1000 ? 

Warm uw modems alvast maar op, die gaan overuurtjes maken
Warm uw modems alvast maar op, die gaan overuurtjes maken
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
This space is occupied
Anoniem: 23844
Op woensdag 10 juli 2002 22:59 schreef GolbeZeromus het volgende:
Nou, kom op ds. Posten die zooi. Ik ben benieuwd wat je ons allemaal gaat voorschotelen.
dohOp woensdag 10 juli 2002 22:57 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik zit bij die lava ja.![]()
Jep dat bedoel ik, ik dacht dat je dan al een suit upgrade had waarmee je door die lava kuntJe kan dan bovenin het scherm rollen naar links en dan die je zo'n skelettekop van een draak oid. Als je onderlangs gaat moet je door de lava, maar daar heb je nooit genoeg kracht voor. Volgens mij moest je er ook van de anderte kant inkomen...
Ik weet het helemaal niet meer.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Je kan toch wel een geintje hebben D3?Op woensdag 10 juli 2002 23:06 schreef D³ het volgende:
[..]
doh
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ja tuurlijk, hoezo? Die 'Op woensdag 10 juli 2002 23:25 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Je kan toch wel een geintje hebben D3?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq