hoe kan je die pics laten zien, dan kan ik e misschien ook een paar bijzetten
Ik kan niet anders zeggen dat ik dat helemaal TOP zou vinden. Goed werk.Op zondag 07 juli 2002 22:51 schreef terwee het volgende:
[..]
Ik ben beta-tester voor PAI en ik kan je vertellen dat we werken aan een complete installer. Dus die alles ineens installeert. Duurt nog wel een tijdje, maar we zijn het aan het ontwikkelen
LOLOp zondag 07 juli 2002 22:52 schreef bartjuh02 het volgende:
jah jij ook?
Moet je ergens uploaden
En dan het adres onthouden
code:
1
| [img]hierhetadresvanjeplaatje[/img] |
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ja bart, tuuuurlijkOp zondag 07 juli 2002 22:56 schreef bartjuh02 het volgende:
haha, wel goed oefenen dan he

I
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
ik g amorgen ff met de airbus tutorial flight aan de gang? Maar kan het zijn dat een on-upgegrade PSS niet cold&dark kan starten
Ik wilde dat vorige keer wel doen, en dat had ik ook ingesteld, deed hij het in fs niet
tampert, kriminalpolizei
Mededelingen van huishoudelijke aard: de eerder genoemde glitches in ScreenShooter zijn verholpen, klik hier voor de laatste
versie.
En dan heb ik ook nog gevlogen. Ik bleek nog een DH-6 Twin Otter in soortement BA livery te hebben, die ik nog nooit uitgetest had.

Ik had wat inkopen gedaan op Jersey (EGJJ), dat is zo'n belastingparadijsje aan de franse kust. Vandaar is het iets meer dan een half uur vliegen naar Meucon (Vannes Airport, LFRV) vlak bij de bretonse kust. Er is een camping daar naast het vliegveld en daar vier ik mijn vakanties
De DH-6 klimt als een bezetene, binnen no time zit ik op mn flight level. Zo te zien wordt het een rustige vlucht.

Ik start de descent op ongeveer 20 nm van LFRV. Erg balen dat die Twin Otter geen DME aan boord heeft

Hop, runway in sight en cleared to land. Erg jammer dat de glideslope indicator niet werkt
Vliegveld heeft wel degelijk ILS... en ook al geen visual glideslope, dus dat wordt gokken 

En ja, dat gaat weleens mis. Raar, ik had een hele zachte touch down
En dan heb ik ook nog gevlogen. Ik bleek nog een DH-6 Twin Otter in soortement BA livery te hebben, die ik nog nooit uitgetest had.

Ik had wat inkopen gedaan op Jersey (EGJJ), dat is zo'n belastingparadijsje aan de franse kust. Vandaar is het iets meer dan een half uur vliegen naar Meucon (Vannes Airport, LFRV) vlak bij de bretonse kust. Er is een camping daar naast het vliegveld en daar vier ik mijn vakanties
De DH-6 klimt als een bezetene, binnen no time zit ik op mn flight level. Zo te zien wordt het een rustige vlucht.

Ik start de descent op ongeveer 20 nm van LFRV. Erg balen dat die Twin Otter geen DME aan boord heeft

Hop, runway in sight en cleared to land. Erg jammer dat de glideslope indicator niet werkt

LOL , screenshooter heeft meer updates dan CloneCDOp maandag 08 juli 2002 00:29 schreef Delphi32 het volgende:
Mededelingen van huishoudelijke aard: de eerder genoemde glitches in ScreenShooter zijn verholpen, klik hier voor de laatsteversie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hop, runway in sight en cleared to land. Erg jammer dat de glideslope indicator niet werktVliegveld heeft wel degelijk ILS... en ook al geen visual glideslope, dus dat wordt gokken
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi pic's trouwens !
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Bestaat er een converteer programma die de opgeslagen replays converteerd naar bijv .avi??
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
ik heb net een dag FS2002, mega leuke sim
ben een beetje aant klooien geweest en dit is het resultaat:

vanuit schiphol stukje vliegen met een mooi zonnetje dr bij

vanuit schiphol stukje vliegen met een mooi zonnetje dr bij
Verwijderd
Allereerst, mooie screenshots!
Allertweedst: AAAAAAAAAAAAAAAAARRGGGGGGGHHHHHHHHHHH
Ik heb in mijn map 'Flightsimulator Stuff' onder andere een map staan genaamd 'utilities' met allemaal proggies (zoals screenshooter
) en dergelijke, utilities staan er dus in
Nou heb ik die gisteren per ongeluk gewist
Ik heb in mijn map 'Flightsimulator Stuff' onder andere een map staan genaamd 'utilities' met allemaal proggies (zoals screenshooter
per ongeluk kan bijna niet, of heb jij je confirm delete optie uitstaan dan ? en als je shift-DEL gebruik dan is het je eigen schuld en ook geen ongeluk.Op maandag 08 juli 2002 09:14 schreef Uncle-Sam het volgende:
Allereerst, mooie screenshots!
Ik heb in mijn map 'Flightsimulator Stuff' onder andere een map staan genaamd 'utilities' met allemaal proggies (zoals screenshooter) en dergelijke, utilities staan er dus in
Nou heb ik die gisteren per ongeluk gewist
vind ik wel jammer voor maar nu heb je wat te downloaden weer
Verwijderd
Ja, het was wel per ongeluk want ik zat niet goed op te letten, ik was een paar mappen aan het verwijderen, en per ongeluk klikte ik die meeOp maandag 08 juli 2002 09:49 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
per ongeluk kan bijna niet, of heb jij je confirm delete optie uitstaan dan ? en als je shift-DEL gebruik dan is het je eigen schuld en ook geen ongeluk.
vind ik wel jammer voor maar nu heb je wat te downloaden weer

nee, dom!Op maandag 08 juli 2002 12:40 schreef Evilernie het volgende:
handig
jongens vanavond vlieg ik met een MD11 naar turkije!
met martinair
ik heb er echt wel zin in!
fijne vakantie allemaal!
fijne vakantie allemaal!
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
En laat die A40 aan het werk!!Op maandag 08 juli 2002 13:49 schreef jos_zwa het volgende:
jongens vanavond vlieg ik met een MD11 naar turkije!met martinair
ik heb er echt wel zin in!
fijne vakantie allemaal!
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
kom jij eens online!!Op maandag 08 juli 2002 13:57 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
En laat die A40 aan het werk!!![]()
ehm, wat is A40??Op maandag 08 juli 2002 13:57 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
En laat die A40 aan het werk!!![]()
Zijn digicam.Op maandag 08 juli 2002 16:02 schreef Spotter het volgende:
[..]
ehm, wat is A40??
ok dan.Op maandag 08 juli 2002 16:06 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Zijn digicam.
Mensen foto's van de ILA berlin zijn binnen, ik ga zometeen scannen en dan zien jullie het wel
Ik heb vandaag even op Schiphol gespot. De spottersplaats was dicht, dus ik heb wat verderop op een grasveld gezeten. Was erg mooi, foto's zijn een beetje tegengevallen. Het was nl. m'n eerste keer dat ik foto's maakte van vliegtuigen in actie. Lichtval was een beetje irritant (donkere achtergrond met fel licht op de vliegtuigen).
Er kwam ook nog even een DC-10-30F voorbij taxiën, echt verbazingwekkend dichtbij

Ook nog even aan het einde van de kaagbaan gestaan waar een NW DC-10 echt heel laag overvloog. Ontzettende teringherrie

Dit is wel weer genoeg. Blijft tenslotte het FS2002-forum
Er kwam ook nog even een DC-10-30F voorbij taxiën, echt verbazingwekkend dichtbij

Ook nog even aan het einde van de kaagbaan gestaan waar een NW DC-10 echt heel laag overvloog. Ontzettende teringherrie

Jah ik staat daar altijd, mooiere pics, rustiger, je word er alleen nog eens weggestuurd, maarja, effe slim ertegenin lullen en je kan blijven zitten. Maar vreemd dat DAS air naar het S platform gaat, terwijl ze meestal op het R-platform staan, iemand????Op maandag 08 juli 2002 18:37 schreef rellehenk het volgende:
Ik heb vandaag even op Schiphol gespot. De spottersplaats was dicht, dus ik heb wat verderop op een grasveld gezeten. Was erg mooi, foto's zijn een beetje tegengevallen. Het was nl. m'n eerste keer dat ik foto's maakte van vliegtuigen in actie. Lichtval was een beetje irritant (donkere achtergrond met fel licht op de vliegtuigen).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das air Cargo, die kwamen hier tot 5 jaar geleden nog met 707's op EHRD
tampert, kriminalpolizei
gewoon voor de lol wat plaatjes gemaakt vanuit een helicopter boven KLAX
het is weer wat anders dan een Airbus

Wat is LAX toch een mooi vliegveld
Ook 1 van de weinige vliegvelden waar MS een beetje aandacht aan heeft geschonken.Op maandag 08 juli 2002 22:14 schreef ND het volgende:
Wat is LAX toch een mooi vliegveld
G*dver de K*nker
, waarom werkt de PSS panel config niet
Als ik selecteer: start with engines off and start with cold and dark waarom krijg ik dan toch een mooie cockpit met werkende MFD's en motoren die aanstaan...

Klote!
Klote!
tampert, kriminalpolizei
ik zal even kijken wat ie bij mij doet. Ik heb de laaste update geinstalleerd.Op maandag 08 juli 2002 23:22 schreef Evilernie het volgende:
G*dver de K*nker, waarom werkt de PSS panel config niet
Als ik selecteer: start with engines off and start with cold and dark waarom krijg ik dan toch een mooie cockpit met werkende MFD's en motoren die aanstaan...
![]()
![]()
Klote!
Verwijderd
Zeer mooie screenies van een nog mooier vliegveldOp maandag 08 juli 2002 20:58 schreef Slechtotophetbot het volgende:
gewoon voor de lol wat plaatjes gemaakt vanuit een helicopter boven KLAXhet is weer wat anders dan een Airbus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit btw de standaard fs scenery van LAX, of is deze ergens gedownload ?
Verwijderd
Dit keer maar niet op zijn fransOp maandag 08 juli 2002 20:58 schreef Slechtotophetbot het volgende:
gewoon voor de lol wat plaatjes gemaakt vanuit een helicopter boven KLAXhet is weer wat anders dan een Airbus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooie plaatjes!!!
Ik heb een druk avondje achter de rug. Eerst was er die internetyup die zonder verstand van vliegen wel een oerlelijke corporate Cessna 420 had:

Hij moest van Luxembourg ELLX naar Saarbrücken EDDR, waar hij op tijd voor de huldiging van Oscar Freire wilde zijn. Mwa, beetje behelpen met dat panel

maar vooruit dan maar.
Na een klein halfuurtje: rwy in sight en cleared to land

Helaas voor onze passagier, dook er een learjet voor mn neus op, en kroop voor. Een volle go around dus door die patser
Nou ja, tweede poging ging wel goed.

Ik was nog niet geland, of de Tourdirectie belde me om te vragen of ik wat officials met een Air France toestel van Metz (startplaats morgen) naar Reims (finish) wilde brengen. Hmm, deze kist ziet er aanzienlijk beter uit

Moest ff wachten tot er een Cessna geland was. Ok geen probleem toch? En wat doet die mafkees: jawel...

Toen mn flight gereset was, heb ik uit kwaadheid gewoon vol gas gedaan, dwars over taxi en parkings heen
En zo zat ik toch nog in de lucht

MMD vor gepasseerd, localizer alweer geintercept

Cleared

En geparkeerd voor de correcte hangar hoop ik (er was geen ground control daaro)

Die maker van die Cessna mag wel even op zn flikker krijgen. Het lijkt meer op een paar basic polys die hij aan elkaar heeft geplakt... en dan heb ik het nog niet over de paint. Ik dacht eerst nog 'ach, repainten en wat leuks van maken', maar er ís niets van te maken
Mike Stone heeft daarentegen een perfecte B1900D neergezet. Morgen de panel-update voor die kist eens testen.

Hij moest van Luxembourg ELLX naar Saarbrücken EDDR, waar hij op tijd voor de huldiging van Oscar Freire wilde zijn. Mwa, beetje behelpen met dat panel

maar vooruit dan maar.
Na een klein halfuurtje: rwy in sight en cleared to land

Helaas voor onze passagier, dook er een learjet voor mn neus op, en kroop voor. Een volle go around dus door die patser
Nou ja, tweede poging ging wel goed.

Ik was nog niet geland, of de Tourdirectie belde me om te vragen of ik wat officials met een Air France toestel van Metz (startplaats morgen) naar Reims (finish) wilde brengen. Hmm, deze kist ziet er aanzienlijk beter uit

Moest ff wachten tot er een Cessna geland was. Ok geen probleem toch? En wat doet die mafkees: jawel...

Toen mn flight gereset was, heb ik uit kwaadheid gewoon vol gas gedaan, dwars over taxi en parkings heen

MMD vor gepasseerd, localizer alweer geintercept

Cleared

En geparkeerd voor de correcte hangar hoop ik (er was geen ground control daaro)

Die maker van die Cessna mag wel even op zn flikker krijgen. Het lijkt meer op een paar basic polys die hij aan elkaar heeft geplakt... en dan heb ik het nog niet over de paint. Ik dacht eerst nog 'ach, repainten en wat leuks van maken', maar er ís niets van te maken

Mike Stone heeft daarentegen een perfecte B1900D neergezet. Morgen de panel-update voor die kist eens testen.
Maken ze tegenwoordig ook al vliegtuigen van Duplo blokken?Op dinsdag 09 juli postte Delphi32 een afbeelding van een gedrocht:
Ik heb een druk avondje achter de rug. Eerst was er die internetyup die zonder verstand van vliegen wel een oerlelijke corporate Cessna 420 had:
[afbeelding]
kan iemand mij nog ff helpen
tampert, kriminalpolizei
bij mij werkt het gewoon goed. Ik heb versie 1.3 van de Airbus base installer. Als je meer info nodig hebt laat het mij weten.Op maandag 08 juli 2002 23:22 schreef Evilernie het volgende:
G*dver de K*nker, waarom werkt de PSS panel config niet
![]()
![]()
Klote!

LOL dat vond ik dus ook al. Zonde van de download, maar ik begrijp nu waarom de maker niet een miniatuurplaatje aan z'n download entry heeft gehangen... dan zou niemand het meer downenOp dinsdag 09 juli 2002 00:26 schreef DroogKloot het volgende:
Maken ze tegenwoordig ook al vliegtuigen van Duplo blokken?
Yep, hij ligt in de thrashcan.
nee dit is geen standaard scenery maar scenery van SimFlyersOp maandag 08 juli 2002 23:53 schreef D3vils0wn het volgende:
[..]
Zeer mooie screenies van een nog mooier vliegveld
Is dit btw de standaard fs scenery van LAX, of is deze ergens gedownload ?
http://www.simflyers.net/
shit man, wat raarOp dinsdag 09 juli 2002 00:32 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
bij mij werkt het gewoon goed. Ik heb versie 1.3 van de Airbus base installer. Als je meer info nodig hebt laat het mij weten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
door de Base installer te draaienOp dinsdag 09 juli 2002 00:36 schreef Evilernie het volgende:
[..]
shit man, wat raar, hoe zie je welke versie je hebt?

ja, die own ik dus nietOp dinsdag 09 juli 2002 00:41 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
door de Base installer te draaien
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Base Installer kan je gewoon downloaden:Op dinsdag 09 juli 2002 00:43 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja, die own ik dus niet
http://www.avsim.com/pss/inst/ABPro_Base_Setup.exe
Nu alleen nog je wachtwoord invullen...
Base Installer van de PSS Airbus Pro. Door die te draaien kan je de nieuwste versie downloaden als je hem legaal hebt gekocht.Op dinsdag 09 juli 2002 11:17 schreef Uncle-Sam het volgende:
Over welk Base Installer hebben jullie het? En welke versie van wat???
we hebben hem via inkoopactie gekocht dus ik heb geen password...
tampert, kriminalpolizei
PSS rulez (zorry moest er effe uit)
idd, hebbik ook niet, dus ook geen updatesOp dinsdag 09 juli 2002 11:55 schreef Evilernie het volgende:
we hebben hem via inkoopactie gekocht dus ik heb geen password...

als de 727 uit is koop ik die gewoon alleen...
(damn, ik heb geen creditcard)
Verwijderd
Kan iemand een paar (waaronder de base-installer) bestanden van projekt AI op een mirror zetten? Bij mij zegt de website steeds dat de ftp-server eruit ligt. Bedankt alvast.
Verwijderd
Hebbie MSN ?Op dinsdag 09 juli 2002 15:13 schreef Loodeweickje het volgende:
Kan iemand een paar (waaronder de base-installer) bestanden van projekt AI op een mirror zetten? Bij mij zegt de website steeds dat de ftp-server eruit ligt. Bedankt alvast.
Dan zal ik ze wel ff sturen naar je
Verwijderd
Voor de mensen die werken aan VA Interline (of Interline VA o.i.d.), er komt een nieuwe programma genaamd VA Administrator, hier kan je er meer over lezen.
Verwijderd
Damn, ik moet nodig nieuwe hardware met die AI-planes. Ik had alleen nog maar KLM geinstalleerd, maar dat ging al onwijs schokkerig.
Bedankt D3vils0wn voor het doorsturen van de files!!!
Bedankt D3vils0wn voor het doorsturen van de files!!!
Hey, moet je dan online mensen vervoeren ofzow¿Op dinsdag 09 juli 2002 00:18 schreef Delphi32 het volgende:
[...]
Kan je dan dus meekijken bij de pilot hoe hij alles doet¿ [lijkt me wel leerzaam om mee te kijken]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Wat is eigenlijk jullie favorieten vliegveld in het echt ?
Ik persoonlijk heb toch wel Chicago O'Hare Intl, Los Angelos Intl, John Of Kennedy Intl en Eham hoog zitten.
Vooral O`Hare is
alles staat daar dicht op elkaar
Lijkt wel woonwijk met straten, waar de planes tussendoor taxien, en elk portiek is een gate. Echt super gewoon
Ik persoonlijk heb toch wel Chicago O'Hare Intl, Los Angelos Intl, John Of Kennedy Intl en Eham hoog zitten.
Vooral O`Hare is
Die van mijn is die op St MaartenOp dinsdag 09 juli 2002 17:50 schreef D3vils0wn het volgende:
Vooral O`Hare isalles staat daar dicht op elkaar
Lijkt wel woonwijk met straten, waar de planes tussendoor taxien, en elk portiek is een gate. Echt super gewoon
En natuurlijk Eham
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Op dat strandje van St Maarten zou ik ook wel eens willen ligguhOp dinsdag 09 juli 2002 17:59 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Die van mijn is die op St Maartenen de niet meer bestaande Tai Tak .
En natuurlijk Eham
Verwijderd
O`HareOp dinsdag 09 juli 2002 17:50 schreef D3vils0wn het volgende:
Vooral O`Hare isalles staat daar dicht op elkaar
Ik moet Rdluca spreken, maar ik heb hem al een tijdje niet op msn gezien en ook niet in dit topic...
Weet iemand misschien waar die jongen uithangt?
edit:
Uncle-Sam, haal dat
plaatje ff weg
En waarom post je iets waar niemand iets aan heeft?
Uncle-Sam, haal dat

En waarom post je iets waar niemand iets aan heeft?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Hier:Op dinsdag 09 juli 2002 18:28 schreef McFlipp het volgende:
Ik moet Rdluca spreken, maar ik heb hem al een tijdje niet op msn gezien en ook niet in dit topic...

Nee, das een gemeen grapje...
Nee sorry, ik weet het niet.
Hms, volgens mij is ie op vakantie, of hij heeft het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg druk...Op dinsdag 09 juli 2002 18:28 schreef McFlipp het volgende:
Ik heb iets raars ondenktOp maandag 08 juli 2002 00:29 schreef Delphi32 het volgende:
Mededelingen van huishoudelijke aard: de eerder genoemde glitches in ScreenShooter zijn verholpen, klik hier voor de laatsteversie.
Als je een pic resized is hij even groot als dat je hem niet resized.
(gaat om precies de zelfde pic)
Bugje? Zo heeft het namelijk ook weinig zin om het te resizen omdat het dan als nog even groot is alleen de pic veel kleiner.
Verwijderd
Helemaal mee eens!Op dinsdag 09 juli 2002 20:16 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Bugje? Zo heeft het namelijk ook weinig zin om het te resizen omdat het dan als nog even groot is alleen de pic veel kleiner.
Trouwens, hebben jullie het al vernomen dat onze The_FrankO maarliefst 28 jaartjes en een dag op deze wereld is, kortom, hij was pas jarig!
Happy birthday dear Frank,
Happy birthday dear Frank,
Happy birthday, happy birthday,
happy birthday dear Frank!
How old are you now,
How old are you now,
How old are you nohow, how old are you now...
En daar moet op gedronken worden hie-ha-ho,
En daar moet op gedronken worden hie-ha-ho...
Hij leve hoog hij leve hoog,
Hij leve hoog hij leve hoog,
Ja hoog, ja hoog,
Hij leeeeeve hooooog
Hij leeve hoog!
Je bedoelt dat de bestandsgrootte gelijk is, of je nou een shot resizet of niet? Dat zou best wel eens zo kunnen zijn, het viel mij al op dat mn pics gemiddeld groter waren in omvang dan voorheen. Correcter: er zat meer variatie in de bestandsgroottes. Voorheen waren ze meestal zo'n 225kb, nu tussen de 80 en 350.Op dinsdag 09 juli 2002 20:16 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik heb iets raars ondenkt
Als je een pic resized is hij even groot als dat je hem niet resized.
(gaat om precies de zelfde pic)
Ik zal eens kijken wat ik er aan kan doen. Ik denk dat ik wat moet spelen met compression en quality settings, want nu staat de quality altijd op 100% (we willen de mooiste shots, toch?).
Online vervoeren doe je als je bij een VA zit; ik ben wel op zoek naar een Europese regional commuter VA maar heb er nog geen gevonden.Op dinsdag 09 juli 2002 17:47 schreef -=!ME!=- het volgende:
Hey, moet je dan online mensen vervoeren ofzow¿
Kan je dan dus meekijken bij de pilot hoe hij alles doet¿ [lijkt me wel leerzaam om mee te kijken]
Het was ook meer een verhaaltje om de keus van de vluchten aan elkaar te praten
En meekijken? Dat wordt lastig, het zou moeten kunnen want er zijn tools voor, ik heb het nog niet uitgeprobeerd.
Verwijderd
ello,
weet er iemand plz een site waar uitgelegd staat hoe ik PAI moet installeren. JA ik ben maar een dummy en het antwoord zal vast simpel zijn maar ok
weet er iemand plz een site waar uitgelegd staat hoe ik PAI moet installeren. JA ik ben maar een dummy en het antwoord zal vast simpel zijn maar ok
De zeurkousen onder ons kunnen tevreden zijn: ScreenShooter heeft nu een schuifbalk waarmee je de kwaliteit kan instellen
.
Pics van 350kB worden, als ik de slider op 60% zet, nog steeds zeer acceptabel en maar 80kB groot
.
Nou tevreden?
Pics van 350kB worden, als ik de slider op 60% zet, nog steeds zeer acceptabel en maar 80kB groot
Nou tevreden?
Verwijderd
Uhmmm de site van PAI al doorzocht ?Op dinsdag 09 juli 2002 21:02 schreef Doink het volgende:
ello,
Zo niet, dan nu maar http://www.projectai.com/
Succes ermee
Je moet eerst de base installer installeren en dan de installer van een willekeurige maatschappij.Op dinsdag 09 juli 2002 21:02 schreef Doink het volgende:
ello,
Op dinsdag 09 juli 2002 21:09 schreef Delphi32 het volgende:
De zeurkousen onder ons kunnen tevreden zijn: ScreenShooter heeft nu een schuifbalk waarmee je de kwaliteit kan instellen.
Pics van 350kB worden, als ik de slider op 60% zet, nog steeds zeer acceptabel en maar 80kB groot.
Nou tevreden?
Verwijderd
Geweldig!Op dinsdag 09 juli 2002 21:09 schreef Delphi32 het volgende:
De zeurkousen onder ons kunnen tevreden zijn: ScreenShooter heeft nu een schuifbalk waarmee je de kwaliteit kan instellen.
Pics van 350kB worden, als ik de slider op 60% zet, nog steeds zeer acceptabel en maar 80kB groot.
Nou tevreden?
Ik programmeer het je niet na
Het is Interline Aviation VA officiallyOp dinsdag 09 juli 2002 17:03 schreef Uncle-Sam het volgende:
Voor de mensen die werken aan VA Interline (of Interline VA o.i.d.), er komt een nieuwe programma genaamd VA Administrator, hier kan je er meer over lezen.
Maar met dit programma lijk je me de routes op straat te leggen als ik het goed lees. Das niet de bedoeling
Bedankt voor de oplettendheid i.i.g.!
Uncle Sam, ik
al op je maar dat heb ik toch wel heel erg netjes weten in te houden, en ik begon je weer best aardig te vinden, maar nu
ik echt op je, echt, zoiets...

ik geloof dat hij in frankrijk ofzo om persoonlijke redenen...

Moet iedere Interline Aviation VA persoon die icoon hebben
Niels begon ermee.. en toen volgde ik. Het mag, maar hoeft niet. That's up to you.Op dinsdag 09 juli 2002 22:49 schreef The_FrankO het volgende:
Gefeliciteerd trouwens!!
hmm ik zoek een goed progje om mooie anim. gifs te maken, en dan wíl iedere ILA VA persoon die hebbenOp dinsdag 09 juli 2002 22:49 schreef The_FrankO het volgende:
Als je nou is een Flash-icon hier kwijtkonOp dinsdag 09 juli 2002 22:52 schreef nealzie het volgende:
[..]
hmm ik zoek een goed progje om mooie anim. gifs te maken, en dan wíl iedere ILA VA persoon die hebben
thxOp dinsdag 09 juli 2002 22:52 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Niels begon ermee.. en toen volgde ik. Het mag, maar hoeft niet. That's up to you.
Gefeliciteerd trouwens!!
Kan niet wachtenOp dinsdag 09 juli 2002 22:52 schreef nealzie het volgende:
[..]
hmm ik zoek een goed progje om mooie anim. gifs te maken, en dan wíl iedere ILA VA persoon die hebben
met al die icons achter elkaar lijkt het net of 1 persoon achter elkaar zit te posten
Mwjah, je hebt gelijk. Zal het icon even terugzetten.Op dinsdag 09 juli 2002 23:01 schreef rellehenk het volgende:
met al die icons achter elkaar lijkt het net of 1 persoon achter elkaar zit te posten
Panel review van het freeware B1900D panel, zoals beloofd. En meteen test van ScreenShooter graphics 
Ok, hier is het nieuwe panel als het donker is:

En met interior lights aan:

Je hoeft alleen nog je GPS window te openen (als je dat gebruikt natuurlijk
), maar voor de rest zitten alle features op het panel zelf. Dat is op zich wel prettig.
Jammer is, dat de maker er niet aan gedacht heeft om de com/nav switches op de plek te zetten waar ze horen; ze staan er nu 2x in. Rechtsboven, rijtje knopjes, te klein om te bedienen maar ze doen dus ook niets, daar horen ze dus wel; en dan in het midden van het nav-gedeelte nog een keer.
Ik vind het panel fraai en overzichtelijk, instrumenten zitten op de te verwachten plekken. En alles op 1 panel in plaats van een los throttle window, ook wel fijn. Major disadvantage is dat alle switches een beetje klein zijn geworden.
Oh ja, Lann-Bihoue is 's nachts wel aardig levendig

Dit zijn wel heel erg kleine bestandjes trouwens, en dat kun je wel zien. Volgende keer iets hogere setting kiezen dan 55 dus

Je hoeft alleen nog je GPS window te openen (als je dat gebruikt natuurlijk

Jammer is, dat de maker er niet aan gedacht heeft om de com/nav switches op de plek te zetten waar ze horen; ze staan er nu 2x in. Rechtsboven, rijtje knopjes, te klein om te bedienen maar ze doen dus ook niets, daar horen ze dus wel; en dan in het midden van het nav-gedeelte nog een keer.
Ik vind het panel fraai en overzichtelijk, instrumenten zitten op de te verwachten plekken. En alles op 1 panel in plaats van een los throttle window, ook wel fijn. Major disadvantage is dat alle switches een beetje klein zijn geworden.

Dit zijn wel heel erg kleine bestandjes trouwens, en dat kun je wel zien. Volgende keer iets hogere setting kiezen dan 55 dus
edit:
Ik ben wel nieuwsgierig naar Interliner VA, is er ook een URL
Verwijderd
Neem het niet te bot op, hoewel het zo wel overkomt, maar ik vind dat je je nu echt heel erg aansteld! Ik zeg nog zo dat het een grapje is, gewoon zo een plaatje, dat kan toch wel.Op dinsdag 09 juli 2002 22:47 schreef nealzie het volgende:
Uncle Sam, ikal op je maar dat heb ik toch wel heel erg netjes weten in te houden, en ik begon je weer best aardig te vinden, maar nu
![]()
![]()
Sorry hoor...
sorry maar dat kan gewon écht niet!Op dinsdag 09 juli 2002 23:11 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Neem het niet te bot op, hoewel het zo wel overkomt, maar ik vind dat je je nu echt heel erg aansteld! Ik zeg nog zo dat het een grapje is, gewoon zo een plaatje, dat kan toch wel.
Sorry hoor...
dat soort zieke grapjes maak je maar over msn tegen iemand die misschien die mening deelt. (hmm ik denk alleen niet dat zoiemand bestaat
Leuke reviewOp dinsdag 09 juli 2002 23:05 schreef Delphi32 het volgende:
Panel review van het freeware B1900D panel, zoals beloofd. En meteen test van ScreenShooter graphics
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hoeft alleen nog je GPS window te openen (als je dat gebruikt natuurlijk), maar voor de rest zitten alle features op het panel zelf. Dat is op zich wel prettig.
[afbeelding]
edit:
Over die VA ik heb wel een url mag ik mag die volgens mij niet geven. en de site werd ook nog vernieuwd had ik begrepen.
Pompiedom, stond net te wachten op KSFO voor mijn take off richting Sacramento, komen ineens mijn Nederlandse collega's voorbij. 

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
En je had net PAI geinstalleerd zie ikOp dinsdag 09 juli 2002 23:23 schreef achappey het volgende:
Pompiedom, stond net te wachten op KSFO voor mijn take off richting Sacramento, komen ineens mijn Nederlandse collega's voorbij.
[afbeelding]
En gebruik jij Fsscreen? Delphi32 heeft een veeeeeeeeel beter programmatje
Mijn dank is groot...Op dinsdag 09 juli 2002 23:26 schreef The_FrankO het volgende:
En gebruik jij Fsscreen? Delphi32 heeft een veeeeeeeeel beter programmatje
maar hij gebruikt nu juist Windows2000 (toch?) en dan zit je met dat kleur-probleem

Delphi 32, als je een zin hebt om FS2005 te maken, wij bieden ons aan als betatesters
Nofri, check your mail. Bevat de registratiegegevens + URL van het ILA Staff forum.Op dinsdag 09 juli 2002 23:36 schreef ND het volgende:
[..]
Zitten er hier nog Harry Potter fans in de zaal?
Zo ja, ga dan op flightsim.com eens zoeken naar stnimbus.zip. Hier een kleine impressie:

Zo ja, ga dan op flightsim.com eens zoeken naar stnimbus.zip. Hier een kleine impressie:

Haha! Zit daar ook een FMC in??Op woensdag 10 juli 2002 00:20 schreef Delphi32 het volgende:
Zitten er hier nog Harry Potter fans in de zaal?
[afbeelding]
Hee, heb je een link naar dat proggie? Ben wel benieuwd.Op dinsdag 09 juli 2002 23:31 schreef Delphi32 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot...
maar hij gebruikt nu juist Windows2000 (toch?) en dan zit je met dat kleur-probleem
Weet je ook wanneer en of ie nog terug komt naar nederland?Op dinsdag 09 juli 2002 22:47 schreef nealzie het volgende:
Uncle Sam, ikal op je maar dat heb ik toch wel heel erg netjes weten in te houden, en ik begon je weer best aardig te vinden, maar nu
![]()
![]()
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Progje is hier te vinden.Op woensdag 10 juli 2002 00:55 schreef achappey het volgende:
[..]
Hee, heb je een link naar dat proggie? Ben wel benieuwd.Of gaat dat sowieso nie werken omdat ik Win2k draai?
Het werkt wel op W2k, maar dan moet je niet automatisch resizen. Dus als jij met de standaard afmeting van je plaatjes uit de voeten kan, kan je het gewoon gebruiken.
Eindelijk ik heb nu het mijn Droom vliegtuig .
De Fokker 50 . Met alles er op en er aan
Dus dit is een uitdaging voor die mensen die van DREAMFLEET houden anders moet je er niet aan beginnen .
Hier eerst ff een paar foto's er van ..

voor de mensen die hem willen ....
http://www.fsplanet.com/04072002.htm
Ik heb gelijk een vraagje .. ik kan bijna alles aan krijgen van die Fokker maar hoe krijg ik die Deuren dicht.
Want anders wil hij zn motoren niet starten ..
Dus dit is een uitdaging voor die mensen die van DREAMFLEET houden anders moet je er niet aan beginnen .

Ik heb gelijk een vraagje .. ik kan bijna alles aan krijgen van die Fokker maar hoe krijg ik die Deuren dicht.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Mooie picsOp woensdag 10 juli 2002 10:37 schreef Blackhole het volgende:
Eindelijk ik heb nu het mijn Droom vliegtuig .
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SHIFT-E misschien?
IK heb het al gevonden ..Op woensdag 10 juli 2002 10:39 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Mooie pics
SHIFT-E misschien?
Die knop die je moet gebuiken is de spoiler key ..
( dus waar je normaal je spoilers mee open doet )
staat in de PLANE dir als je hem heb geinstalleerd .
Zo hier gelijkw eer wat nieuwe Foto's er bij ..

het is ff wennen om dat ding te vleigen maar het is het wel waard ..
Er was toch ook zo'n Project Fokker site.
Weet iemand die URL toevallig?
Weet iemand die URL toevallig?
Dit topic is gesloten.