Het Grote Final Fantasy X Topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.762 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18685

Op maandag 01 juli 2002 13:53 schreef MM- het volgende:
Mrrudi weet jij toevallig waar de broer van o'aka is nadat ik bevelle weer uit ben om naar maester mika te gaan? Ik heb gelezen dat je bij hem 4 empty slot armors kan kopen, en dat klinkt goed :)
Bij de ingang van de macalania lake (Waar je die vlinders moest pakken.)/uitgang Thunder plains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Dankjewel :) ik ga snel kijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Op maandag 01 juli 2002 14:13 schreef MM- het volgende:
Dankjewel :) ik ga snel kijken !
graag gedaan hoor ;)

Mijn BB team bestaat uit:

LF Tidus
RF Wedge
MF Letty
RD Zalitz
LD Jassu
GK Keepa

aangezien ik gewoon overnieuw ben begonnen heb ik al die exotische types niet :) alleen Wedge en Zalitz die allebei in Luca zelf te vinden zijn. Tidus en Wedge zijn nu level 12, Letty, Zalitz en Jassu op 11 en Keepa op 10. Ik zou ook niet weten waarom ik nog iemand zou moeten vervangen, ik win alle potjes met 5, 6 of 7 tegen 0 behalve van Al Bhed Psyches, daar scoor ik wat minder omdat de keeper vrij goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 12:17
Op maandag 01 juli 2002 13:15 schreef lun het volgende:
Wat ook handig is, is Tackle Slip 2 en alle nap dingen. Ik heb een keer 4 mensen in slaap kunnen krijgen >:)

Kunnen jullie trouwens ook makkelijk een doelpunt scoren in het begin. Gewoon als je de bal krijgt door het midden zwemmen. Een pass door de MF van je tegenstander gooien naar tidus en rustig naar het doel zwemmen met twee verdedigers. En JECHT SHOT en punt :)

Verder is het jammer dat de computer soms niet al te snugger speelt. Staat ie helemaal vrij voor m'n doel passed die weer terug naar achteren?! |:(
Jep, doelpunten scoren is makkelijk, helemaal eitje tegen de Ronso's, je zwemt er gewoon omheen. Net met 10-0 gewonnen >:)

De computer is inderdaad niet zo slim nee, maar misschien passt ie de bal over omdat die andere misschien iets meer sh heeft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Mrrudi je moet in luca eens bij de fontein gaan kijken, hij zit op een bankje, hijs keeper en hij is echt heel goed :) Ben zn naam alleen even kwijt, is al tijdje geleden dat ik blitzbal heb gedaan. Ben nu bezig met lightning dodgen trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 14:34 schreef MM- het volgende:
Mrrudi je moet in luca eens bij de fontein gaan kijken, hij zit op een bankje, hijs keeper en hij is echt heel goed :) Ben zn naam alleen even kwijt, is al tijdje geleden dat ik blitzbal heb gedaan. Ben nu bezig met lightning dodgen trouwens :)
Ik weet wie je bedoeld ja, maar ik kan het niet over m;n hart verkrijgen om Keepa (het favoriete karakter van de character designer van Square) om te ruilen :) Daarbij, als ie een paar leveltjes gestegen is houdt ie de meeste ballen ook wel tegen. Als ze al de kans krijgen om een keer te schieten.

edit:
Jumal heet ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 14:34 schreef MM- het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
Name         : Jumal
Playing Team   : Free Agent
Key techniques : Spin Ball,Tackle Slip, Tackle Slip 2
Location     : Luca Seaport in the square
Comments     : Huge CA in the early game but he is not very good once he 
             is boosted.

Deze? Ik heb toch liever Nimrook, maar ik moet Keepa toch een keer vervangen dus, exit Keepa, hallo Jumal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Damn ik krijg toch wel een lamme vinger van dat lightning dodgen :) Maar ik moet nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 20:46
waar hebben jullie een no encounters item gehaald trouwens? Wel handig als je gaat lightning dodgen. Krijg je niet steeds die fiends die je aanvallen en je niet kunnen doden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 15:19 schreef MM- het volgende:
Damn ik krijg toch wel een lamme vinger van dat lightning dodgen :) Maar ik moet nog even.
Suc6

Ik werd geraakt na 161 keer gedodged te hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

haha je wilt niet weten na hoeveel keer ik geraakt ben wouter... ;(

madje ik had een no encouter armor voor lulu gekregen van een fiend in omega dungeon, maar er zijn er vas meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
iemand een idee hoe je weer een tournament kan spelen? ik had de eerst wedstrijd verloren en kan nu ik beter ben niet meer een tournament kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op maandag 01 juli 2002 15:50 schreef Madje het volgende:
iemand een idee hoe je weer een tournament kan spelen? ik had de eerst wedstrijd verloren en kan nu ik beter ben niet meer een tournament kiezen
5 keer in het blitzball scherm komen nadat een tournament is afgelopen

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 15:50 schreef Madje het volgende:
Je moet gewoon een paar andere wedstrijden spelen. Daarna kan je Tournament weer kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Ik ga maar weer eens lightning dodgen hoor :) Ik tape mn vinger gewoon op de x en ik pak ff van die dingen die paarden ook altijd op hebben om op 1 punt geconcentreerd te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
oops ik was ff een paar weekies weg maar ik zie dat er een deel 2 is

have fun guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Ok hij staat op pauze bij 100 lightning dodges :D Duim voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52687

Ik begrijp dat BB toch eigenlijk een best leuk spel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Als je wint is bijna alles leuk :)

heb jij die cactuar minigame al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 17:34 schreef MM- het volgende:
Als je wint is bijna alles leuk :)

heb jij die cactuar minigame al gedaan?
Denk niet dat Ker_Plunk dat al gedaan heeft he. Als je ze vangt moet je ze namelijk verslaan, en dat kan hij zijn broeders niet aandoen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 17:46 schreef SilverMaster het volgende:

[Als je wint is bijna alles leuk
heb jij die cactuar minigame al gedaan?]

Denk niet dat Ker Plunk dat al gedaan heeft he. Als je ze vangt moet je ze namelijk verslaan, en dat kan hij zijn broeders niet aandoen he ;)
Zo ver ben ik nog niet ,kweet niet eens waar dat is of wat dat is.En nee ik ga ze idd niet afmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Eindelijk!! na rond de 400 lightning bolts gedodged te hebben :D Heb wel allemaal tjille items gehad gelukkig :)

Maar cactuar minigame is wat anders hoor :) Je moet er 10 vinden op bikanel island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 17:50 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Zo ver ben ik nog niet ,kweet niet eens waar dat is of wat dat is.En nee ik ga ze idd niet afmaken. :)
In de Sanubia Desert, via Airship heet het Bikanel Island. Moet je achterin zo'n Cactuar steen vinden. Je hebt maar een bepaald aantal seconden om ze te vangen, blijf gewoon stilstaan dan hoef je hem niet te vermoorden maar krijg je wel een leuke "Sphere del perador" :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 17:52 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

In de Sanubia Desert, via Airship heet het Bikanel Island. Moet je achterin zo'n Cactuar steen vinden. Je hebt maar een bepaald aantal seconden om ze te vangen, blijf gewoon stilstaan dan hoef je hem niet te vermoorden maar krijg je wel een leuke "Sphere del perador" :Y)
Kheb vandaag FFX guide besteld bij Dim.Plus ,kijk daar wel ff in.Je hebt vaak ook secret's in het begin van het spel die je na het krijgen van je airship niet meer kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 17:57 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Kheb vandaag FFX guide besteld bij Dim.Plus ,kijk daar wel ff in.Je hebt vaak ook secret's in het begin van het spel die je na het krijgen van je airship niet meer kunt doen.
Die ga ik ook nog bestellen ja. Zijn er nog verschillende uitgaven/versies en welke is dan de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Ja je kan de minigame ook geweldloos doen :)

wat is de site van dim plus ? ga ik daar ook ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 17:58 schreef MM- het volgende:

http://www.dimensionplus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 17:58 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Die ga ik ook nog bestellen ja. Zijn er nog verschillende uitgaven/versies en welke is dan de beste?
De officele is van Piggyback(net zoals bij FFIX) ,rechtstreeks van Square dus.Alleen bij FFIX guide moest je ook voor de echte secrets op www.playonline.com (oid) kijken en ik had toendertijd nog geen internet dus dat was wel irri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 17:58 schreef MM- het volgende:

Geweldloos?Beter ,dat spaart weer arme Cactuar's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 18:03 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

De officele is van Piggyback(net zoals bij FFIX) ,rechtstreeks van Square dus.Alleen bij FFIX guide moest je ook voor de echte secrets op www.playonline.com (oid) kijken en ik had toendertijd nog geen internet dus dat was wel irri...
Ja dat zag ik toen ik op de playonline.com website ging rondneuzen. Is FF IX trouwens de moeite waard om alsnog in huis te halen of is deze net als FF VIII bestempeld als zeer slecht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 18:03 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Geweldloos?Beter ,dat spaart weer arme Cactuar's :)
King Cactuar kan zich anders goed verweren, auw die needles doen zeer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

haha ja 100000 needles is zwaar irritant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 18:06 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Ja dat zag ik toen ik op de playonline.com website ging rondneuzen. Is FF IX trouwens de moeite waard om alsnog in huis te halen of is deze net als FF VIII bestempeld als zeer slecht :?
??FFVIII slecht?Nee hoor ,gaaf spel.Alleen het battlesysteem is in vergelijking met Final Fantasy VII een beetje bagger.En je hebt FFIX nog niet?!Dan zou ik nu naar de winkel gaan en hem meteen kopen!Mijn tweede favo FF spel
King Cactuar kan zich anders goed verweren, auw die needles doen zeer ;(
>:) >:) MOOI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 18:16 schreef MM- het volgende:
haha ja 100000 needles is zwaar irritant :D
Het is eigenlijk 99999 maar gebruikt hij nou automatisch 10000 Needles als counterattack ofzo? Het is niet altijd gericht aan de persoon die hem schade tracht toe te brengen maar meestal als ik hem wil raken (niet hard uiteraard of express mis slaan) dan word ie boos en killt ie random 1 van mijn characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 18:19 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Het is eigenlijk 99999 maar gebruikt hij nou automatisch 10000 Needles als counterattack ofzo? Het is niet altijd gericht aan de persoon die hem schade tracht toe te brengen maar meestal als ik hem wil raken (niet hard uiteraard of express mis slaan) dan word ie boos en killt ie random 1 van mijn characters.
Yup, klopt. En als hij aan de beurt is dan doet ie 10.000/99.999 needles of hij rent weg. Je kan ook chocobo wings van em jatten. Verder is hij niet zo heel moeilijk omdat hij per keer maar 1 iemand kan doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik moet nu seymour killen. Iemand nog tips tegen die irritante summon van hem ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 18:25 schreef lun het volgende:

[..]

Yup, klopt. En als hij aan de beurt is dan doet ie 10.000/99.999 needles of hij rent weg. Je kan ook chocobo wings van em jatten. Verder is hij niet zo heel moeilijk omdat hij per keer maar 1 iemand kan doden.
Auto-life of Auto-Phoenix zijn wel handig, anders zit je steeds met die potions te kloten, en dan is er een levend en dan gaat er alweer eentje dood. Of gewoon Yuna overdrive en dan Anima, 152xxx dmg, ben ik best wel trots op eigenlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar SilverMaster ik zou echt FFIX kopen ,echt een top spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 18:36 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maar SilverMaster ik zou echt FFIX kopen ,echt een top spel.
Ok, bedankt. Ga hem morgen meteen halen :)

Zitten er ook Cactuars in? Niet omdat ik snel Experience/AP/whatever wil maar gewoon, ik vind die beestjes wel wat hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 18:37 schreef SilverMaster het volgende:

Zitten er ook Cactuars in? Niet omdat ik snel Experience/AP/whatever wil maar gewoon, ik vind die beestjes wel wat hebben
Volgens mij wel ,weet alleen niet zeker meer.(stom! |:( :'( )
Ok, bedankt. Ga hem morgen meteen halen :)
Die strategyguide van FFIX ziet er ook prachtig uit ,je moet alleen wel soms op Playinline kijken(Tja ,site promoting.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Op maandag 01 juli 2002 18:27 schreef BlackMage het volgende:
Ik moet nu seymour killen. Iemand nog tips tegen die irritante summon van hem ??
Als de summon eraan komt gewoon ff blokken met een aeon :)

edit

ker_pluk, in final fantasy 8 had je een cactuar als summon ;) misschien wat voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
ik heb FFIX van een vriend hier.. Alleen het begin ff gespeeld. Verder nix omdat ik te druk was met school/tribes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 18:40 schreef MM- het volgende:

[..]

Als de summon eraan komt gewoon ff blokken met een aeon :)
Zeker wel die overdrive blocken ja, want met Obliveon zijn je characters zo dood. En om die Auto potion guards uit te schakelen moet je gewoon eerst steal op ze doen, dan hebben ze geen auto potion meer en kan je ze makkelijk afslachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 18:40 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Volgens mij wel ,weet alleen niet zeker meer.(stom! |:( :'( )
Ga je maar schamen :P Ik zal het wel melden als ik ze tegen kom. Uiteraard moet ik eerst even kijken of ze dan 1000 needles of 10000 needles hebben he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 18:40 schreef MM- het volgende:

[..]

edit

ker_pluk, in final fantasy 8 had je een cactuar als summon ;) misschien wat voor jou?
Ja klopt,hij's echt cool met zijn aanvallen.Je had ook Jumbo Cactuar ,die moest je dus verslaan( :'( ) voor GF Cactuar.Jumbo Cactuar zie je op mij icon <---------- ,met snor :) en de Ker Plunk aanval :D :)
Ga je maar schamen Ik zal het wel melden als ik ze tegen kom. Uiteraard moet ik eerst even kijken of ze dan 1000 needles of 10000 needles hebben he
Nee ,10000 needles heb je alleen bij FFX ,dat weet ik zeker.En ja ik schaam me diep! ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Ik had anima van seymour gewoon al dood voordat hij oblivion deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 18:45 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ja klopt,hij's echt cool met zijn aanvallen.Je had ook Jumbo Cactuar ,die moest je dus verslaan( :'( ) voor GF Cactuar.Jumbo Cactuar zie je op mij icon <---------- ,met snor :) en de Ker Plunk aanval :D :)
Schrok me wild toen ik hem tegen kwam. Ik ging steeds snel en hard dood. Vechten tegen weerloze Cactuars heb ik toen wel heel snel afgeleerd. Heb het daarna alleen nog gedaan omdat het moest, lees: Cactuar mini game, Cactuar King bij de monster trainer, Quacar (of telt dat niet ;? , het lijkt wel een Cactuar)
Op maandag 01 juli 2002 18:46 schreef MM- het volgende:
Ik had anima van seymour gewoon al dood voordat hij oblivion deed :)
Ik niet, pain deed een beetje erg... pijn ja bij mijn characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 18:50 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Schrok me wild toen ik hem tegen kwam. Ik ging steeds snel en hard dood. Vechten tegen weerloze Cactuars heb ik toen wel heel snel afgeleerd. Heb het daarna alleen nog gedaan omdat het moest, lees: Cactuar mini game, Cactuar King bij de monster trainer, Quacar (of telt dat niet :? , het lijkt wel een Cactuar)
Kheb hem nog niet gezien dus...Al die FFX guide besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 18:27 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Auto-life of Auto-Phoenix zijn wel handig, anders zit je steeds met die potions te kloten, en dan is er een levend en dan gaat er alweer eentje dood. Of gewoon Yuna overdrive en dan Anima, 152xxx dmg, ben ik best wel trots op eigenlijk :Y)
Ik doe altijd auto haste+phoenix, hp break en ribbon op m'n armor. Ribbon duurt alleen zo lang :(
Auto-haste scheelt volgens mij toch aardig. Ik zie nu bij heel veel vijanden een lange rij(beurten) met mijn poppetjes >:)
Die 1,5 mln dmg doet anime niet altijd. Sommige vijanden kunnen er beter tegen dan andere :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Wat moet je hebben voor ribbon, en waar kan je dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 19:49 schreef MM- het volgende:
Wat moet je hebben voor ribbon, en waar kan je dat vinden?
99 dark matters :( je krijgt er 99 als je alle monster 5x hebt gevangen, dacht ik. Dus de eerste is makkelijk. Voor de rest moet je monsters bij de monster arena killen. De moeilijkere dus. Ze laten SOMS wel eens 2 dark matters vallen als je ze overkilled, anders krijg je er maar 1. Maar ze laten meestal andere dingen vallen, dus het duurt echt lang voordat je je 2de/3de/4de ribbon hebt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

Inderdaad , ben nog bezig om de rest van me team (me andere 2 chars die ik altijd gebruik) autohaste , autophoenix , en ribbon te laten krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Finaly.... Seymour is dead.
In totaal ben ik maar voor 400 hp geraakt ofzo. Dankzij die stomme guardians die er aan het begin zijn.
Seymour en Anima hebben mij niet geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 20:45 schreef BlackMage het volgende:
Finaly.... Seymour is dead.
In totaal ben ik maar voor 400 hp geraakt ofzo. Dankzij die stomme guardians die er aan het begin zijn.
Seymour en Anima hebben mij niet geraakt.
"Seymour is dead" ... dat zijn nog eens nietszeggende woorden in dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 01 juli 2002 20:49 schreef MrRudi het volgende:

[..]

"Seymour is dead" ... dat zijn nog eens nietszeggende woorden in dit spel :)
Oke, Seymour lijkt dead.
Zo beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Laatst online: 07-02 15:35
In principe is ie toch dood? Hij heeft alleen geen zin om naar de Farplane te gaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 21:22 schreef shingo het volgende:
[Woei]
Spoiler :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al ultima weapon verslagen ? :)

(dit is geen spoiler denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 21:44 schreef Elander het volgende:
Heeft iemand al ultima weapon verslagen ? :)

(dit is geen spoiler denk ik)
Ja, die heb ik al gesloopt. Grootste vergissing was om Holy te gebruiken |:( want dat healed hem gewoon. Dus gewoon doublecast Ultima of Flare, paar overdrives van aeon's, dag ultima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 21:46 schreef SilverMaster het volgende:

[..]

Ja, die heb ik al gesloopt. Grootste vergissing was om Holy te gebruiken |:( want dat healed hem gewoon. Dus gewoon doublecast Ultima of Flare, paar overdrives van aeon's, dag ultima :)
Hij is dus totaal niet moeilijk ?
Wat raad je ongeveer aan kwa hp lvl's als minimum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 21:59 schreef Elander het volgende:

[..]

Hij is dus totaal niet moeilijk ?
Wat raad je ongeveer aan kwa hp lvl's als minimum
Hij is niet te vergelijken met die van FF7. Deze is veel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 22:04 schreef lun het volgende:

[..]

Ja, zow, die van Final Fantasy VII zijn veel moeilijker, deze was een eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Ik had ultima in iets van 3 slagen dood :D ben nu met omega bezig, maar ik ga ff grand summon doen dus anima klaart dit klusje wel ff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die van FF8 had 1.000.000 hp ,maar met de goedde settings was ie niet zo moeilijk.
Las net dat iemand alles gedaan had en met 120 bijna klaar was... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Hoeveel hp heeft omega eigenlijk?

edit: ben er al achter gekomen, hij heeft 1 miljoen hp in de international versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[..]

Heh FF7 was echt het beste tot nu toe , materia systeem was echt super , kon je cure > all doen etc was echt super , doublecut materia 9999 dmg 2x doen etc was echt super en knights of the round :9~
Sorry moest ff wat over ff7 zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op maandag 01 juli 2002 22:44 schreef Elander het volgende:

[..]

Heh FF7 was echt het beste tot nu toe , materia systeem was echt super , kon je cure > all doen etc was echt super , doublecut materia 9999 dmg 2x doen etc was echt super en knights of the round :9~
Dat systeem van ff7 was idd wel relaxed.
Maar van de oude FF's waar je nog job's en ability's kon kiezen, dat was pas cool.
Die nieuwe van FF10 vind ik nog slechter als die van deel 8. Ik hoop dat ze die niet weer gebruiken met dat sphere ding. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
[spam]
[topic=539816/1/25]
[/spam]

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 22:44 schreef Elander het volgende:

[..]

Die final attack+phoenix of iets dergelijks was ook wel handig. Dat mis ik een beetje bij ffx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake

[..]

Dan had je Ruby Weapon of Emerald Weapon eens moeten proberen :{
Die zijn echt onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 22:56 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Die zijn echt onmogelijk
Onmogelijk?Kheb ze toch verslagen.Enne bij Final Fantasy had je zelfs 4XCut dus 4X9999 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 22:56 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Die zijn echt onmogelijk
Hmmz... in FFVII kan je die na 80 uur al wel verslaan,
in FFX zit ik op 95 uur maar ik maak nog geen enkele kans tegen die dark aeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 23:11 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

Hmmz... in FFVII kan je die na 80 uur al wel verslaan,
in FFX zit ik op 95 uur maar ik maak nog geen enkele kans tegen die dark aeons.
Komt grotendeels omdat je in FFX toch minder sterk bent kwa healing power yuna en lulu zijn de enige die een beetje kunnen healen , in FF7 kon je gewoon alle 3 je chars met master cure en master die blauwe materia (ben de naam kwijt) healen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zat het trouwens met je summon materia in FF7 , kon je de aeons (niet eens het juiste woord in FF7) nou wel of niet besturen ? , ik ben het gewoon allemaal kwijt :( , denk dat ik na FFX en NWN toch FF7 nog maar een x goed ga spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Jaja: ik zit alweer met een probleem. Nadat je die yeti hebt verslagen die na Seymour komt, dan kom je onder het ijs te zitten. Als sin dan komt word je geteleport naar een eilandje met een hele grote woestijn. Op den duur door 30 min door de woestijn te hebben gelopen kom je bij een beest die in een kuil zit. Die MOET je verslaan. Maar die heeft 13000 hp en de enige met fire aanvallen in Lulu die binnen 2 beurten confused raakt van die seed cannon ofzo.
Hoe versla ik dat ding. (note: ik heb yuna dus niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59017

Op maandag 01 juli 2002 23:14 schreef Elander het volgende:

[..]

Komt grotendeels omdat je in FFX toch minder sterk bent kwa healing power yuna en lulu zijn de enige die een beetje kunnen healen , in FF7 kon je gewoon alle 3 je chars met master cure en master die blauwe materia (ben de naam kwijt) healen :D
Dit maakt bij mij bijna niets meer uit omdat iedereen bijna alles over die sphere grid heeft dus ze zijn bijna allemaal even sterk. :D

Dan sta je nog eens verbaast hoeveel Behamut aan damage doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Jullie zijn allemaal heel ver enzo, maar voor degenen die na het airship willen trainen kunnen ze naar de Omega Ruins gaan!

Vijanden daar zijn eigenlijk te sterk voor me :(
Moet vlakbij een safepoint hangen want ik ga nog wel eens dood daar.
Maar AP dat je krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad zeker in het begin vlieg je door het sphere grid heen in omega dungeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 01 juli 2002 23:42 schreef Elander het volgende:
Inderdaad zeker in het begin vlieg je door het sphere grid heen in omega dungeon
Dit werkt niet als nog te zwak bent om ook maar iemand daar te verslaan. :(
Dit had ik namelijk omdat ik te snel door heel FFX heen was gegaan. :D

Dit is wel een hele goeie manier om te trainen als je dus echt nog te zwak bent. Dan zou ik eerder kiezen voor Zanarkland omdat je daar ook best wel veel AP krijgt en je ook nog niet zo sterk voor te zijn :)

Zorg er voor dat alle char's in een gevecht zijn geweest en ook echt wat gedaan hebben (skippen met driehoekje telt dan ook) en dan een beest afmaken. :)

Maar ik neem aan dat de echte FF'ers dat allang weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Trouwens, als je naar een stuk gaat met zwakke vijanden, en je hebt telkens overkill, dan krijg je volgens mij steeds veel meer spheres!
Telkens heb ik wel 4 power en 2 magic spheres ofzo, en die battles duren maar 20 sec ofzo :)

Morgen komt een maat van me, hij heeft waarschijnlijk een paar Al Bhed boekjes die ik niet heb, maar over het algemeen zal ik de meestte hebben.
Is het verstandig voor mij om op zijn memcard te scannen?
Worden mijn boeken dan niet omgewisseld met die van hem?
Volgens mij las ik zoiets in vorige topic, pagina 38 ofzo.

Laatste vraag:
Hoe laadt ik die cloudy mirror op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 00:04 schreef Gman het volgende:
Trouwens, als je naar een stuk gaat met zwakke vijanden, en je hebt telkens overkill, dan krijg je volgens mij steeds veel meer spheres!
Telkens heb ik wel 4 power en 2 magic spheres ofzo, en die battles duren maar 20 sec ofzo :)

Morgen komt een maat van me, hij heeft waarschijnlijk een paar Al Bhed boekjes die ik niet heb, maar over het algemeen zal ik de meestte hebben.
Is het verstandig voor mij om op zijn memcard te scannen?
Worden mijn boeken dan niet omgewisseld met die van hem?
Volgens mij las ik zoiets in vorige topic, pagina 38 ofzo.

Laatste vraag:
Hoe laadt ik die cloudy mirror op?
Ga naar macalania woods en dan zie je een vrouw en kind haar man zoeken , zoek haar man en ga terrug naar de vrouw , ze zijn dan samen maar het kind is weg , ga dan naar die "lichtstralen" waar je op kan lopen en daar ergens is dat kind , bij dat kind kan je de cloudy mirror in de celestial mirror veranderen en als je celestial wapens hebt opwaarderen met de crests en sigils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Net het eerste monster verslagen van die arena (vage beest wat je krijgt als je alle monsters hebt verslagen als je alle beestjes van Besaid hebt). Man dat duurde lang zeg, voor het eerst ongeveer 40 min gezeten om alleen maar 1 beest dood te maken. En moet je nagaan dat hij nog maar 360000 HP had. Dus dat was nog haast nix i.v.m het beest wat je krijgt als je alle beestjes hebt van de Calm lands (tijger met die lange oren of neusharen :) )

Earth Eater is ook best pijnlijk. Hij slaat 1x en meteen 10000 schade :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 02:52 schreef Madje het volgende:

Earth Eater is ook best pijnlijk. Hij slaat 1x en meteen 10000 schade :?
Zijn megaton of zoiets punch is volgens mij instant death. Zelf mijn poppen met 40.000hp gaan er meteen aan dood :(

Maar ja, al heel snel ligt ie op z'n rug en dan mag je tegen z'n reet aan slaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op maandag 01 juli 2002 23:20 schreef BlackMage het volgende:
Jaja: ik zit alweer met een probleem. Nadat je die yeti hebt verslagen die na Seymour komt, dan kom je onder het ijs te zitten. Als sin dan komt word je geteleport naar een eilandje met een hele grote woestijn. Op den duur door 30 min door de woestijn te hebben gelopen kom je bij een beest die in een kuil zit. Die MOET je verslaan. Maar die heeft 13000 hp en de enige met fire aanvallen in Lulu die binnen 2 beurten confused raakt van die seed cannon ofzo.
Hoe versla ik dat ding. (note: ik heb yuna dus niet.)
Je hebt ook een item wat je status weer normaal kan maken (tegen confusion in elk geval). Volgens mij kan Auron ook wel flink tegen die plant inhakken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op maandag 01 juli 2002 23:08 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Onmogelijk?Kheb ze toch verslagen.Enne bij Final Fantasy had je zelfs 4XCut dus 4X9999 :)
Ja 4x cut, dat kreeg je als je doublecut had geupgrade (of hoe je het ook noemt). Heb je zoiets niet bij X? En wat is eigenlijk Triple Foul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
crap, ik word nu ziek van kimahri. Ik wil hem dus een soort 2e auron maken alleen heeft hij nu een paar gridpunten van tidus gevolgd. Afijn, alleen nu nog een lvl 1 key sphere nodig......dus...alleen maar 1 lvl 1 key sphere. WAAR VIND IK NU *(%&@#*(%&*) EEN LVL 1 KEY SPHERE (argh, sorry voor de caps)

Ik heb een paar lvl4, lvl 3, lvl2 maar lvl 1 ho maar. Nee hoor, bij iedere eindbaas hoop ik zo dat ze een lvl 1 hebben maar ze droppen of nix of een ander level. Hij heeft nu iets van 30 ap nog over ;(

hints?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op dinsdag 02 juli 2002 10:40 schreef Marruk het volgende:
crap, ik word nu ziek van kimahri. Ik wil hem dus een soort 2e auron maken alleen heeft hij nu een paar gridpunten van tidus gevolgd. Afijn, alleen nu nog een lvl 1 key sphere nodig......dus...alleen maar 1 lvl 1 key sphere. WAAR VIND IK NU *(%&@#*(%&*) EEN LVL 1 KEY SPHERE (argh, sorry voor de caps)

Ik heb een paar lvl4, lvl 3, lvl2 maar lvl 1 ho maar. Nee hoor, bij iedere eindbaas hoop ik zo dat ze een lvl 1 hebben maar ze droppen of nix of een ander level. Hij heeft nu iets van 30 ap nog over ;(

hints?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Level 1 Key Sphere
    Usage- unlocks level 1 lock
    Steal- N/A
    S. Rare- Earth Eater    (Monster Arena)
     Drop- Chocobo Eater    (Mi'ihen Highroad)
         - Master Coerl     (Omega Ruins)
    D. Rare- Sand Worm    (Sanubia Desert)
         - Puroboros      (Omega Ruins)
    Bribe- Imp        (Cav. of the Stolen Fayth, Mt. Gagazet)

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/27609.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 02 juli 2002 11:05 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]
Wat is het verschil tussen S. Rare en D. Rare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
EXAMPLE:
Name of item
    Usage- what the item does
    Steal- monster the item is stolen from      (Location of monster)
    S. Rare- monster the item is rarely stolen from   (Location of monster)
     Drop- monster that drops the item        (Location of monster)
    D. Rare- monster that rarely drops the item  (Location of monster)
    Bribe- monster bribed to get the item        (Loaction of monster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
Op dinsdag 02 juli 2002 11:10 schreef . w o u t e r . het volgende:
uhm
>:)
Op dinsdag 02 juli 2002 11:10 schreef . w o u t e r . het volgende:
code:
1
2
EXAMPLE:
[...]
Oke bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) De eerste keer dat ik Cactuar zag:
Afbeeldingslocatie: http://kerplunk.50megs.com/images/cactuar-7-tn.jpg

Cactuar's in hun natuurlijke omgeving:
Afbeeldingslocatie: http://kerplunk.50megs.com/images/cactuars-tn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Op dinsdag 02 juli 2002 12:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
lol. jij altijd met je cactuars :P

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
[afbeelding]

[afbeelding]
woehoeee.... FFVII ownage :P

Anyway, je 2e pic geeft FORBIDDEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
[afbeelding]

[afbeelding]
Toch brutelijk ook he, dat zwaard van Cloud :D. Ik blíjf FFVII één van de betere vinden, FFVIII is ook heeeeeel goed maar FFIX minder omdat hij te makkelijk is.

Trouwens, wie weet waar dat plaatje geschoten is ? (ikke wel >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 13:38 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Toch brutelijk ook he, dat zwaard van Cloud :D. Ik blíjf FFVII één van de betere vinden, FFVIII is ook heeeeeel goed maar FFIX minder omdat hij te makkelijk is.
Te makelijk?!?!?!

Heb jij ozma is verslagen? :?
Al ben je allemaal op level 99 heb nog maar 2% kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 15:22
Ik heb een probleempje. Ik ben nu op dat stuk waar Yuna gevangen wordt genomen door Al Bhed terwijl "we" op zo'n groot beest rijden. (ben ik al ver?!) Daarna volgt er een gevecht met Wakka en Tidus. Wat ik ook doe, ik krijg dat ding niet dood. Ik heb een thunderball met lightning damage voor Wakka, Tidus doet maar weinig damage (+/- 120).

Ik krijg dat ding niet op tijd naar beneden voor zo'n bommenaanval.

Kortom, ik heb TIPS nodig.
Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 13:50 schreef Warfare het volgende:
Ik heb een probleempje. Ik ben nu op dat stuk waar Yuna gevangen wordt genomen door Al Bhed terwijl "we" op zo'n groot beest rijden. (ben ik al ver?!) Daarna volgt er een gevecht met Wakka en Tidus. Wat ik ook doe, ik krijg dat ding niet dood. Ik heb een thunderball met lightning damage voor Wakka, Tidus doet maar weinig damage (+/- 120).

Ik krijg dat ding niet op tijd naar beneden voor zo'n bommenaanval.

Kortom, ik heb TIPS nodig.
Dank je wel
Dit wordt een beetje lastig als je nog maar zo weinig damage doet. :(
De tip die ik je kan geven is:
Ga eerst ff wat meer trainen :)

Ik deed daar al bijna 700 damage. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik wil nu Anima gaan halen, maar moet de linkse midden steen :'(

Vriend van me denkt dat die van de ijstempel is en dat de dark aeon die voor de deur staan onmogelijk is.

Denken(/weten) jullie hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 14:00 schreef Sephiroph het volgende:

[..]

Dit wordt een beetje lastig als je nog maar zo weinig damage doet. :(
De tip die ik je kan geven is:
Ga eerst ff wat meer trainen :)

Ik deed daar al bijna 700 damage. :D
Ik doe NU al bijna 700 damage ;) en ik ben nog niet bij de Djose Temple ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 02 juli 2002 14:58 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik doe NU al bijna 700 damage ;) en ik ben nog niet bij de Djose Temple ;)
Dan doe je het goed :D

Maar het kost wel heel veel tijd :'(
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.