jah die kan je ook bij gamezone halen, die liggen helemal achterin
nou ja zeg.. heb je een tijdje niet zulke grote replies gemaakt.. grrrOp zondag 07 juli 2002 22:06 schreef D³ het volgende:
[..]
Je opening was goed, maar je bent al geweest, nu mag iemand anders
Tenzij niemand wil natuurlijk
Deze regulars* hebben nog niet geopend:
blakez
daFubar
FLiP.m0
GolbeZeromus
Phydomir
real_raichu70
robertos
schnumi
TekkenMaster
* Geselecteerd uit de top 10 aantal posts & hoeveelheid data, exclusief regulars die al geopend hebben.
Waar kon je ook alweer zo'n poll maken?
dan maar lekker veel quoten.. muhahahahaha mag ik over 4 delen
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Onze grote vriend Gunpei Yokoi zou denk ik graag wakker worden met deze screens.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
hmmz.. hopelijk heb je dan 32 uur de tijd en is het alsnog hectisch anders is het een beetje jammerOp zondag 07 juli 2002 22:09 schreef D³ het volgende:
[..]
Lijkt sterk op het eerste deel van Super Metroid, aflopend dus. En hectisch! (de eerste keer dan)
www.dubbelf.comOp zondag 07 juli 2002 22:06 schreef D³ het volgende:
Waar kon je ook alweer zo'n poll maken?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
zoow. klaar alweer.
Anyway, ik heb ook al aardig wat nieuws verzameld voor deel 8. Maakt mij niet zoveel uit wie hem opent, anders poot ik alles er wel onder
edit: Nederlands is moeilijk
Anyway, ik heb ook al aardig wat nieuws verzameld voor deel 8. Maakt mij niet zoveel uit wie hem opent, anders poot ik alles er wel onder
edit: Nederlands is moeilijk
hmm.. het begint in september daar komen de vetste games van het hele jaar uit..Op zondag 07 juli 2002 22:05 schreef yamAUchi het volgende:
drats.. nou weet ik het titelscherm =)
ziet er wel sick uit.. wat is die tijd onderin ? loopt die op of af ?
sigh.. oktober/november/december worden coole maanden voor gamecube bezitters =)
Die Hard Vendetta * * * * * (5)
Resident Evil * * * * * (5)
The Last Ninja * * * * (4)
The Sum of All Fears * * * * (4)
Time Splitters 2 * * * * * (5)
Turok Evolution * * * * * (5)
Top Gun: Combat Zones * * * * (4)
(op een schaal van 5 is dit dus)
Ik ben niet zon metroid fan want ik heb nog nooit zo van die spellen gespeeld (ben sinds woendsdag pas 15) en mijn eerste spel was duckhunt voor de rest heb ik alleen mario op de nes gespeeld dus nostalgie is er voor mij niet bij
This space is occupied
Probeer dan eens Super Metroid met een emu of zo, want dat spel is zoooooooo sfeervol.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
k heb nog en cd'tje met 800 roms van de snes van iemand gehad (mislukte DREAMSNES cd )(dreamcast)Op zondag 07 juli 2002 22:26 schreef GolbeZeromus het volgende:
Probeer dan eens Super Metroid met een emu of zo, want dat spel is zoooooooo sfeervol.
dus ik zal ff kijken
This space is occupied
Dank u, robertos!
Poll: Wie van deze regulars mag van jou HGGCT deel 8 openen?
• blakez
• daFubar
• FLiP.m0
• GolbeZeromus
• Phydomir
• real_raichu70
• robertos
• schnumi
• TekkenMaster
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
* Dyxtra stemt voor mede-metroid fan GolbeZeromus
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dank je wel D3. Ikzelf heb op daFubar gestemd. Ik ga natuurlijk niet op mezelf stemmen.

Logotje gemaakt. Beetje design gepikt van www.dsigning.com. Wat vinden jullie ervan? En eerlijk zijn he?
Dank je wel D3!

Logotje gemaakt. Beetje design gepikt van www.dsigning.com. Wat vinden jullie ervan? En eerlijk zijn he?
Dank je wel D3!
Kruisje bij mij. Even de link in je browser pasten dan werkt ie.Op zondag 07 juli 2002 22:34 schreef GolbeZeromus het volgende:
Logotje gemaakt. Beetje design gepikt van www.dsigning.com. wat vinden jullie ervan? En eerlijk zijn he?
Niet slecht, ik vind hem alleen wat saai zwart/wit. Maar ik ben dan ook een fan van veel kleurtjes
f.k.a D³
Oftewel van goede physics?Op zondag 07 juli 2002 22:42 schreef D³ het volgende:
[..]
Kruisje bij mij. Even de link in je browser pasten dan werkt ie.
Niet slecht, ik vind hem alleen wat saai zwart/wit. Maar ik ben dan ook een fan van veel kleurtjes
Heb je in principe wel gelijk in ja. Maar:
a. Ik weet nou niet precies wat echte Metroid kleuren zijn.
b. Ik wil die kleuren dan ook laten overlopen over het woord Metroid heen, maar ik heb geen idee hoe dat moet.
Ik ben fan van veel dingenOp zondag 07 juli 2002 22:45 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Oftewel van goede physics?
Heb je in principe wel gelijk in ja. Maar:
a. Ik weet nou niet precies wat echte Metroid kleuren zijn.
b. Ik wil die kleuren dan ook laten overlopen over het woord Metroid heen, maar ik heb geen idee hoe dat moet.
Zoek anders een mooi plaatje van Samus of iets anders en prak dat erbij, knapt de boel meestal erg van op (Zie bijv. http://www.clubnintendo.net/ bovenste gedeelte, de naam is in principe simpel, die Samus/Mario etc maken het mooi).
Wat gebruik je trouwens, Photoshop?
f.k.a D³
Photoshop idd. Ik heb ook dat PSP7, maar volgens mij is dat een wat meer beperkt programma. Kan het ook compleet fout hebben hoor. Het lijkt iig wel zo.
Edit: Ze mogen trouwens wel heel snel die mem. card 251 hier uitbrengen. Want met zoveel topgames heb ik niet zin om nog zo'n 59 blocks mem. card te kopen.
Edit: Ze mogen trouwens wel heel snel die mem. card 251 hier uitbrengen. Want met zoveel topgames heb ik niet zin om nog zo'n 59 blocks mem. card te kopen.
waarom niet?? Ze kosten toch maar 12 euro (thrustmaster - Dixons)
en je gaat me toch niet vertellendat je het erg vind om af en toe te switchen van mem card
(damn, mensen en hun LUXEproblemen)
en je gaat me toch niet vertellendat je het erg vind om af en toe te switchen van mem card
This space is occupied
Verwijderd
woei eindelijk een goede tijd bij artic bay expert. namelijk:
snelste ronde: 35,467
tijd: 1,49.658
sorry maar ik kan nog geen plaatje ofzo maken zal ik zo snel mogelijk proberen te doen.
snelste ronde: 35,467
tijd: 1,49.658
sorry maar ik kan nog geen plaatje ofzo maken zal ik zo snel mogelijk proberen te doen.
waar hebben jullie een logo voor maken?
ik bied me aan...
ik wil ook wel een vette openingspic maken ofzo...
wallpapers anyone?
ik bied me aan...
ik wil ook wel een vette openingspic maken ofzo...
wallpapers anyone?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ben eigenlijk benieuwd of er al wat mensen zijn die ondertussen een gamecube uit de USA hebben.. vind het eigenlijk wel makkelijk om ze via dvdboxoffice.com te bestellen (geen verzendkosten, en eerdere releasedates).
heb begrepen dat het qua stroom wel goed te doen moet zijn m.b.v. een andere adaptor of iets dergelijks.
ikzelf heb alleen oude Aristona tv wel met een scart aansluiting.. weet iemand waar zo'n tv aan moet voldoen?? en wat ik nog meer nodig heb om een USA cube te laten werken hiero?
heb begrepen dat het qua stroom wel goed te doen moet zijn m.b.v. een andere adaptor of iets dergelijks.
ikzelf heb alleen oude Aristona tv wel met een scart aansluiting.. weet iemand waar zo'n tv aan moet voldoen?? en wat ik nog meer nodig heb om een USA cube te laten werken hiero?
Ik vind het niet erg om te switchen nee. Maar ik wil geen 3rd party hardware eerlijk gezegd. Doe mij maar gewoon Nintendo zooi, betaal je wat meer, maar dan heb je ook kwaliteit.Op zondag 07 juli 2002 23:15 schreef TekkenMaster het volgende:
waarom niet?? Ze kosten toch maar 12 euro (thrustmaster - Dixons)
en je gaat me toch vvertellendatniet het erg je ind om af en toe te switchen van mem card
hier ben ik het 100% mee eens. Tevens op u gestemt, Golbezeromus. Weet iemand hier toevallig (geen gamecube maar goed) wanneer Metroid Fusion uitkomt?Op zondag 07 juli 2002 23:35 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om te switchen nee. Maar ik wil geen 3rd party hardware eerlijk gezegd. Doe mij maar gewoon Nintendo zooi, betaal je wat meer, maar dan heb je ook kwaliteit.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
je maakt me verlegen golbe!Op zondag 07 juli 2002 22:34 schreef GolbeZeromus het volgende:
Dank je wel D3. Ikzelf heb op daFubar gestemd. Ik ga natuurlijk niet op mezelf stemmen.
[afbeelding]
Dank je wel D3!
ik ben ervoor dat ds het gewoon doet.
het design is wel leuk, maar het heeft een erg hoog tutorial gehalte...
zucht, ik moet morgen afrijden en was gisteren strontlazerus... STRESS!

zoiets?
ff 5 min gekloot
met third pary mem. cards heb je nooi problemen tenzij ze gecomprimeerd zijn zoals die psx krengen (ik heb al vanaf het begin een third party mem card en hij doet het perfect)
met controllers is dat natuurlijk weer een ander verhaal
This space is occupied
Verwijderd
ik heb een mem card van GT line, ik heb 1 keer gehad dat ik een error kreeg bij het opslaan van wa punten bij SMB verder geen problemen, ik heb ook zo'n cheap controller van GT line (die was gratis bij FRS) en die stuurt uit zichzelf alle kanten inOp zondag 07 juli 2002 23:44 schreef TekkenMaster het volgende:
met third pary mem. cards heb je nooi problemen tenzij ze gecomprimeerd zijn zoals die psx krengen (ik heb al vanaf het begin een third party mem card en hij doet het perfect)
Wanneer ben jij niet strontlazerus?Op zondag 07 juli 2002 23:40 schreef daFubar het volgende:
[..]
je maakt me verlegen golbe!
ik ben ervoor dat ds het gewoon doet.
het design is wel leuk, maar het heeft een erg hoog tutorial gehalte...
zucht, ik moet morgen afrijden en was gisteren strontlazerus... STRESS!jullie horen uiteraard hoe het afloopt, maar tot dan ben ik te gestresst voor mijn kjoebje...
Iig, hoe laat moet je afrijden en voor de hoeveelste keer? Of wordt het de eerste?
wel ontopic blijven he!
heeft iemand al pikmin uitgespeeld??
en wat vond je er van. het lijkt me namelijk wel een leuk spel om te huren
heeft iemand al pikmin uitgespeeld??
en wat vond je er van. het lijkt me namelijk wel een leuk spel om te huren
This space is occupied
Verwijderd
Nog niet uitgespeeld, dat niet (teveel games, teveel geld
) Maar Pikmin is wel ultiem mooi en sfeervol. Zo schattig om al die pikminnetjes achter je aan te zien rennen
nee, maar je lelijke doet het wel...Op maandag 08 juli 2002 10:43 schreef Miramar2002 het volgende:
<offtopic>
Doet mijn mooie plaatje het al ???
</offtopic>
Nouja dat je gaat tunen is tot daar aan toe maar om je auto nou smaller te tunen door er een stuk uit het midden te slijpen enz., en er dan bredere banden enzo onder gaat leggen vind ik overdrevenOp maandag 08 juli 2002 10:43 schreef Miramar2002 het volgende:
<offtopic>
Doet mijn mooie plaatje het al ???
</offtopic>
wat vonden jullie trouwens van de japanse Mario sunshine reclame's ? ( let ff niet op de japper die op de achtergrond chinees staat te bléren

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Nee ik doe aan dremelen. Met dank aan Wimo. voor het beschikbaar stellen van zijn opgevoerde dremel. thnx Aap Dude
Ik vond die reclame wel leuk.Op maandag 08 juli 2002 11:25 schreef harley het volgende:
[..]
Nouja dat je gaat tunen is tot daar aan toe maar om je auto nou smaller te tunen door er een stuk uit het midden te slijpen enz., en er dan bredere banden enzo onder gaat leggen vind ik overdreven![]()
wat vonden jullie trouwens van de japanse Mario sunshine reclame's ? ( let ff niet op de japper die op de achtergrond chinees staat te bléren![]()
)
Je zag ook meteen een klein stukje meer van de levels dan alleen maar de eerste level.
argh
ik denk stop ssbm er nog eens in
wie van jullie haalt er in godsnaam met Cruel Melee 20 KO's???
ik kom niet verder als 1...
Verwijderd
wat is cruel melee?Op maandag 08 juli 2002 13:49 schreef Phusebox het volgende:
argh
'k Heb net vanmorgen Mewto unlocked.. Moet er nog een paar en dan kan ik verder met m'n events.. Ik ben 't eigenlijk steeds meer aan het spelen nu.. wordt steeds leuker..
Lukt 't trouwens bij jullie wel om met samus die zandzak zo ver mogelijk te slaan? Elke keer wanneer ik er een smash move op uit oefen dan sla ik die zak alleen maar omhoog..
Voor de rest speel ik eigenlijk niet veel meer op m'n cube.. strax wanneer de adventures op de stoep staan zal er wel wat meer op gespeeld worden..
Lukt 't trouwens bij jullie wel om met samus die zandzak zo ver mogelijk te slaan? Elke keer wanneer ik er een smash move op uit oefen dan sla ik die zak alleen maar omhoog..
Voor de rest speel ik eigenlijk niet veel meer op m'n cube.. strax wanneer de adventures op de stoep staan zal er wel wat meer op gespeeld worden..
Ik vind het GameCube logo trouwens best veel op dat van OCP lijken
het kwam me al bekend voor bij de introductie maar vandeweek was er een film op tv en toen wist ik het ineens weer waar ik zo iets vergelijkbaars al eerder had gezien
het kwam me al bekend voor bij de introductie maar vandeweek was er een film op tv en toen wist ik het ineens weer waar ik zo iets vergelijkbaars al eerder had gezien
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
die staat waar ook 100 man melee staatOp maandag 08 juli 2002 13:52 schreef WuKen het volgende:
[..]
wat is cruel melee?
laat maar lees net dat het een hoax was dat je iets speciaals krijgt als je 20 ventjes verslaat in cruel melee
Ehm, wat bedoel je dan met OCP?Op maandag 08 juli 2002 13:57 schreef harley het volgende:
Ik vind het GameCube logo trouwens best veel op dat van OCP lijken
Omni Consumer Products. Hij heeft Robocop zitten kijkenOp maandag 08 juli 2002 14:01 schreef blakez het volgende:
[..]
Ehm, wat bedoel je dan met OCP?
Bij 5 kills krijg je wel wat Phusebox.
zover kom ik toch nietOp maandag 08 juli 2002 14:14 schreef GolbeZeromus het volgende:
Bij 5 kills krijg je wel wat Phusebox.
ik speel dit spel alleen maar multiplayer
en dan is het gewoon button-bashing
ik snap er namelijk voor de rest geen zak van
Juist jah het was robocop had expres de naam van de film niet vermeld
kijken hoe lang het duurde voordat iemand het vroeg en evt antwoord gaf
maar had niemand anders dat gevoel toen ze het logo presenteerden ?
enneuh de film heb ik niet meer gekeken wmaar was aan het pingelen / zappen en toen kwam ik het logo ineens tegen
enneuh de film heb ik niet meer gekeken wmaar was aan het pingelen / zappen en toen kwam ik het logo ineens tegen
Verwijderd
Heb net Allstar mode gehaald met iedereen
Nu maar alle events halen, dus ik begin maar weer eens met event 50 (voor de zoveelste keer). Na een paar keer kom ik eindelijk bij Ganondorf, met nog 2 levens over (140% eerste leven). Verwond Ganondorf tot ongeveer 30%, vervolgens wordt ik van de rand gemept. Laatste leven.. Ganondorf heeft inmiddels 120%, genoeg voor een smash attack dus. GAAT DE DEURBEL!!! aargh, smash attack mislukt en ik dood
K*T event, heb hem nu al tig keer geprobeerd.
Nu maar alle events halen, dus ik begin maar weer eens met event 50 (voor de zoveelste keer). Na een paar keer kom ik eindelijk bij Ganondorf, met nog 2 levens over (140% eerste leven). Verwond Ganondorf tot ongeveer 30%, vervolgens wordt ik van de rand gemept. Laatste leven.. Ganondorf heeft inmiddels 120%, genoeg voor een smash attack dus. GAAT DE DEURBEL!!! aargh, smash attack mislukt en ik dood
K*T event, heb hem nu al tig keer geprobeerd.
Je gelooft toch niet echt dat Sonic en Tails in SSBM zittenlaat maar lees net dat het een hoax was dat je iets speciaals krijgt als je 20 ventjes verslaat in cruel melee

Verwijderd
Heb net Star Wars uitgespeeld! Nou heb ik al mijn gamez uitgespeeld
Maar ik ben in het weekend naar de film geweest nl spiderman dus heb ik gelijk weer zin om het spel weer in mijn cube te gooien! Ga ik hem ff op supermoeilijk uitspelen en alle extra's halen
zo! rijbewijs gehaald, tijd voor een biertje en mijn GAMECUBE!!! weg stress, weg gezeik... FEEST!!!Op maandag 08 juli 2002 15:25 schreef saabracer het volgende:
Heb net Star Wars uitgespeeld! Nou heb ik al mijn gamez uitgespeeldMaar ik ben in het weekend naar de film geweest nl spiderman dus heb ik gelijk weer zin om het spel weer in mijn cube te gooien! Ga ik hem ff op supermoeilijk uitspelen en alle extra's halen
kan ik eindelijk weer brokstukken gaan verzamelen.
Gefeliciteerd daFubar. Ik ben ook op weg, kheb vandaag mn theorie gehaald, in 1 keer, en uiteraard met het maximum aantal toegestane foutenOp maandag 08 juli 2002 15:32 schreef daFubar het volgende:
[..]
zo! rijbewijs gehaald, tijd voor een biertje en mijn GAMECUBE!!! weg stress, weg gezeik... FEEST!!!

woei veel plezier daaro.Op maandag 08 juli 2002 15:32 schreef daFubar het volgende:
[..]
zo! rijbewijs gehaald, tijd voor een biertje en mijn GAMECUBE!!! weg stress, weg gezeik... FEEST!!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
GeFeLiCiFlapstaart DaFubar..Op maandag 08 juli 2002 15:32 schreef daFubar het volgende:
[..]
Tegen mij zei de examinator: "Nou jongen, veel stelde het allemaal niet voor.... Net voldoende"
Verwijderd
Congrats DaFubar. Tegen mij zei hij heel rustig gefeliciteerd. Toen bleef ik niet meer zo rustigOp maandag 08 juli 2002 15:32 schreef daFubar het volgende:
[..]
rijbewijs, who needs it...
hehe
tja ik weet 't... dit jaar 23 en nog geen rijbewijs
maar ik mis t niet
hehe
tja ik weet 't... dit jaar 23 en nog geen rijbewijs
maar ik mis t niet
gelukkig zijn we allemaal lekker on-topic bezig 
maar jonges, allemaal bedankt!
als het gemeentehuis nou eens open was, kon ik mijn papiertje tenminste ophalen en gaan cruisen
maar jonges, allemaal bedankt!
als het gemeentehuis nou eens open was, kon ik mijn papiertje tenminste ophalen en gaan cruisen
voor de geslaagde mensen gefeliciteerd. ( autorijbewjis is toch niets aan wil je kunnen gassen koop een motor en haal daarvoor je rijbewijs
)
voor mensen die hun n64 nog 1 x in het zonnetje willen zetten ->
Banjo Kazooie
€ 24,95
Banjo Tooie
€ 24,95
Command & Conquer
€ 19,95
Excitebike 64
€ 19,95
Kirby 64: The Crystal Shards
€ 24,95
Lylat Wars
€ 19,95
Mario Golf
€ 24,95
Mario Kart 64
€ 29,95
Mario Tennis
€ 24,95
Mario Party 3
€ 24,95
Mickey's Speedway
€ 24,95
Paper Mario
€ 19,95
Super Smash Bros
€ 29,95
Zelda: Majora's Mask
€ 24,95
Zelda: Ocarina Of Time
€ 24,95
Pokemon Puzzle League
€ 19,95
Pokemon Snap
€ 19,95
Pokemon Stadium
€ 24,95
Pokemon Stadium 2
€ 24,95
Accesoires :
Controller Pak
€ 12,95
Expansion Pak (4MB)
€ 12,95
RF-Switch + Modulator
€ 12,95
Rumble Pak
€ 12,95
Transfer Pak
€ 12,95
ALLES is nieuw, is de laatste stuiptrekking van nintendo om ervan af te komen
ik heb zelf al hieruit mijn voordeeltje getrokken
voor mensen die hun n64 nog 1 x in het zonnetje willen zetten ->
Banjo Kazooie
€ 24,95
Banjo Tooie
€ 24,95
Command & Conquer
€ 19,95
Excitebike 64
€ 19,95
Kirby 64: The Crystal Shards
€ 24,95
Lylat Wars
€ 19,95
Mario Golf
€ 24,95
Mario Kart 64
€ 29,95
Mario Tennis
€ 24,95
Mario Party 3
€ 24,95
Mickey's Speedway
€ 24,95
Paper Mario
€ 19,95
Super Smash Bros
€ 29,95
Zelda: Majora's Mask
€ 24,95
Zelda: Ocarina Of Time
€ 24,95
Pokemon Puzzle League
€ 19,95
Pokemon Snap
€ 19,95
Pokemon Stadium
€ 24,95
Pokemon Stadium 2
€ 24,95
Accesoires :
Controller Pak
€ 12,95
Expansion Pak (4MB)
€ 12,95
RF-Switch + Modulator
€ 12,95
Rumble Pak
€ 12,95
Transfer Pak
€ 12,95
ALLES is nieuw, is de laatste stuiptrekking van nintendo om ervan af te komen
ik heb zelf al hieruit mijn voordeeltje getrokken
zitten nou niet echt bepaalde wannahaves tussen die niet iedereen al heeft...Op maandag 08 juli 2002 16:49 schreef harley het volgende:
Voor mensen die de N64 nog ff vlug goedkoop van enkele spellen willen voorzien lees eind dit topic ff -> [topic=454003/1]
en voor ik iets ga kopen. ik zit nog steeds met een Conkers Bad Fur Day die ik teveel heb...
Voor mij wel zoals banjootooie en mario kart ( i know shame on meOp maandag 08 juli 2002 16:52 schreef Phusebox het volgende:
[..]
zitten nou niet echt bepaalde wannahaves tussen die niet iedereen al heeft...
Maar hiermee kan ik wel ff vooruit totdat de echte goeie gc spellen komen
* Dyxtra *Op maandag 08 juli 2002 15:32 schreef daFubar het volgende:
[..]

En GZ, ben je je mentaal al aan het voorbereiden voor de opening? De stemming is een 'land-slide' zo te zien
f.k.a D³
jippie stemmen...
en diegene die de stemming organiseert bepaalt op wie je mag stemmen...
democratisch!
ik vind dat we moeten stemmen op wie mag stemmen wie mag bepalen op wie er gestemd mag worden!
kijk zoiets:
Poll: Wie is de Gamecube-God?
• Phusebox
• Phusebox

hehe sorry jongens
was me aan t vervelen en in een "melige" bui
democratisch!
ik vind dat we moeten stemmen op wie mag stemmen wie mag bepalen op wie er gestemd mag worden!
kijk zoiets:
Poll: Wie is de Gamecube-God?
• Phusebox
• Phusebox

hehe sorry jongens
was me aan t vervelen en in een "melige" bui
gameland-helmond.nlOp maandag 08 juli 2002 17:37 schreef foxFX het volgende:
Welke winkel is dat dan harley?
is een online winkel maar hebben ook een showroom in tada helmond vlakbij eindhoven.
ze hebben zelfs nog enkele nieuwe snes spellen
Ik heb de 9 personen gehaald uit de top 10's van de stats, lijkt me redelijk eerlijk.Op maandag 08 juli 2002 17:41 schreef Phusebox het volgende:
jippie stemmen...
democratisch!
Ik dacht dat zo'n poll een leuk idee was om andere mensen ook eens het te laten openen, ipv steeds dezelfde. Sorry dat ik met zo'n idioot idee kwam en iets probeer bij te dragen aan dit topic.ik vind dat we moeten stemmen op wie mag stemmen wie mag bepalen op wie er gestemd mag worden!
f.k.a D³
Verwijderd
mmm, ze hebben zeker de prijzen op hun site dan nog niet upgedate. Want die prijzen daar zijn niet echt laag te noemen.Op maandag 08 juli 2002 17:52 schreef harley het volgende:
[..]
gameland-helmond.nl
is een online winkel maar hebben ook een showroom in tada helmond vlakbij eindhoven.
ze hebben zelfs nog enkele nieuwe snes spellen
Verwijderd
Klik op de Nintendo aanbieding..
Directe Link
Directe Link
Ik vind het een goed ideeIk dacht dat zo'n poll een leuk idee was om andere mensen ook eens het te laten openen, ipv steeds dezelfde. Sorry dat ik met zo'n idioot idee kwam en iets probeer bij te dragen aan dit topic.
Verwijderd
Je gaat toch ook niet wat bijdragen aan dit topicOp maandag 08 juli 2002 17:56 schreef D³ het volgende:
.....
Ik dacht dat zo'n poll een leuk idee was om andere mensen ook eens het te laten openen, ipv steeds dezelfde. Sorry dat ik met zo'n idioot idee kwam en iets probeer bij te dragen aan dit topic.

En nog ff offtopic: Wat is een goed gba spel om in de vakantie onderweg te gaan doen???
indien je ooit hebt leren lezenOp maandag 08 juli 2002 17:56 schreef D³ het volgende:
[..]
Ik heb de 9 personen gehaald uit de top 10's van de stats, lijkt me redelijk eerlijk.
[..]
Ik dacht dat zo'n poll een leuk idee was om andere mensen ook eens het te laten openen, ipv steeds dezelfde. Sorry dat ik met zo'n idioot idee kwam en iets probeer bij te dragen aan dit topic.
dan had je kunnen lezen dat het niet echt serieus bedoelt was maar ja...
Golden SunOp maandag 08 juli 2002 18:25 schreef darthraver het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet wat bijdragen aan dit topic![]()
![]()
![]()
En nog ff offtopic: Wat is een goed gba spel om in de vakantie onderweg te gaan doen???
kick ass!!!
Verwijderd
Volgens mij bedoeld D³ het ook niet echt serieusOp maandag 08 juli 2002 18:26 schreef Phusebox het volgende:
[..]
indien je ooit hebt leren lezen
dan had je kunnen lezen dat het niet echt serieus bedoelt was maar ja...

Lees dit topic eens door: [topic=543699]En nog ff offtopic: Wat is een goed gba spel om in de vakantie onderweg te gaan doen???
Hee, die N64 aanbieding is relaxed. Paper mario wil ik wel hebben voor dat geld.
Edit: Sorryyyyyyyyy daFubar. Ik heb je niet eens gefeliciteerd. Bij deze dan: Gefeliciteerd
Ikzelf heb mijn rijbewijs alweer twee en een half jaar
Edit: Sorryyyyyyyyy daFubar. Ik heb je niet eens gefeliciteerd. Bij deze dan: Gefeliciteerd
Ikzelf heb mijn rijbewijs alweer twee en een half jaar
Welke games van die lijst kunnen jullie me aanraden ?
heb er bijna geen een van ( zelda ofcourse wel
)
heb er bijna geen een van ( zelda ofcourse wel
Als ik jou was zou ik voor de 2 Banjo's gaan (echt humor!), Lylat Wars, Mario Kart 64, Paper Mario, Mario Party 3, en als je SSBM nog niet heb top de GC kun je Smash Bros ook wel nemen denk ik.
congratz fubar =)
hmmz.. ik w8 nog wel ff tot die n64 nog goedkoper is en je hem voor een appel en een ei kan kopen .. niet te lang w8en want anders wordt ie weer te duur =)
hmmz.. ik w8 nog wel ff tot die n64 nog goedkoper is en je hem voor een appel en een ei kan kopen .. niet te lang w8en want anders wordt ie weer te duur =)
Is dit nog interessant voor iemand? Ik wilde een eventuele SNES koper dit niet onthouden.
DaFubar van harte.
Is er hier iemand die Paper mario al heeft en misschien z'n ervaring over dit spel wil delen want als die leuk is bestel ik die er nog even bij.
Heb nl. Banjo Kazooie en Tooie en Zelda MM al besteld.
Ben nou toch blij dat Zelda afgelopen zaterdag niet meer voor E69,- bij de Dixons lag anders had ik hem ook nog meegenomen
Is er hier iemand die Paper mario al heeft en misschien z'n ervaring over dit spel wil delen want als die leuk is bestel ik die er nog even bij.
Heb nl. Banjo Kazooie en Tooie en Zelda MM al besteld.
Ben nou toch blij dat Zelda afgelopen zaterdag niet meer voor E69,- bij de Dixons lag anders had ik hem ook nog meegenomen
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Ik ben dus terug van de big LAN Multiplayer Madness . En raad eens wat er daar op m'n kop viel ?
Een stoffen GC reclamebanner van 1.5 op 2.5 . Best mooi , heeft dat weekend ook als deken voor me gediend
Een stoffen GC reclamebanner van 1.5 op 2.5 . Best mooi , heeft dat weekend ook als deken voor me gediend
Iemand intussen al event 50 gehaald van SSBM?
woeiii das wel een vette aanbieding.Op maandag 08 juli 2002 20:47 schreef GolbeZeromus het volgende:
Is dit nog interessant voor iemand? Ik wilde een eventuele SNES koper dit niet onthouden.
toch doe ik het niet, ik heb al zo weinig tijd voor mijn cube.
phusebox, waarom altijd zo negatief? "rijbewijs, who needs it" "poll = KUT"
en waarom vind je golden sun kickass als je de gba zó kut vindt dat je hem meteen hebt verkocht?
ik vat m niet helemaal.
EN WANNEER GAAT PHUSEBOX.COM ONLINE!!!
PICS!Op maandag 08 juli 2002 21:23 schreef real_raichu70 het volgende:
Ik ben dus terug van de big LAN Multiplayer Madness . En raad eens wat er daar op m'n kop viel ?
kheb golden sun op een Emu gespeeld, en ik was meteen addicted maar heb mezelf er vanaf gehouden mocht er ooit nog een fatsoenlijk gba komen met backlight dan ga ik GoldenSun meteen kopen...Op maandag 08 juli 2002 22:58 schreef daFubar het volgende:
[..]
phusebox, waarom altijd zo negatief? "rijbewijs, who needs it" "poll = KUT"
en waarom vind je golden sun kickass als je de gba zó kut vindt dat je hem meteen hebt verkocht?
ik vat m niet helemaal.
[..]
de gba sucks, goldensun rules
Hehe kwam dit plaatje tegen:

Ik deel hem uit aan ds, de man die meer weet over Nintendo & Nintendo games dan alle posters hier samen

Ik deel hem uit aan ds, de man die meer weet over Nintendo & Nintendo games dan alle posters hier samen
f.k.a D³
LOLOp maandag 08 juli 2002 23:23 schreef D³ het volgende:
[afbeelding]
hier nog wat nieuwtjes. 
007 nightfire
poeh poeh mooier als Medal of Honor.
pakketje:
Super Mario Sunshine met GC
raven shield ook naar GC
007 nightfire
poeh poeh mooier als Medal of Honor.
pakketje:
Super Mario Sunshine met GC
raven shield ook naar GC
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
oke als iedereen gaat feliciteren moet ik het ook maar. Iedereen die voor wat geslaagd is gefeliciteerd en iedereen die gezakt is volgende keer beter.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Ik heb event 51 al gehaald. 50 was toch met die twee handen. Die heb ik met yoshi gehaald eerst op de crazy en daarna op de normale af gaan.Op maandag 08 juli 2002 21:49 schreef GolbeZeromus het volgende:
Iemand intussen al event 50 gehaald van SSBM?
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Verwijderd
LOL, maar ik weet niet als ik hier blij mee moet zijn. De term whore is namelijk negatief, anyway.. toch bedankt I guessOp maandag 08 juli 2002 23:23 schreef D³ het volgende:
[afbeelding]
Gisteren event 49 gehaald, zonet 50. Heb gewoon een character gebruikt die supersterk is en niet zo snel van de rand afvalt, ganondorf dus. Omhoog+A smash werkt uitstekend.Iemand intussen al event 50 gehaald van SSBM?
PHUSE KIJK OP http://www.dimensionplus.nl YES!!!!!!!!!!
finally SSX TRICKY HAS ARRIVED.
morgen effe naar apeldoorn karren.
finally SSX TRICKY HAS ARRIVED.
Verwijderd
/me heeft net burnout aangeschaft
lekker spel flink scheuren tegen het verkeer in ziet er ook erg gelikt uit constant 60 fps en met 2 man is echt leuk elkaar beetje in andere auto's duwen
lekker spel flink scheuren tegen het verkeer in ziet er ook erg gelikt uit constant 60 fps en met 2 man is echt leuk elkaar beetje in andere auto's duwen
hmmmm... die moet ik toch maar eens huren denk ik.Op dinsdag 09 juli 2002 14:17 schreef SilverBolt het volgende:
/me heeft net burnout aangeschaft
ik heb trouwens bij pikmin the crash site en the forest of hope (ofzo) uitgespeeld. maar in the forest navel zitten echt TE kloterige beesten, om over dat waterlevel (naam ff kwijt) nog maar te zwijgen.
oftewel, pikmin is best wel pittig...
Verwijderd
Pikmin, SSB:M, Waverace en Luigi's Mansion zijn nu trouwens voor 49,99 bij de mediamarkt te halen.
Verwijderd
pikmin ook? da's best wel goedkoop. van luigi's mansion en waverace snap ik het wel maar pikmin is redelijk nieuw.
vraag je niks af, koop hem gewoon! hij is fantastisch!Op dinsdag 09 juli 2002 14:50 schreef Xen het volgende:
pikmin ook? da's best wel goedkoop. van luigi's mansion en waverace snap ik het wel maar pikmin is redelijk nieuw.
Verwijderd
De rest ook, de gamecube is er pas sinds 5 mei dus al die games zijn nog geen 2 maand oud dus ook nog redelijk nieuw lijkt mij.Op dinsdag 09 juli 2002 14:50 schreef Xen het volgende:
Media Markt voert deze prijzen al sinds de introductie hoor.Op dinsdag 09 juli 2002 14:50 schreef Xen het volgende:
Verwijderd
Hmm.. saai hiero hoor 
naja, dan maar ff de lay-out verneuken met een paar Raven shield screenies:

Entrance secured

Sector clear

Meer screenshots
Zijn wel PC screenshots, maargoed, de eerste tactische shooter voor de GC is een feit.

Entrance secured

Sector clear

Meer screenshots
Zijn wel PC screenshots, maargoed, de eerste tactische shooter voor de GC is een feit.
Verwijderd
Zal ik nou supermonkeyball halen of niet...Ik zit een beetje te twijfelen. 1080 snowboarding moet gewoon uitkomen en snel een beetje
Verwijderd
ho esOp dinsdag 09 juli 2002 16:13 schreef ds het volgende:
Hmm.. saai hiero hoor
[afbeelding]
Entrance secured
[afbeelding]
Sector clear
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer screenshots
Daar moet je maar niet vanuit gaan hoor..Op dinsdag 09 juli 2002 16:14 schreef Appel het volgende:
[..]
ho esziet er gelikt uit zeg!! ziet er op de gb meschien wel nog mooier uit..
Verwijderd
tja.. ik heb geen GC maar als het er zo uit gaan zien op de gc zou het zeker een vet spel worden..Op dinsdag 09 juli 2002 16:37 schreef blakez het volgende:
[..]
Daar moet je maar niet vanuit gaan hoor..
waarom zou het er niet zo uit kunnen zien op de gc?
de reso is lager, dus dat scheelt al een eind.
en daar komt nog eens bij dat de gc volgens mij vele malen krachtiger is dan wij denken...
tenminste... dat hoop ik
de reso is lager, dus dat scheelt al een eind.
en daar komt nog eens bij dat de gc volgens mij vele malen krachtiger is dan wij denken...
tenminste... dat hoop ik
Dit topic is gesloten.