[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Die lijkt mij eerlijk gezegd ook veel toffer. Star Fox zoals Star Fox bedoeld is.Op vrijdag 05 juli 2002 10:34 schreef yamAUchi het volgende:
die starfox die namco maakt lijkt me eigenlijk veel leuker dan die adventure (maar die komt eerder uit)
eindelijk weer echte starfox actie zoals op de snes.. echt geweldig =)
rrribbbit rriibbitt
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Die starfox van namco lijkt me ook wel leuk daar niet van.
Must have Dinosaur Planet
Verwijderd
Ja, veel actie, maar hij was veel te simpel. Dat vond ik jammer.Op vrijdag 05 juli 2002 11:42 schreef Zero00 het volgende:
Op de N64 was starfox gewoon vet. Knallen met tanks, arwing of submarine. Superveel actie. Kijk ook daar heel erg naar uit.
Verwijderd
De vader is al dood volgens het boekje dat je gratis kon krijgen bij de release van OoT en het is wel erg vreemd dat de moeder maar 1 kind mee neemt en de andere overlaat aan haar lot.Op donderdag 04 juli 2002 14:24 schreef ds het volgende:
[..]
Dat is nu juist het leuke, wie zegt dat het VOOR OoT afspeelt. Miyamoto heeft alleen maar gezegd dat het in de jonge jaren van Link afspeelt. Het is dus heel goed mogelijk dat Link opzoek gaat naar zijn echte ouders dus dat het zich afspeelt NA OoT. Vervolgens vindt Link zijn vader (moeder is al dood --> zie OoT) en hij komt erachter dat hij ook nog een zusje heeft (of hij vindt alleen zijn zusje en zij verteld dat hun vader al dood is.. het kan allemaal..)
Tadaa, probleem opgelost. Er zijn genoeg mogelijkheden.
edit: Trouwens, de tweede theorie wordt ondersteund door de laatste trailer.
- Only one is a legend
- The legend is reborn
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
This space is occupied
Trouwens hoeveel kleding soorten heb je in REsident Evil. Ik heb op het net 3 verscheidene gezien kan iemand ze hier posten ofzo
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
dat lijkt mij juist wel een lachen spel! doet een beetje denken aan world cup op de nes en gameboyOp vrijdag 05 juli 2002 13:19 schreef schnumi het volgende:
trouwens nog nergens SSX Tricky gezien zal toch wel volgende week worden het enigste GC spel dat ze vandaag binnen hadden gehad bij Nedgame was redcard soccer.
die schijnen zo verschrikkelijk kut te zijn, dat iedereen het er maar liever niet over heeft.Op vrijdag 05 juli 2002 13:06 schreef stormblade32 het volgende:
Sommige mensen hier zeggen dat ze alle zelda's hebben of 1 missen, maar hebben ze ook de zelda's op de CDI van phillips. In dat spel speel je namelijk zelda i.p.v. link
Trouwens hoeveel kleding soorten heb je in REsident Evil. Ik heb op het net 3 verscheidene gezien kan iemand ze hier posten ofzo
Verwijderd
Een Zelda zonder de hoofdfiguren vind ik geen Zelda meer. Geen Ganon, geen Zelda.. Het verhaal was gewoon zwak.. ik bedoel, alles was een droom!Op donderdag 04 juli 2002 20:58 schreef GolbeZeromus het volgende:
Mmm, das vreemd. Heel veel mensen vinden juist LA een Zelda die kan concurreren met LttP. Althans, dat heb ik vaak genoeg gelezen. Mede omdat het spel erg veel qua graphics (behalve de kleur dan) op LttP leek.
Zelf kan ik hier niet over meepraten, aangezien ik LA nog niet heb uitgespeeld. Zal ook wel een tijdje duren eer dat dat gebeurt.
Zelfde geldt voor Zelda II, die was gelukkig wel iets beter. Weliswaar geen Ganon op het eind maar je eigen schaduw.
Daarnaast heb ik die GBC Zelda's nog nooit aangeraakt, voor dezelfde reden als LA: klein scherm speelt niet prettig. Groot scherm + lekker relax vanuit je bed spelen, zo wil ik het graag zien
Ik vind het dus ook echt jammer dat het niet mogelijk is om gameboy spellen op de TV te spelen mbv de GameCube. Misschien dat dit nog werkelijkheid wordt in de toekomst (I hope).
Zelda LttP was gewoon perfect en misschien dat ik zelfs een GBA daarvoor aanschaf (en dan gelijk ook maar OoS en OoA) omdat Zelda GC en Zelda GBA met elkaar kunnen connecten.
Achja, misschien is het wel zo'n Luke en Leia verhaal. Misschien heeft Arill ook wel een beetje force in zichDe vader is al dood volgens het boekje dat je gratis kon krijgen bij de release van OoT en het is wel erg vreemd dat de moeder maar 1 kind mee neemt en de andere overlaat aan haar lot.
Alles is mogelijk en er zijn te weinig details op dit moment. Waarschijnlijk speelt dit spel ongeveer 100 jaar voor OoT af, met familie etc.. Of het is gewoon weer een legende die anders wordt verteld
Dat is nu de magie van Zelda, iedereen denkt er anders over. Laat je eigen fantasie maar op hol slaan
Verwijderd
Zitten je hersenen in de knoop? Wat snap je niet?Op vrijdag 05 juli 2002 14:03 schreef daFubar het volgende:
ik snap er echt geen reet meer van
ik snap niet dat er 3 zelda's zijn met 100 moeders die de helft in het bos slapen en de andere helft in de bosjes pleuren en dan op een vogel tegen ganondorf aanvliegen... RRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!Op vrijdag 05 juli 2002 14:08 schreef ds het volgende:
[..]
Zitten je hersenen in de knoop? Wat snap je niet?
tijd voor het weekend
/edit: trouwens, hoe lang is cubezone.nl nou al down? iemand die hier iets meer over weet?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
heheOp vrijdag 05 juli 2002 14:24 schreef daFubar het volgende:
[..]
ik snap niet dat er 3 zelda's zijn met 100 moeders die de helft in het bos slapen en de andere helft in de bosjes pleuren en dan op een vogel tegen ganondorf aanvliegen... RRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!
tijd voor het weekend
Tijdverschil is het antwoord. Tussen Zelda MM/OoT en LoZ/Zelda II zitten honderden jaren verschil. Tussen LoZ/Zelda II en Zelda:LttP zitten ook weer honderen jaren verschil. Elke keer als Ganon terugkomt wordt er een nieuwe Link geboren, zeg maar een soort bijeffect van Ganon's betovering.
Het is helemaal makkelijk als je de legende theorie geloofd. Dan is elke Link en Zelda gewoon dezelfde persoon alleen wordt het verhaal constant anders verteld door de ogen van verschillende personen.
Zoals ik al eerder zei: de verhaallijn van Zelda is echt ingewikkeld als elke game een vervolg is van de ander. Ik hou het maar op de legende theorie maar zou het absoluut niet erg vinden als Miyamoto een keer alle Zelda games met elkaar verbind zodat de verhaallijn klopt
Een continuiteit in de verhaallijn zou wel extreem tof zijn ofcourse
Het draait in Zelda nauwelijks om het verhaal, is wel te merken ook want meestal is de kwaliteit ervan behoorlijk matig. En als je dan ziet hoe Nintendo er zelf ook een potje van maakt
Miyamoto heeft ook zelf aangegeven dat het spel zelf eerst een heel eind ontwikkeld wordt en er later pas naar het een verhaaltje word gezocht.
"Red de prinses" is voor mij overigens al verhaal genoeg
En als gevolg hiervan is LA dus gewoon goed. Verhaal? Gameplay baby
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
ze zijn de server aan het verplaatsen ofzo geloof ik ... kan nog wel een tijdje durenOp vrijdag 05 juli 2002 14:24 schreef daFubar het volgende:
/edit: trouwens, hoe lang is cubezone.nl nou al down? iemand die hier iets meer over weet?
ehm... en jij kijkt starwars om de special effects ofzo?Op vrijdag 05 juli 2002 15:15 schreef D³ het volgende:
Jongens, hou op jullie hersenen te pijnigen
Het draait in Zelda nauwelijks om het verhaal, is wel te merken ook want meestal is de kwaliteit ervan behoorlijk matig. En als je dan ziet hoe Nintendo er zelf ook een potje van maaktDe verhaallijn is aardig om het spel aan elkaar te breien en extra merchandise te kunnen verkopen maar verder...
Miyamoto heeft ook zelf aangegeven dat het spel zelf eerst een heel eind ontwikkeld wordt en er later pas naar het een verhaaltje word gezocht.
"Red de prinses" is voor mij overigens al verhaal genoeg
En als gevolg hiervan is LA dus gewoon goed. Verhaal? Gameplay baby
ik vind lullen over verhaal en mythes enzo juist onwijs tof!
aha. ik begin het te begrijpen.Op vrijdag 05 juli 2002 14:52 schreef ds het volgende:
[..]
*knip*
neemt natuurlijk niet weg dat het wel tijd is voor weekend
wat ik al dacht dus. de verhalen hebben op zich niet veel met elkaar te maken... tenminste... als je je aan die theorie houdt... het begint weer te draaien!
Uhh, ik heb het niet over Star Wars hier geloof ik. Dat is een film, geen spel.Op vrijdag 05 juli 2002 15:26 schreef daFubar het volgende:
[..]
ehm... en jij kijkt starwars om de special effects ofzo?
ik vind lullen over verhaal en mythes enzo juist onwijs tof!

Ik wilde aangeven dat al dat gespeculeer een beetje nutteloos is, want het is duidelijk dat de schrijvers zelf het niet zo nauw nemen
Maar als "de legende" van Zelda jullie werkelijk interesseert, go your gang
f.k.a D³
ik bedoel dus... ehm... hoe leg je dat uit...Op vrijdag 05 juli 2002 15:36 schreef D³ het volgende:
[..]
Uhh, ik heb het niet over Star Wars hier geloof ik. Dat is een film, geen spel.
kan iemand die mij begrijpt dit even uitleggen?
okeej, hier heb je wel gelijk in. maar (en daar kom ik weer) zou george lucas ook ALLES waar over gespeculeerd wordt qua starwars zelf verzonnen hebben? ik denk dat de fans zelf ook hele theoriën verzinnen die lucas nooit zo heeft bedoelt en/of over heeft nagedacht...Ik wilde aangeven dat al dat gespeculeer een beetje nutteloos is, want het is duidelijk dat de schrijvers zelf het niet zo nauw nemen
ehm... ja.
Op lik-sang.com stond toch iets wat dat mogelijk maakt? Ff zoeken...Op vrijdag 05 juli 2002 14:01 schreef ds het volgende:
[..]
Ik vind het dus ook echt jammer dat het niet mogelijk is om gameboy spellen op de TV te spelen mbv de GameCube. Misschien dat dit nog werkelijkheid wordt in de toekomst (I hope).
... en oranje! :P
Verwijderd
Ik denk dat jij aardig verbaast zult staan over hoeveel verhaal Zelda werkelijk heeft.Op vrijdag 05 juli 2002 15:36 schreef D³ het volgende:
[..]
Uhh, ik heb het niet over Star Wars hier geloof ik. Dat is een film, geen spel.
Ik wilde aangeven dat al dat gespeculeer een beetje nutteloos is, want het is duidelijk dat de schrijvers zelf het niet zo nauw nemen
Als je de grote drie Zelda games hebt gespeeld (OoT, LttP, AoL) dan raad ik je aan om dit te lezen:
http://forums.xengen.com/showthread.php?s=&threadid=42262
Helaas moet je wel geregistreerd zijn om dit te lezen dus heb ik even het belangrijkste online gezet:
Zelda tijdlijn
Trouwens, een goed verhaal maakt de gameplay alleen maar beter.
Ik hoop dat deze wel wat meer vernieuwing in de serie gaat brengen.
Zeg het eensOp vrijdag 05 juli 2002 15:42 schreef daFubar het volgende:
[..]
ik bedoel dus... ehm... hoe leg je dat uit...
kan iemand die mij begrijpt dit even uitleggen?
Nee natuurlijk niet, maar er is een groot verschil tussen George Lucas en de film Star Wars en Shigeru Miyamoto en het spel Zelda.[..]
okeej, hier heb je wel gelijk in. maar (en daar kom ik weer) zou george lucas ook ALLES waar over gespeculeerd wordt qua starwars zelf verzonnen hebben? ik denk dat de fans zelf ook hele theoriën verzinnen die lucas nooit zo heeft bedoelt en/of over heeft nagedacht...
ehm... ja.
George heeft op een dag dat verhaal bedacht. Compleet met karakters, universum etc en is toen een film gaan maken om het verhaal uit te beelden.
Shiggy is een spel gaan maken waarin hij iets wilde doorgeven van "een jongen die grotten doorzoekt en allerlei spannende dingen ontdekt," zoals je in meerdere interviews kunt lezen. De mooie verhaaltjes zijn er later bij verzonnen.
AoL heb ik dus niet uitgespeeld, snap ook niet waarom dat 1 vd grote 3 isOp vrijdag 05 juli 2002 16:08 schreef ds het volgende:
[..]
Ik denk dat jij aardig verbaast zult staan over hoeveel verhaal Zelda werkelijk heeft.
Als je de grote drie Zelda games hebt gespeeld (OoT, LttP, AoL) dan raad ik je aan om dit te lezen:
Bedankt dat je dat online hebt gezet.http://forums.xengen.com/showthread.php?s=&threadid=42262
Helaas moet je wel geregistreerd zijn om dit te lezen dus heb ik even het belangrijkste online gezet:
Zelda tijdlijn
Mijn oorspronkelijke insteek was dat het bij het spelen van Zelda absoluut niet draait om het verhaal (als reactie op jouw opmerking dat LA niet leuk zo zijn vanwege het verhaal). Daar sta ik nog steeds helemaal achter. Als ik dat stukje lees, echt coherent (dure woorden count: 1) komt het niet over, meer knip en plakwerk
Trouwens, hoeveel weten we nu van het verhaal van Zelda GC. Laten we even een Mario scenario aannemen; Link & Zus zijn op vakantie ver van Hyrule en zn zus wordt gekidnapped door een evil torenuil. Geen Zelda, Gannon etc. Is Zelda GC nu ineens het spelen niet meer waard?
Ik zou zeggen dat het een spel beter maakt, niet de gameplay. Zelfde met mooie graphics.Trouwens, een goed verhaal maakt de gameplay alleen maar beter.
f.k.a D³
nieuwsbriefje van nintendo... wat moet ik me hier bij voorstellen? een nintendo community?Hallo Nintendo fans!
Eerst tilden we portabel gaming naar nieuwe hoogten met de Game Boy Advance.
Toen introduceerden we 's werelds enige 100% gameconsole, de Nintendo GameCube.
Nu staan we op het punt ons geheime online project te onthullen - een website waar je alleen maar van hebt kunnen dromen.
Op de site vind je het beste van de GameCube en Game Boy Advance microsites - en nog een heleboel meer
Het wordt de ultieme plek voor het laatste Nintendo nieuws, reviews, tips en codes. Bovendien wordt de site het zenuwcentrum voor een bruisende online gemeenschap, waar je kunt chatten, codes uit kunt wisselen en vrienden kunt maken met duizenden andere Nintendo fans.
Houd dus een plekje vrij, boven aan je lijst met favorieten - dit wordt een website die je niet wilt missen!
Het Nintendo Team
Deze Nieuwsbrief wordt uitgegeven door Nintendo of Europe GmbH
Nintendo Center
63760 Großostheim
http://www.nintendogamecube-europe.com
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
Verwijderd
http://www.dgnet-media.com/cubezone

Verwijderd
w00t, wist helemaal niet dat zoiets bestond maar het is wel prijzigOp vrijdag 05 juli 2002 15:42 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
[..]
Op lik-sang.com stond toch iets wat dat mogelijk maakt? Ff zoeken...
Ik denk er iig overna, thanks
Er gaan geruchten rond dat volgende week in het Japanse blad 'Famitsu' 2 nieuwe RPG's worden aangekondigd, namelijk Earthbound (aka mother) en een Square RPG wat heel goed die Final Fantasy zou kunnen zijn.Op vrijdag 05 juli 2002 16:11 schreef stormblade32 het volgende:
Is er eigenlijk al wat nieuws rond final fantasy voor de cube.
Ik hoop dat deze wel wat meer vernieuwing in de serie gaat brengen.
Wordt ongetwijfeld vervolgd
De eerste Zelda ja, vanaf dat punt hebben de overige console vervolgen behoorlijk wat verhaal. Alleen je krijgt het in kleine stukjes zodat het lijkt dat het verhaal niet groot is.Shiggy is een spel gaan maken waarin hij iets wilde doorgeven van "een jongen die grotten doorzoekt en allerlei spannende dingen ontdekt," zoals je in meerdere interviews kunt lezen. De mooie verhaaltjes zijn er later bij verzonnen.
De regel gameplay eerst dan pas verhaal blijft bestaan. (Zelda GC heeft dezelfde gameplay als OoT dus hebben ze ongeveer 3 jaar de tijd gehad om aan het verhaal te werken, moet genoeg zijn, toch?
Verhaallijn speelt een grote rol, in dat verband hoort het bij de grote 3AoL heb ik dus niet uitgespeeld, snap ook niet waarom dat 1 vd grote 3 is
/me pakt woordenboek, zoekt coherent op.. aaah!Mijn oorspronkelijke insteek was dat het bij het spelen van Zelda absoluut niet draait om het verhaal (als reactie op jouw opmerking dat LA niet leuk zo zijn vanwege het verhaal). Daar sta ik nog steeds helemaal achter. Als ik dat stukje lees, echt coherent (dure woorden count: 1) komt het niet over, meer knip en plakwerk Maarrrr...daar wil ik verder helemaal niet op ingaan, als je daarover wilt speculeren, prima ik zal je niet tegenhouden (Wel stiekem geprobeerd ). Mijn punt was dat Zelda niet leuk is vanwege het verhaal en het verhaal ook helemaal zo goed niet is. Al is het wel de absolute topper kwa diepgang onder de Nintendo games natuurlijk
Nee, natuurlijk is Zelda niet alleen goed vanwege het verhaal. De gameplay is ook altijd uitstekend, met uitdagende puzzels waarbij je goed je hersenen moet gebruiken. Dat speelt ook een grote rol voor mij. Zelda is absoluut geen no-brainer.
Om terug te komen op jouw 'jongen die grotten doorzoekt en allerlei spannende dingen ontdekt' dan zie dat de verhaallijn steeds belangrijker wordt. Zelda II had een behoorlijke intro, gevolgd door LttP en met hoogtepunt OoT.
Een verhaal voegt iets extra's toe aan het spel, ik werd tijdens OoT helemaal opgezogen in het verhaal en speelde in één stuk achter elkaar door (lees: zodra ik tijd had). Ik MOEST gewoon weten hoe het afliep. Mijn stelling dan ook: Verhaal speelt indirect een rol voor de gameplay.
Ik heb genoten van Warcraft III, en kan niet wachten op Eternal Darkness aangezien beide games een goed verhaal hebben. Ik ga geen singleplayer game spelen waar geen einde aanzit, lijkt me harstikke boring. Ook al is de gameplay nog zo goed, ik heb dan echt zo'n gevoel van: 'waar doe ik het voor'? If you know what I mean.
Nu de techniek bestaat om complexe verhalen te maken en op je beeld te toveren (wat vroeger moeilijk ging
Ik zou Mario en Zelda niet in hetzelfde rijtje zettenTrouwens, hoeveel weten we nu van het verhaal van Zelda GC. Laten we even een Mario scenario aannemen; Link & Zus zijn op vakantie ver van Hyrule en zn zus wordt gekidnapped door een evil torenuil. Geen Zelda, Gannon etc. Is Zelda GC nu ineens het spelen niet meer waard?
Mario staat niet bekend om het verhaal en zal daarom voor mij dus nooit mijn favo game zijn. Persoonlijke voorkeur speelt dus ook een grote rol. Mario is gewoon een leuk spelletje voor tussendoor, lekker vrolijk yadda yadda
Ook heeft Zelda veel meer tekst waar veel belangrijke hints instaan. Als je een maandje geen Zelda speelt dan weet je gelijk niet meer waar het over gaat, details vergeet je snel, terwijl je Mario zo weer kunt oppakken op het punt waar je gebleven bent.
Wel grappig dat je Zelda vergelijkt met Mario maar als we Zelda GC nu met OoT vergelijken.
OoT:
TLR (the legend reborn, mocht dit kloppen):A dark time is approaching in Hyrule. The storm clouds of evil are gathering over the land, and malevolent forces are poised to strike at the most sacred and powerful artifact of all, the mysterious Triforce. The only thing standing between chaos and destruction are two youths, an elfin boy from the magical Kokiri Forest, and the young princess of legend, Zelda. Do you have what it takes to guide the intrepid hero, Link, from his secluded forest home to the final confrontation with the ultimate evil force?
Niemand kon het verhaal raden van OoT met zo weinig info. Maar om je vraag te beantwoorden: Ik zou teleurgesteld zijn als Ganon en Zelda niet in TLR voorkomen en dat de verhaallijn niet van dezelfde kwaliteit is als die van OoT. Zelda 64 heeft de lat aardig hoog gelegd, dat verbeter je niet zomaar.Link is happily celebrating his 12th birthday with his grandma and his sister, Aril. His sister gives him a telescope, which Link is anxious to use right away. Link looks up into the sky and sees a huge bird being attacked by a pirate ship. The bird drops a girl it was holding in its talons into a nearby forest. Link runs to investigate but as he reaches the girl, Link's sister is swooped up by the bird. This is where Link's story begins.
Als Nintendo echt een verhaallijn met continuiteit in gedachten heeft dan komen Zelda & Ganon er inderdaad niet invoor. Deze twee zijn voor het eerst geintroduceerd in OoT. Ik kan dus eigenlijk alleen maar hopen dat ze een paar coole verwijzingen naar deze twee hoofdpersonen maken, zoals met de gossip stones in OoT.
Hoe dan ook: Ik win.
Wel Ganon/Zelda --> Ik tevreden.
Geen Ganon/Zelda --> continuiteit blijft --> Ik tevreden.
Stelling 2: The legend of Zelda heeft niet veel meer te maken met de legende van Zelda. Het verhaal draait niet meer om Zelda. In 4 van de 8 games komt Zelda niet in voor (Majora's Mask, Link's Awakening, Oracle of Ages, Oracle of Seasons). Maar deze conclusie is misschien prematuur (dure woorden count: 2
Maar als er geen verhaallijn bestaat, waarom zegt Miyamoto dan nadrukkelijk dat Zelda GC voor OoT afspeelt als aan hem wordt gevraagd waar dit spel thuishoort in de Zelda mythologie? Waarom geeft hij dan geen antwoord als bijv: 'Does it matter? It's just a legend'. Om maar iets te noemen.
Idd, het is eerder "Zelda is een fantastisch spel en ze hebben er ook nog een leuk verhaal omheen verzonnen"Op vrijdag 05 juli 2002 19:32 schreef ds het volgende:
Nee, natuurlijk is Zelda niet alleen goed vanwege het verhaal.
Nou hier schuilt dan het grote verschil tussen ons denk ikEen verhaal voegt iets extra's toe aan het spel, ik werd tijdens OoT helemaal opgezogen in het verhaal en speelde in één stuk achter elkaar door (lees: zodra ik tijd had). Ik MOEST gewoon weten hoe het afliep. Mijn stelling dan ook: Verhaal speelt indirect een rol voor de gameplay.
Ik heb genoten van Warcraft III, en kan niet wachten op Eternal Darkness aangezien beide games een goed verhaal hebben. Ik ga geen singleplayer game spelen waar geen einde aanzit, lijkt me harstikke boring. Ook al is de gameplay nog zo goed, ik heb dan echt zo'n gevoel van: 'waar doe ik het voor'? If you know what I mean.
Toevallig dat je Warcraft III erbij haalt
Verder speel ik veel spellen zonder einde. Race en puzzle spellen bijv, puur gericht op het verbeteren van jezelf.
Hmm denk dat je dit verkeerd begrijpt, ik had misschien Mario beter weg kunnen laten. Ik bedoelde gewoon dat als het verhaal van Zelda GC compleet anders is (Geen Hyrule etc) dan is het toch nog steeds een geweldig spel (Nogmaals: Als reactie op jouw LA kritiek, daar laat ik het nu bij).Ik zou Mario en Zelda niet in hetzelfde rijtje zetten
Mario staat niet bekend om het verhaal en zal daarom voor mij dus nooit mijn favo game zijn. Persoonlijke voorkeur speelt dus ook een grote rol. Mario is gewoon een leuk spelletje voor tussendoor, lekker vrolijk yadda yadda. Ook weer met uitdagende puzzels ook al zijn ze van een lager niveau dan Zelda.
Ook heeft Zelda veel meer tekst waar veel belangrijke hints instaan. Als je een maandje geen Zelda speelt dan weet je gelijk niet meer waar het over gaat, details vergeet je snel, terwijl je Mario zo weer kunt oppakken op het punt waar je gebleven bent.
Wel grappig dat je Zelda vergelijkt met Mario maar als we Zelda GC nu met OoT vergelijken.
Ok, daar kan ik wel inkomen. Alleen ik heb dat dus niet.Niemand kon het verhaal raden van OoT met zo weinig info. Maar om je vraag te beantwoorden: Ik zou teleurgesteld zijn als Ganon en Zelda niet in TLR voorkomen en dat de verhaallijn niet van dezelfde kwaliteit is als die van OoT. Zelda 64 heeft de lat aardig hoog gelegd, dat verbeter je niet zomaar.
Dat zegt ie ook, maar ja die tolken van tegenwoordigMaar als er geen verhaallijn bestaat, waarom zegt Miyamoto dan nadrukkelijk dat Zelda GC voor OoT afspeelt als aan hem wordt gevraagd waar dit spel thuishoort in de Zelda mythologie? Waarom geeft hij dan geen antwoord als bijv: 'Does it matter? It's just a legend'. Om maar iets te noemen.

Volgens mij zijn we het trouwens helemaal niet oneens, maar bekijken we de boel gewoon anders
//edit wat een spelfouten
f.k.a D³
In an interview held by Nintendo Power Magazine, Miyatomo and Iwata revealed a few juicy details on The Legend Of Zelda on GameCube.
Miyatomo -- Nintendo Power interview - 07/03/02
NP: Even certain games that are based on existing cartoons have only partially recreated the cartoon experience. What do you think are the real challenges of making a game like The Legend of Zelda play like a cartoon?
Miyamoto: I think a really large goal was to find a kind of expression that really fit the Zelda world--to create his own universe. In doing so, we came up with many ideas and went with the cartoon-style of cel-shading that we now have. But from early on, the designers were able to look at the style of cel-shading and understand what elements of that really fit the Zelda world and helped to draw out the characters in the world. From all over E3, we can see that cel-shading is a kind of trend in game technology, and there are many games that are trying it. But in Zelda, we're not just taking this technological trend and applying it to he game. We're really taking the idea of it being a cartoon and creating the entire world as a cartoon rather than just applying a graphic technique to an already created world. So we're using cartoon-style expression on Link's face and cartoon-style in the emotions and animations of other characters as well. The whole world feels like a cartoon, rather than just using this cartoon technology and applying it to a medium.
NP: Where does the latest Zelda game fall into the series' mythology? Early in the series or after Majora's Mask?
Miyamoto: This is the very first Zelda story. If all we ever did was try to continue the story, we'd lose some of the interest. It's fun to jump back and forth.
NP: On the E3 demo of The Legend of Zelda for the Nintendo GameCube, the boss fight with the lava monster is as thrilling as the big finales from the very best feature-length cartoons. What has the power of the GCN enabled you to do with the Zelda-style boss fights?
Miyamoto: To put it simply, in games you have a lot of elements. Graphic effects, flame, smoke, particle effects- things like that. And you have the processing and computation needed to create a monster's animations and movements. You also have the sound, using Dolby Pro Logic II Surround Sound, which plays an important role. Taking all of those into consideration, the Nintendo GameCube is an extremely well-balanced piece of hardware. The overall ability to handle these different effects is very good and makes the complete effect very strong. On top of that, we have our own basic ability to come up with easy-to-control camera systems and menu interfaces and items and designs that are really suited to the world. So I think it's a culmination of a lot of elements that have allowed us to do this with the Nintendo GameCube.
NP: In that case, can you just tell us about other visual effects in the game? The heat waves are totally impressive. What else will we see?
Miyamoto: There are lots of other effects like the lighting effects, water effects and whatnot. Such effects like the heat waves are one of the Nintendo GameCube's strong points. It's really good at those, and you can see similar types of effects with Metroid Prime. When you use the charge beam, it has great warp effects.
Iwata: They're called indirect textures.
Miyamoto: There will be a lot of scenes where there's lots of fog and you'll see impressive particle and lighting effects.
Iwata: There are also some really cool forest scenes in the game-really beautiful scenes.
NP: So with games like The Legend of Zelda, the next game in the franchise, how do you personally measure the size of a game-compared to what you accomplished with the previous game?
Miyamoto: When designers first start thinking about a game-and they're comparing it to games they remember-they generally tend to plan that games are huge. However, they often remember the games they played and had a great time with as being bigger than they actually were. When you ask how I personally define how big a game is, my emphasis is on play time, which can be hard to gauge. We try to create games for people to play multiple times. That was the idea behind Pikmin. You can play that game the first time through and perhaps it may take you 10-15 hours, whereas another player may take just five hours. I saw that as a game that you can play all the way through at least three times. The same goes for The Legend of Zelda: Majora's Mask. In that game, the flow of time was directly involved-you could speed up or slow down time. The idea was to let people play through at different speeds, so that they might take a different path each time they played the game.
Interview courtesy of Nintendo Power Magazine.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Verwijderd
Ik bedoel PS2 heeft Gran turismo 3
XBOX heeft Project Gotham racing
en Dreamcast heeft Metropolis street racer, maar voor de gamecube ben ik zo'n title nog niet tegengekomen, naast NFS HP2
Verwijderd
In de menselijke vorm heet ie ganandorf. En als ie transformeert in een zwijnvorm heet ie ganon. Kan wel zien dat je OoT niet hebt uitgespeeldOp vrijdag 05 juli 2002 23:12 schreef Capibara het volgende:
wat ik me nou dus al een tijdje afvraag: waarom hete de evil dude eerst Ganon en later Ganondorf?
colin mcrae rally 3.0, race of the champions enz enz.Op vrijdag 05 juli 2002 23:15 schreef Kaaskoekje het volgende:
Staat er eigenlijk nog een vette racegame op de planning?!
Ik bedoel PS2 heeft Gran turismo 3
XBOX heeft Project Gotham racing
en Dreamcast heeft Metropolis street racer, maar voor de gamecube ben ik zo'n title nog niet tegengekomen, naast NFS HP2
Verwijderd
Er is een nieuwe Ster videotheek in Leeuwarden (op Bleeklaan 60) en die verhuurt bijna alle GC spellen. Ze hebben er nu 10, maar ze krijgen deze week nog meer
Spel huren kost 3 euro
Ik probeer geen reclame te maken, maar het is altijd leuk om te zien dat ze spellen verhuren, zo kun je ze eerst testen voordat je ze koopt
Nummer 7 bevat een spoiler.
e3_nintendo_supermariosunshine1.avi
e3_nintendo_supermariosunshine2.avi
e3_nintendo_supermariosunshine3.avi
e3_nintendo_supermariosunshine4.avi
e3_nintendo_supermariosunshine5.avi
e3_nintendo_supermariosunshine6.avi
e3_nintendo_supermariosunshine7.avi
e3_zelda_gras.avi
e3_zelda_gras2.avi
e3_zelda_truhe.avi
e3_zelda2_feuerkampf.avi
f.k.a D³
Verwijderd
heeft iemand de voorbeelden voor me
Is dit Nederlands??? Wat wil je nou? Je PAL Gamecube modden? Je USA Gamecube modden?Op zaterdag 06 juli 2002 15:25 schreef tijgertje het volgende:
de pal gamecube weet iemand al die moet het is namelijk mogelijk alleen de soldeer puntjes zitten op een andere plek.
Verwijderd
Tering hé.... leer eens een normale zin te maken voordat je gaat posten...Op zaterdag 06 juli 2002 15:25 schreef tijgertje het volgende:
de pal gamecube weet iemand al die moet het is namelijk mogelijk alleen de soldeer puntjes zitten op een andere plek.
Verwijderd
Ja OoT was wel grappig, ik vond vooral de ijswereld mooi, en Jep je had gelijk over je zwijnachtige vorm 'ganon', maar MM is toch net iets moeilijker.. Ik zit al weer een paar maanden vast.. ook al speel ik het niet veel.. Walktrough?Op vrijdag 05 juli 2002 23:35 schreef foxFX het volgende:
[..]
In de menselijke vorm heet ie ganandorf. En als ie transformeert in een zwijnvorm heet ie ganon. Kan wel zien dat je OoT niet hebt uitgespeeld
MM moeilijkerOp zaterdag 06 juli 2002 16:05 schreef Traxis het volgende:
[..]
Ja OoT was wel grappig, ik vond vooral de ijswereld mooi, en Jep je had gelijk over je zwijnachtige vorm 'ganon', maar MM is toch net iets moeilijker.. Ik zit al weer een paar maanden vast.. ook al speel ik het niet veel.. Walktrough?
4 dungeons maar als ik et me goed herinner. OoT minimaal 8.
www.Gamefaqs.comOp zaterdag 06 juli 2002 16:05 schreef Traxis het volgende:
[..]
Ja OoT was wel grappig, ik vond vooral de ijswereld mooi, en Jep je had gelijk over je zwijnachtige vorm 'ganon', maar MM is toch net iets moeilijker.. Ik zit al weer een paar maanden vast.. ook al speel ik het niet veel.. Walktrough?
Gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit dat is nog altijd de regel van nintendo toch.Op zaterdag 06 juli 2002 16:31 schreef Glitch het volgende:
[..]
MM moeilijker
4 dungeons maar als ik et me goed herinner. OoT minimaal 8.
Verwijderd
heeft iemand de voorbeelden voor me.
Zover ik het weet is dat nog niet mogelijk, want er is nog geen chip uit.Op zaterdag 06 juli 2002 17:02 schreef tijgertje het volgende:
de pal gamecube weet iemand al hoe je die moet modden voor import het is namelijk mogelijk alleen de soldeer puntjes zitten op een andere plek.
heeft iemand de voorbeelden voor me.
Wel kun je een kant en klare GC bestellen bij lik-sang
Verwijderd
True True.Idd, het is eerder "Zelda is een fantastisch spel en ze hebben er ook nog een leuk verhaal omheen verzonnen"
RTS is één van de beste genre's imoNou hier schuilt dan het grote verschil tussen ons denk ik Het verhaal van OOT heeft me echt totaal niet geboeid, ik zou ook absoluut niet meer weten waar het over ging. Desondanks vond ik OOT een geweldig spel.
Toevallig dat je Warcraft III erbij haalt Ik heb hem ook gespeeld en bedacht me ineens dat ik volgens mij nog nooit een RTS heb uitgespeeld. C&C, RA, AoE, WC etc etc allemaal machtig, maar op een gegeven moment was ik ze allemaal zat (gebeurt met elke game zo'n beetje, maar ik bedoel voor ik ze uit had). En geen interesse om het verhaal te ontdekken oid.
Verder speel ik veel spellen zonder einde. Race en puzzle spellen bijv, puur gericht op het verbeteren van jezelf.
Red Alert 2 heb ik vrij lang online gespeeld samen met een goede kameraad. Snelle actie waarbij je snel van taktiek moet veranderen, doe je dat niet dan verlies je 100% zeker. Dit kan je ook zien als het verbeteren van jezelf maar er moet wel een soort beloning zijn anders ben ik niet gemotiveerd genoeg.
Max Payne is nog zo'n spel die ik in 1 dag heb uitgespeeld (serieus) mede dankzij het verhaal. Daarna heb ik spel nooit weer gespeeld maar ok..
Begrijp me niet verkeerd hoor, vroeger, toen ik nog een klein jongetje was met een puur hart snapte ik ook niks van Zelda II, was gewoon te moeilijk voor mij. Heb zelfs nog een aantal keer de Nintendo lijn gebeld enzoHmm denk dat je dit verkeerd begrijpt, ik had misschien Mario beter weg kunnen laten. Ik bedoelde gewoon dat als het verhaal van Zelda GC compleet anders is (Geen Hyrule etc) dan is het toch nog steeds een geweldig spel (Nogmaals: Als reactie op jouw LA kritiek, daar laat ik het nu bij).
De gameplay van Zelda is altijd top-notch, daar kun je geen top 8 van maken, je moet dus zoeken naar andere factoren en voor mij komt op de tweede plaats dus: 'Het verhaal'.
Mijn voorkeur is alleen veranderd vergeleken met vroeger, maar ook zonder verhaal is Zelda geweldig, met verhaal is het fantastisch
Klein meningsverschilletje, that's allVolgens mij zijn we het trouwens helemaal niet oneens, maar bekijken we de boel gewoon anders
Verhaallijn OoT:wat ik me nou dus al een tijdje afvraag: waarom hete de evil dude eerst Ganon en later Ganondorf?
Eerst wat achtergrond informatie: Ganondorf is een Gerudo, een ras dat alleen maar uit vrouwen bestaat. één keer in de 100 jaar wordt er een man geboren, de laatste was Ganondorf. De kwade Leider.
Er is een oorlog gaande, verschillende rassen waren opzoek naar de triforce maar niemand slaagde erin deze te vinden. De Koning van Hyrule wou een einde maken aan deze oorlog en nodigde de leiders uit van de Zora's en de Goron's. Beide rassen accepteerden het bondgenootschap. Met deze twee nieuwe bondgenoten nodigde hij de leider van de Gerudo's uit, Ganondorf. Ganondorf speelde slim het spelletje mee en sloot zich ook aan bij het bondgenootschap.
Ganondorf had nu de mogelijkheid om rustig door Hyrule te wandelen. Uiteindelijk vond hij de Temple of Time maar kon er niet in. Hij had namelijk 3 spiritual stones nodig. Hij pakte het slim aan:
- hij bracht de Dodongo's weer terug tot leven, hierdoor konden de Goron's niet meer bij hun voedsel.
- Ganondorf betoverde Jabu-Jabu zodat Princess Ruto werd opgegeten.
Nu was het alleen nog maar een kwestie van tijd tot ze de hulp vroegen van Ganondorf in ruil voor de stenen. Alleen hij maakte 1 fout, hij vroeg persoonlijk aan de Deku tree de laatste spiritual steen, hij weigerde en Ganondorf werd zo woest dat hij de Great Duku Tree betoverde. Voordat de Great Deku tree stierf kon hij nog net Link op z'n quest sturen samen met Navi.
Link ging op pad en vond alle drie de spiritual stones. Op dat moment viel Ganondorf Hyrule aan. Zelda gooide hem de Ocarina terwijl zij achtervolgd werd door Ganondorf. Link had nu alle sleutels bemachtigd voor het openen van de Temple of time. Link ging naar binnen en haalde de master sword uit de steen. Helaas voor hem was hij nog te jong om het zwaard te dragen dus werd zijn ziel 7 jaar lang in de chamber of sages opgesloten.
De poort naar de sacred realm (aka the golden land) was nu geopend. Ganondorf maakte hier gretig gebruik van en stapte in de poort. Hij vermoorde zijn eigen troepen en pakte de triforce. Eindelijk had hij hem gevonden, helemaal voor zichzelf. Helaas voor hem was zijn hart niet in balans met de elementen van de triforce (moed, wijsheid en kracht). Ganondorf kreeg alleen de Triforce waar zijn hart naar verlangde, de triforce of power. Hij veranderde 'the golden land' naar de 'Dark world' en al snel kreeg hij de gevreesde bijnaam Mandrag Ganon, zo werd hij in de Dark world genoemd. In de overwold kennen ze hem als Ganondorf Dragmire (menselijke vorm). Hij haalde zijn troepen uit de Dark World en veroverde hyrule. De royal family moest vluchtten etc etc.
In de Darkworld beeld je het dier uit wat je hart reflecteerd. Zo veranderd Link in LttP in een Konijn en ziet Ganondorf eruit als een Zwijn. Aan het einde van OoT, als Ganondorf verslagen is neemt de triforce het over en veranderd hij in dat grote monster. Vanaf dat punt heeft hij al zijn menselijkheid verloren en kan hij niet meer terug transformeren. Hij wordt opgesloten in de Dark World (aka Golden Land aka Sacred Realm) en ontsnapt nog een paar keer (Zelda 1 en Zelda 3), aan het einde van Zelda 3 is Ganon voorgoed dood want dan wordt hij in de dark world gedood. Or so we think...
Genoeg getyped voorlopig, let niet op de kromme zinnen etc, geen zin om te verbeteren
edit: vooruit, toch een paar erge typo's eruit gehaald
Verwijderd
Verwijderd
Nog niet mogelijk volgens mij. Zoals al op een andere site is gezegd. Pal heeft geen NTSC output. Of het moet met een chip gebeuren of anders. Maar het is denk ik geen kwestie van 2 draden solderen zoals het makkelijk bij de US/JAP cube kanOp zaterdag 06 juli 2002 17:17 schreef tijgertje het volgende:
jawel die truuk met de schakelaar is nu mogelijk voor de pal cube moet alleen de pics hebben
* GZ pinkt traantje weg.
Echt waar. Weer een kwaliteitspost erbij moet je maar denken.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Print het uit in kleur op fotopapier en hang em boven je bed in een lijstje.Op zaterdag 06 juli 2002 18:14 schreef GolbeZeromus het volgende:
Prachtig verhaal ds.
* stormblade32 pinkt traantje weg.
Echt waar. Weer een kwaliteitspost erbij moet je maar denken.
Heeft ie goed gedaan het verhaal van de spellen uitleggen in een paar zinnen terwijl je in de spellen vele uren bezig bent om uit te spelen
je hebt er geen chip voor nodig....Op zaterdag 06 juli 2002 17:13 schreef stormblade32 het volgende:
[..]
Zover ik het weet is dat nog niet mogelijk, want er is nog geen chip uit.
Wel kun je een kant en klare GC bestellen bij lik-sang
je moet alleen 1 draadje verbinden tussen 2 contactjes
de vraag is welke.....
This space is occupied
Verwijderd
Op een dag dacht Marten (ik dus
Marten pakt Monkey Ball uit de kast en propt het in zijn GameCube. Monkey Golf zou er gespeeld worden.
Marten dacht : "lol die maak ik wel ff in"
NIET DUS
Check de scores

Mevrouw haalt even 5 keer een - Hole In One -
De rood omcirkelde 1tjes zijn dus hole in one's

En ja hoor meteen bovenaan in de lijst

Als afsluiting dan nog ff een pic van mijn gamende-soms-niet-wetende-wat-ze-doet-vriendin
cube-girl!Op zaterdag 06 juli 2002 22:59 schreef M4rt! het volgende:
Oke jongens ik gaat ff een verhaaltje vertellen.
Op een dag dacht Marten (ik dus) te gaan gamen met zijn vriendin.
Marten pakt Monkey Ball uit de kast en propt het in zijn GameCube. Monkey Golf zou er gespeeld worden.
NIET DUS
Check de scores
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als afsluiting dan nog ff een pic van mijn gamende-soms-niet-wetende-wat-ze-doet-vriendin
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Verwijderd
lolOp zaterdag 06 juli 2002 22:59 schreef M4rt! het volgende:
Oke jongens ik gaat ff een verhaaltje vertellen.
Op een dag dacht Marten (ik dus) te gaan gamen met zijn vriendin.
NIET DUS
Check de scores
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nja, ik had net zoiets. Ik ging ff tegen me zusje
Verwijderd
1. Monkey Fight Tournooien bij mij thuisOp zondag 07 juli 2002 11:42 schreef Kaaskoekje het volgende:
Welke van de mini/partygames die bij SMB zitten spelen jullie het meeste?
2. Monkey Target
3. Monkey Golf
Op volgorde van prioriteit
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben dus sinds vandaag begonnen met Zelda Ocarina of Time dmv een emulator en ik moet zeggen dit is geweldig!!!! Zelda op de gamecube wordt zo fantastisch volgens mij..
Wat is hier nu aan te doen? Ik wil eigenlijk nu wel een gamepad aanschaffen die zoveel mogelijk op die van de N64 lijkt, maar bestaan die en heeft iemand zo één toevallig? Dat was 't wel zo'n beetje.. hopelijk heeft iemand een oplossing zodat ik verder kan in Zelda, want het is zo'n mooi spel!!
[EDIT]
Ik vind dus net die officiele site van UltraHLE en daar staan dus profiles op voor m'n sidewinder.. als ook patches om het keyboard te configureren.. dus 't komt wel goed.. hoop ik..
[EDIT]
Ik heb zelda OoT ook met een emulator gespeeld en bij mij werkte het altijd.Op zondag 07 juli 2002 14:22 schreef blakez het volgende:
Dit is niet echt over de cube, maar toch wel redelijk nintendo gerelateerd.. (ofzoiets)
Ik ben dus sinds vandaag begonnen met Zelda Ocarina of Time dmv een emulator en ik moet zeggen dit is geweldig!!!! Zelda op de gamecube wordt zo fantastisch volgens mij..Maar goed.. ik speel dus via het keyboard wat ik nu aardig onder de knie heb, maar ik heb een 'klein' probleempje nu.. Ik moet nu in het spel een melodietje na fluiten van sheila door gebruik te maken van de c-stick.. die zit op het toetsenbord JKLI als je begrijpt wat ik bedoel.. maar nu moet ik beginnen met c-stick links in te drukken.. de J dus.. maar die pakt hij niet!!! De letter K L I werken allemaal, alleen de J niet.. zo kan ik dus niet verder komen..
En in UltraHLE kan je het keyboard niet configeren.. en m'n microsoft sidewinder werkt ook niet..
![]()
Wat is hier nu aan te doen? Ik wil eigenlijk nu wel een gamepad aanschaffen die zoveel mogelijk op die van de N64 lijkt, maar bestaan die en heeft iemand zo één toevallig? Dat was 't wel zo'n beetje.. hopelijk heeft iemand een oplossing zodat ik verder kan in Zelda, want het is zo'n mooi spel!!
[EDIT]
Ik vind dus net die officiele site van UltraHLE en daar staan dus profiles op voor m'n sidewinder.. als ook patches om het keyboard te configureren.. dus 't komt wel goed.. hoop ik..
[EDIT]
Ik gebruikte altijd het lopen/slaan enz. de gamepad voor en om een melodie aftespelen het toetsenbord met (j,i,k,m).
Dit was met UltraHLE.
Ik moet hem trouwens nog eens een keer uitspelen, zover ben ik nooit gekomen.
Ik ben nu voorbij dat onder water level met verschillende niveaus (volwassen link), weet iemand hoe lang het nog duurt voordat ik bij het einde ben
Ik heb trouwens als gamepad de logitech wingman extreme.
Misschien effe als tip als je van plan bent een gamepad te kopen
Trouwens ze hebben vandaag eindelijk ED opgestuurd

Voortaan maar minstens 1 maand van tevoren preorderen.
Zullen we met zijn alle eens Lost Kingdoms gaan kopen? Dit wordt toch de eerste RPG die hier uitkomt voor de GC?
Net met alle mannetjes All Star mode uitgespeeld. Eindelijk. Heb nu ook 266 trophies.
Ik ga maar weer eens even Rogue Leader spelen denk ik. Moet nog steeds het laatste level halen. En die 5 bonuslevels moet ik ook nog even spelen.
Verder wil ik eens even verder kijken met Metroid 2 op mijn Super GameBoy.
Edit: Typo's
koop gewoon een n64
ik had hem ooit met mijn stomme kop verkocht maar vorige week weer eentje teruggekocht
kostte me net iets meer als een gamecube spel en daarvoor heb ik nu:
N64 + 5 controllers + memorypack + rumblepack + goldeneye + zelda OoT + jetforce gemini + Mario64 + Mariokart
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ik krijg SSB:M er (nog) niet in bij ze.. dat is te chaotisch/te veel om er ff snel in te komen en het te spelen.. misschien komt het nog wel.. maar moet wel iedereen door hebben wat ie doet
verder ook nog ff gepikminned.. en dat is wel geinig om te bekijken als iemand anders het doet :
'wat is dat ?'
-'dat is water'
'kan ik daar in ?'
-'ja hoor'
hij loopt het water in, met hele grote groep pikmin achter zich aan
-'alleen je pikmin niet'
'aargh ! nee.. !! aaargh !'
-'muhahahahahaha'
Inside The Well, Shadow Temple, Gerudo's Fortress, Spirit Temple nog en dan kan je eindelijk naar Ganondorf's kasteeltjeOp zondag 07 juli 2002 14:47 schreef Elroy het volgende:
[..]
Ik moet hem trouwens nog eens een keer uitspelen, zover ben ik nooit gekomen.
Ik ben nu voorbij dat onder water level met verschillende niveaus (volwassen link), weet iemand hoe lang het nog duurt voordat ik bij het einde ben
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Ik vind de N64 controller trouwens nog steeds de minste van alle nintendo's
Ben blij dat ze dat bij de gc beter hebben aangepakt.
Ben nou Conker's bad fur day aan het spelen en daarme merk ik gewoon meteen dat er bij de CG veel beter is nagedacht over van alles.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Maar als je dan daarna normal doet dan gaat het wel ineens heel erg snel....Op zondag 07 juli 2002 16:36 schreef Capibara het volgende:
met ssb;m begin ik meestal op slo-mo, en dan zitten ze meestal nog steeds te stressen. Maar dan kan je het een beetje opbouwen
had ik ook eerste keer toen ik het bij een vriend speelde
gewoon gelijk op normaal beginnen gewoon =]
eeeiiiindelijk weer een nieuw spel
als dit keer wel eens alles goed gaat...
Verwijderd
Hebben jullie Mr Game& Watch al?? ik vinnem nl zuigen...
rechstreekse links werken niet
Klik hierop
bekijk de pagina en onderaan in de eenalaatste regel staan drie klikbare links
Favo's blijven echter Link en Ganondorf.
Zou mooi wezen.Op zondag 07 juli 2002 18:16 schreef blakez het volgende:
hier staat een bericht dat er binnenkort demo discs uitkomen voor de cube.. Het is volgens mij wel redelijk zeker.. hopelijk dat die dingen dan ook snel naar hier komen, want ze worden eerst uitgebracht in japan..
heb je eindelijk een goedkoop opslag medium bij nintendo maken ze er nog niet optimaal gebruik van
idd ik zal woensdag of dinsdag al wel effe in apeldoorn kijken bij de nedgame meestal hebben ze hem daar eerder.Op zondag 07 juli 2002 17:27 schreef Phusebox het volgende:
kan niet wachten tot vrijdag
waarover heb je het?Op zondag 07 juli 2002 17:27 schreef Phusebox het volgende:
kan niet wachten tot vrijdag
Verwijderd
ssx trickyOp zondag 07 juli 2002 18:36 schreef ilyc het volgende:
[..]
waarover heb je het?
en over het feit dat ik mijn gamecube al een maand niet meer heb aangeraakt vanwege lack of spellen
en daardoor heb ik niet het geld kunnen uitgeven aan nintendo wat ik zou willen
en dus heb ik nu genoeg om een PS2 te kopen
tja... talk about bad marketing...
als er nu genoeg games waren geweest had nintendo mijn geld gehad en niet sony
Harley ik vind dat je stevig gestraft moet worden.Op zondag 07 juli 2002 18:13 schreef harley het volgende:
Super Mario Sunshine reclame filmpjes wel in het japans maar toch ->
edit:
rechstreekse links werken niet![]()
Klik hierop
bekijk de pagina en onderaan in de eenalaatste regel staan drie klikbare links
Waarom?
Je hebt de topictitel met -=[ en ]=- geschreven ipv =[ en ]=.
SCHANDALIG!!
f.k.a D³
nou al mijn geld ligt bij THA BIG N hoorOp zondag 07 juli 2002 18:45 schreef Phusebox het volgende:
[..]
ssx tricky
en over het feit dat ik mijn gamecube al een maand niet meer heb aangeraakt vanwege lack of spellen
en daardoor heb ik niet het geld kunnen uitgeven aan nintendo wat ik zou willen
en dus heb ik nu genoeg om een PS2 te kopen
tja... talk about bad marketing...
als er nu genoeg games waren geweest had nintendo mijn geld gehad en niet sony
vanaf 13 september gaat nog veeeeeeel meer geld naar N
This space is occupied
Snel melden in [forum=26]!Op zondag 07 juli 2002 19:06 schreef D³ het volgende:
[..]
Harley ik vind dat je stevig gestraft moet worden.
Waarom?
SCHANDALIG!!

Verwijderd
Planet Zebes ofzo?Op zondag 07 juli 2002 20:39 schreef GolbeZeromus het volgende:
Weet iemand nog een beetje een goede naam voor mijn site die ik ga maken. Hij gaat over Metroid iig. Ikzelf kom niet verder dan Metroid Station :[. Wel een beetje in Metroid style als het even kan.
Verwijderd
Nou, eigenlijk heb ik alleen maar het verschil tussen Ganon en Ganondorf uitgelegdHeeft ie goed gedaan het verhaal van de spellen uitleggen in een paar zinnen terwijl je in de spellen vele uren bezig bent om uit te spelen
Samus' hot sexy night club!Weet iemand nog een beetje een goede naam voor mijn site die ik ga maken. Hij gaat over Metroid iig. Ikzelf kom niet verder dan Metroid Station :[. Wel een beetje in Metroid style als het even kan.
Anyway, ff formateren, brb.
Samus CentralOp zondag 07 juli 2002 20:39 schreef GolbeZeromus het volgende:
Weet iemand nog een beetje een goede naam voor mijn site die ik ga maken. Hij gaat over Metroid iig. Ikzelf kom niet verder dan Metroid Station. Wel een beetje in Metroid style als het even kan.

^ Dave "Zoid" Kirsch, voormalig id software (mn favo PC developer) werknemer (aangenomen na het 'uitvinden' en maken van Capture the Flag, de held!), werkt mee aan Metroid Prime. Waarom wist ik dat niet?
f.k.a D³
Ik zal als jullie het goed vinden de volgende ook openen, maar dan op de correcte wijzeOp zondag 07 juli 2002 19:06 schreef D³ het volgende:
[..]
Harley ik vind dat je stevig gestraft moet worden.
Waarom?
SCHANDALIG!!
ziet er wel sick uit.. wat is die tijd onderin ? loopt die op of af ?
sigh.. oktober/november/december worden coole maanden voor gamecube bezitters =)
Je opening was goed, maar je bent al geweest, nu mag iemand andersOp zondag 07 juli 2002 21:50 schreef harley het volgende:
[..]
Ik zal als jullie het goed vinden de volgende ook openen, maar dan op de correcte wijze
Tenzij niemand wil natuurlijk
Deze regulars* hebben nog niet geopend:
blakez
daFubar
FLiP.m0
GolbeZeromus
Phydomir
real_raichu70
robertos
schnumi
TekkenMaster
* Geselecteerd uit de top 10 aantal posts & hoeveelheid data, exclusief regulars die al geopend hebben.
Waar kon je ook alweer zo'n poll maken?
f.k.a D³
SWEET??? het lijkt wel het titelscherm van Luigi's mansion zo simpel en lelijk. kijk maar een naar die van Agent under fire dies pas sweet!!! (die van melee is ook al zoOp zondag 07 juli 2002 21:52 schreef GolbeZeromus het volgende:
F*cking sweet titelscherm.

This space is occupied
Lijkt sterk op het eerste deel van Super Metroid, aflopend dus. En hectisch! (de eerste keer danOp zondag 07 juli 2002 22:05 schreef yamAUchi het volgende:
ziet er wel sick uit.. wat is die tijd onderin ? loopt die op of af ?
f.k.a D³
Dit topic is gesloten.