Het Grote Final Fantasy X Topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.764 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59017

Op dinsdag 02 juli 2002 14:54 schreef Gman het volgende:
Ik wil nu Anima gaan halen, maar moet de linkse midden steen :'(

Vriend van me denkt dat die van de ijstempel is en dat de dark aeon die voor de deur staan onmogelijk is.

Denken(/weten) jullie hetzelfde?
Die dark aeon's kom je nog lang niet tegen omdat je daar magnus sisters eerst voor moet hebben :)

Voor info over die dark aeon's kijk hier maar:
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/final_fantasy_x_dark_aeons.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 15:06 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

Die dark aeon's kom je nog lang niet tegen omdat je daar magnus sisters eerst voor moet hebben :)

Voor info over die dark aeon's kijk hier maar:
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/final_fantasy_x_dark_aeons.txt
De dark aeons kom je wel degelijk tegen als je de magus sisters nog niet hebt... i would know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 15:21 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

De dark aeons kom je wel degelijk tegen als je de magus sisters nog niet hebt... i would know..
ook bij als je Anima probeert te halen?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 15:34 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

ook bij als je Anima probeert te halen?:?
Ja, gelukkig had ik die treasure van Macalania al... maar voor die van Besaid moest ik toch echt eerst Dark Valefor killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 20:46
Ik moet macalania dus nog :'( ik weet nu al dat ik Dark Shiva niet kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Op dinsdag 02 juli 2002 13:38 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Toch brutelijk ook he, dat zwaard van Cloud :D. Ik blíjf FFVII één van de betere vinden, FFVIII is ook heeeeeel goed maar FFIX minder omdat hij te makkelijk is.

Trouwens, wie weet waar dat plaatje geschoten is ? (ikke wel >:))
Cactuar Island :) (verborgen eiland)
Of Ultima Weapon :9~ :9 ,idd Final Fantasy VII is imho de beste ,de God onder de FF serie.Materia met zijn 100.000 en vershillende combinatie's etc.
Moet Ozma btw ook nog verslaan.
woehoeee.... FFVII ownage
Anyway, je 2e pic geeft FORBIDDEN
uuu wat bedoel je?Ik kan hem zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
hmz, misschien ook maar eens FFVII kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 18:39 schreef Madje het volgende:
AAHHHHH!!!!!! Jij speelt FFX zonder Final Fantasy VII te hebben gespeeld???!!!Scheer je weg loeder en verdwijn uit dit forum!

( :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28596

doen! vind ik bij uitstek de beste!
heb X nog niet gespeeld want heb geen ps2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://kerplunk.50megs.com/images/cactuars.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF VIII komt bij mij toch nog op de eerste plaats. :)
Maar somige zijn een beetje moeilijk te vergelijken.

Ze hebben allemaal wel wat de 1 wat beter als de andere maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Op dinsdag 02 juli 2002 19:04 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

AAHHHHH!!!!!! Jij speelt FFX zonder Final Fantasy VII te hebben gespeeld???!!!Scheer je weg loeder en verdwijn uit dit forum!

( :o )
Ik heb hem dubbel :D alleen in het Japans...dus als er nog iemand een spoedcursus Japans gaat volgen, kun je mooi met FF7 oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Dan zal ik ook maar voor de 1873e keer op dit forum vermelden dat ik FF7 het beste spel ooit vind *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 20:08 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Dan zal ik ook maar voor de 1873e keer op dit forum vermelden dat ik FF7 Final Fantasy VII het beste spel unieke levenservaring ooit vind *D
Ik gegrond jouw mening met 100% *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Op dinsdag 02 juli 2002 19:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
LOL :D
Teveel tijd ofzo? :)

Ik moest net nog effe Jojimbo verslaan bij Belgemine, en die deed alleen maar met dat hondje aanvallen :)

BDW zijn de Magus Sisters nou sterker dan Anima?

En vallen die Dark Aeons altijd als eerste aan?
Misschien heb ik een kans als ze niet meteen aanvallen.

*update*
DAMN...ik heb nu alles bij Belgemine verslagen, maar ik kan de magus sisters niet krijgen! ik kan die deur in de tempel niet in!!
De Flower Scepter en de Blossom Crown heb ik al!

*update2*
;(
Ik kan ze dus niet krijgen zonder Anima :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 21:06 schreef Gman het volgende:

[..]

Ik kan ze dus niet krijgen zonder Anima :(
Nee helaas dat wordt toch nog ff door trainen. :(
Bekijk het van de zonige kant nu heb Anima teminste ook *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18685

Op dinsdag 02 juli 2002 20:06 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik heb hem dubbel :D alleen in het Japans...dus als er nog iemand een spoedcursus Japans gaat volgen, kun je mooi met FF7 oefenen.
Ik heb em ook in het Japans. Deed er wel 90 uur over zonder walkthrough :) Paar jaar later speelde ik em pas in het engels.
Op dinsdag 02 juli 2002 21:06 schreef Gman het volgende:

[..]
En vallen die Dark Aeons altijd als eerste aan?
Misschien heb ik een kans als ze niet meteen aanvallen.
Als je poppen sterk genoeg zijn (hoge agility) dan mag je zelf beginnen tenzij ze je ambushen.
Als je first strike in je wapen hebt zitten begin je wel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Moet nu tegen evrae knokken. Damn die bitch is taai.
Ging net dood toen die nog 3000 hp had omdat ik 1x het verkeerde knopje had ingedrukt. (een wakka-bal gooien als ie net inhale heeft gedaan en je airship net weer ver weg hebt gestuurd. |:( |:( best pijnlijk: een countertje van 200 hp, daarna poison breath, alleen auron nog levend, stone gaze :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Evrea..
Moa.. die valt opzich wel mee, gewoon dat schip naar achter halen dan, en aanvallen met Wakka en Lulu

Valt we wel op dat als je ff in het gevecht zit Evrea ineens vaker een actie mag doen dan staat aangegeven, zodat Evrea meteen weer dichtbij kan doen en die poison aanval kan doen...

Net niet helemaal eerlijk.. maar ja...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

[afbeelding]
Whahahah!! Super :)
Ik zal ervoor zorgen dat je je geld hard nodig hebt >:)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
aaaaaaaagggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
cactuar cactuar Cactuar CACTUAR CACTUAR!!!!!!!!!
ik denk dat ik allergisch word van al die cactuars :P

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op dinsdag 02 juli 2002 22:04 schreef Creepy het volgende:
Evrea..
Moa.. die valt opzich wel mee, gewoon dat schip naar achter halen dan, en aanvallen met Wakka en Lulu

Valt we wel op dat als je ff in het gevecht zit Evrea ineens vaker een actie mag doen dan staat aangegeven, zodat Evrea meteen weer dichtbij kan doen en die poison aanval kan doen...

Net niet helemaal eerlijk.. maar ja...
en die zombie evrea is helemaal sim-pel
gewoon 2 phoenix downs naar hem gooien >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

[afbeelding]
Rofl geniaal gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check die ene met die taart *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 23:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Check die ene met die taart *D
Heb je al een "mooie" cacutar gevonden ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een betere manier om aan level 4 sphere's te komen? :?
Op het moment bribe ik ze van chinama brain.
Dit kost alleen een beetje veel geld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 23:07 schreef Elander het volgende:

[..]

Heb je al een "mooie" cacutar gevonden ? :D
Nope ,maar ik blijf zoeken naar de ware *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 23:45 schreef Sephiroph het volgende:
Weet iemand een betere manier om aan level 4 sphere's te komen? :?
Op het moment bribe ik ze van chinama brain.
Dit kost alleen een beetje veel geld |:(
In omega dungeon vind ik persoonlijk aardig wat lvl 3 en 4 sphere's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 08:30 schreef Elander het volgende:

[..]

In omega dungeon vind ik persoonlijk aardig wat lvl 3 en 4 sphere's
Weet ik maar die zijn allemaal al weg :(

Ik moet er misschien nog 5 hebben *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 15:22
Op dinsdag 02 juli 2002 14:00 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

Dit wordt een beetje lastig als je nog maar zo weinig damage doet. :(
De tip die ik je kan geven is:
Ga eerst ff wat meer trainen :)

Ik deed daar al bijna 700 damage. :D
Hoe kan dat nou?!
Doe ik dingen verkeerd op het Sphere Board, of moet ik gewoon weggetjes 10x heen en weer wandelen, om vijanden tegen te komen?! Hoe komen jullie aan zoveel damage dan?! of andere wapens kopuh?

Volgens mij ben ik niet geschikt voor FFX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 11:17 schreef Warfare het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou?!
Doe ik dingen verkeerd op het Sphere Board, of moet ik gewoon weggetjes 10x heen en weer wandelen, om vijanden tegen te komen?! Hoe komen jullie aan zoveel damage dan?! of andere wapens kopuh?

Het ligt als het goed is niet aan je wapen. Wapens doen alleen meer schade als er bijv. +10% strenght op zit, of als er bv. fire op zit en je vecht tegen een ijsmonster.

Het ligt eerder aan de gekozen pad op de sphere grid. Ik ken alleen de Exp. grid. Daarin kan/moet je bijvoorbeeld met auron linksonder gaan zitten. Daar heb je veel strenght spheres waar je bijv. +4 strenght krijgt.

ALs je de verkeerde kant op gaat kan je in de problemen komen. Bijv. als je met auron, yuna's kant op gaat. Daar zitten bijna geen upgrades voor je strenght, misschien dat je daardoor niet zoveel schade doet?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 11:17 schreef Warfare het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou?!

Nou de eerste keer dat ik het spel speelde had ik dat ook zoals jij het nu hebt hoor :) En dan is alles ook te halen, alleen is het dan wat moeilijker, en eigenlijk zoals het hoort ;)

Nu ik het voor de tweede keer speel heb ik voor mezelf de regel dat elk 'scherm' waar ik inloop Tidus 3 levels moet stijgen. En aangezien ik in elk gevecht, maakt niet uit tegen welke vijand, iedereen iets laat doen (en ze dus allemaal AP krijgen) stijgt de rest evenredig mee. Het kost wat meer tijd, maar je kan bij de bosses zo doorlopen :)

Ik heb zelfs in het gevecht tegen Sinspawn Gui (bij operation Mi'ihen) als je samenvecht met Seymour zelf Seymour een dreun verkocht zodat ie 0 HP overhad. Ik heb zo'n hekel aan die lul dat ik hem 1) niet nodig heb om mee te vechten en 2) hem geen AP gun :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 11:31 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik heb zelfs in het gevecht tegen Sinspawn Gui (bij operation Mi'ihen) als je samenvecht met Seymour zelf Seymour een dreun verkocht zodat ie 0 HP overhad. Ik heb zo'n hekel aan die lul dat ik hem 1) niet nodig heb om mee te vechten en 2) hem geen AP gun :) :D
Te veel trainen kan ook he *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Op woensdag 03 juli 2002 11:24 schreef lun het volgende:

[..]

Het ligt als het goed is niet aan je wapen. Wapens doen alleen meer schade als er bijv. +10% strenght op zit, of als er bv. fire op zit en je vecht tegen een ijsmonster.

Het ligt eerder aan de gekozen pad op de sphere grid. Ik ken alleen de Exp. grid. Daarin kan/moet je bijvoorbeeld met auron linksonder gaan zitten. Daar heb je veel strenght spheres waar je bijv. +4 strenght krijgt.

ALs je de verkeerde kant op gaat kan je in de problemen komen. Bijv. als je met auron, yuna's kant op gaat. Daar zitten bijna geen upgrades voor je strenght, misschien dat je daardoor niet zoveel schade doet?! :)
Dat Sphere Board zit me gewoon nog niet lekker. Ik loop een beetje (naar mijn idee) Doelloos rond met de door mij behaalde levels. Dan flikker je er wat spheres in (power of ability e.d.) en daar wandel je dan overheen. Maar zit daar nou echt de clue van het spel?! Overigens loop ik ook nog met mijn aeons te klooien. Die kan ik helemaal niet "upgraden". Dus al die wedstrijden tegen die andere summoners verlies (vervolgens gaat (meestal yuna ook nog dood door een haste ofzo ;)). Maargoed, het gaat niet echt lekker. Overigens, die Tidus heeft een attack die me niet duidelijk is, slow attack ofzo (weet niet meer precies). Wat is dat dan?! Er gaat bij dat ding wat yuna vast heeft onderwater mega weinig af. Alleen Wakka kan nuttige weerstand bieden.

Kunnen jullie me weer verder helpen (klinkt een beetje triest he... Maarja, het valt allemaal niet mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 11:54 schreef Warfare het volgende:

[..]

Dat Sphere Board zit me gewoon nog niet lekker. Ik loop een beetje (naar mijn idee) Doelloos rond met de door mij behaalde levels. Dan flikker je er wat spheres in (power of ability e.d.) en daar wandel je dan overheen. Maar zit daar nou echt de clue van het spel?! Overigens loop ik ook nog met mijn aeons te klooien. Die kan ik helemaal niet "upgraden". Dus al die wedstrijden tegen die andere summoners verlies (vervolgens gaat (meestal yuna ook nog dood door een haste ofzo ;)). Maargoed, het gaat niet echt lekker. Overigens, die Tidus heeft een attack die me niet duidelijk is, slow attack ofzo (weet niet meer precies). Wat is dat dan?! Er gaat bij dat ding wat yuna vast heeft onderwater mega weinig af. Alleen Wakka kan nuttige weerstand bieden.

Kunnen jullie me weer verder helpen (klinkt een beetje triest he... Maarja, het valt allemaal niet mee).
In het begin is de sphere grid gewoon een beetje vaag. Je kan proberen om een beetje rond te kijken, dus niet de nodes activeren. Gewoon kijken waar de goede dingen een beetje zitten.
Voor lulu moet je bijvoorbeeld de magic nodes gaan opzoeken. (thunder, water etc.)
Yuna, de heal/life spells, en ook wat van hierboven.
Auron, de strenght spheres opzoeken. Als het goed is zitten daar ook veel hp nodes voor +200 hp
Tidus, die probeerde ik zo snel mogelijk op aurons pad te laten lopen.

Die wedstrijden tegen die summoner zijn gewoon vrij moeilijk, maakt ook niet zoveel uit of je wint of verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 11:54 schreef Warfare het volgende:

[..]

Is dit standaart of advance grid?

De advance grip is namelijk veel leuker omdat je veel meer zelf kan bepalen waar je heen wil. :)
Bij die basic grip kan je niet echt zelf kiezen waar je heen wil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
Op woensdag 03 juli 2002 12:02 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

De advance grip is namelijk veel leuker omdat je veel meer zelf kan bepalen waar je heen wil. :)
Sorry dat had ik er ff bij moeten zetten. Ik speel het standaard board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 12:02 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

Ik speel nu (de 2de keer) dus ook met de Advance Grid en die bevalt me ook beter...je hebt niet meer de echt vaste paden per figuurtje en je kan heel snel op elkaars pad komen zeg maar.

edit:

Sephiroph: Standaard is toch echt met een 'd' hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjonge jonge ,bikkels kiezen meteen als eerste Expert Grid ,like me!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 30 juni 2002 18:46 schreef MM- het volgende:
Nee ok, maar ik vind haar toch wel een van de knapste characters :)

anders doe ik wel gewoon een plaatje als icoon ofzo, kan ook.
Een post van bladzijde 2, jaja...maar goed MM- als je nog wat zocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/lulu.gif

Gelieve de GIF zelf te hosten als je hem als icoon wilt gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Je moet Yuna ook black magic leren, die is met bijv. Fira sterker dan Lulu met Firaga!!
Bij mij dan, en volgens mij is magic niet echt erorm sterker.

Misschien ook handig om te weten dat iedereen elke node kan activaten :)
Dat wist ik niet en met Auron had ik een paar HP nodes overgeslagen omdat ik wat over wou laten.

Later kan je je Aeons upgraden, eerst kan je items eenmalig gebruiken(of zoiets) en later kan je je spheres gebruiken op Aeons, net zoals op je Sphere Grid (alleen dan SG onafhankelijk), je krijgt daarvoor de Aeons Soul.

Daarvoor moet je wat doen @ the calm lands, namelijk
Belgemine in de tempel "verslaan" (haar Aeons).
Om bij de tempel te komen:

-loop naar het verkoop punt midden op de map, en loop dan van daaruit naar onder, dan kan je een chokobo krijgen.
Daarmee loopt je helemaal naar rechtsonder waar je de calm lands binnenkwam tot bij die gele veer", dan druk je op X om te springen.

Tip: Als je hiervoor de Chocobo training doet kan je met de chokobo rechts naast de tempel de cloudy mirror krijgen, daarmee kan je final weapons krijgen (of iig vette).

Meer info:
http://www.ffinsider.net/ff10/aeon.php

Ik ben trouwens in de Omega Ruins aan het trainen, dat gaat echt heel lekker, alleen wel vaak saven, want sommige vijanden zijn iets te heftig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 12:34 schreef Gman het volgende:

Ik ben trouwens in de Omega Ruins aan het trainen, dat gaat echt heel lekker, alleen wel vaak saven, want sommige vijanden zijn iets te heftig.
Dat valt toch wel mee :)
Mijn Bahamut killt met zijn overdrive alle monsters daar *D

Dus als ik 2 of 3 keer gewoon met hem aanval zijn ze ook dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 13:09 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

Dat valt toch wel mee :)
Mijn Bahamut killt met zijn overdrive alle monsters daar *D

Dus als ik 2 of 3 keer gewoon met hem aanval zijn ze ook dood :)
Ben je weleens Great malboro tegengekomen? of demonlith? Die waren best wel lastig toen ik ze voor het eerst tegenkwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 13:10 schreef lun het volgende:

[..]

Ben je weleens Great malboro tegengekomen? of demonlith? Die waren best wel lastig toen ik ze voor het eerst tegenkwam :)
In het begin ja maar niet als je al meer dan 100 uur gespeelt heb *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 13:13 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

In het begin ja maar niet als je al meer dan 100 uur gespeelt heb *D
Tja, ik weet niet hoeveel uur Gman erop heeft zitten. Maar ik kan me nog herinneren toen ik Great Malboro tegenkwam. Meteen Bad Breath, en ik kon niks meer toen, behalve toekijken hoe mijn poppen zichzelf aan het afslachten waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 13:19 schreef lun het volgende:

[..]

Tja, ik weet niet hoeveel uur Gman erop heeft zitten. Maar ik kan me nog herinneren toen ik Great Malboro tegenkwam. Meteen Bad Breath, en ik kon niks meer toen, behalve toekijken hoe mijn poppen zichzelf aan het afslachten waren :)
Ik ken het gevoel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik heb er nu bijna 80 maar een vriend van me is verder dan ik met 65 uur ofzo (maar hij jast echt ernstig snel door de menu's heen :) terwijl ik alle tijd neem, ook om alles te lezen).

Probleem is dat als ik geroepen wordt voor eten enzo ik niet lang kan wachtten, dan wordt de rest pissig, dus dan gaat ie op pauze en loopt de tijd door.

Ik ben benieuwd wat jullie (lees: De mensen die achterin het spel zitten) voor HP hebben, aangezien ik bij sommige Dark Aeons gewoon 99.999 (of meer?) damage heb.
Kzit zelf nu nog maar tussen de 2200 en de +4000 in.
Gewoon f*kking weinig dus, maar battles ging ik zelden uit de weg.

Kheb het Airship al een tijdje nu en heb net Sin op de kaart, ik geloof ik dat ik nu dus bijna 80 heb (zit nu op me werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 14:15 schreef Gman het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie (lees: De mensen die achterin het spel zitten) voor HP hebben, aangezien ik bij sommige Dark Aeons gewoon 99.999 (of meer?) damage heb.
Kzit zelf nu nog maar tussen de 2200 en de +4000 in.
Gewoon f*kking weinig dus, maar battles ging ik zelden uit de weg.

Kheb het Airship al een tijdje nu en heb net Sin op de kaart, ik geloof ik dat ik nu dus bijna 80 heb (zit nu op me werk).
Ik weet niet tegen welke DA je hebt gevochten, maar als ze 99.999 doen ga je gewoon dood, want je max hp is 99.999. 99.999 hp is op zich wel haalbaar, maar niet handig als je de rest van je stats ook wilt maxen.
Ik had gisteren ff Dark Ifrit verslagen en hij deed ongeveer 9000 schade per klap.
Ik heb zelf trouwens 56.000 hp voor de poppen die ik vaak gebruik. De rest laten ik lekker verrotten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op woensdag 03 juli 2002 14:37 schreef lun het volgende:

[..]

Ik weet niet tegen welke DA je hebt gevochten, maar als ze 99.999 doen ga je gewoon dood, want je max hp is 99.999. 99.999 hp is op zich wel haalbaar, maar niet handig als je de rest van je stats ook wilt maxen.
Ik had gisteren ff Dark Ifrit verslagen en hij deed ongeveer 9000 schade per klap.
Ik heb zelf trouwens 56.000 hp voor de poppen die ik vaak gebruik. De rest laten ik lekker verrotten :P
Heeft iemand trouwens dit raadseltje opgelost?
"In the land where bolts of light"
"illuminate the darkest night"
"With Macalania behind"
"at the fourth pillar in sight"
"Do not look left but right"
Koel, maar hoeveel uur heb je er nu op zitten??
Ik weet 'm, hij is echt heel smerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 15:21 schreef Gman het volgende:

[..]

Heeft iemand trouwens dit raadseltje opgelost?
[..]

Koel, maar hoeveel uur heb je er nu op zitten??
Ik weet 'm, hij is echt heel smerig.
Wat is er zo moeilijk aan dat raadseltje dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op woensdag 03 juli 2002 15:28 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Wat is er zo moeilijk aan dat raadseltje dan? :)
Nou ik vond het niet jovel dat het in een ander scherm is en ten 2e dat je echt niks ziet.
Maat van me had 'm al gepakt maar we hebben nog 5 minuten zitten zoeken :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 15:33 schreef Gman het volgende:

[..]

Nou ik vond het niet jovel dat het in een ander scherm is en ten 2e dat je echt niks ziet.
Maat van me had 'm al gepakt maar we hebben nog 5 minuten zitten zoeken :-/
Wat is het dan? Ik kan dat raadseltje niet herinneren.

Ik heb er trouwens 155 uur erop zitten. Inclusief meer dan 150 blitzball wedstrijden :) Echt leuk dat BB, volgens mij heb ik hieraan meer uren aan besteed dan aan een ander sportspel, terwijl dit eigenlijk gewoon een minigame is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Volgens mij Nirvana van Yuna ofzo?

Ik heb 3 dikke wapen in een uur gepakt dus ik weet het niet meer.
IIG heel sneakey achter die rotsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 15:46 schreef lun het volgende:

[..]

Wat is het dan? Ik kan dat raadseltje niet herinneren.
Dat raadseltje staat helemaal in het begin van het spel als Tidus net in Spira is gearriveerd op een pilaar (in Al Bhed).
Ik heb er trouwens 155 uur erop zitten. Inclusief meer dan 150 blitzball wedstrijden :) Echt leuk dat BB, volgens mij heb ik hieraan meer uren aan besteed dan aan een ander sportspel, terwijl dit eigenlijk gewoon een minigame is :)
Ik speel het elke dag wel even dat Blitzball, maar ik moet zeggen dat het snel saai wordt omdat ik geen tegenstand heb :) Dus ik speel het echt voor de prijzen (wakka's overdrives met name).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen hier die schandalig genoeg geen Final Fantasy VII hebben gespeeld zet ik dit maar ff neer als jullie het niet erg vinden *D :
Afbeeldingslocatie: http://i.xanga.com/ShaTTeReDx86/t/Final%20Fantasy%207-%20Vincent.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.sony-ae.com/playstation/images/19193920-7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://polygonweb.online.fr/Images/images/ff7.JPG Afbeeldingslocatie: http://douang.s.free.fr/Final%20Fantasy%207/Ff7%20Tifa.jpg

Afbeeldingslocatie: http://douang.s.free.fr/Final%20Fantasy%207/Ff7%20Aeris.jpg Afbeeldingslocatie: http://robosmasher.tripod.com/FF7Pic.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/mi2/sebscoolrpgpage/images/swearing.jpg Afbeeldingslocatie: http://davestavern.iwarp.com/images/red13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a-writers-block.virtualave.net/seph2.gif

Afbeeldingslocatie: http://ffalpha.com/ff7/images/aeris-splash.jpg
Emerald Weapon ,moeilijkste vijand uit FFVII:
Afbeeldingslocatie: http://www.ffworld.com/images/ff/ff7/armes_002.jpg
Neo Bahamut(je hebt er 3 in FFVII)
Afbeeldingslocatie: http://mysite.freeserve.com/sephsworld/images/0-picture.gif

Afbeeldingslocatie: http://ffwonders.fateback.com/7images/7.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.arquisoft.hpg.com.br/aeris.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dragonmania.com/chronos/sep7.jpg Afbeeldingslocatie: http://kerplunk.50megs.com/images/cloud.gif

edit:
Ik heb het filmpje waar Aeris dood gaat en 'begraven' wordt op.mpg ,al wil je hem hebben moet je het ff zeggen.(Fantastisch filmpje btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 17:56 schreef Ker_Plunk het volgende:

hoop screenshots
Als je mensen aanraad het spel alsnog te gaan spelen... verraad dat laatste dan niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 18:07 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Als je mensen aanraad het spel alsnog te gaan spelen... verraad dat laatste dan niet!
rustig,kwou er nog *spoiler* bij zetten maar was te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op woensdag 03 juli 2002 18:09 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

rustig,kwou er nog *spoiler* bij zetten maar was te laat.
te laat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 18:11 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

te laat? :?
Na 5 minuten kan je niet meer editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Jawel hoor, maar dan komt het er onder te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Jaja, ik had al gekeken voor FFVII maar was nergens te koop. Moet ik het weer apart bestellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 18:19 schreef Madje het volgende:
Jaja, ik had al gekeken voor FFVII maar was nergens te koop. Moet ik het weer apart bestellen :?
Ja dus dat moet er maar voorover hebben denk ik maar *D

Hij is het zeker waar *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16219

Op woensdag 03 juli 2002 17:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
veel pics
Bahamut Zero is nog steeds superphat , alleen nogal lange summon time net als Knights of the Round

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 18:26 schreef real_raichu70 het volgende:

[..]

Bahamut Zero is nog steeds superphat , alleen nogal lange summon time net als Knights of the Round
sorry voor de vele pics ,idd KotR was een lange summon.Eden van FFVIII was ook behoorlijk lang.
Krijg vrijdag me FFX strategy guide *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 18:31 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

sorry voor de vele pics ,idd KotR was een lange summon.Eden van FFVIII was ook behoorlijk lang.
Krijg vrijdag me FFX strategy guide *D
Dit was ook de enige summon die ik tot 250 kon boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28180

Daag Mensen

FFX is pas de eerste Final Fantasy die ik speel...!
Ja lach me maar uit maar ik vind het echt een super vet spel
en dat komt oa door die overdrives, vooral die van Auron is te ruig om te doen...! Maar van die overdrive van Lulu snap ik echt geen hol...! Komt een teller en een witte punt in een balk. Ik op alle toetsen slaan en eruit trekken enzo voorts maar zonders succes. Ik ben nog niet zo ver in het spel ik ben nu bij dat bevroren meer, ja jullie weten natuurlijk hoe die plaats heet maar jeh...! Ik speel FFX trouwens op de PS2 dusss kweet niet of dat veel anders is...!

Als iemand ff kan zeggen hoe ik die overdrive doe van Lulu dan vind ik de game nog vetter dan dat hij nu is...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 20:29 schreef kroot het volgende:
Daag Mensen

FFX is pas de eerste Final Fantasy die ik speel...!
Ja lach me maar uit maar ik vind het echt een super vet spel
en dat komt oa door die overdrives, vooral die van Auron is te ruig om te doen...! Maar van die overdrive van Lulu snap ik echt geen hol...! Komt een teller en een witte punt in een balk. Ik op alle toetsen slaan en eruit trekken enzo voorts maar zonders succes. Ik ben nog niet zo ver in het spel ik ben nu bij dat bevroren meer, ja jullie weten natuurlijk hoe die plaats heet maar jeh...! Ik speel FFX trouwens op de PS2 dusss kweet niet of dat veel anders is...!

Als iemand ff kan zeggen hoe ik die overdrive doe van Lulu dan vind ik de game nog vetter dan dat hij nu is...!
1. Bij de overdrive van Lulu moet je de rechter joystick ronddraaien, dit staat notabene OP JE SCHERM ;) :P

2. FFX is PS2 exlcusive, dus je kan hem nergens anders op spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28180

Ohhh weer iets erbij geleerd...!
Merci nu ga ik ff die Al-Bhed tank proberen te verslaan...!
Nog tips hahaha, nee probeer wel zelf...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 15:56 schreef MrRudi het volgende:
Ik speel het elke dag wel even dat Blitzball, maar ik moet zeggen dat het snel saai wordt omdat ik geen tegenstand heb :) Dus ik speel het echt voor de prijzen (wakka's overdrives met name).
Je kan altijd van spelers wisselen. Of proberen met de orginele aurochs te winnen.

Op dit moment probeer ik mijn team op lvl 99 te krijgen, maar dat zal nog wel even duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Klopt het dat als je 30 Purifying Salts hebt, dat je dan een wapen of defend ding zo kan customizen dat je geen vijanden meer krijgt onder het lopen? :P

Ik ben trouwens dat Levelen wel aardig beu na 1,5 uur :{

Trouwens, ik wist niet dat je Wakka kon contracten :?
Hij is ermee gekapt zei ie, knap het niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 03 juli 2002 22:54 schreef Gman het volgende:
Klopt het dat als je 30 Purifying Salts hebt, dat je dan een wapen of defend ding zo kan customizen dat je geen vijanden meer krijgt onder het lopen? :P

Ik ben trouwens dat Levelen wel aardig beu na 1,5 uur :{

Trouwens, ik wist niet dat je Wakka kon contracten :?
Hij is ermee gekapt zei ie, knap het niet hoor.
Contracteren heet dat ;) contracten is Vlaams :D

Maar als je het airship hebt kun je Wakka weer opnieuw een contract aanbieden. En je kan inderdaad een armour zo aanpassen dat je een 'no encounters' eigenschap krijgt, of dat met purifying salts kan weet ik niet, ik vond zo'n armour ergens, geloof in de Omega Ruins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ja voor no encounters heb je inderdaad 30 purifying salts voor nodig :) Ik kan je aanraden om alle draken wezens te gaan vangen, want dan krijg je er 99 :)

Ik heb die van mij in Omega Dungeon gekregen, voor Lulu is het. Oja nu we het toch over Lulu hebben, gave gif heb je gemaakt Rudi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Hm, ben nu overnieuw begonnen met advance sphere grid. Ik wilde namelijk Anima, maar 2x raden wie er bij Macalania temple stond: Dark Shiva :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54601

Hahaa! 200 wedstrijden gewonnen, 0 verloren met BB! Op naar de 300. Kan nu zelfs scoren met Tidus vanaf de middenlijn, zonder Jecht Shot! >:) (behalve tegen de Psyches, jammer genoeg. Nimrook blijft maar resignen bij die gasten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 04 juli 2002 10:03 schreef skintightzombie het volgende:
Hahaa! 200 wedstrijden gewonnen, 0 verloren met BB! Op naar de 300. Kan nu zelfs scoren met Tidus vanaf de middenlijn, zonder Jecht Shot! >:) (behalve tegen de Psyches, jammer genoeg. Nimrook blijft maar resignen bij die gasten)
maar das toch niet zo leuk? ik ga als ik het spel nog een keer opnieuw speel denk ik alleen met de aurochs verder. maar dan kick ik die botta wel mijn team uit aangezien die kerel toch geen vaardigheden heeft behalve attack. Plus je hebt dan ook een lekker goedkoop bb team *D

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 04 juli 2002 13:04 schreef Marruk het volgende:

[..]

maar das toch niet zo leuk? ik ga als ik het spel nog een keer opnieuw speel denk ik alleen met de aurochs verder. maar dan kick ik die botta wel mijn team uit aangezien die kerel toch geen vaardigheden heeft behalve attack. Plus je hebt dan ook een lekker goedkoop bb team *D
Ik heb op 2 man na de originele aurochs ook gehouden, alleen Botta en Dato heb ik niet meer...Mijn team is:

LF Tidus
RF Wedge
MF Letty
LB Zalitz
RB Jassu
GK Keepa

en reserve keeper Miyu :)

En ik verlies ook nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 04 juli 2002 10:03 schreef skintightzombie het volgende:
Op welke level zitten je poppen, ik vraag me namelijk af hoe lang het duurt totdat een pop lvl99 bereikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op donderdag 04 juli 2002 17:34 schreef lun het volgende:

[..]

Op welke level zitten je poppen, ik vraag me namelijk af hoe lang het duurt totdat een pop lvl99 bereikt
dat duurt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang kan ik je vertellen

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
BLitzball vind ik niet echt zo cool. Ik verlies haast altijd, Omdat mijn team gewoon zo slecht is. Hoogste is level 7 (weet niet wie) daarna komt tidus level 4 en dan de rest level 1 of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
argh. ik had net een verkeerde afslag genomen op het sphere grid :( Nu moest ik 10 ap punten terug om naar reflect te komen :(

dus ik zou zeggen mensen, als je met yuna bij cura bent KIJK GOED UIT waar je heen gaat. maar het anyways, het is nu alweer gefixed, dus ik ga maar weer es fijn verder spelen :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Op donderdag 04 juli 2002 22:46 schreef BlackMage het volgende:
BLitzball vind ik niet echt zo cool. Ik verlies haast altijd, Omdat mijn team gewoon zo slecht is. Hoogste is level 7 (weet niet wie) daarna komt tidus level 4 en dan de rest level 1 of 2
Je moet in het begin ook taktisch spelen, en vooral ook truucks leren van anderen.

Ik deed tijdens een training trouwens een Spere shot, toen had een tegenstander die geleerd.
Dus altijd maar verliezen @ training of iig geen truucks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaja! Rofl :D :
Afbeeldingslocatie: http://www.rpgamer.com/games/ff/ff10/screens/ff10_22.jpg
En Jumbo Cactuar :o :
Afbeeldingslocatie: http://extra.gamespot.co.uk/pc.gamespot/features/ff8_gg/shared/37.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/games/finalfantasypl/images/cactuar2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
die bovenste is een kruisje ;(

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoe vind je eigenlijk in godsnaam andere Blitzball spelers? Ik wil ook van Datto en (hoeheetie) af... Die zuigen echt kont |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 10:57 schreef SONiCB00M het volgende:
Hoe vind je eigenlijk in godsnaam andere Blitzball spelers? Ik wil ook van Datto en (hoeheetie) af... Die zuigen echt kont |:(.
Gewoon met vierkantje tegen iemand praten. De andere spelers zijn verspreid over Spira. Soms zijn het shopowners, of iemand die op de bank zit etc.

oh ja, een aantal zitten ook in je airship, kweet alleen niet of je die al hebt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op vrijdag 05 juli 2002 10:59 schreef lun het volgende:

[..]

Gewoon met vierkantje tegen iemand praten. De andere spelers zijn verspreid over Spira. Soms zijn het shopowners, of iemand die op de bank zit etc.

oh ja, een aantal zitten ook in je airship, kweet alleen niet of je die al hebt?!
'k ben overnieuw begonnen met Advanced sphere grid. Is wel leuker, alleen dat ik nu al fucking 20 potjes ofzo aan het zoeken ben voor Ability spheres :'(
Of ik mot gewoon die aanval van Kimahri doen... extract ability d8 ik.

BTW aan kerplunk: Ik weet niet wie moeilijker is, Emerald Weapon of Ruby Weapon... Ik denk Emerald, omdat hij ook nog met zijn schouders kan aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
woei woei woei

ik schop nu kont. net yunalesca in 15 minuten dood gemaakt >:) In mijn eerste spel deed auron namelijk maar maximaal 4000 damage, nu is dat minimaal 8000 >:)

weet iemand ook trouwens of er een 9999 damage limiet is voor de wapens, want auron kan niet meer doen, of heb je daarvoor juist die celestial nodig?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 13:11 schreef Marruk het volgende:
woei woei woei

ik schop nu kont. net yunalesca in 15 minuten dood gemaakt >:) In mijn eerste spel deed auron namelijk maar maximaal 4000 damage, nu is dat minimaal 8000 >:)

weet iemand ook trouwens of er een 9999 damage limiet is voor de wapens, want auron kan niet meer doen, of heb je daarvoor juist die celestial nodig?
je hebt een wapen nodig met "break damage limit". Alle celestial wapens hebben dat. je kan het ook op een andere wapen doen, maar daarvoor heb je 60 dark matters voor nodig. En als je bij yunalesca bent heb je dat nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 12:17
Op vrijdag 05 juli 2002 13:19 schreef lun het volgende:

[..]

je hebt een wapen nodig met "break damage limit". Alle celestial wapens hebben dat. je kan het ook op een andere wapen doen, maar daarvoor heb je 60 dark matters voor nodig. En als je bij yunalesca bent heb je dat nog niet :)
Ik heb voor Wakka een wapen gevonden met Break Damage limit en nog een paar andere goede mods. Weet alleen niet meer hoe ie heet. Maar hij heeft dat helemaal niet nodig want hij doet niet veel dmg.

Ik ben een paar dagen weg geweest omdat ik een nieuwe game was begonnen, en nu heb ik alle Al Bhed boekjes :) Maar wat moet ik met die Underdog Tags ofzo? Ik dacht dat ik van Rin een of andere "reverse key" zou krijgen. Het is wel leuk om te horen wat die Al Bhed mensen zeggen. Iemand herkende me van Baaj temple :P en een ander zei juist weer dat er wat in Baaj Temple is, maar dat het bewaakt word door sterke fiends. Echt kicken spel FFX. Ben ik zeker nog lang niet op uitgekeken. Ben nu aan het zoeken voor de Jecht Spheres. Maar ik kan ze allemaal niet vinden. Ik vond ook een keer een Braska sphere, wat betekend dat? En als je er 10 hebt krijg je ze meteen of moet je eerst nog ergens naar toe gaan, en kan je ergens zien hoeveel je er al hebt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
je had toch ook ergens een jecht sphere in de thunder planes? waar kan ik die nu vinden?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 10:23 schreef Marruk het volgende:
die bovenste is een kruisje ;(
Ik zie hem hier wel ,inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 05 juli 2002 14:01 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ik zie hem hier wel ,inloggen?
Komt omdat je hem al van de site zelf hebt gezien. Wij zien dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~horne043/mooiplaatjehoor.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op vrijdag 05 juli 2002 14:34 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Komt omdat je hem al van de site zelf hebt gezien. Wij zien dit:

[afbeelding]
tsja, moet je betalen kerplunk >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 05 juli 2002 14:46 schreef Marruk het volgende:

[..]

tsja, moet je betalen kerplunk >:)
Of bij je provider neerzetten. Of je kan ook bij Geocities nemen en dan plaatjes als .txt opslaan dan kan hotlinken wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo beter?
Afbeeldingslocatie: http://kerplunk.50megs.com/images/ff10_22.jpg
Gewoon op me HD zetten en dan uppen naar mijn Homepage.Betalen? Nooit! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
hmm. misschien wordt het toch tijd om een anti-cactuar beweging te beginnen.

wie doet mee? >:)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 15:22 schreef Marruk het volgende:

NEE! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op vrijdag 05 juli 2002 15:22 schreef Marruk het volgende:

Waarom? Wat hebben de Cactuars jou aangedaan dan? ;( Die arme weerloze lieve beestjes (hé 1000(0) en 99999 needles is zelfverdediging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 05 juli 2002 15:35 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Waarom? Wat hebben de Cactuars jou aangedaan dan? ;( Die arme weerloze lieve beestjes (hé 1000(0) en 99999 needles is zelfverdediging).
Ja precies,kijk nou eens naar het bovenste plaatje...das toch zielig om hem te vermoorden.Al sla je hem niet ,doet ie ook niks terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is er nou zo leuk aan een Cactuar. :)
Ik zou dan eerder kiezen voor een muumba.
Die stralen wel wat uit :)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.