P
Level 3 speres kreeg ik bij die Demonen blokken, soort van levende fossielen die heel lastig zijn, maar met Valefor goed te doen, omdat ze alleen breath doen en daar kan Valefor natuurlijk tegen :D
Ze doen allemaal zo'n beetje 1 hit = dood aanvallen. Auto life of Auto Phoenix moet helpen. Gebruik dan meteen iets met 1 mp cost anders is je mp zo weg met auto life casten elke keer :)

Wat ook leuk is aan die machea's dat ze niet tegen zombie attack kunnen :) Zombie attack... full life (van Seymour gejat :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op zondag 07 juli 2002 23:59 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Ze doen allemaal zo'n beetje 1 hit = dood aanvallen. Auto life of Auto Phoenix moet helpen. Gebruik dan meteen iets met 1 mp cost anders is je mp zo weg met auto life casten elke keer :)

Wat ook leuk is aan die machea's dat ze niet tegen zombie attack kunnen :) Zombie attack... full life (van Seymour gejat :D)
de gewone life werkt ook. en phoenix down ook

ah bah, dan ga ik maar weer ff8 doen. ik was d8 ik op het punt om adel te verslaan :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 00:07 schreef Marruk het volgende:

[..]

de gewone life werkt ook. en phoenix down ook

ah bah, dan ga ik maar weer ff8 doen. ik was d8 ik op het punt om adel te verslaan :(
Sterkte dan maar. Gelukkig is het morgen maandag dus zijn de winkels open. Tot die tijd is het vervelen geblazen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie hebben zeker vakantie?Ik moet morgen weer werken ;(
FFVIII is ook leuk.
Ik ga denk na FFX maar eens aan FFVI beginnen...en daarna aan FFIV & FFV ,ja ik heb nog veel te doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 07 juli 2002 21:03 schreef Marruk het volgende:

Als je ps2 is omgevallen hoe kan dan de cd precies stuk gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 00:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Jullie hebben zeker vakantie?Ik moet morgen weer werken ;(
FFVIII is ook leuk.
Ik ga denk na FFX maar eens aan FFVI beginnen...en daarna aan FFIV & FFV ,ja ik heb nog veel te doen :o
Vakantie ?! , was maar waar , over 2 weken pas , tot dan nog steeds fulltime werken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 01:49 schreef Elander het volgende:

[..]

Vakantie ?! , was maar waar , over 2 weken pas , tot dan nog steeds fulltime werken :o
En dan nog zo laat op?FOEI!Wat moet je moeder wel niet denken? :o
Maar ik heb dus Seymour Flux een tijd geleden verslagen en ik heb nu dat Airship ,is Seymour nu echt dood?Anders vind ik het wel een zielig einde voor hem dat ie spontaan uit het spel is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 01:54 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Maar ik heb dus Seymour Flux een tijd geleden verslagen en ik heb nu dat Airship ,is Seymour nu echt dood?Anders vind ik het wel een zielig einde voor hem dat ie spontaan uit het spel is verdwenen.
Maandag heb ik altijd vrij :P
Zaterdag wel werken daarintegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 08 juli 2002 01:03 schreef Elander het volgende:

[..]

Als je ps2 is omgevallen hoe kan dan de cd precies stuk gaan :?
ik denk dat die cd dan een stukkie naar boven is gesprongen in het laatje en omdat de cd ronddraait....:( :( :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk

[..]

caosuin ec adanhym. drao cyo dryd dra kiytu ec hajanahtehk.

yht dryd yc drao cyo, ec dryd

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54601

[..]

*** SPOILER ***

Neuh je komt hem nog wel een keer tegen. (Na Sin geloof ik)
Had jij trouwens veel moeite met Seymour Flux? Ik vond hem echt 1 van de moeilijkste (verplichte) bazen uit FFX. (Met uitzondering van de Dark Aeons en Penance :r natuurlijk, maar die zijn dus niet verplicht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 08 juli 2002 09:57 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

*** SPOILER ***
Hair za gusd ras huk fam aah gaan dakah. (Hy Ceh kamuuv eg)
Ryt zez dnuifahc jaam suaeda sad Caosuin Vmiq? Eg juht ras alrd 1 jyh ta suaemezgcda (janbmelrda) pywah ied VVQ. (Sad iedwuhtanehk jyh ta Tyng Yauhc ah Bahyhla :n hydiinmezg, syyn tea wezh tic head janbmelrd)
spoilers in al bhed :)

http://www.squarextreme.com/~robert/al-bhed.html

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 09:55 schreef Marruk het volgende:

[..]

caosuin ec adanhym. drao cyo dryd dra kiytu ec hajanahtehk.

yht dryd yc drao cyo, ec dryd
Hehe. Ik vind die Maechen wel interessante verhalen hebben. Bij mount gagazet kreeg ik ineens echt te horen hoe sommige dingen zaten. Vooral over de hymn en Yevon waren interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 08 juli 2002 10:02 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Hehe. Ik vind die Maechen wel interessante verhalen hebben. Bij mount gagazet kreeg ik ineens echt te horen hoe sommige dingen zaten. Vooral over de hymn en Yevon waren interessant.
ja die had ik gister ook gehoord voordat mijn ffX dvd sneuvelde ;( ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 10:15 schreef Marruk het volgende:

[..]

ja die had ik gister ook gehoord voordat mijn ffX dvd sneuvelde ;( ;(
Wanneer ga je nieuwe kopen dan? Ik zelf zou gaan flippen als mijn dvd stuk zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 08 juli 2002 10:17 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Wanneer ga je nieuwe kopen dan? Ik zelf zou gaan flippen als mijn dvd stuk zou gaan.
vandaag, een dag zonder ffX is een dag niet geleefd ;( *D

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Efkens een vraagje aan jullie: wie van jullie gebruikt Valefor nog wel eens in een gevecht? (na dat je het airship hebt dan) Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Bahamut, Shiva en Anima/Magus Sisters :9~. Toen ik die nog niet had gebruikte ik ook al alleen Ifrit en Ixion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 08 juli 2002 10:24 schreef skintightzombie het volgende:
Efkens een vraagje aan jullie: wie van jullie gebruikt Valefor nog wel eens in een gevecht? (na dat je het airship hebt dan) Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar Bahamut, Shiva en Anima/Magus Sisters :9~. Toen ik die nog niet had gebruikte ik ook al alleen Ifrit en Ixion.
ik gebruikte hem wel altijd toen ik ffX nog had. Maar nu ik hem niet meer heb moet ik mijn verdriet hiero uiten op dit forum ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 10:21 schreef Marruk het volgende:

[..]

vandaag, een dag zonder ffX is een dag niet geleefd ;( *D
Ga je gewoon weer voor de volle prijs een nieuwe kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Pas nog gebruikt. Om Energy Blast te kijken. Maar gebruik hem niet vaak nee. Oblivion ruleert nou eenmaal. Ik zit altijd over de 99999 heen terwijl ik niet wist dat dat kon :? Ik doe altijd short animations want anders zie ik wel dat het tig aanvallen zijn met aardige dmg. Shiva heeft altijd 99999 en Bahamut meestal ook wel. Magus sisters zijn helemaal koel, als die ene Razzia doet is dat nette dmg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik nooit aeons. Een gevecht duurt daardoor veel te lang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 08 juli 2002 10:28 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Ga je gewoon weer voor de volle prijs een nieuwe kopen :?
tsja, goedkoper kun je hem niet krijgen :( :( :( :( :(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
je kunt die aeons filmpjes op short zetten in config. duurt een stuk minder lang :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 10:37 schreef lun het volgende:

[..]

Ik gebruik nooit aeons. Een gevecht duurt daardoor veel te lang. :)
Wacht maar tot je een paar Dark Aeons of Penance tegenkomt... Dan MOET je wel. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 10:37 schreef Marruk het volgende:

[..]

Ik zag ergens een topic over dat ie bij de v & d 35 euro zou kosten. Hang me er niet aan op he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 10:37 schreef Marruk het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je niet voor dat schijfje hebt betaald maar voor de inhoud?

Weet je zeker dat er geen manier is om hem goedkoper terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 08 juli 2002 10:39 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Ik zag ergens een topic over dat ie bij de v & d 35 euro zou kosten. Hang me er niet aan op he.
ja, maar in de v&d of sow en die heb je hier niet in het grote drenthe ;(

(misschien wel ergens maar niet in hoogeveen)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 10:38 schreef Marruk het volgende:
je kunt die aeons filmpjes op short zetten in config. duurt een stuk minder lang :)
Duurt nog steeds een beetje te lang :P
Op maandag 08 juli 2002 10:38 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

Wacht maar tot je een paar Dark Aeons of Penance tegenkomt... Dan MOET je wel. :*
Voor Valefor, Ifrit, Ixion, Shiva, Yojimbo hoeft dat niet.

Bahamut had ik helaas moeten verlaan met Zanmoto voor de Sundinges. Ik was toen nog niet zo sterk. Anima moet ik vinden.

Voor de Magus sisters MOET ik er wel eentje gebruiken om hun overdrive te blokken :(

Maar echt aeons gebruiken om te vechten doe ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38087

Ik weet dat sommige software leveranciers niet zo heel moelijk doen als je cd breekt je stuurt hem dan naar hun op en dan sturen zij een nieuwe. Is eigenlijk ook wel logisch want je kan ze niet backuppen om dit soort situaties te voorkomen(ja het kan wel ,maar mag niet). Dus als het om een legale FFX gaat zou je contact op kunnen nemen met sqaure en misschien helpen ze je dan gratis (ex verzendkosten) aan een nieuwe dat bespaart toch wat geld.

Maar dan moet het wel een originele zijn, maar daar ga ik wel vanuit aangezien FFX zijn geld wel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik eigenlijk nooit Aeons tijdens gevechten. Heeeel zelden bij een sterke eindbaas of vijanden die irritant zijn met status spells...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een vraag: wat vinden jullie de moeilijkste vijand (geen bazen, gewone vijanden) Ik had geloof ik het meeste moeite met die Dark Flan in Gagazet, toen ik daar voor het eerst kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op maandag 08 juli 2002 11:38 schreef skintightzombie het volgende:
Nog een vraag: wat vinden jullie de moeilijkste vijand (geen bazen, gewone vijanden) Ik had geloof ik het meeste moeite met die Dark Flan in Gagazet, toen ik daar voor het eerst kwam.
die zijn simpel. gewoon een wapen met zombiestrike en yuna life laten casten en tadaaa >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 09:57 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

*** SPOILER ***

Neuh je komt hem nog wel een keer tegen. (Na Sin geloof ik)
Had jij trouwens veel moeite met Seymour Flux? Ik vond hem echt 1 van de moeilijkste (verplichte) bazen uit FFX. (Met uitzondering van de Dark Aeons en Penance :r natuurlijk, maar die zijn dus niet verplicht)
Deze was simpel ,gewoon al je Aeons op overdrive.Maar hoe kom ik aan Oblivion voor Valefor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oblivion is de Overdrive van Anima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 11:38 schreef skintightzombie het volgende:
Dark Flan's VOND ik moeilijk totdat ik erachter kwam dat Auron's Armour Break hem erg simpel maakt...na armour break twee keer slaan met wie dan ook en hij is weg.

Die Dark :? malboro die vind ik irri, altijd ambushed en meteen bad breath...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 13:07 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Dark Flan's VOND ik moeilijk totdat ik erachter kwam dat Auron's Armour Break hem erg simpel maakt...na armour break twee keer slaan met wie dan ook en hij is weg.

Die Dark :? malboro die vind ik irri, altijd ambushed en meteen bad breath...
Great Malboro. Die is zeker wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 08 juli 2002 13:08 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Great Malboro. Die is zeker wel irritant.
Valt best mee. Ik ben nu bezig met het halen van mijn 6de armor met Ribbon. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 08 juli 2002 13:20 schreef skintightzombie het volgende:

[..]

Valt best mee. Ik ben nu bezig met het halen van mijn 6de armor met Ribbon. >:)
Woei. Zeker die armors bij O'aka's broer gekocht? Welke mods gooi je er nog meer op dan?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.