is dit nou een add-on op rainbow six? of een spel apart?
/edit btw, very on topic dit
/edit btw, very on topic dit
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 51617
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Ik beschouw het als een complimentOp dinsdag 09 juli 2002 13:42 schreef ds het volgende:
[..]
LOL, maar ik weet niet als ik hier blij mee moet zijn. De term whore is namelijk negatief, anyway.. toch bedankt I guess![]()
Thumbnails:Op dinsdag 09 juli 2002 16:13 schreef ds het volgende:
Hmm.. saai hiero hoor
naja, dan maar ff de lay-out verneuken met een paar Raven shield screenies:
1
| [url=plaatje.jpg][img=200,100]plaatje.jpg[/img][/url] |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Volgens Dimension Plus op 9/8/2002Op dinsdag 09 juli 2002 18:02 schreef blakez het volgende:
Heeft iemand eigenlijk het spel "Worms Blast" ?? Ik lees net dat dat de opvolger is op de vorige worms games die ik op m'n pc met heel veel plezier gespeeld heb.. zeker in multiplayer.. Zou het wat zijn op de gamecube? Ik heb trouwens nog nergens in de winkel zien staan..
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Aha, ik keek dus net op www.gameland-helmond.nl en daar zag ik dat ze hem al verkochten..Op dinsdag 09 juli 2002 18:07 schreef Kramers het volgende:
[..]
Volgens Dimension Plus op 9/8/2002
Anoniem: 23844
En zo leer je elke dag weer iets nieuwsOp dinsdag 09 juli 2002 17:38 schreef D³ het volgende:
Thumbnails:
code:
1 [url=plaatje.jpg][img=200,100]plaatje.jpg[/img][/url]
Jup tis echt een klote spel geworden. Een soort bust-a-move kloonOp dinsdag 09 juli 2002 18:11 schreef blakez het volgende:
[..]
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
SMB is het beste party spel voor de gc tot nu toe.. en de single player is ook cool.. dus ik zou het wel weten. (als dan over 4/5/6 maanden 2 uitkomt.. die ook kopenOp dinsdag 09 juli 2002 16:14 schreef saabracer het volgende:
Zal ik nou supermonkeyball halen of niet...Ik zit een beetje te twijfelen. 1080 snowboarding moet gewoon uitkomen en snel een beetje
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Op dinsdag 09 juli 2002 19:48 schreef ds het volgende:
Anyway, Famitsu heeft Super Mario Sunshine een 38/40 gegeven, goed nieuws dus!
Nu nog ff wachten tot het is bevestigd
f.k.a D³
herw?Op dinsdag 09 juli 2002 20:39 schreef D³ het volgende:
[..]
* Fubaruba GET ! *
The Actual Cover
w000t!The Special Edition package contains the E3 2002 DVD as well as PGC's Japan Experience CD for Windows-based PCs. The Japan Experience CD is a 2-disc set containing Four Hours of video of PGC's trip to Japan for Spaceworld 2001, a visit to Nintendo's Headquarters, and the official GameCube Japanese launch.
Laat me raden, die japanse sites.. begint het met een 'H' en eindigt het op entai?Op dinsdag 09 juli 2002 22:05 schreef daFubar het volgende:
/edit: ik zit op de site van famitsu, netjes japans geinstalleerd... ik snap er echt geen reet van! je kunt niet eens een beetje zoeken ergens naar, want NIKS op die site is te begrijpen... frans snap ik ook niet, maar daar weet je nog een beetje waar je naar moet zoeken en op bepaalde japanse sites weet ik dat ook wel, maar hier absoluut niet.
Op dinsdag 09 juli 2002 20:39 schreef D³ het volgende:
* Anoniem: 23844 GET ! *
je bedoelt vanaf januari/februari 2003 ? of september 2003 ? =)Op dinsdag 09 juli 2002 22:32 schreef blakez het volgende:
....
Jammer genoeg komen er vanaf september ongeveer geen leuke games meer uit..
Dit was een beetje tegenstrijdig bedoeld hoor..Op dinsdag 09 juli 2002 22:51 schreef yamAUchi het volgende:
[..]
je bedoelt vanaf januari/februari 2003 ? of september 2003 ? =)
want juist in oktober/november/december komen de coole games
(sunshine/eternal darkness/metroid prime/star fox adventures)
in september alleen resident evil.. toch ? =)
nee hoor geen goede gamesOp dinsdag 09 juli 2002 22:51 schreef yamAUchi het volgende:
[..]
in september alleen resident evil.. toch ? =)
This space is occupied
helaas; i don't live anywhere near apeldoornOp dinsdag 09 juli 2002 14:05 schreef schnumi het volgende:
PHUSE KIJK OP http://www.dimensionplus.nl YES!!!!!!!!!!![]()
finally SSX TRICKY HAS ARRIVED.morgen effe naar apeldoorn karren.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
tisk tisk... let een op je taalgebruikOp dinsdag 09 juli 2002 23:32 schreef Phusebox het volgende:
[..]
helaas; i don't live anywhere near apeldoorn
ik kan alleen hopen dat de mongolen bij de lokale winkel mijn bestelling niet weer verneukt hebben...
This space is occupied
ik heb hier 3 mr game & watches liggen in perfecte staatOp dinsdag 09 juli 2002 23:37 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
tisk tisk... let een op je taalgebruik
er is nu ene nieuwe winkel in Amsterdam (vlak bij CS) die alle oude consoles met games verkoopt/inkoopt zelfs alle Mr. game and watches (mooi) (69 euro d8 ik)
ja.. dat vind ik dus allemaal beetje kut spellen +)Op dinsdag 09 juli 2002 23:24 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
nee hoor geen goede games![]()
.......
Die Hard Vendetta, Resident Evil, The Last Ninja, Time Splitters 2, Top Gun: Combat Zones, Turok Evolution
Anoniem: 24869
sure =) ik let niet onwijs op die got smileys =DOp dinsdag 09 juli 2002 22:53 schreef blakez het volgende:
[..]
Dit was een beetje tegenstrijdig bedoeld hoor..Vandaar ook die evil smiley.. ik bedoel er dus mee, dat we vanaf september de hele vette games al krijgen.. maar dat de mooiste (vind ik dan) pas in februari komt.. cappiche..
(ow.. just doing my job to get to that 1000 posts, so we can enjoy our new topic with that sensational news ds is gonna bring us)Top 25 Most Wanted Japanese Console Gamestoon volledige bericht
(Updated: July 1, 2002)
Rank Game Title Publisher Platform
1 Star Ocean III: Till the End of Time Enix PS2
2 Devil May Cry 2 Capcom PS2
3 Super Mairo Sunshine Nintendo GC
4 Genso Suikoden III Konami PS2
5 Tales of Destiny II Namco PS2
6 Biohazard 0 Capcom GC
7 Biohazard Online Capcom PS2
8 The Legend of Zelda GC Nintendo GC
9 Phantasy Star Online Episode 1 & 2 Sega GC
9 Shinobi Sega PS2
10 Panzer Dragoon Orta Sega XB
11 Jikkyou Powerful Pro Baseball 9 Konami PS2
12 Popolocrois Story III Sony PS2
13 Zone of the Enders Anbus Konami PS2
14 Soul Calibur II Namco AC
15 Super Mario Advance 3 Nintendo GBA
16 Pocket Monster Advance Nintendo GBA
17 Hoshin Engi 2 Koei PS2
18 Silent Hill 3 Konami PS2
19 Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball Tecmo XB
20 Super Monkey Ball 2 Sega GC
21 Namco Super War Namco WSC
22 Metroid Prime Nintendo GC
23 Final Fantasy III Square WSC
24 Rygar: The Legendary Adventure Tecmo PS2
25 Crazy Taxi 3 Sega XB
...the burden he must feel on his shoulders...Op woensdag 10 juli 2002 03:52 schreef yamAUchi het volgende:
(ow.. just doing my job to get to that 1000 posts, so we can enjoy our new topic with that sensational news ds is gonna bring us)
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik denk dat ik dus nog maar even wacht met SSX Tricky...Here's the Final Verdict from IGN.
When compared to the PS2 original, SSX Tricky is a much more balanced title, with even better track design, a better framerate, and improved tricks system, and a whole lot more personality. I haven't played a single
snowboarding game on Xbox, PS2, or GameCube so far that's better than SSX Tricky, so don't hesitate to pick this one up.
Multi-console owners should definitely stay clear of the inferior, slimmed down GameCube version and get the Xbox or PS2 version instead. If you only own a GameCube, remember that despite its shortcomings, it's still a great
snowboarder that deserves to be played again and again. Overall, the PS2 SSX Tricky delivers the best control setup for returning players, but if you've never played SSX before you might as well go for the best-looking and
sounding version: SSX Tricky for Xbox. Personally, I have no problem investing the extra time to get used to the less intuitive control setup in return for the added bells and whistles and the comfort of memory card-less
saving. So check the above table, consider all the differences, and make your decision based on what you value most in games. If you played the original SSX on PS2 and liked how it controlled, then SSX Tricky PS2 will
most definitely be the way to go for you.
Grab shell dude!
haha, neej, was geloof ik de site waar je chu chu rocket kon spelen. erg vet spel trouwens.Op dinsdag 09 juli 2002 22:34 schreef ds het volgende:
[..]
Laat me raden, die japanse sites.. begint het met een 'H' en eindigt het op entai?anyway, misschien dat dit helpt: klik
[..]
haha maar 3 xbox spellenOp woensdag 10 juli 2002 03:52 schreef yamAUchi het volgende:
best wel coole news-site btw -> http://www.the-magicbox.com
veel nieuws over arcade/consoles, (redelijk japan gericht toch wel) veel screens enzo van upcoming games.
allemaal charts verder, deze vond ik wel interessant :
[..]
(ow.. just doing my job to get to that 1000 posts, so we can enjoy our new topic with that sensational news ds is gonna bring us)
This space is occupied
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Hey, dat heb ik nooit gezegd, dat maak jij ervan(ow.. just doing my job to get to that 1000 posts, so we can enjoy our new topic with that sensational news ds is gonna bring us)
ja hey, jij begon met jezelf te hypen ;POp woensdag 10 juli 2002 12:36 schreef ds het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik nooit gezegd, dat maak jij ervan
en niet zo hypen jij, foei!
ok.. maar op zich moet je alles met een redelijk korreltje zout nemen, maar vind het nieuws over nieuwe spellen met redelijk wat screenshots (ook arcade nieuws (weet daar geen andere sites van)) wel leuk om te lezen.Als iemand anders de openingspost wil verzorgen dan roept u maar (GBZ, fubar harley?)
Verder, http://www.the-magicbox.com/ staat bekend om de vele roddels, misschien dat ze hun beleid inmiddels hebben aangepast. Ik bezoek hun site al een tijdje niet meer.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
ik denk niet dat ze op mijn stage erg blij zullen zijn als ik een enorme openingspost ga zitten schrijven. thuis wil ik dat wel doen, maar ik heb morgen daar pas tijd voor.Op woensdag 10 juli 2002 12:36 schreef ds het volgende:
Als iemand anders de openingspost wil verzorgen dan roept u maar (GBZ, fubar harley?)
waarom maken we hier dan niet het grote Nintendo Topic van?Op woensdag 10 juli 2002 12:53 schreef harley het volgende:
Neuh DS als jij zoveel spectaculair nieuws heb ga je je gang maar.
zat zelf te denken aan een grote GBA topic omdat er toch best veel kleine vraagjes zijn
maar of dat nou zo'n succes wordt
en gisteren is er een N64 controller overleden DAMND is al de tweede kapotte of iig met kurenheb nou nog maar 1 goeie
![]()
Anoniem: 34030
als je alledrie de minigames hebt geunlockt en daarna 7500 punten hebt gehaald geloof ik.Op woensdag 10 juli 2002 13:00 schreef darthraver het volgende:
Nja, ook maar voor de 1000 posts
Er komt een nieuwe nederlandse cube sitehttp://cube.insidegamer.nl geloof ik
![]()
En wanneer heb je nou unlimited continues met SMB?
Anoniem: 51617
Mee eens! Maak er nintendo van omdat we toch over van alles en nog wat posten wat met nintendo te maken heeft!waarom maken we hier dan niet het grote Nintendo Topic van?
dan gaan we ook niet meer zo veel offtopic omdat wij fanboys toch alleen maar in nintendo termen kunnen denken
het gaat toch goed zoOp woensdag 10 juli 2002 12:53 schreef daFubar het volgende:
[..]
waarom maken we hier dan niet het grote Nintendo Topic van?
dan gaan we ook niet meer zo veel offtopic omdat wij fanboys toch alleen maar in nintendo termen kunnen denken
idd.. eerst die 3 minigames (7500) dan nog van 5 naar 9 continues (10000) en dan nog 1x verder (2500) en dan heb je unlimited. (dan kan je voor highscore punten gaan)Op woensdag 10 juli 2002 13:05 schreef daFubar het volgende:
[..]
als je alledrie de minigames hebt geunlockt en daarna 7500 punten hebt gehaald geloof ik.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
probeer m eens uit op een andere tv.Op woensdag 10 juli 2002 13:15 schreef Pindakaasman het volgende:
OMG me gamecube is rot
Ik zit te spelen, zet hem uit, 3 uur later weer aan en opeens is me beeld onrustig geworden, met alle games, maakt niet uit welke scart uitgang ik pak op me TValles geprobeerd!
het lijkt net of er diagonaal iets langzaam over me beeld heen glijd
hoe zit dat met garantie? heeft iemand zoiets al aan de hand gehad?
Ik zei alleen dat ik VEEL nieuws had, niet spectaculair of sensationeelja hey, jij begon met jezelf te hypen ;P
Balen.. sowieso heb je 2 jaar garantie (europese wet), gewoon ff teruggaan naar je winkel. Je kunt eventueel nog ff je cube testen op een andere tv, dan weet je het zeker.hoe zit dat met garantie? heeft iemand zoiets al aan de hand gehad?
En dan als tweede post de stats weerOp woensdag 10 juli 2002 15:03 schreef daFubar het volgende:
heej, ds, anders open ik het nieuwe topic en dan kondig ik jou aan en dan kom jij met een FAN-TAS-TISCHE 1e reply
hij is best wel makkelijk, je kan hem ff oefenen in die oefenmode,Op woensdag 10 juli 2002 15:40 schreef darthraver het volgende:
[..]
En dan als tweede post de stats weer![]()
Mja, ik moet nu advanced 30 nog ff doendan heb ik advanced ook uitgespeeld
. Die is moeilijk man
![]()
, iemand nog tips?
idd ik kan hem ook nog niet vinden.Op woensdag 10 juli 2002 15:56 schreef Phusebox het volgende:
hey schnumi heb je ssx al?
hij is hier nergens te krijgen
ben langsgegaan waar ik em besteld heb: misschien volgende week zaterdag zeiden ze daar
Anoniem: 57029
f.k.a D³
het zijn bijde niet echt goed games..Op woensdag 10 juli 2002 16:25 schreef schnumi het volgende:
ja maar niet zo goed als SSX Tricky.
This space is occupied
jah ik snap het ook niet echt meer...Op woensdag 10 juli 2002 16:29 schreef D³ het volgende:
Heb ik wat gemist? GZ zou toch openen?
This space is occupied
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
nope dat was alleen bij de N64..Op woensdag 10 juli 2002 16:39 schreef stormblade32 het volgende:
Slijt bij jullie ook de linker analoge een beetje af bij de steel (teveel SSBM). Er komt dan zo'n wit randje op de richel van de controller, waar de stick in zit.
Zou dit enige gevolgen kunnen hebben ?
This space is occupied
Anoniem: 5577
We zitten nog niet op de 1000+ posts heOp woensdag 10 juli 2002 16:29 schreef D³ het volgende:
Heb ik wat gemist? GZ zou toch openen?
haha je had al mensen met pakken melk op hun rug en een kraantje aan hun arm waar ze bekertje schenken.Op woensdag 10 juli 2002 10:36 schreef daFubar het volgende:
[..]
haha, neej, was geloof ik de site waar je chu chu rocket kon spelen. erg vet spel trouwens.
hentai vind ik dus echt helemaal niks aan.
maargoed, begrijp ik dus dat ds de openingspost gaat verzorgen?
ik las trouwens vanmorgen in de spits dat er in amerika ofzo in winkels van die gasten lopen met een tv en een gamecube aan zich vast. als een lopende gamecube booth ofzo.
dan mogen klanten ff spelen en legt hij er van alles bij uit.
zekers een handige move van the big N.
This space is occupied
dit kosten ze hier ook bij de bart smit hoor, nouja bijna allemaal danOp maandag 08 juli 2002 16:49 schreef harley het volgende:toon volledige bericht
voor de geslaagde mensen gefeliciteerd. ( autorijbewjis is toch niets aan wil je kunnen gassen koop een motor en haal daarvoor je rijbewijs)
voor mensen die hun n64 nog 1 x in het zonnetje willen zetten ->
Banjo Kazooie
€ 24,95
Banjo Tooie
€ 24,95
Command & Conquer
€ 19,95
Excitebike 64
€ 19,95
Kirby 64: The Crystal Shards
€ 24,95
Lylat Wars
€ 19,95
Mario Golf
€ 24,95
Mario Kart 64
€ 29,95
Mario Tennis
€ 24,95
Mario Party 3
€ 24,95
Mickey's Speedway
€ 24,95
Paper Mario
€ 19,95
Super Smash Bros
€ 29,95
Zelda: Majora's Mask
€ 24,95
Zelda: Ocarina Of Time
€ 24,95
Pokemon Puzzle League
€ 19,95
Pokemon Snap
€ 19,95
Pokemon Stadium
€ 24,95
Pokemon Stadium 2
€ 24,95
Accesoires :
Controller Pak
€ 12,95
Expansion Pak (4MB)
€ 12,95
RF-Switch + Modulator
€ 12,95
Rumble Pak
€ 12,95
Transfer Pak
€ 12,95
ALLES is nieuw, is de laatste stuiptrekking van nintendo om ervan af te komen
ik heb zelf al hieruit mijn voordeeltje getrokken
This space is occupied
Anoniem: 58392
het gekke is dat sommige games dan nog duurder zijn ook..Op woensdag 10 juli 2002 16:52 schreef The_Unforgiven het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd,volgens mij heeft EA helemaal geen vertrouwen in de cube ofzow.Ze brengen steeds uitgeklede versies naar de GC,terwijl de PS 2 en/of Xbox wel gewoon nieuwe(in het geval van F1 2002) of meer volledigere titels krijgen.
This space is occupied
Tsk, ik schrap je uit de lijst hoorOp woensdag 10 juli 2002 16:50 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
dit kosten ze hier ook bij de bart smit hoor, nouja bijna allemaal dan
en klopt het is een benulux magazijnsleegverkoop van N
(ben ff me stats aan het boosten
f.k.a D³
neeeeeeeeeeeeeeeeeee :,( (Op woensdag 10 juli 2002 16:54 schreef D³ het volgende:
[..]
Tsk, ik schrap je uit de lijst hoor
TekkenMaster
This space is occupied
Anoniem: 58392
Jah ik begin zo langzamerhand een schijthekel te krijgen aan EA!het gekke is dat sommige games dan nog duurder zijn ook..
(james bond 67 euro!)
Uhmmm is dit bij een winkel te krijgen of via jou te bestellen? Het meest ben ik in OOT geintresseert. Zit er bij majora's mask toevallig dat extra geheugen geval bij?Op maandag 08 juli 2002 16:49 schreef harley het volgende:
voor de geslaagde mensen gefeliciteerd. ( autorijbewjis is toch niets aan wil je kunnen gassen koop een motor en haal daarvoor je rijbewijs)
voor mensen die hun n64 nog 1 x in het zonnetje willen zetten ->
Zelda: Majora's Mask
€ 24,95
Zelda: Ocarina Of Time
€ 24,95
ALLES is nieuw, is de laatste stuiptrekking van nintendo om ervan af te komen
ik heb zelf al hieruit mijn voordeeltje getrokken
Heb ik ook, maar nog niks gemerkt dat dat ding ook afbreekt ofzoOp woensdag 10 juli 2002 16:39 schreef stormblade32 het volgende:
Slijt bij jullie ook de linker analoge een beetje af bij de steel (teveel SSBM). Er komt dan zo'n wit randje op de richel van de controller, waar de stick in zit.
Zou dit enige gevolgen kunnen hebben ?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
mij maakt het niet uit wie het start als er maar veel info isOp woensdag 10 juli 2002 18:30 schreef GolbeZeromus het volgende:
Okee. Als ik het goed begrijp ben ik de aangewezen persoon om het volgende topic te openen (volgens de poll dan).
However. Ik ga niet een topic openen, terwijl ik van tevoren al weet dat ds op zijn minst met twee keer zoveel informatie komt als dat ik nu nog kan vinden. Tevens was hij al veel eerder begonnen met info verzamelen dan ik. Een beetje laks van mijn kant. Daarentegen heb ik niet zoveel tijd om zoveel informatie te verzamelen. Ik doe het goed of helemaal niet. Dus ik zou graag mijn openingspost uitstellen (echte Nintendo stijl)
Dus, ik laat de openingspost over aan onze grote vriend ds. Of aan een ander. Ik geloof dat daFubar als tweede staat.
Deel 9 wil ik echter wel openen. Aangezien ik vakantie heb, is er een stuk meer tijd natuurlijk. Dus dan is er veel meer tijd om info te "gatheren".
Dus openingsboys, laat zien wat je in huis hebt.
PS: 6 kills in Cruel Melee. Weer een trophie erbij.
This space is occupied
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
We zijn eruit!Op woensdag 10 juli 2002 18:30 schreef GolbeZeromus het volgende:
Okee. Als ik het goed begrijp ben ik de aangewezen persoon om het volgende topic te openen (volgens de poll dan).
However. Ik ga niet een topic openen, terwijl ik van tevoren al weet dat ds op zijn minst met twee keer zoveel informatie komt als dat ik nu nog kan vinden. Tevens was hij al veel eerder begonnen met info verzamelen dan ik. Een beetje laks van mijn kant. Daarentegen heb ik niet zoveel tijd om zoveel informatie te verzamelen. Ik doe het goed of helemaal niet. Dus ik zou graag mijn openingspost uitstellen (echte Nintendo stijl)
Dus, ik laat de openingspost over aan onze grote vriend ds. Of aan een ander. Ik geloof dat daFubar als tweede staat.
Deel 9 wil ik echter wel openen. Aangezien ik vakantie heb, is er een stuk meer tijd natuurlijk. Dus dan is er veel meer tijd om info te "gatheren".
f.k.a D³
Op woensdag 10 juli 2002 18:30 schreef GolbeZeromus het volgende:
Roger that.We zijn eruit! ds opent deel 8 en GZ deel 9.
Ga je gang, geef me wel ff een seintje k?heej, ds, anders open ik het nieuwe topic en dan kondig ik jou aan en dan kom jij met een FAN-TAS-TISCHE 1e reply
Zolang het maar informatief isOverigens vind ik een openingspost niet gaan om 'wie de grootste heeft' maar goed.
Hmm, te chaotisch. In SSBM ben ik soms mijn character al kwijtWat ik graag zou willen is een GBA versie van SSBM. Lijkt me zo erg gaaf.
jaaa!!! eindelijk halen we een keertje de 1000 postsOp woensdag 10 juli 2002 18:57 schreef D³ het volgende:
[..]
We zijn eruit!ds opent deel 8 en GZ deel 9.
Overigens vind ik een openingspost niet gaan om 'wie de grootste heeft' maar goed.
PS We gaan de 1000 halen ik voel het
This space is occupied
nee joh dat lijkt me pas 1337, lekker overal smashen..Op woensdag 10 juli 2002 19:37 schreef ds het volgende:
Hmm, te chaotisch. In SSBM ben ik soms mijn character al kwijt. GBA heeft ook te weinig knopjes lijkt me en het scherm is te klein
En ik krijg het maar niet voorelkaar om die Giga bowser trophie te halen. Ik heb adventure mode nu inmiddels al 5 keer gehaald zonder continue op normal en de ene keer komt bowser wel terug tot leven en de andere keer niet. Zeer frustrerend en die keren dat hij terugkwam verloor ik ook nog. @&$)*&$)
This space is occupied
Anoniem: 16219
Anoniem: 18697
Even een technische toelichting, dit zijn geen krasjes. Dit zijn vloeilijn van de kunststof. De kunststof wordt vloeibaar in een matrijs gepoten, omdat deze vloeistof langzaam al afkoelt is deze aan het vloeifront niet meer helemaal vloeibaar, als hij dan om een opening (knop) is heen gestroomd heb je kans op vloeilijnen.Op woensdag 10 juli 2002 17:47 schreef darthraver het volgende:
[..]
trouwens, eerst werd er toch ook nog wat gezegd over die krasjes op de cube....Ze zitten ook op de controllerbij de A-knop rechts eronder, en bij de control stick zitten ze ook
Erg he?
Ik wil dit keer een spel wat singleplayer leuk isOp woensdag 10 juli 2002 20:48 schreef schnumi het volgende:
waar hou je van????wil je een spel wat singleplayer leuk is of juist 1 die multi heel leuk is???
hm...thxOp woensdag 10 juli 2002 20:49 schreef Basp het volgende:
[..]
Even een technische toelichting, dit zijn geen krasjes. Dit zijn vloeilijn van de kunststof. De kunststof wordt vloeibaar in een matrijs gepoten, omdat deze vloeistof langzaam al afkoelt is deze aan het vloeifront niet meer helemaal vloeibaar, als hij dan om een opening (knop) is heen gestroomd heb je kans op vloeilijnen.
Ik heb die voor de PS2 en is inderdaad een leuk spelOp woensdag 10 juli 2002 20:56 schreef darthraver het volgende:
[..]
En @ thekillerbean: Al gedacht aan James Bond?
als je de film leuk vind kan ik je zeker spiderman aanradenOp woensdag 10 juli 2002 21:04 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Ik heb die voor de PS2 en is inderdaad een leuk spelmaar ik wacht liever op de nieuwe bond voor de GC...
This space is occupied
hij lijkt veel op Goldeneye kwa levels (het laatste level lijkt veel op de missile silo) maar is veel te simpelOp woensdag 10 juli 2002 21:23 schreef blakez het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de graphics in spiderman? Zijn die een beetje te pruimen? Ik wil het spel misschien ook wel aanschaffen, omdat ik spiderman altijd wel cool heb gevonden en ook graag de bioscoopfilm ervan wil zien..
Maar aan de andere kant is het misschien beter om James Bond te kopen aangezien ik echt heel veel plezier heb beleefd aan Golden Eye.. (Of is de James Bond op de gamecube veeeeeeeeeeel slechter?)
This space is occupied
* Dyxtra weet zeker dat als ie eenmaal een SNES emulator draaiende heeft op z'n XBOXEN hij het niet kan laten Super Metroid weer van voor af aan te spelenOp woensdag 10 juli 2002 22:22 schreef ds het volgende:
BREAKING NEWS: METROID OP DE XBOX!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
f.k.a D³
Krijgt de Xbox toch nog goede spellenOp woensdag 10 juli 2002 22:35 schreef D³ het volgende:
[..]
* Anoniem: 23844 weet zeker dat als ie eenmaal een SNES emulator draaiende heeft op z'n XBOXEN hij het niet kan laten Super Metroid weer van voor af aan te spelen
PS ik houd het niet van de spanning, bijna 1000 mensen, 1 0 0 0 !!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
O jawel bij mij is 1 van de controllers ook al wit ingesletenOp woensdag 10 juli 2002 16:42 schreef TekkenMaster het volgende:
[..]
nope dat was alleen bij de N64..
nu hebje hier niet echt last van (kan eigenlijk niet meer als je kijkt)
Hej die grap had ik al gemaaktOp woensdag 10 juli 2002 22:40 schreef ds het volgende:
[..]
Krijgt de Xbox toch nog goede spellen
CS docu? Is dat dezelfde als bij 2vandaag?Anyway, ik wil zometeen die Counterstrike documentaire wel ff checken dus schiet ff op met die 1000 posts
Nee, XBOXEN is de officiële benamingOp woensdag 10 juli 2002 22:42 schreef GolbeZeromus het volgende:
Xboxen??? Heb jij er meerdere dan?
Waar zit je nu? Bij dat lava? (Lekker duidelijkAnyway. Over Super Metroid. Wie weet nog hoe je in Norfair bij Ridley moet komen?
f.k.a D³
hoelaat??? en op welk net??? snel snel staks mis ik hetOp woensdag 10 juli 2002 22:40 schreef ds het volgende:
[..]
Krijgt de Xbox toch nog goede spellen
Anyway, ik wil zometeen die Counterstrike documentaire wel ff checken dus schiet ff op met die 1000 posts
Anders wordt het pas na twaalven en dan zijn we vast al over de 1000 heen.
This space is occupied
Neej, dat ging over een N64 emu, ofzoHej die grap had ik al gemaakt
Nee, komt zo, na de reclame op ned 1. Duurt ongeveer een uur.CS docu? Is dat dezelfde als bij 2vandaag?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq